הסרט הידוע לשמצה שאני דווקא אהבתי:
| 8 |
אהבה מחוץ לחוק (ג'יגלי) |
| 8 |
אינסטינקט בסיסי 2 |
| 44 |
אלכסנדר |
| 32 |
אראגון |
| 27 |
אשה חתול |
| 116 |
באטמן ורובין |
| 40 |
הקרב על כדור הארץ |
| 29 |
מבוכים ודרקונים |
| 91 |
נערות שעשועים |
| 16 |
ריקוד מסוכן |
מספר מצביעים: 411
צופן דה וינצ'י.
הוא לא ידוע לשמצה כמו שאר האופוציות
אני הייתי מצביע ל'בית השעווה' עם פאריס הילטון, שחטף המון השמצות אבל הוא היה בכלל לא רע, אבל בהיעדרו בחרתי בב____ ורו_____. טראש מלא בעצמו ובמשקל נוצה מעולם לא עשה לי רע, ותמיד החשבתי את הסרט הזה כמשהו שהוא פחות או יותר זה.
כל שאר הסרטים ברשימה אשמים, לדעתי, בשם הרע שיצא להם.
לא ידוע לשמצה?
דוורא מפתיע למצוא סרטים כמו "אישה חתול" ו"אראגון" אבל לא את "צופן דה וינצ'י" שההייפ סביבו היה הרבה יותר גדול, עד כדי כך שהביאו את זה בחדשות המרכזיות בערוץ שתיים והקריין סיפר כמה מאכזב הוא היה, גם התקבל הרושם שהוא גרוע יותר משני האחרים (ל"אראגון" למשל, ראיתי הרבה ביקורות חיוביות מאנשים, בניגוד לצופן)
אל תתרשם מסרטים המקבלים התייחסות
בחדשות ערוץ 2 (או כל ערוץ אחר). זה פשוט מלמד שלסרט יש יחצ"ן ממש ממש טוב.
מה הקשר?
אם אומרים שם שהסרט גרוע,
אני לא בטוח כמה טוב היחצ"ן.
אמרו שהוא גרוע?
זה לא משנה – אמרו את שם הסרט? הראו ממנו קטעים? אמרו מתי הוא עולה? ואת כל זה במהדורת החדשות של ערוץ 2, מהתכניות הנצפות ביותר במדינה? אז איזה מישהו בסוף הכתבה מילמל משהו שהסרט לא כזה טוב, האמן לי שאף אחד לא שם לב. וכמו שאמרה מדונה לא משנה מה כותבים עליך כל עוד מאייתים נכון את שמך.
אז עכשיו זו *מדונה* שאמרה את זה?
ברוכים הבאים למועדון, אבל יש ותיקים ממנה בהרבה…
http://answers.google.com/answers/main?cmd=threadview&id=215131
אה, ובמקור זה בכלל היה George M. Cohan
הוא לא ידוע לשמצה כמו שאר האופוציות
למה אף פעם לא אומרים פה את באטמן ורובין? מתוך תיעוב כללי?
''אלכסנדר'' בשבילי.
אני באמת לא יודע מה הבעיה עם הסרט הזה.
ראיתי אותו אינספור פעמים ואפילו ראיתי את מה שמכונה "הגרסא הסופית" של הסרט שאורכה 3 שעות וחצי, ואני גם חושב שזאת הגרסא הכי טובה של הסרט, בניגוד ל"גרסת הבמאי" שבה סטון דווקא קיצץ 10 דקות מהסרט וערך אותו מחדש (כנראה כדי לנסות לתקן משהו שלדעתי לא היה שבור מלכתחילה).
"אלכסנדר" הוא אחד מהאפוסים האפיים הכי טובים שאני ראיתי וראיתי ממש הרבה כאלה. נכון, אנשים התלוננו שהסרט מזכיר יותר שיעור היסטוריה מאשר סרט אמיתי. אולי יש בזה משהו. זה לא הפריע לי להנות.
גם אני בחרתי באלכסנדר,
לא מאהבת מרדכי אלא משנאת המן.
ראיתי רק שלושה סרטים מהרשימה (בערך. ראיתי את באטמן 4 וחלקים מ'נערות שעשועים'), אך במקרה של שאלת הסקר הנוכחית זה לא כל כך נורא. אולי זה אפילו עדיף.
