דוח קופות שבורות, 17.07.2022: שירת סרטני המזומן

תור מתרסק וסרטני הנהר מפתיעים.

"תור: אהבה ורעם" מתרסק בסוף השבוע השני שלו ב-67.7% ומרוויח 46.6 מיליון דולר. החדשות הטובות: הוא עדיין במקום הראשון. הוא הרוויח 233 מיליון בצפון אמריקה ו-499 מיליון דולר בסך הכול. אם נשווה אותו ל*דוקטור סטריינג' בממדי הטירוף", בשלב הזה בחיים שלו סטריינג' עקף את תור במזומנים בארה"ב (291 מול 233) ובכל העולם (499 מול 688).

אז אכזבה? נו, כשמגיעים לסכומים האלה תמיד מרגיש לי אבסורדי לדבר על אכזבות. אבל אלא אם הסרט יגלה רגליים ארוכות באופן מפתיע, גם הוא כבר לא יגיע למיליארד, ואפילו 800 מיליון נראה רחוק מפה. אני מקווה שנשלחה חבילת ניחומים לבית כל המעורבים כדי לעזור להם להתמודד עם הבשורה המרה.

במקום השני: "המיניונים: עלייתו של גרו". 26.8 מיליון דולר הסופ"ש. 263 בארה"ב עד כה. 534 ברחבי העולם. בננה.

הכניסה החדשה הראשונה שלנו היא "שירת סרטני הנהר": סרט שאת עיקר החדשות בשבועות האחרונים עורר בשל הידיעה שהסופרת שכתבה את הספר מעורבת בפרשיית רצח. הסרט גם נקטל בביקורות (36% בעגבניות, 44 במטאקריטיק) אז כמובן שהוא הצליח להפתיע את כולם ולהכניס 17.2 מיליון דולר. הא.

אפילו אם הסרט יצלול בשבוע הבא (וזה לא בטוח: ציוני הקהל לסרט גבוהים בהרבה מאלה של המבקרים. 96% בעגבניות), את התקציב שלו – 24 מיליון דולר – הוא ככל הנראה יכסה (קחו בחשבון שהסרט עוד לא פתח ברחבי העולם). מה שמוכיח שוב את האמירה הידועה: לאף אחד לא אכפת ממבקרים. או מחקירות רצח.

"אהבה בשחקים: מאווריק" מתקן את הנפילה שלו משבוע שעבר ושוב חוזר לירידה קלילה של 20% וממשיך להרוויח סכום דו ספרתי של מיליוני דולרים (12.2) בשבוע השמיני שלו. בסך הכול הסרט הרוויח 1.2 מיליארד ברחבי העולם. מקום 20 בסרטים הכי מכניסים אי פעם בעולם, ו-11 בארה"ב, למי שעוקב. "אלביס" אחריו במקום החמישי עם 8 מיליון דולר, 106 מיליון דולר בארה"ב ו-170 מיליון דולר בסך הכול.

אם הכניסה החדשה הראשונה הייתה נחמדה ומוצלחת ומפתיעה, הרי שמסתבר ש"סמוראי על ארבע" היה אמור להרוויח יותר מ-6.3 מיליון דולר, כי כולם מדברים על זה כאכזבה למרות ש: באמת? זה היה אמור להרוויח יותר? טוב, זה עלה 45 מיליון דולר, אז אולי בלי קשר זה אכזבה כי את הכסף לא נראה שמישהו יקבל בחזרה. אבל, רגע, למה בעצם שזה יעשה חיל בקופות? זה לא סרט פסטיבלים? מה זאת אומרת "לא"? אז למה זה מציג בפסטיבל ירושלים?

המקום השביעי והשמיני מציג את "בלאק-פון" ואת "עולם היורה: עולם חדש" עם 5.3 ו-5.1 מיליון דולר, בהתאמה. מתחתיהם, "גברת האריס נוסעת לפריז" פתח באופן מצומצם יחסית (980 אולמות) והרוויח 1.9 מיליון דולר. רחוק מהתקציב המדווח שלו (13 מיליון דולר), אבל ייתכן עוד שהסרט יעשה יותר ברחבי העולם או כאשר הוא יתרחב לעוד אולמות.

את העשירייה סוגר "שנות-אור", עם ריצה מאכזבת משהו. הסרט הרוויח 1.4 מיליון דולר – אז לפחות הפעם אין סרטים מתחת למיליון בטבלה – אבל עם 115 מיליון דולר בארה"ב ו-212 ברחבי העולם, עולה וגוברת הסבירות שאת הפיקסאר הבא לא נראה בקולנוע.

בשבוע הבא יצא בארה"ב "אין מצב" (אנחנו נצטרך לחכות לאוגוסט, לצערנו), סרטו החדש של ג'ורדן פיל. שני הסרטים הקודמים של פיל הרוויחו 175 מיליון דולר בארה"ב ו-255 מיליון דולר ברחבי העולם, אז נותר לראות אם הרפתקת האימה החדשה מבית פיל תקלע לציפיות, תבייש את הפירמה, או תתעלה עליהן.