בית לחם
Bethlehem

מערכת יחסים בין רכז נפת בית לחם בשב"כ, למשתף הפעולה שלו, אחיו של מפקד גדודי חללי אלאקצא בעיר.

תאריך הפצה בישראל: 26/09/2013
"השתולים", הגירסה הישראלית-פלסטינית, המרתקת, הריאליסטית והסוחפת. כל הכבוד.

69 תגובות פתח ספוילרים פתח תגובות ישנות

  1. האם יש לזה קשר לספר "בן החמאס"?

    ייקה

    (ל"ת)

    • אני חושב שלא.

      כלומר, סביר להניח שיוצרי הסרט שאבו השראה מהספר, אבל אני חושב שהם היו מציינים את זה בטריילר ("מבוסס על סיפור אמיתי!").

  2. טריילר אדיר!

    סוף סוף סיפור מעניין בהקשר של הסכסוך.
    אני ממש אשמח לראות את הסרט.

    1
    kingkong846 ?
  3. הולי פאק!

    אני עדיין צריך לנסח את דעתי, אבל בואו רק נגיד ששנה שכוללת גם את "הזאב הרע" וגם את הסרט הזה היא שנה אדירה לקולנוע הישראלי.

    15
    גבי קוגן, זאב אימבר, kingkong846, יחמור פרסי, guyliam103, יובל המפוקס, אידן (ברווז גומי), marksbro, Cuber, לפרקונית, נונין, GlaDos, InvisibleUnicorn, Kfir, מילה כשרה ?
    • רגע, רגע

      אז לדעתך דווקא כן מגיע לו לזכות בפרס הסרט הטוב ביותר על פני "הזאב הרע"? והאם נראה לך שיש לו סיכוי באוסקר בשפה זרה?

      • הוא לא יזכה בפרס על פני

        כי "הזאב הרע" לא מועמד. בנוגע לזה שהגיעה ל"זאב" מועמדות, אני לא חושב שיש ספק.
        אילו שניהם היו מועמדים – ואילו הייתי חבר אקדמיה – הייתי באמת מתלבט.
        האם יש סיכוי באוסקר: לא. אבל מה זה משנה? אוסקר זה לא הכל בחיים.

        • אוסקר זה כלום כעיקרון

          אבל האמת היא שככל שהקטגוריה היא שולית אוסקר זה עדיין אוסקר וזכייה בו היתה מפתחת את התעשייה פה אפילו יותר, לפחות זה מה שאומרים. אם אני לא טועה אמרו שזה עזר לפתח את תעשיות הקולנוע של ארצות אחרות.

          • ברור שהייתי שמח לאוסקר.

            העניין הוא שהאופן שבו הדברים עובדים כרגע, שסרטים יוצאים לקראת האופיר והאופיר נתפס כהכנה לאוסקר, השאלה הראשונה שנשאלת על סרט – הרבה לפני שהוא יצא לאקרנים אפילו – היא "האם יש לו סיכוי באוסקר". ואני חושב שזה מצב קצת עקום. זה סרט, לא סוס מירוץ.

            6
            הגורבצובה, kingkong846, לפרקונית, InvisibleUnicorn, אדון האופל, aragonzo ?
            • כן, כבר אמרתי

              כמה זה נראה לי עצוב ופתטי שהפכו את מה שאמור להיות אירוע השיא לתעשיית הקולנוע המקומית נהפך ללא יותר מתחרות ל"מי יזכה לייצג אותנו בקטגוריה שולית שלאף אחד לא אכפת ממנה באוסקר!", זה די מגמד את הטקס והחשיבות שלו. אבל מה לעשות שככה זה ובינתיים כל עוד זה ככה וכל עוד הם ממשיכים להתייחס אליו ככזה אין מה לעשות חוץ מלהגיב בהתאם, בגלל זה אני שואל אם יש לו סיכוי באוסקר. כשנגיע לזמן בו לטקס הזה תהיה חשיבות וסרטים שיתחרו בו יצאו לקולנועים לפני הטקס אני כבר אתחיל לשאול "אם יש לסרט הזה סיכוי באופיר" במקום באוסקר.

              • תגידו, למה כולם אומרים שלאף אחד לא אכפת מהקטגוריה הזאת?

