טום קרוז בימים אלה מסתובב במסע יח"צ של "משימה בלתי אפשרית: חשבון סופי", מה שאולי יהיה הסרט הסופי בסדרה, אז הקמפיין הפך לסוג של רטרוספקטיבה על כל הקריירה של קרוז והסדרה. ב-BFI, הסינמטק הבריטי, הקצו לו חודש הקרנות מיוחד והשיגו את הראיון הנדיר הזה (למי שלא עקב, קרוז לרוב לא מתראיין):
אהבתי את דמות "קרוז הצנוע" שהוא אימץ בחודש האחרון. זה כבר לא סתם "בא לי לקפוץ ממטוס", זה "תודה שנתתם לי לבדר אתכם". בכיף, תבוא כל יום. אם על הדרך אתה רק יכול לגלות לי איך מגיעים לגג של הקולנוע הזה, אני אשמח.
בינתיים קרוז הכריז על עוד סרט, שיבוא אחרי הדרמה שלו עם אנריאטו: הוא חוזר לשתף פעולה עם דאג לימן, איתו עבד כבר ב"קצה המחר", בסרט שבו ישחק אסטרונאוט שצריך לצלול למעמקי האוקיינוס ואז קורה משהו רע ואיכשהו גם אנה דה ארמס שם. אה, וגם 200 מיליון דולר מעורבים בסיפור, כי זה טום קרוז.
ושוב אנחנו עם המותג שאני הכי אוהב להתלונן עליו: דיסני, וספציפית מארוול. עם ההצלחה הביקורתית של "ת'אנדרבולטס*" אחרי רצף כשלונות, הם פתחו בקמפיין שמנסה לשכנע אותנו שהם למדו את הלקח מהשנתיים האחרונות והם שוב טובים.
זה התחיל מסיקור בוול סטריט ג'ורנל, שבו בכירים במארוול זרקו את כל האשמה על דיסני: דיסני רצו הרבה יותר "תוכן", ונוצר מצב שהאולפן שהיה ידוע בקמצנותו – תחשבו לבד מה זה אומר בהתחשב בתקציבי הענק של הסרטים שלהם – התחיל "להתפזר" ולאשר הפקות ענק על כל שטות, בלי פיקוח צמוד של פייגי או פרלמנט הבכירים שלו. בהמשך בוב אייגר, מנכ"ל דיסני, הוציא כמה ציטוטים מישיבת המשקיעים של דיסני: שרצועת הסרטים של השנה וחצי הקרובות היא הכי טובה שהייתה להם מאז 2019, ובנוסף הוא אישש את הכתבה הקודמת וסוג של הביע חרטה על זה שדחפו ליצור כמה שיותר "תוכן", ועכשיו הכול בסדר כי הם הפיקו לקחים.
יפה, נהדר, משרה אופטימיות, רק שזה פשוט לא נכון.
כלומר, אולי יהיה להם עכשיו רצף סרטים וסדרות מוצלח, אבל זה לא הלקח שבוב אייגר וקווין פייגי למדו, ואפשר לבדוק את זה בקלות: השלב החמישי ביקום של מארוול, זה שנגמר הרגע, כלל שישה סרטים ו-8 עונות של סדרות בדיסני+ במשך שנתיים וחצי (פברואר 23 עד יוני 25). בשלב השישי מתוכננים ארבעה סרטים ו-6 עונות בדיסני+ במשך כשנתיים (יולי 25 עד מאי 27). כלומר, בערך אותה הכמות, או אפילו יותר בהתחשב בהפקות הענק שמתוכננות: סנדוויץ' סרטי "הנוקמים" עם סרט "ספיידרמן" באמצע. האם באמת אייגר ושות' משוכנעים ש-10 הוא מספר הפלא לעומת המספר המקולל שהוא 14?
גם נראה שהסרטים האלו יהיו בדיוק ההפך מ-"ת'אנדרבולטס*": לא הפקה קטנה ויחסית עצמאית, אלא מגה-אירוע עמוס כוכבים שמכוון לרצות את הקהל עם פיקוח צמוד של פייגי. שוב, אולי זה יעבוד אפילו עליי, אבל למה לחרטט? ולמה כמעט אף אחד לא מצביע על השטויות שלהם? אפשר לקדם פרנצ'ייז בלי לשקר, תראו את טום קרוז למשל.
