השבוע היה בסימן מארוול ו"נצחיים" פתח במקום הראשון עם 71 מיליון דולר. זה לא כשלון בשום קנה מידה, אבל לפני שהביקורות לסרט יצאו סכום הפתיחה המשוער שלו היה 100 מיליון דולר והוא היה אמור להיות הסרט הראשון מאז פרוץ המגפה שיצליח לפתוח בסכום כזה. למעשה זאת הפתיחה הכי נמוכה לסרט מארוול מבין הסרטים שיצאו מאז פרוץ המגפה ("האלמנה השחורה" פתח עם 80 מיליון דולר ו"שאנג צ'י" פתח עם 75 מיליון). לא בדיוק העלייה שקיוו לה באולפן. ביקורתית, המבקרים קטלו את הסרט עם ציון 48 אחוזים ברוטן טומטוז וגם מעריצים לא עפו על הסרט כי הוא קיבל "B" בסינמה סקור, בין הנמוכים של מארוול אי פעם.
מה שכן, לסרט יש קבוצת תומכים מאוד קולנית שטוענת שאלה שטוענים שזה הסרט הגרוע ביותר של מארוול עושים לו עוול, והקבוצה הנ"ל הצליחה להעלות את ציון המעריצים של הסרט ברוטן טומטוז ל-80%. השאלה היא האם זה יספיק כדי למנוע מהסרט להתרסק בקופות בסוף השבוע הבא. מחוץ לארצות הברית גם נתנו לסרט צ'אנס בבתי הקולנוע וההכנסות הכלליות שלו עומדות על 161 מיליון דולר. פתיחה חביבה אבל לא מדהימה.
בסוף השבוע השלישי שלו בבתי הקולנוע, "חולית" ירד למקום השני עם הכנסות של 7.7 מיליון דולר. הסרט הכניס 84 מיליון דולר בצפון אמריקה עד כה, וההכנסות הכלליות עומדות על 331 מיליון דולר.
"לא זמן למות" ממשיך להיות להיט עוצמתי ושומר על המקום השלישי עם עוד 6 מיליון דולר. הסרט הכניס 143 מיליון דולר בארצות הברית בלבד שזה נחמד מאוד. בבריטניה בלבד הסרט הכניס 117 מיליון דולר והפך לסרט השישי הכי מצליח במדינה כשהוא משאיר את "הנוקמים: סוף המשחק" מאחוריו. ההכנסות הכלליות של הסרט עומדות על 667 מיליון דולר מעולים. משום מה MGM החליטו שכל השיאים האלו הם המקסימום שהסרט יכניס בקולנוע והוא ייצא לרכישה דיגיטלית כבר ביום חמישי הקרוב, מה שכנראה יפגע בהכנסות בבתי הקולנוע באופן משמעותי. אם כי עם קצת מזל, הסרט בכל זאת יצליח להגיע למועדון ה-700 מיליון דולר.
במקום הרביעי "ונום 2" ממשיך לצעוד קדימה עם עוד 4.4 מיליון דולר. זאת רק ירידה של 22.4 אחוזים בהכנסות מסוף השבוע הקודם שזה מעולה. ההכנסות של הסרט בארצות הברית עומדות על 197 מיליון ככה שהוא ממש רואה את קו ה-200. הסרט ממשיך לצעוד קדימה גם בקופות העולמיות וההכנסות הכלליות שלו עומדות על 424 מיליון דולר.
"הבאג של רון" מפתיע במקום החמישי עם עוד 3.6 מיליון דולר. זאת ירידה של 3.8 אחוזים בלבד בהכנסות מסוף השבוע הקודם – מספר מדהים שלא רואים כמותו לעיתים קרובות, וזה מעולה לסרט אנימציה קטן שאף אחד לא שמע עליו. מחוץ לארצות הברית המצב שלו עוד יותר טוב וההכנסות הכלליות שלו עומדות על 46 מיליון דולר. נו בסדר, "עוד יותר טוב" יחסית למצב ההתחלתי של הסרט.
אם חשבתם שזה מספר מדהים, אז במקום השישי נמצא "הכרוניקה הצרפתית" של ווס אנדרסון שירד בפחות מאחוז אחד בהכנסות (0.7) מסוף השבוע הקודם. זה פשוט מדהים. אבל זאת הכותרת החיובית האחרונה שיש לסרט הזה, כי עדיין מדובר רק ב-2.5 מיליון דולר, וההכנסות הכלליות עומדות על 15 מיליון דולר, מה שהופך אותו כרגע לסרט הכי פחות מצליח של אנדרסון מאז "המירוץ לצמרת של מקס פישר".
עכשיו כשליל כל הקדושים חלף, חלף גם העניין ב"האלווין 2: הנקמה" שהתרסק מהמקום השני לשביעי עם הכנסות של 2.3 מיליון דולר. זאת ירידה של 73.3 מיליון דולר. למזלו, הסרט צבר עד כה לא מעט כסף, וההכנסות הכלליות עומדות על 126 מיליון דולר.
במקום השמיני יש לנו כניסה חדשה ל"ספנסר" שפתח עם 2.1 מיליון דולר על כמות מסכים מוגבלת יחסית (קרוב לאלף). הסרט מתרכז בתקופה קצרה בחייה של הנסיכה דיאנה, חופשת חג המולד עם משפחת המלוכה שבמהלכה היא מחליטה להתגרש מצ'ארלס. קריסטן סטיוארט בתור הנסיכה דיאנה מסתמנת כרגע כשחקנית המובילה במירוץ לאוסקר לשחקנית הראשית, אבל העונה רק התחילה ומוקדם מדי לדעת לאן נושבת הרוח.
בגזרת סרטי האימה שסוגרים לנו את הטבלה נראה ש"Antlers" מנצח את "אתמול בלילה בסוהו" כשהוא במקום התשיעי עם 2 מיליון דולר ו"סוהו" סוגר את הטבלה עם 1.8 מיליון דולר. בסכומים הכללים שלהם ל"סוהו" יש יתרון קטן כשההכנסות הכלליות שלו עומדות על 12.7 מיליון דולר ואלו של "קרניים" עומדות על 12.5 מיליון דולר.
למרות שיש סרט גדול וחדש של מארוול בקולנוע, שני סרטים עומדים לצאת כנגדו בסוף השבוע השני שלו בקופות. הראשון הוא "קליפורד הכלב הגדול האדום" שמבוסס על סדרת ספרים. בסרט, ילדה קטנה מקבלת את קליפורד כמתנה ליום הולדת והכלב גדל ככל שהיא אוהבת אותו יותר, כלומר הוא מגיע למימדים עצומים וזה גורם לשלל בעיות משעשעות וגם לאנשים שמנסים לתפוס אותו. בסרט משחקים בין השאר ג'ק ווייטהול, ג'ון קליז וקינן תומפסון. הסרט ינסה להביא את הקהל הצעיר או המשפחתי יותר לקולנוע.
הסרט השני שיוצא הוא "בלפסט" אשר מכוון לקהל בוגר יותר וכרגע נמנה על המתמודדים המובילים לאוסקר. הסרט הוא סיפור התבגרות של ילד בבלפסט בצפון אירלנד בסוף שנות השישים, תקופה של סכסוך דתי ופוליטי בצפון אירלנד. לסרט יש קאסט מאוד מרשים שכולל את ג'ודי דנץ', קטרינה באלף, ג'יימי דורנן וקירן היינדס. את הסרט ביים וכתב קנת בראנה אשר גדל בצפון אירלנד בעצמו.