                האם העובדה שזאת קטגוריה ממש זניחה היא הסיבה שבדרך כלל הסרט הזר היא אחת מ-10 הקטגוריות שמכריזים על המועמדים בהן באירוע המיוחד שחודש לפני האוסקר (בעוד שעל קטגוריות אחרות כמו צילום, עריכה פסקול וכו' לא מכריזים באירוע הזה)?

                2
                נמרוד, אדון האופל ?
                • בעיני היא לא שולית

                  וזכיה בה מבטיחה לסרט הכנסות די נאות בארה"ב ובעולם. אבל בכל מקרה, הבחירה באופיר לא צריכה להתחשב בזה – היא פשוט צריכה לבחור את הסרט הטוב ביותר של אותה שנה. וגם הרעיון של לבחור בנפרד את הסרט הזוכה באופיר ואת המועמד לאוסקר היא מוזרה. זה כמו להגיד "זה בעינינו הסרט הכי טוב של השנה, אבל אתם שטחיים מדי כדי להבין את זה, אז בחרנו סרט אחר שיתחנף לטעם שלכם". מלבד זאת, אף אחד לא חשב שעג'אמי או בופור יכנסו לרשימה הסופית לאוסקר – ועובדה שהוא הגיע לשם – אז אולי גם לבית לחם יש סיכוי…

                  1
                  אדון האופל ?
    • אז הוא לא משעמם כמו התקציר שלו?

      (ל"ת)

      1
      אור ?
  4. אני יודע שהיה ברור שהשאלה הזאת תגיע,

    אבל עד כמה יש בסרט מסר פוליטי, לא משנה מאיזה צד? אחרי ביקורת כזאת אוהדת אני בהחלט מתכנן לראות את הסרט, אבל פוליטיקה היא משהו שתמיד מפריע לי בסרטים, במיוחד ישראלים.

    • "בית לחם" הוא מסוג הסרטים

      mook

      שהקלישאה אומרת עליהם שהם מביאים את המציאות כמו שהיא. קשה להגיד שהוא לוקח צד או מכיל מסר פוליטי באופן מובהק וההחלטה הזאת פועלת לטובתו ולטובת הצופים, לדעתי.

      1
      Kfir ?
      • ולכן

        אנשים הולכים להתעצבן על הסרט הזה כי הוא שמאלני מדי, ואחרים הולכים להתעצבן עליו כי הוא ימני מדי.

        7
        תמר, GlaDos, איתי שלמקוביץ, מילה כשרה, אדון האופל, InvisibleUnicorn, Kfir ?
        • למרבה האבסורד

          mook

          אבל לפי תקדים "באשיר" אני מניח שזה יגיע רק בגל השני. בגל הראשון אנשים בעיקר יתפעלו.

  5. בהחלט וואוו

    mook

    מסוג הסרטים ששווה לספוג למענם רצף מביך של "סרטי בצלם" בשביל לקבל סרט כזה פעם בכמה שנים.

    לא הכל מושלם – החלק של מיכל שטמבלר בסרט טיפה מעצבן בהתחשב בזה שהיא הפנים היחידות שאינן חדשות ובהתחשב בזה שהיא דמות נשית, הסיפור הישראלי נופל ברמתו מהסיפור הפלסטיני כשברגעים החלשים (והמעטים) שלו הוא מזכיר קולנוע פוליטי מהאייטיז (אני ממש מקווה שחלוקת התפקידים לא הייתה כך שהבמאי-תסריטאי מתרכז בסיפור הישראלי והתסריטאי השותף אחראי בעיקר על הסיפור השני כששניהם אחראים על הקטעים המחברים בין שני הסיפורים, כי זה ממש יקשה עלי להגיד שאני מחכה בקוצר רוח לפרויקט הבא של אדלר) – אבל התוצאה הכללית בהחלט מאוד מרשימה. שיא רודף שיא. אנשי "הזאב הרע" יכולים לקחת מהסיקוונס האחרון של הסרט שיעור או שניים באיך לעשות מתח בצורה אפקטיבית בלי מוסיקה טרחנית, פומפוזית, "גדולה מהחיים", בומבסטית ומלאה בחשיבות עצמית שמעפילה (ומאפילה) על הסרט ופוגמת בתוצר הסופי.

    1
    אידן (ברווז גומי) ?
    • אתה מודע לכך שאפשר להחמיא לסרט אחד בלי לרדת על סרט אחר,

      העט המרקד

      כן?

