אני ג'ינקס: עצם זה שאני מדווח על תוצאות הקופות בארה"ב מביא לסרטים מזל רע. אחרת איך תסבירו את זה שכאשר לא התפרסמו דו"חות קופות שבורות, יצא לאקרנים הסרט המצליח בהיסטוריה, ועכשיו, מהרגע שחזרתי יש רק אכזבות לדווח עליהן?
בשבוע שעבר אלה היו "המסע בדורך השחר" ו"התייר" שאכזבו. השבוע מביא שורה חדשה לגמרי של אכזבות. קודם כל: "טרון: המורשת". הסרט יצא ברעש עצום (טוענים שדיסני השקיעו 120 מיליון דולר בפרסום בלבד), ונכנס, אלא מה, למקום הראשון, עם 43.6 מיליון דולר. זה לא מעט, אבל בסטנדרטים של סרט כמו "טרון" שהיה אמור להיות ה-ארוע של ה-חורף, זה לא טוב. לשם השוואה, פתיחות של סרטים אחרים שיצאו בדצמבר: "אני האגדה", 77 מיליון; "שרלוק הולמס", 62 מיליון; "קינג קונג", 50 מיליון; "אלווין והצ'יפמנקס", 44 מיליון. לפני שנה בדיוק, היו כאלה שטענו ש"אווטאר" הוא כשלון (ואכלו אחר כך חנות כובעים שלמה), מכיוון שבסופ"ש הראשון שלו הוא הכניס רק 77 מיליון דולר. ו"טרון" הוא לא "אווטאר": כשהדעה הכללית על הסרט היא שחוץ מהויזואליה הוא לא משהו, לא סביר שהיא יראה ירידות חד-ספרתיות בשבועות הבאים. "טרון" לא אבוד לגמרי: בשבוע הבא מתחילה חופשת הכריסטמס, התקופה הכי מכניסה בקולנועים בכל השנה. ובתחום סרטי האפקטים המכוונים גם למבוגרים, לא יוצא שום סרט שיכול להוות לו תחרות. הוא יכניס עוד די הרבה כסף, אבל הוא בשום אופן לא להיט הענק שדיסני ציפו לו. וזה כבר הכשלון השלישי של דיסני השנה (אחרי "הנסיך הפרסי" ו"שוליית המכשף") ביצירת פרנצ'ייז גדול חדש.
במקום השני, "יוגי הדב" הוא עוד סיבוב על הנוסחה: לקחת סדרה מצוירת ישנה, ליצור אותה מחדש כסרט מצולם עם דמויות ממוחשבות, להוסיף בדיחות פלוצים, ולגרוף את הכסף. הכל עבד, במקרה הזה, חוץ מהשלב האחרון. הסרט הכניס 16.7 מיליון דולר, למרות הקרנה בתלת מימד. באמת שאני לא מבין למה "אלווין והצ'יפמנקס" (פתיחה של 44 מיליון דולר לפני 4 שנים) מצליח, ו"יוגי הדב" לא – שניהם נראים נוראיים בדיוק באותה המידה ובאותה הצורה. אבל לחקור את הנושא הזה לעומק נראה לי קורץ כמו להשוות בין הצמיגיות והמרקם של גללי סוסים מזנים שונים. נקסט.
הסרט השלישי שיצא השבוע מצליח להיות כושל עוד יותר: "איך אתם יודעים", קומדיה רומנטית שעשתה 7.6 מיליון דולר, והגיעה למקום השמיני. הבעיה היא שהקומדיה הזאת, שאין בה תלת-מימד או דובים מדברים או מרדפי אופנועי-אור, עלתה משום מה 120 מיליון דולר להפקה – כך שהוא לא סתם אכזבה, אלא אחד האסונות הכלכליים של השנה. איך בדיוק מוציאים 120 מיליון דולר על קומדיה? אין לי מושג, אבל זה בוודאי קשור למשכורות של ג'ק ניקולסון וריס ווית'רספון, וגם אוון ווילסון ופול ראד. את הסרט ביים ג'יימס ל. ברוקס, שכבמאי לוקח את הזמן בין סרט לסרט. הקודם שלו היה "ספנגליש" ב-2004, וזה שלפניו – "הכי טוב שיש", ב-1997. שיתוף הפעולה עם ניקולסון לא עבד הפעם, והסרט נכשל גם בביקורות. חוץ מזה, יש לו את הפוסטר הכי משעמם בהיסטוריה. לא פלא שאף אחד לא בא.
