קודם כול, נפתח במשהו שאי אפשר להתעלם ממנו: נייס.
זהו, אפשר להמשיך.
1. נתחיל בדבר הכי חשוב שהוא כמובן, ואני לא אומר את זה בכלל תחת איומי אקדח מצד יהונתן, ההמשך ל"Dog of Wisdom".
אושר פשוט קורה? מה זה אומר בכלל? אני לא בטוח שהכלב הזה באמת כזה חכם. אלא אם הוא מתכוון שאי אפשר לרדוף אחרי אושר, אלא צריך להעריך את הדברים הטובים שקורים לנו? ולא להיות במרדף תמידי סביב הזנב שלנו, אלא לדעת מתי להסתער בכל הכוח ומתי לדעת לחכות? אולי… אולי הוא באמת כלב של חוכמה. גם העצה שלו על הכדורים והפה די טובה.
2. ומ"Dog of Wisdon II" לסרט השני הכי חשוב של השנה:
שימו לב שלטריילר הבינלאומי התחלה שונה ומיוחדת.
וזה נראה כל כך טוב שבא לי לבכות. הטרוניה היחידה שלי היא השימוש ב"What's Up Danger" מהסרט הראשון. שיר נהדר, שלא תטעו. אבל לא אמורים להיות שירים חדשים בסרט? אולי תשוויצו בהם קצת? בכל אופן אצלנו ב-1 ביוני בבתי הקולנוע.
3. אומרים שבוורנר עובדים על סדרת טלוויזיה של "הארי פוטר" עבור HBO (זה לא רשמי אבל בלומברג מקור די אמין). עצם הרעיון של סדרת "הארי פוטר" לא חדש, כתבתי על זה פה לפני למעלה משנתיים. מה שחדש הוא סוג הסדרה: במקום להרחיב את יקום "הארי פוטר" (ולא חסר על מה, בין אם סדרה על ארבעת מייסדי הוגוורטס, לילי וג'יימס הצעירים או על תלמידים שלא הכרנו בשנה אקראית כלשהי), הסדרה תעבד מחדש את הספרים.
על פניו הרעיון לא נורא, כן? האפקטים בסרטים המוקדמים לא התיישנו היטב (רק תראו איך הבסיליסק נראה היום) ועלילות שלמות מהספרים נחתכו לחלוטין; סדרה שבה כל עונה מעבדת שנת לימודים אחרת עשויה לעשות עם הספרים צדק.
אבל אם הפקה כמו "בית הדרקון" דורשת שנתיים-שלוש בין עונה לעונה (ואל תטעו, סדרת "הארי פוטר" תהיה יקרה כמו, אם לא יותר, מ"בית הדרקון"), גם סדרת "הארי פוטר" תזדקק לפרק זמן דומה; עד שעונה 7 תעלה לאוויר, הארי, רון והרמיוני יהיו בני 30. וחוץ מזה, האם באמת יש צורך להביא למסך, שוב, את סדרת הספרים הנמכרת בעולם? יש כל כך הרבה פוטנציאל לסיפורים מעניינים חדשים שיביאו צופים, למה לא לממש אותו?
4. טריילר ראשון של "פלישה סודית".
ובכן, אם הפלישה הזו אמורה להיות סודית, הם עושים עבודה מעפנה. מה שכן, מרענן לראות סדרת MCU בלי גיבורי על בספנדקס שמריצים בדיחות שחוקות. וכמה קברים פיקטיביים יש לניק פיורי? האיש חייב תחביב חדש, כי לזייף את המוות של עצמך זה תחביב יקר ומייגע, ובשלב מסוים אנשים יפסיקו להאמין לך.
5. ב-HBO בוחנים אפשרות להפיק ספין אוף של "משחקי הכס" על פי אאגון הכובש. זה לא אומר כלום – ב-HBO בוחנים להפיק כל ספין אוף אפשרי של "משחקי הכס", בטח יש אצלם במגירה טיוטה של סדרת מקור על הודור, ואני בספק אם זו הפעם הראשונה שהם בחנו אפשרות ליצור את הספין אוף שהכי מבוקש על ידי המעריצים (ואם לא, אז מקום שני אחרי המרד של רוברט); אבל נראה שהפעם הם בוחנים את העניין ברצינות, והם אף שוקלים לפתוח עם סרט שיוביל לסדרה האמורה.
ואם זה יקרה, חבל. הן ב"משחקי הכס" והן ב"בית הדרקון", הכיבוש של אאגון הוא אירוע היסטורי בלתי נתפס גם עבור הדמויות בסדרה, משהו שקרה מזמן וכיף לדמיין. סדרה שמציגה איך בדיוק זה קרה תוריד מהקסם. ואנחנו באמת זקוקים לסדרה נוספת על בית טארגאריין? לא נמאס?
6. ג'ורדן פיל עובד על סרט חדש שאמור לצאת לאקרנים ב-25 בדצמבר, 2024 וזה כל מה שאנחנו יודעים עליו. אנחנו גם לא יודעים מה שם הסרט שיכול להיות (מהיכרות עם פיל) "…" וזהו. אם לא יקרו שינויים, המתחרים העיקריים של "…" יהיו "אווטאר 3: מסיבת פיצה" ו"סוניק 3: מותו של קיפוד" שיוצאים סופ"ש אחד לפני. אני מקווה שהסרט של ג'ורדן פיל על דרדסים, כי ככה דצמבר 2024 יהיה בסימן יצורים כחולים.
