ג'ניפר אניסטון מצאה את הנישה שלה – קומדיות רומנטיות שהן לא בדיוק קומדיות רומנטיות. כלומר, רומנטיות כן, אבל לא במובן הקלאסי של "הו, איזה חמודים הם ביחד. הם חייבים להתאחד!", אלא יותר לכיוון קומדיה בה אנשים מבוגרים מתאהבים, עם הרבה בלבול ומעט מאד נופת צופים. ובדיוק בגלל זה קשה היה לצפות כמה יעשה 'הצד שלו, הצד שלה' בקופות. עוד בטרם יצא הסרט, כבר היו אלו שהשוו אותו לסרט הקודם בו השתתף ווינס ווהן – המשמש כצלע הזכרית בסרט – 'לדפוק חתונה' (כלומר, פוטנציאל לא רע לרווחים). אבל 'הצד שלו, הצד שלה' לא עשה רושם וולגרי כל כך. מצד שני, הוא גם לא עשה רושם של קומדיה רומנטית, כפי שהתעקשו לשווק אותו. זו בעיה פוטנציאלית, כי לקומדיות רומנטיות אין פתיחות כל כך טובות. בעצם, גם לסרטים של ג'ניפר אניסטון לא.
בסוף, 'הצד שלו, הצד שלה' הפתיע קצת ופתח אפילו טוב יותר מ'לדפוק חתונה', עם 39.2 מיליון דולר. ההפתעה העיקרית הגיעה כשהסתבר שהסכום הזה הקנה לסרט את המקום הראשון, ולא כל כך בגלל ביצועיו הטובים, כמו בגלל הירידה החדה של האקס-מנים.
ב'הצד שלו, הצד שלה' ווינס ווהן וג'ניפר אניסטון הם זוג יחסית טרי, ובעליהם הגאים של דירה. די מהר הם מגלים שבעצם הם עולים אחד לשניה על העצבים ומחליטים להפרד. אף אחד מהם לא מוכן לעזוב את הדירה, כך שהם נאלצים לחיות כשותפים עוינים, המכלים ימיהם בטקטיקות קרב שנועדו לייאש את הצד השני ולגרום לו (או לה) לעזוב. במהלך כל הטררם הזה, אניסטון מגלה שאולי בעצם היא לא רוצה לעזוב את ווהן. מקרה קלאסי של "אתה רע אלי, אני אוהבת אותך".
במאי הסרט הוא פייטון ריד, הזכור מ'מעודדות צמודות' ו'לגמור עם האהבה'. ואם בעבר הוא קיבל חיוכים וחיכוכים, הפעם הביקורות מעקמות את האף. לא מצחיק, לא רומנטי, לא מביא שום תובנה מעניינת ולא מספק. אבל כן מכניס כסף, לפחות בינתיים. מכיוון שאף אחד לא ציפה להצלחה כזו, הסרט לא הופץ בכל העולם בו-זמנית בדומה ל'אקס-מן' או 'צופן דה וינצ'י', והוא צפוי להגיע אלינו רק ב-27 ביולי.
'אקס-מן 3', מצידו, הוכיח את עצמו כפוני של טריק אחד. אחרי הנהירה הנלהבת אליו בשבוע שעבר, צנח השבוע הסרט ב-66.9%. מי שהיה המועמד הטבעי להישאר במקום הראשון בטבלה שבוע נוסף ולצחוק על כולם (גם אם לא מגבוה), גילה שנפל לו העקב והוא טיפה יותר נמוך – מה שעלה לו בהובלה. באמת שזה לא קריטי, סתם עניין של גאווה פגועה והוכחה נוספת לאלה שאוהבים לדבר על השפל בקופות. מספיק לראות את הנתונים: למעט 'משימה בלתי אפשרית 3', שנשאר בטעות במקום הראשון בטבלה שבועיים ברציפות (בעיקר בגלל כישלונו המפואר של בלוקבאסטר אחר – 'פוסידון'), אף אחד מסרטי הקיץ הגדולים לא הצליח לשמור על מקומו למשך שבועיים רצופים. יהיו שיקראו לזה בזיון. למעשה, אף אחד מהבלוקבאסטרים של השנה עוד לא הגיע להכנסות כוללות של 200 מיליון. 'עידן הקרח 2' הכי קרוב לציון הדרך הזה, ואתם יודעים מתי הוא יצא (רמז: כשעוד לא נמסנו כמו הקרחונים).
