1. ראשית, את נעימת הנושא של "פארק היורה" באמצעות מחשבונים כבר שמעתם?
קול.
2. בשלב הזה, כל התלונות האפשריות על פרסי האופיר ידועות: ההתעקשות להצמיד את הבחירה לאוסקר עם פרס הסרט הטוב ביותר, הרצון לשמש כפלטפורמת קידום שמונעת מהסרטים שמועמדים להיות מוקרנים בפני קהל (ובכך ליצור איזשהו עניין), הבחירות האוטומטיות #1 (אם אהבתי סרט, אז בטח כל דבר שיש בו הוא הכי טוב), הבחירות האוטומטיות #2 (סטטיסטית, יש סיכוי של 80% שאם דאנה איבגי מועמדת לאופיר בשנה כלשהי, היא מועמדת פעמיים), חוסר היכולת להשקיע אפילו בדברים המינימליים ביותר כמו צילומי סטילס של המועמדים מתוך הסרט בעת הכרזת המועמדויות, ובקיצור – אפשר כמעט לספור את הדברים שכן עובדים על אצבע אחת.
ובכל זאת, גם השנה יש מועמדים אז הנה הם:
לפרס הסרט הטוב ביותר מועמדים שני סרטים שהוצגו בפסטיבל ירושלים השנה ("קריוקי" עם 14 מועמדויות בסך הכול, "הדרך לאילת" עם 11), אחד שהוצג בפסטיבל ירושלים שנה שעברה ("סינמה סבאיא" עם 12. עתיד לצאת פה עד הטקס, ב-1.9), סרט אחד שלא הוצג עד כה כי הוא מחכה לפרמיירה בפסטיבל ונציה ("ולריה מתחתנת" עם 14) וצדיק בסדום אחד שאשכרה הוקרן מסחרית בארץ לפני פרסום המועמדויות – "איפה אנה פרנק" עם 2 מועמדויות.
רגע, שנייה. שתיים?
כן, במהלך שאפשר להסביר בשלל תאוריות קונספירציה, "איפה אנה פרנק" מועמד לסרט הטוב ביותר ולסאונד הטוב ביותר. כאמור, אפשר להגיד שזה בגלל שיקולי אוסקר שנכנסו למשחק, משום שאנשים אהבו אותו אבל לא חשבו שהוא מתבלט באף תחום, או פשוט בגלל קהל מצביעים שראה כמות קטנה של סרטים והצביע רק לסרט הטוב ביותר. אישית, אני רוצה להאמין שלובי הסאונד באקדמיה מכפכף את כולם למרותו ועושה מה שבא לו.
את מקומו בקטגוריות חשובות כמו בימוי, תסריט ומשחק תופסים הסרטים "סבוי" (שדיברנו עליו קצת בפסטיבל ירושלים) ו"בתולים", סרטו של מאור זגורי שהוא רימייק של "בת ים הקטנה" בעיירת פיתוח (או שלא, מה אני יודע, זה לא שהייתה לי דרך לראות את הסרט).
האנשים היותר-פעילים שהתפלחו להקרנות אקדמיה או היו ילדים טובים בפסטיבל ירושלים מהמרים על "קריוקי" כמי שהולך לקחת את הטקס בהליכה (ובפרט ששון גבאי על הופעתו שם), אבל בהתחשב בכך שפרסי אופיר הם קלאסטרפאק שלאף אחד אין מושג מה קורה בו וש"הדרך לאילת" ניצח אותו בפסטיבל ירושלים, "ולריה מתחתנת" הפגיז עם 14 מועמדויות, "סינמה סבאיא" זוכה לשבחים מכל מי שראה אותו ו"איפה אנה פרנק" פה רק בגלל שמישהו חשב שהוא מתאים לאוסקר – הכול פתוח.
3. את "לא מדברים על ברונו" גרסת המחשבונים כבר שמעתם?
קול.
4. טריילר לסרט החדש של מרטין מקדונה, "הבאנשיות מאינשרין" (או שם אחר, ברגע שיחליטו להפיץ אותו בארץ).
אין לי מושג מה ראיתי (ובלי כתוביות גם לא הייתי מבין מה שמעתי) אבל זה נראה נהדר.
