ובכן, 2015 צריכה להיות מעניינת. לפחות מבחינת הקולנוע ההוליוודי. בואו נראה, יש לנו המשכים לכמה מהסדרות הגדולות של שנות האלפיים (מהיר ועצבני), התשעים (פארק היורה), השמונים (מקס הזועם), השבעים (מלחמת הכוכבים) והשישים (ג'יימס בונד). יש לנו שני סרטים לפחות שמאיימים לרסק שיאי קופה באופן שבו הם לא רוסקו מעולם. ויש לנו גם ספילברג, טרנטינו, דייויד או. ראסל, גיירמו דל טורו, בראד בירד ופול תומס אנדרסון. ולמרות כל זה, ברור – כרגיל – שרבים מהסרטים הטובים ביותר של השנה לא נמצאים ברשימה הזאת בכלל, כי עדיין לא שמענו עליהם, או לא שמענו על כך ששווה לשים לב אליהם. אבל בינתיים, על פי מה שאתם יודעים על הסרטים האלה כרגע –
לאיזה סרט אתם הכי מצפים בשנת 2015?
- הנוקמים: עידן אולטרון: כולם ביחד, עם ג'וס (23%, 254 קולות)
- מלחמת הכוכבים: הכח מתעורר: בוקר טוב (19%, 217 קולות)
- בירדמן: מופע הוואן-שוט המהולל של אלחנדרו גונזלס אינאריטו (10%, 114 קולות)
- שמונת הנתעבים: עוד מערבון של קוונטין טרנטינו. (7%, 82 קולות)
- קינגסמן: אקשן יותר בריטי מג'יימס בונד (6%, 66 קולות)
- מידות רעות: פול תומס אנדרסון, תומס פינצ'ון, חואקין פניקס והזיות (4%, 50 קולות)
- הקול בראש: הסרט של פיקסאר בכיכובם של רגשות (4%, 50 קולות)
- משחקי הרעב: עורבני חקיין, חלק 2: סוף המשחקים (4%, 46 קולות)
- מקס הזועם: כביש הזעם: סצינת מרדף באורך שעתיים? (4%, 44 קולות)
- סיינט ג'יימס פלייס: האחים כהן כתבו. ספילברג מביים. (3%, 35 קולות)
- עולם המחר: בראד בירד בפנטזיה עתידנית מסתורית (3%, 31 קולות)
- ראיון סוף: כלומר, אם אכן נזכה לראות אותו (2%, 28 קולות)
- פיץ' פרפקט 2: כולם שרים עכשיו (2%, 27 קולות)
- ספקטר: בונד, ג'יימס בונד. עם וואלץ, כריסטוף וואלץ (2%, 26 קולות)
- עולם היורה: הדינוזאורים חוזרים, גדולים יותר וחכמים יותר (1%, 15 קולות)
- פסגת הארגמן: אימה ומפלצות של גיירמו דל טורו (1%, 14 קולות)
- שליחות קטלנית: ג'נסיס: העבר הוא לא מה שהיה פעם (1%, 9 קולות)
- לבד על מאדים: מאט דיימון אבוד על מאדים בשביל רידלי סקוט (1%, 9 קולות)
- ג'וי: דייויד או. ראסל, ג'ניפר לורנס ובראדלי קופר. שוב (1%, 6 קולות)
- מהיר ועצבני 7: נסיעה אחרונה עם פול ווקר (0%, 5 קולות)
מס' מצביעים: 1,128
Loading ...
הסרט שאני הכי מחכה לו כרגע הוא Absolutely Anything
סיימון פג מסוגל לעשות הכל בגלל שחייזרים החליטו בבימוי טרי ג'ונס.
יוצא בפברואר בבריטניה, אבל אתם יכולים לצפות כבר עכשיו בסצנה נהדרת עם סיימון פג ורובין וויליאמס:
https://www.youtube.com/watch?v=J1txirbfVGo
אבל אני בכל זאת אשתתף בסקר… אז נגיד ש"הקול בראש". יאללה, פיקסאר וזה.
מגניב
כל אחד מהשמות האלה (לבדו) היה גורם לי לרוץ לקולנוע
None of the Above.
הסרט שאני הכי מחכה לו מגיע יותר מגזרת הסרטים שכנראה-יהיו-מועמדים-לאוסקר בשנה הבאה, והוא "שתיקה" של סקורסזה. כמובן, זאת לא אמורה להיות הנסיעה הפרועה והפסיכית שהסרט האחרון שלו היה (כבר מתקציר העלילה, שעוסקת בכלל באפליה שלא הייתה רחוקה מלהגיע למידות של מיני-רצח עם של נוצרים ביפן במאה ה-17, קשה להאמין שיהיה שם את לימון 714), ועדיין – זה סקורסזה, שהיציאות שלו בשנים האחרונות גרמו לי לשים בו את מבטחיי באופן מלא, וגם הקאסט נשמע מגניב בטירוף.
בהיעדרו הצבעתי לסטאר וורז.
מש"א
רק שבהיעדרו הצבעתי מידות רעות (מה קרה ל'רע מנעוריו'??) בדיוק מאותם סיבות.
הנוקמים, לצערי
וזה מצער כי הייתי שמח להתלהב מהרבה סרטים אחרים ברשימה, אבל זה פשוט לא עובד. "הקול בראש" נהרס מבחינתי כבר בטריילר המגדרי שלו, בונד הקודם היה לטעמי אוברייטד רציני, וכל הסרטים האחרים ברשימה הם המשכים לסרטים לא-מעניינים-במיוחד (למעט סטאר וורז) או שעדיין לא שמעתי עליהם מספיק כדי להסתקרן מאוד.
טריילר מגדרי?
(ל"ת)
גם אני לא התלהבתי מהניסוח
הכוונה שהוא מלא דוגמאות להמון תפיסות מגדריות מעצבנות, ושזה עוד יותר מאכזב כשזה בא מצד פיקסאר.
אבל מי אמר שזה משקף את האופי של הסרט?
אני שב ומזכיר את הטיזר של בית ספר למפלצות (https://www.youtube.com/watch?v=sED6FRXIHJc). אם ראית את הסרט אתה וודאי מבין על מה אני מדבר. הטיזר לא משקף כלל את הסרט. כל מה שרואים בטיזר לא מופיע כלל בסרט, האופי של הדמויות והסגנון כלל לא מזכיר את הסרט. לפי הטיזר זה היה אמור להיות סרט PG סטייל דרימוורקס, סאלי היה אמור להיות טיפוס דוחה ומגעיל שכל היום מציק למייק ומתעלל בו. אלא שהסרט ממש, אבל ממש, לא כזה. סאלי לא מתעלל במייק אפילו פעם אחת.
כך שטיזר (הטריילר הזה היה מעין טיזר שני, הייתה בו סצינה אחת בלבד) לא אומר כלום על הסרט. אז חכה לפני שאתה מתייאש מהסרט. אני עדיין בטוח שהוא יהיה משהו גדול. מדובר בפיט דקטר, הבמאי של מפלצות בע"מ ו-UP. לטעמי (ואני מניח שאני לא היחיד) הוא הבמאי הטוב ביותר בפיקסאר. תן עוד צ'אנס. לפחות חכה לטריילר הרשמי שיראה מה העלילה של הסרט.
סטאר וורס
התלבטתי בינו לבין 8 הנתעבים
סיינט ג'יימס פלייס לגמרי
כל שנה שיש בה סרט של האחים כהן היא שנה שאני מצפה אליה, ואם השילוב עם ספילברג לא תהיה הצלחה אדירה היא תהיה כשלון מפואר.
חוץ מזה, סטאר וורז.
זה היה קל...
האמת התלבטתי לחלקיק שניה בין קינגסמן לעידן אולטרון אבל הנוקמים לוקח.
מה שיפה בנוקמים שזה כמו סדרה אולטרה עתירת תקציב… מארוול פשוט אדירים…
אין את הוואשובסקיז. ...??
רק אחרי שעברתי על הרשימה גיליתי שהסרט שאני הכי מצפה לו הוא עלייתה של יופיטר..
מוזר
אם אני לא טועה
זה היה בסקר של שנה שעברה. זה פשוט נדחה
גם 'מידות רעות' היה בסקר שנה שעברה
רק שאז עוד לא קראו לו ככה.
וחוצמזה שגם סין סיטי 2 הופיע בכמה וכמה סקרים כאלה…
נראה לי שפשוט רד לא רואה את עלייתה של יופיטר כסרט מעורר באזז, לאור הדחייה שלו מהקיץ לתאריך מעפן בפברואר. ובסופו של דבר, אי אפשר להכניס את כל הסרטים לרשימה של הסקר הזה (שגם ככה הפכה להיות ארוכה מאוד בשנים האחרונות).
בולטים בהיעדרם (עבורי לפחות)
צ'אפי, המיניונים, פן, פיקסלים, ספר הג'ונגל, משימה בלתי אפשרית 5.
ומצד שני – בקיץ יוצא ריבוט של ארבעת המופלאים, ואין שום סיבה כרגע שמצדיקה את כניסתו לרשימה הזו. פוקס, you're doing it wrong.
הריבוט הזה יהיה חלק מהעולם של האוננג'רס?
(ל"ת)
לא
ארבעת המופלאים שייכים לפוקס, יחד עם האקס-מן. האוונג'רס שייכים לדיסני.
