צעצוע של סיפור 4
Toy Story 4

וודי ובאז יוצאים לחפש את בו-פיפ, אהבתו הישנה של וודי שהופרדה מיתר הצעצועים של אנדי בשלב כלשהו בין פרקים 2 ו-3.

סרט מס' 4 בסדרת צעצוע של סיפור
תאריך הפצה בארה"ב: 21/06/2019
תאריך הפצה בישראל: 20/06/2019

33 תגובות פתח ספוילרים פתח תגובות ישנות

  1. אני מאוד מקווה שזה לא ייצא

    Bilbo

    הסרט השלישי נגמר בצורה מושלמת וזה פשוט הורס את הטרילוגיה…

    • אם זה יעודד אותך, אחד המפיקים של הסרט טען שהסרט לא יהיה סיפור אחר

      ולא יהרוס את סיום הטרילוגיה, למרות שאין לי מושג למה הוא בדיוק התכוון בזה (התמקדות בדמויות צעצועים אחרות?).

      • מין ספין-אוף

        כלומר סרט שמתרחש בעולם הצעצועים, ובו וודי ובאז אולי יתארחו, אבל הגיבורים יהיו קבוצה שונה לגמרי של צעצועים. זה ההסבר הסביר ביותר.

        1
        דניאל ?
        • אז לא...

          בחדשות מאכזבות משהו מסתבר שהסרט *כן* יהיה המשך של הקודם שימשיך להתמקד באותן הדמויות.

          הפעם הסרט יהיה על סיפור האהבה בין וודי לבי-פופ, מה שרק מוסיף לאכזבה, בי-פופ לא הופיעה בסרט השלישי והבמאי לי אונקריץ' הסביר בזמנו שהוא הוציא אותה מהתמונה כדי לחזק את נושא הסרט של אובדן והמשך הלאה, כלומר במהלך הדרך וודי כבר איבד לא מעט, את אהובתו, ובסוף הסרט את הבעלים שלו, ולומד איך להתמודד עם זה ולהמשיך הלאה.
          הסרט הרביעי הולך להפגיש בינו לבין בי-פופ מחדש ולהתמקד על סיפור האהבה ביניהם, כלומר, הסרט יהיה מילולית "חזרה אחורה" וככה גם די הורס את המסר של השלישי. כמה מאכזב, פיקסאר.

          http://www.comicbookmovie.com/fansites/Comicsandmovies/news/?a=124013

          • בא לי לבכות

            רק לא מזמן פיקסאר הוכיחו שהם עדיין יכולים לעשות יצירות מופת מושלמות ועכשיו מגיעה הידיעה הזאת. אני פשוט אקווה שהם לא יהרסו ככה את המותג של 'הקול בראש'.

            1
            RonSese ?
          • תגובה שמכילה ספוילר לצעצוע של סיפור 3 מאת נמרוד
          • לי די היה ברור שהכוונה ב"אחר" היא לא לדמויות חדשות,

            קסם

            אלא לסגנון שונה, סיפור שונה. וזה בכלל נראה יותר ברור כששכרו את רשידה ג'ונס וחברה לכתיבת "סלסט וג'סי" שהכיוון הוא סיפור אהבה.

            אבל שמעו, צעצוע של סיפור עושה המון כסף, וסרטים רומנטיים בכיכובם של טום הנקס גם, אז אין הרבה מה להפסיד.

            • חחחח אוי זה יהיה נהדר

              אם צש"ס 4 יכנס לרשימות הסרטים רומנטים בכיכובו של טום הנקס

              1
              תמר ?
  2. עוד דבר לרעת הסרט הוא שג'ון לאסטר מביים.

    רנדל

    איך בכלל נותנים לו להתקרב לבימוי סרט אחרי "מכוניות 2"? כלומר שני הצשס"ים הראשונים בבימוי כן היו נהדרים אבל מאז הוא די איבד את הטאצ' שלו בתור במאי ועבר מהצד האומנותי לזה העסקי (שאותו הוא עושה היטב). אפשר להתנחם בעובדה שהסרט המקורי הבא-הבא של פיקאסר שאמור להיות קשור לחגיגות יום המתים במקסיקו יהיה בבימויו של לי אונקריץ', שזה הימור די בטוח ליצירת מופת.

    1
    דניאל ?
  3. הסרט החדש של פיקסאר "קוקו"

    baymax כפרא עליו

    לסרט החדש הזה אולי אין עוד תאריך,אבל אתמול הופץ השם שלו "קוקו",שיידבר על חגיגות יום המתים במקסיקו,לטובת הסרט הבמאי הוא לי אונקריץ' (צעצוע של סיפור 3),מה שאומר שתתחילו לחכות,כי זה הולך להעיף לנו ת'תחת

  4. ו...קיאנו ריבס?

