אקס-מן: אפוקליפסה
X-Men: Apocalypse

בשנות השמונים, המוטנטים בראשוות פרופסור X ומיסטיק מתעמתים עם מוטנט עתיק ורב עוצמה בשם אפוקליפס שמנסה להשמיד את העולם.

עמוד הסרט בחסות יערה כהן
סרט מס' 8 בסדרת אקס-מן
תאריך הפצה בארה"ב: 27/05/2016
תאריך הפצה בישראל: 19/05/2016
יש כמה סצינות אקשן נחמדות בתוך הבליל האידיוטי הזה של עלילה מטומטמת, מיחזור של קטעים מסרטים קודמים וחוסר עקביות מעליב עם כל שאר סרטי הסדרה.

211 תגובות פתח ספוילרים פתח תגובות ישנות

  1. בריאן סינגר מכריז על קיומו של הסרט:

    https://twitter.com/BryanSinger/status/408707930116980736
    אינפורמטיבי.

    אפשר לשער, לפי העובדה שהוא זה שהכריז על כך, שהוא עומד גם לביים את הסרט – אבל עדיין לא הגיע על כך הכרזה רשמית.

    • ועכשיו זה רשמי.

      אדון האופל

      (ל"ת)

      • והסרט הולך להתמקד בקאסט של "אקס מן ההתחלה".

        eclipse

        אני והרגשות שלי נלך להיות בצד עכשיו וננסה להתמודד עם החדשות ביחד.

        (חוץ מזה הסרט יהיה המשך ישיר של days of future past, ברמת הדקות, מה שהוא כנראה ספוילר נוראי ל-days עבור כל מי שמכיר את הסיפור של אפוקליפסה. או, בריאן סינגר מספיילר, מה חדש).

  2. טוב,זה די ברור מי הנבל בסרט

    Randall Stephens

    ואלה חדשות מצויינות.
    עוד מאז שהכריזו על הסרט הראשון של אקס מן חיכיתי להופעה שלו

  3. אולי מישהו יכול לעשות תקציר כלשהו של העלילה?

    ארט ונדלאיי

    בשביל מי שלא קרא את הקומיקס ובכול זאת מחכה לסרט מאוד

    • בקצרה ובלי ספוילרים

      אלפקה

      אם הרעיון של הסרט הקרוב הוא עולם בו בני האדם מנצחים במלחמת חורמה נגד המוטנטים, אז הרעיון כאן הוא הפוך – מוטנטים כבשו את העולם.

      עקב סיפורים של מסע בזמן נוצר ציר זמן חדש בו אפוקליפס – מוטנט חזק במיוחד – כבש את העולם, מבצע רצח עם בבני אדם "רגילים" וצד מוטנטים שאינם נאמנים לו. חלק מהמוטנטים שהכרנו מתו, אחרים השתנו מאוד (רעים הפכו לטובים, ולהיפך). מגנטו, שהפך לשוחר שלום ואחווה עם האנושות, מאחד את המוטנטים המורדים כדי להאבק באפוקליפס ולהחזיר את ציר הזמן המקורי.

      זה דווקא מעניין לראות שתי גרסאות של הפרת האיזון בין בני אדם רגילים למוטאנטים. מצד שני, לא אתפלא אם יחסירו את עניין המסע בזמן כדי שלא להמאיס אותו על הצופים.

      3
      דיאנה, ציפס בטטה, Kotz ?
      • יכול להיות שזה יהיה בעקבות עתיד שהיה

        הרי ידוע שיהיה מסע בזמן בסרט, יש אפשרות שהוא יגמר במין קליף האנגר לסרט הבא עם אפוקליפס.

        • תגובה שמכילה ספוילר לנקודת הפתיחה של עידן אפוקליפס בקומיקס מאת אלפקה
  4. עד מה שאני מעריך את בריאן סינגר

    xxx

    למה מתיו ווהן לא יכול לביים את הסרט שאחרי עבר עתיד.

    3
    ממזר חסר כבוד, עידו הלמן, לפרקונית ?
  5. אז נראה ש-2016 תהיה שנת גיבורי העל ש-2012 הבטיחה להיות ולא קיימה

    גם וולברין (ב"אפוקליפסה"), גם ספיידרמן ב"ספיידרמן המופלא 3" וגם באטמן וסופרמן ב"באטמן נגד סופרמן". ארבעת גיבורי העל הכי פופולרים בעולם בשנה אחת. סוף סוף זה יקרה! קשה לי לראות עוד דחיות באופק אז נראה שסוף סוף זה יקרה.

  6. צ'אנינג טייטום הוא גמביט!

    דין

    לא ברור אם ספציפית בסרט הזה, אבל באופן כללי

    TotalFilm

    • זה מוזר

      nir
    • אוף

      שופל

      (ל"ת)

      1
      יבגני טרבנוב ?
      • במחשבה שניה

        שופל

        אולי זה יהיה התפקיד שיגרום לי סופסוף לחבב אותו ולהבין למה נתונים לו כ"כ הרבה תפקידים.
        גם את סקרלט ג'והנסון מאוד לא אהבתי עד הנוקמים. Stranger thing have happened…

  7. רכבת השמועות מתחילה לדהור

    אנדי דופריין

    כצפוי בשלבים כאלו של ההפקה המון שמות עפים לאוויר, ביניהם רשימה אפשרית לשחקנים ושחקנים לדמויות של ג'ין גריי הצעירה וסקוט סאמרס הצעיר (סייקלופס ) :

    http://screenrant.com/x-men-apocalypse-young-cyclops-jean-grey-actors/

    וגם כמובן כמה שמות, כמו טום הארדי ואידריס אלבה, שמוצעים בערך לכל תפקיד בהוליווד :

    http://screenrant.com/x-men-apocalypse-idris-elba-villain/

    • ועכשיו הידיעה הזו מגיעה

      אנדי דופריין

      אוסקר אייזק הוא השחקן שיגלם את אפוקליפס בסרט X MEN הקרוב :

      http://variety.com/2014/film/news/oscar-isaac-x-men-apocalypse-casting-1201342774/

      זה נראה די אמין – ומופיע במלאנתפים מקורות שונים – אבל עדיין לא ראיתי הודעה רשמית מהאולפנים.

  8. אוסקר אייזק הוא אפוקליפס.

    • מה למה בכלל

      אוסקר אייזק, אתה שחקן נורא טוב, אנא אל תתבזבז בין אקס מן ומלחמת הכוכבים ותמצא זמן לעשות עוד סרטים בגודל של לואין דיוויס תודה ביי

      5
      עידו הלמן, זוהר אורבך, marksbro, yair_ca24, jokerface24 ?
  9. וליהוקים חדשים לסייקלופס, סטורם וג'ין גריי

    בירדי

    סאנסה סטארק היא ג'ין גריי – http://www.slashfilm.com/x-men-apocalypse-jean-grey-cyclops-storm/

  10. עוד קצת ענייני ליהוקים

    אנדי דופריין

    אחרי צירופו של קודי סמית' – מק'פי כנייטקרולר (כנראה גם הוא בגרסה הנערית שלו ), אתר וראייטי מדווח שבן הארדי מצטרף לקאסט בתור "דמות מסתורית בעלת חלק מרכזי בסרט" :

    http://variety.com/2015/film/news/eastenders-actor-ben-hardy-joins-x-men-apocalypse-1201440972/

    ההימורים כרגע גבוהים שזה ליהוק לתפקיד אנג'ל / ארקאנג'ל, אבל יש עוד כמה אפשרויות.

    • אין לי מושג מי זה אנג'ל או ארקאנג'ל

      רנדל

      אבל ככל שהשמועות על הסרט גוברות הוא רק גורם לי לפהק יותר. לדחוס מלאנתלפים דמויות שמעניינות רק מעריצי מארוול לתוך יקום שכבר ממזמן הפך לסמטוחה פשוט לא נשמע רעיון טוב. כל ההתרגשות שהייתה לי מימי עבר עתידי מכך שהדמויות הזקנות והצהירות ייפגשו וסינגר חוזר לכס הבמאי התפוגגו ממזמן. עכשיו מצידי שכל האס מי עעלגו לעזאזאל ויפסיקו לבזבז שחקנים מוכשרים על סרטים סבירים (כפי שבבירדמן היטיבו לציין וגם בתגובה של קרקר כפול למעלה). סינגר כבר הפסיק לעניין כבר מלפני עשור וכל הדיווחים על סרטי הקומיקס העתידיים כבר עושים לי בחילה.

      • *צעירות

        רנדל

        (ל"ת)

    • ועכשיו... ג'ובלי?

      החדשות האלה מורידות לי מהסרט משתי סיבות:

      1. כמה.דמויות. הסרט הזה מתחיל להיראות כמו סרט של אלטמן, דבר שהיה נהדר אם הוא היה סרט של אלטמן, אבל מכיוון שהוא סרט אקס-מן – זה מתחיל להדאיג כמות הדמויות שתוקעים פה. אולי זה חשש סתמי, ורוב הדמויות סתם יבואו וימותו מהר – ובכל זאת. יש לי עומס.

      2. ג'ובילי דמות נוראית ומעצבנת. לא היה אפשר להביא את מארו? או כל דמות נשית אחרת שהיא לא ג'ובילי?

      קישור או משהו

      • כל פעם אותו דבר

        קיו

        לפני כל סרט אקסמן מכריזים על הרבה דמויות שישתתפו ואנשים מתחילים לדאוג איך יצליחו להשתמש בכולם והתשובה היא פשוטה – לא יעשו את זה וזה בסדר. מדובר בעולם עם הרבה אנשים שיש להם איזשהו כוח וצריך להרגיש שזה מצב כולל, כלומר שיש הרבה מוטנטים מסביב לדמויות הראשיות ובעולם בכלל ולא צריך שלכל אחד מהם תהיה קשת עלילתית והתפתחות של הדמות. בסרט האחרון לא למדנו שום דבר על הדמויות שהיו בעתיד אבל כן עשו בהן שימוש טוב בקטעי האקשן ומבחינתי זה היה מספק בהחלט.
        עם זאת אני מסכים לגבי ג'ובילי. היא הייתה הדבר הכי מעצבן בסדרה המצוירת.

      • הטיעון הזה של צפיפות יתר עולה תמיד

        אנדי דופריין

        ואף פעם לא הבנתי את הרציונל שעומד מאחורי זה. השאלה האמיתית היא כיצד משתמשים באותן דמויות – האם אתה דוחף אותם בחופזה וללא תכנון לפרצוף של הצופים כמו בספיידרמן 3 של ריימי או ספיידרמן המופלא 2 של ווב, או שבוחרים באופציה החכמה יותר כמו בעתיד שהיה, שבו זמן המסך מחולק בצורה יותר הגיונית ועדיין שומרים על הסרט רענן ומרתק. גם בספרות זולה, כלבי אשמורת וסטאר וורס יש משהו כמו 20 דמויות שונות, ואף אחד לא מתלונן על צפיפות כי החלק שלהם בסרט שונה.

        לצורך העניין גם ב"עתיד שהיה" היה לך את סופה, בישופ, קולוסוס, אייסמן, רוג, בלינק, וורפאת', קיטי, טוד (Toad ), ואחרים, אבל הם לא היוו בעיה כי הם שימשו כמעגל שני ושלישי של הסיפור והדמויות המרכזיות.