5. צרות בסטרימינג?
ודאי שמעתם על ביטולו של "באטגירל", סרט שצולם במלואו ואמור היה לצאת השנה, אך נגנז משום שלדעת ההנהלה החדשה בוורנר הוא לא יקר מספיק כדי לצאת לאקרנים ולא זול מספיק עבור סטרימינג (בתכלס יש פה כנראה שיקולי מס). ומהלך מסריח שכזה הייתי מצפה מהבחור במחלקת הגבינות בסופר ליד הבית שלי שמתעקש איתי שאין גאודה על אף שאני יודע בוודאות שיש, ולא מתאגיד גדול ומסודר דוגמת וורנר.
מאז החלו בהוליווד לצלם סרטים לפני מאה ומשהו שנים, ידענו על האולפנים שני דברים: הם אוהבים לעשות כסף, והם אוהבים להעמיד פנים שהם פה למען הקולנוענים. גם אם זה למראית עין ידענו שאם סרט, לכל הפחות, סיים את שלב הצילומים – הכדור בידיים של האולפן, והסרט יראה אור בדרך זו או אחרת. והרי למה לא? מאות, אם לא אלפי, אם לא עשרות אלפי אנשים השקיעו את מרצם וזמנם כדי להוציא אותו לפועל שעתיים של בידור באיכות משתנה, ותפקידו הבסיסי של אולפן קולנוע, אבן היסוד על גביו כל האולפנים פועלים, הוא לספק את המוצר להמונים אחרי שהוא מוכן.
כעת עם "באטגירל" (וגם סרט חדש של סקובי-דו) העמדת הפנים הסתיימה. אף פרויקט אינו בטוח גם אם קיבל אור ירוק וגם אם צולם, משום שגישת "סרטים קודמים לכול" נקברה בגלל… בגלל מה בעצם? תאוות בצע? הרצון לחסוך גרושים במס הכנסה? יותר מהאצבע משולשת לעולם הקולנוע מדובר בסטירת לחי מצלצלת לכל המעורבים בפרויקט. כן, הם אולי קיבלו את המשכורת שלהם אבל חלקם הגדול לא לוקחים עבודות (רק) בגלל העו"ש, יש פה ענייני מוניטין. אתם חושבים שהמלחינה נטלי הולט ("אובי וואן", "לוקי") הייתה מסכימה להשקיע שעות ב"באטגירל" אם הייתה יודעת שהוא לא יתרום לקורות החיים שלה? כנ"ל הבמאים עדיל אל ארבי ובילאל פלאח ("מיס מארוול")? כנ"ל הצלם, כנ"ל העורך, כנ"ל כולם בעצם.
כן, בטווח הקצר אולפני וורנר חסכו כסף (עדיין לא ברור לי איך. הנהלת החשבונות ההוליוודית היא מקום מסתורי) אבל בטווח הארוך, וורנר פגעו במוניטין של עצמם ושל תעשיית הקולנוע כולה, תוך שהם בזבזו לכשרונות רבים את הזמן. ואם זה לא מספיק, הם מסירים סרטי מקור מפלטפורמת HBO Max (כמו "חמוץ אמריקאי") כדי שאלה יעשו כסף בפלטפורמות VOD סטנדרטיות – אתם יודעים, כאלה שבהם משלמים פר סרט כאילו חזרנו ל-2007. יותר מכך, אין יותר הבטחה לפיה סרטי הקולנוע הגדולים יופצו בשירות בתוך 45 יום לאחר הקרנת הבכורה בקולנוע.
כך שאם זה לא היה ברור, HBO Max בדרך להפוך למשהו אחר לחלוטין. עוד לא ברור מה, אבל זה יקרה בקיץ הבא עת יושק שירות סטרימינג חדש שיכיל את תוכני וורנר ודיסקאברי. אנחנו לא יודעים איך יקראו לו ומה היחס שלו להפקות מקור; מסתמן כי HBO, ערוץ הכבלים הקלאסי, ימשיך לעבוד כרגיל ולספק את התוכן האיכותי, אבל סדרות המקור של HBO Max כרגע בסכנה. כן, גם "הדגל שלנו משמעו מוות" (מה שהופך את שם הסדרה לאירוני).