בינתיים באולפן גדול אחר, האחים וורנר, המנכ"ל שעליו לפחות יש הסכמה רחבה שהוא בלתי נסבל, דיוויד זסלב, נתן גם הוא נאום למשקיעים שבו הוא כמובן טוען שהשנה יש ל-HBO את רצף הסדרות הכי טוב אי פעם (אני צריך בכלל לפרט למה זה לא נכון?), וגם התייחס לבעיה מבחינתו באולפן: הכסף הגדול שלהם כרגע מגיע מזכיונות שלא שייכים להם כמו "בארבי" או "מיינקראפט", בזמן שכן יש להם זכויות מלאות על "הארי פוטר", הקומיקסים של ע"ב (נו, עלילוני בלשים. נו, די-סי) וגודזילה. הוא טוען שיעביר את הפוקוס דווקא לפרנצ'ייזים האלה, ונתן את הציטוט הנפלא הזה של נבל מסרט בונד: "הם (אותם זכיונות) שייכים לנו, ויהיו שייכים רק לנו לנצח". אז בגלל זה הוכרז על "גודזילה נגד קונג: סופרנובה" שיעלה באביב 2027.
אוקיי, אבל למה לא לוני טונס? למה אתם כל כך שונאים את לוני טונס? האם פורקי פיג דרס לך את הכלב? דאפי דאק אכל לך פשטידה שחיכית לה יום שלם? באגס באני לבש בגדי אישה וניסית להתחתן איתו עד שהבנת שזה בעצם ארנב ולא ארנבית? מה הקטע, זסלב, מה חבורת המונפשים המשוגעים הזאת עשתה לך שאתה מתייחס אליה עד כדי כך גרוע?!
אם כבר האחים וורנר: "חוטאים", שמכניס עכשיו ימבה כסף לאולפן ואני מניח שיהפוך גם הוא לזיכיון ששייך "רק להם" לנצח, אבל עד אז בוא נתלהב לרגע קצרצר מקולנוע מקורי. ולא רק קולנוע מקורי – אלא קולנוע מקורי שמשתלם ליוצרים שלו.
כי מסתבר שקוגלר (שביים, כתב, והפיק את הלהיט הזה), הצליח להוציא מוורנר סעיף לא סטנדרטי בחוזה: הוא יקבל את ההכנסות מהכרטיסים תוך כדי ריצה ולא בסוף, כלומר הוא כבר עכשיו נהנה מההצלחה של הסרט. זה מתקשר לעובדה שהסרט "הופק" בין השאר על ידי Domain Capital, שזה בעצם בנק. לפי הכתבה משערים שקוגלר הגיע לוורנר עם הצעה לממן את הסרט חלקית עם הלוואה מהבנק הזה וככה שיכנע אותם לתת לו הכנסות במיידי. לא יודע כמה זה באמת ישפיע על הפקות עתידיות, אבל נחמד לדעת שקוגלר כבר קיבל ממני את הצ'ק.
יש סדרת ספין-אוף של "קריד", סרטי הספין-אוף של "רוקי". לסדרה קוראים "דלפי", אז ההנחה הכי סבירה היא שזה סדרה על ז'ולי דלפי צופה בכל סרטי רוקי. לא? זה על איפה שהמאתגרים בסרטים האלו מתאמנים? שלי היה יותר טוב.
השואו-ראנר הוא מרקו רמירז מ"המגינים", סדרת השיא של היקום הנטפליקסי של מארוול שלא הייתה בדיוק שיא, ומייקל בי ג'ורדן זרק את השם שלו איפשהו, אולי הוא יכין לצוות את פשטידת הכרישה המפורסמת שלו.