7. אפרופו יצורים כחולים, טריילר ראשון של "בלו ביטל" מבית DC:
שימו לב: "שהאזאם 2" נכשל בקופות על אף שמדובר בהמשך לסרט יחסית אהוב, עם גיבור על שאנשים כבר מכירים, שחקנים אהובים כמו זאכארי לוי, הלן מירן ולוסי לו ותאריך יציאה אטרקטיבי בחודש מרץ – וכל זה למה? כי DC באווירת סוף קורס.
לכן אני יכול רק לדמיין איך תיראה הנפילה של סרט מסכן כמו "בלו ביטל": לאיש אין מושג מי זה לעזאזל בלו ביטל, הסרט יוצא באמצע אוגוסט והשחקן הראשי המפורסם שלו זה "ההוא מקוברה קאי". לפחות הטריילר חמוד (גם אם הסיפור נראה כאילו הכניסו את ספיידרמן ואיירון מן לתוך בלנדר) אבל לא נראה לי שזה יציל אותו מכישלון טוטאלי.
8. "פיטר פן וונדי" עוד לא יצא והבמאי שלו דיוויד לאורי ("האביר הירוק") עומל על סרט חדש, כזה שנשמע כמו אחד הסרטים שהוא אוהב לעשות ולא הסרטים שדיסני משלמים לו לעשות: "Mother Mary" תחת השרביט של אולפני A24, ועוד עם אן האת'וויי בתפקיד הראשי. הסרט מתואר כ"מלודרמת פופ אפית" והוא יעסוק במערכת היחסים של מוזיקאית (בגילומה של נסיכת ג'נוביה) ומעצבת אופנה אייקונית (מיכאלה קואל, "להרוס אותך").
9. טריילר לסרט חדש של רוברט רודריגז עם בן אפלק (אה כן, מסתבר שיש סרט חדש של רוברט רודריגז ובן אפלק):
טוב, זה נראה, ובכן, מה המילה? בסדר? כן, בסדר. זה נראה בסדר. אני לא מבין לגמרי מה העלילה, משהו על בלש שחוקר את ההיעלמות של הבת שלו ומתרחשים כל מיני דברים מד"ביים שקשורים בממשלה. אבל זה נראה כמו מותחן אקשן סולידי. יוקרן בישראל ב-8 ביוני.
10. ומלבד החדש של דיוויד לאורי, יש עוד סרט מוזיקלי בדרך: "The End" של ג'ושוע אופנהיימר ("מעשה בהרג") הוא מחזמר שמתרחש שני עשורים לאחר אפוקליפסה, ועוקב אחר המשפחה העשירה שגרמה לאותה אפוקליפסה וגרה כעת בבונקר. אל טילדה סווינטון וג'ורג' מקיי מצטרפים כעת מוזס אינגרם (האחות השלישית מ"אובי ואן קנובי"), מייקל שאנון ולני ג'יימס (מורגן מ"המתים המהלכים").
11. טקס פרסי הטלוויזיה נערך השבוע, והזוכה הגדול הוא תאגיד השידור, אלא מה. "המפקדת" זכתה בפרס הסדרה הקומית המוצלחת ביותר ועימה זכתה גם אלונה סער בפרס השחקנית הראשית וגל מלכה בתפקיד שחקנית המשנה. חברתה לסדרה מיה לנדסמן זכתה גם היא, אבל בפרס השחקנית הטובה בדרמה על "שעת נעילה", סדרה שקטפה גם את פרס הדרמה. שלום אסייג הוא השחקן הראשי המצטיין בדרמה על "מנאייכ" ולצדו הקולגה שלו עמוס תמם בפרס שחקן המשנה. נוה צור זכה בפרס השחקן הראשי בקומדיה על "שישו ושמחו", עומר עציון זכה על תפקידו בסדרה "בלאדי מורי" ואילו נועה קולר זכתה בתפקידה על "ריקוד האש" (מוזר, שתיהן לא של התאגיד).
ואם זה מעניין אתכם, "היהודים באים" היא תוכנית הסאטירה של השנה, "המרדף" הוא שעשועון השנה והתוכנית האחרת שמנחה עידו רוזנבלום, "חתונה ממבט ראשון", היא תוכנית הדוקו-ריאליטי של השנה. תוכנית המציאות-ריאליטי של השנה (כי באמת אין מספיק ריאליטי) היא "בואו לאכול איתי" ומכאן אנחנו מגיעים לקטגוריות שכבר פחות מעניינות אז בואו נמשיך.
12. אני לא יודע מה יותר יפה, הפוסטר של סרט האנימציה הסיני "Deep Sea" או הטריילר שלו.
אוקיי, הטריילר. ללא ספק הטריילר. אם זה לא אחד מסרטי האנימציה היפים שיצא לי להיתקל בהם אני לא יודע מה כן. "Deep Sea" עלה לאקרנים בסין בינואר האחרון והוקרן לאחרונה בפסטיבל ברלין, ועדיין אין צפי להפצה שלו במערב. אני מקווה שזה יקרה בקרוב כי אני צריך את הסרט הזה כאן ועכשיו.