ובינתיים בדיסני פלוס, למרות הגדילה בקצב המנויים, מפסידים כסף בגזרת הסטרימינג, מעלים מחירים ומציגים מודל חדש מבוסס פרסומות (בארה"ב בלבד כרגע) – אתם יודעים, משהו שנטפליקס הכריזו עליו לא מזמן לאחר שהתחילו לאבד מערכם בבורסה ולהפסיד מנויים. אז אם וורנר, דיסני ונטפליקס מתחילות לחתוך היכן שכואב, נראה שתור הזהב של הסטרימינג הגיע לשיאו. השאלה היא אם מדובר בתיקון מסלול משום שהתעשייה הייתה רוויה בהפקות ובחברות מתחרות, ובתוך תקופה תהיה שוב צמיחה – או שאנחנו בתחילתו של הסוף. ימים יגידו.
6. ובינתיים, מי שיצא מלך מכל הסיפור הוא מפיק הסרט של סקובי-דו שנגנז ("Scoob!: Holiday Haunt") שחשף באינסטגרם שהלחן יוקלט בכל זאת כי כבר ממילא שילמו על במה ונגנים.
7. את "את רוצה לבנות איש שלג" בגרסת המחשבונים כבר שמעתם?
קול.
8. בשנת 2024 יצא לאקרנים סרט רביעי של "קונג-פו פנדה", שמונה שנים אחרי קודמו (פרט מעניין: שמונה שנים זה גם הפער שבין הסרט הראשון לשלישי). מה שמזכיר לי שיש גם סרט חמישי של "שרק" בפיתוח, כך שמסתמן שבדרימוורקס חוזרים למקורות. קדימה, פחדנים, תנו לנו את "נסיך מצרים 2: הסלע מכה חזרה".
9. עולם התרבות הוכה בתדהמה עם לכתו של מי שאני מחשיב כגדול יוצרי הפופ בישראל, צביקה פיק – והוא בן 72 בלבד. על הקריירה המוזיקלית הענפה אין צורך להכביר במילים, לכן נתעכב רגע על פועלו הקולנועי: פיק השתתף בסרט "בדרנית בחצות" לצד תיקי דיין בשנות השבעים, אבל כשאומרים "צביקה פיק" ו-"קולנוע" חושבים קודם כל על השלאגר "שלאגר" של אסי דיין, בו הוא שר והשתתף לצד השמנה והסלתה של תעשיית הבידור (הגשש החיוור, עופרה חזה, אפרים שמיר, רבקה מיכאלי ועוד), סרט שהציג לעולם את אחד השירים הישראלים הממכרים והטובים בכל הזמנים, שיר הפרחה.
10. וגם בהוליווד מספר פרידות כואבות. ראשית, כוכבת "גריז" אוליביה ניוטון-ג'ון הלכה לעולמה בגיל 73. מלבד תפקידה האייקוני כסנדי אולסון, ניוטון-ג'ון גם שיחקה ב-"שארקנאדו 5: התנחלות גלובלית" (Global Swarming). היא גם פיתחה קריירה מוזיקלית ענפה והייתה ידועה יותר כזמרת מפורסמת. אבל שארקנאדו 5!
נוסף על כך, השחקנית אן הייש ("דוני בראסקו", "6 ימים 7 לילות"), מתה מפצעיה כשבוע לאחר תאונת דרכים קשה שעברה. טרם מותה הספיקה הייש לככב בסרט שטרם יצא, "Supercell" לצד אלק בולדווין.
11. וקצת טלוויזיה: "אהבה, מוות ורובוטים" חודשה לעונה רביעית (כך הם הכריזו באינסטגרם. כי ככה דברים מוכרזים בימינו מסתבר), מה שמזכיר לי שבכל הקשור לאנימציה, נטפליקס עדיין עושים בחירות טובות.
ולמרות קייטנת הפלוצים שבוורנר קוראים לה "יום עבודה", עונה רביעית של הארלי קווין נמצאת (ככל הנראה) בפיתוח. רק מזכיר לכם שבימינו זה לא אומר כלום.