זה נשמע כמו עוד הכרזת "אין לנו כמעט מידע אבל חשבנו שזה יהיה מגניב ורצינו לראות איך תגיבו", אז תגיבו – כי פעם שעברה שהייתה הכרזה כזאת עם הקוטלת הצעירה של "באפי" כולכם הגבתם בסבבה משום מה, ועכשיו יש ליהוק: ריאה קירה ארמסטרונג, ששיחקה לאחרונה ב"מלחמת הכוכבים: צוות שלד". מזכירים שוב ששרה מישל גלר אמורה לחזור בתור ג'יילס, המנטור של הקוטלת, את הפיילוט תביים קלואי ז'או והשואו-ראנריות הן נורה ולילי צוקרמן מהעונה הראשונה של "פוקר פייס". עדיין לא שכנעתם אותי שמישהו רוצה לראות את זה אז הפרויקט לא קיים מבחינתי כמו כל סדרה אחרת.
קיץ, חם, יש פסטיבל קאן, וכולם אומרים דברים מטומטמים. הנה כמה מהם (הקרנף, לא לתבוע בבקשה):
- שון פן זקן. איך יודעים ששון פן זקן? זה מתחיל בכך שהוא מודיע שהוא בכיף יעבוד שוב עם וודי אלן ושהוא לא סומך בשיט על מי שהאשימו אותו, וממשיך בכך ש"המכונה שמייצרת כוכבי קולנוע" מקולקלת מאז ג'ניפר לורנס ולא ייצרה כשהיא כוכבת הקונלוע האחרונה. כשנשאל בנוגע לטימותי שלמיי, כדוגמא קלה להפריך את הטענה הזאת, פן אמר שהוא לא ראה אף סרט איתו, מה שחייב להיות הישג די מרשים בפני עצמו, ושאני לוקח כעילבון אישי נגדי ונגד נולאן כי זה אומר שהוא לא ראה את "בין כוכבים". אני מאחל לפן בהצלחה בהגיעו לגיל שבו חייבים לפלוט שטויות כל הזמן ומחכה בקוצר רוח לראיון שבו הוא יגיד משהו כמו "וכל הסרטים היום הם רק זכיונות של דיסני ו-וורנר". רגע, שיט, האם אני הזקן?
- רוברט דה נירו הגיע לסדנת אומן מיוחדת בפסטיבל קאן והוא ניצל את ההזדמנות בשביל להזכיר לכולנו שהוא בעצם בעד מה שטוב ונגד מה שרע. הוא גם הוסיף והציע שכולנו נעבוד ביחד ונעשה את הדבר הנכון. תודה, לא חשבתי על זה קודם.
- השחקנית המועמדת לאוסקר סקרלט ג'והנסון התלוננה שהתעלמו באוסקר מ"הנוקמים: סוף המשחק". הטיעון שלה הוא בגדול "זה סרט בלתי אפשרי שלא היה אמור לעבוד אבל הוא עבד והכניס מלא כסף". נעודד את ג'והנסון עם השיר של הלונלי איילנד שמסביר את המצב.
- ווס אנדרסון אומר שהסרטים שלו כל כך עמוסים שאם אתם יכולים לראות אותם פעמיים זה עדיף. ווס, ראיתי כל סרט שלך לפחות שלוש פעמים, זה אולי נכון אבל תירגע ומהר. חלק מהקסם של הסרטים שלך הוא שהם עובדים גם ישר. האם אתה בצרות כלכליות שאתה מתחיל לבקש תמלוגים באופן ישיר מהמעריצים שלך? תפתח פטריאון כמו כל אדם מכובד אם זה המצב.
- בוב אייגר, מנכ"ל דיסני, כן אני יודע שהוא כבר הופיע בכתבה אבל הוא כל כך חרטטן שאני מרשה לעצמי לתת לו עוד סיבוב, אמר שהוא אישית ראה את "לילו וסטיץ'" כמה פעמים והוא תומך בסרט. קודם כל, תמצמץ פעמיים אם חייזרים חטפו אותך. דבר שני, זה לא סטנדרטי שמנכ"ל של אולפן יראה סרט גדול שיוצא ממנו וגם יתמוך בו? זה אומר שעבור סרטים אחרים, נניח "שלגיה", זה לא נכון?
