דוח קופות שבורות, 13.03.2022: באטמן דופק קופות ו-BTS דופקים הופעה

אף אחד לא מצליח לגעת מבאטמן, אבל להקת הבנים מקוריאה מרוויחה סכומים מרשימים בשידור חי.

אמנם פה באתר "באטמן" התקבל באופן מעורב משהו, אבל בארה"ב ממש עפים על איש העטלף. כמה עפים? הוא ירד רק ב-50% משבוע שעבר, ירידה קטנה למדי בשביל סוף השבוע השני. 

הסרט הרוויח בסופ"ש הזה 66.5 מיליון דולר, כאשר בארה"ב הוא כבר הרוויח 239 מיליון דולר (ובכך הפך להיות הסרט השני הכי מכניס בארה"ב מאז פרוץ המגפה), וברחבי העולם 465 מיליון דולר – כל זה לפני המספרים של סין, שם הוא צפוי לצאת בקרוב, שצריך לראות האם הם יקפיצו אותו מעלה, או אולי יותר נכון: כמה הם יקפיצו אותו מעלה. 

במקום השני, "אנצ'רטד" אמנם עשה סכומים נמוכים בהרבה מ"באטמן" אבל הוא גם נהנה מירידה נמוכה בהרבה של 16% בלבד, מה שמקנה לו 9.25 מיליון דולר הסופ"ש, ובסך הכל 300 מיליון דולר ברחבי העולם. בשקט בשקט, אל תגידו לאף אחד, אבל נראה לי שאנחנו חוזרים למצב שיש ממש בלוקבאסטרים עם סכומים אמיתיים. ששש זה סוד.

אם תהיתם "מה אין סרט חדש השבוע?", אז כמובן שיש. במקום השלישי ישנו "BTS רשות לרקוד על הבמה – סיאול: שידור חי", אשר הוקרן על 803 מסכים והרוויח 6.8 מיליון דולר. אם אתם אומרים לעצמכם "זה שם קצת מוזר" אז אתם צודקים – ה"שידור חי" שם הוא לא בדיחה, באמת מדובר בהקרנה של הופעה של BTS ששודרה בשידור חי (או בדיליי קל בכמה מדינות) וההופעה הזאת הרוויחה, ברחבי העולם, 32.6 מיליון דולר. הופעה אחת, כן? זה… מאוד מרשים.

אם אתם אומרים "אבל הבטחת סרט, לא הופעה של BTS!" אז בסדר, במקום השביעי נמצא "Radhe Shyam", דרמה רומנטית הודית שמתרחשת בכלל באירופה בשנות השבעים, בכיכובו של האחד והיחיד באהובלי מצמד סרטי "באהובלי" (ואם אתם מתקטננים ואומרים, נו אבל לא קוראים לו "באהובלי מה יש לך", אז מצטער קוראים לו בכלל פרבהאס, איך יכולתי לבלבל אתכם כך?). הסרט הרוויח 1.8 מיליון דולר בצפון אמריקה ויותר מזה בהודו אבל בחיי שלא הבנתי מה זה קרור ואיך מחשבים משהו ככה. 

שאר הטבלה מתאפיינת ב"ירידות קטנות ומספרים קטנים": "דוג טריפ" במקום הרביעי עם 5.2 מיליון דולר (וירידה של 14%), "ספיידרמן: אין דרך הביתה" עם 4 מיליון (וירידה של 10%), "מוות על הנילוס" עם 2.4 מיליון (וירידה של 12%). כאן כאמור יש את הסרט ההודי ואחריו נמצאים המספרים הבאמת פחות מרשימים: "לשיר 2" עם 1.6 מיליון דולר (אבל רק ירידה של 1.8%), "ג'קאס לנצח" עם מיליון דולר ו"צעקה" בדרכו החוצה מהטבלה עם 469 אלף דולר (כאשר הוא עשה 80 מיליון דולר בצפון אמריקה בסך הכל ו-140 מיליון דולר בכל העולם). 

בשבוע הבא נראה שעדיין אין תחרות רצינית ל"באטמן": יוצאים שני סרטי אימה בהפצה רחבה ("X", על צילומי פורנו שמסתבכים ו"אומה" (Umma), על מהגרות קוריאניות ורוחות רשעות). מצד שני, מי יודע – אולי BTS יעשו עוד מופע בשידור חי ויקחו את כל הכסף.