  5. טריילר חדש

    TzachiG

    יצא טריילר חדש
    https://youtu.be/wmiIUN-7qhE

  6. לפי הביקורות הראשונות, פיקסאר שיחקו אותה

    Happy Port

    100% ברוטן עם ציון ממוצע של 8.6 אחרי 51 ביקורות.
    מרשים מאוד בהתחשב בזה שהרוב לא הבינו למה צריך המשך (טוב, חוץ מרווח בטוח) אחרי הסיום של השלישי

    • ואני לא סומך בכלל על הביקורות האלה

      מקריאה חטופה, יש מעליהן ענן נוסטלגיה כבד וסלחנות לא מעטה (טוב,זה בביקורת אחת שקראתי) אבל בעיקר – גם "משפחת סופר על 2" זכה לביקורות משתפכות (94 אחוז), אבל מסתבר שכשלא הסתכלנו עכשיו הוא נהיה לא מגניב. (או שאולי זה רק בועה קטנה שהצצתי בה ובחוץ כן אוהבים אותו)

      • למה הכוונה ב״לא סומך״?

        Galoofy

        כרגע כבר יש שם 67 ביקורות, ונכון לעכשיו הסרט עדיין עומד על 100%, בלי ביקורת שלילית אחת.
        אם 67 מבקרים שונים צפו בסרט ובחרו להמליץ עליו, קצת קשה לי להאמין שכולם כולם עשו זאת רק מתוך איזשהי עננת נוסטלגיה סלחנית. הרי באותה מידה, זה היה יכול ללכת בדיוק לכיוון ההפוך ולגרום לפרה-דיספוזיציה שלילית כלפיי הסרט. זכור לי שכשהכריזו עליו, רוב התגובות היו באזור של ״מי ביקש את זה״ ו״למה להרוס טרילוגיה כל כך מוצלחת עם תוספת לא נחוצה״.

        כל הקטע ברוטן, לטוב ולרע, זה שמדובר באגרגטור – הוא נותן תמונה כללית של אחוז המבקרים שממליץ. אפשר לא להסכים עם ההמלצה, אבל נראה לי שאפשר לסמוך על זה שאחרי כמעט 70 ביקורות חיוביות ברצף, כנראה שהמגמה שמסתמנת כאן היא שפיקסאר עשו משהו נכון.

        נ.ב. פספסתי את השלב שבו משפחת סופר על 2 נהיה ״לא מגניב״. אפשר לשאול למה?

        3
        Iter Impius, קיו, ?
        • שים לב שסרטי מופת אף פעם לא מקבלים 100%

          מישי

          וזה לא משנה באיזה צד אתה. סרט עם אמירה מהותית לעולם לא ירצה את כולם. האלגוריתם של רוטן טומטוס עובד כך שאת הציון המקסימלי יקבלו סרטים בינוניים/בסדר, כאלה שאין בהכרח משהו ממש טוב להגיד עליהם, אבל אין שום דבר רע להגיד עליהם.

          • בואי נגדיר קודם כל

            Galoofy

            מה זה ״סרטי מופת״? איזה סרטים עונים על ההגדרה הזו?
            והאם סרטי מופת ו״סרטים עם אמירה מהותית״ זה אותו דבר?
            לאזרח קיין, שלרוב הדעות נחשב לסרט מופת, יש למשל 100%. כמה מהותית הייתה האמירה שלו?

            לי לא איכפת באופן אישי אם לסרט יש ציון 100 או 95 או 85. לי חשוב לדעת אם מבקרים שאת דעתם אני מכבדת, ממליצים על סרט או לא. וגם אז, המדד הזה משחק תפקיד רק לגביי סרטים שאני מתלבטת לגביהם. אם יש סרט שהחלטתי מראש שמעניין אותי, הביקורות לא ישנו לי כמעט.

            אז כל העניין סביב ציון מושלם? לא באמת הייתה הנקודה שלי. גם אם היה עכשיו לצעצוע של סיפור 90% ויהונתן היה אומר שהוא לא סומך על הביקורות, הייתי תוהה למה.
            כל מה שהציון הזה אומר לי, זה שפיקסאר עשו סרט שלא איכזב את רוב המבקרים. זה מעלה את הציפיות שלי לקראתו, זה גורם לי לרצות לראות אותו, זה בשום דרך לא גורם לי לחשוב שיהיה מדובר בסרט מושלם.

