מתברר שמארוול הם האפל של עולם הקולנוע, וקווין פייג' הוא סטיב ג'ובס. הגיוני למדי, האמת. DC הוציאו הודעה לעתונות על המון סרטים מכאן ועד 2020? מארוול יעשו את זה יותר טוב. סתם הודעה לעיתונות זה לא מספיק להם: את ההכרזה שלהם הם עושים כמו שאפל מכריזים על מוצרים חדשים. אירוע תקשורתי, מצגת, שקופיות, הכרזות מפוצצות, המנכ"ל על הבמה.
אז אירוע כזה נערך ממש עכשיו בלוס אנג'לס. זה התחיל בהקרנה של הטריילר של "הנוקמים 2" – מה שהיה אמור להיות הצגת בכורה, אבל בגלל ההדלפה (מארוול טוענים שהידרה אשמים) זה כבר קצת פחות חדש.
אז מה בכל זאת חדש:
דוקטור סטריינג': יגיע ב-4 בנובמבר, 2016.
"שומרי הגלקסיה 2" הוקדם בחודשיים, וייצא ב-5.5.2017. המשמעות: גרוט ושות' קיבלו את תאריך ההפצה היוקרתי ביותר בשנה – השבוע הראשון של מאי.
"תור 3" יגיע בקרוב, ונקרא "Thor: Ragnarok".
סרט נוסף בדרך, שעד היום היה לא יותר משמועה מעורפלת: "Black Panther". 3 בנובמבר, 2017. בגילומו של צ'אדוויק באוזמן (מי?).
השמועות נכונות. הכותרת של "קפטן אמריקה 3": Captain America: Civil War. אחרי הטרלה שבה פייג' חשף בהתחלה כותרת שונה.
וגם – סוף סוף, אחרי כל השמועות: "קפטן מארוול". הסרט הראשון של מארוול עם גיבורה אישה. החדשותו הרעות – זה ייקח עוד *המון* זמן. התאריך המיועד הוא יולי 2018, לכן בתחום הזה DC ינצחו: "וונדר וומן" – גל גדות – תגיע שנה קודם.
Inhumans: השני בנובמבר, 2018. כמה. גיבורי. קומיקס. יא. אללה.
והביג בנג:
"Avengers: Infinity War"
חלק ראשון: מאי 2018. חלק שני: מאי 2019.
אם שאלתם את עצמכם מתי בדיוק ייגמר כל העסק הזה עם אבני הנצח ותאנוס? אז הנה התשובה.
אוקיי! זה היה… הרבה. אם DC חשבו שהם עשו רושם עם ההכרזה האחרונה שלהם, מארוול החזירו להם מלחמה בשטח שלהם. דבר אחד מפתיע בכל האירוע הזה הוא מה שלא היה בו: שמות של במאים ושחקנים (מלבד אחד), ובעיקר, שמו של השחקן שיגלם את דוקטור סטריינג'. ביממה האחרונה התפרסמה ב-Deadline – ומשם, בכל העולם – הידיעה על כך שבנדיקט קמברבץ' נמצא במגעים אחרונים לגלם את הדמות. זה עדיין עשוי להיות נכון – אבל מארוול לא היו מוכנים להכריז על זה עכשיו.
אגב, פרט קטן ששמתי לב אליו זה עתה, אני לא יודע אם הבחנתם: בשנים הקרובות צפויים לצאת די הרבה סרטים של גיבורי על!
(תמונות: מתוך הטוויטר של @slashfilm )
"קפטן מארוול" הוא אישה?
מה?!
קפטן מארוול היא אישה, כן.
ספציפית, " rel="nofollow">האישה הזאת.
אני מופתע. עד היום חשבתי שקפטן מארוול מתייחס לגבר.
(ל"ת)
במקור הדמות גברית.
רק ב-2012 מיס מארוול נטלה את השם 'קפטן מארוול'.
כמו כן, הקפטן של DC (הידוע יותר כשזאם בגלל בעיות זכויות יוצרים) הוא אכן גבר.
אה, כן?
תלבושת די.. צנועה, בשביל גיבורת על.
בלי מחשוף, בלי רגליים חשופות. כלומר, זה עדיין צמוד מאוד, אבל לא משהו שהגברים גיבורי העל לא צריכים להתמודד איתו.
לא זוכר איפה ראיתי פה לאחרונה דיון ארוך על החפצת נשים בקומיקס, אבל נראה שמארוול דווקא עושים את זה נכון.
וגם
העובדה שהם קוראים לדמות "קפטן מארוול" ולא "מיס מארוול". לא השם ולא התלבושת זועקים "תראו! אישה!!!". היא פשוט אחת מהחברים בקבוצה, והיא במקרה גם אישה. כמו שצריך, ובניגוד בולט לוונדר וומן, למשל.
זה בהחלט נראה טוב, אם כי זה עדיין מעט. עכשיו השאלה תתחלף (ובצדק) מ"למה למארוול אין אף סרט עם גיבורה?" ל"למה מתוך 21 סרטים של מארוול יש רק אחד בכיכובה של גיבורה?".