בשבוע השלישי שלו על המסכים, 'מעבר ליער' עשה את זה פעמיים: הוא גם שמר על ירידה זעירה של 23.7% ועקף את 'צופן דה וינצ'י' בהכנסות השבועיות, וגם עבר את קו 100 המיליון בהכנסות כוללות. ייפי קאי היי.
למטה, במקום התשיעי, נמצא 'An Inconvenient Truth'. מרשים מאד, בהתחשב בכך שהסרט מוקרן ב-77 בתי קולנוע בלבד. יותר מזה- מדובר בסרט דוקומנטרי חינוכי שעניינו ההתחממות הגלובלית, ואתם יודעים כמה הקהל אוהב את אלה. הסרט עוקב אחר אל גור, לשעבר סגן נשיא ארצות הברית, שראה את האור והחליט כי יקדיש את חייו למלחמה בהתחממות הגלובלית של כדור הארץ. לפני שתשאלו למה, אזכיר לכם את 'היום שאחרי מחר', על גלי הענק שלו, השינויים הדרסטיים במזג האוויר וכל שאר הלה לה לה. אל גור הבין שכדי להעביר מסר כל כך מטיפני, שלרוב האנשים לא אכפת ממנו, הוא צריך לנקוט בגישה הומוריסטית. ואולי זו הסיבה שהסרט זוכה לכזו אהדה: הוא לא מה שהייתם מצפים מסרט חינוכי.
ביום שלישי, ה-6.6.06 ייצא בארה"ב ובארץ 'אות משמים' – רימייק לסרט אימה על ילד שטן, שהמספר 666 מוטבע ככתם לידה על עורפו. בסוף השבוע, זה הרגיל, יגיע 'A Prairie Home Companion' – סרט מוזיקלי עטור כוכבים של רוברט אלטמן. אה, וגם 'מכוניות', הפיקסאר החדש, ייצא בקול תרועה רמה. שלא תחשבו ששכחנו אותו.
הרשימה המלאה: המספרים מייצגים את הכנסותיו של הסרט במהלך שלושת ימי סוף השבוע (שישי-ראשון) בארה"ב, במיליוני דולרים. המספרים בסוגריים מייצגים את הכנסותיו הכוללות של הסרט עד כה.
הצד שלו הצד שלה- מזכיר לי את מלחמת רוז ברוז.
באיזו שהיא צורה מוזרה. למרות שההתפתחות שונה.
לא בצורה מוזרה בכלל
זאת הייתה האסוציאציה הראשונה שלי גם.
גם קצת הוא אמר, היא אמרה
לא? חשבתי גם שהמפיצים מנסים לרמוז לנו שזה דומה עם השם של הסרט.
זה היה ההימור שלי
הייתה לי תחושת בטן שאקס-מן ייפול יותר מהר מהארי פוטר והאסיר מאזקבאן! והם הגיעו לאותו סכום בשבוע השני,ובשבוע הראשון אקס מן עשה יותר בשבוע הראשון, אז הוא נפל יותר מהר.
אז עכשיו: שודדי הקאריביים יקבלו 99 מיליון בסוף-השבוע הראשון…
אוף איתם. לא יכלו ליפול טיפה יותר לאט?
זה היה הולם להפליא אם הם היו עושים מאמץ ונופלים בשלוש עשיריות האחוז פחות, שלא לדבר על כל תיאוריות הקונספירציה שהייתי יכולה להשתעשע בהן היום – והרי ידוע שימי שלישי הם ימים נתעבים ואני זקוקה בהם לכל שעשוע אפשרי.
