ביקורת קולנוע לאנשים שלא סובלים ביקורות קולנוע |
||
![]() |
|
|
|
||
|
בעקבות הכשלון בארה''ב, ולמרות הקרנה מוצלחת בפסטיבל אייקון, גלובוס גרופ מביאים למעריצי ג'וס ווידון בשורות עגומות: הפצתו המסחרית של 'סרניטי' בבתי הקולנוע בארץ בוטלה. במקום זה מבטיחים בגלובוס להזדרז עם ה-DVD. |
01.11.2005 |
|
|
מה, היום האחד באפריל? ביטלג'וס (יום שלישי, 01/11/2005, שעה 14:07) תגובה 224529 |
|
גם אם היה היום האחד באפריל עידו (יום שלישי, 01/11/2005, שעה 14:12) תגובה 224530 בתשובה לביטלג'וס ולא האחד בנובמבר, הייתי מאמין לידיעה הספציפית הזאת. טיפוסי. |
|
בואו נחתוך למרדף- Shabby (יום שלישי, 01/11/2005, שעה 14:22) תגובה 224532 למי צריך לכתוב, בפונט 48 ועם הרבה סימני קריאה, כדי לנסות לשנות את רוע הגזירה? |
|
מארה על ראשם. Merlin (יום שלישי, 01/11/2005, שעה 14:23) תגובה 224533 אבל על הכותרת. |
|
עמית (יום שלישי, 01/11/2005, שעה 14:24) תגובה 224534 שלחו מיילים זועמים כאן, אני כבר שלחתי |
|
בבקשה לא. רד פיש (יום שלישי, 01/11/2005, שעה 14:49) תגובה 224537 בתשובה לעמית קודם כל, האתר שקישרת אליו הוא של גלובוס-יונייטד, לא גלובוס גרופ. זאת חברה שונה ואין לה שום קשר ל'סרניטי'. חוץ מזה, אני מעתיק את מה שכבר אמרתי בדיון בביקורת, כאן: באשר לחיפוש האשמים: בגלובוס אומרים שההוראה הגיעה מחו''ל, והאמת, במקרה הזה אין סיבה לא להאמין להם. הסרט הרי הוקרן באייקון מפילם כשהוא מתורגם. גלובוס לא היו טורחים ומשקיעים במידה כזאת עבור הקרנה אחת בודדת, כלומר היתה להם כוונה להפיץ את הסרט מסחרית. מצד שני, בארה''ב הוא די נכשל, כך שמתקבל על הדעת שב'יוניברסל' החליטו לוותר מראש על השווקים הקטנים יותר, כמונו למשל. בקיצור, אם אתה שולח מכתבי מחאה לגלובוס, עדיף שהם יעסקו ברמה המחפירה של בתי הקולנוע שלהם. דרישות 'סרניטי NOW!' לא יעזרו. |
|
אפשר לשלב assafTV (יום שלישי, 01/11/2005, שעה 15:04) תגובה 224540 בתשובה לרד פיש ''בגלל רמתם המחפירה של האולמות שלכם לא יקרינו שם את סרניטי!'' |
|
ולהוסיף בסוף עדי אשכנזי (יום שלישי, 01/11/2005, שעה 15:56) תגובה 224562 בתשובה לassafTV God have mercy on your souls |
|
צריך מדור חדש בעין הדג מיכאל_ג (יום שלישי, 01/11/2005, שעה 14:31) תגובה 224535 בו תמוקם הביקורת על סרניטי: ''מה לא יהיה''. וקצת חבל לי, כי זה סרט חביב... מצד שני, הוא לא יותר מ''חביב''. |
|
אוף. רציתי לראות בקולנוע. טווידלדי (יום שלישי, 01/11/2005, שעה 14:57) תגובה 224538 בתשובה למיכאל_ג |
|
ככל הנראה תהיה לך הזדמנות assafTV (יום שלישי, 01/11/2005, שעה 15:02) תגובה 224539 בתשובה לטווידלדי אמור להיות בדצמבר כנס של שגרירות סאנידייל שיתמקד בג'וסוורס ובמסגרתו או סמוך אליו תהיה גם הקרנה של ''סרניטי''. |
|
סרניטי- האמנם כישלון? ביטלג'וס (יום שלישי, 01/11/2005, שעה 15:10) תגובה 224542 לפי Box Office Mojo (http://www.boxofficemojo.com/movies/?id=serenit...) הסרט הרוויח נכון לתאריך הנוכחי 33.8 מיליון דולר ברחבי העולם. התקציב של הסרט הוא 39 מיליון דולר. לגבי עלויות הפרסום אין באתר מידע אבל אני משער שזה משהו בסביבות ה-15 מיליון דולר. הסרט עוד די רחוק (אני חושב) מלהתקפל מהקולנוע ואני גם מנחש שהוא יימכר טוב ב-DVD. לא נראה לי שהוא יסתיים ככישלון. |
|
מבחינת אולפני קולנוע that dude (יום שלישי, 01/11/2005, שעה 15:16) תגובה 224544 בתשובה לביטלג'וס ''לא כישלון'' משמעו הכפלת סכום עלות ההפקה וכיום אפילו זה לא נחשב להצלחה מסחררת. |
|
איך אתה יודע? אותו מישהו (יום שלישי, 01/11/2005, שעה 15:26) תגובה 224547 בתשובה לthat dude לפי ההגדרה הזאת רוב הסרטים ה''מצליחים'' של הקיץ (חוץ מ'נקמת הסית'' אולי), גם כאלה שיופקו להם המשכונים, הם למעשה כישלונות. צריך להשוות את סרניטי לסרטים שיצאו באותה תקופה, וביחס אליהם הוא ממוצע לגמרי מבחינת ההכנסות, כמו גם ירידות רגילות של 50% אני מניח. הוא נחשב לכישלון בעיני מי שציפה כנראה שההייפ ישפיע על אנשים שלא מכירים את הסדרה. |