בכל אופן, אלכסנדר לא היה סרט טוב, אבל בסה"כ היה בסדר גמור. כן, הוא היה בסדר למרות שהוא ארוך מדי, מדלג על הרבה חלקים מעניינים בתהליך ההתבגרות של אלכס (למרות שנראה שאת אוליבר סטון הם לא ממש עניינו, או לפחות לא היו קשורים לפואנטה [תהיה אשר תהיה] שהוא רצה להעביר) וסובל מליהוק לא משכנע.
לעומת זאת, את נערות שעשועים לא סבלתי וניסיתי לצפות בו בעיקר מתוך נוסטלגיה ל'הצלצול הגואל'. באטמן 4 היה מגוחך, לא מעניין ועם פטמות על השריון. אלוהים אדירים.
מש''א (רק שאני מסתפק בצפייה אחת)
פלוס תוספת אחת קטנה (אבל גדולה): רוזריו דוסון המלכה.
'אלכסנדר' הוא גם, לדעתי, הפחות גרוע מבין הסרטים שיצאו לסטון בתקופת בחרותו המושמצת, מבין אלה שיצא לי לראות כמובן.
לא שזה היה משפיע על הבחירה שלי, אבל מבין הסרטים ברשימה, חוץ מ'אלכסנדר', ראיתי רק את 'אינסטינקט בסיסי 2', באחת מאלפי השידורים של הסרט ביס, שכנראה חושבים שהסרט הוא לא כזה פלופ.
ולסיום, אש"ך אחד מתבקש ביותר- 'אסקימו לימון:החגיגה נמשכת'.
ראיתי רק שלושה מהסרטים
"מבוכים ודרקונים", "נערות שעשועים" ו"באטמן ורובין" (באמת נמאס קצת מהקטע עם השם המפורש) ואף אחד מהם לא חיבבתי אפילו טיפה.
לא ידעתי שנערות שעשועים הוא ידוע לשמצה
לא ידעתי שהוא נחשב כידוע לשמצה…
הוא אולי הידוע לשמצה ביותר מכל הסרטים כאן.
הוא לא רק זכה בשבעה פרסי ראזי, כולל הסרט הגרוע ביותר, בשנה שבה יצא – הוא גם קיבל את הראזי לסרט הגרוע של העשור. אפילו האולפן ששיחרר אותו נאלץ "להודות" בגריעות שלו, והפצות הדי.וי.די. שלו התייחסו אליו כקומדיה.
הוא אולי הידוע לשמצה ביותר מכל הסרטים כאן.
וואלה? אז אם ככה הוא הבחירה שלי…אני די אהבתי אותו…מצד שני פעם אחרונה שראיתי אותו הייתי בערך בגיל 14-15, בגיל הזה כל סרט שיש בו כמה בחורות ערומות יכול להזכר רק לטובה :)
אני הייתי בוחר ב'פנתר הוורוד'
אני לא אדיג שזה סרט מצוין, אבל מאוד נהנתי ממנו.
אבל בגלל שהוא לא מופיע בסקר בחרתי ב'באטמן ורובין'.
''אראגון''
לא סתם אהבתי אותו, הוא נמצא אצלי בחמישייה הפותחת, אני עדיין לא מבין מה רע בו, סרט פנטזיה מעולה עם עלילה טובה, ואיך לעזאזל הוא מזכיר את "שר הטבעות" או "מלחמת הכוכבים"? הסרט נורא נפלא וראיתי כל סצינה וסצינה ממנו בנפרד והתחלתי לנתח מה רע בה ואיך היא יכולה להיות יותר טובה, לא מצאתי!
אראגון.
הציפיות שלי לא היו בשמיים. קיוויתי לסרט נטזיה חביב ולינארי, וזה מה שקיבלתי.
הוא באמת כל-כך ידוע לשמצה?
גם את ''אישה חתול'' אהבתי.
גם אני! זה גם הסרט הראשון שראיתי בלי תרגום.
''אראגון''
אולי חוש ההומור שלי מוגבל מעט אבל… אתה רציני??
כן!
אז תה יכול להירגע, חוש ההומור שלך בסדר.
את אלה שראיתי לא אהבתי.
מבוכים ודרקונים, באטמן ורובין, נערות שעשועים והקרב על כדור הארץ כולם איומים בעיני, ובצורה לא כיפית בעליל. זה מאוד מוזר שדווקא בסקר הזה לא מצאתי לי למה להצביע, כשאקשן זבל הוא אחד הז'אנרים האהובים עלי… אבל אף אחד מתענוגות האשמה שלי לא ברשימה.
אלכסנדר. כוכבי משנה משובחים.