            3
            Iter Impius, קיו, ?
            • אני דווקא מעדיפה לא להגדיר מהם סרטי מופת

              מישי

              התלבטתי אם זה הניסוח הנכון כשכתבתי אותו. בכל מקרה, הכוונה שלי לסרטים שהם יותר ממשהו שמעביר את הזמן בכיף גדול אלא שיש בהם גם נסיון כלשהו למשהו קצת יותר גדול (מסר/עומק/הפקה מושקעת). אם בוחנים סרטים כאלו, למשל מתוך הקטלוג של פיקסאר, מוצאים תמיד מישהו שלא אהב אותם אפילו אם מסיבות לא טובות. זה בכלל לא משנה אם אני במיעוט ששונאים או שאני עם הרוב שאוהבים, זה לא משנה אם המבקר בכלל לא הבין את הסרט.

              כשלסרט עם הרבה ביקורות אין אפילו שני מבקרים עם משהו רע להגיד על הסרט, זה אומר שהוא מאוד התאמץ לא להרגיז אף אחד. בד"כ אני מסיקה מכאלו דברים שהוא גם לא יביא אף אחד לאיזו התעלות נפשית.

              לדעתי יש הבדל של שמיים וארץ בין 90-95% בעגבניות לבין 100% (שוב, בסרטים עם הרבה ביקורות, לא סרטים עם 4 ביקורות בסה"כ). אני נוטה להאמין יותר בסרטים עם ציון כמעט מושלם, ולא באלו עם ציון מושלם לחלוטין.

              • אני לא מסכימה עם הנחת הבסיס

                Galoofy

                שלפיה סרט חייב להיות מעורר מחלוקת בשביל להיות סרט טוב באמת.
                אבל בעיני גם אין הבדל גדול בין סרט עם 95% לסרט עם 100%. יש הרי מבקרים מסוימים (ארמונד ווייט הוא נראה לי הידוע ביניהם) שנותנים לסרטים עם 100% ביקורת שלילית רק כדי למשוך תשומת לב.

                האם סרט שמשך 3-4 ביקורות שליליות ממבקרים מחפשי ״תשומי״ שכאלה, שונה איכשהו ממה שהוא היה לפני אותן ביקורות? האם זה שיש לצעצוע של סיפור 3 98%, נובע מכך שהוא סרט משמעותי או טוב יותר משני הסרטים הראשונים בסדרה שיושבים על 100%?
                אתה לא חייב להיות סרט משמעותי או עם מסר כדי לגרום למישהו לרצות לקטול אותך, יש לכך גם סיבות הרבה יותר פרוזאיות.

                בסופו של דבר, עניין הציונים המושלמים הוא לא מה שהגבתי עליו בהודעה המקורית ולא משהו שממש מזיז לי כך או כך. אני מסתכלת על מגמות ברוטן טומייטוז, ולא חושבת שיש לציון עצמו משמעות עצומה – גם כשזה ציון מושלם.

                5
                אדון האופל, Iter Impius, קיו, בנימין, ?
          • "האלגוריתם של רוטן טומטוס עובד כך שאת הציון המקסימלי יקבלו סרטים בינוניים/בסדר"

            ומי קבע את זה? את? עשית מחקר מעמיק בנושא? אם רוצים לדבר לפי עובדות, צריך לבסס אותן ולא לקבוע קביעות חד-משמעיות חסרות אחיזה במציאות.

            הרבה מן הסרטים שמקבלים 90% ומעלה הם סרטים טובים, אהובים וכן – אפילו משפיעים ובעלי אמירה. זה שסרט מקבל 100%לא הופך אותו פתאום ל"בינוני/בסדר".

        • שימי, סליחה

          מישי

          (ל"ת)

          • אל תקראי לה שימי.

            שלמקו GRAS

            (ל"ת)

        • נתחיל מהנ.ב

          ושוב, אפשרי שזה בהחלט בועת המבקרים בארץ אבל כאן וכאן הסרטים נמצאים במקום נמוך מאוד ביחס למה שהיה ניתן לצפות.

          השאלה היא, מבחינתי, מה זה "משהו נכון". מקריאת הביקורות, התחושה היא שצעצוע של סיפור עשה את המעבר מסיפור עם פואנטה לזכיון – בואו לבלות עם החברים שלכם, אל תצפו להרבה ערך מוסף. חלק מהביקורות קוראות ל"יאללה שיביאו "צעצוע של סיפור 5"" וזה הדבר הראשון שמציק לי. הדבר השני הוא שקצת כמו שמישי אמרה, התחושה היא שיש כאן סרט חמוד-סביר-בינוני שנופח מעבר לפרופורציות, כי לכולם יש איזה צביטה בלב בנוגע לנוסטלגיה (ואגב, יש הבדל גדול מאוד בין אלמנט הנוסטלגיה כאן ואלאדין [מצוות את התגובה מלמטה לפה] – כאן יש שחזור מדויק, באלאדין אין) ואיזה כיף זה וודי ויאללה, חמוד.