ואני לתומי חשבתי
שהם החליטו לקרוא לה קפטן מארוול מאותה סיבה שעשו את זה בקומיקס – כדי למשוך יותר קוראים\צופים עם שם שהוא יותר מושך גם לגברים. לא הרבה גברים יקראו משהו שמתחיל ב"מיס", או ככה לפחות מאמינים במארוול…
אגב, למה למארוול יש רק סרט אחד עם גיבורה זה דווקא לא שאלה קשה במיוחד וזה כי אין להם הרבה גיבורות על טובות שיכולות להחזיק סרט על גבן*. חוץ מקפטן מארוול יש להם את ה-Runaways שהם קבוצה שמורכבת מרוב של נשים עם שני מנהיגים ששניהם הגיבורים באופן שווה, אחד גבר שחור והשנייה אישה אסייאתית, ובהמשך היא הופכת ליותר מרכזית מהגבר, אז זה בכלל יכול להיות progressive מצד מארוול.
*בניגוד ל-DC שיש להם בין היתר את: וונדר וומן, בלאק קאנרי, רייבן, סטאר פייר, האנטרס, קאטנה, כולן נשים מעניינות שיכולות לסחוב סרט על גבן, ואפילו אחר כך להתקבץ ביחד לקבוצה של נשים בלבד בשם Birds of Prey.
זה נסיון מכוון להצית מלחמת DC נגד מארבל?
זה מצחיק אותי אותי, כי אפילו כל המלחמה הזו היא המצאה של מארבל.
אבל אני באמת לא חושב שאתה צודק לגבי הנשים של DC שטובות יותר. אם כי במשך שנים רבות, עיקר המאמצים הנשיים של מארבל התמקדו באקס מן וכן רוב הדמויות הנשיות המפותחות שלהן באות משם. (באותה צורה ש-DC מתמקדים בבאטמן ולכן 3 מתוך 5 הדמויות הנשיות שהבאת הן בכלל דמויות משנה מסיפורים שלו) אציין גם שמלבד בלאק קנארי, שהיא בעיקרה דמות משנה שלו ושל החץ הירוק, אף אחת מהדוגמאות שהבאת לא הצליחה להחזיק סדרה רצה משלה בקומיקס לאורך זמן. כל שכן סרט.
עכשיו בוא נדבר מארבל. מלבד קפטן מארבל הבאמת נהדרת ובנות האקס מן, יש לנו את פוטון (קפטן מארבל לשעבר) שהיא גיבורה שחורה עם ותק של 40 שנה שכלל גם את הנהגת האבנג'רס, יש את טיגרה שהיא דמות עמוקה ומענינת למרות הקונספט השטחי, האלמנה השחורה בפני עצמה יכולה להחזיק סרט (ובעולם הריגול של מארבל יש עוד לא מעט מרגלות), אלקטרה למרות הנסיון הכושל החזיקה סדרות רצות בעבר וראויה לנסיון חוזר, שי האלק החזיקה כמה סדרות רצות ארוכות וראויות להערכה והיא שונה ומיוחד מההאלק (הרבה יותר מהשוני בין האנטרס לבאטמן למשל), למונדראגון יש פוטנציאל קוסמי ועדיין לא הבנתי איך פספסו אותה בשומרי הגלקסיה ולבסוף יש לך את הצמד המעולה של קולין ווינג ומיסטי נייט. שחורה ואסיאתית עם סדרה רצה משלהן.
וכל זה היה בלי לגעת באקס מן וכשנמנעתי להזכיר את כל הנשים שנשאו בתואר ספיידרוומן כי אין לי מושג למי שייכות הזכויות עליה (היא הרי לא באמת קשורה לספיידרמן).
הcadre של נשים במארבל הוא חזק כנראה יותר משל DC. במיוחד, שוב, כשמבינים שרוב מה שבאמת עובד בDC הוא אך ורק באטמן.
ועוד הערה קטנה, על שינוי השם ממיס לקפטן
אפקטיבית, לשינוי היתה השפעה דווקא על הקהל הנשי של מארבל. אחרי הרבה שנים שניסו לגרום לדמות של "מיס מארבל" לחזור לאור הזרקורים (אחרי שהתעללו בה עלילתית לא מעט), הנסיון שדווקא הצליח לצבור לה קהל מעריצים חדש היה דוקא זה שכלל את שינוי התלבושת והשם. יש ממש קבוצת מעריצים גדלה והולכת "מאורגנת" לגיבורה הזו. והיא לגמרי מתאפיינת בדומיננטיות רבה של קוראות נשים שזו תופעה כמעט ייחודית (לוונדר וומן, יש אפיון הרבה יותר גברי לקהל הקוראים). הם קוראים לעצמם The Carol Corps וזו אחת התופעות שמשמחות אותי בקומיקס של ימינו (ואין הרבה כאלה).
כל עוד לא קראו לה
קפטנת מארוול, כמו העיוות המקובל לאחרונה של 'ראשת העיר', דיינו.
האקדמיה ללשון עברית
הוציאה החלטה חדשה לפני מספר חודשים שעל פיה מותר להגיד "ראשת עיר".
(וגם ראשת ממשלה, אגב)
זה מזכיר לי תלונה ששמעתי פעם מקופאית יוצאת חבר המדינות על כך שהעברית היא שפה שוביניסטית, כי רוב המילים השליליות בה הן בלשון נקבה.
"איזה מילים למשל?" תהיתי.
"ממשלה", היא השיבה.
