במקור: Looney Tunes:
Back in Action!ימין!
במאי: ג'ו דנטה
תסריט: לארי דויל
שחקנים: דאפי דאק, באגס באני,
ברנדן פרייזר, ג'נה אלפמן,
ג'ואן קיוזאק, סטיב מרטין (כן, זה הוא).
היו לי כל הסיבות שבעולם לאהוב את 'לוני טונס: חוזרים לאקשן'. היו לי גם כל הסיבות שבעולם לתעב את הסרט.
אוהבת, כי סרטים מצוירים עדיין מצחיקים אותי, במיוחד דמויות מסוימות (ווייל אי. קויוטי מלך!).
מתעבת, כי יש גם דמויות אחרות, כמו דאפי דאק, למשל, שאני לא ששה לפגוש. ומכיוון ש'לוני טונס: חוזרים לאקשן' הוא סרט שמתרכז בדאפי דאק (למרות שאפילו ראשי וורנר מודים שהוא הדמות הכי מעצבנת ושכולם שונאים אותו), מקדם ההנאה שלי היה נמוך. זה לא אומר ששנאתי את הסרט. אבל גם לא אהבתי אותו במיוחד. בסדר כזה. פושר. ואלא אם כן יש לכם ילדים קטנים שצריך להשתיק לשעה וחצי, גם לא שווה ללכת בשבילו דווקא לקולנוע.
יש איזו עלילה כללית על ברנדן פרייזר, שמגלם כפיל של עצמו, מפוטר מעבודתו, ונשלח למצוא את "יהלום הקוף הכחול" כדי להציל את אביו, כוכב סרטי המרגלים, שהוא אולי בעצם מרגל אמיתי (טימותי דלטון. חי, חי, איך שיחקנו אותה עם הליהוק הזה!). דאפי דאק מצטרף אליו, לאחר שמאס בחיים ההוליוודיים – אחרי הכל, כולם מעריצים את באגס באני ואילו את הברווז המעצבן דוחקים לפינה. אחריהם רודפים באגס עצמו וג'נה אלפמן (דארמה) – באגס צריך מישהו להתעלל בו במהלך הסרט שהוא עומד לצלם, וג'נה נמצאת שם פשוט כי ראשי וורנר מאיימים עליה בפיטורים אם לא תחזיר את המגעגע למקומו הראוי בשרשרת המזון ההוליוודית.
מן העבר השני, חבורת הרעים בהנהגתו של סטיב מרטין (כן, זה סטיב מרטין, עד כמה שזה לא נראה סביר), מנסה גם היא להגיע ליהלום הכחול, כדי שסטיבי יוכל להוציא לפועל את תוכניתו הזדונית להשתלט על העולם, ברוהא-הא-הא-האהא!
העלילה היא רק תירוץ לדחוס לסרט את כל כוכבי וורנר, וגם כמה שלא. כצפוי, דאפי ובאגס מקבלים את מירב תשומת הלב, וכל השאר מסתפקים בלהגיד את השורה שלהם, וללכת הביתה. לי זה קצת הפריע, כי העולם של הלוני טונס הוא עולם דינמי: כמו שסבתא (זו שמגדלת את טוויטי המטריד) יכולה לצאת למסעות סביב לעולם, כך גם האחרים, ואין סיבה שהם לא ישוטטו ברקע, מעבר לשורה היחידה שהוקצבה להם. במקום זה, העדיפו היוצרים לתת לבאגס ודאפי להסתובב לאנשים בין הרגליים לאורך כל הסרט, כשדמויות מצוירות אחרות מופיעות בדרך כלל רק בתורן, כדי לבצע את הקטע שלהן ולעבור הלאה. מין סרט שמשלב בין ציור לצילום, רק עם כמה שפחות מצוירים.
