1. ברוס ויליס הודיע על פרישה ממשחק בעקבות אפאזיה, מה שמסתדר עם השמועות לגבי מצב בריאותו שאוזכרו בפינה לפני כחודשיים. לאור זאת, אגב, פרסי הראזי ביטלו את הקטגוריה המיוחדת שהייתה לו השנה במחווה חביבה.
בשנים האחרונות השתתף ויליס בסרטים שאפילו הבמאים שלהם לא זוכרים (ויש שיוסיפו שבגלל המצב הקוגניטיבי המתדרדר הוא רצה להספיק לעשות כמה שיותר), ולמרות זאת, מדובר באגדה הוליוודית שמאחוריה סרטים באמת נהדרים כמו "ספרות זולה", "החוש השישי", "עיר החטאים", "לופר" וכמובן – "מת לחיות" ששייכת כעת לדיסני.
2. והנה הסיבה שהזכרתי זאת: שירות דיסני פלוס ינחת בישראל ב-16 ביוני. זהו, זה רשמי. לא "אחרי חגי תשרי" וגם לא "בקיץ של שנה מעוברת אבל שהיא לא מספר ראשוני". כיוון שאנחנו כבר באפריל, זה אומר שנוכל ליהנות ממגוון תכני דיסני בחודש שאחרי החודש הבא.
ומלבד "מת לחיות", מה בעצם כולל השירות? את כל סרטי האנימציה של דיסני ופיקסאר, כל תוכני "מלחמת הכוכבים" (מלבד ספיישל חג המולד), "משפחת סימפסון", "איש משפחה", "אבא אמריקאי", תכנים של רשת ABC ("האנטומיה של גריי", "אבודים", "סקראבס" וכיוצ"ב), נשיונל ג'יאוגרפיק וסרטים שהופקו תחת אולפני פוקס כמו "הנוסע השמיני", "שליחות קטלנית" והקלאסיקה העל-זמנית "הגוף של ג'ניפר", וכמובן גם סדרות כמו "איך פגשתי את אימא", "גלי" ו"מלקולם באמצע".
לגבי תוכני הולו, שבמדינות רבות נכללים בשירות, לפי דיווח של "כלכליסט" הם הוסרו מרשימת התכנים שיהיו זמינים בישראל, על אף שבמדינות אחרות סדרות וסרטי הולו מגיעים כחלק מדיסני פלוס. זה לא מעיד על כך שהם לא יהיו בישראל, אבל זה גם לא מבטיח שהם כן. נגלה בזמן אמת.
מנוי יעלה 40 ש"ח לחודש או לחילופין 400 ש"ח לשנה – מה שמוזיל במעט את העלות החודשית, אבל כל העסק עדיין יקר מהחבילה הבסיסית בארה"ב (זו שאינה כוללת את הולו, כפי שאולי יקרה גם אצלנו) ושעומדת על 8 דולר.
3. ואם כבר דיסני פלוס, מעריצים חדי עין הבחינו שהחברה העלתה בטעות (או שלא בטעות) גרסה רכה יותר של "הפלקון וחייל החורף" ובה סצנות שהיו אלימות הפכו לטיפה'לה פחות אלימות. אבל נראה שמדובר בטעות, בכל זאת – זה השירות שמארח כרגע את "דרדוויל" ללא צנזורה. הגרסה המקורית חזרה מאז לפלטפורמה.
החדשות האמיתיות בכל הסיפור הזה הן שיש כאלה שלא רק צופים ב"הפלקון וחייל החורף" יותר מפעם אחת, אלא גם מעריצים אדוקים מספיק כדי להבחין בשינויים מינוריים. מי אתם ולמה?
וחכו, זה לא הדבר המוזר היחיד שהם עשו שקשור במארוול: החברה הסירה הקדשה לזכרו של סטן לי שהופיעה בסיום פרק של "המעניש", אבל השאירה הקדשה זהה בפרק של "ג'סיקה ג'ונס". האם לפרנק קאסל אין זכות להיפרד מסטן לי? איזו חברה מוזרה.
4. "בית הדרקון", סדרת הפריקוול של "משחקי הכס" שתעסוק במשפחת חובבי גילוי העריות של ווסטרוז, תעלה לשידור ב-21 באוגוסט – שזו, האמת, תקופה מוזרה להעלות בה סדרה בסדר גודל שכזה. הרי כל העונות של "משחקי הכס" עלו באפריל (למעט אחת שעלתה ביולי) וזה הלך להם מצוין.