העניינים לא משמחים גם עבור סרטי השבוע שעבר: "המסע בדורך השחר" ו"התייר" איבדו כל אחד כמעט 50% מהכנסות השבוע שעבר, וגם התקווה להצלחה מאוחרת נגוזה. היחידים שיכולים להתגאות בהצלחה השבוע הם סרטי האוסקר: "ברבור שחור" ממשיך לעשות הרבה כסף יחסית ממספר קולנועים קטן יחסית (8.3 מיליון דולר, מקום שביעי), ואליו מצטרף "הלוחם", סרט האיגרוף של דייויד או. ראסל עם מארק וואלברג וכריסטיאן בייל (שאגב, גם אותו ארונופסקי היה אמור לביים בשלב כלשהו) הגיע להפצה רחבה ולמקום הרביעי, עם 12 מיליון דולר.
מכיוון שגם השבוע הבא לא מביא שום דבר שנראה כמו להיט ענק ("פגוש את הפוקרס הקטנים" ו"אומץ אמיתי"), נראה שזה הולך להיות חודש דצמבר ההוליוודי הגרוע ביותר מזה שנים. תתכוננו לגל נוסף של פאניקה ודיבורים על מותו המתקרב של הקולנוע ואימת הפיראטיות.
לטבלה המלאה ב-BoxOfficeMojo
דוחקו?
קראתי את השאלות הנפוצות ולפי מה שכתוב שם נמאס לך מהדוחקואים.
זה לא שאני מתלונן אבל מה היה מיוחד השבוע?
ואיפה המילון מושגים?
לא יהיה דוחקו שבועי.
אבל מדי פעם, כשרד במצב רוח, וכשלא שואלים אותו "מה מיוחד הפעם שאתה עושה דוחקו?", אין סיבה שלא.
פגוש את הפוקרס הקטנים
אני חושב שיש לו פוטנציאל להיות להיט ענק. שני הסרטים הקודמים בסדרה הכניסו סכום תלת-ספרתיים כל אחד וזה לא שיש איזו תחרות גדולה בחופשת חג המולד. כמה שאני מתעב את הסדרה הזו, היא קנתה לעצמה הרבה מעריצים במהלך העשור האחרון והם אוהבים את סוג ההומור הזה.
אם "אומץ אמיתי" יכנס לעשרת הגדולים, יהיו בטבלה שני סרטים עם ג'ף ברידג'ס. אני לא חושב שזה קרה לו לפחות מאז תחילת שנות ה-90.
כן, אבל סכום תלת-ספרתי זה לא שוס גדול בימינו
לפני שנה פחות שבוע, הטבלה נראתה ככה: 1. אווטאר – 75 מיליון; 2. שרלוק – 62 מיליון; 3. הצ'יפמנקס 2 – 48 מיליון. השנה, כמו שזה נראה עכשיו, בכלל לא בטוח שלאורך החודש כולו יצא אפילו סרט אחד שיכניס סכום שווה ערך למקום השלישי של אותו שבוע בודד.
תלת ספרתי
התכוונתי כמובן מספר מיליונים תלת ספרתי, זאת אומרת סכום תשע ספרתי. אני לא יודע למה רשמתי "תלת ספרתי".
כן, נו, לזה גם אני התכוונתי
די ברור ש"פגוש את הפוקרס הקטנים" יעשה יותר מ-100 מיליון דולר. די סביר שגם יותר מ-200 (שני הסרטים הקודמים הגיעו לזה). הנקודה שלי היא שאפילו זה לא יציל את החודש כולו מלהיות חלש מאוד קופתית, יחסית.
אני לא יודע.
סרטים של בן סטילר פותחים בגדול בדרך כלל, וזה סרט המשך לשני סרטים די מצליחים. למה שלא יפתח עם 45-50 מיליון או אפילו יותר?