        1
        עידו הלמן ?
  11. ו*עוד ליהוקים*

    בירדי

    ורייאטי מדווח על צירופה של אוליביה מאן לקאסט בתור פסיילוק, רוז ביירן חוזרת וזו תהיה הפעם האחרונה שג'ניפר לורנס תהיה מיסטיק

    1
    Morin ?
    • זה קצת מבאס הקטע עם אוליביה מאן.

      rob anybody

      זו שחקנית מעולה ומדובר סך הכל בדמות די מגניבה וסביר מאוד להניח שהיא לא תקבל יותר מ4-5 שורות. ובקצב שמאן מדברת זה כנראה ייקח בערך פריים וחצי.

      1
      Morin ?
      • יכול להיות שרוב הסיכוים שליהוק כזה דומה ל-Cameos ב"Days of future past"

        בירדי

        כלומר, אולי היא תהיה ברקע. אולי לא.

  12. תמונות HD רשמיות מתוך המגזין EW

    אנדי דופריין

    http://screenrant.com/deadpool-movie-x-men-apocalypse-images-pyslocke/

    אני עדיין קצת מאוכזב מהעיצוב של אפוקליפס….

    • מה לעזאזל?!

      נראה מוזר וממש לא מפחיד. הוא נראה יותר כמו דמות מסטארגייט.

      • נראה בעיקר כמו

        Why Eden

        " rel="nofollow">אוז (Ooze), הרשע מהסרט הראשון של הפאוור ריינג'רס.

  13. לא הבנתי... יו ג'קמן משחק בסרט או לא?!

    קובי

    לא שווה בלי וולברין :/

    • אתה צודק, "משחק: יו ג'קמן" היה אמירה מעורפלת מדי.

      (ל"ת)

  14. כן אבל.......

    קובי

    הוא לא הופיע בכנס הקומיקון האחרון בתור חלק מהצוות וגם בIMDB הוא רשום ככה

    (Hugh Jackman – Logan / Wolverine (rumored

    :/

    • הוא כן היה בקומיקון.

      דין

      (ל"ת)

  15. לדעתי סרטי אקס מן מיצו את עצמם

    דורננינן

    הראשון בסדר, השני מעולה, השלישי זבל, המקור וולברין זבל טהור, וולברין בסדר, ההתחלה מעולה והעתיד שהיה עם סוף מטופש ומלא בלאגן, אך די כיפי (הרוב בגלל דמות מגניבה בשם קוויקסילבר).
    אני מתחיל להרגיש שסרטי אקס מן מיצו את עצמם. היה טוב, היה בסדר והיה גרוע. ראינו מספיק מוטנטים מגניבים ויותר מדי פעמים את הclows של וולברין יוצאות מידיו של יו ג'קמן.
    הגיע הזמן לחתוך לא?
    מקווה שאפוקליפסה ישנה את דעתי.

    5
    שופל, עידו הלמן, הפונז, idOri, גבי קוגן ?
    • הוצאת לי את המילים מהפה

      ערעא

      זה בדיוק אחד לאחד מה שחשבתי שצפיתי בטריילר לאפוקליפס. אולי אפילו כשצפיתי בעתיד שהיה. יש לסדרה רגעי אור אבל היא לא מדהימה. הגיע הזמן לחתוך באמת.

  16. הסדרה הזו פשוט נהפכה לסמוחטה

    ברצינות, פוקס רוצים לבנות יקום קולנועי משל עצמם שבו דדפול וארבעת המופלאים יפגשו עם האקס מן בהווה, אבל איך זה יקרה כשסדרת האקס מן מתרחשת כרגע בעבר?! נכון הם יכולים להתמקד באקס מן של ההווה, אבל בהתחשב בזה שכולם בני 45 ומעלה, והכוכב המרכזי יו ג'קמן עומד לפרוש, קשה להאמין שזה יקרה, אז מה הם יעשו?

  17. שאלה לבקיאים בקומיקס:

    אלון

    האם מיסטיק, שכידוע יכולה לשנות צורה לכל אדם באשר הוא, מקבלת גם את תכונותיו של נשוא ההעתקה (ולא רק את המעטפת החיצונית)?
    למשל, אם היא מתחזה לד"ר אקס, יש לה כוחות טלפתיים? ואם היא מתחזה לסייקלופ, היא יכולה לירות קרני לייזר מהעיניים? ואם היא מתחזה למגנטו… טוב, הבנתם את השאלה:)
    כי אם כן, היא המוטנטית הכי שווה באקס מן ובכלל, בקומיקס.
    מי יתנני בגלגול הבא מיסטיק!

    אשמח לתשובות.
    חג שמח:)

    • עד כמה שאני זוכר מהסרטים, לא.

      (ל"ת)

      • !אחלה! גם לא בקומיקס ובסדרת האנימציה

        אנדי דופריין

        אלון – בהמשך לשאלתך, היא יכולה לחקות אותם במראה ובקול, אבל לא ביכולות המעשיות.

        יש מוטנטית אחרת בשם קופיקאט שמסוגלת לדברים האלו, ואמורה להופיע במידה מכובדת למדי בסרט דדפול הקרוב.

    • למי אכפת מזה? יש לה אוסקר, היא ניצחה את משחקי הרעב *ו*הייתה נשואה לג'ון סטיימוס

      (ל"ת)

  18. שוחרר סינופסיס רשמי לסרט

    אנדי דופריין
  19. טריילר ראשון יופץ מחר (11.12)

    עד אז – הנה הלוגו של אקס מן קצת מפויח :

    https://twitter.com/XMenMovies/status/674951726391160832

  20. והנה הטריילר...

    הירנוט
    • נראה רע מאוד

      ה-CGI נראה לא משכנע והויזואליה כרגיל אצל סינגר היא משעממת ברמות. באסה שלא השאירו את ווהן שהויזואליה שלו היתה צבעונית ומורגשת ומעולה.

  21. גם אקס-מן מקבלים TV SPOT

    ChosenOne

    וזה נראה פאקינג מדהים!

    https://www.youtube.com/watch?v=la3iqZ1XAjg

    הולכת להיות שנה נהדרת לסרטי קומיקס. דדפול כבר מקבל ביקורות מצוינות. באטמן נגד סופרמן. מלחמת האזרחים. יחידת המתאבדים ודוקטור סטריינג'.

  22. שוחרר הטריילר האחרון

    איתן

    https://www.youtube.com/watch?v=Jer8XjMrUB4

    עשו לעצמכם טובה ואל תיראו את 10 השניות האחרונות
    אולפנים היום פשוט מפחדים להשאיר הפתעות לסרט עצמו
    חבל..

    • לסינגר יש סטייל מאוד קר ומרוחק

      ואפילו כשהוא מנסה להכניס כיף בסרט הזה זה נראב מאולץ וקר. הסגנון שלו יצא מעולה לאקס-מן 2 אבל אני רוצה שבמאי אחר, עם פלטת צבעים צבעונית יותר ויותר שליטה בקומדיה וכיף יקחו על ידם את הפרנצ'ייז.

      • מחזק.

        Beetlejuice

        First Class היה מדהים ואפילו וולברין 2 המטופש היה מהנה. מאז שהפרנצ'ייז חזר לידיים של סינגר הכל מתחרבן. Days of Future Past לא היה רע, אבל הוא מאד יבש ושטוח לעומת First Class.

        5
        עידו הלמן, שופל, דניאל, עידו כהן, Morin ?
      • אז סרטי קומיקס צריכים להיות או של נולאן, או חיקוי של מארוול?

        Jaguar

        (ל"ת)

        1
        קיו ?
        • זה לא העניין

          זה פשוט ש… לטעמי האישי, הסטייל של סינגר פשוט לא מתאים ולא עובד על האקס מן. זה התאים ספציפית לסרט אחד בלבד וזה היה "אקס מן 2" ושם זה עבד מצוין ושם זה נגמר. הסטייל של מתיו ווהן לעומת זאת לגמרי עבד והתאים ובגלל זה חבל לי שהוא לא המשיך עם הסדרה הזו ובמקום זה עשה את "קינגסמן".

    • אבל כבר דיברו על זה שהוא יהיה בסרט ומה יהיה היקף התפקיד.

      Beetlejuice

      חלאס, לא כל דבר הוא ספוילר. אפילו מהשוט הבודד הזה אי אפשר להסיק כלום. חוץ מזה שהוא מופיע בסרט – עניין שהיה ידוע. מזמן.

      2
      מתן בכר, אנדי דופריין ?
    • אני גם ידעתי את זה

      אם זו הפתעה, אז בערך כל אתר קולנוע אפשרי עושה עבודה מאוד גרועה בלהסתיר אותה.

      1
      אנדי דופריין ?
    • מעצבן אותי שמיסטיק מקבלת פתאום תפקיד כל כך מרכזי רק כי היא ג'ניפר לורנס

      בלובלו

      מילא אם היא הייתה עושה את התפקיד טוב אז הייתי מבין.

      1
      הראשון מהסוף ?
    • הטריילר סבבה סה"כ ואני מסכים עם קודמיי

      לא צריך להיסחף, אף אחד מאיתנו לא באמת האמין שהוא לא יהיה בסרט. יש הצגה של העלילה, אבל לא יותר מדי – אין פה את פתרון הקונפליקט (למרות שנראה לי שהבנתי לאן הם מכוונים ), אין פה את המניעים של ארבעת הפרשים, יש עדיין הרבה מקום להרחבה גם לגבי אקסבייר (והקרחת המיועדת ).

      יש רק משהו טכני שקצת לא ברור לי עדיין – למה הקול של אפוקליפס לא אחיד ? בתור בן אלמוות, הוא אמור לפסוח על גיל ההתבגרות.

      2
      קיו, יבגני טרבנוב ?
    • תגובה שמכילה ספוילר לסוכני ש.י.ל.ד מאת טטה טטם
      • בדיוק מה שחשבתי

        בנוסף לכל הקטע עם ארבעת הפרשים שנראה שהוא לוקח מוטנטים ושוטף להם את המוח כביכול. גם לדמויות טובות וגם לאויבים.

      • תגובה שמכילה ספוילר לסוכני שילד מאת mip
        • לא מסכים

          הגאולד לא היו שוטפים את את המוח של קבוצת אנשים אלא טפיל אחד שמשתלט על אדם אחד. טרופ/קלישאה גדולה הרבה יותר

    • אף פעם לא הבנתי

      הראשון מהסוף

      מה אנשים מוצאים בג'ניפר לורנס. היה לה סרט אחד טוב (משהו עם עצמות לא זוכר איך קראו לו, הדרמה הזו שהיא מחפשת את אבא שלה), היה לה את משחקי הרעב שבהם היא הייתה… בסדר? אבל באקס מן ההתחלה אני פשוט שנאתי אותה. היא כל כך עצבנה אותי ודי הרסה לי את כל החוויה מהסרט ההוא. למרבה המזל, היא עוד לא הייתה כזאת כוכבת באותה תקופה ולכן התפקיד שלה היה פחות משמעותי. אבל עכשיו זה פשוט נורא. והשורות שלה כאלה גרועות. אם היא הייתה שחקנית טובה אולי היא הייתה יכולה לגרום להן לעבוד אבל היא לא וזה פשוט גרוע.