אי אפשר לסמוך על אקסמנים.
עליכם, אגב, אפשר לסמוך – התרגום לבלוז האקסמן (או שזה "בלוז ללא ספוילרים" בסוף? מה הוחלט?) הינו, אם לשאול מטבע לשון, תרגום מהולל ונערץ. אני חושבת שאני אבלה את היום בלשיר אותו לאנשים – זה כבר יבדר אותי.
אל גור
עד כמה, אתם חושבים, יש סיכוי שהסרט שלו יגיע לארץ? הייתה לי הזדמנות לראות ופספסתי (עבודה וכאלה).
דרך אגב, איך היה הפיקניקון שהחמצתי?
יש לו סיכוי להגיע
אני לא יודע מי מפיץ את הסרט בארה"ב ובאירופה, אבל יש בארץ קהל לסרטים תעודיים. לאור ההצלחה בקופות והעובדה שהסרט עוסק בנושאים גלובליים, אני מניח שיהיה איזה מפיץ ישראלי שיקפוץ על המציאה.
וואי איזו הפתעה מאקס מן באמת...
שחכתם להזכיר למה הוא נפל, כי הוא חרא של סרט!!
וואי איזו הפתעה מאקס מן באמת...
כן, ממש כישלון קופתי.
וואי איזו הפתעה מאקס מן באמת...
הוא צודק. כשסרט נופל מהר משיא הגובה זה לעתים קרובות כי היתה ציפייה שניחזבה והשמועות שעוברות מפה לאוזן הם שהוא לא סרט טוב כל כך (או למעריצי XMEN דיי גרוע)
-האשף הדגול
נדמה לי שהקטע המבהיל בכל הסיפור הוא
ש-"The Break-Up" מיצב את עצמו במקום מצוין לזכייה בפרסי MTV בשנה הבאה.
איייי אני לא מבין רק דבר אחד
למה לעזעזל כל דוחיי הקופות נשענים על ההכנסות של הסרט בארצות הברית כאלו הלוווווווווווווו יש לנו גם את פאקין ארופה ששם הסרטים האלו עושים קופות ענקק צופן דה וינצי' בזכות הארופים עשה קופה של 580 מילון דולר בנתיים אבל על פי הדוחות שלכם הוא עוד לא הגיע ל200 מיליון וזה לא נכון כמו כן גם משימה 3 הרוויח 315 מיליון ברחבי העולם וזה פי 2 על עלות ההפקה וזה מצויין בשביל קרוז ואקס מן בכלל בשובעו עשו קופה של 260 מיולון וכיסו בקלות את התקציב המוגזם שלהם
אז אני מבקש לפרסם מידע יותר אמין או שפשוט כנסו לבוקס אופיס מוג'
מצטער שאני כזה קטנוני...
לא "פאקין" אלא "פאקינג".
לקח לי דקה להבין שאתה לא מדבר על העיר פקין (בייג'ינג) שלא נמצאת כלל באירופה, מה שהפך את המשפט ללא הגיוני.
ואם אתה רוצה דיוק, אז למה באמת לא להוסיף את המזרח הרחוק? זה שוק ענק. ואפשר גם להוסיף את מספר ההורדות באינטרנט.
העורכים החליטו שהם רוצים לתת דו"ח עפ"י השוק האמריקאי, קרוב לוודאי כי כך מסתכלים גם האולפנים על הרווחים (מבחינתם אירופה זה תוספת חיובית, אבל השוק העיקרי הוא ארה"ב). להוכחה, סרט שיהיה כשלון בארה"ב אבל הצלחה בחו"ל, ספק אם יזכה לסרט המשך (מקסימום ישר לוידאו)
וכמו שאמרת, אם משהו רוצה דיוק יש את מוג'ו.