קרבות. סוסים. אנג'לינה ג'ולי. יוון העתיקה. כיף.
כל הכבוד לי!
מכל הסרטים האלה ראיתי רק את "________ו_______". ודווקא דיי אהבתי!
לא הצבעתי
אהבה מחוץ לחוק (ג'יגלי) – ראיתי. היה ממש דבילי (אבל פחות ממה שעשו ממנו)
אינסטינקט בסיסי 2- ראיתי, איום.
אלכסנדר – ראיתי, משעמם. מבטא משעשע של ג'ולי.
אראגון – לא ראיתי.
אשה חתול – ראיתי תוך כדי קריאת עיתון. לא זוכר כלום מהסרט (חוץ מקטע אחד של אפקטים ממש גרועים).
באטמן ורובין – ראיתי, בקולנוע. כבר כילד ידעתי לזהות חרא.
הקרב על כדור הארץ – ראיתי את ההתחלה. היה לא מעניין.
מבוכים ודרקונים – ראיתי פעמיים . מחריד.
נערות שעשועים – ראיתי לפני עשור. אני זוכר שהיו שם בחורות עירומים.
ריקוד מסוכן – לא ראיתי, ממתין ש"יס" יקנו.
בקיצור, אני לא מחבב אף סרט.
מושמצים אהובים:
מין מסוכן (הראשון) – אחלה סרט, בגבולות הז'אנר ז"א. מרדפים, סקס, חייזרים, עוד קצת מרדפים. אשפתי בגבולות הטעם הטוב.
עוד אחד (נדמה לי שהוא מושמץ):
המוות נאה לה (של רוברט זמקיס עם גולדי הון, מריל סטריפ וברוס ווילס). למעשה מדובר באחד הסרטים האהובים עליי. שעה וחצי של שנינויות מקאבריות (ויש לו גם סוף גיאוני).
אה, עוד אחד: הנוסע השמיני – התחייה (הנוסע השמיני 4, ז'אן פייר ז'נה ביים). כולם שונאים את הסרט הזה משום מה. אומרים שהוא סתמי, חסר עלילה ומיותר; לא יודע, אני מוצא אותו מרתק (ומדהים ויזואלית).
גם אני לא
ראיתי שישה מהסרטים, וכל אחד קיבל שם מוצדק כסרט גרוע.
ברוך הבא למועדון!
כן כן, גם אני די אוהב את הנוסע השמיני 4. אני לא חושב שהוא יצירת מופת, אבל הוא אכן טוב ויזואלית (סימן היכר של ז'נה לדעתי) ומעניין מבחינת התוכן. הוא גם די אפל וציני, ואהבתי את זה. בקיצור – לא נראה לי שהוא כ"כ גרוע כמו שעושים ממנו.
אגב, אני הצבעתי לבטבן ורומין, בדיוק מאותה סיבה. הסרט הזה משעשע אותי…
שמישהו יסביר לי בבקשה
מה כל כך ייוחדי בוזיואליה של ז'נה?
ראיתי את "הנוסע השמיני 4" ואת סרט המלחמה הצרפתי ההוא שלו עם אודרי טטו וחניבעל לקטר הצעיר (והגרוע).
אז כן, לביים סצינות אקשן הוא יודע. אבל מצד שני הוא לא ברמה של ספילברג למשל. ובשני הסרטים האלה שראיתי הצבעים החמים שלטו במסך, הכל מצולם בגווני כתום בוהק שכזה. זה מה שנקרא בימינו ויזואליה טובה? לא יודע, לא יודע…
ההסבר שלי:
זה עניין של טעם. מאד אהבתי את הסגנון הויזואלי והצבעים ב"אמלי", והשוטים בנוסע השמיני 4 היו לדעתי מעניינים, כמו גם פאלטת הצבעים. לחלוטין עניין של טעם.
ז'נה זה הבמאי של עיר הילדים האבודים, נכון?
וואו, כמה שאהבתי את הויזואליות של הסרט הזה. אחת מיצירות הפנטזיה האורבנית היפות שריצדו על המסך שלי, שלא לדבר על כיפית וביזארית להפליא. את האחרים שלו אהבתי פחות, אם כי ויזואלית הם עדיין נהדרים, זה ברמת הסרט עצמו שמשהו מהקסם… חסר.
(היה ובלבלתי את הבמאי שלכם עם במאי אחר כלשהו, התנצלותי הכנה. אל תשימו לב אלי, תמשיכו)
כן, ''עיר הילדים האבודים'' זה שלו.