אבל הכי בולט בהיעדרו
עיר החטאים 2
צ'אפי
גם אני מחכה לו, אבל… אם אחרי דיסטריקט9 הוא היה ברשימה הזו, אליסיום הוריד אותו.
הקביעה הזאת היא על סמך כל הטריילרים שיצאו?
או עשרות הביקורות שנכתבו על הסרט?
אני מניח שהכוונה היא
שאף אחד לא ראה עדיין אפילו פריים אחד מהסרט, ולכן אין על סמך מה לצפות לו.
נכון.
מאז ההכרזה על הקאסט הראשי, אין עליו דיבורים כמעט בכלל, למעט ליהוקים נוספים פה ושם שעוברים מתחת לראדר. אין לסרט שום באזז, וזה מוזר – בתקופה בה סרטי קומיקס הם הדבר הכי חם בתעשייה, הייתי מצפה שהם ינסו לרכב על הגל.
אני מאוד אוהב את טרנטינו
אבל שוב פעם מערבון?! ג'אנגו לא פסגת היצירות שלו…
אבל ג'אנגו אכן היה מהנה במיוחד
הוא אהב את החוויה של לביים מערבון בג'אנגו, אז הוא רוצה שוב. בכל מקרה, זו רק פעם שניה, הוא לא אמר שהוא עובר לז'אנר הזה רשמית. ממה שהבנתי, הסיפור הפעם שונה לגמרי מג'אנגו – בזמן סופה שמונה אנשים, שאני מניח מהכותרת שהם פושעים נתעבים, תקועים בבקתה אחת. אז הדגש כאן יהיה בדמויות, בתוך הסיטואציה הזאת. דמויות טובות זה צד מאוד חזק של טרנטינו אז אני נלהב מכל דבר חדש שאני שומע על הפקת הסרט.
מידות רעות לא היה גם ברשימה של שנה שעברה?
(ל"ת)
מקס הזועם, בהחלט
מקס הזועם 2 כולל את סצינת מרדפי המכוניות הכי טובה שראיתי אי פעם, והטריילרים לדרך הזעם היו מהממים. עם ג'ורג' מילר שוב בכסא הבמאי, וטום הארדי ושרליז ת'רון – אין, פשוט אין תחרות.
מעט מאחוריו נמצא שמונת הנתעבים, שהחשש המרכזי שלי לגביו הוא שללא סאלי מנקה, ג'אנגו היה קצת מרוח ומפוזר, ואני חושש שהטרנד הזה ימשיך.
הנוקמים!!
כי למה שאני סתם אוכל להיות חובבת סרטי קומיקס שנחמד לה בחיים. לא, הייתי חייבת להפוך לפאנגירל של מארבל אחרי קפטן אמריקה 2 ועכשיו חיי נהרסו ואני מצפה בטירוף לנוקמים 2, אני נחשפת לכל פיסת מידע שיש על הסרט (ואני שונאת לדעת דברים על סרט לפני שאני רואה אותו!), אני עסוקה בלבכות על הדמויות ועל איך אין סיכוי שהם יהיו בסרט כמו שאני רוצה כי הבמאי לא מבין מהחיים שלו ובסוף ברור שאני אתאכזב בטירוף מהסרט וארצה להרוג את בריאן סינגר.
כלומר, את ג'וס ווידון. יכול להיות שאני מעט משליכה פה משנה שעברה…
הלוואי ו'פסגת הארגמן' יהיה מוצלח
'לזמן את הרוע' היה די מאכזב, ו'באבאדוק' לא הופץ בארץ, ליגוני העמוק, כך שאני לא זוכר מתי בפעם האחרונה ראיתי סרט אימה מעולה באמת. חוץ מזה, אני אוהב את דל טורו וגם את ג'סיקה צ'סטיין, ותקציר העלילה נשמע טוב. אולי אם דל טורו ישבור קופות עם אימה איכותית ירשו לו סוף סוף לביים את 'בהרי הטירוף', ובא לציון גואל.
זכור לי שקראתי שמועה די מופלאה על אדפטציה של דל טורו ל"בית מטבחיים 5"
שיכתוב צ'רלי קאופמן. מעבר לזה שדל טורו הוא דל טורו ושקאופמן הוא אומן סרטי המד"ב התת-מודע, "בית מטבחיים 5" הוא אולי יצירת המופת הספרותית הכי מגניבה שקראתי. אני מקווה שזו שמועה שיום אחד תקרום עור וגידים.
מה זה בית המטבחיים 5?!
(ל"ת)
קורט וונגוט.
מדע בדיוני בשיאו. לא ברור לי איך יוכלו לעשות אדפטציה לספר המטורף הזה.
לא יודע איך לומר לך
מילים לא אומרות מאום.
רק יודע ש
יצא-לזה-סרט-כבר-ב1972.
והוא אפילו די חמוד.
(אפילו די חמוד!)
*סולו גיטרה*
:| מילא שאתה לא מכיר, אבל...
http://lmgtfy.com/?q=%D7%91%D7%99%D7%AA+%D7%9E%D7%98%D7%91%D7%97%D7%99%D7%99%D7%9D+5
בהפקה????
זה מה שמצאתי ב IMDB
http://www.imdb.com/title/tt3038564/?ref_=tt_rec_tt
יש כמה סרטים של 2015 שאני מצפה להם
אבל אין משהו שאני מצפה לו בטירוף ברמה שאני אספור אליו את הימים וכו'. סביר להניח שאם הסקר היה מתקיים לפני חצי שנה הייתי מצביע בלי לחשוב פעמיים ל'שמונת הנתעבים', אבל מאז ירד לי מאוד מטרנטינו. אני עדיין מצפה לסרט הזה ואני עדיין חושב שהוא במאי טוב, אבל אני לא סופר את הימים לסרט (מתי כבר יכריזו על תאריך יותר מדוייק מ-2015 לסרט?).
יש כמה שאני חושש שיהיו אכזבות ('הקול בראש', 'קינגסמן', 'מקס הזועם וכביש הזעם'), כמה שאין לי ציפיות מיוחדות מהם ('שליחות קטלנית 8', 'פארק היורה: זהות גנובה') וכמה שלא אכפת לי מהם (לא סיכמנו שרידלי סקוט איבד את זה?).
בסופו של דבר אני בוחר בסטאר וורס, כיוון שאני זוכר איך ראיתי בשקיקה את הסרטים בגיל 11 (זה היה לפני עשור, פאק) וכי יש משהו בסרט חדש של סטאר וורס שמעורר בי קצת התרגשות.
זה מצחיק שהסרטים שחששתי שיהיו אכזבות הם בין הסרטים שהכי אהבתי השנה
אם כי 'שליחות קטלנית 8' הצדיק (כך אומרים) את אי הציפיות שלי ממנו.
הוא היה יותר טוב ממלתעות 19
(ל"ת)
אנשים צריכים להפסיק לתקוע את מאט דיימון לבד על כוכבים
זה לא נגמר טוב!
אם הסקר הזה היה מפורסם לפני שבוע, היתה לי ממש התלבטות.
מסתבר שיש לא מעט סרטים שאני רוצה לראות השנה, אבל הכי חיכיתי לאוונג'רס 2 ולקינגסמן.
אבל היום אני בעיקר חוששת מקינגסמן ושומרת על ציפיות סופר נמוכות. יש לי כרטיס, אז אני אלך לראות עד כמה גרוע הוא, אבל אני לא אהיה מרוצה מזה.
אז למרות שיש עוד סרטים שאני מצפה להם, האוונג'רס לקח את הקול שלי מהסיבה הפשוטה שאני רוצה לראות לאן מארוול הולכים. שלב 1 בייקום הקולנועי שלהם היה לא אחיד, אבל סרטי השלב השני היו מוצלחים ממש (חוץ מת'ור 2 שהיה בסדר אבל עדיין יותר טוב מהראשון). אפשר להוסיף לזה שזה הסרט האחרון שווידון מבויים בשביל מארוול וזה גורם לי עוד יותר להסתקרן.
אני לא יכולה להתנער מההרגשה שמשהו שם לא יעבוד, הרגשה שאתה לי גם לפני הראשון ובכל זאת נורא נהנתי. מקווה שאתבדה גם הפעם.
סרטים אחרים שאני מחכה להם, לפי סדר יורד:
בירדמן
מייקל קיטון בתפקיד הזוי עם אמה סטון ואדוארד נורטון? awesome.
ראיון סוף
זה נראה טיפשי ומפגר וכיפי נורא. אני לא מצפה להמון לסרטים של רוגן ופרנקו, אבל הם בדר"כ מספקים את מה שצריך – כיף טיפשי.
פיץ' פרפקט 2
יש לי המון בעיות עם הראשון, אבל הוא הפך להיות אחד הסרטים הטיפשיים האלו שבא לי לראות כשמשעמם או כשאני חולה ומבזבזת זמן בבית (שני ל-Easy A ו-Mean Girls)
הקול בראש
עוד לא ויתרתי לחלוטין על פיקסאר, למרות הסרטים האחרונים. הראיון יפהף מקווה שהביצוע יהיה פחות סטראוטיפי ממה שראיתי בהצצה האחרונה.
משחקי הרעב: עורבני חקיין, חלק 2
הראשון היה סבבה, השני תפס אותי ממש בהפתעה מכמה טוב שהוא היה והשלישי היה משעמם. אני מקווה שהרביעי יהיה שווה את הפיהוק של השלישי. וגם יאללה, שיגמר.