          בקיצור, למרות הכל, הייתי יותר מסתכל בחיוביות לסרט אם היה לו 80% או משהו בסגנון – אם הוא היה לוקח איזה צעד לאיזשהו משהו גם בסכנה של עצבון ותסכול חלק מהקהל. 100%… 100% אומר שהוא עושה בדיוק מה שציפו ממנו, ושזה פשוט עוד מאותו הדבר. לא רע, וחדשות טובות מאוד למי שרצו עוד מאותו הדבר הזה – פשוט אני לא. אז כשאני אומר שאני לא סומך עליהן – אני מתכוון שהן לא שופטות את הסרט בצורה שהם היו שופטים סרט אחר. שמדובר בסרט שיש לו, גם על בסיס הכתבות, בעיות רבות, אבל אנשים מחליקים כי נוסטלגיה וכיף וצעצועים ומה לא. שוב, זה מאוד זועק מקריאה מורחבת מחלק מהביקורות.

          • הפואנטה היא הזכיון

            אדם קלין אורון

            זה לא "בואו לבלות עם החברים שלכם, אל תצפו להרבה ערך מוסף", זה "אנחנו מבינים שאתם באים בשביל החברים שלכם, בואו נספר לכם מה זה אומר".
            הסרט לא מתעלם מזה שהוא הסרט הרביעי בזכיון הכי וותיק של פיקסאר – הוא עושה בזה שימוש, וזה שימוש מבריק.

            3
            אור ענבר, אדון האופל, ?
            • מעניין

              אני מניח שאצטרך לראות בשביל להבין, וייקח זמן עד אז – אבל זה בהחלט הדבר הראשון המעודד מבין הביקורות שקראתי עד כה.

            • אחרי שראיתי, אני לא בטוח שאני רואה את הדברים כך

              אשמח להרחבה למה אתה בדיוק מתכוון.

              • אם התגובה האוטומטית שלנו לידיעה שמגיע סרט רביעי הייתה "חלאס, שחררו",

                זה בעצם מה שאומרים לוודי כל הסרט – אין יותר אנדי. אתה זקן מדי בשביל להיות צעצוע של ילד, הם לא רוצים לשחק בך – וזה בסדר. זה התהליך שהדמות של וודי עוברת, וככל שזה נוגע להעמקה באופי שלו, אני חושב שהסרט עשה עבודה מצוינת, שנתמכה באחת מההופעות הטובות בקריירה של הנקס, בטח שבתור וודי.

      • לא יודע מה יש לא לסמוך

        יניב

        יש המוני סדרות סרטים שמוציאות סרטי המשך מיותרים ובינוניים, והם לא מקבלות 100% ביקורות חיוביות על "נוסטלגיה". לא הרימייקים של דיסני (אלאדין כרגע עם 56%) ולא סרטי המשך אחרים.

        למעשה, הנטייה היא בדיוק הפוכה, בדרך כלל מבקרים ממהרים לקטול סרטי המשך מיותרים כמסחור וסרטים למען הכסף, בטח אם מדובר בטרילוגיה כמו "צעצוע של סיפור" שנחשבת על גבול המושלם, והסרט השלישי הסתיים בצורה כל כך טובה.
        אפילו הרוב המוחלט של מעריצי הסדרה שאני מכיר לא רצו שהסרט הרביעי יקרה, וגם אני הייתי לחלוטין מוכן להכחיש ולהתכחש לקיומו ולהישאר עם הטרילוגיה המושלמת שלי.

        בנסיבות האלו, של סרט שאפילו רבים ממעריצי הסדרה היו נגדו, של המשך לחלוטין לסדרה שנסגרה בצורה מושלמת וממש לא דורשת המשך, של סרט שנראה שאין סיבה שיתקיים מלבד מסחרית – לקבל ביקורות כל כך חיוביות ומדהימות זה הישג מפתיע ודי מטורף.

        4
        Iter Impius, יובל המפוקס, קיו, bella ?
  7. איך הדיבוב?

    תאנוס

    מתכנן לקחת את אחי הקטן ובתור מעריץ של הסדרה מקווה להנות גם בעצמי, הדיבוב איכותי או שפוגע בחוויה?