|
בין הצלחה לכישלון that dude (יום שלישי, 01/11/2005, שעה 15:39) תגובה 224550 בתשובה לאותו מישהו יש את תחום ה''מספיק'', וכן מרבית הסרטים בדרך כלל מרוויחים מספיק בכדי להחזיר את ההשקעה אבל אולפני הקולנוע בדרך כלל מצפים מסרטים להכפיך ואף לשלש את סכום ההשקעה שנעשתה בהם. מבחינת האולפנים באמת לא היו הרבה הצלחות השנה. |
|
אתה בטוח? אותו מישהו (יום שלישי, 01/11/2005, שעה 15:45) תגובה 224556 בתשובה לthat dude נשמע לי מוזר לתקצב סרט ב-200 מיליון דולר ואז עוד לצפות שהוא ירוויח כמו טיטאניק. בקיצור, לא. |
|
כלל אצבע רד פיש (יום שלישי, 01/11/2005, שעה 15:44) תגובה 224552 בתשובה לאותו מישהו של ההבדל בין הצלחה לכשלון הוא אם הסרט ''מכסה את ההוצאות'' בארה''ב, כלומר, שהכנסותיו בארה''ב משתוות או עולות על התקציב שלו. זה *לא* אומר בהכרח שהחל מאותו רגע הסרט התחיל להרוויח כסף. למעשה, רק חצי (בערך) מהכנסות הסרט בקולנוע מגיעות לאולפן; ומצד שני, האולפן מרוויח גם מההכנסות הסרט מחוץ לארה''ב, DVD, זכויות שידור בטלויזיה וכו'. 'סרניטי' עלה 39 מיליון דולר והכניס בארה''ב 25 מיליון. קשה לומר אם בסופו של דבר האולפן ייצא מופסד או (קצת) מרוויח, אבל הסרט הוא בהחלט לא סרט מצליח, למרות שגם כישלון קולוסאלי הוא לא. |
|
בדיוק אותו מישהו (יום שלישי, 01/11/2005, שעה 15:53) תגובה 224560 בתשובה לרד פיש לא הצלחה מיוחדת אבל גם לא כישלון נורא - ככה אפשר להגדיר כמעט את ההפצות הרחבות השנה. |
|
מקרה ''ציידי המחשבות'' יוני אנטון (יום שלישי, 01/11/2005, שעה 20:07) תגובה 224603 בתשובה לרד פיש לפי IMDB ''ציידי המחשבות''(''Mindhunters'') נכשל באופן מחפיר בארה''ב: תקציב משוער: 27 מיליון הכנסות בארה''ב: כ 4.5 מיליון אז מדוע הוא בכלל מופץ בארץ ובכל העולם? |
|
חברת הפצה שונה. לונג ג'ון (יום שלישי, 01/11/2005, שעה 21:35) תגובה 224622 בתשובה ליוני אנטון כל חברה והשיקולים שלה. קח גם בחשבון שלפעמים מפיצים מחוץ לארה''ב מקבלים סרטים כושלים במחירי מבצע. ולפעמים המפיצים בארה''ב מתנים את קניית הסרטים המצליחים בקנייה של מספר סרטים כושלים. |
|
או שלאולפן אין זכויות מחוץ לארה''ב assafTV (יום רביעי, 02/11/2005, שעה 12:43) תגובה 224679 בתשובה ללונג ג'ון ייתכן ובתוך ארה''ב זה הופץ ע''י אולפן גדול אבל אין לו זכויות בחו''ל ואז זה שיקול של המפיץ המקומי. או שזה סרט שהופק ע''י חברה עצמאית ונמכר מראש למפיצים ברחבי העולם. (בארץ הסרט מופץ ע''י ''יונייטד-קינג'' שאינם קשורים לאולפן הוליוודי כלשהו). |
|
זה נעשה בשביל לעצבן את הווידוניסטים וכו' Max Chaplin (יום שלישי, 01/11/2005, שעה 15:38) תגובה 224549 |
אל ![]() assafTV מתכונן מראש (יום שלישי, 01/11/2005, שעה 15:44) תגובה 224554 הנני חושב שהחלטתכם שלא להפיץ את הסרט ''אשת חיל'' בישראל הינה משגה חמור ביותר! אולי בארה''ב הסרט לא הצליח כפי שציפיתם אבל לג'וס ווידון יש קהל מעריצים נאמן שמוכן ללכת לסרטיו שוב ושוב, לרכוש את ה-DVD ולשכנע את חבריהם ללכת ולצפות בסרט בקולנוע, ולא להורידו מהאינטרנט. אנא, שקלו שוב את החלטתכם שלא להפיץ את הסרט בארץ. בברכה, assafTV |
a very bitter ![]() prophecy girl (יום שלישי, 01/11/2005, שעה 21:10) תגובה 224618 בתשובה לassafTV מתכונן מראש it's a shame though. in the UK the movie actually acheived a number 1 box office status. Too bad the Universal exects assume Israel will be like the US and not like the UK *Forgive the English - slight computer issues |
|
