סטימפאנק, צוות שודדות, מפצח אגוזים ושלמה המלך (ואפילו עוד טריילרים)

אמנם אין גשם בחוץ, אבל יש מבול של טריילרים בפנים.

אם חשבתם שנגמרו כל הטריילרים אחרי הפוסט הקודם, אז טעיתם, כי הנה הגיע עוד מבול עצום שלהם, בתקווה שאלה האחרונים ועכשיו תהיה רגיעה מסוימת אבל אני כנראה טועה.

מאמה מיה 2 

לכל דבר בימינו יש המשך, אבל היה ז'אנר אחד שהיה די חסין למחלה הזאת עד היום: מחזות זמר. היו, כמובן, סרטי ילדים עם שירים שהיה להם המשכים אבל למרות ההצלחות הכבירות של "צלילי המוזיקה" ,"שיקגו" ודומיהם לא נוצרו המשכים כמו "צלילי המוזיקה 2: עלייתם של אנשי הזאב" או "שיקגו 2 ניו יורק". אבל 2018 רוצה לנסות לשנות את זה עם "מאמה מיה 2: לאבבא יש עוד שירים שלא השתמשנו בהם".  הטריילר מעלה לא מעט שאלות (איפה מריל סטריפ? למה יש גרסה צעירה של סטלן סקארסגארד שהיא לא אחד מהבנים שלו? וואי, נכון, איפה אמנדה סייפריד התחבאה כל הזמן הזה?) אבל הגדולה מכולם היא עדיין אותה שאלה ששמורה לרוב המוחץ של ההמשכים: "למה צריך את זה?" .

סיקאריו 2: סולדאדו

ומהמשך אחד להמשך אחר. עקרונית, ההמשך הזה טיפ טיפה יותר מובן לי – החלק הטוב ביותר ב"סיקאריו" היה בניסיו דל טורו, אז ספין-אוף על הדמות שלו זה כמעט מתבקש. אבל מה שהיה טוב ב"סיקאריו" היה הבימוי המותח והייחודי, ומזה לא נראה שנשאר הרבה כאן.  אומנם הרבה אנשים התלוננו על "סיקאריו" והקצב המוזר שלו, אבל זה לפחות הפך את הסרט לייחודי – "סולדאדו" כבר נראה כמו סרט אקשן גנרי לחלוטין.

אושן 8

הטוב: זה נראה כיפי, הקאסט משובח (שרה פולסון! קייט בלאנשט היא בראד פיט! הלנה בוהנם קרטר!) וסרטי שוד הם תמיד כיפיים (ראו ערך: "לוגאן לאקי").

הרע: זה טיפ-טיפה מפריע לי שבעוד שהגרסה הגברית שדדה קזינו ודברים אחרים הבנות שודדות תצוגת אופנה. ואולי היה אפשר להימנע מלהיות שיחזור אחד לאחד של "אושן 11".

הרגע, מה?: אן האתאווי היא חלק מהצוות או הנשדדת? כי בתמונות פרסום היא נראתה כמו חלק מחבורה, אבל הטריילר גורם לה להיראות כמו המטרה.

Mortal Engines/ מנועי התמותה

סטימפאנק זה ההגדרה המילונית של "טיפשי אבל מגניב": אין בזה שום היגיון, ומה הקטע אבל גלגלי שיניים בכל דבר זה נראה יפה והאפקט הזה של קיטור שיוצא מארובה זה צליל מגניב.

לכן מפתיע לגלות שלא יצא עדיין סרט סטימפאנק הוליוודי גדול. הטריילר לא מראה הרבה, חוץ מכל לונדון כמכונה זזה, שזה די מגניב ומתמקד במה שנראה כמו הסצנה הראשונה של הסרט שנראית קצת כמו חיקוי של "מקס הזועם", אבל יש דברים יותר גרועים לחקות.

מפצח האגוזים וארבע הממלכות

סיפור פנטזיה מוכר שנהפך לאפוס קרבות? לא, תודה, דיסני – אפילו את "אליס בארץ הפלאות" לא ראיתי בפעם הראשונה. ולמרות שגם בסיפור המקורי של "מפצח האגוזים" היו כמה קרבות, אז זה לכאורה יותר בסדר אני עדיין לא הולך לשום סרט שמבטיח לי את "הצד האפל של האגדה".

אגדת המלך שלמה

אני ממש רוצה לאהוב את הסרט הזה. סרט אנימציה בדו מימד ישראלי על אגדות התנ"ך זה בדיוק מסוג הסרטים שהייתי רוצה שייצרו פה, אבל למה כשכבר יוצרים סרטים כאלה הם צריכים להיות כל כך… מעפנים? לילדים? עם שחקני קול שלא עושים את העבודה שלהם? משהו בטריילר הזה לא עובד בכלל, ואומנם אם כבר לקחת את הילדים לסרט אנימציה בינוני אז שיהיה תוצרת מקומית, אבל אי אפשר לקחת אותם לסרט אנימציה טוב? נקווה שהטריילר מטעה אותנו. אה כן, הטריילר משום מה לא ניתן להטמעה – אז תצטרכו ללכת לראות אותו ביוטיוב עד שיתקנו את זה. עדכון: נראה שבמקום זה, יונייטד הורידו את הטריילר. מוזר. בכל מקרה, הנה הטריילר ממקור אחר.

מחווה טיפשית וחסרת טעם

מכל הסרטים ברשימה ואולי מכל הסרטים של 2018, זה כנראה הסרט שאני הכי מצפה לו. לא בגלל הקאסט המרשים, ולא בגלל הנושא אלא בגלל הבמאי: דייויד ויין אחראי על סרט הקומדיה הטוב של האלף החדש ("קיץ אמריקאי חם ורטוב") והיה מעורב בסדרת הקומדיה הטובה ביותר של האלף החדש ("בית חולים לילדים") אז אפילו שיש לו לא מעט סרטים פחות ממושלמים מתחת לחגורה, סרט חדש שלו זה אירוע לכל דבר. הסרט מספר על חבורת "National Lampoon" שהיו אחראיים על סרטים כמו "מהומה במועדון" ו"בית החיות" ועוד שלל סרטים אחרים, ונראה שהוא לוקח את הסגנון של הביו-פיק המתחכם אפילו צעד אחד קדימה מ"הזאב מוול סטריט" ו"מכונת הכסף".

וגם הפוסטר, שמהווה מחווה לאחת משערי העיתון של הקבוצה, מוצלח ביותר:

Webp.net-resizeimage (7)