מלחמת הכוכבים: הכח מתעורר
לא מעריצה גדולה של מלחמת הכוכבים, אבל הטרילוגיה הראשונה היתה כיפית והשני מזוויעה, מעניין אותי לראות מה יהיה בסיפורים החדשים. ל אופטימית יותר מידי כי ג'יי ג'יי אברהמס, אבל יודעת שאין סיכוי שזה יהיה יותר גרוע מהטרילוגיה החדשה.
שמונת הנתעבים
אני אוהבת את טרנטינו. ג'אנגו לא היה מדהים בעיניי, אבל אני זוכרת לו לטובה את כלבי אשמורת, ממזרים, קיל ביל 1 (נוּ, ו-2, שיהיה) ופאלפ פיקשן.
עולם היורה
נראה לי יותר כמו סוג-של רימייק של הראשון, אבל מעניין לראות לאן הם ילכו עם זה. יש לי הרגשה שיהיה מאוד טיפשי.
מקס הזועם: כביש הזעם
לא באמת התלהבתי מהסרט, אבל אז החצי השני של הטריילר החדש עשה לי את זה ממש עם המויזקה הקלאסית ונתן איזו תקווה שיהיה מגניב.
עולם המחר
בראד בירד ופנטזיה. הטיזר לא היה מדהים, אבל אני שומרת על עניין. זה שלינדלוף ימח שמו שותף לתסריט לא מעודד אותי יותר מידי.
שליחות קטלנית: ג'נסיס
עדיין קל. הראשון היה בסדר, השני יותר טוב, לא טרחתי לצפות בשאר.
ספקטר
עניין קל. סקייפול היה כיף אך שוביניסטי להחריד.
מפלצות של גיירמו דל טורו נראות כרגע יותר מעניינות מכל זה
קינגסמן בהחלט. קטנה על טרנטינו בהודעה
ודרך אגב האם יצאה ידיעה שאומרת שהחדש של טרנטינו יצא ב2015? וטיפה עצוב לי שכל כך הרבה אנשים מצביעים לסרט הזה, אף על פי שאפילו פוסטר ובטח שלא לדבר על טיזר יצא לסרט.. רק פרטים מעורפלים. האם מדובר בהערצה עיוורת לבמאי או באמון כנה וציפייה אמיתית לסרט?
אוקי העמקתי וראיתי שכן יצא פוסטר,אבל חוץ מזה עדיין אין הרבה מידע..
(ל"ת)
אין הרבה מידע?
יש במאי, יש רשימת שחקנים, ולמי שרוצה, כל התסריט כבר ברשת.
זה התסריט הקודם, הוא עשה rewrite
או עשרים rewrites. ואחרי כל הסיפור שהסרט כמעט נגנז, טרנטינו לא היה מניח לזה בלי לשנות דברים עיקריים בתסריט.
מורטדסי
גוני דפ חוזר?
כמו כן, ב2012 הימרתי על פרוזן ( שלא נכלל ברשימה ) שיהיה הסרט המוצלח ביותר, שנה אחרי המשכתי עם דיסני לשישה גיבורים שפחות הצליח, השנה אני הכי מצפה באופן מפתיע למשחקי הרעב( שעד עכשיו לא אהבתי אותו אבל הסרט האחרון היה ממש טוב) וגם לקול בראש של פיקסאר.
פסגת הארגמן, הרבה מעל כולם
כי גיירמו דל-טורו (אגב, גם "ספר החיים" בהפקתו, שההפצה שלו אצלנו בארץ נדחתה לשנה הבאה, מעורר אצלי ציפיות בזכות המראה הלוקאס-ארטסי).
ובמפתיע, ברשימה יש עוד כמה סרטים שמסקרנים אותי, אם כי לא ממש באותה רמה – הנתעבים (כי טרנטינו – ואגב, אני חשבתי ש-"ג'אנגו" הוא אחד הכי טובים שלו), "הכל בראש" (שנראה כמו סימן, טפו-טפו, שפיקסאר חוזרים לעצמם), "הנוקמים 2" ו-"קינגסמן" (בעיקר בגלל הקילומטראז' של הבמאים, וגם הטריילרים לשניהם נראו מוצלחים), ו-"עולם המחר" (הציפיות שלי היו נמוכות, ואז גיליתי שסיד מיד מעורב בעשייה שלו). אבל, כאמור, דל-טורו מעל כולם.
סרטים שלא ממש ברור לי מה הם עושים בסקר הזה: עולם היורה (איזו סיבה בעולם יש להניח שיצא מזה משהו יותר מסביר?) שליחות קטלנית: עוד הפעם (איזו סיבה בעולם יש להניח שיצא מזה משהו טוב? הטריילר לבדו רמז שמהסרט הזה צריך להתרחק כמו מרובוט שנשלח מהעתיד), מהיר ועצבני 7 (איזו סיבה יש להניח… עזבו, WTF? ברצינות?). סרט שאני מבין למה הוא נכנס לסקר, ובכל זאת אפשר היה להוציא אותו ממנו לטובת סרטים מבטיחים יותר: מלחמת הכוכבים – כותרת משנה חסרת השראה. אני בטוח שזה יהיה סרט טוב (לא הישג גדול, הסרטים האחרונים של המותג די הורידו את הרף מתחת לאפס) אבל יצירת-מופת בלוקבאסטרית לא תהיה פה. בכלל.
חסר בסקר, כפי שהערתי בתגובה אחרת: "לה לה לנד" עם אמה ווטסון ומיילס טלר, בבימויו של דאמיין צ'יזל שכבר עבד עם טלר ב-"וויפלאש" וכתב גם את "התו האחרון". בהחלט הסרט שלא מופיע בסקר שאני הכי מצפה לו השנה.
עד מאי האחרון התשובה שלי הייתה "אנט-מן" בלי שום ספק
אבל אז אדגר רייט עזב, ומהסרט הכי מצופה שלי של שנה הבאה הוא ירד ל"טוב, עוד סרט של מארוול. כנראה יהיה מגניב." אלה הסרטים הכי מצופים שלי (לסדר אין חשיבות):
מקס הזועם – לו הצבעתי בסוף, מהסיבה הפשוטה שהוא נראה פסיכי מכדי להיות אמיתי. טירוף כיפי שחייבים לראות על מסך גדול.
בירדמן – הסרט הקרוב הכי מצופה שלי (בנוסף ל"ראיון").הוא נראה נהדר, וגם יש את הדיבורים על הצילום, הקאסט, העלילה. [אגב, מי שיוכל להשיג לי גרסה מלאה של הקאבר ל "Don't let me be misunderstood" מהטריילר יכנס לצוואה שלי. אני יודע שמבצע אותה בחור בשם ברנט סמית', שהוא סולן של להקה בשם Shinedown, אבל בינתיים לא הצלחתי למצוא את זה…]
קינגסמן – נראה כמו אקשן בריטי מהנה. וגם מת'יו ווהן מאחורי המצלמה.
מהיר ועצבני 7 – האם הפעם זה באמת יהיה One Last Job?
הנוקמים 2 – הקופות כבר מכינות בולמי זעזועים.
פיץ' פרפקט 2 – סיקוול לאחד מהגילטי פלז'רס שלי. ואנה קנדריק!
עולם היורה – ראיתי רק את הראשון, שהיה מעולה. זה גם נראה מעניין.
שליחות קטלנית: ג'נסיס – העלילה נראית ממש מבלבלת, אבל יש פה מסע בזמן ואת אלן טיילור מאחורי המצלמה ואמיליה קלארק מלפניה.
ארבעת המופלאים – בכנות? למרות שלא ראינו ממנו עדיין כלום, זה הסרט קומיקס הכי מצופה שלי בשנה הבאה. ג'וש טראנק מביים והביא אותו את מייקל בי. ג'ורדן, מיילס טלר שאני מחבב יותר ויותר עם כל סרט וגם קייט מארה וג'יימי בל הם סבבה. אני בטוח שזה יהיה הרבה יותר טוב מהניסיון הקודם של הפרנצ'ייז.
היטמן: סוכן 47 – רימייק לסרט שלדעתי הוא אחד מהעיבודים היותר מוצלחים למשחקי וידאו. מקווה שזה יהיה אפילו יותר טוב.
שמונת הנתעבים – רק להגיד "טרנטינו" מספיק, אבל גם יש אחלה קאסט של ותיקי וחדשי טרנטינו.
The Walk – רוברט זמקיס + ג'ג"ל. מה עוד צריך?
ספקטר – סקייפול היה נהדר, סם מנדז נשאר בסוף וגם כריסטוף וולץ מצטרף.
משחקי הרעב: עורבני חקיין – חלק 2 – את חלק 1 אהבתי וחלק 2 כנראה יהיה יותר מעניין. וג'ניפר לורנס!
ועוד כמה מצופים, אבל קצת פחות:
משימה בלתי אפשרית 5 – הרביעי היה יופי של סרט אקשן, אבל הפעם הבמאי הוא כריסטופר מקווארי, שמצד אחד כתב וביים את "ג'ק ריצ'ר" הסביר וכתב את "התייר" הנוראי, אבל מצד שני כתב את "קצה המחר". אני באמת לא יודע למה לצפות. נקווה לטוב.