אבל במקרה הנדון לפנינו, אם מחליטים לתרגם את הדרגה (מה שקשה לי להאמין שיעשו מפיצי הסרט בישראל), הרי שמדובר ב-"סרן מארוול" – דרגה שלא נהוג להטות, וגם נשים בדרגה הזו נקראות "סרן".
זה לא כזה פשוט.
כמאמר השיר – I wonder what she's Captain of.
ברוב הזרועות בעולם המערבי, קפטן הוא אמנם סרן, אבל אם היא שייכת לצי או לחיל האוויר, הרי שהיא יותר מקבילה לאל"מ מלסרן.
לא שזה משנה לענייני זכר/נקבה. אז אולי זה כן כזה פשוט.
אני דיי בטוח שהיא באזרחות.
וזה שלא נהוג להטות מילים זה לא סיבה שלא להתחיל לעשות את זה.
סרנת, ראשה, טוראית. זה פשוט עניין של להתרגל.
אלופת משנה מן הסתם נשארת אל"מ כי אלו ראשי תיבות.
אם יש מ"כית, אין סיבה שלא תהיה אל"מית.
(ל"ת)
באתי להגיד לך שזה בדיבור צה"לי
והשיחה היתה על עברית תקנית. אבל הגעתי למסקנה שאני טועה.
אני לא יודע לגבי מסמכים רשמיים של בתי משפט ודברים כאלו. אבל האמת הפשוטה היא שלראשי תיבות יש הטיות בעברית, גם ידוע שעליו כבר חשבתי וגם ריבוי או סמיכות, כי היא פשוט מתייחסת אליהם כמילים.
לא בטוח שזה הכי הגיוני פנימית, אבל זה פשוט נוח ויעיל מדי כדי לא לעשות את זה.
קרול היא בכלל קולונל בחיל האויר האמריקאי
כן. דרגתה של קרול גבוהה מהכינוי שלה. ומשל סטיב רוג'רס. מה שגורם מדי פעם לחילופי דברים משעשעים:
http://www.pinterest.com/pin/224405993907995987/
אז כן. היא בערך אלוף משנה.
בצי, קפטיין הוא אלוף משנה.
מה שגורם בתרגומים עבריים רבים להרבה סרנים לעלות בדרגה ולהרבה אל"מים לרדת בדרגה.
קראול דאנוורס הייתה טייסת קרב
כמו כן, סוכנת בCIA, אם כי אני לא יודעת איזה דרגות נותנים להם שם. נהוג, עד כמה שידוע לי, להישאר עם הדרגה שלך גם אחרי שכבר פרשת מהצבא. אבל אני לא יודעת מה הייתה הדרגה האחרונה שלה וזה כבר סתם התקטננות כי הרי, את השם "קפטן מארוול" לקחה ממאר-וול, ומי יודע בכלל מה הייתה הדרגה שלו, הוא חייזר].
הוא היה קפטן (או הדרגה המקבילה לקפטן בצבא הקרי)
מצד שני הוא שמר על השם גם אחרי שהוא בגד בבני עמו (דבר שבוודאי גרר הסרה של כל הדרגות שלו).
מאר-וול הוא קרי?!
אני לא מאמין שאני מבין חצי מהמשפט הזה!
אה, זה פשוט. יש שתי אפשרויות:
1. שר החוץ האמריקאי הוא מר-וול, כלומר האיש עם הראש בקיר.
2. עלילת הסרט מבוססת על התנ"ך, כפי שכתוב בספר ויקרא: "ואם לא תשמעו לי והלכתם עמי בקרי, והלכתי עמכם בקפטן מארוול, וייסרתי אתכם אף אני שבע* על חטאתיכם".
*יהיו סיקוולים!
אני יודע זאת.
זה לא מכשיר את השרץ בעיני.
שרצה, התכוונת.
(ל"ת)
טוב, היא התחילה את דרכה כמיס מארוול...
ושודרגה לקפטן מאוחר יותר. בינתיים, השם מיס מארוול עבר לנערה מוסלמית(!) ממוצא פקיסטני(!!).
דווקא אני לא מת על זה
הייתי מעדיף סרט שמתעסק בהיותה אשת על בתוך קבוצה של גברים, על פני סרט שמתעלם מהפן הזה.
לדעתי זה עושה שירות יותר טוב לנשים.
אכן.
אם כי היא התחילה כמיס מארוול:
http://en.wikipedia.org/wiki/Carol_Danvers
הי פישלר אתה שם?כי זה עדכון ממש טרי
:)
קפטן מארוול
מצפה לראות את הסרט הזה! רק חבל רק שהכותרת קצת אדיוטית וגורמת לסרט להיראות מיותר וחסר פואנטה…
כשאתה אומר שהנה התשובה לגבי
"מתי בדיוק ייגמר כל העסק הזה עם אבני הנצח ותאנוס", אתה מתכוון לתאריכים שהסרטים המזורגגים יוצאים בהם, או למילה Infinity?
לעזאזל
אני הייתי מודע עד עכשיו רק לאופציה הראשונה.
נחמד, נחמד מאוד
זה די מאשש את התאוריה שלי על המשך הקו העלילתי של היקום הקולנועי שלהם. אני אולי אפרט את המסלול בהודעה מספיילרת בעליל בהמשך….
