מדי פעם אתה במטבח ואין לך כוח להשקיע אז אותה לוקח כמה שאריות, ויוצא לך משהו דווקא די טעים, ואתה תוהה כמה כסף היה אפשר לעשות מזה אם "שאריות של כל מיני דברים ביחד" היה מנה. ובכן, טיילור סוויפט החליטה ללכת ולבדוק את השווי ומסתבר שהוא 34 מיליון דולר.
זה מרשים, אין ספק. "טיילור סוויפט: מסיבת ההשקה של חייה של נערת שעשועים" הוא אפילו לא סרט או אירוע כמו "פעם הקודמת שסוויפט שלטה בקופות ללא רחם – הוא טיפה מאחורי הקלעים, טיפה קליפים (לא כאלה מושקעים, פשוט מילות השיר על רקע של משהו), וקליפ אחד שמוקרן, אם הבנתי נכון, פעמיים. אני אומר "אם הבנתי נכון" כי הפעם כל המסיבה הזאת דילגה על ארצנו (אנחנו לא היחידים, לפני שאתם ממהרים להגיד "אנטי" משהו). בשאר העולם הלא-סרט עשה עוד 16 מיליון דולר, וחבל, טיילור, היית משחררת פה ועושה 16.01 מיליון דולר!
במקום השני, "קרב רודף קרב" מנסה לייצר כותרות טובות כמו "הסרט עבר 100 מיליון דולר בקופות הבינלאומיות" או "הסרט ירד רק ב-50%" כאשר כל זה בעיקר נועד להסיט את הדעת מהתקציב העצום של הסרט שהסרט אף פעם לא הולך להחזיר, והקהל שלא ממש בא למה שהמבקרים מבטיחים שהוא הסרט היחיד החשוב שיצא השנה. ובכל זאת, אין מה לזלזל ב-42 מיליון דולר (בארה"ב) או בסופ"ש של 11 מיליון דולר, כי זה לפחות מראה שכן באמת אוהבים את הסרט, או לפחות אוהבים מספיק בשביל שהוא לא יפול על הפנים. אבל נראה שהקרב האמיתי שבו יש לסרט סיכוי יהיה בעונת הפרסים, שם כרגע מנבאים לו שהוא יזכה בכל הפרסים ועוד קצת, עם או בלי שמישהו ראה אותו.
שאלה מעניינת היא האם אותו הדבר תקף ל"מכונת המחץ", הניסיון של דוויין ג'ונסון לאוסקר. היה ברור שהסרט לא ישתווה לסכומים של הסרטים האחרים של חברינו הסלע, אבל האם 6 מיליון דולר בלבד זה עדיין טיפה מכה לאגו של מי שחשב שלפחות המעריצים שלו באמת יאהבו אותו גם אם הוא לא מזיע בחולצה צמודה מדי? והאם, כאחד ממפיקי הסרט, הוא מקבל את זה שכרגע הדבר היחיד שהסרט יוכל לעשות זה אולייי להביא לו מועמדות לאוסקר, כי את התקציב של ה-50 מיליון דולר שהושקעו בו הוא לא יראה בחזרה? או שמא הנפילה פה על הפנים תרתיע מצביעים מהסרט, ובכך תמנע מג'ונסון את המועמדות, ובכך תגרום לג'ונסון לחזור על ארבע לאיזה פרויקט דלוח שנטפליקס יציעו לו הפעם.
"בית הבובות של גבי: הסרט", "לזמן את הרוע: הפרק האחרון" ו"קוטל השדים: מבצר האינסוף" הם שלושת הסרטים הבאים בתור ואתמקד רק באחרון מהם, שדילג השבוע ל-633.5 מילון דולר גלובליים שהם, ובכן, מלא. גם "לזמן את הרוע" לא יכול לבכות עם 459.7 מיליון דולר ברחבי העולם, וסרט האימה השלישי (שהוא טכנית הראשון, בסדר, אבל הבנתם) דווקא כן יכול לבכות כי הוא הרוויח עד כה 32.7 מיליון דולר ברחבי העולם. אולי זה כי בסופו של דבר מעריצי אימה רוצים משהו קליל יותר ולא האימה הקוסמית האדירה ש"בית הבובות של גבי" מציע להם. הסכומים שהסרטים עשו אגב, הם 5.3, 4.1 ו-3.5 מיליון דולר בהתאמה.