Get Hard – אני מחבב את קווין הארט. פיזית הוא איש קטן, אבל הוא מפצה על זה בהיפראקטיביות שלא הייתה מביישת את הארנב של אנרג'ייזר. ראיתי את הדוקו-סטנד אפ שלו "Let Me Explain" ואת "Ride Along", שלא היו קורעים מצחוק אבל בהחלט מבדרים. וכבר ידוע שוויל פארל הוא קומיקאי נהדר. כנראה לא יהיה מהסרטים הגדולים של 2015, אבל לי אישית זה נראה מעניין.
Silence – לא ראינו כלום, אבל סקורסזה מביים, הקאסט נחמד והעלילה נשמעת מעניינת.
צמרמורת – סתם כי זה נוסטלגי .
Bleed For This – שוב מיילס טלר, הפעם כמתאגרף אמיתי שנפצע בתאונת דרכים ועשה קאמבק.
צ'אפי – "אליסיום" לא ממש עמד בציפיות אבל עדיין לא איבדתי אמון בניל בלומקאמפ. וזה גם נראה מעניין.
אם כבר נכנסים לקטע של לתת סרטים נוספים מ-2015 שנשמעים מגניבים
אני ממש אבל ממש מחכה לסרט בשם "אוורסט", מותחן אסונות שנחשו איפה הוא מתרחש, עם קאסט שעושה רושם אדיר. אפשר להיות חשוד לגבי זהות הבמאי שבהוליווד הוציא בינתיים רק שני סרטי אקשן בינוניים (המבריח ושני אקדחים) והעובדה המוזרה שהוא בתלת מימד (למרות שהיי, סרט טיפוס הרים בתלת מימד זה אולי לא רעיון כזה רע), זה עדיין נראה מבטיח, ויש כותב מוכשר מספיק לתסריט (סיימון בופוי). ואז מה אם הוא יוצא בספטמבר, זה כבר מזמן לא חודש שמשמעותו כישלון מוחלט.
http://en.wikipedia.org/wiki/Everest_%282015_film%29
אני לא הייתי בונה על זה שהיטמן יהיה איכותי
הוא נדחה כבר מספר פעמים, מה שלרוב לא מעיד לטוב על איכות הסרט.
ובלי שום קשר, אתה באמת חושב שהיטמן המקורי היה עיבוד טוב של המשחקים? הוא הפך משחקים על מתנקש קר ושקול לסרט אקשן עם סצנת קרב חרבות של ארבעה על אחד. אני מסכים שכסרט בפני עצמו הוא היה יחסית בסדר לז'אנר, אבל אני לא רואה איך אפשר לקרוא לו עיבוד טוב של המשחקים.
קינגסמן. עוד לא היתה לווהאן פשלה.
הוא ביים סרטים כיפים וחכמים אחד אחד.
אם יכולתי לבחור שניים, אבל, הייתי מצביע גם לנוקמים 2.
בדיוק היום סיימתי לראות עם הבת שלי את "סריניטי", אחרי שראינו את כל "פיירפליי".
קשה שלא להעריץ את ווידון אחרי מרתון כזה. הבת שלי התאהבה בדמויות ברמות אחרות.
כנגד כל ההיגיון
אמנם אהבתי מאוד את הטריילר של בירדמן, אבל מצד שני סטאר וורס. ג'וס ווידון בהחלט יותר נערץ בעיני מאלוהים, אבל מצד שני סטאר וורס. ממש אהבתי את ג'אנגו, אבל מצד שני סטאר וורס. הראש אומר בחייך, אין סיכוי שזה יהיה כזה טוב, תוריד ציפיות, תרגיע, צא מזה, תהיה הגיוני, אבל היגיון כל כך משעמם
ברור שמאדים
סוגת המד"ב האיכותי תמיד הכי מרגשת אותי, וגם השנה :)
למי שלא קרא את הספר מומלץ בחום!
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Martian_%28Weir_novel%29
לא מצאתי שום מידע על פסגת הארגמן
ב-IMDB לא מוזכר סרט בשם הזה לא תחת גיירמו דל טורו,ג'סיקה צ'סטיין או טום הידלסטון.
בטוחים שזה משהו שאמור לצאת ב-2015?
זה הדף של הסרט בימד"ב, שמאשר שהוא יוצא באוקטובר 2015
http://www.imdb.com/title/tt2554274/
כל שאר הפרטים סגורים למשתמשים רגילים של האתר…
שנה עם סרט חדש של פיקסאר שאני לא מחכה לראות
מה קרה לעולם שלנו?
הפעם הייתה לי התלבטות קלה בין החדש של טרנטינו לבירדמן. אבל בסופו של דבר מטרנטינו כבר קיבלתי שני מערבונים, אז השלישי כבר לא כזה מרגש. בירדמן הרבה יותר מסקרן.
וכמובן יש את מלחמת הכוכבים החדש שכאילו, כן, ברור שאני אלך לראות אותו, אבל הפחד מלהתאכזב שוב גדול מדי אז אני פשוט משתדל לא לחשוב עליו עד שהוא יצא ממש (ובינתיים לשחק ב-Tie Fighter).
העולם שלנו בסדר גמור. השאלה היא: מה קרה לך?
איך אתה לא מצפה לסרט חדש של פיקסאר בבימויו של אחד מגדולי הבמאים של פיקסאר (אם לא ה-)?
למקרה שעוד לא שמעת, את הסרט "הקול בראש" מביים פיט דקטר, הבמאי של מפלצות בע"מ ו-UP.
שני הסרטים שהוא ביים עד כה הם בין ההצלחות הגדולות ביותר של פיקסאר. UP זכה למועמדות לפרס האוסקר לסרט הטוב ביותר. מדובר בסרט האנימציה השני בכל הזמנים שקיבל מועמדות לסרט הטוב ביותר, 18 שנה לאחר היפה והחיה שהיה הראשון.
בגלל שלושת סרטי פיקסאר האחרונים, אנשים כבר לא מצפים מפיקסאר, אבל כאן מדובר בפיט דקטר, לא בסתם במאי. עד היום הוא לא נכשל, הוא עשה את הסרטים הטובים ביותר של פיקסאר, אז תנתקו בין הקול בראש לשלושת הסרטים הקודמים ותנו לגדול במאי פיקסאר צ'אנס.
אתה יכול לצטט את כל הרזומה של המעורבים בסרט
וכל הפרסים שהם זכו בהם וכל הזקנים שהם העבירו את הכביש, אבל בסופו של דבר השאלה שאני שואל את עצמי זה האם אני מתרגש לקראת הסרט הבא של פיקסאר. והתשובה היא לא.
כשראיתי את הטיזרים של The Incredibles, Wall-E או Up זה גרם לי לצפות לסרט המלא – ומה רואים שם? את Mr. Incredible לא מצליח לשים חגורה או את Wall-E משחק עם מטף? אבל הם יצרו אצלי איזו ציפיה לסרט, היה שם משהו מקורי, חדש ומסקרן ורציתי לראות מי הדמויות האלו ומה קורה להן. אפילו לפני בית ספר למפלצות הייתה את הסקרנות האם פיקסאר יצליחו ליצור עוד המשך ראוי. אבל הקול בראש נראה סתמי ולא מרגש. הטיזר לא עשה אצלי הרבה מעבר ל"אה, חמוד".
זה לא אומר שאני פוסל את הסרט מראש. יכול להיות שזו תהיה עוד יצירת מופת פיקסארית. אני אפילו מקווה שזה מה שיהיה. אבל כששואלים אותי למה אני מחכה בשנה הקרובה, מצטער, אני לא יכול להכניס אותו לרשימה.
*שני סרטים של פיקסאר
תזכורת: השנה ייצאו שני סרטים של פיקסאר, לא אחד. מלבד "הקול בראש" יוצא גם "הדינוזאור הטוב", אבל הוא לא נכלל בסקר מכיוון שבשלב זה ידוע עליו מעט מאוד, ומבין שני סרטי פיקסאר ברור כרגע ש"הקול בראש" מעורר יותר ציפיות.
"הדינוזאור הטוב" גם די נראה לא משהו
ראיתי כמה תמונות מהסרט ועיצובי הדמויות נראים איומים! גם הקטעים מהסרט עצמם שראיתי נראו כמו משהו מסרט (גרוע) של דרימוורקס…
זה ברור למה הקול בראש מעורר יותר ציפיות ולמה הדינוזאור הטוב לא כל כך מעורר ציפיות בכלל
אבל אני רק מזכיר שבעיות מהותיות ביותר בהפקה, יתכן שלא פחות מבדינוזאור הטוב, היו בוול אי.
שנה לפני יציאת הסרט לאקרנים עוד שום דבר לא היה ברור וההפקה הייתה בבלגנים גדולים. עשו שם שינויים מהותיים בכל העלילה בנקודות הכי מרכזיות, וכל זה בשנה האחרונה.
אז נכון, שם הבמאי נשאר אותו במאי וכאן הוחלף במאי, אבל עדיין הדוגמא של וול אי מוכיחה שגם סרטים שבמהלך הפקתם מתגלים קשיים רבים וצריכים לעשות שינויים מהותיים בזמן קצר יכולים בסוף להיות הצלחות גדולות.
הבאתי את הדוגמא של וול אי, כי זה של פיקסאר. מהשכנים שלהם בדיסני יש גם דוגמא טובה לסרט כזה: אלאדין.