ובינתיים, יקום טלוויזיוני שלא נראה ממנו תוכן חדש הוא האחד של "שובר שורות": וינס גיליגן חשף ש"סמוך על סול" תהיה הסדרה האחרונה ביקום הזה של אלבקרקי ויצרני סמים נאים למראה. אבל בואו לא נשכח שבין "שובר שורות" ל"סמוך על סול" ניסה גיליגן את מזלו עם סדרת טלוויזיה אחרת שבוטלה לאחר עונה אחת בלבד, "באטל קריק". אני לא יודע אם אני רוצה שהפרויקט הבא של גיליגן ייכשל גם הוא כדי שהוא יעשה כבר את סדרת הספין אוף שאני רוצה לראות על גאס פרינג הצעיר בימיו כגנרל של פינושה – או שבאמת כדאי לו להמשיך הלאה? טוב, לא אהיה אכזרי, אני מאחל לו בהצלחה.
12. הבחנתי לאחרונה בטרנד חדש, בן כמה אלפי שנים ככה, ובו אנשים אוהבים לשלם פחות על דברים. אז אם אתם מאלה הידיעה הבאה עבורכם: במסגרת הסכם פשרה חויבה רשת סינמה סיטי למכור גביע פופקורן קטן ב-10 ש"ח בלבד (וב-"קטן" הכוונה ל-"מעט יותר גדול ממחצית הגביע הקטן הנוכחי", לדבריהם). נוסף על כך, הרשת נאלצת למכור אחת לשבוע פופקורן בהנחה של 35% (מה שכנראה יהיה תקף רק בימי ראשון בין 10:00 ל-10:30 או משהו כזה). חבל שהסכם הפשרה הזה (עוד) לא תקף ברשת קולנוע שאנשים אשכרה אוהבים ללכת אליה.
13. לא בדיוק מצאתי באינטרנט אלא יותר כמו "יצרתי באינטרנט": התמכרתי לעולם המופלא של A.I (אתם יודעים, DALL-E וכל אלה) ואם לדייק, בימים האחרונים אני מבלה שעות ארוכות מול בוט אינטליגנציה מלאכותית בשם Midjourney (שהוא אחד המתקדמים כרגע בתחומו) ובין היתר נתתי לו ליצור מספר יצירות שקשורות בקולנוע. את התוצאות (דוגמת "מקס הזועם גרסת ג'יבלי", "מנגה של הסנדק" ועוד) אתם יכולים למצוא בקבוצת הפייסבוק של עין הדג (ויצירות שפחות קשורות בקולנוע, באינסטגרם שלי). אני ממליץ לכולם, זה כיף וממכר.
14. ולסיום, את נעימת הנושא של "שודדי הקריביים" בגרסת מחשבונים כבר שמעתם?
קול.
הקטע היותר מבאס לגבי ההנהלה הנוכחית של וורנר היא שאין לזסלב חזון.
כלומר, באטגירל בוטל וממש בימים אלה נעשים צילומי השלמה לפלאש, למרות שעתיד הסרט לא בטוח והוא עדיין עשוי להיגנז. עזרא מילר נראה לאחרונה בפינלנד, והוא צפוי להיעצר ברגע שינחת בגבולות ארה״ב.
ג׳וקר 2 הוכרז וצפוי לכלול תקציב פי 3 גדול יותר מהסרט הראשון בזמן שבאטמן 2 עדיין לא הוכרז רשמית למרות שכבר היה אירוע שבו הוא הוכרז. בינתיים כל הסרטים של דיסי (והסדרות) ממשיכים בהפקה כרגיל. לאלה שציפו לריבוט או לשני האנשים שציפו לחזרה מלאה של הסניידר-ורס מצפה אכזבה.
בקיצור, עסקים כרגיל.
העיקר "10 שנים"
נחיה ונראה בעוד כמה שנים יחליפו אותו.
דיסני אמרו לפני נטפליקס שבעתיד הם יוצאו שירות פרסומות
עכשין זה רישמי אבל נטפליקס דיברה על זה אחריהם
רק משהו לגבי באטל קריק.