תהיה קלה assafTV (יום שלישי, 01/11/2005, שעה 16:08) תגובה 224563 סרניטי הוא לא הסרט הראשון, ולא האחרון, שהאולפנים בחו''ל מחליטים שלא להפיצו ולהוציאו ישירות ל-DVD. אבל בסרט כבר הושקעו כספים, יש עותק פילם שלו, הוא תורגם, האם לא שווה להם בכל זאת להפיץ סרטים אחרי שכבר השקיעו בהם? האם ההכנסות מ-DVD בארץ הן מספיק טובות בשביל לוותר על הפצה קולנועית? בגליון ''7 לילות'' האחרון היה אייטם על סרטים שמופצים בארץ ישירות ל-DVD. אחד השיקולים שם בקשר ל''מלון רואנדה'', סרט עם מועמדויות לאוסקר, זה שהעותקים התעכבו ועד שהם היו זמינים הסרט כבר שוחרר ל-DVD והם העדיפו לשחרר אותו גם כאן ל-DVD כדי, לדבריהם, להתמודד עם הפיראטים שיצפו בסרט בדרכים אחרות (יורידו מהאינטרנט או שפשוט ישכרו עותק מיובא) במקום ללכת לצפות בו בקולנוע. |
|
גם אני תוהה אינדי (יום שלישי, 01/11/2005, שעה 16:31) תגובה 224569 בתשובה לassafTV הם יודעים שלסרט יש קהל מעריצים. הם גם כבר תרגמו אותו לעברית. אפשר להפיץ בלי להשקיע הרבה בפרסום, ולפחות לא לעורר כעס של לקוחות כבדים ודעתניים, לא? אפשר להפיץ באולמות קטנים - שלא יתפוס מקום. |
|
גם אני תוהה חובבן (יום שלישי, 01/11/2005, שעה 17:42) תגובה 224577 בתשובה לאינדי כמה קהל יש באמת לסרט? ניראה לי שרובו הגדול כבר ראה אותו בכנס איקון. |
|
אהה נבלות !! vertiko (יום שלישי, 01/11/2005, שעה 18:13) תגובה 224582 אני לא מאמין !!! חיכיתי לזה מאז שסיימתי את פיירפלי אפילו כשסיימתי את פיירפלי אני הייתי בהכחשה שזה באמת היה הסוף רק 15 פרקים ועכשיו זה זה כמו מכה לביצים אהההההה זה כל כך כואב אהההההה |
|
זה באמת משנה למישהו?! עמית (יום שלישי, 01/11/2005, שעה 19:49) תגובה 224597 כמה שאני רוצה לראות את הסרט, אני אחכה לדיוידי. למי בכלל אכפת מה יוצא בקולנוע כשהכול כמעט מגיע לארץ בדיויד מחו''ל עוד לפני שהוא מגיע לקולנוע בארץ. אני מעדיף לראות את הסרט במסך ביתי בנוח מאשר לראות אותו עם חבורת דרדקים מעצבנת או עם חבורת בנות שבאו לראות את הסרט בגלל ששמעו שיש שם איזה חתיך שקוראים לו נתן פיליון |
|
אז בשביל מה המיילים הזועמים? רד פיש (יום שלישי, 01/11/2005, שעה 19:50) תגובה 224599 בתשובה לעמית |
|
בשביל להראות להם מה זה. יפעת (יום שלישי, 01/11/2005, שעה 20:24) תגובה 224606 בתשובה לרד פיש |
|
זה עדיף על להתכדר לתנוחה עוברית ולבכות, לא? MuchRejoicing (יום שלישי, 01/11/2005, שעה 20:30) תגובה 224609 בתשובה לרד פיש |
|
מה זה מזכיר לי? עדי אשכנזי (יום שלישי, 01/11/2005, שעה 21:41) תגובה 224627 בתשובה לMuchRejoicing אה כן: |
![]() ברדוויל השוודי (יום שלישי, 01/11/2005, שעה 21:50) תגובה 224633 אוף, איזה באסה. טוב, אני אסלח להם אם לפחות הדי.וי.די יהיה מושקע, וחסר שהוא לא יהי מושקע, כי אני כבר די מעוצבן . |
|
ואחרי שחשבתי קצת מיכאל_ג (יום שלישי, 01/11/2005, שעה 23:28) תגובה 224656 אני חייב לתהות: איך הסרט הזה עלה 39 מיליון דולר? איך??? מה כבר יש בו? אין שחקנים ידועים שצריכים משכורת גבוהה. את המודלים הממוחשבים ניתן למחזר מהסדרה ככה שגם למחלקת האפקטים אין יותר מדי עבודה. לוקיישנים? אחד פנימה של חללית (קיים), אחד באר, עיירה קטנה בנויה מגרוטאות, אחד מסתור של mr universe, ומדבר עם כמה הריסות. ''כוכב הריוורס'' הוא איזה בית ספר קליפורני עם קצת הסוואה. אין שום סיבה שהסרט הזה יעלה כזה מחיר, ואני לא רואה איך מישהו נותן לג'וס ווידון עוד כסף אחרי זה. |
|
נו באמת רד פיש (יום שלישי, 01/11/2005, שעה 23:34) תגובה 224657 בתשובה למיכאל_ג השחקנים אולי לא קיבלו משכורות ענק, אבל זה לא אומר שהם עבדו בחינם. גם הבמאי אולי לא לקח מיליונים, אבל לקח משהו. שלא לדבר על התאורן והגריפ והעוזר במאי ושחקני המשנה והניצבים. יכול להיות שהתקציב כולל גם את קניית הזכויות לסדרה מ'פוקס'. המודלים אולי קיימים, אבל זה לא משנה את העובדה שהפקת סצינות פעלולים ממוחשבים בסטנדרט קולנועי עולה כסף. גם התפאורות האלה, הריסות או לא, לא היו קטנות בכלל. ובשורה התחתונה, 39 מיליון זה מעט. יש סרטים שעלו הרבה הרבה יותר ('דום', 'טיים ליין', 'המלך פאקינג ארתור') שנראים הרבה, הרבה פחות טוב. |