רק גיירמו. תמיד גיירמו
מחכה לך גיירמו!
ורק עכשיו שמתי לב שב2014 לא יצא סרט של פיקסאר. מוזר.
בעיקר הנוקמים, למען האמת
זה הסרט היחיד שאני כבר ממש לא יכול לחכות עד שהוא יצא. בקטגוריה מתחת אליו נמצאים מלחמת הכוכבים, שמונת הנתעבים, ובירדמן שמאוד מסקרן אותי לבחון בעצמי האם באמת הביקורות המהללות והמאדירות מקיר לקיר, באמת נוגעות גם לקהל הרחב (כמוני ), שלא מבין לפרטי פרטים דקויות קטנות של cinematography ובימוי, אבל כן אוהב קולנוע. גם martian נשמע מעניין על הנייר, אבל אז נזכרתי שמדובר בעוד סרט של רידלי סקוט……
דרך אגב, ח"ח על הטאגליין לשליחות קטלנית – מתבקש, אבל מדויק וטוב
כמה מהסרטים שאני הכי מחכה להם :
"שמונת הנתעבים" (הסרט לו הצבעתי. טרנטינו הוא היוצר האהוב עליי ו-'ג'אנגו' שלו היה פנטסטי), "הקול בראש" (זה פיקסאר, זה פיט דוקטר, זה קונספט ממש מעניין ומהטיזר מאוד נהניתי), 'Knight of Cups' (החדש של טרנס מאליק ועמנואל לבוצקי. "עץ החיים" היה מופתי ואחד האהובים עליי. גם "אל הפלא" היה טוב ומקסים בדרכו שלו. מהטריילר הוא נראה כמו שילוב של השניים אבל עם קאסט מעניין יותר), "לבד על מאדים" (סרטיו האחרונים של רידלי סקוט שראיתי היו "היועץ" ו-"רובין הוד". שניהם היו נהדרים, וסרטי חלל הן בדיוק כוס התה שלי), "בירדמן" ו-"The Revenant" (שני סרטיו הבאים של אלחנדרו גונזלס אניאריטו שלא אכזב אותי עד כה אף פעם), "The Lobster" (מהבמאי של 'Dogtooth'. אבל תקציר העלילה לבדו הספיק בשביל שאני אכניס אותו לרשימה), 'פאן' (ג'ו רייט הוא אומן חזותי ולכן הוא גם אחד הבמאים האהובים עליי. מהטריילר הייתי בעיקר מאוכזב אך אני עדיין מאוד מחכה לסרט), 'Trainwreck' (סרטו הבא של ג'אד אפטאו עם דניאל רדקליף ובריי לארסון), 'Regression' (בכיכובם של אית'ן הוק ואמה ווטסון אך יותר חשוב – בבימויו של אלחנדרו אמנבאר. סרטו הראשון מאז 'אגורה'), 'הדינוזאור הטוב' (אז הוא נדחה בשנה והחליף במאי. אבל זה עדיין פיקסאר וזה עדיין על דינוזאורים. אני עדיין מת לראות אותו), 'Selfless' (טארזם הוא עוד במאי שהפן החזותי הוא אחד הדברים הכי בולטים אצלו. ואני מאוד אוהב סרטים כאלה. עד כה הוא אכזב רק פעם אחת עם "בני האלמוות" כשהצלחתי להתאהב בכל אחד מסרטיו האחרים [כולל "התא" שכולם קטלו פה] והציפיות שלי מסרטו הבא הן נורא גבוהות).
ולא הבנתי איך 'מהיר ועצבני', 'פארק היורה' ו-'שליחות קטלנית' נכנסו לסקר הזה.
אפשר אולי לא?
זה לא משהו אישי נגדך, ראיתי פה עוד כמה שכתבו את זה, וזה קצת מעצבן. זה לא סקר "מה יהיה הסרט הכי טוב של 2015" או "איזה סרט יכניס הכי הרבה כסף ב 2015". השאלה היא "לאיזה סרט אתם הכי מצפים". אולי זה נשמע מופרך, אבל לא כולם מצפים לאותו סרט או אותם 5 סרטים. חלק מצפים לטרנטינו, חלק לפיקסאר וחלק ל"מהיר ועצבני". גם אני יכול להגיד "למה יש פה את פול תומאס אנדרסון וסטאר וורס? למי אכפת מהם?!" אבל עובדה. לכל אחד יש טעם משלו ומצפה למשהו אחר. יש סרטים שאתם לא מצפים להם? סבבה, תשמרו את זה לעצמכם. להגיד "לא ברור לי מה X ו Y עושים פה" נשמע קצת מתנשא ומעליב כלפי אלה שכן מצפים לסרטים האלו.
לא חשבתי שאף אחד לא מצפה ל-"מהיר ועצבני" וכו'
אני אישית לא כל כך מצפה ל-'קינגסמן' או ל-"ג'וי" נגיד ואני עדיין יכול להבין איך הם נכנסו לסקר. אלה סרטים שבקהילת האתר רבים אחרים (שהם לא אני) כן מצפים להם ושהיה להם סיכוי לא רע להגיע למקום גבוה בתוצאות הסקר. 'מהיר ועצבני', 'שליחות קטלנית' ו-'עולם היורה', מצד שני, לא יצרו רושם של סרטים שהרבה אנשים פה באתר מחכים להם כל כך (שוב, זה הרושם שהתגובות לטריילרים שלהם פה באתר יצרו אצלי. 'עולם היורה' ו-'שליחות' קיבלו יחס שלילי מאוד ונראה שמרבית המגיבים חשבו שהם המשכונים מיותרים).
וכמובן שלא באתי לזלזל בסרט כלשהו או באלו שכן מחכים לו בקוצר רוח. רבים מהסרטים ש*אני* מחכה להם גם היו מרגישים לי לא שייכים אם היו נכנסים לסקר הזה.
ברור שהנוקמים 2 ויש חדשות:
חשוב להדגיש לכל המעריצים שמפריצת סוני יצא דבש!!
אנדרו גארפילד פוטר! לא שלא אהבתי אותו כשחקן, רק שהסרטים היו כ"כ גרועים.
אז מלהקים את ספיידרמן מחדש ומכל השיחות נשמע שהשאלה היא כמה אחוזים ייקחו סוני ממארוול על השתתפות ספיידרמן ב"קפטן אמריקה: מלחמת אזרחים".(הם רוצים 25) ולעוד טרילוגייה של סרטים נפרדת. סוני ממש חוצפנים, הם רוצים להיות אחראים ולהביא התסריטאי והמפיק שהרסו את הסרטים הקודמים וווידון רק כמפיק ראשי. נקווה שמאורוול לא יתנו להתערבות הזו לקרות וימצאו פתרון.
אז זה כמעט רשמי, ספיידרמן עם איירון מן ת'ור והענק הירוק ב"אוונג'רס: מלחמת נצח"!.
תודה לצפון קוריאה?
לא רשמי ולא בטיח.
מה שהתגלה בפריצה הוא שהיו מגעים (כושלים, לפחות בינתיים) בין סוני לבין מארוול בנושא הזה; משם, אתרים רודפי קליקים הוציאו כותרות מפוצצות כאילו הנה זה קורה. האם זה עדיין עשוי לקרות? אולי, יכול להיות, ייתכן.
ובוודאי שלא "תודה לצפון קוריאה" כי מדובר על דברים שקרו לפני הפריצה לסוני, ורק נחשפו בגללה.
ואפילו זה לא ממש התגלה אז,
כי סטן לי רמז על זה עוד קודם.
אני לא חושב שהוא רמז על זה בכלל.
הוא אמר "זה יכול לקרות רק אם הרבה עניינים עסקיים ומשפטיים יסודרו קודם". זה לא רמז, זה היה נכון מאז ומתמיד וזה נכון גם עכשיו.
עם הגיון בריא ואיך שנראים פני הדברים אפשר להסיק
איך שלא תסתכלו על זה, סוני עורערה על יד צפון קוריאה.
ובקשר לפרנצ'אייז של ספיידרמן בפרט, עצם זה שהיא חשפה עכשיו לכל העולם שהשחקן הראשי פוטר וסוני חושבים על ריבוט, זה מרגיש שהם נואשים ולא יודעים מה הם עושים בסרטים שלהם.
מה יותר טוב מבחינה כלכלית לחבור לחברה הכי מצליחה בשוק, שתעשה צדק לדמות ולעולם שלה ולקחת על בטוח רווחים??
או לנסות להתמודד לבד שעד עכשיו הסיכויים לא בעדיהם (3/5 סרטים לא טובים)?
בקיצור: העסקה היא מעולה בשביל סוני, מארוול יכולים להסתדר גם בלי ספיידרמן. לכן אני מאמין שזה יקרה.
ייתכן בהחלט.
אבל אין לזה שום קשר למה שכתבת קודם. זה היה הדיוני גם אם ההדלפות מסוני לא היו מכילות מידע כלשהו בקשר לספיידרמן. וזה ש"השחקן הראשי פוטר" זה פשוט לא נכון – למשפט הזה אין אפילו משמעות.