יצירת מופת, אגב. לפני זה הוא ביים (בשותף עם מארק קארו, איתו הסתכסך במהלך הפרה-פרודקשן של "הנוסע השמיני") את "דליקטסן", שגם הוא די טוב.
את "אמלי" ו"נישואין אורכים מידי" לא אהבתי. הם נהדרים ויזואלית (והויזואליות שלו לא מתבטאת רק בפילטרים זהובים, הוא אשף בקומפוזיציות ותנועות מצלמה) אבל די חלולים בכל אספקט אחר.
אז זהו, שדליקטסן איכזב אותי.
ראיתי אותו ישר אחרי עיר הילדים האבודים, ואולי זו הסיבה, אבל ציפיתי למשהו קסום ומרגש שישנה את חיי, וקיבלתי סרט יפה לצפיה, עם כמה רגעים נהדרים, אבל שכסרט הוא פשוט לא נהדר מספיק.
את אמלי חיבבתי למדי (נדמה לי. אולי שאולי כמעט חיבבתי? בסדר כזה, נו) – בין כל הררי הקיטש, הסרט שווה ולו בשביל הסצנה שבה אמלי מסבירה לעצמה למה בחור מבריז מהפגישה איתה. ומצד שני, בניסיון לצפיה שניה, זה היה די בלתי נסבל…
אתם רוצים להגיד לי שאותו בן אדם שעשה את שני אלה, הלך ועשה את הנוסע השמיני 4? לא שיש לי משהו נגדו (ראיתי רק את רובו, בגלל אילוצים, אבל הוא זכור לי כלא רע), אבל הוא כל כך… לא מזכיר, בשום צורה, את הסגנון שלו… משונה (כלומר לא משונה).
לדעתי ''הנוסע השמיני 4'' הוא במובהק סרט ז'אן פייר ז'נאי
מה גם שהנס רודי גייגר היה די פעיל בעיצוב של הסרט הזה והחזון של שניהם – גייגר וז'נה – מאוד תואם לדעתי (לעומת הנוסע השמיני 3 בו הוא שלח את העיצובים בפקס לדיוויד פינצ'ר).
שוט זריקת הרימון מקביל לשוטים שז'נה צילם בעיר הילדים האבודים (כמו הסיקוונס עם הזבוב והכלב), לא שמת לב לזה?
מה שהיה מוזר זה שאחרי הנוסע השמיני הוא פנה לעשות קומדה מתקתקה כמו אמלי. אני אישית מעדיף אותו בdark side.
לדעתי, ''אמלי'' הוא אחת הקומדיות הכי מריריות שיש.
מעולם לא הצלחתי להבין למה אנשים חושבים שמדובר בסרט רומנטי (במובן הסטנדרטי של המילה).
בא לך להסביר ולפרט?
לא ממש: אני לא זוכר מספיק את הסרט.
ממה שאני זוכר, אמלי רק מזיקה לאנשים שהיא מנסה לסייע להם, והיא עצמה לא פונקציונלית להחריד (בעיקר במערכות רומנטיות). אבל, כאמור, אני לא זוכר מספיק – ולא נהנתי מהסרט מספיק בשביל לראות אותו שוב.
הממ, במחשבה שניה, זה הופך את ההצהרה הקודמת שלי לדרמטית מדי. ניסוח מחודש: אמלי השאיר עלי רושם של קומדיה מרירה למדי, ולא רומנטית ומתוקה.
יתכן.
הודעה שכתבתי ממש אחרי שראיתי את הסרט מרמזת שהמצב לא כזה ברור, אבל, כאמור, אני לא זוכר מספיק בימינו בשביל לתמך אותה מחדש.
גייגר לא עבד על ''הנוסע השמיני 4''
אם כי לטענתו, נעשה בסרט שימוש בעיצובים שלו מהסרט המקורי, מבלי שהוא יקבל על-כך קרדיט (בניגוד ל-"הנוסע השמיני 3", שם הוא ישב ועבד על עיצוב מחודש של המפלצת – וגם על זה הוא לא קיבל קרדיט).
מתוך האתר הרשמי של האמן:
http://www.hrgiger.com/alien4b-dec.htm
http://www.hrgiger.com/alien4c.htm
גם אני במועדון אוהבי הנוסע השמיני 4
כמו גם בתת-המועדון "אוהבי פלטות הצבעים בהם משתמש ז'ונה בסרטיו".
