"ביטלג'וס ביטלג'וס" שמר על המקום הראשון עם עוד 51 מיליון דולר. זאת ירידה של רק 54 אחוזים בהכנסות מסוף השבוע הקודם – מספר נהדר לסרט שפתח בענק בסוף השבוע השני שלו. בארצות הברית ההכנסות שלו עומדות על 190 מיליון דולר ככה שקו ההכנסות של 200 מיליון דולר בארצות הברית ממש נראה באופק. מסתבר ש-190 מיליון דולר מספיקים גם כדי להפוך את "ביטלג'וס ביטלג'וס" לסרט התשיעי הכי מכניס השנה בארצות הברית.
מחוץ לארצות הברית פחות מרגישים את המסיבה. רק 28 אחוזים מההכנסות הכלליות של הסרט מגיעות מחוץ לארצות הברית (76 מיליון דולר) כששוברי קופות גדולים בדרך כלל מכניסים את רוב הכסף שלהם מחוץ לארצות הברית. זה לא כישלון, אבל הסרט היה יכול להיות הרבה יותר מזה. בינתיים נקרא לו הצלחה יחסית.
"אל תוציא מילה" נכנס למקום השני עם 11.3 מיליון דולר, כי אין עונת האלווין בלי שפע של סרטי אימה. לא להיט שובר קופות אבל מכובד-סביר בז'אנר. יחד עם ההכנסות משאר העולם ההכנסות הכלליות של הסרט עומדות על 21 מיליון דולר – מספר חביב שמכסה את התקציב של הסרט (15 מיליון דולר), אבל לא מספיק כדי לעשות כותרות מפציצות או להפוך את הסרט לצפיית חובה. אם כי אנשים שהלכו לסרט די מרוצים ממנו כי יש לו ציון סינמה סקור B+ וציון עגבניות רקובות של 83 אחוזים, ככה שאולי יש לו תקווה להגיע למספרים מרשימים יותר.
"דדפול & וולברין" ירד למקום השלישי עם עוד 5.2 מיליון דולר. זאת ירידה קטנטנה של 25 אחוזים בהכנסות מהסוף השבוע הקודם והירידה הכי קטנה בעשירייה. די מדהים שאפילו אחרי חודשיים הסרט נמצא באחד משלושת המקומות הראשונים בטבלה, בהתחשב ברגליים הקצרות של רוב הסרטים בימינו. ההכנסות של הסרט בארצות הברית עומדות על 621 מיליון דולר שמכניסים אותו למקום 14 בטבלת הסרטים הכי מכניסים אי פעם בארצות הברית. ההכנסות הכלליות של הסרט עומדות על 1.3 מיליארד דולר שמכניסים אותו למקום 23 בטבלת הסרטים הכי מצליחים בכל העולם אי פעם, ויש סיכוי סביר שהוא ימשיך לטפס בטבלה.
הסרט התיעודי "האם אני גזען?" (Am I Racist?) הצליח להיכנס למקום הרביעי עם 4.5 מיליון דולר. זהו הסרט הראשון של חברת ההפקות של הדיילי וייר שהוקמה על ידי בן שפירו וג'רמי בורינג שיוצא לקולנוע, ככה שאפשר לקרוא לסרט הזה עוד ניצחון קטן לקהל המאוד שמרן ודתי בארצות הברית. אומנם זה לא נשמע כמו סכום משמעותי אבל הוא כבר כיסה את התקציב שלו של 3 מיליון דולר, כל זה בלי ביקורת מאף מבקר מקצועי או רשמי. עוד בז'אנר הקולנוע השמרני הכללי, "רייגן" עדיין איתנו במקום החמישי עם עוד 2.9 מיליון דולר. זאת ירידה של 40 אחוזים בהכנסות מסוף השבוע הקודם, מספר חביב לסרט בסוף השבוע השלישי שלו על המסכים. ההכנסות הכלליות של הסרט עומדות על 23 מיליון דולר.
במקום השישי יש לנו כניסה חדשה ל"משחק הרוצחים" שפתח עם 2.6 מיליון דולר. כנראה השם של דייב בטיסטה לא מספיק כדי למכור כרטיסים בלי זיכיון גדול מאחוריו. בינתיים הסרט לא יצא מחוץ לארצות הברית אז ההכנסות שלו שם הן ההכנסות הכלליות של הסרט. עם תקציב משוער של 30 מיליון דולר אפשר להכתיר את הסרט הזה בתור כישלון. מתחתיו, "הנוסע השמיני: רומולוס" הכניס עוד 2.3 מיליון דולר. זאת ירידה של 40 אחוזים בהכנסות מהסוף השבוע הקודם. מחוץ לארצות הברית אוהבים את הסרט הזה הרבה יותר ככה שההכנסות הכלליות שלו עומדות על 331 מיליון דולר. מספר לא רע בכלל יחסית להתחלה של הסרט.
"איתנו זה נגמר" ירד למקום השמיני עם עוד 2 מיליון דולר. ההכנסות הכלליות של הסרט עומדות על 325 מיליון דולר מרשימים ביותר. מתחתיו "החישול" ירד למקום התשיעי עם 2 מיליון דולר. ההכנסות הכלליות של הסרט עומדות על 24 מיליון דולר. במקום העשירי יש לנו עוד כניסה חדשה לעוד סרט דתי והפעם "אלוהים לא מת: אנחנו בוטחים באלוהים" (God’s Not Dead: In God We Trust) שפתח עם סכום זעום של 1.5 מיליון דולר. לא כל סרט דתי או שמרן יכול להפיק מספר או מקום מרשים בטבלה, מסתבר.