אני לא מבין למה מתוך כל הסמטוחה הזאת אנדרו גארפילד סופג את האשמה
בהתחשב בכך שהסרט האחרון לא היה כישלון באשמתו. אולי נתחיל ממארק ווב שהוא האדם העיקרי שאחראי על הסדרה והוא פשוט לא מצליח להתרומם איתה. אבל לדעתי מארק ווב הוא לא האשם העיקרי לכך שהסרט האחרון היה נוראי, האשמים הם הצמד הידוע לשמצה קוצרמן & אורסי (לא טרחתי לזכור שמות פרטיים). מיותר לציין למה הבחירות ההזויות שהם הכניסו לסרט הם מטומטמות בכל קנה מידה, למה רוב הדיאלוגים בסרט נשמעים מביכים (ובכל זאת אמה סטון מצליחה לצאת חיננית מחלקם), למה אין רבע היגיון פנימי בסרט ואפס פיתוח דמויות (אלקטרו הוא רשמית הנבל הגרוע ביותר שיצא לי להיתקל בו). ואני חושב שגם הייתי מפטר את המפיקים של הסרט שחשבו שזה רעיון טוב לעשות ריבוט של ספיידרמן 5 שנים אחרי הסרט השלישי ושלסרט ההמשך שכרו את הצמד חמד שבין היתר הביא לנו את רובטריקים וקאובויים נגד חייזרים (או איך שלא תרגמו את זה).
לא חושב שמישהו באמת מאשים את גרפילד
אבל ממה שעלה מהמיילים המודלפים, אם וכאשר ספיידרמן ייכנס לעולם הקולנועי של מארוול, הם מעוניינים בשחקן חדש כדי שהקהל לא ישייך אותו לאותה סדרת סרטים גרועה.
במילים אחרות הם רוצים ריבוט,
או פשוט גרסה נוספת של ספיידרמן שתוכל להיכנס ליקום הנוקמים. כלומר לא רק לגארפילד אלא לכל מי שהיה מעורב בסרטי ספיידרמן הקודמים לא יהיה קשר. ואם ככה אז הריבוט הוא פשוט כישלון לא רק מבחינת הכסף שסוני השקיעה בהפקה ובשיווק שלו אלא גם בכך שכנראה בעוד כמה שנים אף אחד לא יזכור שהוא היה קיים בכלל, ולא יהיה אכפת שהוא לא מימש חצי מקווי העלילה שהבטיח (בין היתר סיניסטר סיקס, העבר של הוריו של פיטר וכו' וכו'). למרות שמעולם לא היה אכפת לאף אחד.
מבחינתי פסגת הארגמן וזהו.
פאקינג גיירמו דל טורו עושה אימה גותית. אני באמת לא צריך יותר כלום בחיים.
טוב, אולי כן, אבל בחיי שאם הייתי צריך לראות רק סרט אחד בשנה הייתי בוחר אותו.
You're all puppets, tangled in strings.
וגם אני, ולכן ההצבעה לא דרשה יותר משניה של מחשבה.
Strings!
פיץ' פרפקט 2!
כי הראשון היה מצחיק וקליל ועם דמויות מעולות ועלילה קלישאתית וטיפשית, ככה שיש רק לאן להשתפר! וגם כי אני כל כך אוהבת את אנה קדריק, רבל וילסון ואליזבת בנקס. הן פשוט שולטות.
עוד במצופים:
הנוקמים, מלחמת הכוכבים, בירדמן
ובמצופים שלא בסקר:
אל תוך היער, Paper town, לה לה לנד
בחרתי בנוקמים אבל...
יש שליחות קטלנית-תמיד אהבתי את הסדרה כן-כן אפילו את 4.
יש קינגסמן-סתם נראה מגניב.
יש הקול בראש-יאללה פיקסאר!!!!
יש עולם המחר-גם נראה מגניב.
ואחרון חביב-עולם היורה -לא ראיתי אף אחד מהסרטים אבל אף פעם לא מאוחר לחזור בתשובה…
(ואולי גם סיינט ג'יימס פלייס-כי יש שם את ש\ספילברג.)
רגע רגע רגע, שכחנו את הסרט הכי ענק שהולך לצאת ב-2015!
ברצינות, איך גם בסקר וגם בתגובות אין אפילו אזכור אחד ל"מלתעות 19"?
כנראה
כי הכריש עדיין לא נראה אמיתי
In the heart of sea
[שמח לכתוב כאן תגובה בפעם הראשונה]
הספר עליו מבוסס הסרט מעולה.(אם כי חלק נכבד מהספר הוא לאו דווקא העלילה אלא מידע היסטורי- מדעי על התקופה והאוקיינוס)
בירדמן
למה? כי הוא כבר יצא וקיבל ביקורות טובות מאוד, כי נמאס לי מהמחזור, מסרטי סופר הירוז, מהמשכים, וסרט שהוא וואן שוט מהולל יחדש לי, כי אהבתי מאוד את "בבל" ובגלל הקאסט המעולה.
עוד סרטים שאני מחכה להם:
– סיינט ג'יימס פלייס. ספילברג אחלה במאי אבל רק שיש לו אחלה סיפור. טוב שיש את האחים כהן.
– שמונת הנתעבים. אם, רק אם, טרנטינו היה מביים משהו חדש הייתי יכול לתת לו את המקום הראשון. אני עדיין מחכה לסרט החדש שלו אבל פחות נלהב כי אני חושש משידור חוזר של ג'אנגו.
– מקס הזועם: כביש הזעם. העולם של מקס הזועם המקורי תמיד היה קסום בעיניי. מדבריות של חול ודם. כאוס של גרוטסקיות אפוקליפטית. טירוף ביחד עם אקשן משובח. נראה שיש הרבה מזה גם בחידוש וטוב שכך.
-מידות רעות. יותר ווישפול ת'ינקינג שיהיה שיפור מ"המאסטר".
אני מסתכל על רשימת הסרטים וחושב לעצמי,
דאםם, את כל הסרטים פה אני מת לראות (למעט מהיר ועצבני) ואיך לעזאזל אני אמור להחליט לאיזה סרט אני הכי מצפה. בנוסף כל דבר שאני יצביע אליו מלווה בחשש כגדול, כל דבר יכול להפתיע וכל דבר יכול לאכזב. כשאני מסתכל על הרשימה של שנה שעברה ההרגשה מתחדדת לי. נתחיל מכך שחלק נכבד מהסרטים שאהבתי השנה לא נמצא שם, ובנוסף לכך אם הייתי מסדר את הרשימה אחרי שראיתי את הסרטים היא הייתה שונה לגמרי. נעלמת לא היה במקום האחרון, אקס מן לא היה במקום הראשון ואין לי מושג מה גודזילה בכלל עושה שם. אבל ככה זה עם רשימות ציפיות ואולי דווקא משחק הניחושים הזה הוא מה שעושה אותם כל כך מהנות. אבל להשערות שלי כמעט ולא יהיה בסיס כי אני משתדל לא לראות טריילרים ולהימנע מכל פריטי מידע על הסרט. אז ההשערות שלי הם:
הקול בראש – סרט פיקסאר שמתרחש בתוך ראש של ילדה ומבויים על ידיד פיט דוקטר, יותר מזה לא צריך להוסיף. אני ממש מקווה שפיקסאר לא איבדו את מגע הזהב ושייצאו מהתקופה הרעה שעוברת עליהם.
קינגסמן – מתיו ווהן יודע לעשות סרטים מסוגננים ומגניבים וזה כנראה יהיה אחד מהם. אני לא בטוח כמה עומק יהיה בסרט אבל אני מקווה שכפי שעשה עם קיק אס ואקס מן ווהן יצליח להוסיף רבדים ליצירות עליהם הוא מתבסס. וגם אני עדין זוכר לטובתו את אבק כוכבים, שבו הוא גם שינה את העלילה כדי שתתאים לסרט אבל עדיין הצליח לשמר את האווירה הייחודית של הספר.
סיינט ג'יימס פלייס – ממש מרגש אותי השילוב שחשבתי עד לפני כמה זמן שהוא יהיה בלתי אפשרי בין ספילברג לאחים כהן. גם מסקרן אותי איך ייראה סרט עם חזון של שני יוצרים כל כך ענקיים (או שלושה? אני לא יודע אם להחשיב את האחים כהן כגוף אחד).
ג'וי – אני בטוח שיהיה דמויות נהדרות, וג'ניפר לורנס תהיה אדירה אבל יש לי בעיה עם או ראסל. משהו בסרטים שלו לא מצליח להתרומם עד הסוף והוא לא מצליח ליצור סרטים מדהימים באמת, רק סרטים מאד טובים. ואני לא יכול להגיד שסרט מאד טוב זה בהכרח דבר רע.
לבד על המאדים – נכון שרידלי סקוט כבר לא מה שהיה פעם, אבל אני ממש מצפה לסרט הזה. רידלי סקוט יודע לעשות סרטי מדע בדיוני טובים (בלשון הווה, אני שייך למחנה שאוהב את פרומותיאוס) ואני מחבב את הטרנד שהתפתח לאחרונה של סיפור הישרדות בהשתתפות דמות יחידה כמו גרביטי והכל אבוד.
מידות רעות – מבין כל סרטיו של פת"א ראיתי רק את המאסטר שאהבתי, למרות שהיו לסרט המון בעיות. אני מניח שהסרט יהיה טוב אבל אני לא מצפה לו אישית כי פשוט אין לי הרבה בסיס לציפייה.
בירדמן – בערך אותו דבר כמו עם מידות רעות, רק שלא ראיתי אף סרט של אלחנדרו (אם כי בבל מחכה לי במוקלטות, כדאי שאנסה לראות בקרוב).