השילוב בין הדמויות המצוירות לאמיתיות היה בעייתי גם הוא בעיני. הוא לא היה רע במיוחד, כלומר לא כזה ששמים בו לב לדמויות ש"נכנסות" אחת לתוך השניה, אבל לטעמי הוא גם לא היה מוצלח, אולי בגלל שלא היתה ממש אינטראקציה בין הדמויות. כשדמות מצוירת רצה, אנשים לא זזים מדרכה, כפי שניתן היה לצפות. אלה המצוירים עצמם שמנווטים את עצמם כך שלא יגעו באחרים, ומה לעשות שבעיני זו רמאות: במקום ליצור שילוב אמיתי בין אנימציה לדמויות בשר בדם, פשוט עקפו את הבעיה על ידי ציור "מסביב" לדמויות המצולמות. כשברנדן פרייזר מקבל מכה מדמות מצוירת, הוא לא באמת נראה כאילו הרגע הוא קיבל מכה. הוא סתם מתפתל ומתעוות בצורה מלאכותית ולא משכנעת. הייתי תולה את האשמה בכישורי המשחק הלקויים שלו, אילולא זה קרה גם עם מספר דמויות נוספות. מה שכן, אהבתי את ההתנגשות בין חוקי העולמות: למרות שהטונים חיים בעולם האמיתי, הם מחילים עליו את החוקים שלהם. כוח המשיכה (או כל חוק אחר) לא חייב לפעול, ומכיוון שכך, הם יכולים לעשות ככל העולה על רוחם.
אם כך, כל מה שנשאר לי בסרט היו הבדיחות. המון בדיחות. טונות של בדיחות. ורובן, שהיו מכוונות לליבו של הדור הצעיר, היו מסוג "הצחקה על חשבון הצקה" (באגס מתעמר באלמר פאד הטיפש; הרשע הראשי אוויל גמור ומסתבך בביצוע פעולות פשוטות; סילבסטר החתול חוטף מסבתא, וכו'). אולי זה נאמן לרוח הסרטים המקוריים, אבל אני לא צחקתי. לא יודעת אפילו למה, כי בדרך כלל אלו בדיחות שמצחיקות אותי בסרטים מצוירים "רגילים" (לפחות כשמדובר בדמויות שאני אוהבת. טוויטי וסילבסטר אף פעם לא הצחיקו אותי במיוחד, וטאז שייך בכלל לדור החדש של הטונים, כך שאני אדישה כלפיו). אולי אלה השחקנים החיים שהפריעו לי לקבל את העולם הטוני עד תומו (חוץ מג'ואן קיוזאק. היא מקסימה, והסצינות שלה היו נהדרות). אולי זה סטיב מרטין (כן, זה סטיב מרטין. אפילו אני עדיין לא מאמינה לזה) לבדו, שהיה נוראי מכרגיל והשאיר טעם רע לא רק בסצינות שלו, אלא גם באלו שאחריהן.
לטובת המבוגרים שבקהל, דחפו ב'לוני טונס' מחוות לסרטים ישנים למיניהם. המון מחוות. טונות של מחוות. החל משחזור סצינת המקלחת של 'פסיכו', דרך גזר-אור, וכלה במרדף משעשע לפרקים בין תמונות וסגנונות ציור במוזיאון. המבוגרים צחקו בגלל ההקשר התרבותי, הילדים – כי לא צריך הרבה כדי לצחוק יחד עם באגס באני. הרי מספיק שהוא יכרסם גזר ויטה את מבטו, והקהל מיד שבוי בקסמו.
מרבית הזמן אמנם נשארתי אדישה לסרט, אבל זה לא אומר שאהבתי את זה. להיפך. פחדתי שאולי התבגרתי יותר מדי, שאולי אני כבר לא מסוגלת ליהנות מסרטים מצוירים כמו פעם (חוץ מווייל אי. קויוטי. הוא תמיד שלת!!!1 ב-ת' הידיעה), אבל אז הבנתי שזו לא אני. זה הסרט. הוא לא רע לגמרי, הו לא, אבל הוא גם לא טוב במיוחד. סתם בסדר כזה, פושר, משהו שדוחפים לוידאו כשאין משהו אחר לעשות.
- האתר הרשמי
- אתר ישראלי
- הלוני טונס: אתר רשמי
- באגס באני – אתר מעריצים
- דאק דודג'רס במאה ה-24 וחצי
- השד הטזמני
- מרווין ממאדים
- רוד ראנר
- ווייל אי. קויוטי
- ג'נה אלפמן
- ברנדן פרייזר
- סטיב מרטין
- פירס ברוסנן
- קטלוג אקמי המלא
אם כבר בנושא:
מאוד הפתיע אותי לגלות לאחרונה שכל סרטי הלוני טונס הנפלאים שגדלתי עליהם היו למעשה לקטים של קטעים ישנים שתפרו להם עלילת מסגרת.