גם אם אין בו תלת-מימד, זה לא כאילו צריכים תלת-מימד כדי לפתוח בגדול.
אותי התוצאות כלל לא מפתיעות
את טרון ראיתי בפעם הראשונה לפני כחצי שנה והרי ברור שזה סרט שפונה לנישה מאוד מאוד ספציפית.. לא פלא שאלו ההכנסות שלו בשבוע הראשון שגם הם ממש ממש מפתיעות אותי ציפיתי להרבה פחות.
את הצ'יפמנקס אני לא זוכר שאהבתי,
אבל יש לי זכרונות טובים מיוגי בר, ומכל שאר החבר'ה של האנה ברברה.
כבר התכוונתי לראות את הסרט, אבל הטריילר האידיוטי הרס כל סיכוי לזה.
לא בדיוק אכזבה או הצלחה
טרון הוא סיקוול לסרט שדי נכשל ביקורתית ובקופות(רק לאחר מכן הפך ל(סוג של) קאלט,בן 28 שנה אההוהוא סרט גיקים,כול זה על מונח על כתפי הסרט החדש,כך שאכזבה כן,אבל זה אל הפלופ שאולי עושים ממנו.
אכזבה או הצלחה, וגם פלופ, הם מושגים שתלויים מאוד
בציפיות, והציפיות של האולפן מהסרט (לפחות בהתבסס על ההשקעה בו) היו הרבה יותר גבוהות מתוצאות הקופות.
מהמערך הפרסומי הנרחב
היה ברור שמצפים שיותר מרק גיקים וחובבי הסרט הראשון ינהרו לסרט ההמשך. כפי שכתוב בדוחקו, הפרסום עבד, אבל הביקורות הקוטלות כנראה יחסלו את הסרט בשבוע השני. מעניין אותי לדעת אם יהיה פה שידור חוזר של אווטאר (זה של שיאמלאן, לא קמרון) – סרט שגם הביקורת וגם הקהל שנאו אותו, אבל מצליח בגלל פרסום רחב במידה כזו שאפילו מדברים על סרט המשך.
אף אחד לא מדבר על המשך ל"אווטאר" (של שאמלאן)
זאת אומרת, הוא לא הפסיק לבלבל על הטרילוגיה שהוא מתכנן מהסדרה, אבל אחרי השנאה לסרט הראשון הן מהמבקרים והן מהמעריצים של הסדרה, פלוס העובדה שהוא לא הצליח כל כך (בקושי החזיר את מה שהשקיעו בו בארה"ב) ושאף אחד לא מדבר יותר על המשך.
חוץ מדיסני כמובן… זה סרט נישתי מדי, אם אתה לא אוהב משחקי מחשב ועולמות ממוחשבים הדבר האחרון שתרצה לראות זה את טרון. קחו בחורה אמריקאית ממוצעת ורוב הסיכויים שהיא תעדיף לראות קומדיה קלילה או קומדיה רומנטית (או אפילו סרט אקשן הוליוודי ממוצע) על פני העולם החנוני של טרון.. זה היה יותר צפוי מהנפילה של שוליית המכשף… דיסני בקרשים.
זה לא ממש מדוייק.
בארה"ב סרי מד"ב ואקשן הם הסרטים הגדולים. בארץ זה יותר הקומדיות והאנימציה.
כן, אין ספק שהם מסכנים
להיות האולפן הראשון אי פעם שבשנה אחת יש לו שני סרטים שעברו את המיליארד ("אליס בארץ הפלאות", "צעצוע של סיפור 3").
העובדה שהם קנו את מארוול והולכים להפיץ את "אוונג'רס" ואת שאר סרטי מארוול שיהיו בטח הצלחה אדירה…
דיסני אומנם הפסידו מהסרטים האלה שנכשלו, אבל הם יתגברו על זה בזכות הלהיטים שלהם.
המסכן האמיתי פה הוא ג'רי ברוקהיימר, פעם המפיק הגדול והמצליח בהוליווד וזה שכולם היו בטוחים שיודע איך להפיק להיט אחרי להיט, אבל אחרי שני כישלונות צורבים כל כך בזה אחר זה המעמד שלו יכול לרדת משמעותית. זה הכל תלוי בביצועים של "שודדי הקאריבים 4".