הניחוש שלי? HBO רצו לייעד את הסדרה לעונת הסתיו או החורף, אבל הם העדיפו להקדים את אמזון וסדרת "שר הטבעות" היקרה שלה כדי להיות ראשונים בשיח האינטרנטי. אחרת קשה להסביר מצב ובו שתי סדרות הפנטזיה הגדולות של השנים הקרובות יעלו בהפרש של פחות משבועיים זו מזו.
אבל היי, שעתיים של פנטזיה עתירת תקציב מדי שבוע נשמעות כמו חלום. מי אני שאתלונן?
5. אבל עזבו, ייתכן שהלהיט האמיתי של אמזון יגיע ממקור אחר: מפעל העבדים של בזוס הודיע על ריבוט לשעשועון הקלאסי "הטירה של טאקשי". למי שלא מכיר, מדובר באחד השעשועונים המצליחים בעולם, מאלה שלא צריך לקחת ברצינות, והוא כולל אתגרים פיזיים מהסוג שרק המוח היפני מסוגל להמציא – בערך כמו "נינג'ה ישראל" רק מטומטם והרבה יותר מהנה. במקור הנחה אותו (וגם יצר) השחקן הידוע טאקשי קיטאנו. עוד לא ברור אם קיטאנו יחזור גם לשעשועון החדש אבל בכל זאת, יהיה כיף לראות שוב מבוגרים נופלים באתגרים וחוטפים מכות כאילו הם במשחק של נינטנדו.
(ואם כבר, הגיעה העת להוציא משהו מהמערכת: "נינג'ה ישראל" זו הטעיה. האם הזוכה יובל שמלא התחזה לאיכר כדי להתנקש בלורד פיאודלי? לא? אז הוא לא נינג'ה!)
6. ואם כבר אנשים שחוטפים מכות בשידור, ויל סמית' פרסם התנצלות רשמית בפני כריס רוק, וטען שחצה את הגבול, טעה ושזה לא מעיד על האדם שהוא רוצה להיות. האקדמיה, מצדה, הודיעה שהיא מגנה את המעשה של סמית ותבחן צעדים נוספים (אני מציע שכולם יעלו להנחות עם קסדה). סמית בינתיים הקדים כל עונש שהוא עשוי לקבל, והודיע שהוא מתפטר מהאקדמיה – זה אומר שסמית' לא יכול להצביע יותר לסרטים, אבל הוא כן יוכל לקבל פסלונים אם אי פעם יחלקו לו כאלה.
לא שיש לו סיכוי גדול. נטפליקס כבר הודיעו שהסרט "Fast and Loose" בכיכובו כבר לא יצא אל הפועל – ויש לחברה הזו מזל, כיוון שלא צולם ממנו ולוּ פריים אחד. גם "בחורים רעים 4", לפי הדיווחים, כרגע בהשהיה עד הודעה חדשה מצד אולפני סוני.
התגובה של בית העכבר צפויה להיות מעניינת יותר. אם סרט ההמשך של "אלאדין" עדיין יקרה זו באמת תהיה הפתעה (מצד שני, תמיד אפשר להחליף שחקן לג'יני), ויש לי ספקות גם לגבי סדרת דוקו שסמית' אמור להשתתף בה במסגרת דיסני+/נשיונל ג'יאוגרפיק, סדרה שבמסגרתה הוא והצוות שלו היו אמורים לחצות את כדור הארץ מהקוטב הדרומי לצפוני (חבל, דווקא נשמע מעניין).
אבל האולפן שהכי בצרות הוא זה שיש לו כבר סרט שלם בכיס: אפל עשו היסטוריה בטקס האחרון בזכות "קודה", ובאופן אירוני הם כבר בנו על עונת הפרסים של שנה הבאה עם "אמנסיפציה" (Emancipation) בבימוי אנטואן פוקואה ובכיכובו של סמית' – סרט שצולם במלואו (ושכתבנו עליו בעבר, זה הסרט ההוא שפוקואה לא היה מוכן לצלם בג'ורג'יה). "אמנסיפציה", לפי הדיווחים, עלה לאפל 120 מיליון דולר – דמי כיס במונחי ענקית הטכנולוגיה, ובכל זאת לא סכום שניתן להתעלם ממנו. יהיה מעניין לראות את מערך היח"צ במקרה הזה.