|
התפאורות עמיצי (יום רביעי, 02/11/2005, שעה 5:59) תגובה 224666 בתשובה לרד פיש החללית וכו היו צריכות להיבנות מחדש, כי בערך כמספר חדשים אחרי שהסדרה בוטלה הסט פורק ונשלח לכל מיני מקומות, כמו קורה לסט של סדרה שאף אחד לא חושב שתחזור כסרט :) |
|
ואחרי שחשבתי קצת Janric (יום רביעי, 02/11/2005, שעה 3:15) תגובה 224665 בתשובה למיכאל_ג (Sorry about the English, but I'm stranded in LA with no Hebrew keyboard) Anyway, 39 million was much less than people expected for this kind of movie. The LA times covered how Joss got the movie down to 39 million in this article: http://www.latimes.com/business/custom/cotown/c... Joss, in general, has a history of delivering every season of every show he created under budget. Hopefully, the DVD sales are good enough to get this movie a sequel. |
|
מסר מווידון לקהל המעריצים בישראל איתן גשם (יום רביעי, 02/11/2005, שעה 9:39) תגובה 224669 בעקבות הידיעה על כך שהסרט לא ישודר בארץ, נכנס ג'וס ווידון אתמול לאתר ה''BROWNCOATS'' ופרסם את ההודעה הבאה שכוונה לקהל המעריצים בישראל: just wanted to say that I've gotten packets of letters and artwork and collages and just huge, lovely feedback from the Israeli fans and so this news gives me a sadness. If any of you guys are reading this, I just wanna say, uh... find a friend with a big TV. And sorry. I'm not the boss of this. -joss. יפה שאכפת לו מאיתנו.למישהו יש טלוויזיה גדולה?... |
|
Awwww גל (יום רביעי, 02/11/2005, שעה 10:17) תגובה 224670 בתשובה לאיתן גשם We love you Joss! ![]() |
|
לינק? רד פיש (יום רביעי, 02/11/2005, שעה 10:20) תגובה 224671 בתשובה לאיתן גשם |
|
לינק רייצ'ל (יום רביעי, 02/11/2005, שעה 11:18) תגובה 224674 בתשובה לרד פיש מצריך רישום. |
|
לינק רואה שחורות (יום רביעי, 02/11/2005, שעה 13:17) תגובה 224682 בתשובה לרייצ'ל ולמי שרשום כבר - לינק ישיר לפתיל. |
|
לעצלנים מישהו (יום רביעי, 02/11/2005, שעה 20:20) תגובה 224737 בתשובה לרואה שחורות היישר מbugmenot: לוגאין: abcd1234 סיסמה: אותו דבר. |
|
ווי רד פיש (יום חמישי, 03/11/2005, שעה 1:42) תגובה 224764 בתשובה לרואה שחורות ביומית שעסקה ב''פרשת פאיקוב'', מישהו אמר שזו הפעם הראשונה שבה נושא היומית מגיב ביומית עצמה. אז עכשיו זאת כמעט הפעם השניה. ג'וס ווידון אמנם לא ממש הגיע אלינו והגיב כאן באתר, אבל הוא כן הגיב ישירות להודעה שמצטטת מיומית בעין הדג, עם לינק לאותה יומית. סוג של כבוד. |
|
הרבה הרבה כבוד רני כפית בחמש (יום חמישי, 03/11/2005, שעה 5:05) תגובה 224767 בתשובה לרד פיש בסוף עוד יכנסו לכאן במאים מהוללים יותר או פחות ויגיבו על הביקורות לסרטיהם. פיטר ג'קסון עוד יאכל פה עפר ויתפלש לרגלי הגולשים כשהם יתלוננו שקינג קונג ארוך מדי וטום קרוז עוד יאדים פה מבושה על קייטי הולמס וכל מני דברים אחרים, ואני כבר רואה כל מיני מניחי רעפים מתנצלים על הגשם שחודר מבעד לגג, וכך הלאה וכך הלאה. כבוד! נ.ב. יאללה, תביאו לפה את ניקולס קייג' כדי שמישהו יסביר לו שהוא צריך לחפש ג'וב יום. שמשהו טוב יצא מכל ההתפלשות ההוליוודית הזו בעין הדג. |
|
מניחי רעפים מגיעים לבקר כבר היום אינדי (יום חמישי, 03/11/2005, שעה 12:06) תגובה 224775 בתשובה לרני כפית בחמש ראיתי כבר כמה הודעות מסגנון של :''תראו, אל נעים לי אבל אני זה שתרגמתי את הביזיון הזה, וזו לא אשמתי שנתנו לי פסקול שקודם כל תורגם מאנגלית ליפנית לצרפתית ואז בחזרה''. |
|
רגע! Idanyd (יום חמישי, 03/11/2005, שעה 13:38) תגובה 224780 בתשובה לרד פיש אז זה אומר שתוך שנה הודעות בסגנון ''דנייל רדקליאף אתה סחקן מדאים ואני מאריצה החי גדולה שלכה ואני קבר מחקה להרי פוטר 5 מיסדר הפינקס כי שם אתה חתיח !בא לי לרוץ עירום בשדה חמניות'' עוד עלולות לקבל תגובה? |