      2
      גבי קוגן, Maayanga ?
      • חוץ מזה שלא הייתה פה ירידה לצורך ירידה? כן

        mook

        (ל"ת)

      • mook

        לפני שניסחתי זאת בכתב, חשבתי להגיד שאם הפפושלסים היו עושים שימוש מינימליסטי במוסיקה כמו ב"בית לחם" זה היה עושה את "מממ"ה" הרבה הרבה יותר טוב. יכול להיות שהניסוח הסופי נשמע טיפה בוטה מהכוונה המקורית.

        • לא מסכים

          JNH

          מוזיקה מינימליסטית מתאימה לסרטים מינימליסטיים, ומממ"ה הוא הכל חוץ מזה. זה סרט שעושה שימוש גדול מהחיים בכל אמצעי קולנועי שעומד לרשותו, וזה כולל את הפסקול. אני מוריד את הכובע בפני קשלס ופפושדו על השימוש הבלתי מתנצל שלהם במוזיקה. זה מאוד נדיר בנוף הקולנועי הישראלי, שבו המוזיקה מקבלת יחס שולי ומתפקדת בעיקר כרחש רקע אטמוספרי. מוזיקה היא אמצעי דרמטי לכל דבר, ומממ"ה הוא הסרט הישראלי היחיד למעט "הערת שוליים" שלא מפחד להפגין את זה.

          8
          יובל המפוקס, הוטבלאק דסיאטו, Wonderwall, מתן בכר, dv, InvisibleUnicorn, מילה כשרה, אפרשזיף ?
          • אחת המגרעות הלא מאוד משמעותיות של "מממ"ה"

            mook

            היא שהסרט לא ממש מותח. "לא מאוד משמעותיות" כי למרות שבתור מותחן קומי הוא לא ממש מותח, הוא עדיין עובד. הוא מצחיק, הוא זורם, הוא מרתק ומאוד מעניין מה יקרה הלאה. אבל כשהפפושלסים ו/או אילפמן מקצינים ממש עם המוסיקה בכל פעם שצריך לחפות על האין-מתח הם למעשה מנציחים את הפער בין הציפיות לאין שאחרי, ואחרי הפעם השלישית שהם צעקו "זאב זאב" ולא קרה כלום הם בעצם הרגו את המוסיקה בסרט מבחינתי כי בשלב הזה המוסיקה הפכה באופן אוטומטי לזמזום מונוטוני וטורדני. אני מניח שיש כאלה שזה עבד עליהם, הרי זאת הייתה המטרה של היוצרים, לי זה די הוריד.

            לטעמי גם "הערת שוליים" חטא בזה, אם כי שם זה היה הרבה-הרבה-הרבה פחות משמעותי והרבה פחות מטריד. בין אלו שזועקים את המוסיקה למוות ("מממ"ה", "הערת שוליים") ובין אלו עם הקטע המונוטוני שחוזר על עצמו שוב ושוב בכל פעם שצריך משהו ברקע (כמעט כל סרט מקומי מאז…), "בית לחם" מציג אלטרנטיבה שפויה.

            1
            אייל ?
            • אני לא בטוח למה הכוונה

              JNH

              ב"בכל פעם שצריך לחפות על האין-מתח הם למעשה מנציחים את הפער בין הציפיות לאין שאחרי", אבל אם אתה מדבר על הקטעים שבהם המוזיקה מתעצמת לקראת קליימקס פוטנציאלי ואז בבת אחת נקטעת – אז "האשם" בכך הוא המבנה של הסרט. המוזיקה בסה"כ מנסה להדביק את האירועים שעל המסך, ואני מניח שתחושת ה"זאב זאב" שאתה מתאר היתה נשארת גם בלעדיה. בכל מקרה, מבחינתי הכוח העיקרי של המוזיקה הוא לאו דווקא בקטעי המתח, אלא באווירה הכללית שהיא מייצרת. המוזיקה נוכחת רוב הזמן ברקע, משרה טון מבשר רע ומעוררת אי-נוחות, אך דואגת תמיד להזכיר לנו שמדובר בפנטזיה קולנועית.

              2
              אור, Horican ?
        • אגב, אני הצעתי בזמנו את

          ממז"ר. נראה לי יותר קליל ובעל טוויסט מ-מממ"ה !:)!