הם תפרו ממש טוב, אני חייב לציין. זה תמיד הרגיש ממש טבעי וכאילו הקטעים נוצרו במיוחד בשביל לעבוד ביחד ולשרת את המסגרת.
יותר מכל ב"קוואקבאסטרס" הנהדר.
פלאי? איס דאת יו?
האתר הפך למדור איתור קרובים. מה שלומך? עדיין מאריך את השיער? עדיין בקשר עם שקד וחבריו?
ועכשיו לעניין- איזה סיפור מסגרת? מאיפה הם לקחו מה? הסבר שנית.
פלאי? איס דאת יו?
וואלה. מי מתל"ם? אומנם זקנתי, ושמות לא זכרתי משהו גם בימי תהילתי, אבל אפשר לנסות.
ובקשר לסיפורי המסגרת-
ובכן, זכור במיוחד סרט בשם "קווייקבאסטרס", שבו דאפי מקים סוכנות כנגד העל-טבעי, מגייס לשורותיו את פורקי, סילבסטר, באגס ודומיהם, וסובל נורא באופן כללי, כדרכו של דאפי בקודש.
הסרט, מסתבר, הוא למעשה אסופה של כל מיני קטעי לוני טונס שקשורים במפלצות, רוחו, מכשפות ושכאלה, כשטפרו את העלילה עם הסוכנות כדי לקשר ביניהם, אבל לי בגיל שמונה זה תמיד נראה כיצירה שלימה ואחדותית.
נו, עוד פיסה של ילדותי שלא תשוב, קורה.
סטיב מרטין?
יש איזה טרנד לדחוף אותו לסרטים לא מתאימים?
לפני שבוע ראיתי את "העוקץ הספרדי" ומה אני אגיד, הוא נתן לסרט ניחוח של קומדיה רומנטית (שהיה ממש ממש לא לעניין).
חוץ מזה, אני חייב להתוודות שאני עדיין צוחק מה"רוד ראנר" (מה שגורר מבטים מוזרים מכיוון החברים שלי בעודי מתפתל על הרצפה !(-: ), למרות שאלו אותם הבדיחות שוב ושוב ושוב ושוב.
אין ספק, היום לא עושים אותם כמו פעם.
מה שאני לא מבין זה, למה שלא יעשו סרט מצוייר לגמרי של הלוני טונס. למה הסרטים שלהם חייבים להיות משולבים עם שחקנים מצולמים. זה הורס את כל הכיף…
אני מניח שאני אחכה לסינימטק.
Road Runner מלך!
אני עדיין צריך למחות דמעות צחוק בכל פעם שאני רואה אותו.
דבר שגרר מעט מבטי חמלה מהדייט האחרון שלי ופרידה טרם עת…
סטיב מרטין?
עזבו רוד ראנר.
Duck amock, המערכון המיתולוגי מכולם שבו האנימטור מתעלל בדאפי, זה מיצירות הכתר של התרבות המערבית.
שלא לדבר על הגרסה שלהם לואגנר.
דאק רוג'רס במאה העשרים וארבע וחצי!
או לחילופין, Duck season!
דודג'רס.
נו, יעבור עוד הרבה זמן. שכחתי.
אכן קלאסיקה
ולא ייאמן שהיא כבר בת 50.
ואגב, זה amuck:
http://www.bcdb.com/bcdb/detailed.cgi?film=651
אחחח, סרטון אדיר (וגם הדרך היחידה להשמיע ואגנר בישראל).
היה להם עוד סרטון עם אופרה לא?
אישית אני פחות אהבתי את סרטון האנימטור והרבה יותר את מארווין ודאק דוג'רס (או איך שלא קראו לו) והביקורת (הסמויה?) על מרוץ החימוש הגרעיני (this planet is too small for both of us).
הו, תקופת היסודי...
כמה בנות החליטו שדונלד דאק הוא סוטה מגעיל שמחזר באובססיביות אחרי דייזי המקסימה, שברור שמגיע לה טוב יותר. למשל, מיקי מאוס. הבעיה היא שהוא עכבר, והיא ברווזה. איך יראו ילדיהם, פרי אותה אהבה אסורה? ומה תעשה מיני מאוס, המקסימה גם כן?