|
כן assafTV (יום חמישי, 03/11/2005, שעה 13:51) תגובה 224782 בתשובה לIdanyd I'm sorry but I don't speak Hebrew - Daniel Radcliffe |
|
אז זה מה שזה היה? עדי אשכנזי (יום חמישי, 03/11/2005, שעה 14:17) תגובה 224788 בתשובה לassafTV |
|
לא נכון! סופי (יום שישי, 04/11/2005, שעה 12:51) תגובה 224853 בתשובה לassafTV כשעציצקליף מדבר לחשננית בה''פ השני שומעים אותו אומר מאוד בבירור ''אש החסה'', או אם תרצו: ''אששששששש החחחחחסססססססהההה''. באמאש'לי. |
|
וטום רידל אומר שיח הקסמים תעשה לי תה בן קנובי (יום שישי, 04/11/2005, שעה 18:03) תגובה 224911 בתשובה לסופי אבל זה לא שאני מתלונן או משהו |
|
וואלה?! אני אבדוק את זה. סופי (שבת, 05/11/2005, שעה 13:11) תגובה 225006 בתשובה לבן קנובי |
|
בקטע שהוא שולח את הבסיליסק אחרי הארי בן קנובי (שבת, 05/11/2005, שעה 13:59) תגובה 225012 בתשובה לסופי |
|
מישהו? מישהו???(זה באופנה עכשיו) three (יום חמישי, 03/11/2005, שעה 22:52) תגובה 224822 בתשובה לרד פיש זה מה שאני בשבילך? סתם מישהו, יא חתיכת מי שלא תהיה וחוץ מזה, זאת פעם שלישית http://www.fisheye.co.il/story?id=2817&anch... (איך אני נותן לינק בקלות לתגובה מסוימת, כי זה היה לי די מאוד קשה) |
|
Whats with the ego עדי אשכנזי (שבת, 05/11/2005, שעה 2:43) תגובה 224973 בתשובה לthree |
|
מסר מווידון לקהל המעריצים בישראל Quixand (יום רביעי, 02/11/2005, שעה 19:01) תגובה 224726 בתשובה לאיתן גשם המממ יש לי גישה למקרן... |
|
אלוהים מרחם על ילדי הגן trilliane (שבת, 05/11/2005, שעה 5:02) תגובה 224977 בתשובה לאיתן גשם אבל רחמים זה לא תמיד מספיק... זה מחמם את הלב לקרוא את התגובה של ג'וס ופתיל שלם של השתתפות בצערינו (שהתחיל עוד לפני התגובה הרשמית). שעשעה אותי התגובה השניה, שכללה את הטקסט: ''If any of you have R1 players in israel'' אה-הא.זה מזכיר לי שכשהזמנתי דוידים מאמזון דרך הדוד שלי ב-LA הוא התקשר לוודא שאני יודעת שזה איזור 1, ואם אין בעיה עם התאימות של המכשירים... הצחיק אותי נורא. |
|
אוי, אני זוכר שקראתי כמה ויכוחים ברשימת דיוור שאני מנוי עליה רז (שבת, 05/11/2005, שעה 9:13) תגובה 224981 בתשובה לtrilliane (שרוב המשתתפים בה הם אמריקאיים) בשאלה האם זה ''בסדר'' להזמין דיסקים של אזור 2 לארה''ב. ואז נזכרתי בכל הדיונים שהיו פה באתר על מידת המוסריות של הורדת סרטים ופרצתי בצחוק היסטרי. |
|
אוי, אני זוכר שקראתי כמה ויכוחים ברשימת דיוור שאני מנוי עליה lonesome zora (שבת, 05/11/2005, שעה 12:17) תגובה 224999 בתשובה לרז מה, יש עוד אנשים בעולם שלא יודעים שכל מכשירי ה-DVD הם מולטי-זון? |
|
לא, הם לא *כאלה* מרובעים... רז (שבת, 05/11/2005, שעה 12:20) תגובה 225001 בתשובה לlonesome zora פשוט יש להם יסורי מצפון קשים בכל פעם בה הם דוחפים דיסק של אזור 2 למכשיר אמריקאי. |
|
קניתי לאחרונה נורטון (שבת, 05/11/2005, שעה 17:59) תגובה 225049 בתשובה לרז את המקליט של lg מהדיוטי פרי, ומסתבר שלא, הוא דוקא לא מולטי זון (או שקיבלתי אחד מקולקל, אין לי מושג). |
|
''המקליט של Ig'' שו הדא? רז (שבת, 05/11/2005, שעה 18:02) תגובה 225050 בתשובה לנורטון |
|
הדיוידי המקליט נורטון (שבת, 05/11/2005, שעה 18:04) תגובה 225051 בתשובה לרז זה שבמשך חודשים הופיע בכל פרסומות חוצות שניה תחת הכותרת 200$ |
|
יש לי אחד כזה. בבקשה: OKOK4 (שבת, 05/11/2005, שעה 20:33) תגובה 225082 בתשובה לנורטון Press 'setup' on remote control ועכשיו הוא אוכל הכל. בתיאבון.Move down to the 'lock' picture Press '0000000' Select region code as '0' |
הוא דווקא כן,מר אדון (שבת, 05/11/2005, שעה 19:14) תגובה 225061 בתשובה לנורטון רק צריך לדעת איך לשנות אותו. אמור להיות מצורף דף עם הוראות (כן כן!) לעשייתו של הנגן מולטיזוני. משהו עם ללחוץ על Pause ואז על כמה מספרים. |