7. וכעת ממי שזכה באוסקר למי שהיה צריך לזכות: אנדרו גרפילד. השחקן הבריטי יככב במיני סדרה שתעלה בחודש הבא, "Under the Banner of Heaven", לצד דייזי אדגר-ג'ונס ("טרי"), ואייט ראסל ("הפלקון וחייל החורף") וסם וורת'ינגטון ("אווטאר"). יש טריילר:
אז אומנם היא נראית כמו סדרה #4845 על בלש מתוסבך שמגיע לחקור פשע בעיירה שכוחת אל, אבל היא מבוססת על מקרה רצח אמיתי שאירע ביוטה בשנת 1984, של בחורה צעירה ובתה בת השנה וחצי. את המקרה חוקר בלש מורמוני (גרפילד) שנאבק בעקבות הרצח באמונה שבה גדל.
הסדרה נשמעת לא רע, אבל מסקרן אותי לדעת מי צפה ב"הסרבן" וחשב שהמבטא הדרומי של גרפילד כל כך טוב שצריך לתת לו לעשות את זה שוב.
8. רוברט רודריגז עובד על רימייק לאחד הזכיונות המצליחים ביותר שלו. לא "עיר החטאים", הזיכיון היותר אפל. כן, "ספיי קידס". זה יקרה בנטפליקס (אלא מה) שאיתם רודריגז שיתף פעולה בסרט הרפתקאות אחר לכל המשפחה, "גיבורים זה אנחנו" מ-2020. אין לאנשים האלה בהוליווד שום כבוד, אני אומר לכם.
9. "באטמן" לא הרגיש לכם ארוך מספיק? הנה עוד חמש דקות שבהן עטלף הלילה פוגש את הליצן הכי לא מצחיק בעולם:
אפילו אם אתם אוהבים את זה, נראה לי שכולנו יכולים להסכים שטוב שזה נשאר מחוץ לסרט.
10. מישהו בטוויטר מנפיש תמנון ענקי לתוך סרטים של דיסני. למה? לא יודע. גם הוא לא יודע. מה זה ידע בכלל.
My quest to 2D animate a giant octopus over all my #disneyanimation shots in my spare time continues. I don’t know why 🐙#roughanimator #2danimation #tangled #octopus pic.twitter.com/ykcEHJHXTD
— Adam Green (@AdamAdamator) March 28, 2022
11. HBO Max עובדים על סדרת פריקוול של "זה" – כי הרי מי מאיתנו לא מתעורר בבוקר ותוהה מה סיפור המקור של פניווייז הליצן. הסדרה תתרחש בשנות השישים (אז, כלומר, בתקופה של הספר פשוט?), והיא תיקרא "ברוכים הבאים לדרי" (Welcome to Derry), מה שמזכיר לי: איך עוד לא עשו קרוסאובר בין "נערות דרי" ו"זה"?
12. ביופיק מוזיקלי חדש בדרך (זאת האופנה ארתור), הפעם על להקת ששלטה בסצנת הדיסקו בשנות השבעים והשמונים: הבי ג'יז. את הסרט יביים ג'ון קארני, בחור שיודע דבר או שניים על מוזיקה (הוא ביים את "פעם אחת", "מועדון שנות ה-80", ו"התחלה חדשה"), ועל התסריט אמוּן ג'ון לוגאן ("גלדיאטור", "הסמוראי האחרון", "הוגו". אתם יודעים, סרטי מוזיקה ידועים). עוד אין ליהוקים. אני מציע את וויל סמית', שמעתי שהלו"ז שלו פנוי כרגע.
13. טקס פרסי הטלוויזיה הוא דבר שקיים בישראל (הסיבה שלא שמעתם עליו היא כי אף אחד לא החטיף בו סטירה למישהו) ואף התקיים לפני כשבוע טקס חגיגי.
הזוכה הגדולה היא "המפקדת" (תאגיד השידור) שקטפה 10 פרסים בקטגוריות הדרמה הקומית, ובהן: הסדרה הטובה ביותר, השחקנית הטובה ביותר (אלונה סער), שחקנית המשנה הטובה ביותר (מיה לנדסמן), תסריט (עטרה פריש, ניר ברגר), צילום (מתן רדין) ובימוי (עטרה פריש).