      • אתה שוכח הסרטים שלה עם דיוויד או. ראסל

        קרקר כפול

        או ספציפית – "חלום אמריקאי" ו"אופטימיות היא שם המשחק".

        (אני אגב מסכים שההופעה הכי טובה שלה היא ב"קר עד העצם", אבל אין להכחיש שצמד הסרטים האלה בנוסף למה שציינת מהווים חלק משמעותי להצלחה שלה)

        1
        NS ?
        • אני מנסה לשכוח

          הראשון מהסוף

          סתם לא ממש שכחתי אבל גם שם לא ממש אהבתי אותה. אני כן אגיד שבשני הסרטים של או ראסל המשחק שלה לא היה רע, אבל גם לא מדהים, בטח לא טוב כמו ב"קר עד העצם", שזה סרט שראיתי ממש מזמן אבל אני עדיין זוכר שהיא הייתה ממש טובה. מה שרציתי להגיד על המשחק שלה קודם ושכחתי זה שאין לה אמצע, הוא או מרדים או מוגזם.

      • הרוב אוהבים אותה יותר בגלל האישיות שלה מחוץ למסך.

        כל הראיונות והקטעים האלה שבהם היא מחוץ לדמות ואז רואים שהיא סתם "בחורה רגילה" שכאילו במקרה נקלעה לעולם הזוהר והיא בכללי חמודה וקלילה ושנונה… או יותר נכון, לפחות ככה זה היה בהתחלה. בשנים שאח"כ זה נהיה מעצבן בטירוף. היום כבר אפשר לחקות אותה על בסיס הקטע הזה.

        3
        הראל, הראשון מהסוף, אנדי דופריין ?
        • אני איתך

          הראשון מהסוף

          אבל אני חושב שזה גם קצת טיפשי, כי אף אחד לא באמת מכיר אותה ויכול להגיד שהיא באמת ככה.

      • אני כנראה אפספס את הסרט בגללה

        קיטיארה אות מאטאר

        וזה הישג של ממש. כיוון שכשהייתי צעירה הדבר שהכי רציתי לראות בקולנוע זה את אקס מן נגד אפוקליפסה. אבל כל הקטע הזה של להביא למיסטיק להנהיג את האקס מן. זה הגיע לרויה. פעם זה היה "וולברין והאקס מן" עכשיו זה "מיסטיק והאקס מן". לפחות עם וולברין זה היה חצי הגיוני ונשען על דמות הגיונית. פה זה לגמרי שיקולים מסחריים שקשורים לשחקנית ולא לסיפור וזה הורס בעיני.

        אישה שמנהיגה את האקס מן זו סטורם. אבל בהוליווד מעדיפים את ג'ניפר "קלוז אפ על פנים אדישות" לורנס. blegh

        3
        הראשון מהסוף, אדון האופל, omer ?
  23. אה, ואני גם ממש מתעב את העיצוב של אפוקליפס

    ובזמן הנאום שלו בטריילרים ("From the ashes of their world !") אני לא יכול שלא להיקרע מצחוק. זה פשוט לא עובד.

    2
    דיאנה, yair_ca24 ?
  24. תגובה שמכילה ספוילר להעתיד שהיה מאת rob anybody
  25. פתאום שמתי לב שהסרט הזה יוצא בארה''ב באותו זמן עם אליס 2

    אז תודה לך, אקס-מן: אפוקליפס שתעזרו עוד יותר לגרום לאליס 2 להיות פלופ או לפחות אכזבה קופתית.

  26. הסרט נקטל בביקורות

    חייב להגיד שאני לא מופתע. נכון שסינגר ביים את סרט האקס מן הכי טוב (לדעתי) אבל כבר ב"העתיד שהיה" הבנתי כמה הסגנון שלו כבר מיושן ולא מתאים לסדרה הזו.

    החלק ההזוי פה הוא שהיה נראה שלפוקס יש ביטחון מלא בסרט כי הם אפשרו למבקרים לפרסם את הביקורות שלהם *שלושה* שבועות לפני יציאת הסרט! הם התחלקו על השכל?

    • מי יודע

      עמית

      אולי בקצב הזה עוד נראה את וולברין בנוקמים 3.

      1
      תמר ?
      • אחרי דדפול זה לא יקרה

        קיו

        התוכניות של פוקס גם ככה ככל הנראה עברו להתמקד בדדפול, X Force וב-New Mutants וגם כמי שאוהב את הטייק של סינגר על האקסמן, הפסקה מהסדרה הראשית ונתינת המושכות לצוות קריאטיבי חדש תהיה מרעננת.

        • שישמרו את דדפול וימכרו את כל השאר

          קיטיארה אות מאטאר

          *מתפללת*

        • אני לא באמת חושב שזה יקרה

          עמית

          זה נאמר בציניות.

          אבל בנוגע לדדפול – דדפול לא באמת יכול להחזיק סדרת סרטים ארוכה ומפותלת, הדמות הזאת היא בדיוק מהדמויות שבמינון לא נכון היא תמאס (כמו ג'אק ספארו, לדוגמה). השאר נראים לי כמו גרסאות שונות של האקס מן ואני לא בטוח שזה מה שיציל אותם כרגע.

          • וול, עם קצת מזל - מה שיציל אותם יהיה במאים טובים יותר

            האיש והאגדה

            (ל"ת)

            3
            עמית, יבגני טרבנוב, עידו הלמן ?
          • פוקס לא צריכים שיצילו אותם

            קיו

            ולא רק בגלל דדפול. ארבעת סרטי המוטנטים האחרונים התקבלו בצורה חיובית, למעשה חוץ מוולברין הם התקבלו בצורה מאוד חיובית, והעתיד שהיה ודדפול גם היו הצלחות כלכליות. אומנם הם לא היו שוברי קופות עצומים כמו הנוקמים אבל עדיין מצליחים.
            אני גם לא רואה את דדפול מחזיק סדרת סרטים ארוכה והאתגר עבור הצוותים החדשים יהיה באמת לבדל אותם מהאקסמן. כרגע אפשר רק לחכות ולקוות לטוב. בניגוד לספיידרמן עם המוטנטים יש באמת הרבה מה לעשות ובאופן אישי אני מעדיף שהם ישארו אצל פוקס איפה שהמיקוד ישאר עליהם והם יהוו אופציה שלישית, יחד עם הסדרות של ה-MCU ושל DC, שתוסיף לגיוון של סרטי הקומיקס.

            • מה באמת אפשר לעשות עם האקס מן שלא נעשה כבר?

              קיטיארה אות מאטאר

              אני לא מצליחה לראות לאן אפשר לקחת אותם. ועכשיו כל סרט שלהם כבר מרגיש כמו רימייק גם אם הוא לא רימייק. מה אפשר לעשות איתם כדי שיהיו כמו בתחילת המאה: "וואו". ולא סתם "איזה סרט חמוד" כמו FC או "נו, היה צריך לסבול את זה כדי לתקן את ההמשכיות" כמו DOFP.

              כלומר, זה שהם מודעים לכשלים שלהם לא מונע מהם לחזור עליהם.

              למרות כל זאת, אני חושבת שאבדוק את גמביט. אם לא יעשה רושם רע.

              • גמביט על סף ביטול, למעשה.

                Beetlejuice

                (ל"ת)

                • לא אבכה אם הסרט יבוטל

                  קיטיארה אות מאטאר

                  אבל כן היה מדובר בסרט היחידי של "יקום האס מן" שיכול היה לסקרן אותי.

    • אבל משבחים את הסצינה של קוויקסילבר

      ובינינו, זו הסיבה העיקרית שאני רוצה לראות את הסרט. כל השאר אכן נראה meh עוד מהטריילר הראשון.

      • *שתי סצינות, ממה שהבנתי

        cuber

        (ל"ת)

    • אני לא מבין למה העתיד שהיה נחשב כאן לאכזבה ענקית.

      בעוד בשאר העולם הוא נחשב להכי טוב מאז אקס מן 2.

      3
      omer, חתול, אנדי דופריין ?
      • על איזה עולם מדובר?

        יובל המפוקס

        ככל הידוע לי יש בכלל קונצנזוס סביב "ההתחלה".

        • העולם שלנו

          בIMDB הוא מדורג 8 לעומת ההתחלה שמדורג 7.8 (בשניהם יש פלוס מינוס חצי מיליון מצביעים)
          ברוטן הוא על 92 אחוז לעומת 87 אחוז של ההתחלה.
          ובמטקריטיק הציון הממוצע שלו הוא 74 לעומת 65 של ההתחלה.

          וקופתית הוא עשה כפול ממה שההתחלה עשה.

          הבדלים קטנים אבל בכולם העתיד שהיה לוקח.

          • הא, אוקיי

            יובל המפוקס

            מעניין, בעיניי ההתחלה הוא בבירור הטוב מבין השניים.

            2
            אור ענבר, עידו כהן ?
      • לא אכזבה, פשוט "לא שמנו לב שהיה"

        קיטיארה אות מאטאר

        במרחק הזמן, פשוט סרט מיותר כזה. פרווה.

        1
        דיאנה ?
      • אני מסכים איתך, ויותר מזה- לדעתי גרסת הבמאי/רוג של העתיד שהיה

        קלוד פרולו

        זה סרט האקסמן הכי טוב בסדרה. מדהים איך מספר שינויים קטנים שינו את כל הקצב של הסרט ופתרו את מה שנראה כמו עצלנות תסריטאית גדולה (כמו השאלה איך הזקיפים ידעו לאן להגיע בסוף שקיבלה תשובה מספקת בגרסת רוג).

        1
        Ezio Auditure ?
        • איפה ראית אותה?

          גיא

          אני מחפש את הגרסה הזאת הרבה זמן

  27. כיוון שנתקלתי, להפתעתי, בתגובות שליליות ביותר לאחר ההקרנה המוקדמת

    assafTV

    מאנשים שאני (די) מעריך את דעתם וטעמם בדרך כלל, אני נזעק להגן על הסרט: לדעתי מדובר באקס-מן הטוב ביותר מאז ההתחלה/X2.
    כל מה שאהבנו בההתחלה והתעלמו ממנו ב-DOFP, נמצא כאן. אלמנטים מ-X2 שגם היוו יסודות למה שהיה אמור להיות אקס-מן 3 של סינגר גם נמצאים כאן. אבל זה לא מספיק שהם נמצאים כאן, הם גם צריכים לעבוד, ועבורי (ושותפיי לצפייה), זה בהחלט עבד.
    נכון, אפוקליפס נראה קצת מגוחך, הבה נודה על האמת, וכשאני רואה את ג'ין אני לא יכול שלא לשמוע את סאנסה סטארק מדברת, אבל הם לא הפריעו לחוויית הצפייה הכוללת.
    ואין לשכוח שזה סרט על מוטנטים עם כוחות על, ואחד הדברים הבסיסיים שאני מבקש מסרטים כאלו זה שמחלקת האפקטים המיוחדים תקבל צ'ק ענק ותפגיז – וקיבלתי את מבוקשי. אנשים, סליחה – מוטנטים, משתמשים בכוחות שלהם והתוצאה ניכרת על המסך. ואיזו תוצאה מרהיבה זו.

    או גרסת האמ;לק: אהבתי, ממליץ בחום.

    4
    יהונתן צוריה, אור ענבר, לפרקונית, מילה כשרה ?
    • אם ככה, סרט של אפקטים. רובוטריקים.