רק משהו אחד לא ממש ברור לי : הם שריינו לפני זמן מה איזו משבצת ביולי 2016, שההשערה של כולם הייתה לכך שזה דוקטור סטריינג', עכשיו הם פרסמו שהסרט יצא בנובמבר. זה אומר שדחו את הסרט (ככל הנראה בגלל בעיות הליהוק ), או שמא יושחל שם עוד סרט ? זה מועד קרוב מדי בשביל "להעלים" מידיעת הציבור.
ההטרלה הזו ממש שעשעה אותי
אני בעד שלסרט הרביעי של קאפ יקראו "The Reptile Room".
כמו את "שומרי הגלקסיה" לפני שיצא הסרט, גם את דוקטור סטריינג' אני לא מכיר, אז אין לי ממש דעה על הסרט הזה או שכנראה קמברבאץ' יגלם אותו. לדעתי הוא רצה את התפקיד מתוך קנאה – מרטין פרימן שלצידו גילם את דוקטור ווטסון, ובתכנית אחרת של הרשת כמה שחקנים גילמו את דוקטור הו. בנדיקט החליט שגם לו בא להיות דוקטור, אז הנה, עכשיו זה כנראה יקרה.
"The Black Panther"….כן, זאת נראית לי תגובה הולמת.
ושוב, לגבי הסרט גיבורת-על – Took you long enough, מארוול.
Civil War, Infinity War….What is it good for? Absolutely nothing! שירו!
? What's so civil about war anyway
(ל"ת)
אה, והצעת ליהוק:
אם הסרט של קפטן מארוול יצא רק ב 2018 אני מניח שיקח זמן עד שתתחיל העבודה עליו. עד אז בטח האינטרנט ירעש ויגעש על נשים שיכולות להתאים לתפקיד וכאלה שנמצאות במו"מ ובדיונים וכו'. אני לא מכיר את הדמות, אבל אני אזרוק הצעה אקראית – אלונה טל! אחרי נטלי פורטמן, איילת זורר וגל גדות, למה לא להמשיך את הגל הזה (no pun intended) של גיבורות-על ישראליות? (כן, ראיתי את כל הדיון הזה שהיה פה עכשיו על נטלי פורטמן, אבל תזרמו איתי)
אני כן מחשיב את פורטמן לשחקנית ישראלית
כל גדות שיחקה בשתי סדרות וסרט ישראלים, פורטמן בשני סרטים ישראלים. והיא עצמה אמרה שהיא רואה את עצמה כישראלית וששייכת לכאן.
אבל אני לא אכנס לוויכוח הזה, אבל מה שכן על מה אתה מדבר בדיוק? מבין השמות שהזכרת רק גל גדות משחקת גיבורת על, האחרות פשוט משחקות בסרטי גיבורי על, ודמויות משניות.
אבל אני מסכים, אלונה טל היא בחירה טובה, אבל אני הייתי הולך עם ג'ניפר לורנס.
לא אלונה טל ולא ג'ניפר לורנס
קארול דנברס היא לא אישה בשנות העשרים שלה, עברו עליה כמה דברים בחיים שלה. ג'ניפר צעירונת, ואלונה פשוט לא מתאימה בעיני לדמות. דווקא הייתי בוחרת בקייטי שאקוף, ששיחקה בזמנו את סטארבאק בבאטלסטאר גלקטיקה. שתי השחקניות הראשונות אמנם משחקות דמויות בוגרות ומעניינות, אבל רק לשלישית אאמין שהייתה גם בCIA, גם בנאסא, גם באוונג'רז וגם לבד.
רוזמונד פייק?
(ל"ת)
שרה מישל גלר!!!
(ל"ת)
ב2020 היא תהיה בת 43
לא בדיוק מתאים
דווקא גיל מאוד סביר לדוקטור.
(ל"ת)
זה היה בדיוק הגיל שבו רוברט דאוני ג'וניור היה באיירון מן הראשון.
(ל"ת)
זה נחמד והכל
אבל קפטן מארבל אינה בגיל של טוני סטארק.
אחרי כל זה היה גם Q&A
נאמר שם שקפטן אמריקה 3 יהיה תחילת השלב השלישי, ושהפנתר השחור יופיע בו.
הייתה גם שאלה על הליהוק של סטריינג', ופייגי סירב לאשר את הדיווחים על קמברבאץ'
אני די בטוחה שההכרזות על קפטן מארבל ועל הבלאק פנתר
נעשו יותר מהגנה עצמית מאשר מכל סיבה אחרת.
אז... מה לגבי אנט-מן?
הוא לא בין הסרטים שכאן כי הוא כבר הוכרז? כי אם אני זוכר נכון, גם דוקטור סטריינג' הוכרז יחד אתו בעבר ואותו כן מזכירים
גם הסרט השני של הנוקמים לא בין הסרטים שכאן
(ל"ת)
סרטי 2015 אינם חלק מהמצגת
(ל"ת)
אנט מן הוזז להיות הסרט שסוגר את "שלב 2" של מארוול
כשקפטן אמריקה 3 יהיה הסרט שפותח את "שלב 3"
ובכנס הזה הכריזו את כל הסרטים בשלב 3 של מארוול
העסק עם ת'אנוס ואבני הנצח יגמר?! אל תצחיק אותי
זה לא יגמר, אף פעם. זה חלק ממה שמבאס ביקום הקולנועי הזה, שאנחנו כבר יודעים מראש שאין סוף. אם לפחות היינו יודעים שכמו עם טרילוגית האביר האפל יש סוף בפתח זה היה יכול להיות נחמד.