וינס כתב את התסריט לפיילוט בלבד כעשור לפני יציאת הסדרה, כלומר לפני שיצר את שובר שורות. חוץ מהתסריט לפיילוט אין לו עוד מעורבות בסדרה והשם שלו נמצא שם בעיקר כדי שיוכלו לשוןק את הסדרה בהקשר לברייקינג באד. אני חושב שבטוח לטעון שאחרי תזמור על שתיים מהסדרות הטובות במאה הזאת (מגזים? בכלל לא) הוא למד והשתפר לא מעט. כך שלא הוגן להעלות את באטל קריק ולרמוז שמחוץ ליקום אלבקרקי הוא לא שווה הרבה.
בנוסף דווח כיוון מאד כללי לסדרה.
דרמת מד״ב שמעוגנת במציאות ואיזור הדמדומים מצוינת בתור נקודת הרפרנס. לא ברור אם זו תהיה סדרת אנתולוגיה. כלומר קצת חזרה לימיו המוקדמים של גיליגאן ככותב ומפיק בתיקים באפלה.
ממליץ מאד על סרט שזמין בנטפליקס עם אן הייש, catfight
הקאטפייט המדובר הוא בין אן הייש לסנדרה או בהופעות משחק שמאפשרות לשחקניות להשתולל וללכת לקיצון. בכללי סרט כיפי, מפתיע ולעתים מעניין (תחושת השוק אחרי בחירות 2016 מאד בולטת). עדיף לצפות בלי לדעת עליו יותר מדי, אני נתקלתי בו במהלך שיטוט עצל בנטפליקס ונכנסתי בגלל סנדרה או והוא בהחלט היווה הפתעה נעימה.
גם סוף סוף מקדונה וגם קיבץ איזה שני שליש משחקני האופי האירים.
אני רק מבקש שגם אחיו יחזור לעשות סרטים מעניינים ושלום על עכו"ם.
אני דווקא רוצה לראות המשך ל"נסיך מצרים" שמתמקד באהרן; דמות הפקפקן המיואש שנתנו לו מתאימה לסיפור עגל הזהב (למי שלא שם לב, הוא גם מחזיק בחרט פעמיים) וסיפור שיתמקד בעובדה שלאחר מכן הוא קיבל את תפקיד הכהן הגדול ויסתיים בסיפור קורח יכול להיות מאוד מעניין. וג'ף גולדבלום בתפקיד הראשי, מה אפשר לבקש עוד?
אני חושב משהו אחר דןוקא
גם המשך על אהרון זה יהיה אחלה
אבל אני חושב שאפשר לעשות סרטים נוספים על התנ״ך
הייתי הכי רוצה לראות סרט על דוד המלך
היתה באחת הכתבות פה הפניה לטריילר מזעזע על דוד המלך
גרסת אנימציה אוסטרלית חסרת הקשר או הגיון
ראיתי את זה פעם
אני מיתכוון לסרט של דרים וורקס איכותי כזה
וורנר חוסכים כיוון שהם יכולים לרשום את כל ההוצאות
על באטגירל כהפסד ובכך להקטין את חבות המס שלהם. זו הסיבה גם שככל הנראה מעולם לא נראה את המוצר המוגמר בשום פלטפורמה.
רק רציתי להגיד
תודה על זה שאתה כל פעם מחדש הופך את "מצאנו באינטרנט" לאחד המקומות שהכי כיף למצוא באינטרנט. גם אם זה במקרים שאני פחות מתחברת וגם אם זה במקרים שיותר – זה תמיד מרענן!
והפעם – לחלוטין התחברתי, השילוב של המחשבונים תוך כדי הקריאה היה מעולה בעיני.
רשמית, טוליפ אנטרטיינמנט היא חברת ההפצה האהובה עלי מכולם
אז אחרי שכתבתי כאן על ההקרנות החוזרות של אי.טי. שמתוכננות ל-1 לספטמבר (ולא לשכוח שהארי פוטר והאסיר מאזקבאן מוקרן עכשיו בקולנוע), התווספו בינתיים גם מלתעות ושיר אשיר בגשם, שניהם גם כן ב-1 בספטמבר.
אין לי כבר מושג איזה עוד סרטים הם מתכננים להחזיר.
חבל רק ששאר חברות ההפצה לא עושות דברים כאלה.