תת-המועדון הזה איבד חבר ביום שבו ראיתי את 'שנים של אירוסין'
מבוכים ודרקונים
זה יצא כשהייתי בכיתה ה', אותה השנה שבה גיליתי את עולם הפנטזיה והתחלתי לקרוא את "רומח הדרקון", והעובדה שיצא סרט של מבוכים ודרקונים בתיאום עם התקופה שבה ההתלהבות שלי מהז'אנר היתה [אולי] בשיאה, הפכה את הסרט למגניב לאללה [למרות שגם אז לא יכולתי להתעלם מהמשחק המופרך במיוחד של ג'רמי איירונס]. אני מתאר לעצמי שאם אני אראה את הסרט היום הוא יראה לי הרבה יותר דבילי מאשר מגניב, אבל אני נותן לעצמי לזכור את החלקים הטובים מהסרט ולהינות.
רק לי נראה שלאינסטינקט בסיסי לא הצביעו פשוט כי לא ראו אותו?
יתכן
ראיתי רבע שעה בערך ולא הצלחתי להמשיך…
מה היה טוב אחר כך? כדאי לנסות שוב?
מוזר שדווקא הסרט הכי נודע בגריעותו
הוא הסרט המוביל בסקר, אז מה עכשיו מותר לכתוב את שמו?
מוזר שדווקא הסרט הכי נודע בגריעותו
לעולם לא!!!
תשמע,
כשהמערכת כותבת את השם המפורש בשאלון (בניגוד לביקורת על הסרט, ששם השמות נמחקו), אז מה מצפים, שאנחנו כן נשמור על מסורת המחיקה?
(דף הביקורת: http://www.fisheye.co.il/batman_and_robin )
הפוך גוטה הפוך
לסקר הפוך, סרטים מוערכים גרועים, היה לי קל יותר להשיב
הפוך גוטה הפוך
פורסט גאמפ, כמובן.
בלי שום תחרות*.
* טוב, תמיד יש ברגמן וגודאר וכאלה, אבל הם מוערכים בעיקר על ידי שניצקליינים.
נערות שעשועים
הסרט היה מחריד שראיתי אותו בפעם הראשונה בקולנוע,
היה מזעזע שראיתי אותו בפעם השניה בטל'
אפילו לא עזר שקניתי אותו בdvd עדיין היה גרוטסקי לחלוטין,
ואפילו הגירסה המיוחדת לאספנים שקניתי, הייתה איומה…
נערות שעשועים
אוהו, כמה שאתה אוהב לשנוא את הסרטים שלך..
רק שניה..
שמישהו יזכיר לי-
'מבוכים ודרקונים' זה הסרט הטיפשי הזה עם החבר החננה של קלארק קנט שחש ממורמר על כך שגם הוא רוצה להיות גיבור על?
נערות שעשועים
לפחות יש בו בחורות עירומות וכאלה,
עדיף על שני גברים בטייטס בכל זמן.
שנאתי את כל האופציות
הייתי בוחר ב"הענק" אם הייתם שמים אותו כאופציה, אבל במחשבה שניה, טוב שלא עשיתם כך, משום שנראה לי שהוא שנוא כל כך בעיקר כאן, בניגוד לכל השאר. בסך הכל הוא קיבל ביקורות טובות ורוב מי שדיברתי אתו פנים אל פנים אהב אותו, כולל מעריצים שרופים של סדרת הקומיקס.
מבוכים ודרקונים
קודם כל, כי גרתי בארה"ב במשך שנה, שם הייתי רואה שמה *המון* סרטים בקולנוע (ב-5 דולר ליומית, שזה פחות ממשכורת מינימום, למה לא?), וזה הסרט האחרון שראיתי. אז מבחינתי יש לסרט קישור לפיסת נוסטלגיה.
נכון שכיום, אחרי סרטי שר הטבעות, צפייה בסרט דומה להאזנה לתסכיתי רדיו בעידן הטלוויזיה והאינטרנט, אבל בזמנו נהנתי לראות עולם מלא מפלצות וגזעים שעד אז רק קראתי עליו (דרקונים אדומים, אלפים, גמדים…).
אני הצבעתי לציצים.
כי באחרים אין שומדבר שיותר טוב מציצים.
בסרט ההוא עם הציצים יש לפחות ציצים.
נימוק מנצח, אין ספק
וגם לא רפטטיבי בכלל.
אין הרבה דברים בעולם שמסוגלים לנצח ציצים.