      קיטיארה אות מאטאר

      אני מוותרת.

      • לא, זה סרט טוב שיש בו גם אפקטים

        assafTV

        זה לא אקס-מן 3: רידדנו את העלילה אבל היי תראו, אפקטים!
        זה אקס-מן ההתחלה 2: עכשיו גם עם תקציב

        1
        אור ענבר ?
        • כאשר "אפקטים" מוזכר כנקודה הטובה המרכזית של הסרט

          קיטיארה אות מאטאר

          זה ישר עושה לי פלאשבקים ל"ספיידרמן המדהים 2". גם שם אנשים הזדעקו והגנו תחת "העלילה בסדר אבל עכשיו יש אפקטים".

          ושם עוד לא טענו שאלקטרו מגוחך. וחבל, הוא היה מגוחך.

          1
          יבגני טרבנוב ?
          • אקס מן: אפוקליפסה עולה בהרבה על סרטי ספיידרמן המופלא

            assafTV

            מכל הבחינות.
            והדרישה לאפקטים, כאשר מדובר באנשים שחיים בצורה אחרת מבני אנוש רגילים, היא פשוט בסיסית.
            בעיני ולטעמי הם הציגו (מחדש) את נייט קרולר, סייקלופ וג'ין בצורה טובה (כאשר נייט קרולר הוא המוצלח מכולם), ואני מדבר כאן על הדמויות ולא על האפקטים המשרתים את הדמויות.
            זה כמו שעיצוב התסרוקות/תלבושות האייטיזי שבה אותי עוד בטריילרים, אבל זה לא שהסרט מתמקד בכך "היי תראו! תספורות אלי אוחנה ובגדים בצבעים זרחניים וכריות בכתפיים! התלהבו מזה והתעלמו מדברים שוליים כמו תסריט!", זה היה כלי שכדי לשרת את העלילה נעשה בצורה הטובה ביותר.
            האם יש דברים שלא עובדים בצורה חלקה בסרט? האם יש לו נקודות חולשה? האם יש דמויות שאת רוב התפקיד שלהם חזינו בטריילר וזמן המסך שלהן דל? כן.
            האם זה פגע בעיני בסיפור, בדמויות? ממש לא. זה ההמשך ל"ההתחלה" שרציתי לקבל לפני שנתיים, וקיבלתי אותו כעת. ובנוסף לכל הדברים הטובים שהיו בו, בעיני, חוזק במקביל סעיף האפקטים ששידרג את החבילה הכוללת.

      • יש הבדל בין "כוחות על מוצגים בצורה טובה" לבין "יו אפקטים"

        lord buss

        הקטע עם כוחות העל באמת עובד טוב. הסרט אכן לא מסתדר בשום צורה עם קו הזמן, ויש בו קטעים שבאמת אפשר לא לאהוב (אפוקליפס דבילי), אבל הבעיה היא של טעם, לא של איכות. וזה מתייחס גם לפאתוס של אפוקליפס. ובאמת יש את הזנחת הדמויות. אבל זה עדיין סרט מרשים. לא הכי טוב בעולם, אבל בהחלט מומלץ לראות.

    • וואו, אני מאוד לא מסכים

      קודם כל האפקטים היו *גרועים* וסצינות האקשן היו ממש לא משהו. אפוקליפס הוא נבל איום ונורא וארבעת הפרשים שלו עוד יותר עם המילה וחצי שרובם מוציאים רוב הסרט. העלילה גם מאוד מפוזרת ויש הרגשה של יובש ומחסור חמור בכיף – כרגיל מסינגר.

      • אז לבחורה הבלונדינית הלבנה נתנו את התפקיד של סטורם?

        קיטיארה אות מאטאר

        עכשיו האקס מן עוסקים בגזענות – תרתי משמע.

        • לא הבנתי איך ההודעה שלך מתקשרת לזו של דניאל, או אם זו בדיחה, אבל

          את סטורם, על פי IMDB, משחקת אלכסנדרה שיפ שהיא שחקנית שחורה (מצד אביה, ובכל זאת) שהיא בטח לא בלונדינית.

          • אני חושבת שהכוונה היא

            אורן

            לתפקידה של סטורם בתור מנהיגת האקס-מן; תפקיד שניתן בסרט הזה לדמותה של ג'ניפר לורנס.

            • סטורם היא מנהיגת האקס-מן?

              (ל"ת)

              • בשנות השמונים (בקומיקס)

                תום שפירא

                אם כי יש לציין שבגלל אורך הסדרה, המספר הגדול של כותרים וקבוצות והכמות המגוכחות של דמויות היו לאקס מן (או לקבוצות אקס נלוות) כמה וכמה מנהיגי צוות – סייקלופס, סטורם, וולברין, רוג, אפילו מגנטו….

                1
                Morin ?
                • סטורם בהחלט נחשבה למנהיגה בליגה של סייקלופס

                  קיטיארה אות מאטאר

                  בניגוד לרוב ה"מנהיגים לרגע" שמנית.

                  1
                  Morin ?
            • אנשים, ג'ניפר לורנס היא לא מנהיגת האקס-מן בסרט הזה.

              זהו, עכשיו אתם יכולים להמשיך לרדת עליו.

              • תגובה שמכילה ספוילר מאת TARDIS with a Hat
                • תגובה שמכילה ספוילר מאת ראי
  28. יש סצנה של אחרי הקרדיטים...

    קובי

    סתם שתדעו.

    1
    אנדי דופריין ?
    • סצינה עלובה

      לא שווה להישאר בשבילה.

  29. עוד מאותו הדבר

    אם אהבתם את אקסמן: העתיד שהיה אתם כנראה תאהבו גם את אקסמן: אפוקליפסה.
    הסרט החדש לא מביא איתו שום בשורה למסך, פרט לגרסאות צעירות של ג'ין גריי, ציקלופ, סטורם ונייט-קרולר שלפי זמן המסך שהם קיבלו – הם פה בשביל להישאר.
    לכן אם אתם מעריצי הסדרה ומתלהבים מלראות גרסאות חדשות לדמויות מוכרות, או קריצות קטנות כגדולות לסרטים הקודמים (בשני קויי הזמן) לכו לראות את הסרט.
    מצד שני אם אתם מחפשים סרט שיתעמק בדמויות או בעלילה – זה לא הסרט בשבילכם.

    ביקורת (קצת) יותר מלאה:
    https://gal015.wordpress.com/2016/05/19/x-men-apocalypse/

    • אתה, אדוני, רחמן בן רחמנים

      לטו הראשון

      הציון שאני נתתי לסרט באתר IMDB היה הרבה יותר נמוך.

      דבר שני, אני רואה הבדל גדול בין "העתיד שהיה" האיכותי והמתוחכם ל"אפוקליסה" השטחי והבלתי אחיד, שמקומו בפח הזבל של ההסטוריה הקולנועית.

  30. הסצינה הטובה היחידה בסרט

    הסצינה עם קוויקסילבר, בדיוק כמו בסרט הקודם.

    ואני עדיין מנסה לעכל את מה שסינגר עשה לאפוקליפס – אחד הנבלים המפחידים והמאיימים בקומיקס – כשהפך אותו לנבל פאוור ריינג'רס סוג ד'.

    • אה ו...

      כשכמה מהדמויות יוצאות מ"שובו של הג'דיי" ומתווכחות מה היה יותר טוב – הסרט הראשון או השני – אחת מהן מסכמת "לפחות אנחנו מסכימים שהשלישי תמיד הכי גרוע" לא יכולתי שלא לצחוק. כן, אני בטוח שסינגר התכוון בשורה הזו לרדת על "המפלט האחרון" ולהגיד לקהל "הפעם זה לא יקרה!" אבל במקום זה יצא לו ירידה עצמית לא מכוונת! ואגב, "המפלט האחרון" עם כל כמה שהיה גרוע עדיין יותר טוב מהסרט הזה.

      1
      omer ?
    • תגובה שמכילה ספוילר לאקס מן: אפוקליפסה מאת לטו הראשון
    • חחח, נבל פאוור ריינג'רס, גאוני :) (לת)

      רוס

      (ל"ת)

  31. "קטניס" מאיימת כדי לסחוט עוד כסף מפוקס

    קיטיארה אות מאטאר

    כאן היא מאימת שאם היא תעזוב, אז גם מגנטו ואקסבייר יעזבו.

    קטניס משחקת אותה כוכבת על שלא ניתנת להחלפה כשבעצם היא גוררת את הפרנצ'ייז הזה למטה.

    • מה פסול בזה, לא הבנתי?

      לורנס היא, נכון להיום, הכוכבת הכי גדולה בסרטים האלה. פוקס מכירים בעובדה (ולראייה הטריילרים שהבליטו את ההופעה שלה בסרט). כשהיא חתמה על החוזה להופיע בשלושה סרטים, היא עדיין לא היתה כוכבת כזאת גדולה, אז שילמו לה פחות כסף. עכשיו היא מרגישה בצדק שמגיע לה יותר. גם העובדה שהיא משתפת פעולה עם שחקנים אחרים כדי שכולם יקבלו תנאים טובים יותר היא מקובלת ולגיטימית. לא הבנתי מה הבעיה.

      7
      דניאל, שפן הלוח, Morin, מתן בכר, תמר, מישי, לפרקונית ?
      • למה רע, אני ממש שמחה!

        קיטיארה אות מאטאר

        יותר סיכוי שפוקס יפטרו כבר מהכשלונות הללו וישגרו סדרה נורמלית במקום.

      • לדרוש זה לגיטימי, אין שום בעיה עם זה

        הבעיה שבניגוד אליה – מקאבוי ופאסבנדר באמת עבדו בסרט. ההופעה שלה הייתה די מבזה, אני חייב לומר. זה נשמע כמו מישהי שקצת עלה לה השתן לראש. גם RDJ מבקש המון כסף, אבל לא זכור לי הופעה כ"כ אנמית שלו, כמו שהיא הרשתה לעצמה בסרט הזה. נהניתי מהסך הכל (ארחיב יותר בביקורת ), אבל היו לא פעמים ששאלתי את עצמי : היא בכלל מנסה ?

        זה שהיא כוכבת גדולה ומוערכת, על הכיפאק, באמת שאני שמח בשבילה, אבל זה ממש לא אומר שהאולפנים צריכים להיכנע לתכתיבים כאלו. לכולם יש תחליף. זה מרגיש כמו מהלך די בריוני.

        • אני מניח שהטיעון שלה, כשהיא מבקשת עוד כסף על הופעה בסרטי אקס-מן, הוא לא "אני נותנת הופעה מדהימה"

          (יכול להיות שכן, יכול להיות שלא, לא ראיתי את הסרט), אלא "אני מביאה אתי לאולמות את הצופים של משחקי הרעב." לזה קצת יותר קשה למצוא תחליף.

        • mip

          באמת חסר מישהו שיאבק על זכויותיהם של האולפנים המסכנים.
          צריך לחוקק חוק נגד פגיעה באולפנים ועוד בכזו בריוניות של לדרוש *כמה כסף שהיא חושבת שמגיע לה*.

          3
          שפן הלוח, מישי, לפרקונית ?
          • דווקא בנושא הזה לורנס היא דוגמה רלוונטית.