    • זה תלוי

      ישראל

      בניגוד לסרט השלישי, לא כל הקאסט חזר – החליפו את שרית וינו אלעד – המדבבת של ג’סי, המדבבים של האם, מר וגברת ראש תפוד, סלינקי ובו פיפ גם כן הוחלפו. להלן רשימת המדבבים המקוריים שהחליפו:
      ג’סי – שרית וינו אלעד
      בו פיפ – בסרט הראשון דובבה בידי שרון אלימלך (באותה תקופה הייתה פחות מפורסמת) ובסרט השני בידי עדי טופול (הבת של חיים טופול)
      האם – אבי אוריה
      מר ראש תפוד – שמעון כהן (השכן של אדיר מילר מצומת מילר)
      גברת ראש תפוד – אתי שילוני
      *סלינקי – יהודה אפרוני
      *אימא של אנדי – רמה מסינגר

      השניים האחרונים על אף שדיבבו בכל סרטי הסדרה, נפטרו לאחרונה ומן הסתם נאלצו לשנות מדבבים.
      המדבבים החדשים:
      ג’סי – מאיה מיטלפונקט
      בו פיפ – אילנית גרשון
      האם – דדי גת
      מר ראש תפוד – דב רייזר
      גברת ראש תפוד – חגית דסברג
      סלינקי – אלברט כהן
      אימא של אנדי – לרה אקסלרוד
      על כל פנים, למעט שניים עם שינוי מובן, כל שאר המדבבים חזרו לסרט הקודם. נעשה שימוש נאמן בנוסח של שפרירה זכאי (2 הסרטים הראשונים), שמו של עין השור נקרא עין השור ולא בולי כמו בסרט השלישי, ״יש לי נחש במגף״ ולא ״יש נחש במגף שלי״ מהסרט הקודם ו״אל האינסוף ומעבר לו״ ולא ״נטוס אל האינסוף ומעבר לו״ מהסרט השלישי. אם אתה מצפה לקאסט המלא המקורי, אז צר לי לבאס אותך, אבל לא כולם חזרו, בניגוד לשלישי. השיר אני חבר שלך נשאר אותו הדבר בלי שינויים ומשתמש בתרגום של שפרירה זכאי ואפילו החזירו את דני בסן שישיר את השירים!!! כמו בסרט הראשון שהוא היה זה ששר שם. התרגום נאמן לכל הסרטים הקודמים אבל חלק מהקאסט השתנה, וזה מה שמבאס. לשיכולך. מעבר לכל זה יצא מדהים!

      2
      אדם קלין אורון, אדון האופל ?
  8. מהנה, משעשע, חמוד...ומיותר.

    אדון האופל

    אהבתי את הסרט. ההרפתקאות שהחבורה עוברת בסרט הזה מבדרות למרות היותן שחזור של הסרטים הקודמים. הסרט הרביעי מחדש בכך שהוא מנסה לתת יותר עומק לדמויות שלו אך מצד שני עושה מאמץ לא להפוך לסרט כבד מדי ובשל כך לא מצליח להתעמק בנושאים בהן הוא דן כמו שצריך.

    כמו כן, היוצרים ניסו בכח להוציא את בו פיפ כדמות נשית חזקה ועצמאית שנחשוב 'שיואו כמה פמיניסטי מצידם' שבטעות יצאה להם דמות סופרמן לא ריאליסטית ודי מעצבנת חלק מהזמן. לא נהניתי ממנה ולא היה בינה לבין וודי כימיה אמינה כלשהי, בעיניי.

    והסוף היה נוראי. הרגיש מאולץ, מזורז, סתר את כל מה שהסרט בנה עד לאותו רגע לגבי דמותו של וודי ופשוט השאיר טעם רע.

    הסרט עדיין כיפי ומהנה. יש לו את רגעיו היפים (בעיקר בזכות האנימאטורים שמבאים כמה שוטים שממיסים את הלב ופחות בזכות התסריט הצפוי) ואת רגעיו המשעשעים. עדיין הייתי מעדיף לו הסרט הזה לא היה קיים ובמקומו היה סרט מקורי של פיקסאר.

    1
    הראשון מהסוף ?
  9. תגובה שמכילה ספוילר לצעצוע של סיפור 4 מאת ayala
    • היי איילה

      בגדול אין סיבה לרשום תגובה פעמיים. מה שכן, אם את רוצה שאנשים יראו את ההמלצה שלך, כדאי לא לכתוב ספויילרים כי אז אנשים שמתלבטים אם ללכת או לא לא יידעו לקחת את הדעה שלך בחשבון.

תגובות מקבילות

27
  תגובות נוספות בדף הביקורת של צעצוע של סיפור 4
 

להגיב על Daniel לבטל

(חובה)

Optionally add an image (JPEG only)