וזו היתה אחת השיחות הראשונות שלנו על דברים שבינו לבינה.
נשמע יותר כמו פרויקט y
כבר אמרו על דונלד דברים קשים
אני יודע מאיפה זה! אני יודע מאיפה זה!
כי זה קלאסי!
שחקנים אמיתיים זה דווקא מצוין
בעיקר ברנדון פרייזר התמהוני והחמוד
אני ראיתי את זה היום עם אחי הקטן.
(אומנם בעברית אבל עדיין) הקטעים הטובים היו הקטעים ללא האנשים האמיתיים, אה וווילי אי קיוטי שולת!
וגם מארשין מארווין הוא גם כלי.
מאווין הכי כלי!
הוי רוג'ר רביט...
כמה אני מתגעגעת!
נכון שזה עצוב כשאנשים מעתיקים מסרטים טובים במקום ללמוד מהם?…
רוג'ר רביט לא היה הראשון.
מרי פופינס עשתה את זה לפניו. וגם המיטה המעופפת.
ברור שרוג'ר רביט לא היה הראשון
שעירבב צילום וציור. אבל הוא עשה את זה הכי בסטייל. זו רמה אחרת לגמרי מכל מה שהיה לפני כן, ולדעתי האישית, גם מרוב מה שבא אחר כך. חוץ מזה, הנקודה היא: העירבוב של עולם הטונים והעולם המציאותי, הוליווד, ושאר הדברים שמדברים עליהם בהקשר של לוני טונס: חוזרים לאקשן, נעשו קודם, ובצורה מצויינת.
לונג היקרה (וכל השאר)
אני ממליץ מאוד לקרוא את השיר הבא:
http://www.tomsmithonline.com/lyrics/desertstorm.htm
ובאשר לדאפי – אני דווקא מחבב אותו למדי, בטח שיותר מטוויטי או פאד.
אבל וויל אי. אכן שולת!!!1 בגדול.
אגב, שמעתי שלפני מספר שבועות יצא בדיויד אוסף של הלוני טונס. מישהו קנה? שווה?
אולי:
יצא לי לראות אצל חבר את loony tunes golden collection, אבל אני לא יודע אם זה האוסף החדש שאתה מתכוון אליו. אם זה אכן האוסף, אז זה פשוט מקסים(!!).
דיסק עם המיטב של באגס, דיסק עם המיטב של דאפי ועוד שני דיסקים עם המיטב של כל השאר. החלקים שראיתי אצלו השאירו לי חיוך דבילי חמוד על הפנים, אבל מצד שני, אני מכור ותיק ללוני טונס, כך שאולי זה לא אינדיקציה טובה לאיכות האוסף..
כן, אני חושב שזה אוסף הזהב
תודג.
זהו האוסף,
והוא יצא בארץ כארבעה דיסקים הנמכרים בנפרד. אני לא בטוח האם זה טוב או רע ליהודים.
טוויטי מגעול!
ודונלד הוא אנטי גיבור רגיש, פגיע ומורכב. כוונותיו טובות ואת דיבורו המשונה קשה לחכות (ניסיתי). נדמה לי ש"ביוטיפול" של כ.אגילרה נכתב על אאוט סיידרים כמוהו.
סתם שאלה...
כל הסוגריים האלה, זה בכוונה?
לא, זה וירוס.
או אולי סוג של מחווה (לשני גברים שמנים)
הרשתי לעצמי ללכת ולבדוק..
..האם סינמה סיטי חזרו לסורם שכן, זה סרט לכל המשפחה (שנצפה עם גרעין משפחתי חלק א') שאינו צורך סאונד יוצא דופן ו.. אממ.. מחלקים שם סופגניות חינם. לא התאכזבתי.
באגס היה מעצבן יותר מהרגיל, דאפי יצא סופר שולת!!1 (למרות ההשמצות שמעליי) וויילי.. או.. וויילי.. כרגיל.