עוף טופיק: כמעט מזגתי קולה על המקלדת במקום בתוך הכוס.
כנראה זה מעיד משהו על הריכוז שאני משקיע בהודעות האתר הזה לעומת החיים מחוץ למסך.
למקלדת שלום.
לגבי יוגי בר
כדאי להזכיר שבמאי האנימציה בסרט הוא הישראלי אלכס אוראל, מנהל סטודיו CREW972 התל-אביבי.
וואלה, לא ידעתי
מצד אחד, יפה לו, וברור שתפקיד של במאי אנימציה עדיף על אנימטור דמויות מס' 126. מצד שני – עבור אדם שעבד בפיקסאר בעברו, לעבור להנפיש דובים מפליצים בסרט עם דירוג עגבניות של 13%… בהרבה מובנים זאת לא בדיוק התקדמות.
פיקסאר או לא פיקסאר
להיות במאי אנימציה בבלוקבאסטר הוליוודי ולפקח על צוות של עשרות אנימטורים בכירים, זה קצת יותר משמעותי מלהנפיש כמה שניות בסרט. אפילו אם הוא של פיקסאר.
אולי זו לא התקדמות מבחינת איכות הפרוייקט, אבל מקצועית זה ללא ספק שם את אלכס במקום אחר לגמרי.
מן הסתם.
גם אני לא הייתי אומר לזה לא.
והנה ראיון איתו על העבודה על יוגי:
http://jimhillmedia.com/editor_in_chief1/b/jim_hill/archive/2010/12/27/it-takes-a-smarter-than-the-average-animation-supervisor-to-make-a-quot-yogi-bear-quot-movie.aspx?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed:+Jimhillmediacom+(JimHillMedia.com)
הפוסטר של "איך אתם יודעים"
אני חושב שמי שעיצב את הפוסטר שיחק יותר מדי "הרמז" בילדותו. ג'ק ניקולסון כפרופסור שזיפי.
מה שיותר בעייתי בפוסטר
זה שהוא לא נותן שמץ של רמז על הסרט או על העלילה שלו. אם לא היה כתוב למטה "קומדיה חדשה", לא הייתי בטוח אפילו בזה. הוא לא עושה שום דבר חוץ מלהציג את רשימת השחקנים. זה לא פוסטר, זה עמוד IMDb מקוצר.
זה לא שונה מהמוני פוסטרים אחרים
אחד מז'אנרי הפוסטרים האהובים ביותר הוא "משולש הדמויות" (תמונה של הדמות הראשית במרכז ושלל דמויות משניות יותר ויותר בצדדים ובמרחק). ממתי פוסטר כלשהו מהז'אנר הזה נותן רמז על תוכן הסרט?
בדרך כלל,
ההעמדה של הדמויות אמורה לתת רמז כלשהו בעניין היחסים בינהן בסרט. למשל, כשגבר ואישה עומדים בפוסטר גב אל גב, זאת קומדיה רומנטית שבה בהתחלה הם לא יסתדרו זה עם זו אבל בסוף יתאהבו. אם הפוסטר הוא על רקע שחור, זה יהיה סרט מתח/אימה/אקשן. אם הפוסטר על רקע לבן, זאת קומדיה. וכו'.
טוב, שמע
הצבעים וההבעות של החבר'ה בפוסטר הנוכחי גם כן מרמזים שזה לא סרט אקשן אימתי ומורט עצבים.
שוברי קופות הם הסרטים שבהם הילדים צופים הכי הרבה
כידוע – לילדים אין כלל חוש ביקורת, וכל מה שכולל אפקטים, אקשן ופיצוצים מלהיב אותם, והם יצפו באותו סרט שוב ושוב אפילו שהם כבר מכירים אותו בעל פה.
זו הסיבה למה סרטים גרועים כמו סידרת "רובוטריקים" מרוויחים הרבה!!!
היי גרגמל
כמו ששמת לב, יש באתר כבר גרגמל אחד (שפרסם תגובה ממש כמה תגובות מעליך). יהיה נחמד אם תוכל לבחור לך כינוי אחר. תודה.