13. טריי פרקר (יוצר "סאות'פארק") יביים סרט קומדיה על פי תסריט של ורנון צ'טמן (מפיק סאות'פארק ומי שאחראי על הקול של טאולי המגבת). גם שותפו הקבוע של פרקר, מאט סטון, בסביבה על תקן מפיק. וגם הראפר קנדריק לאמאר מפיק כי הידיעה הזאת הייתה כמעט הגיונית מדי.
בסרט, אפרו אמריקאי מגלם עבד בשחזור של ההיסטוריה האמריקאית במוזיאון ומגלה שאבות אבותיה של זוגתו הלבנה היו הבעלים של אבות אבותיו שלו עצמו. לגמרי נשמע כמו תסריט סאות'פארק, רק שבשנים האחרונות לא בטוח שזו מחמאה. בכל אופן אל תצפו לראות את הסרט בקרוב, הצילומים שלו מיועדים להתחיל באביב 2024.
14. טיזר טריילר חדש של "ברבי".
ועכשיו השאלה שמעניינת אותי היא זו: האם יהיו יותר ספיידרמנים ב"ספיידרמן: ברחבי ממד העכביש" או יותר קן וברבי ב"ברבי"? נגלה ביולי.
עד אז יש סדרת פוסטרים משעשעת. אפשר גם להכין כאלה בעצמכם באתר החביב הזה.
15. סדרת אנימה של סקוט פילגרים בדרך, הידד! אומנם ידענו עליה מאז ינואר 2022, אבל כעת למדנו שהיא צפויה לאחד את כל (כן, כל) כוכבי הסרט המקורי: מייקל סרה, מארי אליזבת' וינסטד, קיארן קולקין, כריס אוונס, ברי לארסון, אנה קנדריק, אליסון פיל, אוברי פלאזה, ברנדון רות', ג'ייסון שוורצמן, אלן וונג וכל השאר קיצר. יוצר סדרת הקומיקס המקורית בריאן לי או'מאלי יכתוב את הסדרה ובמאי הסרט האייקוני אדגר רייט חוזר אף הוא על תקן מפיק, ואני מוכן לשער שגם קצת יותר מזה.
אותי אישית מפתיע לשמוע על אולפן האנימציה מאחורי הסדרה: Science SARU, מאולפני האנימה הפחות-קונבנציונליים בסביבה (ומספיק שתקראו מה שכתבתי פה על "אינו-או" שלהם כדי להבין עד כמה). עוד לפני שראיתי פריים אחד אני כבר משוכנע שזו תהיה אחת הסדרות הטובות ביותר של השנה שבה תצא, בתקווה שזו תהיה השנה הזו.
16. אם טרם קראתם את הכתבה שלי על כל סרטי האביב שעתידים לצאת, אתם מוזמנים לעזוב הכול ולקרוא אותה כאן עכשיו ולְמה בדיוק אתם מחכים? אבל אם במקרה אתם צריכים כרגע להשקות עציצים ואין לכם זמן אבל אתם מבטיחים לקרוא אחר כך כשתהיה לכם הזדמנות פשוט אתם מוצפים כרגע בעבודה ואתם ממש מתנצלים – אז קבלו גם פה את הטריילר לחדש של ווס אנדרסון, "אסטרואיד סיטי":
זה מהמם, אסתטי ורווי ביותר כוכבים מבשמיים, כלומר זה עוד סרט של ווס אנדרסון. כרגע "אסטרואיד סיטי" צפוי לצאת לאקרנים בארה"ב בסוף יוני, כנראה שגם אצלנו מתישהו בזמן הזה. שוחרר אגב גם טריילר לסרט החדש של פיקסאר, "אלמנטלי", אבל הוא נראה כמו סרט פיקסאר שנכתב על ידי צ'אט GPT וכבר מתחיל להימאס מהנוסחה הקבועה שלהם.
17. פסטיבל קאן ייערך השנה באמצע מאי, אז אני מניח שבקרוב נשמע על כל הסרטים שיקרינו שם כמו "שתיקת צרצרי השדה" של מישל דה פרנסואה, "הסודות שסיפרתי לעצמי" של איצ'יקו מונו-קאסה, "מחמצת הלב" של אינגה בונה שווינגר, "שם של ילד" של צ'ינו ברלוטולוזי ו"סופר בוי 2" בבימוי תום אבני.
עד אז, דווקא יש לנו מושג על כמה סרטים שיהיו שם, וכולם נשמעים דווקא כמעט מוכרים לקהל הרחב – למשל, הסרט ששמתי את הטריילר שלו פה למעלה, "רוצחי פרח הירח" של סקורסזה, וכמובן זה לא פסטיבל קאן בלי "אינדיאנה ג'ונס וחוגת הגורל".
טוב, סביר שהאחרון לא ישתתף בתחרות אלא סתם יבוא לפזר קצת אבק כוכבים הוליוודי כדי שיהיה אפשר לפרסם כתבות על הפסטיבל גם בעיתונים של אנשים שלא יודעים להגיד לכם בעל פה מי זכה בפרס הבימוי במהדורת הפסטיבל ב-2017.