          4
          לילה, הגנרלית המהוללת פו האו, אדון האופל, InvisibleUnicorn ?
        • מוזיקה זה לא הכל

          חשוב לציין שבבניית המתח הדבר החשוב ביותר, בעיני לפחות, הוא הקשר שלך אל הדמויות ועצם העובדה שיהיה איכפת לך מה יקרה להן- או מה הן בכלל- ובזה זאב רע נכשל לחלוטין, וזאת מעבר לעובדה שמדובר לדעתי באוברייטד הגדול ביותר מאז פארגו.

  6. איפה מוקרן הסרט הנ"ל?

    Cuber

    לא ראיתי לא ביס פלאנט ולא בגלובוס מקס

    • הוא לא

      הוא יופץ החל מה-26 בספטמבר.

      • ולפני כן

        mook

        לפי האתר של לב, במקביל להקרנה בפסטיבל חיפה הוא עולה בסוף השבוע הקרוב להקרנות טרום בכורה במספר בתי קולנוע של לב.

        1
        אוקי4 ?
  7. חזרתי מבית לחם

    חי בסרט

    סרט ישראלי כמעט תמיד יעשה לי כואב. זאת האמת. או כאב על הזמן המבוזבז, בתוספת עצבים על היומרנות/ החשיבות העצמית/ בזבוז כספי הציבור. או כאב לב של קנאה.

    כמובן שאני תמיד מעדיף את השני, כי לפחות מתלווה לו ההנאה מחוויית הצפייה.

    יכולתי לסכם ולומר, שהסרט הזה טוב בהרבה מהיצע השוק המקומי. אבל מכיוון שלצערי, זאת לא מחמאה גדולה, אני אשקיע עוד קצת.

    מצאתי את עצמי מהרהר תוך כדי הסרט, האם יכול וכל אכזבותיי מסרטים ישראלים קשור אך ורק לתרבות המשחק בישראל. בכלל, בזמן האחרון הגעתי למסקנה שמשחק בקולנוע זה כמו משחק בשוק ההון. המוטיבציה לשחק בשוק ההון, היא הרצון להרוויח כסף, אך הפרדוקס הוא שהיכולת לשרוד בשוק הזה ולהצליח מחייבת אותך לא להיות יותר מידי גרידי. ועל אותו משקל, הדבר שהכי מפריע לשחקני קולנוע בארץ, הוא הרצון להיות כוכב. השוק המקומי עמוס בשחקנים, צעירים כוותיקים, שהחשיבות העצמית שלהם, לא מאפשרת להם להיכנס לדמות. אין להם את הענווה הכה דרושה בשביל לשים רגע בצד את האישיות הכובשת שלהם, בעיני עצמם על כל פנים, ולהיכנס תחת העול והעור של הדמות אותה הם אמורים ללבוש.

    זאת לא פעם ראשונה, ששחקנים לא מקצועיים גורמים לסרט ישראלי להתעלות כמה וכמה דרגות מעל סרטים מקבילים המלוהקים על ידי כוכבים. לו הייתי שחקן, הייתי מודאג מאד מהמצב הזה. או למצער, הייתי נרשם במהירות לסדנה למודעות עצמית.

    אז עם המשחק סיימנו. הלאה: דיאלוגים.

    ב'מי מפחד מהזאב הרע' סבלתי. זאת האמת. אני מבין שאני מהבודדים שכך, ואני מכבד את החולקים עלי. אך אני מקווה שגם חובבי הז'אנר, יסכימו איתי שהדיאלוגים בסרט הזה נלקחו היישר מהדראפט הראשון. בבית לחם הדיאלוגים מושקעים, מהודקים, ואני מוכן להתערב שהכותבים המצוינים דקלמו אותם שוב ושוב מול מראה, שוב ושוב מחקו וכתבו עד שקבלנו את התוצאה המצוינת. ללא מעט תסריטאים ישראלים הייתי ממליץ בחום לראות את הסרט הזה שוב ושוב. מי יודע, אולי יצא מזה משהו.

    ובאופן כללי:

    אני מודד סרט בצורה מאד פשוטה. יש לי פרמטר אחד ויחיד. נהניתי או לא. אני מוכן לאתגרים, אך עדיין דורש באופן חד משמעי את מלוא ההנאה מהסרט. שתיקות ארוכות, תובנות עמומות, ונרטיב מינימלסטי לא עושים לי את זה. באתי לשמוע ולראות סיפור, ואני רוצה לדעת טוב מאד מי נגד מי, מי רוצה מה, מה המוטיבציה של הדמויות ומה קרה בסוף. כשאני לא מקבל את זה לא נעים להיות לידי. בלא מעט סרטים ישראלים אין את זה. וכמו בציור פוסט מודרני סומכים על הצופה שלא ירצה לצאת טמבל.