בואו נישאר בענייני פסטיבל קאן, הנה טריילר לסרט החדש של ריצ'רד לינקלייטר, "הגל החדש":
אני לא זוכר בעל פה סרטים של גודאר כמו אדרת, אבל זה פשוט נראה כמו שחזור נקודות רנדומליות מההפקה של "עד כלות הנשימה" עם זואי דויטש. אוקיי, עד שסיימתי את המשפט הבנתי למה הסרט הזה אולי יעבוד, אפילו שהביקורות בינתיים חלוקות לגביו.
הנה הטריילר החדש ל"סופרמן" של ג'יימס גאן שמגיע הקיץ:
מצד אחד אחלה, מצד שני… למה? זה נראה כמו ערבוב של הרבה סרטי גיבורי-על שכבר ראינו, חלק מהם של גאן עצמו. למה שאני אלך לזה, כי הפעם הדמות הראשית המעצבנת עם תחתונים מעל המכנסיים? היה אפשר לגרום לסטאר-לורד לעשות את זה ב"שומרי הגלקסיה 4" ולא להפוך עוד דמות גיבורי-על לסרט גנרי (ואולי מוצלח! לא לכעוס עליי).
הכרזות, הכרזות, ועוד הכרזות:
- ג'ואל אדגרטון וטוני קולט יככבו בסרט הביכורים של הבמאית האוסטרלית לוסי מקנדריק, "ניבים" (Fangs), שגם תגלם את הדמות הראשית. הסרט מתואר כ"קומדיה שחורה פרועה על פריווילגיות, כוח ופנטזיות מסוכנות", ובה הבת של בעלי כלא מופרט מתאבססת על אחד מהעצורים בכלא – "פנגס", הוא ג'ואל אדגרטון.
- טוני קולט תמשיך גם לסרט "תמרון השורשים" (The Roots Manœuvre, האיות המוזר במקור), קומדיה על אישה צעירה שמארגנת שוד בזמן שהיא מארגנת חתונה. הרבה ארגונים! זהו הסרט השני של ריאן אלן-מילר, שביימה את "ריי ליין" המצוין. ויואן אופרה מאותו "ריי ליין" תמשיך גם לסרט הזה יחד עם עוד כל מיני בריטים. אם הבחירה שלכם לצפות בסרטים מושפעת אך ורק מהשאלה האם מופיעות בהם ראפריות בריטיות אז ברכותיי, תוכלו לצפות בסרט הנ"ל כי סימז הקטנה לוהקה בו. קחו הפסקה תקשיבו ל"גורילה" תחזרו.
- ריוסוקה המגוצ'י, הבמאי היפני המועמד לאוסקר של "הנהגת של מר יוסוקה" ו"הרוע אינו קיים", יביים לראשונה סרט מחוץ ליפן בשם "פתאום" (All of a Sudden). הסרט יצולם בפריז ושתי השחקניות הראשיות הן וירג'ינה אפירה הצרפתייה ("בנדטה") וטאו אקמוטו הלא צרפתית ("וולברין").
- הבמאי זוכה האוסקר, גיא נתיב, ממשיך להתקדם בהפקה של הסרט "הרמוניה" המבוסס על הסיפור של סבתו בכת. הוא ליהק עכשיו את קארי קון ("הלוטוס הלבן") ולילי ג'יימס ("פאם וטומי"), שמצטרפות לבלה רמזי ואודסה יאנג ("המסדר"). אולי הפעם אם ניתן לסרט ציון לא משהו בלטרבוקסד הוא לא יפתח משתמש בשביל לנזוף בנו על כך.
- זוכת האוסקר הטרייה מייקי מדיסון ("אנורה") והמועמדת לאוסקר הפחות טרייה קירסטן דנסט ישחקו בסרט "זוחלים" (Reptilia), ואני אתרגם מילה במילה את התקציר כדי שתאמינו לי: "מותחן המספר אודות שיננית, שבת ים מסתורית מפתה אותה אל העולם התחתון החשוך והרטוב של סחר בעלי החיים בפלורידה". הבמאי הוא אלחנדרו לנדיס מהסרט המעולה "מונוס".
- השחקן מייקל סרה יביים "קומדיה מדויקת, לא צפויה ואבסורדית" בשם "אהבה היא לא התשובה". ישחקו בה פמלה אנדרסון, סטיב קוגן וג'יימי דורנן.
