סינמונדיאל: סיבוב שמיני

השור הזועם נגד המאסטר, צלף אמריקאי נגד האזרח רות ואינדיאנה ג'ונס נגד מקס הזועם. סינמונדיאל, סיבוב 8.

 (למי שלא בטוח מה קורה פה או רוצה להתעדכן בטבלת הבתים: כתבת ההסבר על הסינמונדיאל)

אתמול בסינמונדיאל היה ניצחונות מוחצים, ניצחונות עצומים וניצחונות שהיו איפשהו באמצע בין עצומים למוחצים.

טרנטינו הוכיח שגם מול מסעות בזמן וג'דיים הוא בא מוכן, ולאחר שקיבל אישור חריג להשתמש במשהו שהוא רק בגדר שמועה, הביא את האנטרפרייז כדי לטפל בכל קוסמי החלל ומטיילי הזמן המציקים. בזמן שאלה העסיקו את אלה, ברוס ויליס הצעיר פגש לפתע את ברוס ויליס המבוגר ואת ברוס ויליס הצעיר שהוא בעצם ג'וזף גורדון לוויט. ויליס המבוגר והצעיר-לוויט אומנם הצליחו ביחד להשתלט על ויליס הצעיר, אבל בזמן שזה קרה קולנול האנס לאנדה הצליח להכניס שני שערים וקרא בהתרגשות "איטס א בינגו!". המשחק הוכרע לבסוף 4:1 לטובת טרנטינו או 22-78.

בבית ב' המצב היה קיצוני אף יותר. כנראה שנולאן בא מוכן מהמשחק נגד זמקיס, בגלל שלגיירמו פשוט לא היה אפילו בדל של סיכוי. לא משנה איזה מפלצת, רובוט או גיבור על דל טורו העלה על המגרש, נולאן שיחק עם המחציות, הדקות והזמנים והצליח לבלבל את השחקנים עד כדי כך שהם אפילו הבקיעו גול עצמי. המשחק הסתיים 5:0  או 82-18 לטובת נולאן. גם זמקיס למד דבר או שניים מהמשחק שלו (בעיקר הקטע עם לא לשים כדורעף כתור שוער) ולמרות שקבוצת הבורגנים החביבה של האנקה עשתה כמיטב יכולתה, כל פעם שהיה נראה שהקבוצה של האנקה בגלל יוצאת להתקפה, זמקיס שלח את מרטי ודוק כדי לחזור אחורה ולבטל את ההתקפה הזאת. מבולבלים, עייפים ומדוכאים, הקבוצה של האנקה הפסידה 6:0 או 17-83 לקבוצתו של זמקיס.

בית-ג

פול תומאס אנדרסון הוא במאי "לילות בוגי", "מגנוליה", "מוכה אהבה","זה ייגמר בדם", "המאסטר", "מידות רעות" ו"חוטים נסתרים". הוא אחד הבמאים המוערכים של דורו וכן אחד הבמאים הכי מעוררי מחלוקת של דורו. מרטין סקורסזה גם הוא אחד הבמאים המוערכים ביותר של דורו, רק בלי הקטע של "מעוררי מחלוקת" ממש. הוא אחראי ליצירות כמו "רחובות זועמים", "אליס לא גרה כאן יותר", "נהג מונית", "החברה הטובים", "כנופיות ניו יורק", "השתולים", "הטייס", "השור הזועם", "הזאב מוול סטריט", "הוגו", " מלך הקומדיה", "שאטר איילנד","שיגעון של לילה","שתיקה", "מלך הקומדיה", "עידן התמימות", "פסגת הפחד" ועוד בערך כמות כפולה של סרטים.

Webp.net-resizeimage

בית ג' - משחק 3

  • מרטין סקורסזה (78%, 250 קולות)
  • פול תומאס אנדרסון (22%, 71 קולות)

מס' מצביעים: 321

Loading ... Loading ...
Webp.net-resizeimage

המפגש השני בבית ג' מפגיש את אלכסנדר פיין וקלינט איסטווד. הראשון אחראי לכמה מהסאטירות האמריקאיות הטובות ביותר ("האזרח רות","בחירות או לא להיות", "לחיות בקטן", "דרכים צדדיות", "אודות שמידט" ו"היורשים") והשני אחראי לכמות בלתי נתפסת של סרטים וקלאסיקות: "סאלי – נס על ההדסון","בלתי נסלח", "מיליון דולר בייבי", "מיסטיק ריבר", "בירד", "צלף אמריקאי", "מכתבים מאיוו ג'ימה", "ההחלפה", "הגשרים של מחוז מדיסון" ועוד.

Webp.net-resizeimage (4)

בית ג' - משחק 4

  • קלינט איסטווד (79%, 241 קולות)
  • אלכסנדר פיין (21%, 65 קולות)

מס' מצביעים: 306

Loading ... Loading ...
Webp.net-resizeimage


בית-ד

שני במאים ותיקים הולכים בראש בראש במשחק השלישי של בית ד':  סטיבן ספילברג (שיש לו הרבה יותר מדי סרטים כדי למנות את כולם אז הנה רק חלק: "הוק,"אי.טי", ,"רשימת שינדלר", "אינדיאנה ג'ונס", "פארק היורה", "להציל את טוראי ראיין", "דו"ח מיוחד", "תפוס אותי אם תוכל ", "לינקולן", "שחקן מספר אחת" ו"מלתעות")  וג'ורג' מילר (שגוף היצירה שלו קצר יותר, אבל זה כי הוא משקיע את כל כולו בכל סרט וסרט שלו: החל מסדרת סרטי "מקס הזועם" שלו (שבין הסרט השלישי ל"מקס הזועם: כביש הזעם" עברו שלושה עשורים) ועד לסרטי הפינגווינים המרקדים "תזיזו ת'רגליים", דרך "המכשפות מאיסטוויק", "בייב בעיר הגדולה" ועוד).

Webp.net-resizeimage

בית ד' - משחק 3

  • סטיבן ספילברג (85%, 290 קולות)
  • ג'ורג' מילר (15%, 53 קולות)

מס' מצביעים: 343

Loading ... Loading ...
Webp.net-resizeimage (1)