עולם המחר – הקונספט של הסרט נשמע קצת הזוי, אבל מספיק לי לדעת שבראד בירד יביים ואולי סוף סוף יגשים מהפוטנציאל שלו שהתפספס בעשיית מב"א 4.
הנוקמים: עידן אולטרון – יהיה אפי, יהיה כיפי, יהיה ווידון. אני חושב שהסרט יהיה יותר טוב מקודמו והפעם הוא לא יהיה אקספוזיציה ענקית אלא אשכרה תהיה בו עלילה, אבל אני ממש לא בטוח שהוא יהיה מאבני הדרך של סרטי קומיקס (כפי שלדעתי הסרט הקודם היה).
משחקי הרעב: עורבני חקיין, חלק 2 – מאז שפרנסיס לורנס נכנס לנעלי הבמאי סדרת הסרטים ממש השתפרה ואפילו לא קראתי את הספר השלישי כדי להגיע לשני הסרטים האחרונים "נקי" בלי להתעסק בהשוואת קטנוניות.
מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר – לדעתי יהיה סרט טוב אבל מעט יאכזב ביחס לציפיות. אני משער שהסרט שיגיע אחריו הוא יהיה הסרט שידהים את המעריצים בגלל ריאן ג'ונסון. אני מניח שהוא יהיה מקביל בכך לאימפריה מכה שנית של אירווין קישנר.
שמונת הנתעבים – אני ממש מחכה לסרט ואני לא חושב שיש סיכוי שאני לא יאהב אותו. טרנטינו יודע לעשות סרטים טובים, וגם הגרוע בהם (חסין מוות) דווקא סרט חביב ועם אחד מהקליימקסים הכי מספקים מבחינה רגשית שראיתי. אני לא חושב שהסרט יהיה יצירת מופת, אני כבר לא בטוח שטרנטינו עדיין באמת יכול לעשות כאלו, אבל אני יאהב אותו בכל מקרה.
כל שאר הסרטים ברשימה פשוט לא ממש מלהיבים אותי ואני די סקפטי לגביהם כך שבחרתי לא להתייחס אליהם. והפתיע אותי לגלות שהשנה הזאת היא הרבה פחות עמוסת בלובקאסטרים ענקיים מאשר התחזיות לפני שנתיים.
אני מופתע שבירדמן לא לוקח בהליכה
אדוארד נורטון, מייקל קיטון, אמה סטון ונעמי וואטס באותו סרט! אה כן… וגם הרעיון של הסרט נשמע אדיר!
זה כי מדובר בסרט לפצני וטרחני.
כן, יש בו קטעים טובים והוא מרשים מבחינה טכנית, אבל אני לא יכול להגיד עליו שהוא טוב (ואני מודע שזה סותר את מה שרשמתי בדף הסרט, אבל חודש אחרי שעיכלתי אותו ככה אני מרגיש).
אפשר לצפות לקאמבק של מכסחי הקופות?
(ל"ת)
אני מקווה.
(ל"ת)
"לבד על המאדים" מקבל את הקול שלי,
בעולם מקביל שבו רידלי סקוט הוא בעצם אלפונסו קוארון או דנקן ג'ונס. הספר אמנם מרגיש לעיתים כמו שורה של בעיות מילוליות בפיזיקה/כימיה/ביולוגיה וההומור של ווטני די מאולץ (בפרט, בדיחות על דיסקו הן יותר עתיקות מדיסקו) אבל עיבוד קולנועי טוב יכול לעדן את האלמנטים האלה ולהביא המשך רוחני ראוי ל-Moon ו-Gravity. חבל שלאור העבודות האחרונות של סקוט הסרט יהיה כנראה שחיטה של המקור שמהנה רק בתור קומדיה לא מכוונת, אם בכלל.
אז במקום זה הצבעתי ל…אה…"לבד על המאדים". אני עדיין מאמין בניסים.
רידלי סקוט הוא במאי טוב ועורך תסריטים נורא
לא קראתי את "לבד על מאדים", אבל זה נשמע כמו סיפור שקשה לחרבש. הסיטואציה הבסיסית מחייבת מספר קטן של דמויות וסיפור ישיר ופשוט. אולי רידלי סקוט יחליט, לשם שינוי, רק לביים, ולא לכתוב את הסרט מחדש עם שינויים אידיוטיים וחסרי פואנטה. ובמקרה כזה יש מצב לסרט טוב.
הסיפור לא כזה פשוט.
הוא מדלג בין איש המאדים לחללית של הצוות שנטש אותו, מרכז הבקרה של נאס"א שבו מתנהלים מאבקי כח בקרב מנהלים ומהנדסים, וחדר עיתונות צפוף, וקופץ לביקורים חד פעמיים במקומות אחרים בעולם לצרכים כאלה או אחרים. הרבה הסחות דעת, בקיצור.
עיבוד הסיפור לתסריט דורש הרבה עבודה בכל מקרה, כי כמעט כל ההרפתקאות של מארק על המאדים מועברות דרך רשומות יומן המשימה שבהן הוא מסביר בדייקנות את כל הפעולות שלו. בהנחה שמאט דיימון לא ידבר לאורך כל הסרט בלי הפסקה, הסרט יצטרך לתרגם את הצרות שמארק נתקל בהם לכאלה שנהירות לצופים גם בלי קריינות. אם זה לא יעבוד, נקבל עיסה שאפשר לסכם רק כ"מאט דיימון עושה דברים". אם הגישה של סקוט לפרטים קטנים תהיה דומה לזו שהיתה ב"פרומתיאוס", אז אויה.
בסריטה, אני חושב, כתבו ש"אקסודוס" של רידלי סקוט
היה הדבר הכי טוב שיכול היה לקרות ל"המבול" של ארונופסקי. לפי מה שמתואר כאן, "The Martian" הוא הדבר הכי טוב שיכול היה לקרות ל"כח משיכה". הקאטים למקומות שהם לא הכאן-ועכשיו של ריאן סטון הם בדיוק המקומות שאליהם קוארון היה יכול ליפול אבל נמנע מהם בחכמתו.
הסרט החדש של בכלל-לא-דיוויד-או-ראסל
אי אז, לפני שאו. ראסל נהיה מכונת פרסים משומנת והיה עדיין במאי הקומדיות המוזר שגרם לי להעריך אותו מלכתחילה (אני אוהב האקביז ושלושה מלכים טובים בהרבה מפייטר ואופטימיות), היה לו פרוייקט שנשמע נהדר על בחורה שנתקע על מסמר בראש. לסרט קראו Nailed, הצילומים התחילו ונראה שהכל זורם בכיוון הנכון – ואז לפתע הסרט נעלם. הצילומים הופסקו ארבע פעמים, הכספים לא הגיעו – ונראה שהסרט נשכח.
ועכשיו, שבע שנים אחרי שהצילומים של הסרט (שאף פעם לא הושלמו לחלוטין) סיימו, האולפנים החליטו לשחרר גירסה לסרט שהם ערכו בעצם תחת השם "Accdiental Love" גירסה שדיוויד או. ראסל לא מוכן לגעת בה עם מקל ומכיוון שאלן סמית'י כבר לא שם אופנתי, הומצא לו במאי תחת השם "סטפן גרין" [ או לפחות, כך זה נראה.] וכולם מרוצים, בערך.
הקאסט של הסרט מרשים ,מעניין וגם נורא מוציא מרצף הזמן-חלל. ג'ייק גילנהול פה – אבל זה גילנהול של קומדיות רומנטיות מוזרות ולא של דמויות קריפיות ומפחידות, טרייסי מורגן פה בשיא הרוק 30-ים שלו ולא במצבו הנוכחי והמצער, ג'יימס מרסדן כאן כשהוא עוד היה רלוונטי אחרי ההצלחה של היירספריי ומכושפת וקתרין קינר גם אחרי שלא זיהיתי אותה מאחורי הררי איפור. ג'סיקה בייל בתפקיד ראשי כאשר [אין לי שום מושג ירוק לגבי ג'סיקה בייל. השלימו את הבדיחה לנוחיותכם].
הטריילר נראה בעיקר כמו טריילר לסרט לא גמור, אבל גם נורא מסקרן. רואים שיש כאן בסיס מעניין, אבל גם שהביצוע נראה מאוד מזהיר.
בקיצור, בלי עוד חפירות – קבלו את אחד הקלאסטרפאקים של 2015 : " המסמר שתקע אותי".
השם שהצעת אופטימי
אני מהמר על "חסר לה בורג".
וכן, זה באמת נראה מבולגן ולא ממש קוהרנטי. שבע שנים? דאם…אם כך, זה כנראה לא קשור ממש באיזו שהיא צורה, אבל מאז שקראתי את הפסקה הראשונה שלך ועד סוף הטריילר חשבתי על זה.
אני מוחה. ג'יימס מרסדן תמיד רלוונטי.
הנוקמים 2
כמו חצי האנשים בעולם הזה
רציתי להגיד מלחמת הכוכבים 7 אבל...
אני ממש אוהב את הטרילוגיה המקורית. אבל לא אותם אנשים שיצרו אותה בהכרח יוצרים את הסרט השביעי. עברו איזה שלושים שנה ומייצרים אותו אנשים אחרים עכשיו כך שזה יכול או להפתיע או לאכזב.