זהו סרט האנימציה הראשון שלי לשנת 2003 (שתגמר עוד 8 ימים..) וגם זה לא אנימציה מלאה. אני מאוכזב מהכיוון הזה של הז'אנר אני חושש. ממתי יש לקארטונים זכות קיום רק אם בסביבתם יש אנשים בשר ודם? (חוץ מSpirited Away..)
שתי שאלות
א) בהתחשב בעובדה שראיתי רק את הפרומו (הספיק לי), האם הרושם שקיבלתי, כאילו שילוב הדמויות המצוירות הרבה יותר מלאכותי מאשר ב"מי הפליל את רוג'ר ראביט?" הוא בעל אחיזה במציאות? האם למד הקולנוע לשלב יצירי מחשב אמיתיים (כאילו) בצורה חלקה (נניח) בסרטים, אבל עם טונס פשוטים הוא מסתבך?
ב) האם זה יותר גרוע מספייס ג'אם? האם יש שילוב אנימציה/בשר ודם יותר גרוע מספייס ג'אם?
כמדומני שהפסקה הרביעית בביקורת
עונה בהרחבה על שאלתך הראשונה (ובקצרה: כן. לטעמי זה היה מלאכותי).
לא ראיתי את ספייס ג'אם
אבל אני די בטוח שהסרט יותר טוב ממנו. קודם כל, לדעתי הוא היה נחמד וצפי בהחלט, בניגוד לדעה המקובלת על ספייס ג'אם. ימד"ב יודע לציין שג'ו דאנטה, במאי הסרט הזה ומעריץ ותיק של הלוני טונס, מתעב את 'ספייס ג'אם' ועשה כמיטב יכולתו כדי שהסרט הזה יהיה שונה ממנו ככל האפשר.
ספייס ג'אם יותר טוב...
ראיתי את ספייס ג'אם לראשונה בקולנוע כשהייתי בערך בת 8 עם אחותי,ידיד שלי(לשעבר),ואח שלו ולמרות שבקושי הבנתי אנגלית ושנאתי ליקרוא את התרגום ואיש אחד גבוהה כמע הרס לי את הסרט נהנתי ממנו מאוד (למעשה הוא אחד הסרטים האהובים עלי).אני לא מתכוונת לראות את לוני טונס חוזרים לאקשן,בטח לא בזמן הקרוב אבל אני כמעט בטוחה שהסרט הזה יצליח הרבה פחות מ"ספייס ג'אם" (אח… איפה לולה באני השווה כשצריך אותה…)
אני לא בטוח שהבנתי
את אומרת לי שסרט אחד יותר טוב מסרט אחר, למרות שלא ראית את הסרט האחר?
תודה!
(אגב, אני היחיד שחושב שלולה באני היא דבר מיותר לחלוטין, ולא ברור מה הייעוד שלה פרט לייעוד המובן מאליו?)
כל נסיון לשדך מישהי לבאגס נכשל
אין מה לעשות, הוא פשוט לא בנוי לקשר. באחד הסרטונים, בו הוא נאבק עם אריה, מתברר שיש לו אישה בבית (אה… ארנבת… במחילה). היא לא הופיעה שוב באף סרטון שראיתי. יכול להיות שזה קשור לעובדה שבאגס נוהג ללבוש בגדי נשים?
(ומי יביא ציטוט מעולמו של ויין?)
כל נסיון לשדך מישהי לבאגס נכשל
וואלה?!
באמת שמתי לב שכמעט לאף אחד מהלוני טונס אין בת זוג (חוץ מלטאז השד הטזמני אבל גם זה לא ממש משהו).
כל נסיון לשדך מישהי לבאגס נכשל
אני זוכר שבאחד הסרטונים הוא מנסה להתחיל עם ארנבת חשמלית של מרוצי כלבים
לא ראיתי את הסרט
אבל ראיתי את הטריילר והסרט לא נראה משהו.
ולולה היא לא דבר מיותר (אלה בוורנר נורא שוביניסטים להכניס אישה לסרט לא יפגע בהם בכלל)
בקיצור:ספייס ג'אם-אין
לוני טונס חוזרים לאקשן-אוט
לזה יקרא תגובה מנומקת היטב
ולהכניס אישה לסרט לא יפגע בוורנר (באמת? להכניס את ג'נה אלפמן לאן שהוא נראה לי כמו אסון) אבל להכניס דמות נשית בתור כיסוי ערווה, כשהמאפיין היחיד שחשוב לה היא שהיא "דמות נשית" יגרום נזק לא לוורנר, אלא למין הנשי, ובכלל לכל צופה שלא רוצה שיעשו ממנו צחוק.