כי דולר אמריקאי שווה פחות מיורו אירופאי?
האמת היא שלמרות הדרך בה השאלה נשאלה, היא בעיניי הגיונית. אני גם חושב שהנתונים החשובים באמת בסופו של דבר, הם סך ההכנסות בעולם.
הבעיה היא שזה לא חלק מהדוחקו, כי לעולם זה בדרך כלל מגיע אחר כך, והנתונים לא מסונכרנים, ועד שזה כבר מגיע לאירופה (גם אם באיחור של שבוע או שבועיים) זה כבר מאבד מהרלבנטיות שלו עבור האדם המתעניין בסרט שאמור לצאת בארץ.
במילים אחרות, דוחקו כפי שאני רואה אותו, הוא סוג של ביקורת מקדימה, הכי מקדימה שאפשר. הרבה יותר מאשר סתם העברת נתונים כספיים יבשים.
11 מיליון דולר לפרק
זה אולי לא קשור וכנראה כבר שמעתם על זה, אבל הפרק הראשון של הסידרה אבודים עלה 11 מיליון דולר, שזה הפרק היקר ביותר אי פעם.
אכן לא קשור
ולו רק בגלל שזה כל כך אולד ניוז. הפיילוט צולם לפני שנתיים, ועלותו אגב היתה 12 מיליון דולר. אם כי כיוון שמדובר בפרק כפול, העלות פר פרק, 6 מיליון דולר, אמנם גבוהה אבל לא בצורה יוצאת דופן – עלותה של "אי.אר" בשיאה הגיעה ל-13 מיליון דולר לפרק (חלק נכבד מכך היה עלויות שכר השחקנים). תכפילו את זה ב-22-24 פרקים בעונה… יתר פרקי "אבודים" עלו באזור השניים-שלושה מיליון דולר לפרק אאל"ט.
יום שטן שמח, אנשים
אתה רוצה לגרום לי שבץ?!
למעשה, זה מה שמנסים לעשות ביום שטן...
למעשה, זה מה שמנסים לעשות ביום שטן...
הי, היום הזה הוא פעם בהסטוריה, קצת התלהבות! לא כל יום נולד לוציפר אחרי הכל….
פעם בהיסטוריה?
למה אתה משמיץ את השנים 106, 206, 306 וכו' עד 1906?
הוא התכוון ליום הזה
ספציפית. הוא לא יחזור. לא בלי
גם עם הוא לא יחזור
ז"א התאריך יחזור אבל לא בדיוק אותו יום, כי אז תהיה את ההפרעה של זה שחוזר, מה שיגרום לאפקט פרפר מטורף שישנה את כל מאורעות היום (בכל העולם!) ויגרום לכפילות אונטולוגית של זה החוזר עם מקבילו הנוכחי, או לפחות למפגשים מוזרים של החוזר עם אבות אבותיו, מה שעשוי לגרום לשרשרת תופעות ביזאריות, והשאר כתוב בספר דברי ימי מייקל ג'יי פוקס.
לא אם אי אפשר לשנות את העבר
אם נניח שכשאדם חוזר לעבר זה רק כדי להשלים מעגליות, הרי שיתרחש אותו יום בדיוק, רק מנק' תצפית שונה עבור אותו אחד.
כמובן שאז יש בעיה, די הדלוריאן נמצאת בסרט של מסע בזמן מסוג שונה
לא אם אי אפשר לשנות את העבר
לא הבנתי מה זה לחזור אל העבר רק כדי להשלים מעגליות. יש בעתיד איזה פרס שנותנים על השלמת מעגליות?
עניינית, אפשר לטעון שנק' תצפית שונה גם תשנה את היום עבור הצופה (הרי אין לנו מושג איך נראה היום מלבד מנק' התצפית הצפציפית שלנו).
התכוונתי ש
נניח יש רצח שלא פוענח.
אחרי 20 שנה אתה חוזר ליום הרצח ורוצח את מי שנרצח.