הממ... יש בזה משהו.
וזה נותן לי רעיון. חשבתם אולי, איכשהו, לחשוף את עין הדג לילדים ולמתבגרים-צעירים? אני חי בקרבתם וזה מתחיל לשגע אותי שהם חושבים שהרבה אקשן, הרבה בדיחות וכמה קטעים מרגשים הם מתכון לסרט מצוין. תנו קצת כבוד לסרטים איכותיים!
לעזאזל, אני מכיר מישהי שבטוחה שסרט בשם "האקסיות של האקסית שלי" (או משהו כזה) זכה בפרס האוסקר! WTF?
נו, אז תראה להם את האתר.
(ל"ת)
כן, אבל אני גר באמצע שום מקום.
להראות את האתר לילדה הזאת לא יציל את שאר הארץ מאובדן האיכות הזה. תנסה להחדיר כתבה מעין הדג למעריב לילדים או משהו כזה…
אתה חושב שהתמונות בביקורת על "טרון" יפריעו להם?
לא... אני מעדיף לא להראות להם את עין הדג,
בדיוק מאותה סיבה שאני נמצא בעין הדג:
אין לי יותר מדי חברים.
התכוונתי שאין טעם להראות את האתה לילדים במקום אני גר בו
שמלבד מיעוט של אנשים נורמלים, יש בו רק ערסים מחד ואשכנזים שמנסים להיות ערסים מאיד. אבל יהיה מגניב להראות לכל הילדים המרכזניקים את נפלאות הקולנוע והתגובות הציניות (בכלל, למישהו מהאתר יש ילדים שנחשפו לעין הדג?)
מישהו מהאתר הוא ילד שנחשף לעין הדג.
חלק ניכר מהגולשים הם ילדים שנחשפו לאתר (בשליפה – ארמדילו, חסדיה שוטה, ג'אגואר, אני). הרבה מהגולשים כאן אפילו לא סיימו תיכון.
עין הדג הוא אתר די פתוח – כשכותבים שם של סרט בגוגל, הביקורת שלו בעין הדג היא אחד מהדפים הראשונים שרואים שם. לפעמים מי שנכנסים אל הדף הזה הם ילדים שרוצים לברר באילו זעות הסרט מציג, ובביקורת של האתר ל"השומרים" מישהו כתב "איזה אתר מעפן, אי אפשר לראות כאן את הסרט". הילדים שנכנסו לדף כדי לקרוא מידע על הסרט אולי יקראו עוד, ואולי לא. אני לא יודע בן כמה אתה – אני בן 14 (עוד מעט 15), וחברים שלי היו מהסוג שטוען שהמירוץ לזהב ומבול של צרות הם הסרטים האהובים עליהם בעולם. לאט לאט גם הם נפתחו לסרטים מסוג אחר. זה לא אומר שלא שמעתי מידידה שלי משפט כמו "לדעתי 'אל תלחצי אני בדרך' צריך לזכות באוסקר" לפני ימים ספורים, אבל עם הזמן הם ירחיבו את האופקים הקולנועיים שלהם. מילה שלי.
אתה בחטיבה? באמת? וואו, אני הופתעתי.
חשבתי שכל החבר'ה מהאתר הם אנשים שפרשו מקורס קולנוע באוניברסיטת תל-אביב, זה רק מחזק את המשפט המעצבן "אל תסתכל בקנקן".
כל מה שאמרת בסדר, העניין הוא שבמקומות כמו שאני גר הילדים מופרדים מהידע על סרטים איכותיים על ידי חומה של טיפשות ואובססיה לסרטים שיש בהם מין בוטה ואיברים כרותים (פיראנה, למשל).
השבוע לדוגמה, הזכרתי את "להציל את טוראי ריאן" כסרט האהוב עליי, והתוגבה שזכיתי לה הייתה "וואלה מי מכיר את זה? כמה הסרט הרוויח? אפס שקל? *צחוק אווילי המזכיר גורילה*…".