18. חובבי אימה וספרי בישול? ממליץ בחום על מצעד סרטי האימה של "סריטה" (חלק 1, חלק 2) ובו 50 סרטי האימה המוצלחים ביותר שהופיעו בפינת "אימת החודש" הוותיקה של הבלוג. דרך נהדרת להכיר כמה סרטים שייתכן שטרם התוודעתם לקיומם. אין לי איך לעזור לגבי החלק של ספרי הבישול.
19. "היט 2" אולי יקרה: אולפני וורנר במו"מ להפיק סרט על פי להיט הפשע המפורסם של מייקל מאן מ-1995. העלילה תישען על הספר "היט 2" שמאן כתב, יצא למדפים באוגוסט האחרון והפך לרב מכר, ולכן, בהתאם, מאן גם צפוי לשוב לביים.
אדם דרייבר עתיד לגלם את ניל מקולי הצעיר (שאותו גילם במקור רוברט דה נירו). דרייבר גם הצטלם ל"פרארי" שאותו מאן ביים, סרט שעדיין מחפש מפיץ גלובלי; אולי חלק מהדיל עם וורנר הוא שיהיה עליהם להפיץ את "פרארי" בתמורה ל"היט 2"? איך אני אוהב תיאוריות קונספירציה.
20. טריילר (או משהו כזה, תכף תבינו) ל"טיילר רייק: חילוץ 2".
אהבתי את הסרט הראשון מאוד. כן, אני יודע, העלילה אינטליגנטית כמו לוני טונס וחוקי הפיזיקה באותו מצב. אבל האקשן ממתק ונראה שזה יהיה המצב גם הפעם. קצת חבל שהטריילר ספיילר את סצנת הוואן שוט המיוחדת שתהיה בו כי אני אוהב לגלות אותן לבד, אבל איך אני יכול באמת להתלונן אחרי שראיתי את כריס המסוורת' מרביץ למישהו כשהזרוע שלו עולה באש?
ושימו לב ש-2023 מסתמנת כמו שנה איכותית במיוחד לחובבי סרטי אקשן שאין בהם גיבורי על: "ג'ון וויק 4", "טיילר רייק: חילוץ 2", "מהיר ועצבני 10", "משימה בלתי אפשרית: נקמת מוות – חלק ראשון" ו"Dog of Wisdom II".
21. מאסטר האימה היפני ג'ונג'י איטו בדרך להוליווד: התסריטאי ג'ף הווארד ("המשחקים של ג'ראלד") יעבד למסך הגדול את המנגה "Bloodsucking Darkness" של איטו. אני לא בטוח איך בכלל אפשר לעבד את ג'ונג'י איטו בלייב אקשן – ביפן לא נראה שזה ממש הצליח, ולמען האמת אפילו באנימציה עוד לא עשו את זה כמו שצריך. אבל אם זה יגרום לעוד אנשים להיחשף לג'ונג'י איטו, מה רע?
22. דיסני עומלים על לייב אקשן של… הכול, כך זה נראה. של הכול! "קלרה הקדושה"? דיסני עושים לו רימייק. סרטון העלייה שלכם לתורה? דיסני מחפשים כרגע במאי. הפעם שבה צילמתם ירח מלא עם אייפון וזה יצא מעפן? אל תדאגו, כי בעיבוד של דיסני זה ייראה הרבה יותר יפה.
המצטרף הטרי לרשימה הוא "חתולים בצמרת" שמצא כעת את הבמאי שלו: המוזיקאי וזוכה האוסקר אמיר תומפסון, אם כי אתם מכירים אותו בשם "קווסטלאב". תומפסון הוא גם האחראי המוזיקלי על הסרט החדש אשר צפוי להיות היברידי (כלומר אנימציה ולייב אקשן, לא חסכוני בחשמל).
23. ו… בדיסני עובדים עכשיו על סרט לייב אקשן של "מואנה". כמובן.
החדשות הפעם מפתיעות כי דיסני עוד לא עשו רימייק לסרט שלהם מתקופת הרנסאנס השני, פשוט כי הם בעיצומו של הרנסאנס הזה (רגע, האם "עולם מוזר" עצר את הרנסאנס?).
אבל אז קראתי שדוויין ג'ונסון מעורב ישירות בפרויקט ואז הכול הסתדר לי: כי אם יש דבר אחד שג'ונסון אוהב לעשות זה להתערב בעבודת אולפנים כדי להפוך את עצמו לכוכב. עם DC פחות הצליח לו אז למה שלא לנסות ולהביא גרסת לייב אקשן של "מואנה" ובה הוא עצמו יוכל לגלם את מאווי ולא רק לדבב אותו? נמאס לי מהאיש הזה.
24. ועוד טריילר שהחמצתם כי לא קראתם את כתבת סרטי האביב הוא שיתוף הפעולה החדש של ניקול הולופנסר וג'וליה לואיס דרייפוס (שעשו יחד את "דיברנו מספיק"), "Your Hurt My Feelings", ובו דרייפוס מגלמת סופרת שחיי הנישואין שלה מתערערים לאחר שהיא שומעת במקרה ביקורת כנה על ספרה החדש מצד בעלה (טוביאס מנזיס).