אז לא שינית את היום, אלא יצרת את מאורעות היום.
לפני 20 שנה, אתה היית זה שרצח את הנרצח.
כלומר, חזרתך לעבר לא שינתה את היום (אלא אף יצרה את מאורעותיו).
כפית?
אני מבין אותך עוד פחות
כמובן.
אם אני רוצח מישהו ב6.6 שחזרתי אליו, כאשר ב6.6 המקורי לא אני רצחתי אותו, אז ברור ששיניתי את היום (המקורי). לא?
לא
אם אתה מהעתיד חוזר בזמן ל-6.6 ומבצע את הרצח, סימן שאתה מהעתיד בצע את הרצח גם ב-6.6 המקורי, כאשר חזר בזמן. אתה מההווה עוד לא יודע שאתה עתיד לבצע את הרצח (בשבילך הנסיעה בזמן היא עתיד). בכל מצב אחר, היה נוצר פרדוקס ועצם הנסיעה בזמן של אתה מהעתיד הייתה מתבטלת.
בוח-צל-גיח-צן!
אה, אה, הבנתי
אבל 1. אנחנו מדברים מנק' מבט של היום, ולכן המקרה העתידי ההיפותטי שעוד עשרים שנים אני אחזור בזמן להיום וירצח מישהו כן ישנה (בויכוח הספציפי הזה) את מאורעות *היום*, כי כרגע העובדה היא שלא רצחתי אותו.
2. כמו שאמרתי, אם אני עכשיו חוזר 20 שנה אחורה ורוצח מישהו, זה ישנה את כל ההסטוריה, לא יהיה כאן "עין הדג" (אולי מישהו ימציא משהו דומה ויקרא לו, נניח, בשם המופרך "עין הדן"), ואז השיחה הזו כלל לא יכולה להתקיים.
זה מזכיר לי שהיה נדמה לי שמצאתי איזה טעות דומה ב"בחזרה לעתיד 3).
אוף, התבלבלתי. אני אלך לשאול מישהו ב"אייל הקורא".
זה מאוד תלוי בתפיסת הזמן שלך.
אם היא דטרמיניסטית, לא ניתן לשנות את רצף האירועים – אתה חוזר לעבר כי כבר היית בעבר, ואתה עושה בעבר את כל מה, ורק את מה, שכבר נעשה על ידך בעבר.
נניח שאתה הולך ברחוב, בהווה שלך (2006) ומוצא 20 שקלים. ונניח שבעוד 5 שנים, אתה חוזר ל-2006 ומאבד את אותם 20 השקלים. זה אומר שלמעשה היית שם ואיבדת אותם לפני שמצאת אותם. שום דבר לא השתנה. החזרה בזמן היא למעשה חלק מרצף הזמן, ואי אפשר לשנות את העבר או העתיד (או ההווה, היות והוא עבר ועתיד של זמנים אחרים – זו תפיסה פסימית למדי).
תפיסות אחרות מתעסקות בשינויים, פרדוקסים, יקומים מתפצלים או מקבילים, וכו'.
ועכשיו שאלה: האם ראית 12 קופים?
ראיתי ונהניתי
ובאופן מפתיע, למרות שנושא החזרה בזמן בדרך כלל מאוד מבלבל אותי, בסרטים שעוסקים בזה אני דווקא מבין מה קורה(או לפחות נדמה לי שאני מבין).
איכשהו נדמה לי שזה לא חד משמעי כמו שאתם מציירים את זה, אבל מפאת הבנתי הדלה להכאיב בנושאים פיזיקליים שכאלה ובשל העובדה שחברה שלי הגיעה עם גביע של האגן דאז – אני נאלץ להיכנע כאן.