קובי ניב אמר בספרו שלכל אחד יש חבר שאתה מתעב את הסרטים שהוא אוהב, ואוהב את הסרטים שהוא מתעב. אפשר להגיד שכל בית הספר שלי מתאים להגדרה הזאת.
גם אני ילד
(אני לא יודע אם 16 וחצי זה נחשב אצלכם ילד, אבל אל תשכחו אותי)
הינה עוד ילד (16 וחצי, הגעתי לאתר בגיל 12 ככה)
גם לי יש ילדים כאלה בכיתה, אבל אני די מתעלם מהם, מהרבה בסיבות אחרות. למזלי החברים הקרובים שלי דווקא אוהבים סרטים טובים (מרתון מונטי פייתון ומל ברוקס ביום כיפור זה פשוט כיף), וגם יותר ריצניים כמו הסנדק.
אלו היו שני הסנט שלי על זה.
ואני 15
וניהנת מסרטי אקשן מטומטמים (אפילו מג'י איי ג'ו) והמעט יותר ריצניים (לרוב הילדים בכיתה שלי יש טעם לא רע בסרטים-אחד מהם אפילו קורא עין הדג!)
ואני 18, זה עדיין ילד, נכון?
והגעתי לכאן בגיל 12, בערך ("המקום בו שונאים את כל הסרטים הטובים" כך קראתי לאתר הזה אז). והחברים שלי לא ממש בקטע של סרטים איכותיים למרות שאני מכריח אותם לראות לפחות אחד בשבוע (אתמול הראיתי לאחד מהם א "ביקור התזמורת" ולהפתעתי הוא אהב אותו).
רק בי"ב וכבר מתעסק באופל? Shame on you!
(ל"ת)
בשבילי זאת כמעט קללה
שיש לי חברים כאלו. משום מה מאד מתסכל בשבילי שבעיקר אחד מהחברים שלי גם נהנה מהסרטים היותר "איכותיים", בעיקר בגלל שהוא לא יודע מה לעזאזל הוא מתכוון לומר כך שאני נאלץ להקשיב לו חופר 5 שעות… מאד מתסכל.
כל כך הרבה ילדים... מתחיל להרגיש כאן כמו ב4chan
(ל"ת)
רק קודם קשור להם את הידיים וקח להם את המקלדת
(מה? אני מגנה על האינטרסים שלי…)
יש בזה טוב ורע
טוב – אם יבואו הקוראים הצעירים שרוצים ללמוד ולהרחיב את הידע בקולנוע ונמאס להם מפורומים שמילת התואר העיקרית בהם היא "מהמם". רע – אם הם לא יבינו את ההבדל בין התלהמות חסרת טעם לבין נימוק רציני ויהפכו כל דיון שני לסיוט אינטלקטואלי (כמו התגובות בסינמסקופ, רק פחות מדכא).
בכל אופן, הייתי שמח לראות סרט בשם "האקסיות של האקסית שלי". :)
לגבי סינמסקופ
מש"א… :/
כבר לא נעים להיות שם.
עכשיו כשאני חושב על זה
"הארי פוטר" האחרון אולי יש סיכוי לעבור את "אווטאר", לא?
אני אסביר. "הארי פוטר ואוצרות המוות חלק 1" פתח מאוד בגדול, ובשבוע השני היתה לו ירידה די קלה והוא הרוויח בהכנסות עולמיות יותר מ-600 מיליון דולר ב-10 ימים כמו "אווטאר". וזה עוד *בלי* תלת-מימד.
רק מה, שבוע אחר כך היתה לו ירידה חדה מאוד, כנראה בגלל סצינות השיטוטים ממקום למקום שאת הקהל הרחב כנראה שיעממו (אני יודע שאת חברים שלי זה שיעמם, וקראתי תגובות באינטרנט של אנשים שגם אמרו שזה שיעמם אותם).
אבל כש"הארי פוטר" האחרון יגיע לאקרנים, הוא יגיע בתלת-מימד (וכנראה שהוא לא יהיה רע) והפעם במקום הליכות יהיה בו בעיקר סצינות אקשן אפיות וקליימקס רגשי לסדרה הארוכה הזו, אז יהיה לאנשים סיבה לראות אותו שוב ושוב.
מה נראה לכם?
לא.