דקת דומיה
http://www.seeing-stars.com/ImagePages/MelBlancsGravePhoto.shtml
לא ראיתי את הסרט
רק רציתי להגיד ש:
1. בטריילר השילוב בין הלייב-אקשן לאנימציה באמת נראה לא משהו.
2. דאפי דאק שולת!!!1
3. סרטוני הלוני טונס האהובים עליי: באגס באני שוכח לפנות באלבקרקי ומוצא את עצמו במלחמת שוורים (בתור זאטוט השתנקתי מצחוק בקטע הריקוד שבאגסי משלב עם שתי סטירות אלגנטיות לשור כל 5 שניות); דאפי דאק ופורקי-פיג במחווה לרובין הוד; באגס ויוסמיטי סאם על ספינת פיראטים; בערך כל סרטון של ווייל אי. קיוטי והרוד-ראנר, וגם באגס נפגש עם הראשון בסרטון או שניים לא פחות משעשעים; הסרטון שכבר הוזכר בו דאפי נופל קרבן לגחמות המרושעות של האנימטור; באגס נגד זמר אופרה עצבני (פיגארו!).
4. כמה טוב שיש קארטון נטוורק.
5. את ספייס ג'אם ראיתי בקולנוע בכיתה ח' ולא אהבתי בכלל, אולי חוץ מההבלחות הראשונות של הגיבורים המצוירים.
6. אבל זה אני…
אלה גם הסרטונים האהובים עלי
וגם כל אחד בו מופיע השילוש הקדוש: באגס, דאפי ואלמר פאד.
לונטונס
זה סרט מרגש ויפה אני ממש בוכה
סיפורו הנוגה והמרגש של נגן ג'ז ערירי שנזרק לכלבים לאחר שאהובתו עזבה אותו.
בתפקיד הנגן: ווייל אי. קויוטי
בתפקיד אהובתו: באגס באני בדראג
בתפקיד הכלבים: ספייק וצ'סטר
גם אתם תבכו ב"נגינות בודדות". עכשיו בקולנוע יעל האמיתית.
טאז מה''דור החדש''??
כדאי לבדוק את העובדות. השד הטאזמני בשום פנים ואופן אינו מה"דור החדש" של הלוני טונס – הוא הופיע בכמה סרטים של באגס באני ודאפי דאק בשנות ה 50 (נדמה לי – אם כי אני לא סגור על זה – שהוא הופיע לראשונה בשנת 1950). נכון, הוא קיבל סדרה משלו רק בשנות ה 90. אבל זו סדרת ילדים מיותרת. אגב, גם טוויטי וסילבסטר קיבלו סדרה (מיותרת לא פחות) בשנות ה 90 – ועדיין הם ילידי שנות ה 40.
ווייל אי. קויוטי? אני יודע שזה השאלה הכי טפשית שיכולה להיות,אבל מי זה? (אני רק צריך תזכורת לא משהו רציני…)
תודה מראש לעוזרים
ווייל אי. קויוטי-super genius
אתה בטח מכיר אותו מהסרטונים בהם הוא רודף אחרי הרוד ראנר (קוקיה אצנית בעברית, אבל יותר מוכר כ"מיפ מיפ"). ווייל אי. הוא קויוט, או זאב ערבות. בד"כ הוא לא מדבר, מלבד כמה סרטונים עם באגס באני וכלב רועים די אלמוני. חלק גדול מהתחבולות הכושלות שלו קשורות במוצרים שמוזמנים בדואר מחברת אקמי.
ווייל אי. קויוטי-super genius
הסרטונים עם כלב הרועים הם עם דמות אחרת, איזה זאב שהוא (יש לו שם אבל שכחתי)
ההבדל היחיד במראה הדמויות? האף של וויילי שחור ושל הזאב ההוא הוא אדום.
בן דודו הפחות מוכר של וויילי אי.
אגב אקמי
יש באמת חברה כזו?