אבל הנוקמים זה גם המשך של סרט מעולה וגם נוצר על ידי אותם אנשים. ג'וס ווידון שהיה הבמאי והתסריטאי של הסרט הראשון עושה אותו דבר גם כאן, כך שיותר קל לצפות לסרט זה.
אבל מבחינת טריילרים הסרט שאני הכי מצפה לו הוא מקס הזועם כביש הזעם. זה פשוט נראה לפי הטריילר כמו סרט האקשן הטוב ביותר אי פעם.
אבל כן, הנוקמים 2.
פשוט עצוב כמה שציפינו מהנוקמים2, וכמה גרוע הוא התברר להיות.
(ל"ת)
תראה..
אני מסכים ש"שבוע אולטרון" בעייתי, אבל אני אישית די נהניתי, סה"כ. וביחס לסקר, הוא במקום די גבוה אצלי. 12 סרטים מהסקר פה יצאו, מתוכם ראיתי 11. רק שלושה אהבתי יותר מ"שבוע אולטרון" – "מקס הזועם" (כרגע סרט השנה שלי), "קינגסמן" ו"הקול בראש". אני בספק שהרבה אנשים יבחרו בו כסרט השנה שלהם, אבל לא לדעתי הוא לא סרט רע, אלא פשוט…מווידון ציפיתי ליותר.
נ.ב. נראה שעוד אז ידעו ש"שליחות קטלנית" יהיה גרוע
מסכים אתך בנוגע לבחירות שלך, לא לגבי הנוקמים.
ועוד דבר: מעניין אם דדפול היה ב2015 לאן היה מגיע בסקר הזה…
כנראה שגרוע זה בכל זאת משהו יחסי
כי בסה"כ אף אחד לא חושב שהוא היה סרט גרוע. הנוקמים הראשון היה פשוט נטול מהבעיות שהשני סבל מהם. לנוקמים הראשון לא היה כמעט שום משקל על הראש שלו, היה לו רק כמה סיפורי אוריג'ין שלא באמת משפיעים על שום דבר, הנוקמים 2 לעומת זאת בה עם המון מטען עליו, והם לא ממש הצליחו להסתדר עם כל העומס – זה מבחנתי, די כל הסיפור. הנוקמים 2 היה טוב, נהנתי ממנו, ולא יצאתי מאוכזב אפילו לא לרגע, אם כי הייתי שמח אם הוא היה מעט פחות עמוס.
אם אני צריך למקם אותו בדירוג שלי למארוול, הוא מקום 4 – אחרי שומרי הגאלקסיה, קפטן 2 והנוקמים הראשון.
האמת שגם אני נהנתי מהנוקמים 2
אבל הוא מאוד עמוס בבעיות שבמובנים מסויימים אפשר לקרוא לסרט גרוע: ההתעלמות מכמה מסרטי היקום הקולנועי (בשביל מה ראינו את 'איירון מן 3'?), הדיאולוגים ה'שנונים' שגרמו לי לרצות לתלוש את האוזניים ובאו על חשבון פיתוח דמויות, הדמות של איירון מן שלא היה בה שום דבר מעניין, הקו עלילה עם משפחתו של הוקאי שהייתה משעממת ועוד ועוד.
(רק בלי ה"אוי").
(ל"ת)
אני חושב שזה סרט גרוע
אני מודה שאני לא חובב גדול של מארבל, אבל עדיין רוב הסרטים שלהם יצאו בינוניים פלוס.
לעומת זאת, הדבר החיובי היחיד שאני יכול להגיד על הנוקמים 2 זה שהפסקול שלו מבוצע בסדר.
אם הייתי צריך למקם אותו בדירוג שלי למארבל – מקום אחרון.
אני בספק
אם אתה חושב שהוא פחות טוב מאיירון מן 2 או מההלאק, ואם כן אני מציע לך לראות אותם שוב.
שם גם הפסקול לא מבוצע בסדר.
יכול להיות שאתה צודק
כמו שאמרתי, אני לא פאן של מארבל, אז אף פעם לא טרחתי להשלים את ההאלק.
את איירון מן 2 אני לא זוכר כל כך טוב אבל אני די בטוח שלא יצאתי ממנו עם כזאת הרגשה של בזבוז זמן כמו שהיה לי בעידן אולטרון.
הבעיה עם הנוקמים 2 היא שהוא נראה כאילו בויים ע"י במאי שכיר פשוט.
אין שם זכר לדברים שמאפיינים את ווידון: ההומור, הדמויות והעלילה.
ההומור העצמי ממוחזר מהסרט הראשון,
האקשן ממוחזר מהסרט הראשון,
הדמויות שטחיות לחלוטין, ואלו שלא (הוקאיי) – משעממות.
גם רעים של ממש אין שם, והטובים מושלמים מדי.
זה לא נראה בכלל כמו סרט של מישהו שעשה את פיירפליי, באפי או בלוג השירה של דוקטור הוריבל.
לכן שנאתי את הסרט וסבלתי ממנו.
כל העלילה של הסרט****
(ל"ת)
רגע לפני הסקר הבא, סקירה מחדש של זה
זה משהו שברור כבר זמן מה, אבל כשאני מסתכל על הסקר ועל התגובות פה אני משועשע \ מדוכא ממה שחשבנו שהולך להיות ומה שקיבלנו. סקירה זריזה של הסקר:
"עידן אולטרון" – מקום ראשון, אפילו מעל "סטאר וורס". איזו באסה. לא סרט גרוע, אבל מאכזב ממש.
"סטאר וורס" – בתור מישהו שרק לפני חודשיים ראה את הטרילוגייה המקורית בפעם הראשונה וחשב שהיא סבבה, אני לא סופר את המילי-שניות עד להקרנה שאני הולך אליה השבוע ואין לי ממש ציפיות מיוחדות ממנו. אבל משהו אומר לי שהוא יהיה יותר טוב מ"אולטרון". אולי בדיוק בגלל שהפעם אין לי ציפיות.
"בירדמן" – יצאו אחריו סרטים טובים יותר, אבל הוא כן מהאהובים עלי השנה. יותר מ"אולטרון", זה בטוח.
"שמונת הנתעבים" – הודות למפיצים בארץ, נתראה בסקר הבא :(
"קינגסמן" – ראו "בירדמן".
"מידות רעות" – לא ראיתי. נקסט!
"הקול בראש" – גם מהטובים של השנה. צריך להיות ממוקם גבוה יותר.
"משחקי הרעב" – פרנצ'ייז שהתחיל רעוע, השתפר ממש אבל נגמר סרט אחד מאוחר מדי.
"מקס הזועם" – אמצע הסקר? ברצינות? אמור להיות הרבה יותר גבוה. גם הסרט שקיבל את הקול שלי, ואני עדיין עומד מאחוריו. כבר לא סרט השנה השלי, אבל בהחלט מהטובים ביותר שיצאו.
"גשר המרגלים" – לא ראיתי. וגם בקושי שמעתי אנשים מדברים עליו. סרט של פאקינג ספילברגו והכהנים עבר פריטי מאץ' מתחת לרדאר.
"עולם המחר" – סרט עם בימוי מעולה שנופל בגלל תסריט מעפן.
"הראיון" – פחחחח. זכינו לראות אותו, בערך שבועיים אחרי הסקר הזה. כצפוי, הפרובוקציה שהוא יצר הייתה הרבה יותר מעניינת מהסרט עצמו.
"פיץ' פרפקט 2" – תראו, אהבתי אותו והכל, אנה קנדריק שולתת!1 אבל אצלי לפחות הוא לא מהטובים של השנה.
"ספקטר" – אחת ה-אכזבות של השנה.
"עולם היורה" – סרט סטנדרטי, ממוחזר וקלישאתי שהרוויח הרבה יותר ממה שהיה אמור.
"קרימזון פיק" – לא ראיתי. נקסט!
"לבד על מאדים" – דאם, אף אחד פה לא האמין ברידלי סקוט, הא? הסרט הזה הוא די הפתעת השנה.
"שליחות קטלנית" – ה-אכזבה של השנה. אני רטרואקטיבית מתבייש שהוא בסקר הזה.
"ג'וי" – בקרוב נדע.
"F&F 7" – גם, לא מהסרטים הבולטים של השנה, אבל בהחלט טוב יותר מכמה וכמה סרטים פה שמדורגים מעליו.
אף אחד פה גם לא אמר כלום על גיא ריצ'י, אבל "האיש מד.ו.ד" הוא מהסרטים האהובים עלי השנה.
אז כן, שנה של קולנוע לא מי-יודע-מה. לחיי 2016 טובה יותר.
תראה מידות רעות.
אחד הסרטים הטובים של השנה.
לא בטוח אם אני מסכים ששנת 2015 הייתה שנה לא-מי-יודע-מה, אבל אני מוכן לחכות עם זה לסיכומי השנה.
לגמרי
(ל"ת)
אם מסתכלים רק לפי הרשימה של הסרטים המצופים אז ברור שזה נראה כאילו הייתה שנה לא משהו.
תמיד רוב הפנינים האמתיים של השנה בכלל לא היו שם והגיעו ממקומות שלא ציפינו (למרות שחלק כן היו שם כמובן).
מסכים
איך היה אפשר לחזות בסוף 2014 את הפופולריות של 'אקס מאכינה' ושל 'אני ארל וזאת שעומדת למות'?