            שלמקו GRAS

            כי חלק מההשפעות של הפריצה לסוני היה הגילוי של לורנס כמה מפלים אותה במשכורת לעומת הגברים, ככה שלה במיוחד חשוב לדרוש איזון בשכר ולהתעקש על שכר גבוה.

            עכשיו יש שתי אפשרויות: או שהאולפנים יחליטו שג'יי-לור שווה את הכסף שהיא דורשת, ויחתמו איתה חוזה חדש; או שהאולפנים יחליטו שהנוכחות שלה בסרט לא שווה את מה שהיא דורשת ובסרט הבא ימצאו דרך להוציא אותה מהקאסט. לה באופן אישי, כמובן, כבר יש קריירה לא קטנה מאחוריה והיא יכולה להרשות לעצמה הפסקה.
            כנ"ל אם היא משכנעת את פאסבנדר ומקאבוי ללכת איתה – אם תוספת העלות של המשכורות שלהם עדיין משתלמת לאולפנים, יתנו להם העלאה. אם הם מגלים שהסוס הזה של פריקוולי אקס מן כבר לא שווה את מה שהיה שווה קודם, הם יבצעו ריבוט מחודש עם שחקנים חדשים, או שיסגרו את החלק של מגנטו ופרופסור אקס בעולם של האקס-מן ויעשו אקס מן הדור הבא (עם דדפול כזקן השבט! בבקשה!!!1).

            1
            Morin ?
          • אותי לא מעניין האולפנים, ולא גברת לורנס

            אני רוצה לראות על המסך את התוצר הטוב ביותר שניתן להפיק – מבחינת תסריט, בימוי, משחק ואספקטים אחרים. אם הורדות הידיים האלו בינה לבין המעסיקים שלה פוגעים בסרט, אז כן – יש לי בעיה עם זה. אחרי שיסיימו עם הסרט, שיריבו כמה שהם רוצים.

            • זה יופי של טיעון בשביל למנוע שינוי.

              אדם קלין אורון

              אחרי שיסיימו את הסרט, יהיה לה הרבה פחות כוח מיקוח.

              3
              שפן הלוח, Morin, מישי ?
            • חתיכת קפיצה למסקנות יש לנו כאן

              mip

              ז"א אתה מניח שהסיבה שהיא לא שיחקה טוב זה כי היא באה בדרישות למפיקים לעוד כסף והם *הסכימו*? תשמע, לא מסתדר לי.
              לא ראיתי את הסרט כך שאין לי מושג אם היא שיחקה טוב או לא, אבל אני לא חושבת שמישהי בסדר גודל של ג'ניפר לורנס – זוכת פרס אוסקר אשר ככבה בלא מעט שוברי קופות מכל הסוגים (סרטי קומיקס, קומדיות רומנטיות, דרמות) ושהשם שלה מוכר צריכה להתנצל על זה שהיא מבקשת הרבה כסף תמורת תפקיד.

              מה שקורה אחר כך בסרט תלוי בעוד הרבה גורמים (כמו בימוי, כמו אפקטים מיוחדים, כמו העובדה שאותה הסצינה מצולמת שוב ושוב מכיוונים ונערכת, כך שהרבה פעמים משהו שהשחקן תכנן שיצא בצורה מסויימת נופל כי התזמונים לא מסתדרים בין העריכות השונות, או שפשוט נמאס לה מהדמות הזו) ואין לך מושג מה מהסיבות היא הנכונה, אבל להתמקד בתור גורם אפשרי בעובדה שהיא ביקשה יותר כסף וקיבלה אותו, וואלה, לא נשמע לי כמו הסיפור הכי סביר מתוך כל האפשרויות.

              3
              שפן הלוח, Morin, מישי ?
              • אז אני אענה לשניכם יחדיו

                אדם – אי אפשר להחליט באמצע הדרך שהחוזה שחתמת עליו לא שווה את הנייר שהוא נכתב עליו. הסטטוס שלה השתנה מאז. זה מצוין, אבל עדיין יש לה עבודה לעשות. כוח מיקוח ? זה בכלל לא שאלה רלוונטית – כי החוזה בין הצדדים הוא עובדה קיימת. אין פה משהו פלילי חלילה, או סירוב מצידה לקיים אותו, בשורה התחתונה היא עשתה מה שהיא הייתה צריכה לעשות, אבל זה בחזקת "כשר אבל מסריח". מיקוח יעשה אם וכאשר על פרויקטים עתידיים. מה שהיא עשתה, הלכה למעשה, זה התחלה של מיקוח כבר בפרויקט הנוכחי.

                mip – את מכניסה לי מילים לפה. טענתי ואני אמשיך לטעון שזו זכותה, ואפילו חובתה, לבקש שכר שווה לעמיתיה הגברים. אני רק תוהה על מוסר העבודה שלה ברגעים שהמציאות לא מתיישרת לפי הדרישות שלה. לפי מה שאני יודע, התנאים האלו נסגרו כאשר היא צורפה לקאסט של first class, ולא שונו במהלך הטרילוגיה.

                לגבי עניין של עריכה ובחירת קאטים אחרים, או עייפות מנטלית מגילום הדמות לאורך שלושה סרטים, אולי כן, אולי לא. אני מעריך שלא זה מקור הבעיה. את חושבת אחרת, וזה בסדר גמור.

                • בוודאי שאפשר להחליט באמצע הדרך שהחוזה לא שווה את הנייר,

                  אדם קלין אורון

                  בהנחה והחוזה נחתם בתנאים שנראים לך, מעמדתך הנוכחית, לא הוגנים.
                  תשאל כל להקה שחתמה על חוזה לשמונים שנה ועשרים אלבומים ב-0.2% תמלוגים, ואז הצליחה, ואז ניסתה לשנות את החוזה.
                  אתה יכול לטעון שיש כאן נסיון להפרת חוזה שנחתם בלי שום כפיה וברצון מלא של שני הצדדים, ואני יכול לטעון שיש כאן חוזה שנחתם בתנאים לא הגונים ולא הוגנים מראש וניצל חולשות אנושיות ידועות על-ידי אנשים חזקים ותאבי-בצע. אלו שתי עמדות לגיטימיות. מה שחשוב כאן הוא המשך האנלוגיה: אם היה מתברר שחוזים כאלו תמיד מוטים לטובת האמרגנים, אבל במקרה של להקות ממוצא היספני התמלוגים הם 0.1% בממוצע ובמקרה של להקות לבנות 0.3% בממוצע, הייתה עילה מוסרית מצוינת להפרת חוזה מצד המוזיקאים, אם הצליחו.

                  לורנס טוענת שלא רק שהפלו אותה כי היא הייתה צעירה ולא מפורסמת מספיק. הפלו אותה יותר בגלל שהיא הייתה אשה. מרגע שזה נהיה ברור (וכמובן שהשאלה אם זה ברור לגמרי או רק אפשרות נותרת פתוחה), זה לא מסריח בכלל. זה כשר לגמרי.

                  2
                  Morin, מישי ?
  32. ועוד משהו

    אפוקליפס פה הוא נבל כל כך עלוב שאפילו הנבל הכי גרוע בסרטי מארוול נראה טוב בהשוואה אליו.

    זה לא רק העיצוב הנוראי של הדמות, או העובדה שיש לו עומק של קרטון, אלא בעיקר העובדה שהוא נבל קורע מצחוק. במובן של לא יכולתי להפסיק לצחוק עליו…

    למה למשל אפוקליפס חייב! בכל! משפט! שני! שלו! לצעוקק!!!!

    למה יותר משהוא מנסה להשמיד את העולם נראה כאילו יותר חשוב לו באמת להסתובב בעולם, למצוא מוטאנטים ולעשות להם מייק אובר אופנתי? לא צחוק, יש סצינה בה אקסבייר מצליח להגיע אל ולדבר עם מגניטו כי אפוקליפס עסוק מדי בלעצב לאנג'ל בגדים חדשים! ממש "עיצוב עליז למוטאנט שיעיז" הסרט הזה.

    2
    reutc, arielak ?
    • ספוילר מעלי

      האיש והאגדה

      (ל"ת)

      1
      דיאנה ?
  33. אין לי מושג על מה אתם מדברים

    גיא

    היה סרט אקס מן מעולה לפי דעתי שסוף סוף התמקד באקס מן כקבוצה ולא נתן לאף אחד לבלוט יותר מהשאר

    4
    אור ענבר, רם קיץ, לפרקונית, מילה כשרה ?
  34. תגובה שמכילה ספוילר מאת Mad_Hatter
    • אז מה קרה?

      במקרה כזה שבו תסריט של סרט מכעיס אותי כל-כך בטמטום שלו, אני הולך לימד"ב כדי לבדוק מי האשמים במחדל. ובמקרה הספציפי של הפרנצ'ייז הזה – איך אחרי סרט מעולה ("פירסט קלאס") וסרט טוב מאוד ("העתיד שהיה") קיבלנו כזה קלאסטרפאק מקושקש ודבילי. אז בואו נבחן רגע:

      על התסריט של "פירסט קלאס" עבדו, בין היתר, מת'יו ווהן, בריאן סינגר וג'יין גולדמן. (צריך לציין שאת הסרט הזה קצת קשה להשוות לשניים האחרים כי ווהן ביים אותו. אם סינגר היה מביים הוא כנראה היה נראה מאוד שונה, גם אם התסריט היה אותו דבר). בכל מקרה, זה היה תסריט ממש טוב.

      על התסריט של "העתיד שהיה" עבדו גולדמן ו-ווהן, רק שהפעם הצטרף סיימון קינברג, שכתב קלאסיקות כמו "ארבעה מופלאים", "ג'אמפר" ו"אקס-מן 3" (להגנתו הוא כתב גם את "שרלוק הולמס" שהיה נחמד ואת "זאת מלחמה" שחיבבתי, פרט לריס ווית'רספון). הפעם התסריט היה פחות מהודק, אבל שום דבר גרוע במיוחד.

      ב"אפוקליפסה" ווהן וגולדמן עזבו את החבורה ואתם יכולים לראות למעלה שסינגר וקינברג עבדו עליו עם עוד שני אנשים. וזה הביא לנו את סרט הקומיקס הכי גרוע של 2016 (אם לא אהיה חתום על המילים האלה בסוף השנה, אני אוכל את הכובע).

      אז איך בעצם המצב התדרדר ככה? האם גולדמן ו-ווהן היו אלה שהביאו את האיכות? האם קינברג היה הגורם הבעייתי? נראה לי "שני הדברים" זו גם תשובה מאוד אפשרית. ב"העתיד שהיה" הכישרון של השניים הנ"ל הצליח לכסות על הבינוניות של קינברג, אבל כשהם עזבו, כל המגדל קרס בצורה קטסטרופלית.

      לא איבדתי אמון בבריאן סינגר, מבחינתי הוא הראה ב"העתיד שהיה" שעדיין יש לו את זה בכל הנוגע ל"אקס-מן", אבל משום מה הפעם הוא בחר לעבוד עם תסריט שנראה כאילו נכתב בעפרונות צבע ע"י ילדים קטנים. מן הסתם כנראה שיהיה עוד סרט, ולפי השמועות יתרחש בניינטיז. אני לגמרי בעד, נשמע מגניב, אבל בשם אן-סבח-נור, בבקשה שלא יקבלו תסריטים מסיימון קינברג. אשמח מאוד אם ווהן יחזור, בין אם בתור תסריטאי, במאי או שניהם. אחרי שהפרנצ'ייז עבר אפוקליפסה תרתי-משמע, אני מקווה שהוא יצליח לבנות את עצמו מחדש.