- הפרויקט הבא של אלכסנדר פיין יהיה "איפשהו שם בחוץ" (Somewhere Out There) בכיכובה של רנטה רינסב. זאת ההפקה האירופאית הראשונה של הבמאי האמריקאי מאוד שהוא פיין ואני מקווה שרנטה תעזור לו עם נחיתה רכה.
יותר מדי הכרזות. הנה קליפ מהסרט החדש של לין רמזי, "תמות, אהובי" (תורגם בלשון זכר כי אין לי מושג):
על פי הטיזר החידתי הזה כמובן שאפשר בקלות להסיק שזה סרט על אישה שמשתגעת בחיי הנישואים והאמהות. מי מאיתנו לא הסתובב בדשא ככה אחרי כמה חודשים בפרברים.
יאללה, לקחת אוויר, עוד הכרזות:
- סקרלט ג'והנסון, מיילס טלר ואדם דרייבר יככבו בסרט הבא של ג'יימס גריי ("העיר האבודה Z". תראו את "העיר האבודה Z"), "נמר נייר" (Paper Tiger), אחרי שאן האת'אווי וג'רמי סטרונג עזבו את הפרויקט. גריי גם כתב את התסריט שיספר על שני אחים שמנסים להשיג את החלום האמריקאי ומסתבכים עם המאפייה הרוסית.
- טיילור שרידן, מנהל אימפריית "ילוסטון" המצליחה באמריקה ופחות אצלנו, יביים את סרט האקשן "מ.ה.י.ר" (F.A.S.T) עבור וורנר. ברנדון סקלנר מ-1923 ביקום "ילסוטון" ישחק עם בן ריצ'רדסון, ואחד מהם לפחות יהיה איש קומנדו לשעבר שיוצא נגד סוחר סמים שתחת הגנת ה-CIA. אולי זה יהיה עוד "סיקאריו" ששרידן כתב אחרי כל שנות ה"ילוסטון" שלו.
- דנזל וושינגטון, רוברט פטינסון ודייזי אדגר-ג'ונס ישחקו ברימייק ל-"אופססס! בול הגיע המבול"? אה, לא, סתם "הגיע המבול", אבל סיימון קינברג כותב אותו, אז בטח הסרט יהיה באותה רמה. הבמאי הוא פרננדו מירלס ("עיר האלוהים") והסרט לצער כולנו יהיה בנטפליקס, ואמור לכלול שוד בנקים, מאבטח, פקיד בנק וגנב מומחה, תחליטו לבד מי זה מי.
- טילדה סווינטון תשחק בסרט החדש של דיוויד לאורי ("האביר הירוק"), "המוות בידיה" (Death in Her Hands), המבוסס על הספר באותו שם של אוטסה מושפג, שאמור להיות סיפור "מי עשה את זה?" על אישה שמנסה להשתלט על חייה.
- יאלמרי הלנדר, הבמאי של "סיסו", חוזר! אה רגע, הוא חוזר לסרט על סיפור המקור של רמבו? כולנו ראינו את "משחק הדמים", למה צריך עוד סיפור מקור? ומהתסריטאים של "בלאק אדם"? ניסיתם למכור את זה לעצמכם לפני שהלכתם עם זה לקאן?
- ג'ייק אלורדי ("אופוריה" ומאז בכל מקום) מתאחד עם לילי-רוז דפ ("נוספרטו") והם ישחקו בסרט המבוסס על ספרו של קורמאק מקארתי, "החושך שבחוץ" (Outer Dark שלא תורגם לעברית).בנוסף על כך, זה יהיה סרטו האנגלי הראשון של לזלו נמס שביים את "הבן של שאול".
- סילוון שומה, במאי "שלישיית בלוויל", רמז בראיון ל-THR שהוא מתחיל לעבוד על ספין-אוף לשלישייה שיתמקד רק בהם. טוב, ובחתול. בינתיים הסרט הראשון שלו מזה 15 שנה, "חיים נפלאים", ערך את הבכורה בפסטיבל קאן.