    בבית לחם, קיבלתי מלוא חופניים עלילה, מניעים (כמעט) תמיד ברורים היטב, ואחת לכמה סצנות פעימות לב מוגברות. יוצרים חכמים ולא מתחכמים, שמחויבים לקהל שלהם, ולא מתנשאים מעליו. וכמו שפתחתי סרט יותר טוב בהרבה מההיצע המקומי. בוודאי הטוב ביותר בשנה החולפת, ואולי אף מחליף בראש הרשימה את הישראלי הטוב בכל הזמנים. (חגיגה בסנוקר כמובן)

    1
    אמיר אסעד ?
  8. סרט חובה

    אלינור

    אני מניחה ש"מדהים" היא מילה חיובית מדי לתיאור הסרט "בית לחם". אמנם הסרט היה באמת אחד מהטובים ביותר שצפיתי בהם השנה, אבל הנושא שלו כל כך כאוב שאבחר להשתמש במילה "מרשים", שאינה כל כך בוטה בחיוביותה. בכמה מילים, הסרט מדבר על רזי, בכיר בשב"כ אשר יוצר קשר עם סנפור, אחיו של מחבל פלסטינאי בכיר. מעבר לסכסוך הישראלי-פלסטינאי, שהוא עיקרו של הסרט, אחד המוטיבים היפים ביותר של הסרט הוא הבילבול של נער בן 17 שנקלע למצבים כל כך מסובכים ולא מזוהים ע"י אנשי העולם המערבי והנאור.
    לאחר שיירה מעיקה של סרטים שמאלניים בוטים, סוף סוף הגיע סרט אמיתי, בועט וקשה שמציב לנו מראה מול הפנים. בלי לנקוט בעמדה פוליטית, הסרט פשוט מוכיח באמצעות ההשתקפות העגומה שהוא מציג שאין לנו פרטנרים לשלום…
    בנימה אופטימית זו אני ממליצה לכל בעלי הלב (החזק והחלש גם יחד) לצפות בסרט אמין, מותח להפליא, עשוי היטב ומשוחק בצורה נפלאה (אני מופתעת מהמשחק הנפלא של צחי הלוי, שסיים מקום רביעי בthe voice. לא רק לשיר הוא יודע)

    • מדויק וקולע,סרט חובה

      אירית

      (ל"ת)

  9. בשום אופן אל תקראו את הביקורת של שי שגב ב'מגפון' אם לא ראיתם את הסרט.

    טווידלדי

    הוא מספיילר אותו בסנל"ל אדיר בלי שום אזהרה.

    2
    דורון פישלר, THOR ?
  10. הסרט הזה צריך להיות מוצג בבתי ספר

    marksbro

    (תיכוניים, כן?)

    בשום סרט אחר לא ראיתי אבחנה כל כך חדה של המצב והאזור שאנחנו נמצאים בו, מי האנשים שנגדנו וגם מי האנשים שאנחנו. בתוך כל זה, הסרט גם מצליח למתוח אותך ולקשור אותך לדמויות, עד שבלי קשר לאיזה צד אתה נמצא, אתה כמעט מצליח להבין מה עובר על רזי וסנפור.

    אחרי שהסרט נגמר בשוט הסיום המדהים שלו, כל הקהל ואני בתוכו פשוט נשארנו עוד איזה שלוש דקות בשקט מול המסך, בהלם ממה שראינו. בהחלט סרט איכותי שראוי לפרסים ולמחמאות שקיבל ועוד יקבל.

  11. נדיר שיוצא בארץ סרט ישראלי

    יובל המפוקס

    שכולם אוהבים. אני שומע מחמאות על הסרט הזה מכל מקום, כולל כאלה מאוד לא צפויים.