אגב, אני דווקא די מבין למה הם עושים חלקים 1 ו-2 לעיבוד ל"כפפת האינסוף", זה אירוע גדול מדי ויהיה אם יותר מדי דמויות בשביל שהכל יוכל להסתיים בצורה מספקת בסרט אחד.
נקווה שווידון יביים אבל אני לא בונה על זה. שלפחות יסיים את הסאגה שהתחיל…
בדיוק מה שחשבתי.
כל ההכרזות האלה רק גורמות להבין שיש כאן איפשהו פגם בסיסי בתכנון. שהעולם הקולנועי הזה יצא משליטה והנסיון הזה למשוך אותנו סרט אחר סרט עם ההבטחה ש"יש כאן תוכנית על" ו"אנחנו בונים את המתח לקראת אירוע קולנועי אחד עצום" הוא מלכודת דבש.
חייבים להודות, זה עבד לא רע עד הנוקמים, אבל מה שמאפיין את הפייז 2 עד כה הוא שבמקום לפדות את הקרדיט שלהם בבום גדול, עם סיפור שלם עם קונפליקט מרכזי ופתרון, נדמה שמרוול מתכוונים לעלות שוב ושוב את גובה ההימור, ("קבלו עוד מליון גיבורים חדשים – כי זה מה שאתם אוהבים – עוד סיפורי אוריג'ין!") ולהמשיך להבטיח שיאים יותר ויותר גדולים ("עכשיו חכו לאירוע הקולנועי המגה-סופר-דופר-אולטימטיבי שיפגיש את הנוקמים עם שומרי הגלקסיה וגם עם ה- Inhumans, ואחר כך נאחד את שלושתם כנגד הרשע האמיתי שמאיים על כל היקומים האפשריים במולטיוורס – שהוא בעצם מה שכיוונו אליו כל הזמן!").
הדבר הזה לא יכול להחזיק לנצח. באיזהו שלב השחקנים יתחילו לפרוש, או שיתחילו לצאת כמה פלופים ומישהו יתחיל לדבר על ריבוט לעולם (היי, בקומיקס זה קורה כל כמה זמן), או עד שהקהל יותש והסדרה תקרוס תחת המשקל של עצמה. וזה חבל, כי לרגע היה נדמה שמארוול יכולים להיות ה"מלחמת הכוכבים" של הדור שלנו עם פרנצ'ייז משנה-כללי-משחק שיכול להפוך לקלאסיקה על-זמנית. כרגע זה נראה לי יותר ויותר מופרך.
או שלאנשים פשוט ימאס מגיבורי על
באופן ספציפי מיקום מארוול, אני יודע שלי קצת נמאס.
הרבה יותר מדי מוקדם מכדי להספיד את מארבל.
גם אין סיבה שלא יהיה כמו שתוכנן – פייז 3 יסגור את כל הנוקמים כמו שהם, ויפנה את הבמה לגיבורים
חדשים.
מארבל מעולם לא העמידו פנים שהם הולכים לעשות משהו סגור וזהו. תמיד היה להם בתכנון עולם שלם, וכל הכבוד להם שהם הצליחו. הדבר היחיד שהם צריכים לסגור, וגם נראה שזה מה שהם יעשו, זה את הנוקמים עם השחקנים כמו שהם.
אגב, כל עוד הם שומרים על הסרטים ברמה כמו שהם היום (פייז 2 היה נהדר נהדר נהדר) – ממש אין לי בעיה שימשיכו עם גיבורים חדשים.
או, אני לא מספיד. להיפך.
אין לי ספק שהסיפור הזה הולך ללוות אותנו עוד הרבה זמן. אני לא יודע למה את מניחה שנוקמים 3 על שני חלקיו יהיה סוף הסיפור (או שזה התכנון, או שבכלל יש תכנון). חסרים עוד ועוד רשעים שאפשר לזרוק על הגיבורים? למארוול מגיע הרבה קרדיט על ההצלחה להוציא את סרטי הקומיקס משלב ה"סיפור האוריג'ין" הלעוס ולעבר סכמות סיפוריות ניסיוניות יותר ופייז 2 היה באמת מוצלח באופן מפתיע. הם לקחו כמה סיכונים וזה השתלם להם בענק. אני פשוט חושש מההעדר המוחלט של אקסיט סטרטג'י.
אני הייתי רוצה לראות את הסיום של הסיפור. את הפתרון של הקונפליקטים שנפתחו בסיפורי האוריג'ין. זה היה עשוי מעולה ב"איירון מן 3", למשל. זה לגמרי יכול היה לשמש כסרט סיום לדמות של טוני סטארק במעין טרילוגיה סגורה. אבל עכשיו אנחנו מקבלים עוד טריילר עם עוד חליפות רובוטיות ומי יודע מתי הסיפור הזה ימצה את עצמו? הסטרייק הזה לא ימשך לנצח, והניסיון למשוך את העלילה הראשית על פני עשרות שנים עלול להביא לסיום בהתפוררות הדרגתית במקום בסוף מכובד.