      נ.ב. אם תהיתם, ווהן וגולדמן כתבו יחד גם את "קינגסמן 2", ולשם שינוי זה סיקוול שווהן חוזר כדי לביים. אז יש למה לצפות (הסרט יוצא בקיץ הבא).

      נ.ב 2 מסתבר שגולדמן גם כתבה את התסריט של "המעון של מיס פרגרין" של טים ברטון. האם הפעם זה יהיה הקאמבק שלו?

      • ווהן וגולדמן גם כתבו את קינגסמן הראשון

        לא הייתי מצפה להרבה מהסרט הזה.

        • כבר בקיק אס החלטתי שמת'יו ווהן הוא הבמאי האהוב עליי,

          Jaguar

          והציוות שלו לג'יין גולדמן היה מעולה בכל הסרטים.

          אבל… קינגסמן סבל מהרבה בעיות, גם בתסריט, אבל בעיקר בבימוי. ווהן סך הכל ניסה לעשות את הדבר הכי מגניב, הכי אדיר, קיק אס על סטרואידים, אבל בלי הרגש ובלי העדינות (באותה השנה יצא 'שם קוד:מלא"ך' המעולה של גיא ריצ'י שהראה איך אפשר להיות הכי מגניב והכי אדיר בעולם בלי להרגיש מתאמצים מדי).

          אני דווקא שמח שהם הוציאו את קינגסמן, אני שמח שהוא נפל ביקורתית וקופתית, ואני בטוח שהם ילמדו מזה לסרט הבא. עדיין מצפה!

          2
          שופל, מילה כשרה ?
          • אבל "קינגסמן" לא נכשל קופתית וביקורתית

            ועובדה שעושים לו המשך וטרון אגרון נהיה כוכב בזכות הסרט הזה.

            מה שכן הוא קיבל הרבה מאוד ביקורת על הסיום וסצינת הכנסייה.

            • הוא לא נכשל, הוא נפל.

              Jaguar

              הבמאי שעשה עד אז את סרט האקס מן הטוב ביותר, ושבזכותו אקס מן עתיק שהיה כן הצליח קופתית, לא הגיע לסכום שציפו לו (לפי דעתי). הוא גם לא צבר שום מעמד אחרי שהוא ירד מהמסכים (בניגוד לקיק אס, שעשה הרבה פחות אבל הכנסות נלוות הצדיקו סרט המשך).
              לגבי ביקורות, העובדה שקינגסמן קיבל ציון שקרוב לאבק כוכבים וקיק אס, היא פשוט בזיון. הייתי בטוח שהוא קיבל הרבה פחות.

              עושים לו סרט המשך, ואני מקווה שהפעם ווהן ירסן את עצמו.

              • "פשוט בזיון"

                יובל המפוקס

                נו באמת, זה שאתה לא אהבת סרט מסויים ו מבקרים כן לא הופך את הדעה שלהם לבזיון.

                וכן, מאוד אהבתי את קינגסמן, דווקא בגלל שהוא היה מוטרף לגמרי ולא מרוסן.

                4
                מתן בכר, omer, אנדי דופריין, ido3207 ?
                • אני חושב שזה בזיון.

                  Jaguar

                  לא בגלל שקינגסמן קיבל ציון לא משקף, אלא בגלל שקיק אס ואבק כוכבים קיבלו ציונים נמוכים מדי.

                  עוד בזיונות:
                  רקוויאם לחלום עם 78 אחוז.
                  המרדף אחר האושר עם 66%.
                  פורסט גאמפ 71%.
                  סנאץ' 72%.
                  אינטליגנציה מלאכותית 73%.

                  מבחינתי, בתור חובב סרטים, זה בזיוני. לא רק על סרטים, יש גם דעות אחרות בעולם שאני מחשיב כבזויות.

                  2
                  יבגני טרבנוב, מילה כשרה ?
                  • אגב, כש'האביר האפל' לא היה מועמד לאוסקר כ-ו-ל-ם קראו לזה בזיון.

                    Jaguar

                    בעיקר כי שאר הסרטים היו כל כך עלובים בהשוואה, ובגלל ש'האביר האפל' כן זכה לאהדב ציבורית (וביקורתית) כל כך גדולה.

                    כדי להמחיש למה דעת המבקרים במקרה שהזכרתי למעלה לא נחשבת:
                    קיק אס: מבקרים 76 – צופים 81.
                    אבק כוכבים: מבקרים 76 – צופים 86.
                    המרדף אחר האושר: מבקרים 67 – צופים 87
                    סנאץ': מבקרים 73 – צופים 93
                    פורסט גאמפ: מבקרים 72 – צופים 95

                    כאשר הפער בין דעת המבקרים הממוצעת לדעת הצופים הממוצעת כל כך גדול, אני חייב לתהות האם המבקרים מבקרים את הסרטים שלהם לפי אותם קריטריונים שמצופה מהם.
                    נכון, מדי פעם מבקר ייפול על סרט שהוא מצא מושלם והקהל שנא (אני והענק), או סרט שכולם אהבו והוא שנא (אני ופרוזן), וזה מבורך. אבל לפעמים זה גם מעיד על ניתוק.

                • הלוואי שקינגסמן היה מוטרף לגמרי ולא מרוסן.

                  אולי אז הייתי אוהב אותו.

                  כמו שאמרתי בדף הסרט שלו – מצאתי אותו פשוט סרט בונד פי 2.5 על כל מה שזה אומר פלוס בדיחות מטא פה ושם. טירוף וחוסר ריסון היו עוזרים לתסריט הזה שלא ידע להחליט מה הוא.

                  1
                  מילה כשרה ?
              • נו מה, עושים קרב העלבות עכשיו?

                כי אני יכול להגיד אותו דבר בדיוק על "אבק כוכבים". במקרה נפלתי עליו פעם בטלוויזיה בדיוק שהתחיל. אחרי 20 ומשהו דקות העברתי ערוץ. סרט לא מעניין בעליל ש 76% ב RT זה מעל ומעבר למה שמגיע לו. זו הפאשלה היחידה בקריירת הבימוי הנהדרת של ווהן.

                • אתה יכול (ומוזמן) להגיד את זה.

                  Jaguar

                  (ל"ת)

                • קרב עלבונות!

                  Morin

                  אתה נראה כמו נער חווה ונלחם כמו פרה!
                  (סליחה.)

                  10
                  יהונתן צוריה, יבגני טרבנוב, blilit, קיו, דורון פישלר, sparks, SpaceBunn, לפרקונית, מילה כשרה, ido3207 ?
                  • אני מרגיש שזה היה רפרנס, אבל לא הבנתי :(

                    כמו כן – :(

                    • אמא שלך הייתה אוגר ואבא שלך מריח כמו סמבוק.

                      אני מפליץ בכיוון הכללי שלך.

                      10
                      broken, דארת' צ'דר, אנדי דופריין, אור ענבר, NS, הפונז, פרבי, לפרקונית, ido3207, Galoofy ?
                    • Morin

                      שלי מרפרר לאי הקופים (אני זקנה)
                      של שנאוצר למונטי פייתון (זה על-זמני, הוא לא זקן)
                      ואתה אחלה, בגלל זה (סליחה.)

                      1
                      שפן הלוח ?
                      • יום יבוא ויגיע עיבוד לאי הקופים ונהיה שוב צעירים!

                        (ל"ת)

                        2
                        Morin, idOri ?
          • אנקדוטה מאוחרת: קינגסמן ש"נפל ביקורתית" הוא הסרט הכי מצליח של ווהן

            גיא

            עם 400 מליון דולר בקופות זה יותר מאקסמן ויותר מקיקאס. ובמקביל, גם בביקורות ימדב זה הסרט שלו שמדורג הכי גבוה.
            במקביל, גם בהשוואה לסרטי המרגלים של 2015 (מלא"ך, היטמן, והביזיון של בונד) הוא מדורג בימד"ב הכי גבוה והצליח יותר מסרטים שמבוססים על פרנצייזים יותר מוכרים. בונד אמנם עשה יותר בקופות, אבל זה על תקציב משולש ומותג מן הסתם הרבה יותר גדול.

            ככה שבכל קנה מידה קינגסמן היה הצלחה. יכול להיות שאתה חושב שקינגסמן צריך עוד רגש ועדינות ויכול להיות שאתה מייחל לו להיכשל כי לא אהבת אותו, אבל מהנתונים נראה שאתה נמצא כאן בדעת מיעוט.
            אני דווקא אשמח לראות המשך לקינגסמן הרבה יותר על סטרואידים ולא עוד משהו שמרגיש חצי אפוי כמו קיקאס, ומאחל לגולדמן וווהן עוד הרבה שנים מוצלחות יחד בסצינות כנסיה ומחוצה לה.

            7
            מודי, אור ענבר, דניאל, esh, ido3207, broken, Galoofy ?
        • אני לא חושב שהבעיה בקינגסמן הראשון היא התסריט

          (ל"ת)

          • אני קלאודיוס

            הסיפור של קינגסמן הוא על נער עני שמצטרף לשירות הביון והולך לביה"ס מרגלים, תוך כדי שאיזה מיליארדר רוצה להרוס את העולם.
            העלילה הזאת לא מזכירה לך איזה שהוא סרט אחר?

            • הארי פוטר, כאילו?

              Foop

              באמת צפית בקינגסמן והרגשת שהתסריט הוא עוד ורסיה של הארי פוטר?

        • אז חוש הציפיה שלך מקולקל

          סתם, אני מאוד אהבתי את "קינגסמן". האם הוא היה מושלם? לא. ואני מסכים עם מה שנאמר פה ש"שם קוד מ.ל.א.ך" היה סרט ריגול \ סוכנים חשאיים יותר טוב. אבל מאוד נהניתי מ"קינגסמן" (חוץ מהסוף הצורם שלו) ואני בהחלט מצפה לסיקוול.

          • בוא לפחות נסכים שזה שיש לקינגסמן המשך ולא ל"שם קוד מ.ל.א.ך"

            זה מתסכל ומעצבן כי שם קוד מ.ל.א.ך מ-מ-ש צריך המשך ואילו קינגסמן הסתדר יופי גם בלי כזה?

            5
            שופל, אמיר אסעד, NS, matank1994, קיו ?
      • גולדמן היא תסריטאית שוברי הקופות הכי טובה עלי אדמות, נקודה.

        להחלטה לא לקחת אותה לכתוב את הסרט הנוכחי היה ללא ספק חלק בהתדרדרות של הסדרה.
        אגב, מלבד "מיס פרגרין", סרט אחר שהיא כתבה ויוצא השנה – על תעלומת רצח במאה ה-19 שמעורב בה גולם (כמו ההוא מפראג) נשמע עוד יותר מסקרן.

        1
        Morin ?
        • לא נולאן?

          האיש והאגדה

          (ל"ת)

          • לא

            (ל"ת)

            • כי אתה לא אוהב את נולאן או כי אתה לא מגדיר את הסרטים שלו כבלוקבאסטרים?

