וולבי

  שוב חוזר אותו פזמון מוכר: הבמאי רוצה משהו אפל וקודר, האולפן רוצה משהו עליז יותר, ידידותי ומסחרי. אחרי 'האביר האפל', שהוכיח שאפל ומסחרי יכולים להיות אותו הדבר בדיוק, זה נהיה קצת יותר טפשי. שדה המערכה הפעם: 'וולברין'.

22.08.2008
יומית
שוב חוזר אותו פזמון מוכר: הבמאי רוצה משהו אפל וקודר, האולפן רוצה משהו עליז יותר, ידידותי ומסחרי. אחרי 'האביר האפל', שהוכיח שאפל ומסחרי יכולים להיות אותו הדבר בדיוק, זה נהיה קצת יותר טפשי. שדה המערכה הפעם: 'וולברין'.