אולי רק נינג'ות עם גיטרה חשמלית ומבטא בריטי
הממ… בעצם לא.
אבל נשאלת השאלה
האם הם מתעלים על פורסט גאמפ?
ציצים?
דה.
_____________________________
למדתי שלשום בשיעור ערבית שחצר בית הספר שלי מלאה חשיש. בפעם הבאה שיבואו אנשים מהעירייה לכסח את הדשא, בעוד כשלוש שנים (פחות או יותר. מקסימום עשר), אגנוב את המכסחה שלהם. מה אעשה בחשיש? אין לי מושג. אבל טוב שיש קצת במאגר.
זה מה שמדהים אותי בסרט הזה:
למרות כל הציצים, מעולם לא הצלחתי לצלוח יותר מ-25 דקות ממנו.
דרך טובה לדעת שסרט ממש גרוע, כשאפילו ציצים הופכים לאנטי-ציצים.
אני מסכים
בתור סרט עם כל כך הרבה עירום, מפתיע כמה שהוא לא סקסי. בכלל.
קצת כמו ''קרוב יותר''.
ב''קרוב יותר' יש עירום?!
נו, זאתי, חשפניות וזה...
חשפנית חשפנית, אבל היא לא באמת חושפת שם שום דבר
ברור שאחד מאיתנו נרדם במהלך סצנת הסטריפטיז.
אני לא מוכנה להתחייב שזו לא הייתי אני, ובכל מקרה, מי מאיתנו שזה לא היה, אני לא מאשימה אותנו.
זוכרת בשנה שעברה,
כשיצא הסרט הקצר 'מלון שבאליר' וכולם אמרו "אוה אוה אוה תראו נטלי פורטמן מתפשטת בפעם הראשונה וואי וואי וואי"? אז זהו.
אולי הוא מתבלבל עם ''קרובים קרובים''.
אוקיי, עד כאן.
א. באיזה סרט מהרשימה למעלה יש כ"כ הרבה ציצים?
ב. לא מזמן ראיתי את "קרוב יותר", ולאחר הצפיה נשבעתי שלעולם לא אקח דיעה גורפת של אחרים באתר הזה ואאמץ אותה באופן עיוור שוב (כן, זו גם עצה לא רעה לכל מקום אחר, לא רק לכאן). תסקלו אותי מצידי, הסרט הזה פשוט נפלא לדעתי, עוצמתי, כן ועם דיאלוגים נהדרים. סצינת הסטריפטיז כ"כ חריפה, שנונה וכואבת שזה מדהים. ואגב, עד כמה שזכור לי, אין בו עירום ויזואלי בכלל, רק מרומז.
נערות שעשועים
אה. באמת חרא סרט. ולא סקסי בכלל.
מרומז או לא, זו סצנה כל כך לא סקסית וכל כך לא מעניינת ש...
לא, אין לי איך לסיים את המשפט אפילו. אני יודעת שאני לא ממש קהל היעד לסטריפטיז, ובכל זאת – אם הדבר הזה סקסי אני צנצנת (היי, מה אני יודעת, אולי צנצנות זה גם סקסי? מה אכפת לי לנסות להיות אחת?).
אמנם ראיתי את הסרט בתנאים-לא-תנאים, אבל דווקא רציתי מאוד שדעתי תוסח ושאני אהנה ממנו, ובכל זאת הוא הצליח לשעמם אותי. ניאלץ להסכים שלא להסכים.
מסכימה עם כל מילה
סרט מאוד יפה ועצוב בעיניי. עד היום בכל פעם שאני שומעת את שיר הנושא מיד נוחת עליי מצב רוח עצוב ומהורהר שכזה.
למרות שאין לי מושג למה אני מתחברת דווקא לסרט כזה שאין שום קשר בין אף אחת מהדמויות אליי, בכל זאת הוא יצר אצלי רמת הזדהות גבוהה מאוד.
אה- בעיה
לא אהבתי אף אחד…
כלומר, מכל אלו שראיתי,
וראיתי את רוב הרשימה \=
מבין זוכי הראזי "האדסון הוק" עדיין הכי מהנה.
ב "Freddy got fingered" צפיתי פעם אחת. הסרט הזכיר לי ש"טוב", "רע", "נמוך" ו"גבוה" הן רק מילים.
"Freddy got fingered" עושה את זה בזה שאי אפשר לראות יותר מ20 דקות ממנו.