סדרת הדרמה הטובה ביותר היא "עלומים" (גם כן של תאגיד השידור). דאנה איבגי היא השחקנית הראשית הטובה ביותר בדרמה על תפקידה כאתי אלון ב"מעילה" (yes), זו אגב הזכייה היחידה של הסדרה הלא-מי-יודע-מה הזו, ואמיר טסלר מ"עלומים" הוא השחקן הראשי הטוב ביותר בדרמה. "בני אור" (yes) של היוצר גיא בלילה ז"ל זכתה בפרס התסריט. "קופה ראשית" היא הסיטקום המוצלח ביותר (לא שהתחרות פה כל כך אינטנסיבית) והיא קטפה גם שתי קטגוריות משחק עבור אמיר שורוש (שחקן ראשי בקומדיה) ודב נבון (שחקן משנה בקומדיה). "ארץ נהדרת" נבחרה להיות תכנית הסאטירה הטובה ביותר זו השנה השישית ברציפות.
המפסידה הגדולה היא "שבאבניקים" שהייתה מועמדת בשבע קטגוריות ויצאה עם אפס – ולא בצדק, בטח ובטח שלא בקטגוריות המשחק.
14. ערוץ יוטיוב שכדאי שתכירו: This Guy Edits של עורך סרטים אמיתי שמעלה סרטונים שקשורים באחד המקצועות הפחות מוערכים בתעשייה, אבל ללא ספק אחד החשובים שבהם (עריכה, כן? זה לא עורך סרטים שמנהל ערוץ יוטיוב על עיצוב אביזרים). אתם יכולים להתחיל עם הסרטון "3 טעויות שעורכים מתחילים עושים" או "שיעורים של עורכים מובילים", אבל אני ממליץ על החדש שעוסק בעריכה בקומדיה:
15. אוהבים תוכן בעברית על טלוויזיה וקולנוע? מאוד מפתיע אם לא, כי אנחנו לרוב לא מפרסמים מתכונים לבראוניז טבעוניים. בכל מקרה, אם כן, כדאי שתכירו את "הספוילר" (מבית TimeOut), אתר חדש שמסקר טלוויזיה וקולנוע ושבין הכותבות שלו ניתן למצוא את נעמה רק.
16. ולסיום, זוכרים את סדרת הטלוויזיה של "גבעת חלפון" שכתבתי עליה פה?, ובכן, יש התפתחויות. הסדרה כבר לא מיועדת לסלקום TV – המפיקים שלה במו"מ עם מספר גופי תקשורת, ושמה צפוי להיות "גבעה 338". אילן רוזנפלד (ההוא מהפיג'מות) הכותב הראשי וליאור דיין וארז בן הרוש מעורבים בעריכת התסריט.
"338" לא תהיה המשך או רימייק אלא, בדומה ל"פארגו", תופק בהשראת סרט המקור. העלילה תעסוק בבסיס צבאי באמצע חור שממוקם על שטח שאמור להימסר במסגרת הסכמי שלום, ולמשרתים בו יש ימים בודדים להתפנות. כמובן, עתיד השלום במזרח התיכון תלוי בהצלחת המשימה.
האמת, נשמע כמו משהו בעל פוטנציאל. השאלה היא האם באמת צריך לקשר את הפרויקט לגבעת חלפון. מדוע "338" לא יכולה להיות סתם קומדיה צבאית, בלי לנסות ולעמוד בציפיות של מעריצי אחד הסרטים הישראליים האהובים בכל הזמנים?
מה נסגר עם זה שמקצינים את הג'וקר מסרט לסרט?
בקצב הזה, האיטרציה הבאה פשוט תהיה מפלצת.
אני הייתי רוצה שלהבא נראה ג'וקר שיודע להיות קריפי וגם להיראות ולהתנהג כמו בן אדם רגיל. מישהו שאשכרה יכול להפיל פסיכיאטרית ולהפוך אותה להארלי קווין. ולא, גרסת ההוטופיק של ג'ארד לטו לג'וקר זה לא זה.
בכל מקרה, עדיף בכלל לא לשבץ אותו לכמה שנים. הדמות במצב חשיפת יתר, וזה שוחק את האפקט שלו.
הביקורת הכי נוקבת שראיתי ממך עבור DC
אבל מצטער לומר לך WB נופלים בזה שנים, גם בסרטי האנימציה זה תמיד באטמן וגו'קר כאילו אין עוד דמויות, זה המאני מייקר שלהם, לפחות זה מה שהם חושבים. והמפלצת הם גם תמיד מנסים לעשות את זה יותר אפל שזה מחטיא את המטרה של הסיפור.