נראה מקסים. כרגע לא מתוכנן לצאת בארץ אבל אני לא חושב שהמצב הזה יישאר עוד זמן רב.
25. לא מסוגלים לחכות יותר ל"שומרי הגלקסיה 3"? אז אולי תאזינו לו: הסאונדטראק המלא עלה השבוע לספוטיפיי עם מגוון השירים הידועים שיישמעו בו (בין היתר: של רדיוהד, חמישיית הג'קסונים, גלוריה גיינור, ג'ורג' הריסון ועוד) לצד הנעימות החדשות של מלחין הסרט ג'ון מרפי.
26. אמא"י ("ארגון מנגה ואנימה ישראל") משיקים עם סינמטק ת"א את מועדון האנימה החודשי. במסגרת המועדון, אחת לחודש יוקרן סרט אנימה מתורגם לעברית במשבצת קבועה ביום חמישי ב-19:00. והסרט הראשון שיוקרן (ב-20.4), באופן שהוא די הולם, זה הסרט "פומפו חובבת קולנוע" (שכתבנו עליו לפני שנתיים וחצי).
27. כולם מדברים על אינטליגנציה מלאכותית והדברים המדהימים שהיא יכולה לעשות. אבל אני פה בשביל דברים כמו אלה: משתמש יוטיוב יצר, באמצעות טכנולוגיית דיפייק, תוכנת מידג'ורני ומחולל קול, פרסומת פיקטיבית לבית האופנה הספרדי בלנסיאגה עם גיבורי "הארי פוטר" (מה שבטוח, זה רעיון מוצלח יותר מהסדרה של HBO). התוצאה הגיעה ל-4 מיליון צפיות ביוטיוב, ואני לא מסוגל להפסיק לצפות בדבר הזה בלופים.
וכמו כל פרנצ'ייז מצליח, יש כבר המשך: "הארי פוטר בלינסיאגה 2", וכמובן חיקויים של ערוצים אחרים על "הנוקמים", "חברים", "שר הטבעות", "ג'ון וויק", עוד "שר הטבעות", "מלחמת הכוכבים", "המשרד", "איש משפחה", "שובר שורות", "מסע בין כוכבים", "אל המלחמה", "שודדי הקריביים", "משחקי הכס", עוד "שובר שורות", "פוקימון", "דמדומים", "סופר מריו"', עוד "סופר מריו", "הרפתקאותיו המוזרות של ג'וג'ו", "דרגון בול", "פיוצ'רמה", "באטמן", עוד "משחקי הכס" ואחרים. ויש סרטון הדרכה אם אתם רוצים ליצור אחד משלכם (בבקשה בבקשה בבקשה שמישהו מכם ירים את הכפפה ויעשה "צ'רלי וחצי בלנסיאגה").
מה? אל תביטו בי ככה. זה היה או זה או סאות'פארק כסיטקום משנות השמונים.
אייטם עמוס בחדשות.
א. החתימה ההולכת ומתקרבת לסדרה של הארי פוטר מגיעה בעיתוי מעניין: האינדפנדנט (ועוד גופים, אבל אני מעניק חסד לאינדפנדנט מהתקופה שטרנט כרים עבד שם) דיווחו שחברת ההפקה של רולינג בצניחה של 74 אחוז ברווחיות. וכשמשהו לא עובד, חוזרים לסוויט ספוט.
ב. מדהים כמה דה רוק השניא את עצמו בשנה האחרונה. הדיווחים על ההתנהגות שלו בבלאק אדם פשוט מזעזעים ומציגים בן אדם מנותק מהמציאות. כן, מואנה היה סרט טוב אבל ללייב אקשן שלו אני ממש לא מצפה.
ג. לגבי העיבוד לעלטה מוצצת דם – אני מניח שהגרסא האמריקאית פשוט לא תראה כמו המנגה ו… טוב, תתחרש בארה״ב.
ד. ולגבי היט 2 – בבקשה לא. קראתי את הספר והוא היה נחמד. אבל היט 2 הוא לא היט. והתוספות שלו לסיפור לא ממש נחוצות. הוא מצד אחד גם פריקוול לניל מקולי וגם וינסנט האנה וגם סיקוול לדמות של כריס ופשוט מתנהל בשלושה קווי זמן שלא נפגשים כמעט בשום שלב. לא קוהרנטי ולא מתכנס לאמירה כלשהי בשום שלב.
לגביי דה רוק, לגמרי
הוא צריך לקחת קצת הפסקה ולנסות להתחבר למציאות. לא טוב לשתות את הקול-אייד של עצמך ולהתחיל להאמין שהיקום סובב סביבך, זה מוביל למקומות די קרינג׳יים.
הוא באמת איבד קשר למציאות
Pitch Meeting של שהאזאם 2 מציע הסבר למה הרשו לו להיסחף:
https://www.youtube.com/watch?v=z7DUnWVxd4w
לא הבנת, או לא קראת, את ההפקה של רולינג
ההפסד הוא דיווח על שנים קודמות, בגלל ענייני קורונה, פארקים שלא פעלו בסגרים וכדומה. אין קשר ל"דברים שלא עבדו". מאז הם כבר חזרו לריווחיות ענקית.