אגב אקמי
יש כמה.
http://www.everything2.com/index.pl?node_id=77797
(טוב, בערך)
לכל מצועפי העיניים הנוסטלגיים
שנזכרו בסרטונים האהובים, ראוי לציין שאסופה משובחת של סרטוני הלוני טונס יצאו לראשונה ב-DVD בארה"ב ובעולם בסט של 4 דיסקים – דיסק באגס, דיסק דאפי ופורקי ושני דיסקים כל השאר. בארה"ב החבילה נמכרת כסט אחד אך בשאר חלקי העולם וגם בארץ כל אחד מהחלקים נמכר בנפרד.
נו… ואם idanyd לא יעשה בשבילי את העבודה המלוכלכת אני אאלץ לעשות אותה בעצמי…
כל ה-4 נמכרים בהנחה משמעותית בפורום DVD בתפוז שאותו *אזעקת חוסר צניעות* אני מנהל.
אתם מוזמנים:
http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/forumpage.asp?id=497
לכל אוהבי המצוירים
אני לא יודע אם כבר הזכירו את זה, אבל הנה משהו שאני מצפה לו:
http://akas.imdb.com/title/tt0371823/
אני מעוניינת ללכת לסרט
אני מאוד מעוניינת ללכת לסרט אבל לא רוצים ללכת איתי כי יצא איזה סטיקר שלוניטוס זה לילדים קטנים ואני עדיין מתפקעת מצחוק מהלוניטוס זה מאוד מבדר
ועכשיו שאני יודעת שהסרט הזה מבוסס על דפי דאק ניראה לי שאני אחכה לוידאו הוא דמות כל כך מעצבנת אני ממש לא אוהבת אותו.. את באגס באני גם לא כל כך אני באמת שלא מבינה מה כולם מוצאים בו?
לוני טונס זה לילדים קטנים?
תני לי את המספר, הכתובת והשמות של קרובי משפחה מדרגה ראשונה של מי שהוציא את הסטיקר הזה.
כשאתה הולך לבקר את הקרובים, תגיד לי
אני מצטרף (אני מביא את הסדן או אתה?)
תלוי, יש לך אקדח מאייד?
מה לך אין?
לא ראית את הקטלוג החדש של אקמי?
יש שם הכל.
למישהוא יש את הטלייר של זה(לוני טונס)
מחכה לתשובה
אתה יכול למצוא את הטריילר
פה: http://www.apple.com/trailers/wb/looneytunesbackinaction/
שאלה
איך קוראים לציפור שעושה ביפ ביפ?
רוד ראנר
או באנגלית: Road Runner.
או קוקיה אצנית, בעברית.
מה הקשר ללוני טונס?
ראיתי הרגע את הסרט בדיוידי והוא לא הצליח להוציא ממני גיחוך, אפילו שאני ממש אוהבת לוני טונס ואני תמיד צוחקת מהכל.ד"א דווקא ספייס ג'אם היה סרט טוב ואני זוכרת שמאד נהניתי בו.
ביקורת הדיבוב
לצערי, הילד התחיל לחבב את הסרט הזה בזמן האחרון, כך שאני סובל מחשיפת יתר. להפתעתי, הדיבוב דווקא לא רע בכלל – כן, לשמוע את הטונים (שמזוהים כל-כך עם הקולות המקוריים שסיפק להם מל בלאנק) בעברית זה די מזוויע, אבל השחקנים משתדלים; והדמויות החיות הראשיות מדובבות באותו הכשרון שבו הן משוחקות (לא משהו), ולכן אין בעיה.
ההפתעה המרכזית היא הדמות של יו"ר אקמי, סטיב מרטין. מדובב אותו טל פרידמן, והוא עושה תפקיד נהדר. דווקא חיבבתי את המשחק המוגזם של מרטין כאן, ופרידמן עושה לו כבוד בדיבוב מושקע וכשרוני (כרגיל אצלו, למען האמת).
זה אמנם לא יכול להציל סרט פושר מעצמו – מתי, לעזאזל, WB יעשו משהו נורמלי עם כל הדמויות הנהדרות שיש להם בידיים? – אבל זה בהחלט הופך את הגרסה המדובבת לזהה באיכותה לגרסת המקור: נסבלת בקושי.