האדסון הוק
אני מתקשה להבין למה הסרט נחשב כ"כ גרוע. אני מנחש שזה נובע מציפיות שנכזבו (ציפו לברוס-וויליס-בסרט-אקשן-צפוי-עם-נגיעות-קומיות-קלות, אני מתאר לעצמי). ההומור הדבילי והמופרע (אך מה שחשוב – מצחיק, לפחות לדעתי) מזכיר סרטים כגון "דג ושמו וונדה", ואני תוהה אם "האדסון הוק" היה יוצא ללא שינויים, אבל מבית היוצר של הנ"ל, אז הוא היה זוכה לתגובת קהל והצלחה קופתית טובה.
סתם, סרט שנפל קורבן לפרסום שהשלה את הקהל לצפות לסרט מסוג אחר.
בכל מקרה, נראה שאני בדעת מיעוט בעניין (למרות שדי הפתיע אותי לגלות זאת, כי רוב חברי גם כן אוהדים את הסרט, והנחתי שזהו המצב גם בשאר העולם, עד שנחשפתי לאזכורים שלו, שליליים עד מאוד, באינטרנט).
זה חדש גם בשבילי
לא ידעתי בכלל שהסרט "הדסון הוק" נחשב סרט גרוע. אומנם עברו מיליון שנה פלוס מינוס מאז שראיתי אותו לאחרונה, אבל אני זוכרת שמאוד אהבתי אותו.
זה חדש גם בשבילי
הייתי עונה לך, אך עלי לדבר עם הדולפינים כעת.
אי-אי-אי-אי-אי אי-אי-אי-אי-אי אי-אי-אי-אי-אי
אה, ואפשר אולי גם לכלול סרטים-מצויינים-אבל-אלמוניים-להפתיע?
של סקורסזה זוכה להצבעתי, אם כן.
(אני בטוח שיש המון סרטים מעולים ששמם נעלם מרוב הציבור, אבל פה מדובר בבמאי מאוד מפורסם, שעדיין פעיל, ושדנים רבות בסרטיו השונים. ויחד עם זאת, כמעט אף פעם לא נתקלתי באיזכור של הסרט הנפלא הזה בשיחה על ענייני קולנוע)
אכן סרט מדהים.
אני נזהר במילים, אבל אני חושב שהוא ו'החברה הטובים' הם שני הסרטים הטובים ביותר של סקורסזה.
"האדסון הוק"? פחחח סרט רע..
סרט משעשע מאוד. באמת מומלץ.
סרט מקסים!
הראשון שהפיץ עליו דעה שלילית היה ויליס עצמו, משום מה.
לא צפיתי באף אחד מהסרטים ברשימה
ודווקא יש לי חיבה לסרטים מסחריים דביקים ולאו דווקא איכותיים במיוחד ("ארמגדון" ו"ריקוד מושחת", למשל, הם שניים מבין הסרטים היותר חרושים אצלי). אבל הם לא באמת גרועים; את הגרועים באמת הצלחתי, כנראה, להחמיץ.
על קיומם של חלקם אפילו לא ידעתי (על אף שפורסמו להם ביקורות באתר…) בפרט על האחרון, "ריקוד מסוכן" שדווקא נשמע לי מסקרן, למרות רמתו המפוקפקת. אני חובבת מושבעת של סרטי ריקודים ותכניות "נולד לרקוד" למיניהן, כך שגם אם העלילה דפוקה, מסקרן אותי לראות קצת ריקודים של השחקנים האלה.
בזכות הסקר הזה אני מתכננת לנסות לצפות בו כך או אחרת, אולי אפילו לרכוש אותו בדויד (ברגע שהמחיר יהיה באזור 20 ש"ח. כרגע מוכרים אותו ב-70, זה נראה לי מוגזם).
תראו מה עשיתם...
מיאו!
צפיתי בכל אחד מהסרטים ברשימה
חלק אהבתי יותר חלק אהבתי פחות
חלק הבנתי בדיוק למה הם ידועים לשמצה וחלק לא
אבל הבחירה שלי היתה ברורה מראש
אישה חתול.
אחלה סרט, מאוד נהנתי ממנו.
ראיתי אותו גם בקולנוע וגם כמה וכמה פעמים לאחר מכן בDVD
אני באמת לא מבינה על מה ולמה כולם שונאים אותו
כנראה שזה עניין של טעם וריח שוב…
אני בטוח שאם הייתי רואה את כולם
הייתי אוהב את כולם, עוד לא נעשה הסרט שאשנא (כבר אמרתי שהסרט שהכי פחות אהבתי הוא סרט בסדר כזה ונחמד)
זו הצהרה די הזויה
ההסברים האפשריים לכך הם:
1) אתה צעיר מאד וחוש הביקורת שלך עדיין לא מפותח מספיק (ובמצב כזה זה יעבור).