דבר נוסף, ההצעה שלך מצויינת לגבי מה צריכים לעשות עם הג'וקר, אתה בעצם אומר (או שלא) מה שאני אמרתי בביקורת על באטמן שהאולפן לא יודע איך להנגיש את דמויות DC לסרטים של היום. משהו מרגיש מאוד מנותק, במיוחד בטריניטי, סופרמן, באטמן וונדר וומן. למרות שאהבתי את הגרסה שלהם בסוף בליגת הצדק של סניידר, אבל שוב, ביטלו הכול. עד היום אף אחד לא תפס את הגו'קר כמו שהוא בסדרה המצויירת למרות שהוא יכול לעבוד מאוד בימינו. הית' לדג'ר היה קרוב ומיוחד בפני עצמו אבל זה לא היה זה. הם תמיד לוקחים אותו יותר מידי לסייקו ולדעתי הוא דמות שצריך להיות מאוד קול וכריזמטי שכביכול נראה אדם רגיל שמתאפר כגו'קר, בקטע סייקו אבל חד האדם כזה, יותר מגניב. לא ליצן ג'ק ניקולסון, לא צלקות ולא עם בעיית צחוק. פשוט סייקו חריף מסוכן שרוצה לשחק בכל העולם.
בסרטי האנימציה הג׳וקר לא תמיד דומיננטי
והם מאוכלסים בלא מעט נבלים אחרים. בעצם בסרטי האנימציה, אם מתייחסים אליהם בכללותם כמו שאתה עשית, המצב לא כזה שונה מסדרות האנימציה. יש דגש על הג׳וקר אבל הוא מגיע פעם ב…
המצב בקולנוע ואפילו בקומיקס פי כמה יותר חמור.
בכל מקרה, הית׳ לדג׳ר הוא הג׳וקר הכי אייקוני בפער במיינסטרים והאפקט הזה ירדוף אותנו עוד הרבה שנים.
נכון בסרטי האנימציה התכוונתי יותר לבאטמן ופחות לג'וקר
בכללי כל הניהול של חברת DC מהקומיקס לאולפן מכשיל את הדמויות המיוחדות שלהם. וזה בלי להחשיב כמה בסדרות הלייב אקשן השתמשו באטמנים וג'וקר נוסף בגות'האם. הית' לדג'ר מעולה הביא את שיא הטיאטרליות בקול ובמשחק בצורה חכמה ומאופקת, אבל דיי אפשר להמשיך יש עוד הרבה לעשות עם הדמויות שלהם, גם מבחינת הצגה נכונה לימינו וגם המבחר שלהם.
אני פה להזכיר אם שכחתם
שהגרסא האחרונה של wb לג'וקר הביאה כמה אוסקרים וגם הפכה לסרט R רייטד המצליח בהיסטוריה.
את הג'וקר הנוראי של לטו הם כבר מחקו מהיקום שלהם, והסצנה הזאת היא סצנה מחוקה ואמנם יש סצנה קצרה בסרט שעושה לו טיזינג אבל הג'וקר לא מופיע בסרט האחרון ובתקווה גם לא בסרט הבא אז הביקורת שלכם על wb היא נכון לרגע זה די מוזרה.
אני לרגע לא שכחתי מזה.
ולדעתי ג׳וקר היה סרט מעולה.
זה לא אומר שצריך להמשיך באותו קו או להקצין עוד יותר.
לכן אהבתי את הג'וקר בסדרה של הארלי קווין.
בסדרת האנימציה הנהדרת הזאת, הג'וקר היה מטורף אבל איכשהו יותר אמין. הדיבוב המעולה של אלן טודיק תרם המון לדמות.
באופן כללי אין שום דבר רע בסדרה המושלמת הזאת
ואני אומר את זה למרות שאני בדרך כלל סולד מאנימציות בסגנון הזה. שלמות.
מסכים
בין הסדרה הזאת ל"young justice ", הסדרות המצוירות של DC שמשודרות כרגע בהחלט שוות צפייה.
בבקשה לא לשים את הארלי והיאנג ג'סטיס באותו משפט
הארלי הרבה יותר טובה. 2 העונות של יאנג ג'סטיס היו טובות אבל מה שעלה בסטרימינג חלש ומתיש.