- ועוד בדברים בלי הרבה מידע לגביהם: ווס אנדרסון יכתוב את הסרט הבא שלו עם ריצ'ארד איואדה. וגם רומן קופולה, אבל את זה הוא עושה תמיד, אז זה לא מעניין.
אסיים עם אור בוטבול ועמרי הכהן שמנסים לעשות משהו חדש ביוטיוב הישראלי – "דונקי", לא בדיוק "דרופאאוט הישראלי" (ולו רק כי הם כנראה לא יפטרו אחד את השני בגלל חשש שמא אחד מהם הוא ציוני) כי עדיין כל התכנים עולים ליוטיוב, אבל כן לעשות ערוץ שהוא ממש ערוץ, עם שלל תוכניות שונות ופורמטים שונים – משעשועונים, דרך "ביקורת פרסומות" המוכרת, ועד הבטחה לממש להעתיק מ"דרופאאוט" ולעשות קמפיין מבוכים ודרקונים שהם יצלמו ויעלו.
אני בעד דברים שונים, אבל חלק מהקסם של ערוץ שכזה הוא שיש בו יותר משני אנשים שמדי פעם מארחים מישהו, אלא שלל קולות. ידעתם שסבתא של רם, למשל, הייתה פעם שליטת מבוך? לא במבוכים ודרקונים, מילולית שלטה על מבוך כלשהו. שם היא פגשה את סבא שלו. הייתי מרחיב אבל לא רוצה לעשות פאדיחות לרם.
Outer Dark ספר מדהים
ואם כבר עושים לו אדפטציה אז הבמאי של 'הבן של שאול' נראה לי מתאים לעניין. סיכוי טוב שאוותר על הצפייה אבל מחזיק אצבעות לפרויקט.
למה שבוב אייגר יראה את הרימייק של שלגיה? למה, הוא מזוכיסט?
הוא קיווה שהציבור יסכים לסבול עם גמדים מהסיוטים, חיות CGI מכוערות שלא משתלבות בכלל בסרט לייב אקשן, שחקנית ראשית שכולם שונאים ולא רוצים לראות ושינויים דרסטיים מהמקור שנוצרו על ידי אנשים ששונאים את המקור לצדם של מחוות למקור שנועדו לפרוט על נימי הנוסטלגיה.
אבל אני די בטוח שהוא עצמו לא בזבז שעה וחצי מהחיים שלו על צפייה בדבר הזה.
ואם להתייחס לזה קצת יותר ברצינות:
אם בוב אייגר היה צופה בכל תוכן שיוצא תחת ידו (וזה כולל גם סדרות טלויזיה, תכני סטרימינג וסרטונים קצרים של מגוון אולפנים וחברות הפקה שתחת ידו) לא היה לו זמן לעשות את העבודה שלו כמנכ״ל של תאגיד ענק.
כך שאני באמת חושב שזה שהוא צפה בסרט של האולפן שלו, ואפילו כמה פעמים, זה בהחלט לא משהו מובן מאליו וזה מעיד על יחס מיוחד שלו אל הסרט הנ״ל.
האם היחס הזה אומר שהוא מאוד מאמין בסרט או ההפך: שהוא צריך לבזבז מזמנו היקר ולצפות מספר פעמים בסרט רק כדי לוודא שהוא מוצלח ושהוא יצליח? לא יודע. אבל לכל הפחות זה אומר משהו.
ברור לי שהוא לא רואה הכל
אני לא מצפה שהוא יאשר כל מערכון של מיקי מאוס וחברים. הם מעלים סרט בסדר גודל של סטיץ', שלגיה או מארבל בסוף אחת לחודש נניח, ויהיה מוזר אם תקציבי הענק האלה יזרמו בלי שהוא יראה אותם בכלל.
אם מחשבים את כל סרטי הקולנוע שדיסני מוציאים (שזה כולל גם את אולפני המאה העשרים) זה יוצא הרבה יותר מאחד לחודש
ועד כמה שאני יודע, גם על תכני טלויזיה וסטרימינג שופכים כסף לא מעט, אז למה לא שיראה גם אותם?
חוץ מזה שלא נראה לי שיש לצפייה שלו מה להועיל.