    • אז הנה -

      העט המרקד

      לא עפתי. בכלל לא. כמה רגעים יפים של משחק, בימוי וכתיבה (הייתאם עומרי בתפקיד בדאווי הוא התגלית הגדולה של הסרט, בעיני. דמות מצוינת שכתובה היטב ומשוחקת מעולה), אבל בסך הכול לא מחדש הרבה. לא מותח, לא מרתק, ולקראת הסוף (המגניב דווקא, משהו בין "כלבי אשמורת" לאחים כהן) כבר התחלתי לנקר לגמרי. בינוני מאוד. השוואה בינו לבין "הזאב הרע" שוות ערך להשוואה בין תפוזים למטבוחה, אבל במקרה הזה – כן, אין ספק ש"בית לחם" הוא לא הסרט הישראלי הכי טוב שראיתי השנה (או השני הכי טוב, כשנזכרים ב"בננות" המקסים).

    • מסכים

      מר אדון

      וגם, בסשן שאלות ותשובות עם הבמאי, הוא ציין שהסרט עבר כבר את ה-150,000 צופים ושזה הפתיע גם אותו.

  12. תגובה שמכילה ספוילר לבית לחם מאת קרקר כפול
    • !Fascist

      .System of government, characterised by extreme dictatorship," Seven across"

      2
      יהונתן צוריה, Octarine ?
    • תגובה שמכילה ספוילר מאת אדם קלין אורון
      • תגובה שמכילה ספוילר לבית לחם מאת קרקר כפול
        • תגובה שמכילה ספוילר מאת אדם קלין אורון
          • תגובה שמכילה ספוילר לבית לחם מאת תום שפירא
            • שיט - ספויילר מעלי. שכחתי לסמן!

              (ל"ת)

              • בבקשה לסמן ספוילר

                dmatters

                (ל"ת)

          • תגובה שמכילה ספוילר מאת קרקר כפול
    • תגובה שמכילה ספוילר מאת שנאוצר
    • תגובה שמכילה ספוילר מאת מיכאל גינזבורג
  13. ביקורת על הסרט בית לחם

    בסרטו החדש והמצוין 'בית לחם' בוחר הבמאי יובל אדלר להתבונן בסכסוך דרך משקפיים חדשים ולהעביר את הסיפור מן התחום הגיאופוליטי לזה האנושי-פסיכולוגי, לעסוק באדם במקום באדמה, ועל ידי כך לטעון כי הנרטיב של כל צד הוא משמעותי וזקוק להקשבה, גם אם לא להסכמה. הרשימה החדשה בבלוג, עוסקת בסרט ובדילמות המוצגות בו בראי מאבקם של יעקב ועשו בפרשות השבוע שיבואו. מוזמנים לקרוא

  14. ביקורת על הסרט באתר

    עידו

    אני מניח שכבר מאוחר מדי להניח שתתפרסם אחת כזו, נכון?
    חבל, כי מכל הסרטים הישראלים שיצאו השנה (שעליהם כן התפרסמה ביקורת) הסרט הזה לדעתי היה טוב בכמה וכמה רמות מעל. בלי קשר לעניינים כמו המשמעות העמוקה המסרים וכו' – מבחינה קולנועית נטו, זה היה סרט שפשוט הרגיש מהוקצע ונכון (דברים שלא הרגשתי ב'לצוד פילים' ו'פלאות').

  15. סרט טוב למדי

    מיכאל גינזבורג

    יובל אדלר נובר במציאות נסיבתית ומחלץ ממנה פריטים ופרטים, כמו ארכיאולוג, בהם הוא משקיע מרצו וטורח להרכיב בעזרתם מודל אמין, מקצועי ומהפכני של קטסטרופה, האמת האנושית וקלקלתה. התסריט מיטיב לשמור על אש קטנה כשצריך ויחד עם זאת הוא גם דוחס את הדמויות למאבקים פנימיים וחיצוניים רבי עניין ומתח. המצלמה מספרת סיפור מנקודת מבט פלסטינית, בעוד השב"כ הוא סוג של עלילת רקע עם מטרה לפתוח צוהר לעולם בו שולטות נקודות קיצון מרוחות באידיאל מלוכלך. הסרט, אם כך, עושה עבודה טובה מאוד. אין בו תשוקה להאשים ולגעור באי אלו מהצדדים, רק מגע אותנטי חזק מהרגיל. לא תמיד קיים בו איזון ברור אבל זה בהחלט סרט ישראלי בולט בנוכחותו.

  16. תגובה שמכילה ספוילר לבית לחם מאת Jaguar

תגובות מקבילות

31
  תגובות נוספות בדף הביקורת של בית לחם
 

להגיב על mook לבטל

(חובה)

Optionally add an image (JPEG only)