הם פשוט סדרות מאוד שונות
אני באופן נהנה גם מעונות 3-4. עונה 3 הייתה קצת מפוזרת אבל בעונה עכשיו הם הרבה יותר ממוקדים בדמויות המקוריות.
בכללי, יאנג גסטיס בונים את העלילה של כל עונה בצורה ממש מיוחדת שלא ראיתי באף סדרה אחרת- פרקים שעומדים בפני עצמם ולאו דווקא נראים קשורים שמתחברים בסוף לעלילה אחת גדולה שנסגרת בסוף עונה.
מלבד זאת, זו הסדרה שדרכה הכרתי את כל העולם של DC (לא ככ הבנתי מה קורה שם מהסרטים המצולמים שלהם…)
אז בסופו של דבר, אני אוהב את שתי הסדרות הללו באותה מידה ואני כן ישים אותם באותו משפט :)
The Pentaverate
אחרי עשור וחצי של תפקידים קטנים פעם בכמה שנים, מייק מאיירס חוזר לתפקיד ראשי (או במקרה הזה תפקידים ראשיים) בסדרה שיצר לנטפליקס.
רק נקווה שזה יהיה יותר כמו 'אוסטין פאוורס' ופחות כמו 'גורו האהבה'.
אוקיי, אבל הייתם רוצים מתכון לבראוניז טבעוניים?
כי אני יכולה לספק את זה הרבה יותר בקלות מאשר ביקורות על סרטים.
אני רוצה!
(ל"ת)
זה המתכון הכי נחמד שהכנתי עד כה
אפשר להחליף את קמח החומוס בקמח רגיל, וחובה לתת להכל להתקרר כמו שצריך
חשוב, חשוב
זה נראה טוב, אני אנסה את זה!
זה המתכון שאני משתמשת בו בדרך כלל, ערוך ממתכון מבלוג שהלך לעולמו, עם השינויים שלי:
# Vegan Chocolate Chunk Brownies with Pecans
3/4 cup vegan butter
2 cups granulated sugar
1/2 cup aquafaba
1 1/4 cups unsweetened cocoa powder
1 tsp kosher salt
1 tsp baking powder
1 1/4 cups all purpose flour
1 cup vegan, semi-sweet chocolate chunks
1 cup roughly chopped, toasted pecans
—
1. Preheat oven to 350 degrees (180C). Grease a 9×13 inch cake pan. Set aside.
2. Melt the butter in a large mixing bowl.**
3. Whisk the sugar into the melted butter.
4. Whisk the aquafaba into the butter and sugar mixture.
5. Add the cocoa powder, salt, and baking powder, and whisk to combine well.
6. Switch to a wooden spoon or sturdy spatula and stir the flour into the batter.
7. When the flour is mostly incorporated, add the chocolate chunks and pecans, and stir just until the flour is completely combined into the batter.
8. Spread the batter into the prepared cake pan.
9. Bake for about 40 minutes, or until a knife inserted in the center comes out clean.
10. Cool to room temperature, before cutting and serving.
Uhhhh yes please
כמה הערות
1. ניטפוק קל- להזכיר את ברוס וויליס בלי 12 קופים? לדעתי הסרט הכי טוב שהוא עשה .
בכל מקרה זה סתם קטנוני, באמת ממש עצוב .
*אם כבר עצוב חשוב להזכיר את המוות של אסתר קוסטנזה, אמא של גורג מסיינפלד, עצוב ממש.
בהקשר זה רציתי לומר שיש לי מעיין משחק כזה שאני רואה סרטים ישנים או סדרות ישנות אני בודק על השחקנים המבוגרים מי חי ומי לא(מרי פופינס הכי ״שורדים ״ שראיתי דיק ואן דייק תחיה לנצח) ואני תמיד שמח לראות מבוגרים שעדיין חיים, לצערי זה מתמעט ועצוב עליה ממש.
2. לגבי דיסני פלוס- כלכליסט ושאר האתרים טועים בהשוואה שלהם (וקצת מוזר לי שנפלתם בזה) בארצות הברית מוכרים דיסני הולו ואספן(espn( בנפרד בשאר רוב העולם מוכרים עם סטאר , אני לא יודע אם נקבל את כל מה שיש בסטאר ואני לא וודע איך החוזים עם ישראל עובדים וכו אבל בהחלט לא נקבל רק דיסני ונקבל את סטאר אז ההשמה עם ארצות הברית (מבחינת מחיר ותוכן ) לא במקום.