              האיש והאגדה

              (ל"ת)

              • כי היתה לו יצירת מופת תסריטאית אחת ("ממנטו")

                ואני לא חושב שהתסריטים האחרים שלו היו רעים, אבל הם היו רחוקים מאוד משלמות ובעיקר סבלו ממחלת הלהסביר את עצמם למוות – וכדי להוסיף חטא על פשע, הדביקו בה גם יותר מדי תסריטאים אחרים.

                1
                המשקפיים של וודי ?
                • אני מעדיף את זה על המטופשות היחסית של גולדמן

                  האיש והאגדה

                  (ל"ת)

                  • זכותך. אני מודה שסבירות היא לא הדבר הראשון שאני מחפש בשוברי קופות

                    אבל גם בלעדיה, וגם אם מתעלמים מהבעיה של נולאן שהצבעתי עליה קודם (אנחנו מדברים על ג'ונתן, כן?), לטעמי גולדמן כותבת דיאלוגים *הרבה* יותר טובים מאלה של נולאן ויש לה עוד כשרון די נדיר בקרב תסריטאים בימינו – חוש קצב. היא לא רק יודעת לכתוב סצנות, היא גם יודעת לחבר אותן זו לזו באופן ששומר על עניין, שיוצר תחושה שאין אצלה רגע מיותר. במובן הזה היא משאירה את נולאן (ואת רוב עמיתיה לכתיבת שוברי קופות) הרחק מאחור, מתבוססים באבק.

                    1
                    Morin ?
                    • כוכבים.

                      Jaguar

                      (ל"ת)

                    • לגבי חוש קצב, שאלה

                      האם קראת את התסריט שלה כמו שהוא או רק צפית בסרטים שלה? כי אני מרגיש שאתה גונב קרדיט שיכול להיות שמגיע לעורכים (אדי המילטון ערך את כל סרטי ווהן מאז קיק-אס, ג'ון האריס ערך את כל סרטי ווהן פרט לאקס-מן).

                      • לא. אבל ראיתי את "החוב" (הרימייק לסרט הישראלי) שערך מישהו אחר, וגם שם התסריט שלה היה נהדר

                        אז אני מרגיש בנוח לתת לה את הקרדיט.

      • אני חושב שקינגרבג כתב גם את "המפלט האחרון"?

        הוא בעצמו אמר שהיתה לו מעורבות בזה.

        בכל מקרה הבעיה איתו היא לא רק שהוא תסריטאי מחורבן שפוקס נותנים לו לכתוב את הסרטים האלה אלה שהם הפכו אותו לקווין פייגי של הסרטים האלה, הדובר והראש המפעיל מאחורי הקלעים שאמור לחבר הכל ליקום אחד עקבי, מה שאומר שהמעורבות שלו תימשך (וזה אומר רק רע לפרנצ'ייז הזה. חוץ מההישארות של סינגר כבמאי הכוונה).

  35. טוב אני נהנתי, לא יודעת למה ציפיתים

    להגיד שזה סרט חכם ומעולה ומתברג בראש סרקי הקומיקס שנוצרו? ממש לא
    להגיד שאין פה חורים בעלילה? ברור שיש, אבל באמת שלא משהו שגרם לי לרצות לדפוק את הראש בקיר
    היה אחלה סרט, זה אקסמן, אקסמן לא חכם וחדשני אבל אקסמן.
    מבחינת איפה הוא עומד מול שאר הסרטים? אני לא אחדש, הוא יותר טוב מX3 ומסרטי וולבין מהשאר כנארה שלא, מבחנתי עומד באותה משבצת של עתיד שהיה פשוט שם העלילה הייתה יותר הגיונית.
    אהבתי את הקריצות שכן הבנתי, ברור לי שיש כאלה שפספתי, הדמויות החדשות מוצלחות (עם פספוס בסייקלוק ואפוקליפס שיכולים להיות הרבה יותר) ואחלה של אקשן.
    בקיצור, זה בדיוק הבידור ששילמתי עליו, ואפילו הסצינה אחרי הכתוביות (בנוסף לסצינה הרלוונטית בסרט) עשו לי חשק להמשך

    * אין ספק שהסצינה של קוויקסילבר זה הדבר הכי טוב בסרט, לא חוכמה.

    2
    הפונז, אדון האופל ?
  36. תגובה שמכילה ספוילר לאקס-מן: אפוקליפסה מאת Odwin
  37. אני בסה"כ נהנתי

    Wednesday

    זה לא היה סרט מדהים במיוחד, והיו כל מיני דברים שהציקו לי תוך כדי, אבל בניגוד לבאטמן נגד סופרמן לדוגמה, כן נהנתי. פחות ממוקד אולי מ- First Class, אבל הדמויות היו שם, היה הומור, היו קטעי אקשן טובים למדי, ולא יצאתי מהאולם בתחושה של החמצה.
    אם הם מתכוונים להמשיך עם סרטי X-Men (הם מתכוונים, אגב? מעבר לסרט הנוסף של וולברין) הם כן יצטרכו למצוא דרך קצת לרענן את העסק, כי זה הרגיש כאילו אין פה באמת ושם דבר חדש- עוד מאותו תבשיל, שאמנם טעים, אבל אפשר היה לתבל ולשפר.

    1
    אור ענבר ?
  38. דורון, לא תהיה ביקורת?

    (ל"ת)

    2
    דיאנה, אנדי דופריין ?
    • אפילו ביקורת קצרה פה למעלה תהיה נחמדה

      אני פשוט סקרן לדעת מה חשבת.

      • שיר

        גם אני מצטרפת לבקשת הביקורת

        1
        דיאנה ?
  39. תגובה שמכילה ספוילר לכל סרטי אקס מן, ספיידרמן, באטמן, cw מאת קיטיארה אות מאטאר
    • תגובה שמכילה ספוילר לעתיד שהיה, אפוקליפסה מאת Mad_Hatter
      • תגובה שמכילה ספוילר להעתיד שהיה, אפוקליפסה, וולברין המקור מאת אני קלאודיוס
    • הסצנה הזו נוספה רק כדי לשמר את קו הזמן

      של עתיד שהיה והטרילוגיה החדשה. בפועל, היה בור עלילתי שלא טופל כראוי והוא הקישור לאדם האמיתי שאחראי לשינוי שלו.

      • הקדישו 20 דקות למשהו שאזכור של שורה יכול לפתור.

        קיטיארה אות מאטאר

        וביננו הסיבה לסצנה היא לדחוף את וולברין בשביל דולרים. לא כי חורים בתסריטי האקס מן הם פתאום משהו חשוב ליוצרים.

  40. תגובה שמכילה ספוילר ללמה אקס מן אפוקליפסה בינוני מאת קיטיארה אות מאטאר
  41. תמיד רציתי שיעשו סרט x-men עם אפוקפליסה

    yohai

    אבל כבר בטריילר הפכו אותו מסוג של רובוט מגניב לדמות אנושית בצבע כחול…

    הפרקים שלו באקס-מן הסדרה המצוירת היו לטעמי הכי טובים ומעניינים והכוחות שלו היו אדירים.

    מצער לקרוא את התגובות כאן ולהבין שכנראה הסרט לא טוב :(

  42. אני... לא חושב שזה סרט רע

    ריעננתי את הזיכרון שלי עם השניים האחרים לפני שהלכתי ל-'אפוקליפסה' (גרסת הבמאי של DoFP באמת טובה יותר). למרות שהסרט לא עומד בסטנדרטים של קודמיו — הוא בטח לא סרט הקומיקס הגרוע של השנה כמו שרבים הכתירו.

    אגדיל ואומר שנהניתי בו יותר מ-"מלחמת האזרחים": אפילו כאשר האקס-מן ממחזרים, הם מתעסקים בנושאים שה-MCU לא יתקרבו אליהם עם מקל (לא מחוץ לסדרות נטפליקס, בכל אופן). סרטי אקס-מן לא מפחדים להרוג אפילו ילדות קטנות ולהיות אפלים במידה הנכונה, אבל לא לשכוח שבמהותם הם סרטי כיף.

    יש עם הסרט הזה כמה וכמה בעיות, אבל אני מרגיש צורך לאור הבאז השלילי להתמקד בפן החיובי, כיוון שזה באמת לא סרט רע: צ'ארלס אקסווייר הוא דמות שאני אוהב, מגניטו של פסבנדר מעולה והמוטנטים החדשים מכניסים הרבה פלפל לסרט. סצנות האקשן ב-'אפוקליפסה' פנומנליות ונמצאות ברמה אחת מעל מארבל: הכוראוגרפיה בקרב שבסצנת הפתיחה היא הטובה ביותר שראיתי השנה. אפשר להתלונן על החיוניות של הסצנה עם וולברין אך לפחות היא בוימה נהדר. וכולם מסכימים שהסצנה של קוויקסילבר טובה אפילו יותר מזו של הסרט הקודם. אלה הן, במינימום, שלוש סצנות מגניבות שאזכור מהסרט למשך זמן רב. כמה מכם זוכרים רגעי אקשן משמעותיים ב-'אנט מן'? או 'ת'ור 2'? Hell, הרגע קלטתי שאני לא זוכר מה בכלל העלילה בת'ור 2. אני מוכן בכל יום בשבוע לצפות שוב ב-'אפוקליפסה' מאשר צפייה חוזרת בת'ור 2 או סרטי-ביניים אחרים שמארבל הוציאו לאחרונה.

    'אפוקליפסה' אולי אינו סרט הקומיקס הטוב של השנה, אבל מבחינתי פוקס מובילים בינתיים את 2016 בזכות דדפול (אין צורך להסביר) ואקס-מן (שמוצלח קצת יותר מ-"מלחמת האזרחים" והרבה יותר מהאבומינציה ההיא של DC). וככל שאני לומד יותר על וולברין 3 ׁ– או 'מקס הזועם רק עם מוטנטים' — יש סיכוי שגם שנה הבאה הם יובילו.

    6
    אור ענבר, יובל המפוקס, קיו, עידו הלמן, elsor, לפרקונית ?
  43. והשאלה המתבקשת: מתי כבר קוויקסילבר יקבל סרט משלו?

    כש

    למעשה, הוא הפך לסקראט של האקס-מן.

    2
    יהונתן צוריה, NS ?
    • רק לא זה :(

      קיטיארה אות מאטאר

      וגם הסרט על מיסטיק שסינגר רוצה לעשות. :(

      1
      אור ענבר ?
  44. תגובה שמכילה ספוילר מאת NeXoS
    • מסכים עם כל מילה.

      כש

      וזה באמת סרט מוצלח יותר ממלחמת האזרחים, בז׳אנר סרטי-קומיקס-בהם-הגיבורים-מתחרים-אחד-בשני-מי-יותר-דביל.

    • רק כמה מילים על קוויקסילבר:

      בזמן אמת, מה שהכי הפריע לי איתו במהלך הצפייה זה שנראה שבעשור שעבר מאז "עתיד שהיה" הוא נהיה יותר מהיר בכמה סדרי גודל, בלי שום הסבר.

      בסצינה המפורסמת שלו ב"זה עם הזמנים" הזמן מאט עד לרמה שבה קוויקסילבר חווה אותו, ובמשך כל הסצינה אנחנו רואים אותו נע במהירות רגילה, בזמן שכל ההתרחשויות לידו כמעט עצרו.