ברור, בגלל זה גם הוכרז שמחזירים את חיות הפלא.
(ל"ת)
שעת אפס *
מיה זכתה בפרס על הסדרה שעת אפס לא שעת נעליה
תודה, ניסיתי להבין למה אני
לא זוכרת אותה בכלל משעת נעילה. זה מסביר את זה.
(:
(ל"ת)
סדרה של הארי פוטר
נראה לי שכתבתי את זה בעבר, אבל בחלומי תצא סדרה של הארי פוטר אבל תהיה מצוירת. מעבר לכך שזה יותר מסתדר עם הגבלות הפקה וכו', אני חושב שלאנימציה יש פוטנציאל הרבה יותר גבוה להעביר את העולם ואת הקסם ואת היצורים בצורה טובה.
האנימציה של סיפור אוצרות המוות הוא אחד הקטעים הטובים ביותר מכל הסרטים לדעתי, זו אחת הסיבות למה אני חושב שזה יהיה מוצלח מצויר.
גם אני חלמתי על אנימציה
עם השנים והפקות הפנטזיה היקרות בלייב אקשן, הבנתי שאם וכאשר יהיה עיבוד טלוויזיוני, הוא יהיה בתקציב עתק.
כן כן כן כן כן כן
סדרת אנימציה באורך מלא להארי פוטר זה כנראה החלום הכי גדול שלי שלא יתגשם לעולם. רצוי מהאולפנים של אווטאר וקורה סתם כי הם ממש טובים באנימציה יפה
יש בזה משהו.
הייצוג הויזואלי הכי טוב שראיתי להארי פוטר זה הגרסאות המאוירות של הספרים שיצר ג׳ים קיי. אוכל את העיצוב של הסרטים בלי מלח.
אתם מתעלמים כמובן מכך
שכל סדרת טלוויזיה היום היא בערך 50% אפקטים ממוחשבים, ואם יש תקציב – כל מה שהוא לא השחקנים עצמם.
כשעבדו על הפקת הסרט הראשון
היה אחד, סטיבן ספילברג, שחשב כמוך.
ניטפיק קטן
זה ג׳וליה לואי דרייפוס, לא לואיס.
ג'אנקן מיוזיקל
אם כבר אייטמים על אמאי, אני לא מאמין איך לא שמעתי כאן עד עכשיו על
ג'אנקן מיוזיקל. למי שלא מכיר, זה מחזמר בעברית על תחרות אבן ניר ומספרים בתיכון, עם שירים ברמה של "אני לא מאמין שלא משלמים לאנשים האלו", שעכשיו העלו צילום שלו ליוטיוב. וגם זה כביכול מבוסס על אנימה, אם כי בתור חובב אנימה מאוד קטן אני בטח מפספס את עשרות הרפרנסים שהיו שם (אבל אפילו אני מסוגל להבחין שהסוף הוא מאוד יפני).
אכן, חבר'ה חמודים
יצא לי (כמיטב המסורת עם כל מחזות הזמר הקהילתיים) לראיין אותם לפני הלייב הראשון לפני שנתיים.
בדיחות ״סרטי קאן פלצניים שאף אחד לא מכיר״ הם קצת פאסה. וזה אתר קולנוע, למה לא להרים לפסטיבל קולנוע.
(ל"ת)
רשמתי בעבר למה כוסאמא של פסטיבל קאן
ואני עדיין עומד מאחורי המילים הללו.
אחלה פסטיבל.
(ל"ת)
פסטיבל עם טעם בסדר
שלא עומד במשימה העיקרית של פסטיבל סרטים והיא להיות, נו, פסטיבל שבו אנשים יכולים לראות סרטים. במקום זה מדובר בשוק סרטים מפונפן ומיוחצ"ן למוות שניזון מה"יוקרתיות" שלו (חוץ מהרגעים שבהם כמובן אפשר לשלם כדי להגיד שהיית בפסטיבל קאן) כאשר יוקרתיות זה "לאנשים פשוטי עם אי אפשר להיכנס לסרטים". חרא על זה.
לו הוא היה איזה פסטיבל עם טעם מבריק, היה אפשר להגיד מילא – אבל לרוב הן המועמדים שבו והן הזוכים שבו די באותה מידה כמו האוסקר, שזה לא בדיוק הסטנדרט לשאוף אליו.
אפשר לינק? אני לא זוכר
(ל"ת)
בבקשה
https://www.fisheye.co.il/fished_49/
אפשר גם לאהוב קולנוע
וגם לחשוב שיש פסטיבלים פלצניים. אומר בתור מישהו שיצא לו להיות שם.
אם דוויין ג׳ונסון בתור מאווי עם פאה ענקית, אני חושב שלפחות את הטריילר אני רוצה לראות
זה בן אדם שאפילו ה-autotune לא יכול להציל אותו, אז פאה?!
(ל"ת)
ספייד-וורס אכן נראה נהדר
והאם בשוט האחרון שם זה… ספיידר-סוס? היי, אם יש ספיידר-פיג אז למה לא.