שלושה סרטים ייצאו בשבוע הבא ולא מצפים להרבה מאף אחד מהם. "לא לשחרר לעולם", שהוא עוד סרט אימה והפעם בכיכובה של האלי ברי. "החומר", סרט אימה בכיכובן של דמי מור ומרגרט קוואלי על שחקנית כושלת שמחליטה להשתמש בסם לא חוקי על מנת לגרום לעצמה להיות צעירה יותר, אבל לסם יש הרבה מאוד תופעות לוואי לא צפויות. ו"רובוטריקים: ההתחלה" שהוא עוד סרט של רובוטריקים אבל הפעם באנימציה.
החדש של ברטון פצצה ואני מאושרת שסוף סוף סרטון מקבל את ההצלחה שכל כך מגיעה לו
האחרון בעסק שעדיין עוסר סרטים מקוריים ויצירתיים. סו פאן
עוד ביקורות מעבר לים
לא ראיתי תוכניות להפיץ את "משחק הרוצחים" בארץ, מה שהגיוני, כי הוא הכי סרט שייצא ישר ל-VOD / ערוצי הסרטים. אין פה אף תצוגת משחק מרשימה וכן יש פה את הדם הכי מזוייף שתראו. בגדול זה סרט אקשן טיפשי שמודע לטיפשותו ומצליח להיות מבדר רוב הזמן. אין סיבה מיוחדת לראות, אבל גם לא בזבוז זמן.
לעומת זאת, "החומר" – שלפי יוטיוב כן צפוי להגיע לארץ מתישהו – בקלות מתברג לסרטים הכי טובים שראיתי השנה עד כה. דמי מור ומרגרט קוואלי מדהימות, הבימוי של קוראלי פארז'ה נהדר (וזה אחרי שממש לא התלהבתי מ"נקמה" שלה), ויש פה body-horror על מלא, שיגרום לקרוננברג להתגאות. לא לבעלי קיבה חלשה. אולי גם לא קיבה ממוצעת.
למי שמחכה - "החומר" בסטרימינג בחו"ל ב-29.10
בספק שסרטי שובל יפיצו אותו פה לפני (אולי הקרנות בפסטיבל חיפה, אם יהיה פסטיבל חיפה), אז מנחש שכולנו נמצא דרך לראות אותו בבית.
בטריילר הם אמרו שיפיצו אותו בנובמבר
השאלה אם אנחנו מאמינים להם או לא.
דיסני פרסמו שדדפול מגיע לפלוס ב1/10
אני חןשב שאולי היה כדאי עוד קצת למשןך אותו ביחס לזה שיש לו עדיין מעל 5 מיליון שבועי
בן שפירו הוא שם חזק בקהל השמרני בארצות הברית ומזכיר קצת את עמית סגל אצלנו, אני לא יןדע כמה הוא מוכר פה למרות שמאז המלחמה השם שלו הפך למוכר יותר גם בישראל כי הןא מגן חזק על ישראל בכל מיני פורומים.
בכל מקרה הגיוני שסרט שהוא עומד מאחוריו יחסית יצליח(וזה אפילו לא ממש סרט זה תיעודי אתה אומר)
בשלב הזה של החיים שלו,
דיסני רואה מעט מאד (יחסית!) כסף ממה שדדפול עושה בקופות, המקום הסופי שלו בטבלת ההכנסות (כאשר רוב הסיכויים היא שהוא פשוט יחליף סרט אחר של דיסני) פחות חשוב מאשר ההכנסה לסטרימינג של סרט שעדיין אקטואלי ויכול ליצור באז.
ואני אוסיף עוד נקודה -
כרגע דדפול נמצא במרחק קצר אך משמעותי מאחורי הקול בראש 2, לדעתי מבחינת דיסני עדיף שהסרט המצליח של השנה יהיה סרט דיסני-י יותר, ולכן הם יורידו את דדפול בכוונה מהמסכים כדי שלא יעקוף אותו.
צריך להדגיש: הפער הקטן הוא רק ברווחים מקומיים
אך בחישוב הכולל של הרווחים כולל רווחי חוץ יש ביניהם פער של קרוב ל-400 מיליון.
דדפול & וולברין הוא הסרט ה-21 ברשימת הסרטים המרוויחים בכל הזמנים, בעוד הקול בראש 2 נמצא במקום השמיני.
כך שבכל הנוגע לתמונה העולמית המלאה, אין לדדפול ווולברין סיכוי קלוש שבקלושים לעקוף את הקול בראש 2, שכן הוא מפגר הרבה הרבה מאחור.
גם אם הוא לא יורידו אותו, הוא לא יעקוף את הקול בראש.
המיקום של דדפול ברשימה מרשים, אבל זה נובע בעיקר מחוסר התחרות לא מהמספרים אבסולוטיים שלו.
בכל אחד
בכל הריצה שלו, בשבועות המקבילים להקול בראש, דדפול הכניס משמעותית פחות (חוץ משבוע אחד שבו הוא עקף אותו במיליון). אם מחר הקול בראש מפסיק להציג, דדפול צריך 25 מיליון דולר כדי לעקוף אותו. בששת השבועות האחרונים, שזה הזמן שהקול בראש רץ יותר מדדפול, הקול בראש לא הכניס 25 מיליון דולר. אז במגמה הזו, אני לא רואה סיכוי שדדפול יעבור אותו.
הוא לא עולה בדיסני פלוס ב-1/10
הוא מגיע לספריות דיגיטל (VOD) בתשלום ב-1/10, כך שבינתיים הוא ממשיך לעשות כסף לדיסני.
אהה יש הגיון בתשובה של שלמקו
ויש יותר הגיון אפילו בתשובה של רם