|
תודה רבה לשניכם נורטון (שבת, 05/11/2005, שעה 20:51) תגובה 225087 בתשובה למר אדון עכשיו אני רק צריך למצוא זמן לראות סרטים, ואני אהיה מסודר. |
|
אה, לזה גם יש פתרון: מיכל ב. (יום ראשון, 06/11/2005, שעה 10:42) תגובה 225115 בתשובה לנורטון Press 'wake up' on remote control ועכשיו יש לך מלא זמן.Move down to the 'no working/studying' picture Press '0000000' Select 'watch movies' |
|
שאלה תמימה: אדם קלין אורון (יום ראשון, 06/11/2005, שעה 6:21) תגובה 225105 בתשובה לlonesome zora יכול להיות שאלו שנמכרים בארצות-הברית הם לא מולטיזון? כל מה שצריך זה רצון של הרשויות לאכוף חוק, ובדרך כלל האמריקאים יותר חזקים בזה מאיתנו. |
|
צריך גם שזה יהיה חוק. טווידלדי (יום ראשון, 06/11/2005, שעה 8:07) תגובה 225107 בתשובה לאדם קלין אורון האם התכבד הקונגרס וחוקק חוק כזה? אני די מסופק. |
|
למה צריך שזה יהיה חוק? רד פיש (יום ראשון, 06/11/2005, שעה 10:30) תגובה 225114 בתשובה לטווידלדי בניגוד לצריבת סרטים מהאינטרנט, אין שום דבר לא-מוסרי בצפיה בסרטים שקנית במו כספך, ששייכים לאזור ''לא שלך''. ככל הידוע לי, את שיטת האזורים המציאו יצרניות ה-DVD כדי לעזור לעצמן למקסם רווחים, וזכותי לאחל להם בהצלחה בעודי צופה בסרטים באיזה אזור שבא לי. למדינה ולחוקיה אין שום קשר לזה. |
|
מה גם שעל פי מה שהבנתי/שמעתי assafTV (יום ראשון, 06/11/2005, שעה 11:03) תגובה 225117 בתשובה לרד פיש שיטת האזורים תבוטל עם המעבר ל-HD-DVD/בלו ריי |
|
היינו, כדי שתהיה הפרת חוק, צריך שיהיה קודם חוק. טווידלדי (יום ראשון, 06/11/2005, שעה 12:21) תגובה 225119 בתשובה לרד פיש |
|
הבעיה היא בטלויזיות OKOK4 (יום ראשון, 06/11/2005, שעה 12:16) תגובה 225118 בתשובה לאדם קלין אורון באמריקה 99% מהמסכים אינם מולטיסיסטם. ז''א שDVD זון 2 שמקודד בPAL לא ניתן לצפייה על מסך מקודד NTSC. בארץ 99% מהמסכים כן מולטיסיסטם ולכן אין בעיה כזו. הביעה היחידה היא PAL's 4% Speedup. פרטים נוספים כאן: |
|
שאלה תמימה: lonesome zora (יום ראשון, 06/11/2005, שעה 16:29) תגובה 225136 בתשובה לאדם קלין אורון האמת היא שאני לא אתפלא לגלות שכן יש מימד מסוים של עבירה על החוק בפעולה הזו. בארה''ב כן מוכרים את המכשירים כאשר הם מכוונים רק על זון 1, ואף מציינים על העטיפה ועל המכשיר עצמו שהמכשיר מיועד רק לאזור זה ולא מנגן אזורים אחרים. אני לא בטוחה שזה שאנשים מוצאים באינטרנט את הקוד פתיחה והופכים את המכשיר למולטיזון שונה בהרבה ממצבים בהם קונים משחק מחשב עם הגנה נגד העתקות ומפצחים לה את הקוד. |
|
אין שום דבר לא חוקי בלפצח את הקוד. רד פיש (יום ראשון, 06/11/2005, שעה 16:34) תגובה 225138 בתשובה לlonesome zora מה שלא חוקי זה להעתיק. זכויות יוצרים, קניין רוחני וכאלה. אבל אם פרצתי את הקוד רק בשביל הספורט, לא עשיתי שום דבר לא חוקי. גם להעתיק סרטי DVD זה לא חוקי, כידוע. אבל בפתיחת נגן לכל האזורים אין שום דבר דומה להעתקת סרט. |
|
אני לא בטוח, אבל לא חשוב. BS (יום ראשון, 06/11/2005, שעה 16:57) תגובה 225141 בתשובה לרד פיש גרסת ה- HD של Terminator 2 (זון 1), למשל, ניתנת לצפייה רק ממחשב, ויותר מכך - ממחשבים שלפי כתובת ה- IP שלהם, ממוקמים בארה''ב. עכשיו, למה להם עושים את זה? אין גרסה מקבילה בזון 2, לכן אין כל אינטרס כלכלי לאף חברה לעשות את זה. הם סתם מצאו דרך לאכוף בכוח את שיטת האיזורים. אבל למה, הו למה? בכלל, כל נושא החלוקה לאיזורים, גם אם הוא היה מעוגן בחוק, הוא אחד מהנושאים ההזויים ביותר שמלווים את תעשיית הדי.וי.די. כמה שנים אחרי שהשיטה כבר הפכה לסטנדרט, אני עדיין מתקשה למצוא סיבה טובה לקיומה מלכתחילה. אבל אם נחזור לנושא המקורי: עד כמה שהשיטה הזו מטומטמת, אני עדיין חושב שיש משהו מסריח קצת בקטע של פיצוח הקוד - אחרת לא היית צריך להקליד קוד מלכתחילה על מנת שמכשיר DVD יהפוך למולטיזון. לא היית צריך לשחק עם כל מיני דברים מוזרים במחשב שלך בשביל שהוא ינגן סרטים מכל הזונים. סרטים כמו גרסת ה- HD של טרמינטור 2 היו מעט יותר קלים לעיכול באירופה. משהו כאן מסריח. |