אתה צודק מאוד
הסברתי את זה כבר מספר פעמים בתגובות 'מלחמות הסטרימינג' שלי. בכל סטאר אין את -כל- תכני הולו מכיוון, שחלק מהתכנים מופקים על ידי חברות שהם לא תחת דיסני והולו היא רק המפיצה שלהם בUS, אז בדיסני+ בשאר העולם הם לא יעלו, כי אותן החברות מפיצות אותם בשירותים אחרים. אבל כל מה שבהפקת דיסני עצמה, כמו דברים שקשורים ל120, סירצ'לייט, הכול בתוך סטאר.
מעבר לזה שיש זכויות שקשורות שנקנו בארץ אנחנו אמורים לקבל הכול. והכותב אכן מטעה בהשוואה לדיסני+ בUS ששם כל תכני סטאר בהולו. בכלל אני אטען שכל מי שמחוץ לUS ואנחנו נקבל דיל הרבה יותר טוב מהאמריקאים, אצלהם לקבל את דיסני+ והולו, יצטרכו לשלם מינימום 14$ (43₪) ואם ירצו להיפטר מהפרסומת בהולו ישלמו לא פחות מ20$! (62₪) אנחנו מקבלים את דיסני+ יחד עם סטאר (רוב תכני הולו) בלי פרסומות (!) ב40₪. אז מסקנת הכותב לא רק שגיאה קלה אלא היא טעות יסודית 180 מעלות לצד השני.
אנימטור התמנונים מנפיש את התמנונים שלו על שוטים שהוא הנפיש במקור.
הוא אנימטור ותיק של דיסני, השוט הזה ב"פפלונטר" היה מראש באחריותו. מאוד מגניב
אם כבר מדברים על הקריירה של ברוס ויליס
לא מספיק מזכירים את "המוות נאה לה" קלאסיקה קומית שלא מקבלת את הכבוד שמגיע לה (בקלות אחת הקומדיות הטובות של שנות ה-90) שמלבד כמה מהאפקטים לא התיישנה בכלל, וויליס מגלם בה דמות כל כך לא אופיינית לו, עם המון המון פאנצ' ליינים מצחיקים עד דמעות כמו זה:
https://www.youtube.com/watch?v=eOSKqYvNuik
אחד הסרטים שהכי אהבתי כילדה
באמת לא ברור לי למה אין לו מקום יותר נכבד בפנתיאון, אמנם לא צפיתי בו בשנים האחרונות אבל הוא זכור לי ממש לטובה.
נו מתי יוצאת הביקורת על מורביוס?
אני רוצה לפרסם עוד ביקורת שנאה, על גיבור מושפע מעטלפים והאולפן שעשו אותו, גם בלי לראות את הסרט.
דבר טוב אחד יצא מזה - בסרט הבא של אלאדין יהיה ג'יני נורמלי
(ל"ת)
דווקא אהבתי אותו שמה 😅
(ל"ת)
צריך לדבר על ברוס וויליס ודמנציה
לא רק על מצעד הזכרונות, כי וויליס לא מת עדיין. אבל לפי התאורים הכתובים הוא נפל טרף קל לנצלנות הכי הכי מכוערת שיש וזה מזעזע אותי.
כולם שונאים 'שודדי קשישות' ואנשים כמעט שלא מעיזים לדבר על התעשיה שעשתה בדיוק את זה לוויליס, שזיהו שהוא לא בסדר אבל מיסמסו את זה בין בדיחות, כתבות עוינות על עצנות והעלמת עין. המנהלים (והנשים?) שלו ניצלו אותו, ואף אחד לא עשה כלום כדי לעזור לאיש שיותר מהכל הוא איש מבוגר עם דמנציה.
שזה אולי הדבר הכי גרוע בסיפור הזה- כי דמנציה היא קצת בלתי נמנעת. אבל איך אפשר לנצל אותה בשביל רווח?! אני לא מצליחה לתפוס או לעכל התנהגות כזו.
הנה דוגמה לכתבה שהיתה צריכה להתפרסם בפלטפורמה בולטת יותר, ומה שבאמת צריך להיות השיח סביב הדבר הזה:
https://thehill.com/opinion/technology/3257635-hollywood-failed-bruce-willis/