יש לא מעט סרטים של דיסני שממש מתאימים להקרנות חוזרות (כמו צלילי המוסיקה, למשל), אבל הזכויות עליהם נמצאות אצל פורום פילם שלא מארגנים לנו הקרנות שכאלה.
אבל לפחות אפשר לדעת שסרטים קלאסיים של וורנר ושל יוניברסל הולכים לחזור אלינו אחד אחרי השני לקולנוע, וזה פשוט מושלם.
אני מחכה ל-2025, אז אפשר יהיה להתחיל להחזיר לקולנוע את טרילוגיית האביר האפל לרגל חגיגות 20 שנה (למען האמת, זה יכול להיות גם לפני. אחרי הכל, רק עוד שנתיים יעברו 20 שנה מאז האסיר מאזקבאן, אבל זה לא מנע מהם להוציא אותו כבר עכשיו לחגיגות ה-20 שנה).
היו הקרנות חוזרות ל"צלילי המוזיקה" לפני עשור בערך
עם העותק הדיגיטלי החדש, בימים שהסינמטקים ניסו להתחרות ב"קלאסיק פלאנט" של יס פלאנט.
אני מבין שאת הארי פוטר הם מחזירים מחדש כל שנה (?)
שזה מגניב
את מלתעות אראה לדעתי
עוד בחדשות: רשת CW נרכשת.
הרשת תמשיך לייצר תכני מקור.
אני בשוק שממוצע הגילאים שצופים בסדרות שלהם הוא 58.
לא מכיר הרבה מבוגרים שצופים בסדרות האלו (או אנשים שעברו את גיל 20) ולא ממש תיארתי לעצמי שריברדייל היא אופציית צפייה לאנשים בגילאים האלו (לא שאני שופט, בכיף). הם הצהירו כוונות לצמצם תוכן לא מתוסרט ולהשקיע בתכני מקור יותר בוגרים שמתאימים לממוצע הגילאים. זו אסטרטגיה מוזרה כי אולי הסיבה שהקהל היחסית מבוגר שלה חוזר לסדרות האלו זה בגלל שיש להם חשק כלשהו לסדרות נוער שלא מתנצלות על היותן כאלו?
58
הגיל הממוצע לסדרות *בשידור*.
בשביל הגיל הממוצע לסדרות עצמן צריך לחשב גם את הצפיות בנטפליקס.
אז מוזר שבחרו להדגיש את הנתון הזה דווקא,
הגיוני שהאנשים שצופים בשידור מבוגרים יחסית.
אני לא חושב שזה בכלל מדויק.
ראיתי הרבה דיבור בטוויטר על זה שצעירים לא יכולים להרשות לעצמם כבלים אז הם מתעלקים על החשבונות של ההורים.
תחשוב גם על נטפליקס, דיסני פלוס ושות׳.
אני המשלם בחשבון נטפלקיס שלי והפרופיל הראשי שלי. אני חולק את החשבון עם זוגתי ועוד שני חברים. אין להם ממש דרך לקבוע מה הדמוגרפיה.
מה גם שאת כל הסדרות המשותפות אנחנו צופים מהפרופיל שלי, ואז זה יוצר אפקט שבו מישהו מנותק כמו זאסלב אומר שנשים אוהבות ריאליטי אבל לא תכני מקור. אולי הנשים פשוט רואות את זה מחשבונות אחרים…
עדכון לגבי סאגת HBO MAX
נראה שהם מתכוונים לאחד את סדרות הקומדיה תחת מטריית HBO משום "שיש להם רגישויות דמות", שאני די מסכים עם זה. האקס לגמרי יכולה להיות סדרת HBO מבחינת המותג. עם זאת, הם מתכוונים להמשיך עם כך שלכל אחד מהגופים יש דרמות בלעדיות, אני מניח שהסיבה העיקרית היא כי סדרות DC לא יושבות טוב על המותג של HBO. אני מניח שגם יש רצון להשאיר את HBO כבוטיקי ואקסלוסיבי ואם יפיצו את המותג בסדרות הוא קצת יאבד מהקסם שלו. לכן יש היגיון שסדרה כמו טוקיו וייס תהיה בשירות נפרד (שלא לדבר על החידושים לגוסיפ גירל ושקרניות קטנות ). בנוסף יצמצמו את סדרות הלייב אקשן המיועדות לכל המשפחה (נשמע נכון, מי צופה בכאלו?) וכנראה זו הסיבה שבוטלה Gordita Chronicles (לרוי, זו אחת מהסדרות שהיוטיובר ששיתפת אמר שבוטלו. מישהו שמע על הסדרה הזו? הסדרה הזו הייתה אמורה להיות ראיה לכך שHBO MAX ויתרו על הפקות מקור?). סך הכל נשמע כמו מהלכים די הגיוניים. מקור
לא שמעתי עליה
סדרות מקור לכל המשפחה? מה זאת אומרת? קומדיות?