|
ומצד שני, לונג ג'ון (יום ראשון, 06/11/2005, שעה 18:45) תגובה 225156 בתשובה לBS אם מכשיר לא היה אמור לנגן כל אזור שהוא, אני בספק אם מה שהיה הופך אותו למולטיזון זה ללחוץ כמה פעמים על הספרה 0. בחייך, בזה מסתכמת הפריצה? לי זה נשמע כאילו הדיוידי יוצר מראש כשהוא פתוח לכל האזורים, ורק בשלב הסופי, שניה לפני ששלחו אותו לחנות, הוסיפו לו הגבלות. |
|
זה בדיוק ככה. lonesome zora (יום ראשון, 06/11/2005, שעה 21:04) תגובה 225167 בתשובה ללונג ג'ון הם כולם מיוצרים מולטי זון ברמת החומרה, ואז מוסיפים להם הגבלות בתוכנה, שניתנות לפיצוח עם ''קוד טכנאי''. אני יודעת שהסיבה שכל עניין האזורים קיים בכלל מתוך אינטרסים של מפיצים ואולפנים, כדי שאם סרט יצא כבר בדיוידי בארה''ב אבל עוד לא יצא לקולנוע באירופה, הדיוידי לא יפגע בהכנסות הסרט בקופות ואנשים יצטרכו לחכות עד שהסרט יצא בפורמט שמתאים גם למכשירי הדיוידי שלהם. כמובן שזה רק בתיאוריה. |
יש דווקא מכשירים חד זוניים עקשניים ![]() ברווז גומי (יום שני, 07/11/2005, שעה 2:03) תגובה 225188 בתשובה לlonesome zora כמו זה שקנתה אחותי בארה''ב SAMSUNG DVD - V2000, שכל הקודים בעולם וכל הפורומים הרלוונטים בארץ לא הצליחו לפצח את העקשנות שלו. |
יש דווקא מכשירים חד זוניים עקשניים ![]() lonesome zora (יום שני, 07/11/2005, שעה 3:14) תגובה 225189 בתשובה לברווז גומי נסה את מה שמוצע כאן. לא מכירה את הפורומים הישראליים, כשגרתי בארה''ב פתחתי לכל הדורש את המכשיר בעזרת האתר הנ''ל. המכשיר המסובך ביותר שנתקלתי בו היה אחד שכדי לפתוח לא הספיק להכניס קוד, אלא היה צורך בצריבת איזשהו קובץ קטנטן על דיסק והרצה של אותו קובץ במכשיר, שהעלתה את מסך שינוי האזורים. |
|
דיברתי עם גלובוס גרופ ליאור (יום ראשון, 13/11/2005, שעה 13:59) תגובה 225842 דבר ראשון ממש כל הכבוד לגלובוס גרופ על השירות והנחמדות, דיברתי שם עם שלושה אנשים והם היו ממש מסבירי פנים ועזרו. הנה הגילויים. ההחלטה לא להפיץ בארץ היא של UIP וזה בעקבות הכישלון של הסרט באירופה. נבדקת אפשרות לעשות כמה הקרנות מיוחדות לקהל מעריצים כנראה דרך מועדון מעריצי ג'וס וידון (שאין לי מושג מי אלה ולא מצאתי אתר שלהם באינטרנט). דיברתי עם קרן מגלובוס גרופ בטלפון 5266300 והיא הציעה שאתקשר בעוד שבוע כדי לברר אם יש חדש בנושא. אני מתכוון גם לשלוח אימייל ל UIP ולבקש שישקלו מחדש את האפשרות להקרין בארץ בבתי הקולנוע. mailto:enquiries@uip.com שיהיה בהצלחה לכולנו |
|
מדובר כנראה בשגרירות סאנידייל. MuchRejoicing (יום ראשון, 13/11/2005, שעה 14:03) תגובה 225843 בתשובה לליאור תנסה: http://www.sunnydale-embassy.co.il/ |
|
מדובר בשגרירות סאנידייל. Morin (יום שני, 14/11/2005, שעה 8:31) תגובה 225964 בתשובה לMuchRejoicing אכן כך, ונקווה לטוב. |
|
תיקון לגבי הקרנה מיוחדת של ''סרניטי'' אסף רזון (יום שני, 21/11/2005, שעה 13:55) תגובה 227030 התאריך יהיה יום ה`1/12 או שבת3/12 פרטים נוספים יהיו בקרוב, אני מקווה. |
|
תיקון לגבי הקרנה מיוחדת של ''סרניטי'' ליאור (יום חמישי, 01/12/2005, שעה 13:50) תגובה 228287 בתשובה לאסף רזון דיברתי הרגע שוב על קרן מגלובוס גרופ והיא אמרה שהשמועות לגבי ההקרנה אינו נכונות ! :( היא אמרה שהם עדיין ממתינים להודעה מחול לדבי האפשרות להקרין בארץ אפילו את הפעם האחת הזו. נקווה שיהיו לה חדשות בקרוב. |
|
יש חדשות רייצ'ל (יום חמישי, 01/12/2005, שעה 19:21) תגובה 228345 בתשובה לליאור יום ו' הבא, 9.12, 14:00 בקולנוע ''הוד'' |
|
האתר של שגרירות סנידייל מאשר. ליאור (שבת, 03/12/2005, שעה 23:57) תגובה 228666 בתשובה לרייצ'ל איזה כיף! מי שלא בא - ידיים כחולות |