כל עוד מארבל ממשיכים להוציא סרטים ברמה שהם מוציאים,
יש להם את האמון שלי, ואני חושבת שהם באמת רכשו אותו בעבודה קשה.
והסיבה שאני חושבת שהנוקמים 3 (אם כי לא ברור איזה חלק) יסגור את הסאגה היא שהשחקנים הנוכחיים חתומים למספר סרטים מוגבל. אז בבירור מארבל תמיד יכולים לשפוך הרים של כסף על כריס אוונס שטען שבסוף הנוקמים הוא פורש ממשחק (ואז חזר בו? אני לא עוקבת), אבל לדעתי רוב הסיכויים שאם השחקנים הנוכחיים יחזרו זה יהיה רק בתפקידי אורח, והשרביט תעבור לשחקנים חדשים.
ריבוט קורה כל הזמן רק ביקומים של DC
והסיבה שזה קורה היא כי הם מנסים לשחק Catch up עם מארבל כבר 40 שנה.
http://comicsalliance.com/dc-comics-marvel-golden-age-silver-age-comics-history
אגב אל תשכח את הסדרות של נטפליקס!!!
שהולכים להשתלב ישירות עם עולם האוונג'רס כנרה כבר ב"סיביל וור", נקראים ה"דפנדרס" משהו.
בכל מקרה הבנתי, שמשם הם דיי מפסיקים עם הסיפורי האוריג'ין.
הסדרות של נטפליקס שייכות לDC..
(ל"ת)
לא, הן לא.
(ל"ת)
בעסה לDC כי הם לא...
דרדוויל, ואיירון פיסט שייכים למארוול. יחד עם עוד שני דמויות שלכל אחד תהיה סדרה בת 12 פרקים, ואחר כך ביחד כ"הדפנדרס".
יהיה להם את הגב של מארוול סטוידיוס, נטלפליקס וכמובן דיסני.
מבחינת תקציב אני חושב שהם יביישו את "חץ" ו"הפלאש".
אפילו המלוק גרוב
שהיא הסדרה הכי פחות מתוקצבת ומצליחה של נטפליקס נראת הרבה יותר טוב מפלאש וארו.
מצד שני, ל-DC יש את גות'הם ואת קונסטנטין שהן שתי סדרות שנראות נהדר.
החץ והפלאש הן של ה-CW
רשת קטנה ולכן גם התקציבים שלה יחסית נמוכים.
גותהאם משודרת ב-FOX וקונסטנטין ב-NBC, שתי רשתות גדולות עם כיסים עמוקים יותר שמשלמות יותר פר פרק.
אני מאוד לא מסכים
בשביל התקציב היחסית נמוך שלהן פלאש וארו נראות נהדר, וזה כולל את האפקטים ובעיקר הפרקים האחרונים בכל עונה שמרגישים כמו סרטים הוליוודים עם הגרנדיוזיות שלהם.
כל הסיקוולים האלה בלי מספור
מזכיר לי את זה
זה אדיר !!!
זה נשמע כמו מונולוג שכתבו קוונטין טרנטינו וסמואל ל. ג'קסון. לא חשבתי שאנשים כל כך רגישים בנושאים האלו.
סרט של תור ביולי?
preaty ballsy move marvel….
זה אומר שאין איירון מן 4?
אם הוא לא הוכרז אז זה אומר שבודאות אין איירון מן 4 לא?
Never Say Never
אבל כרגע נראה שלא.
אולי אני טמבל
אבל מלהסתכל על התמונה אני רואה שהשם של קפטן אמריקה 3 הוא Captain America: Serpent Society, שזה שם שונה מאוד מ Captain America: Civil War. מה קורה פה?
השם בתמונה הוא בדיחה, אחר כך חשפו את השם האמיתי
(ל"ת)
100%
מעניין איזה שחקן הוליוודי לא הולך לגלם גיבור-על באחד מיקומי ה multiverse האלו. לכל אחד יש הבלחה בתור גיבור או נבל עם כוחות על.
אז… דניאל דיי לואיס, את מי הוא יגלם?
יש לי ליהוק מושלם עבורו.
http://en.wikipedia.org/wiki/Kang_the_Conqueror
נשמע כמו הגזמה קלה
הקאסט של הסרטים האלה הפך לגדול בגלל ההשתתפות בסרטי מארבל. למעט סקרלט ורד"ג, רוב השחקנים האלה לא נחשבים לקאדר הגבוה של שחקני הוליווד, וגם רד"ג הגיע למעמד הזה בזכות איירון מן ולא למרות.
למעט רד"ג גם אף אחד מהם לא מתקרב להרוויח כמו השחקנים שנמצאים בראש רשימת המשכורות ההוליוודיות. דורון שואל בכתבה "מי זה צ'אדוויק באוזמן" התשובה לשאלה היא "זול, זה מישהו זול" וזו התשובה לרוב הליהוקים של השחקנים האלה לפני ההפקה. ביום שנראה את דניאל דיי לואיס, או טום קרוז או וויל סמית' בסרטים האלה, אז יהיה על מה לדבר בכל הנוגע לאבן שואבת את מיטב שחקני ושחקניות הוליווד
לDC יש את וויל סמית'
אפשר להתחיל לדבר?