כן, בעיקר קומדיות משפחתיות.
אני חושב שהזאנר היה די פופולארי בתחילת העשור עם סדרות כמו משפחה מודרנית. בארץ יש את סברי מרנן וצומת מילר שיושבות על המשבצת הזו. אין לי נתונים על ההצלחה של סדרות כאלו כיום, אבל זו לא אבדה גדולה מבחינתי. מה שכן שווה לציין שהסדרה שבוטלה הייתה על משפחה לטינית כך שזה ביטול שני אחרי באטגירל עם גיבורה לטינית. אני לא חושב שזאגסלב מטרגט בכוונה יצירות עם גיבורות לטיניות אבל זה בבירור לא משהו שמעניין אותו להקדיש לו מחשבה.
נשמע מתאים לברודקאסט
ולשירותי סטרימינג שמעדיפים כמות.
לא הבנתי למה טוקיו וייס צריכה להיות בערוץ נפרד?
דווקא הסדרה הזאת של HBO MAX היא גם הסדרה שהכי מתאימה ל-HBO "הישנה".
כדי למנוע הצפה של סדרות,
האמת שלא צפיתי בה בשביל לדעת אם היא טובה. התכוונתי שטוב שHBO MAX מפיקה סדרות שהם כן ברמה ובלעדיות שלה, ולא רק שאריות שHBO לא רצו. בעיניי תחנה 11 הייתה בין הסדרות הטובות של שנה שעברה. אני אוהב את המיקוד של HBO ושהם לרוב לא מתפזרים, בכל זמן נתון אין להם יותר מדי סדרות רב עונתיות שהם מג'נגלים. אני לא בטוח אם טוקיו וייס הייתה מעלה להם במיוחד, כי להבנתי היא טובה אבל האם היא יש בה ערך מוסף להעניק למותג מעבר לעוד זמן מסך. HBO יכולים להרשות לעצמם להיות יותר בררניים עם התוכן מאחר שיש להם את האכסנייה של HBO MAX.
טוקיו וייס מצוינת.
הייחוד שלה טמון בעובדה שהיא באמת צולמה ביפן והיא יחסית מאד אותנטית בהשוואה ליצירות הוליוודיות אחרות שמסתכלות ביפן מנקודת מבט מערבית. יש לא מעט דיאלוג ביפנית (כ-40 אחוז מהסדרה, אם לא חצי ממנה).
השוויתי אותה בראש לג'יג'י האגי (שגם לא צפיתי עדיין).
אנסה את טוקיו וייס (למרות אלגורט). עם כבר תרבות יפנית, יש עדכון לגבי שוגון של FX? כבר שנים אני מחכה לסדרה הזאת.
טוקיו וייס הרבה יותר טובה מחובה/בושה של נטפליקס.
אין אפילו נקודת השוואה אחת שבה נטפליקס לוקחים בסיפור הזה.
לגבי שוגון – התחילו הפקה רק השנה אחרי עיכובים כאלה ואחרים והיא צפויה לצאת בשנה הבאה.
Gordita Chronicles
התחלתי לצפות בה מתוך סקרנות. חמודה ומרעננת!
קומדיית מצבים משפחתית שמפיקה את המקסימום האפשרי בלי לצאת מגבולות הז'אנר.
כן הנתון הזה נשמע די מופלץ.
במיוחד מגוחכת העובדה שבחרו בגיל ספציפי ולא עגול כדי לציין את ממוצע קהל היעד.