– "בלו ביטל" נראה כאילו ניסו לעשות סרט גיבורי-על עם תקציב של סדרת CW. השוטים POV של החליפה כל-כך מכוערים ומיושנים. במקור זה היה אמור לצאת ישר ל-HBOMAX, ואני מאוד סקרן מי בוורנר החליט שהגיוני לגנוז את "באטגריל" ולקדם את הסרט הזה להפצה קולנועית. וכן, זה לגמרי הולך לכאוב בקופות.
– הפרמיס של הסרט של טריי פרקר נשמע כמו פרק של "אטלנטה", אבל בינתיים אני סקרן כי מאוד אוהב את "טים אמריקה" של פרקר (לא ממש אכפת לי מסאות'פארק).
– האם מישהו כבר ערך מאש-אפ של "ברבי" ו"אל תדאגי יקירתי"? לא יודע, משהו באסתטיקה, השכונה הפרברית והקטעים במכוניות גרמו לי לחשוב שזה יכול לעבוד.
– מאוד סקרן לגבי האנימה של SP, רק מקווה שזה ירחיב / יעשה שינויים מהסרט ולא יהיה פשוט אחד לאחד רק מצויר.
– עדיין מעריך את אורי סיגולי ומאוד אוהב את פינת האימה שלו, אפיל שברשימה הזאת יש טעויות דירוג אובייקטיביות קשות.
– משהו אומר לי שהרימייק של "חתולים בצמרת" לא יהיה ממש קרם דה לה קרם בסגנון אדגר. ועל הרימייק של "מואנה" לחלוטין יש את השם של דה רוק all over. איכשהו האגו של הבן-אדם הזה נהיה גדול יותר ממנו, ונראה שהוא הגיע לרמת פוציות שבה הוא אפילו לא מרשה לאחרים לשחק בצעצועים שלו (זכארי לוי העלה לא מזמן סרטון באינסטגרם שאפשר למצוא ביוטיוב, בו הוא מאשים את דה רוק בפאסיב-אגרסיב מדהים על כך שמנע מהם להשתמש בדמויות מ"בלאק אדם" ב"שהאזאם! 2", וזה מבלי להזכיר את הוטו שלו על קישור בין שהאזאם לבלאק אדם בפוסט-קרדיטס כי הוא העדיף להלחם בסופרמן במקום. ובסוף גם לא יצא מזה כלום. בקיצור, יותר כמו "דה שמוק").
בלו ביטל
נראה יותר כמו ניסיון משונה לחקות את מארוול, איכשהו.
היה בלו ביטל ב-CW, בערך.
כתבו כאן שהיה בוסטר גולד בלייב אקשן בסמולוויל לפני אגדות המחר, אז מצאתי את הפרק וגם בלו ביטל שם. בוסטר גולד סביר, בלו ביטל עלוב. יותר גרוע ממנו לא יכול להיות.
אני לא מבין איך אפשר להכין עונות שלמות מהספר הראשון ומהספר השני בלי שזה יהיה ממש מרוח ומשעמם, אלו ספרים די קצרים
באופן כללי רק הספר הרביעי והספר השביעי מכילים מספיק אירועים לדעתי בשביל למלא עונה
באופן כללי מרגיש גם שלאנשים נגמרה היצירתיות אז פשוט הולכים על ריבוטים, חבל
יש לי תחושה שdc מתכננים שהחיפושית תהיה הפנתר שלהם
יש הרי יותר היספנים משחורים בארה"ב. יש לי גם תחושה שזה לא יצליח.
אני לא הולך להקשיב מראש לפלייליסט של שומרי הגלקסיה
פשוט מכיוון שגאן הוכיח שהוא מסוגל לקחת שיר מוכר וממש להפתיע איתו, וגם כשהשיר לא מוכר – להשתמש בו בצורה מדויקת. אני לא צריך ספןילרים, הפלייליסט הזה מן הסתם ייטחן אצלי המון אחרי הצפייה, כמו קודמיו.
ממליץ עד אז לעקוב אחרי ג׳יימס גאן בספוטיפיי.
הבנאדם יצר פלייליסטים שחבל על הזמן.
וואו ג'יי קיי רולינג והאחים וורנר נואשים חחח
כלומר ממה שמשתמע זה נשמע גם שג'יי קיי רולינג מנסה עם האחים וורנר לנסות להיות רלוונטית שוב אחרי שהקאסט הראשי של הארי פוטר התנער ממנה ומהמניפסטו (המטומטם) שלה על טרנסג'נדרים אז הגיוני שהם מנסים לעשות "דף חלק" אבל לא נראה לי שאנשים מספיק מטומטמים בשביל זה
עם על הכבוד לרולינג, הארי פוטר לא הולך לשום מקום
זה נכון, היא היוצרת, ויש לה נטייה לדבר… בואו נקרא לזה כרגע לא לעניין… אבל הארי פוטר- הסיפור והמותג, כבר כל כך בהרבה יותר גדול ממנה. מוצדק או לא מוצדק – זה דבר הכי קרוב למיתולוגיה מודרנית שיש לנו כרגע. הארי פוטר לאנשים בגילאי 20-40 זה מה ששר הטבעות היה למי שהיום מתקרב יותר ל60.