      בסצינה המקבילה ב"נבל פאוור-ריינג'רז", לעומת זאת, נראה שגם כשהזמן זוחל יש לאיש הכספית מהירות על-טבעית. בכל פעם שהוא הציל את אחד מהתלמידים, קוויקסילבר פשוט נעלם לרגע ואז חזר לאחוזה, להמשיך לשחק ביחידת 669 של איש אחד.
      בווריאציה על היכולת של ארנב מסויים להשתחרר מאזיקים "רק כשזה מצחיק", כנראה שהיכולת של קוויקסילבר לנוע במה שנראה כמו אחוזים מאוד משמעותיים ממהירות האור באה לידי ביטוי רק כשזה משעמם.

      • תגובה שמכילה ספוילר לאקס מן: אפוקליפסה מאת סמאגול
  45. יש! האתר חזר! אקס מן!!!!

    שיר

    טוב, אין לי הרבה זמן לכתוב עכשיו.. רק רציתי לומר שבתור מעריצה גדולה של אקס מן, שכילדה ראיתי את כל הפרקים בסדרה, שפחדתי רצח מאפוקליפס ומודה שאפילו היו לי קצת חששות לקראת הסרט שעוד נשארו לי מפעם פעם (הוא רוצה להשמיד את העולם!!! איך עוצרים אותו!?!), נהניתי בסרט בטירוף!!! צחקתיף בכיתי (כן.. כשהם לובשים בסוף את התלבושות שעושות הומאז' למה שהן לבשו בקומיקס, זה הביא אותי לדמעות התרגשות), והיה לי כיף! ואני מאוהבת בג'יימס מקבוי! ואני מתה שיצא כבר בגרסא טובה כדי שאוכל לראות אותו שוב!
    הלוואי שיהיה עוד סרט… כרגע אני לא יודעת אם זה יקרה או לא..

    • לרגע תהיתי לעצמי

      הפונז

      מה לא טוב בגרסה של יס פלאנט.

      1
      omer ?
  46. נהניתי מהסרט הזה

    זורק

    למרות שהוא היה אידיוטי, ואני מחכה בקוצר רוח לקרוא את רד פיש קוטל אותו

  47. נהנתי מהסרט למרות המגרעות

    איתן

    תוך כדי צפייה בסרט יכולתי לראות את הבעיות בכתיבה ובמשחק (ג'ניפר לורנס נשמעה עייפה רוב הזמן ואוסקר אייזיק ניסה לתת עומק ורגש לכתיבה המוזרה של אפוקליפס).
    בכל זאת נהנתי. רוב הזמן היה כיף. אפילו הסוף היה חביב (לסצינה אחרי הקרדיטים לא נשארתי)
    לא כל כך הבנתי את אפוקליפס. הוא המוטנט הראשון וכל צאצאיו הם המוטנטים היום? הוא חייזר? (סצינת הפתיחה הראתה שיש לו טכנולוגיה חייזרית, כנראה מ stargate)
    מה הוא רצה? אם הוא רצה להרוס את העולם, למה הוא לא השתמש בטילים הגרעיניים שהיו בשליטתו?
    מה הכוח שלו? (כל הכוחות?) זה ממש נראה כאילו הכוח שלו משתנה בהתאם לדרישת העלילה.
    למה הוא לא הרג את האקסמנים? הוא יכל לעשות זאת מתי שרצה.
    הידע שלי מגיע מהסדרה המצויירת אבל פיניקס לא באה מהחלל?

  48. האמת? אחלה סרט

    הוא ממש לא חף מבעיות. בין אם זה הנבל המגוחך שמדבר או בלחישות צרודות או בצעקות, ארבעת פרשי האפוקליפסה שלא מקבלים כמעט רקע או שורות (אולי היה עליהם הסבר בסרטים הקודמים אבל אני לא זוכר), כמה קלישאות או הדמות של מגניטו שממש רודדה במהלך הסרט (אבל מייקל פסבנדר נהדר כהרגלו).

    אבל למרות הכול, נהנתי. הסרט מבויים בצורה יעילה ששומרת על עניין לכול אורכו. הוא קולח, השחקנים ברובם עושים את העבודה, האקשן מוצלח ויש כמה בדיחות נהדרות. לא מתקרב לרמה של 'כיתה ראשונה' אבל גם לא לתהומות של 'אקס מן 3' ו'וולברין' הראשון. בסך הכול מומלץ למדי. אני נהנתי.

    3
    אור ענבר, אנדי דופריין, מילה כשרה ?
  49. "יש כמה סצינות אקשן נחמדות"

    באמת? איפה?! כי אני לא ראיתי כאלה. סצינות האקשן עשויות רע.

    ומפתיע אותי שלא אמרת כלום על אפוקליפס – AKA אחד הנבלים המגוחכים והגרועים בהיסטוריה! מכל הבחינות.

    1
    אוקי4 ?
  50. סרט מעולה

    Me And Myself

    לא מבין למה השמיצו אותו ככה.

    הסרט מעולה, ערוך טוב, קצבי וסה"כ עשוי מעולה.

    העלילה פח זבל, פשוט קשקוש אחד גדול.
    יש המון חורים כמו שכבר נאמר אבל סה"כ הסרט יצא כיפי וזה מה שחשוב.

    וכבמובן קוויקסילבר… מבחינתי שהסדרה הזאת תימשך רק כדי שנקבל עוד סצנות שלו.

    1
    עידו הלמן ?
  51. פישלר ברוגז?

    מתן

    באבל? בשמחה? בירח דבש? יושב שבעה לא עלינו? למה לא התפרסמה כתבה חדשה כבר כמה חודשים? (חשבתי שדווקא אחרי שהאתר יחזור הוא יוצף בכתבות, אבל ניי). הייתה הודעה דרמטית לאחרונה?

    1
    דיאנה ?
    • זה בגלל ערן זהבי

      omer

      (ל"ת)

      • תכלס הודיעו על זה ברוטר בערך באותו הזמן

        מתן

        שהאתר הפסיק לעבוד.

        • תבדקו לפני שאתם מדברים.

          מתוך הפייסבוק של האתר מהיום בו הוא חזר:
          "טכנית חזרנו, כן. האתר באוויר נכון לכרגע. אבל כל עוד הבעיות לא נפתרו וגוהצו, העניינים אווררו והאשמים נמצאו וניתלו, האתר עדיין לא חזר לתפקוד מלא באופן רשמי, וככל הנראה לא יהיו עדכונים עד אז. אבל כרגע האתר באוויר, כאמור, יאי!"

          • אבל האם יש צפי לעדכונים?

            mip

            אנחנו מתגעגעים…

            3
            דיאנה, Morin, מישי ?
          • לתלות אשמים זה משעמם.

            Jaguar

            אני בעד ללמד אותם לקח עם גרזן.

            5
            דיאנה, הפונז, דארת' צ'דר, אדם קלין אורון, תמר ?
            • הרשה לי לצטט מסרט אהוב

              Wednesday

              "בן… תביא את המבער."

              1
              מילה כשרה ?
          • אני מעריץ של דורון והכל

            אבל זה לא שבזמן האחרון – גם לפני שהאתר נפל לשבוע – האתר התעדכן בתוכן כל הזמן. הדג מאד עסוק בחודשים האחרונים, ואני אומר את זה בצער רב. כמות הפוסטים לחודש ירדה דרסטית בחצי שנה האחרונה, וכולי תקווה שהמצב יחזור לקדמותו.

            1
            lazarobbie ?
  52. תגובה שמכילה ספוילר לאקס מן: אפוקליפסה מאת קיפוד רדיואקטיבי
  53. אפוקליפסה עכשיו (?) - אקס-מן והרעיון המשיחי

    כש

    ביקורת/חיבור על הסרט מאת משה רט, בבלוג "מיסטריום":
    (ללא חשש ספויילרים, מומלץ ביותר)

    http://mysterium.co.il/ArticleView/tabid/268/ArticleId/419/.aspx

    (מתוך המאמר)
    "אפוקליפס שבסרט שונה למדי מגרסתו שבקומיקס ובסדרה המצוירת.
    בעוד שם הוא מופיע כמגאלומן ואגו-מניאק מטורף, בסרט הוא עושה רושם מעודן יותר, כריזמטי וכובש, כמעט מפתה. מה שמייחד אותו הוא שהוא אינו עוד סתם נבל מרושע; יש לו חזון ובשורה, והוא מציג אלטרנטיבה לדמותו העכשווית של העולם. הוא אנטי-משיח, נביא חורבן, אל קדמון המגיע מעידן שבו הכוח הוא השולט ומנער את יסודותיה של החברה המודרנית.
    ועבור החזקים, כמו מגנטו, הוא מציע הזדמנות שנראית נכונה כל כך: לא להסס עוד להשתמש בכוחם, לא להגביל את עצמם, אלא למחוק את העולם הישן על כל הריקבון, השחיתות והרוע שבו ולעצב עולם חדש כרצונם.
    מי מאיתנו, לו היה לו את הכוח הזה, יכול לומר שהיה מסרב לכך?"

    1
    חתול ?
  54. סרט לא טוב- שאלה למי שמכירים את הקומיקס

    מישי

    אוקיי, אני לא מכירה את הקומיקס. גם לא ממש צפיתי בסדרה המצויירת. וגם, אני מתארת לעצמי שבכל כך הרבה שנים של כל כך הרבה הסתעפויות קומיקס היה בלתי נמנע לעשות ריבוטים, או מידי פעם ליצר קוי עלילה שסותרים אחד את השני.
    עדיין, היתה לי ההרגשה שהסיפור שתפרו למגניטו היה פשוט לא סביר. אין לי מושג מה קרה בקומיקס עצמו, אבל זה היה סתם מעצבן לראות את העלילה שלו הפעם על המסך. בכלל, מגניטו אמור להיות הנבל, מוסבר פסיכולוגית, רציונלי אבל בצד האכזרי והכועס. בסרט הזה הוא האיש הטוב שנסחף אחרי הלב והכעס בלי לחשוב על ההשלכות (הוא הרי תמיד שומר על המוטנטים שבצד שלו) ובשניה האחרונה מתחרט ועושה את הדבר הנכון. לא יודעת, משהו שם לא הסתדר לי טוב. זה לא עובד עם הדמות ממחלקה ראשונה וזה לא עובד עם הדמות המבוגרת שהכרתי בכל הסרטים שהיא הופיעה.
    הדברים האלו קורים גם בקומיקס?

    חוץ מזה, שאם אנחנו בעולם שבו קורים הרבה מאוד עניינים על טבעיים, אז באופן רציונלי למדי אני מוצאת שדי סביר להאמין שיש בעולם של האקסמנים אלוהים (אני אתאיסטית בחיי היום-יום שלי) ואם יש בעולם הזה אלוהים ומגניטו עובר את כל זה, אז הוא צודק- חד וחלק- שהוא נגד כולם.

  55. למה אף אחד לא מזכיר שהסצינה של קויקסילבר מועתקת מפיוצ'רמה?

    Jaguar

    (ל"ת)

  56. תגובה שמכילה ספוילר לאקס-מן: אפוקליפסה מאת אלון
  57. תגובה שמכילה ספוילר לאקס-מן: אפוקליפסה (די מינוריים, נראה לי) מאת לבה קפואה
 

להגיב על קיו לבטל

(חובה)

Optionally add an image (JPEG only)