"הארי פוטר" מכניס כמה שהארי פוטר מכניס. משום שזה הפרק האחרון החגיגי והתלת-מימד, יכול להיות שפרק 7ב' יעשה קצת יותר כסף מהפרקים האחרים בסדרה, אבל הוא לא פתאום יקפוץ ויכניס פי שלושה.
כמה דברים...
1. לגבי הרווחים של טרון – מתחבר למה שכמה אחרים כתבו פה: לא מפתיע אותי. מלכתחילה הציפייה שלי דיסני לייצר מטרון בלוקבסטר נראתה לי תמוהה. סרט מאוד נישתי, האם הם ציפו לגל נוסטלגיה של (החנונים מבין) ילדי שנות ה-80 או שמא ציפו שנוער העולם יתנפל על הסרט? לדעתי הסרט רחוק מלהפוך לפנומנה ולכן לא יתקרב לעשות מה שדיסני חלמו שיעשה בקופות…
2. לגבי How Do You Know – אתה צודק. הסרט עלה 120 מיליון, מתוכם 40 לשחקנים.
http://www.slashfilm.com/how-know-cost-120-million-40-million-actors
3. לא קשור אבל על הדרך – הייתי קורא קבוע בגלגול הקודם של האתר, הפעם החלטתי (להשתדל) להיות גם מגיב קבוע. בהצלחה!
שמתי לב לתופעה מוזרה לפיה
כל כתבה חדשה ננטשת מתגובות אחרי 36 שעות.
אז מישהו יכול לענות לי על השאלה ששאלתי בכתבה על הארי פוטר לפני 36 שעות:
בסלנג של עין הדג, מה זה בוחצלגיחצני?
הינה ההגדה מהמילון מושגים :
בוחצלגיחצן – הכוונה המילולית היא למשהו שקשור ללולאות זמן שהן לא מעגלי זמן. יונתן יודע. בסלנג המורחב משמש המושג לפתרון מחלוקות שאין עליהן תשובה חד משמעית.
http://www.fisheye.co.il/static/diction.htm
סיבה אפשרית לאכזבה של טרון
זה דירוג ה-PG שהוא זכה לו. סביר להניח שהיו בני נוער (בארה"ב) שזה נראה להם מגניב , אבל הם הסתכלו על הדירוג ואמרו 'נו באמת, זה בטח לילדים'. אבל זו רק השערתי.
אני מבטיח לך שבני נוער בארה"ב לא בודקים את הדירוג לסרט
(ל"ת)
עוד דבר שקרה השבוע
השנה חצתה את קו 10 מיליארד הדולר בהכנסות כוללות והפכה לשנה השנייה ברציפות (אחרי שנה שעברה) שעוברת את הקו הזה.
ואיך זה מתיישב עם "דצמבר הגרוע ביותר מזה שנים"?
(ל"ת)
יש עוד חודשים בשנה חוץ מדצמבר
(ל"ת)
The hell you say!
מה שהתכוונתי היה שבעצם היו צריכים להיות גם חודשים שוברי שיאים השנה, במקביל לשפל של דצמבר. אז אני לא יודע אם גל של פאניקה על מות הקולנוע באמת יהיה מוצדק.
הוא לא יהיה מוצדק
דצמבר השנה חלש רק משום שהסרטים בו חלשים.
מה שנכון נכון.
(ל"ת)
נקווה שעם בוא The Fighter המצב ישתפר.
נראה מבטיח.
זה נראה מבטיח?
נראה לי הכי "סרט של הולמרק שלא ברור מה עושים בו שחקנים מהאיי-ליסט".
הכינוי שלך הוא על שם הספר, או על אחד העיבודים שלו?
כי ממש לאחרונה שמעתי את וייליאם שאטנר מלגלג על הסרט משנת 58 בו שיחק, ועניין אותי לדעת אם הוא גרוע ברמות קומיות.
על שם הספר
שאני מודה שלא הצלחתי לצלוח עד סופו…
רד פיש, אתה לא לבד
גם אני ג'ינקס: כל סרט שאני מצפה לו בסופו של דבר נחשב (ע"י המבקרים או החברים שלי) גרוע.