פרסומות הסופרבול: מהיר, עצבני ויקר

פרסומות הסופרבול מציגות סצינות מבטיחות מאוד מתוך סרטים יקרים מאוד: מהיר ועצבני 6, סטאר טרק 2, הפרש הבודד ואיירון מן 3

הסופרבול השנה לא נשמע מבטיח במיוחד, לפחות ככל שמדובר בפרסומות חדשות לסרטים (בקשר לפוטבול, אין לי שמץ של מושג). הסרט היחיד שנחשף בו לראשונה הוא "מהיר ועצבני 6", ומכל הסרטים האחרים שפורסמו בו כבר ראינו טריילרים. אבל הסופרבול הפתיע לטובה: אמנם כבר ראינו טריילרים לרוב הסרטים האלה, אבל הפרסומות ששודרו בסופרבול כללו חומר חדש והיו, לפחות לטעמי, מוצלחות מאוד. זה כמעט כאילו האולפנים מקפידים, כשהם מוציאים 4 מיליון דולר לחצי דקה, שכל חצי דקה תהיה שווה את זה.

"הפרש הבודד": אוקיי, שוכנעתי. גור ורבינסקי עשה כאן את כל מה שהוא עשה ב"שודדי הקאריביים". זה נראה כיף לאללה, ויש מצב שזה יהיה להיט ענק. לא קל למכור שובר קופות קיצי שמבוסס על מותג שנפח את נשמתו לפני 50 שנה, אבל עם כמה טריילרים כאלה – אנשים יבואו, בין אם יש להם מושג מי זה הפרש הזה ובין אם לא.

"האויב שבפנים סטארטרק אל תוך האפלה 2": יש פה הרבה ממה שכבר ראינו בטריילרים הקודמים, אבל לשם שינוי, אפשר גם לראות את האנטרפרייז. והיא פצועה.

ועכשיו, "מהיר ועצבני 6". אני אוהב את זה שאחרי חמישה סרטים, הם סוף סוף התייאשו מהניסיון למצוא שמות מקוריים ומתחכמים להמשכים. לא "Fast 6ix", לא "6 מהיר 6 עצבני 6", לא "F&F". די עם ההתחכמויות. "מהיר ועצבני 6". זהו.

ולסיום, "איירון מן 3". תהרגו אותי, אני לא מבין למה יותר טריילרים ופרסומות לא משתמשים בשיטה הזאת. סלט של סצינות זה בסדר, זה עובד, אבל כבר הוכח שוב ושוב שלפעמים הרבה יותר אפקטיבי להראות סצינה אחת בשלמותה מתוך הסרט. זאת סצינה מעולה. אני רוצה לראות איך היא תיגמר. אני אלך לקולנוע כדי לראות את זה. למה יותר מפרסמים לא עושים את זה?

ובתור בונוס: בכתובת פייסבוק שבסוף הטריילר – "For an Extended Look" – מקבלים את הקליפ הזה. שגורם לי לרצות לשלוח פרחים, שוקולד וכסף מזומן לרוברט דאוני ג'וניור ולכל צוות ההפקה והשיווק של מארוול.

הפרסומת הטובה ביותר מתוך סופרבול 2013:

  • איירון מן 3 (71%, 198 קולות)
  • הפרש הבודד (17%, 46 קולות)
  • מהיר ועצבני 6 (7%, 19 קולות)
  • האויב בתוכנו - סטארטרק (5%, 15 קולות)

מס' מצביעים: 279

Loading ... Loading ...