2) אתה רואה סרט פעם בשנה וההתרגשות של עצם הצפייה מחפה על כל חסרון אפשרי בו.
3) אתה צרכן כבד של פטריות הזיה ואוהב את כל האנשים, הפרחים וחיות היער. טרה לה לה לה.
זו הצהרה לא הגיונית בנוסף
הפנתר הוורד
לא זכור לי אם הסרט הגיע לארץ, כנראה המבטא הצורפתי הכבד הפחיד את המפיצים ( באותם ימים דיברו על אנטישמיות כבדה בצרפת), למרות שמדובר בסרט אמריקאי :)
אחד הסרטים שכל כך הפתיעו אותי שישר נכנס לרשימת הסרטים האהובים.
העלילה בנויה בצורה נפלאה, וההומור נע בקיצוניות בין בדיחות מתוחכמות לבדיחות קקה-פיפי-מכה בראש שדווקא מתאימות כמו כפפה לסצנות בהן מופיעות.
מה גם שגיבור הסרט " קלוז'ו" ( המפקח הצרפתי מסדרת הפנתר הוורד) עושה עבודה נהדרת לכל אורך הסרט.
כיף כיף כיף, שווה צפייה.
אכן סרט מהנה מאוד ומשעשע
מה גם שהטוויסט בסוף היה מפתיע נורא ושיפר את הסרט.
אנחנו מדברים על הגרסה המקורית?
כי אם כן, זה לא סרט ידוע לשמצה כלל.
אנחנו מדברים על הגרסה המקורית?
מדובר על הסרט שיצא ב2006
http://www.imdb.com/title/tt0383216/
לדעתי הציון שניתן לסרט משקף את האכזבה מקהל המעריצים של הפנתר, שציפו שחברם הוורד יקפץ על המסך כמו בימים עברו, ובסוף קיבלו סרט שהקשר היחיד לפנתר הוא יהלום וורוד.
עוד סרט לא מוערך הוא ארבעת המופלאים ( הראשון). לפעמים צריך לדעת להנות, לא לחפש משמעויות, היגיון ומסרים מהבימאי.
אקשן נהדר יש? בדיחות עוקצניות בין איש הלפיד לthe thing יש?
רשע אולטימטיבי יש?
אז הסיפור קצת רופף והמשחק מגוחך, למי אכפת? אחרי הסרט יוצאים עם חיוך, וזה העיקר.
יפה אמרת.
הפנתר הוורוד, במקור, גם היה יהלום.
הפנתר הוורוד המצויר הופיע רק בפתיחת הסרט. אני חושבת שעיקר האכזבה מהסרט נובעת מהיותו רימייק, ומהדלוזיות של סטיב מרטין שגורמות לו לחשוב שהוא יכול להיות פיטר סלרס (או אלן אלדה, או ז'ראר דפרדייה בימיו הטובים, או כל שחקן ענק אחר שלקרסוליו הוא לא מגיע).
אה, את הגרסה הזו לא ראיתי.
ולגבי ארבעת המופלאים, למרות ה
, אסתכן ואומר שכאשר המשחק מגוחך והסיפור מטומטם ואין כמעט סצינות אפקטים טובות, אז רשע מצוין ואיש לפיד חביב לא מספיקים כדי לצאת עם חיוך.
אבל סציות האפקטים טובות
לפחות כך בסרט השני, האפקטים שם פשוט מדהימים, כרגע אני מתלבט, מה עדיף, האפקטים של ארבעת המופלאים השני או של "ספיידרמן 3"?
מה בדיוק היה טוב באפקטים של ספיידי 3?
(פרט לסצינת החול כמובן).
הראשון היה כל-כך מאכזב שלא טרחתי לראות את השני.
ולא הפסדת כלום. בהבטחה.
במיוחד אם התאכזבת מהראשון
שהיה הכי טוב בסדרה..
אתם לא מדברים על אותו הדבר.
באמת על מה אתם מדברים?
ספיידי או ארבעת המופלאים?
באמת על מה אנחנו מדברים?
אני התכוונתי לספיידי אבל עושה רושם שאדם דיבר על 'ארבעת'. לא?
אכן.
טוב אז אתה יודע מה? לא הפסדת כלום. שוב. בהבטחה.