זה היופי בלולאות זמן
מתישהו, שינית את ההיסטוריה מאחר והיה צריך להתבצע רצח ראשון שממנו התחילה כל הלולאה. מצד שני, אתה לא יכול לבצע את הרצח הראשון בעצמך מאחר וכל שינוי ברצף הזמן ישפיע על העתיד, כולל על החזרה בזמן ולא תוכל להמשיך להתקיים ביקום הנוכחי. מבחינתך, כנוסע בזמן, הרצח הוא אקסיומה ואין לך בררה אלא לבצע אותו, בין אם תרצה או תנסה להימנע מכך. בכל מצב בו הרצח לא מתבצע בידיך בדיוק בזמן ובמקום בו אתה יודע שהוא אמור להתרחש, המציאות הנוכחית מתבטלת ואינה מסוגלת להפר את סדר האירועים הקבוע.
הרעיון הוא שהדברים אותם תבצע בעתיד כבר השפיעו על העבר שלך ותפקידך לבצע אותם שוב. הנסיעה הראשונה בזמן והרצח הראשון בעקבותיה שיוצרים את הלולאה, קיימים בעיניך כחוק טבע שהיה קיים מאז ומעולם. הם מתפקדים כנקודת המוצא לכל שרשרת האירועים וכל מה שהיה לפניהם, אינו קיים.
רגע
ואם התפיסה שלי אינה דטרמיניסטית, אז אני יכול לחזור עכשיו 20 שנה אחורה ולרצוח מישהו? (נגיד, את מי שהמציא את האינטרנט שגורם לי לא לעשות את הסמינרים שלי ובמקום זה להתווכח על לולאות זמן)
אין אני במסע בזמן
או שתשפיע על העבר לראשונה, או שתעשה זאת כחלק מגורל שאינו ניתן לשינוי. מה שקובע זה לא הגישה של הנוסע בזמן (או של אשתו), אלא חוקי הטבע של היקום. אם היקום לא דטרמיניסטי, אתה יכול לרצוח את מי שבא לך ולהיות היחיד שלא מושפע מכך (כמו שהנוסעים ב מוגנים זמנית מהשלכות מסעותיהם). אם היקום מחליט לעשות לך דווקא ולהיות דטרמיניסטי, עצם העובדה שאתה גולש באינטרנט היא הוכחה לכך שלא הצלחת ולא תצליח לרצוח את אל גור לפני 20 שנה.
אין אני גם בבודהיזם
ואין כמו צירוף מקרים מיסטי כזה לסגור את המעגל (רק כדי להשלים מעגליות כמובן) ולסיים את הדיון.
תודה! (למרות שאני מרגיש טיפש יותר ממה שהייתי כשהפתיל התחיל)
סאבטקסט חילופי.
סאבטקסט חילופי.
"יש לך פרס MTV במכנסיים, או שאתה סתם שמח לראות אותי?"
סאבטקסט חילופי.
"זו פעם אחרונה שאתה משחק עם עצמך כשאני מספרת לך על בראד"
"בוא נתחתן שוב. הנה, הפעם אני אשא אותך לחדר השינה"
"לא, זה לא יעזור לך להראות לי. לבראד היה *כזה* גדול"
(''ואצלו זה גם נפתח, ככה'')
''מי שמנצח במשחק הזה עם הסטירות על הידיים מקבל את הילדה''
''מי שמנצח במשחק הזה עם הסטירות על הידיים מקבל את הילדה''
איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה הפאי?
סאבטקסט חילופי.
"עברה לי העצירות! אה כן, הספה של?ך. אני לא רוצ?ה אותה."
''לא! אל תעזוב אותי! תראה - אני יודעת לעשות ג'אגלינג!''
וזאת תמונת ה'רגע לפני שהביצים נופלות חזרה לקרקע', נכון?
בסוף, אני עוד אלך לסרט הזה, רק כדי לדעת מה היא באמת אומרת שם.
מה קרה לפלסטיקו?
כה מהר, וכבר צריך להספיד אותו?
זה שם מצוין, אבל כבר החלפתי כינוי פעם אחת. אי אפשר להגזים.