הוא לא קולנוען והוא לא מבין בקולנוע.
אין לו מושג מה יכול להיות מוצלח בסרט ומה לא, מאחר ואין לו רקע בתחום.
הוא איש עסקים וככזה הוא יודע להאציל סמכויות ולתת לאלה שמבינים בעניין לפקח על הסרטים בשעה שהוא מפקח על המפקחים.
כך שאני בספק מה הוא יכול להרוויח בצפייה אישית בסרט שמצדיק את הזמן שצריך להקדיש לזה.
אנשים תחתיו שמגיעים מעולם הקולנוע ומבינים בקולנוע הם אלה שצריכים לצפות בסרטים לפני יציאתם ולוודא שהם יוצאים הכי מוצלח שיכול להיות.
אייגר הוא ראש הפרמידה, ומדובר בפרמידה ענקית בטירוף שהקולנוע והסרטים זה רק חלק קטן ממנה.
יש מספיק אנשים בכירים מתחתיו שזה התפקיד שלהם.
הוא גם צריך לרכוב על כל רכבת הרים חדשה בדיסנילנד?
(ל"ת)
יפה לקולר רק שאלה אחת
האם הוא מקבל את הכסף שלו לפי מכירת כרטיס או לפי הזמנת הקרנה?
לקוגלר
(ל"ת)
מצטערת להיות הקרציה התורנית
אבל אתם צריכים להתחיל להקפיד יותר על השמות של האנשים שאתם מדווחים עליהם, גם אם הם במבטא צרפתי.
בפוסט הקודם זה היה "מתיאס סכונארטס" (כלומר, שונארטס) ועכשיו זה "סילוון קומה" (כלומר, שומה). שניהם לא שמות חדשים בתעשיה ואם עדיין יש ספק אפשר די בקלות למצוא וידאו איך מבטאים נכון את השם.
חבל שפוסטים כ"כ מושקעים ייפלו במשהו כ"כ קטן.
תודה
לגבי שומה, קטע מוזר. ממש ממש זכרתי שזה שומה ולא קומה, והלכתי לבדוק… והיה רשום "קומה", אז אמרתי "הא" והמשכתי. עייפות שאכלה את חושי הראייה? אפקט מנדלה? אין לי מושג. בכל מקרה, תוקן.
הוו למה וורנר מדירים את לוני טונס? שאלת השאלות!
לפחות הצילו לנו את קיוטי
נראה שוורנר ברוורס לא יודעים מה לעשות איתם
מי שמע על וואביט? רק אני. עם סופרים את מספר הפרקים מwabbit מ2015 עד לעונה של הקצרים החדשים שנגמרה לפני שנתיים היו 248 פרקים חדשים של הלוניטוס 248!!!!!!!! זה דיי ויותר סרטים קצרים של לוניטוס בשביל לצפות. עם מסתכלים רק על העונה של החדשים בלי וואביט יש 94 פרקים לצפיה שוב די ויותר. אז עם יש חוסר כבוד ללוניטוס זה בטח לא בא ממחסור ביצירה מה שמשאיר 3 אפשריות 1. wb לא מפרסמים את loony toons כמו שצריך 2. הסרטים לא מצחיקים מספיק/חזרתיים מה שגורם לחוסר עניין מהקהל 3. שניהם. אני מהמר על 3 +אולי תנאי עבודה לא טובים?, בהתחשב במה שאנימטורים אומרים באינטרנט זאת בעיית תעשייה, והכותבים של כדור הארץ התפוצץ הוא אמני הסטוריבור ווואו ראו את זה בתוצר הסופי אז זה אפשרי שהעמיסו על צוות האנימציה יותר מדי עבודה.
בנוסף לכל הריבוטים המודרניים של מיקי מאוס, בובספוג ולסרט כדור הארץ התפוצצץ
לא כל הסרטים המציורים בנייטיז הם רן אנד סטימפי, אתם יכולים השראות מעוד מקומות, תודה.
איפה גיא נתיב נזף במישהו?
הפכתי את האינטרנט ולא מצאתי. אפשר קישור או שהבנתי לא נכון?
עודכן עם קישור
(ל"ת)