|
Serenity... Later assafTV (יום שלישי, 06/12/2005, שעה 14:22) תגובה 228994 בתשובה לליאור שימו לב! ההקרנה של ''סרניטי'' בקולנוע ''הוד'' בתל אביב שהיתה מתוכננת ליום שישי הקרוב (9/12), נדחתה ולא תתקיים השבוע. לדברי ''גלובוס גרופ'' הדחייה היא מטעמים טכניים והכוונה היא לקיים הקרנה חלופית בעוד כשבועיים, אך כרגע אין עדיין תאריך מדויק למועד חלופי שכזה. |
|
הקרנות סרניטי בישראל יעל (שבת, 24/12/2005, שעה 15:15) תגובה 232323 בינתיים מתוכננות 4 הקרנות מיוחדות, שאפילו יש סיכוי שיצאו לפועל. פרטים: |
|
הקרנה בנגטיב לשוקו יש מים חמים! (יום שישי, 24/03/2006, שעה 11:37) תגובה 244337 מסתבר שסרניטי יוקרן בנגטיב (בית הקולנוע/בניין 26 באוניברסיטת בן גוריון) ביום חמישי, ב-2030. לגבי הנגטיב, עקרונית אין לי בעיה עם הסטנדרטים הטכניים שם (ignorance is bliss), אבל כשיש יותר מ-7 אנשים באולם, האפקט השכונתי גורם לחווית הצפיה לגבול בעינוי. אולי הפעם אני אביא ציוד ריתוך ואדאג אישית שלא ימשיכו להכנס אנשים חצי שעה אחרי תחילת הסרט. |
|
לא צריך לחכות עד 2030 הפינגווין (יום שישי, 24/03/2006, שעה 12:16) תגובה 244340 בתשובה ללשוקו יש מים חמים! אתמול כבר ראיתי את הסרט בעותק מתורגם בספריית הדויד. |
|
לפני חודש וחצי רד פיש (יום שישי, 24/03/2006, שעה 12:19) תגובה 244341 בתשובה להפינגווין כבר ראיתי אותו בעותק דויד מתורגם (משובח, אגב). |
|
מסתבר לשוקו יש מים חמים! (יום שישי, 24/03/2006, שעה 12:54) תגובה 244347 בתשובה להפינגווין שאפשר להוציא אותי מהצבא (אם מתעלמים ממילואים), אבל אי אפשר להוציא את הצבא ממני . |
|
צורת הכתיבה הזו גרמה לי להתפלא לרגע. ולנסיה (יום שישי, 24/03/2006, שעה 13:13) תגובה 244353 בתשובה ללשוקו יש מים חמים! בקריאה הראשונה של התגובה חשבתי לעצמי שיקרינו בשנת 2030 (זה תכנון לטווח ארוך!) את הסרט מנגטיב (כנראה איזו שיטת הקרנה שתהיה פופולרית בשנת 2030). ואם אתה סטודנט בבאר שבע ויש לך לפטופ, שלח לי מייל. |
|
אני סטודנט בב''ש ויש לי לפטופ. Idanyd (יום שישי, 24/03/2006, שעה 15:45) תגובה 244372 בתשובה לולנסיה מותר גם לי לשלוח לך מייל? |
|
כן. ולנסיה (יום שישי, 24/03/2006, שעה 16:37) תגובה 244378 בתשובה לIdanyd בבקשה, תעברו למייל, אני לא רוצה לעצבן דגים. |
|
קטעים... זה בדיוק מה שאני חשבתי אינדי (יום שני, 27/03/2006, שעה 17:30) תגובה 244832 בתשובה לולנסיה |
|
לא צריך לחכות עד 2030 שי (יום שני, 27/03/2006, שעה 0:41) תגובה 244699 בתשובה להפינגווין לראות את סרניטי בטלויזיה ולראות את הסרט על מסך ענק, כמו זה של הנגטיב, זה לא בדיוק אותו דבר. אני סטודנט בבאר שבע והולך שם הרבה לסרטים והאולם מצוין עם סאונד ותמונה נהדרים. השכונתיות שדיברו עליה כמעט ולא מתרחשת יותר מאז שהחליפו את המנהל שם. |
|
יאדה רייצ'ל (יום שני, 27/03/2006, שעה 0:51) תגובה 244704 בתשובה לשי או במילים אחרות - גנבת לי את התגובה. מנסיוני האישי בנגטיב יש איכות סאונד ותמונה טובה מאד, על פי השמועות חווית הצפיה שם בסרטים כמו סרניטי (מד''ב עם אפקטים) אפילו מומלצת במיוחד. צפיה בנגטיב בסרט מ-DVD עדיפה בהרבה מאשר צפיה בעותק פילם בקולנוע נוראי כמו גלובוס הוד בת''א (שם הוקרן הסרט במספר הקרנות שארגנה ''שגרירות סאנידייל בישראל'' בסוף דצמבר-תחילת ינואר). אגב, אני באופן אישי אשמח לפגוש בהקרנה של יום חמישי גולשים נוספים של האתר, יהיה שייני. |
|
ויש עוד הקרנות, כולן מופיעות בלוח ההקרנות שלנו. אבל כולן מ-DVD. עכרור השלולית (יום שישי, 24/03/2006, שעה 12:44) תגובה 244345 בתשובה ללשוקו יש מים חמים! |
.מערכת "עין הדג" אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו ע"י קוראים ולקולה שנשפכה על המקלדת
| תנאי שימוש
| כתבו לעורכים
| צוות האתר
| מילון האתר
| שאלות נפיצות
| חנות האתר
| RSS
©כל הזכויות שמורות