מי כמונו יודעים,
עד כמה החלפת ניקים יכולה להיות קשה לפעמים.
אני מתחיל לחשוב על זה גם לאחרונה
האם זה שווה את הטרחה?
לא... יש לך ניק מגניב
וגם תחשוב איזה פיצול אישיות מסוכן יכול להגרם תוך החלפת ניק. לדוגמה:
aragonzo נותן תגובות מחמיאות ומצחיקות
ו"איש בטריה" נותן תגובת מתחכמות ונבזיות רק בשביל הכיף.
אל גור ומלחמתו בחוסר התוחלת האקסיזטנציאלית:
שאלה אוף טופיקית בחלקה
כאשר אתם כותבים דו"חקו ומנתחים כל מיני דברים, אחד השיקולים הוא עלות הסרט. היכן ניתן למצוא נתונים כאלה, כלומר, כמה עלה להפיק סרט כזה או אחר?
ב- box office mojo יש את נתוני עלות הסרט.
הם מפורסמים בעמ' של הסרט עצמו.
ניסיתי שם אבל לא הסתדרתי עם זה.
אני מנסה לברר עלויות של סרטי אימה באופן כללי, ושל שניים ספציפיים במיוחד.
בחלוקה לפי ז'אנרים זה לא מופיע,
אבל כשנכנסים לעמוד של כל סרט, בטבלה העליונה ניתן למצוא את זה. עד כמה ששמתי לב, מוג'ו כותב את ה-Prodection Budget מימין למטה (בטבלה העליונה, זאת אומרת). למשל: http://www.boxofficemojo.com/movies/?id=sleepyhollow.htm
לא לכל הסרטים מצוין תקציב.
מקור אחר הוא ימד"ב. בעמוד של כל סרט, תחת הלשונית החמישית (Othe Info) יש Box Office & Business. גם שם לא תמיד יש מידע לגבי תקציב ההפקה (לפעמים רק לגבי הכנסות), אבל מצאתי שם כמה שבמוג'ו אין.
תודה :-)
666
למה אין עמוד לאות משמים? סרט נהדר. חבל שאין לו באזז… הקהל יפסיד
אות משמיים
ראיתי את המקור שהייתי ילד ומאז אני לא מתקרב לסרטי אימה. אין לי מושג על מה הוא סיפר אב כנראה שזה עשה את שלו, למידה בשלב אחד
אות משמיים
הוא דווקא נחמד. מצפה לרימייק להשוואות.
הדבר הכי צפוי שיקרה בשבוע הבא
הוא שמכוניות ייתן את הפתיחה הכי גדולה של פיקסאר, כמו כל סרט בתורו.
ואם אות משמיים יפתח אם 66.6 מיליון או 6.66 מיליון,אני אתעלף.
האפשרות השנייה הרבה יותר הגיונית...
הוא עשה 5 מיליון ביום שישי
(ו-15, אאז"נ, ביום שלישי), אז ההתעלפות בטוח נחסכה ממך.
יופי
למרות שידעתי שאין סיכוי ל-66.6
מתי תהיה עליו ביקורת באתר?
אה, נרגעת מהר מדי:
שים לב לספרות האחרונות בהכנסות הסרט ביום הראשון להקרנתו. תחזיק חזק!
http://www.boxofficemojo.com/daily/chart/?sortdate=2006-06-07&p=.htm
יפה יפה.
אז זה אומר שהוא לא היה משהו מיוחד.
מה עם מכוניות?
רק לראות שהבנתי..
התקציר בדף הראשי אמור להיות על בסיס שיר פרידה של שלמה ובן ארצי?
לא.
זה התחיל מתרגום לאלתור בלוז חופשי של רד בפיקניקון (פיקניק שבו נפגשו גולשי האתר), וההמשך מנסה להתאים את רוח השיר לתוכן הדו"חקו.
רק לראות שהבנתי..
אני דווקא קראתי את זה בלחן של הבלדה על אניטה וחואן.