ל-DC יש גם את ג'ארד לטו ובן אפלק – שניהם יקרים ולפחות אחד מהם מביא המוני אנשים שנאמנים לו, בעיקר כשהוא משחק בסרט "גדול".
אבל זה DC
אני לא מסכימה עם ההכללה כי זה חלק ממהות ההבדל בין DC למארוול.
כשהסרטים של DC יתקבלו בקהל באותה אהדה כמו הסרטים של מארוול אפשר יהיה לדבר.
אחת הבעיות של DC זה שהם מנסים למכור באמצעות השחקן ולא באמצעות הדמות.
אני באמת חושבת שמארוול קודם כל מנסים למצוא את השחקן שהכי מתאים לדמות בלי קשר לעד כמה הוא היה מפורסם.
היוצא דופן היחיד הוא רוברט דאוני ג'וניור שכבר בנה לו שם קודם לכן *אבל* זה גם היה הסרט הראשון שלהם כאולפן עצמאי, הם היו חייבים משהו, ואי אפשר להתעלם מהעובדה שרוברט דאוני ג'וניור הוא טוני סטארק במלוא מובן המילה.
מה גם שהוא היה כוכב דרגה א' הרבה לפני הסרט, אבל איבד חלק נכבד מהשם הזה בגלל תקריות הסמים והכלא.
מה כריס פראט כבר עשה קודם חוץ מלשחק (מעולה) את האדיוט בP&R? מה כריס המסוורת' עשה?
לא רוצה לחשוב מה היה קורה
אם למארוול עדיין היו את הזיכיונות לספיידרמן ואלוהים ישמור אקס-מן (אני באמת לא מתחיל להבין איך בדיוק זה אותו עולם)
מה שהיה קורה:
לא היו סרטים לשומרי הגלקסיה, אי-אנושיים, קפטן מארבל ושאר גיבורים דרג ב'.
כלומר: מבאס.
אז מה הולך לצאת בשנים הקרובות?
עשיתי לעצמי רשימה (ואז גיגלתי וראיתי שכבר עשו כזו או משהו דומה אז לקחתי משם וסידרתי מחדש), שמתי בפייס אצלי ועכשיו גם כאן – סרטי מארוול (כולל של פוקס וסוני, מה שידוע התאריך) ו-DC, נכון לעכשיו:
Avengers: Age of Ultron (Marvel/Disney) May 1st, 2015
Ant-Man (Marvel/Disney) July 17th, 2015
The Fantastic Four (Marvel/FOX) August 7th. 2015
Deadpool (Marvel/FOX) February 12th, 2016
Batman V Superman: Dawn of Justice (DC) March 25th, 2016
Captain America: Civil War (Marvel/Disney) May 6th, 2016
X-Men: Apocalypse (Marvel/FOX) May 27th, 2016
Suicide Squad (DC) August 5th, 2016
Doctor Strange (Marvel/Disney) November 4th, 2016
Sinister Six (Marvel/Sony) November 11th, 2016
Wolverine 3 (Marvel/FOX) March 3rd, 2017
Guardians of the Galaxy 2 (Marvel/Disney) May 5th, 2017
Wonder Woman (DC) June 23rd, 2017
Thor: Ragnarok (Marvel/Disney) July 28th, 2017
Black Panther (Marvel/Disney) November 3rd, 2017
Justice League 1 (DC) November 17th, 2017
The Flash (DC) March 23rd, 2018
Avengers: Infinity War Part 1 (Marvel/Disney) May 4th, 2018
The Amazing Spider-Man 3 (Marvel/Sony) May 4th, 2018 (סביר מאד להניח שהתאריך יזוז)
Captain Marvel (Marvel/Disney) July 6th, 2018
Maybe X-Men/Fantastic Four? (Marvel/FOX) July 6th, 2018 (סרט כלשהו של פוקס עם דמויות מארוול)
Aquaman (DC) July 27th, 2018
Inhumans (Marvel/Disney) November 2nd, 2018
Shazam (DC) April 5th, 2019
Avengers: Infinity War Part 2 (Marvel/Disney) May 3rd, 2019
Justice League 2 (DC) June 14th, 2019
Cyborg (DC) April 3rd, 2020
Green Lantern (DC) June 19th, 2020
וואו, הרשימה הזו מוציאה את ילד הOCD שבי.
כל הכבוד!
היי, רגע
אם ספיידרמן יהיה בסיניסטר סיקס זה לא אומר ש-2016 כן תהיה סוף סוף השנה בה כל גיבורי העל הכי פופולרים יהיו בקולנוע?
וולברין באקס מן אפוקליפסה, ספיידרמן בסיניסטר סיקס, באטמן וסופרמן ובבאטמן נגד סופרמן, ואפילו קפטן אמריקה ואיירון מן בקפטן אמריקה 3!
זו מפת גיבורי העל השלמה לשנים הקרובות
רשימה נהדרת ללא ספק בכלל.
זה שקפצו ממיס מארבל ישר לקפטן זה כנראה בשביל שיהיה בקו עם הקומיקסים של היום וזה בסדר, כנראה אף אחד לא רוצה את קפטן מארבל המקורי שהיה לפני קרול דנבר (ואני בניהם), עכשיו רק שהליהוק שלה יהיה של קייט סאקהוף ואני בהחלט יהיה מאושר.