כל כך הרבה ילדים גדלו עם הארי, הרמיוני ורון והתחברו אליהם, שאני לא חושבת שיש משהו שרולינג יכולה לעשות שיכול להוריד מהאהבה לעולם הזה.
היא בהחלט הורידה מהאהבה לעולם הזה, אבל לא מספיק
ואי אפשר להכחיד אותה.
בכל מקרה, כמו שכתבתי בעבר – חברת ההפקות של רולינג רשמה 74 אחוזי הפסד. זה נתון יבש. כנראה שספרי קורמורן סטרייק לא התרגמו לטלוויזיה ממש טוב, ובחזית עולם הקסמים סרטי חיות הפלא נרשם כישלון, וכרגע לא בטוח שהסדרה הזאת בכלל תראה סיום.
אני כן חושב שהארי פוטר מאד פופולרי למרות הכל, אבל בהחלט יש חוסר יכולת להרחיב את ההצלחה הזאת מעבר לספרי המקור.
להוריד קצת, כן, אבל לא לבטל.
וחוסר היכולת להרחיב את ההצלחה מעבר לספרי המקור קשורה לעובדה שבלי קשר לדברים שהיא כן או לא אומרת – היא כתבה סיפור אחד טוב (סיפור ארוך של שבעה ספרים, ואחד מהסיפורים יותר אהובים מבחינת האנושות, אבל עדיין, סיפור אחד), אבל אין לה את מה שצריך בשביל באמת להתרחב מחוץ לסיפור הזה, ומצד שני היא כרגע עדיין דורשת להיות מעורבת בפרוייקטים שמנסים להרחיב את העולם הזה.
כשהיא תשחרר מההגה ותתן לאנשים אחרים להרחיב את העולם הזה, אז בין כל הנסיונות הגרועים שיהיו (ויהיו) פתאום יצוץ אחד טוב שיתן לזה חיים. אבל כרגע גם אם יש מישהו עם רעיון טוב – זה חייב לעבור דרכה והיא מאוד שמרנית בהתייחסות שלה לחומרי המקור. חדשנות לא נקבל שם.
הבעיה עם הסרטים זה דיוויד ייטס
ברגע שהוא ישחרר אולי סרטי הארי פוטר המורחבים יהיו מלהיבים יותר.
ובכל אופן, אזכיר לצורכי הדיון את "הוגוורטס לגאסי" שמכר 12 מיליון עותקים והכניס רווחים של 800 מיליון דולר (וזה רק בשבועיים הראשונים שלו, עבר מאז זמן ויש עוד פלטפורמות שהמשחק לא יצא בהן). יש פה הוכחה חיה וטרייה שבידיים נכונות, "הארי פוטר" עדיין מביא קהל עצום בלי נוכחות אקטיבית של רולינג.
(הבנתם בתגובה לְמה זה)
(ל"ת)
ייטס לא הבעיה, אם כי בהחלט עדיף לתת לו לנוח.
הבעיה היא פשוט התסריט האידיוטי של חיות הפלא 2-3. הראשון עוד היה בסדר.
וכן, המשחק חמוד אבל הוא בעיקר נשען על אווירה ונוסטלגיה, בזמן שהעלילה שלו ממש מכאיבה לאייקיו.
ייטס עשה עבודה טובה עם ההארי פוטרים האחרונים אבל חייב להכניס קצת דם חדש ליקום ומישהו עם חזון ויזואלי מפותח יותר.
(ל"ת)
מסכימה עם כל המילים במשפט האחרון, אבל
אני מרגיש שזה קצת דו משמעי עבורי, אז רק לצורך חידוד קל –
יש פה הוכחה חיה וטרייה שבידיים נכונות ובלי נוכחות אקטיבית של רולינג, "הארי פוטר" מביא קהל עצום.
דל"פ
הבסיליסק לא התיישן רע לדעתי. אולי הטרול וגרעפ כן (ה"אולי" כי לדעתי גם בזמן אמת הם נראו חרא) אבל באקביק נגיד עובד מעולה גם עשרים שנה אחרי
דווקא המראה של הסרטים נשאר מעולה ואף משתבח עם השנים כאשר משווים למראה הסינטתי להחריד של סרטי מארוול דיסי העכשוויים.
גם מהסרטים הראשונים. נגיד סיריוס בלאק באח או הקיר המתפרק של סמטת דיאגון ואלי, הכל נראה נהדר . והכי חשוב, יש נשמה לאפקטים בסרטים האלה. מבחינה ויזואלית עשו עבודה מסחררת ויש לי מעט מאד תלונות (כן קרבות הקסמים נראים קצת כמו קרבות ירי אבל הבעיה גם במקור).
לגבי הטריילר של אלמנטל,
אם פיקסאר ברצינות הולכים לאשר בדיחת "בשביל מה יש גדרות אם כולם יכולים לעבור דרכן", אז הסרט הוא באופן רשמי סרט טוסטר.
(חוץ מזה, מה זאת אומרת "בשביל מה יש גדרות אם כולם לא יכולים לעבור דרכם"? יסודני אדמה לא יכולים לעבור דרך גדרות. גדרות הן הגרסה של העולם הזה לגטו)