בלתי נראה – בית שמאי

במקור: Hollow Man
במאי: פול וורהובן
שחקנים: קוין בייקון, אליזבת שו

חרא סרט.
ואני מודה: צחקתי בסרט.
אבל רק בגלל שהייתי עם חברים.

הדג סחב אותי לסרט בפיתויי שווא: הוא אמר: "נכון, אומרים שזה סרט גרוע, אבל היו סרטים אחרים שהביקורות קטלו, והם לא היו כ"כ גרועים. טובים אפילו".
הוא רק לא הזכיר שהבמאי של סרט זה מעולם לא הוציא משהו טוב תחת ידיו. הוא בטח סתם נהנה לשבת על כיסא במאי ולהרגיש חשוב. הבמאי, לא הדג.

אמרו לכם שהפעלולים טובים. אוקיי, בסדר נו. אבל זו עסקת חבילה. זה בא עם המון חורים שחורים בעלילה.
ובשביל אפקטים תלכו לראות סרט אחר. יש המון סרטי אפקטים.

הייתי אומרת שהוציאו את כל התקציב על אפקטים ולכן התסריט הוא Hollow-Cost, אבל יאשימו אותי באנטישמיות והכחשת השואה.

עכשיו כשאני חושבת על זה, אולי בכלל הלכתי לראות אקס-מן: Hollow Man חושב את עצמו לטרמינייטור לפחות. הגיבור (הרע) פשוט לא מצליח למות. לא שהוא לא משתדל.
מה היה לנו שם (רשימה חלקית):
• הזריקו לו סרום, שזה חומר שחייב לעבור קרינה רדיואקטיבית לפני שהוא מוכנס לגוף, והוא צריך להפוך אדום אם רוצים להעלים אותך, וכחול אם רוצים להחזיר אותך (או הפוך? לא ממש זוכרת), וזה תהליך שהוא גם מאוד מאוד כואב, ומאיץ את הלב לכמעט 200 פעימות בדקה (ואפילו לא עצרו אותו על מהירות מופרזת!).
…ואז סבסטיאן קיין, המדען העכשיו-שקוף רץ ברחובות וושינגטון (מי האידיוט שבנה שם עיר?) ערום, כי עדיף לו לקפוא מקור מאשר שיראו אותו
…ואז הוא קפץ לבריכה, הרג מישהו בשביל לא להשתעמם, יצא החוצה אל הרוח המנשבת בדרמטיות (או שזו היתה המוסיקה?), איכשהו שרד דלקת ריאות וחזר לישון כאילו כלום;
• במתקן המעבדה המאובטח הוא חימם את כל המתקן לדרגת סאונה (בריא להזיע);
• דפקו לו לום בראש;
• התפוצצה עליו מעבדה שלימה, עם חומרים כימיים מסוכנים, אבל לא! הוא מטפס בפיר המעלית (המעלית עפה למעלה מההדף של ההתפוצצות. איך לא חשבתם על זה קודם?) תופס ת'בחורה (גם לה יכולה השרדות מרשימה: היא ממשיכה לזוז בתוך מקררים, בטמפ' ממוצעת של מינוס שלושים, כאשר רק גופיה (ומכנס, אוקיי, ומכנס) לגופה) ונופל רק כשהיא משחררת מעצור חירום לכבלי מעלית (מה?!).

וקווין בייקון (איזה מין שם זה? אנחנו חייבים לדעת שיש לו ביצים?!) – זה אני חייבת לכם עוד מקודם – במראה כללי שמזכיר את ששי קשת. לא פלא שהוא התנדב להיות שקוף.

היכונו ל-"Hollow Man: התחייה", כי לא יכול להיות שהוא מת לגמרי. שום סיכוי.

וחוץ מזה שגם האולם לא היה משהו.