"אווטאר: דרכם של המים" יצא שוב לקולנוע, כי ג'יימס קמרון הוא קמצן שמגרד כל פינת הייפ שהוא יכול למצוא בכל מקום. מסתבר שההייפ הפעם לקראת "אש ואפר" הוא 3.2 מיליון דולר. להשוואה: "אווטאר" המקורי, שעשה את אותו טריק לפני "דרכם של המים", פתח עם 10 מיליון דולר. תסיקו מזה מה שתרצו להסיק.
"הזרים: חלק 2" עושה סכומים שדי, בחייאת, לא אכפת לי ולא אכפת לכם מהם בוא נפסיק לשקר אחד לשני ונדבר על סרט שאכפת לנו ממנו: "כלב טוב", סרט אימה מנקודת המבט של הכלב. הסרט פתח עם 2.3 מיליון דולר שהם… טובים? לא טובים? קצת קשה להגיד בלי לדעת מה התקציב של הסרט. זה מרשים מאוד יחסית לסרט עם כמות אפסית של יח"צ, אבל כל זה לא משנה אם הסרט עלה יותר מחמש אגורות.
את הטבלה סוגר "הצעדה", ששבוע הבא כבר לא יהיה פה. הוא הספיק להרוויח הסופ"ש 1.7 מיליון דולר, ובסך הכול בגלובלי 41.7 מיליון דולר, שזה לא נורא בשביל התקציב שלו (20 מיליון דולר) אבל חבל, מפיצים, יכלתם להפיץ בארץ ואז זה היה 41.7001 מיליון דולר!
בשבוע הבא הסרט שסביר שיהיה במקום הראשון הוא ההמשך הלא נחוץ "טרון: ארס", שיבדוק גם האם למישהו אכפת מטרון וגם האם מישהו רוצה לראות עדיין סרטים עם ג'ארד לטו. על המקום השלישי או הרביעי או משהו כזה יתחרו "גנב על הגג" (צ'נינג טייטום הוא גנב מצחיקול שהיה באמת) ו"נשיקת אשת העכביש" (רימייק מוזיקלי לקלאסיקה משנות השמונים), ואם נראה את "הנפש בוערת" (Soul on Fire) איפשהו, זה כנראה יהיה בחצי השני של הטבלה. הסרט הוא על ילד ששורד תאונה כנגד כל הסיכויים, אז הוא בגדול מכוון לקהל האמוני. נראה איך זה ילך לו.

את הקליפ הנהדר של טיילור סוויפט ביימה…..
טיילור סוויפט. והיא תביים גם סרטים כך שבקרוב תיכנס לרשימה היוקרתית של פינצר, ספייק גונז, גונדרי וכו. לשיר קוראים גורלה של אופליה וכמובן שהוא נותן פרשנות חכמה להמלט של שייקספיר כי עם טיילור סוויפט התרגלנו לעומק ורצינות. פשוט אין עליה
זה שהיא מביימת סרט לא הופך אותה לפינצר
(ל"ת)
הכוונה היא לרשימת במאי קולנוע שהתחילו כבמאי קליפים
פינצ'ר, גונדרי, ג'ונז וגם מייקל ביי והדניאל'ז, כולם התחילו את הקריירות שלהם בתור במאי קליפים למוזיקאים.
אה אוקי , סוויפט היא תופעה ללא ספק
אני לא מאמין שהיא תביים סרט טוב אבל זה לא מוריד מההצלחות שלה
ממליץ לצפוץ בקליפים שהיא מביימת.
שנה שעברה הקליפ לforthright לא נופל מpoor things מבחינה ויזואלית. למעשה הקליפים שהיא מביימת אייקונים ויפים יותר מאלו שפינצרצ ביים. היא אומנית בכל התחומים.
אנא, תשתמש בתצוגה המקדימה בשביל הגהה
שגיאות ותקלדות יש לכולן ולכולם. המטרה של התצוגה המקדימה היא שההודעות שלך יהיו נוחות לקריאה, לא עוד כפתור מעצבן שצריך ללחוץ עליו בלי לשים לב.