זה שמלחמת האזרחים היא לפני כל הדמויות האלה זה קצת בעייתי לטעמי, כי יותר מידי שיריבו, אבל בטח ישנו לא מעט וגם זה ממש הולך ראש בראש בקטע שסופרמן נגד באטמן בסרט שלהם (לפחות בהתחלה). מה שכן זה נשמע כאילו ישתמשו באירוע הזה לפתוח את חקל מהדמויות החדשות ככה שזה רעיון טוב לדעתי בסופו של יום.
מה שתמיד מפחיד זה הסרטים שמפצלים ל2, אבל ללא ספק צריך הרבה לקרות שם עם ה"אינפיניטי סטונס" ככה שזה הגיוני שזה יחולק. רק שלא יעשו משהו שירגיש חתוך באמצע כמו שעשו בסרט השני של ההוביט שממש מרגיש כמו "קאט" של במאי ושיתנו לכל סרט משקל משל עצמו ואז זה יכול לעבודת ככה ששני הסרטים שבין שני הסרטים יהיו חלק מזה.
כל-כך פאקינג אדיר!!! אין מילה אחרת
זוכרים 'הנוקמים'? זוכרים שהאלק מרסק את לוקי?
אז זה בערך מה שמארוול עוללו ל-DC:
DC: Enough! You are, all of you are beneath me! I am a god, you dull creature, and I will not be
bullied by…
[Marvel flattens DC with repeated smashes into the floor]
Marvel: Puny god.
לא רוצה להיות נודניק
אבל מבטאים את השם שלו פייגי, ולא פייג'.
זה גם ממש מבאס שיקח למארוול עשר שנים להביא דמות נשית ראשונה למסכים.
אז לא נראה את האלמנה השחורה בסרט עצמאי בקרוב
חבל, הדמות שלה מעולה
הסרטים שלא כאן
אני שמח לראות שאין איירון מן. אחרי איירון מן 3 באמת נראה לא סביר לעשות עבורו סרטי סולו. הדמות עברה אחלה תהליך ולהמשיך לסחוט אותה כמרכז העולם רק יפגע בה. מקווה שהנוקמים 2 לא יהיה עוד "איירון מן וחברים".
אני מאוד מצטער לראות שאין סרטי סולו לענק הירוק ("נכנענו – לא יודעים לעשות עליו סרט נורמלי") או האלמנה השחורה ("אפילו לא ננסה"). שניהם חלק מהותי מ"הנוקמים", אבל כנראה שלא נזכה לראות פיתוח רציני שלהם וחבל.
במחשבה שנייה, למה לא?
הענק הירוק, האלמנה השחורה ועין הנץ יופיעו בעוד שלושה סרטים שטרם יצאו. זאת רמת החשיפה המתאימה בשביל לא לקבל חשיפת יתר עד שיסתיים פרויקט העל של טרילוגיית האוונג'רס – טרילוגיית איירון מן, טרילוגיית תור, טרילוגיית קפטן אמריקה וטרילוגיה של ארבעה סרטים של האוונג'רס. אחרי שזה ייגמר, יהיה מקום לחשוב האם יש עוד מה לספר על השלושה האלו. בינתיים, מכניסים עוד דמויות חדשות לעולם, בשביל שיהיה על מה לעבוד כשתגמר הטרילוגיה. ייתכן שהאלמנה השחורה תצטרף לקפטן מארבל והענק יתחבר עם דראקס; יש עוד כמה שנים למחשבה על זה. אבל המחשבה שלי היא שבפאזה הנוכחית של מארוול, סרטי סולו למי שהוא כבר חלק מהאוונג'רס יהיה חשיפת יתר.
זה בהנחה שיש חשיפה
אולי אני אנסח את הביקורת שלי אחרת – למה שהבילד-אפ של השלב השלישי ימשיך להתמקד באותן דמויות? למה לא לעשות את זה מהזווית של דמויות שעד עכשיו יחסית הוזנחו? במידה מסויימת זה כן קורה – אין עוד סרט של איירון מן כי זה חשיפת יתר מטורפת וכמה כבר אפשר לראות את הסיפור מנקודת המבט שלו, ומנגד יש דמויות חדשות. אבל בדרך מדלגים על שתי דמויות קיימות שלטעמי לא זכו לתשומת לב המתאימה.
ת'אמת, לפני הסרטים לא הייתי חושב יותר מדי על סרט מיוחד לאלמנה השחורה – יש דמויות מעניינות ממנה בקומיקס, ללא ספק. אבל הסרטים הצליחו דווקא להפוך אותה למעניינת ומוצלחת, והייתי רוצה לדעת עליה יותר. ולגבי הענק הירוק? הוא אחת הדמויות המעניינות ביותר של מארוול – הגיבור בעל כורחו שהכוחות שלו גורמים לו לסבל רב. אבל כל מה שהוא קיבל זה סרט ממנו מתעלמים כליל, וסרט אחר שכיח למדי שגם הוא לא בעל השפעה ממשית על הדמות כפי שראינו אותה ב"הנוקמים".
וואו,
עד עכשיו חשבתי שדוקטור סטריינג' הוא נבל.
גם אני.
(ל"ת)
יתכן שאתה חושב
על פרופסור (הוגו) סטריינג' של DC.
וב-Phase 4 של מארוול (ודיסני)
לאחר שגיבורי-העל מכדור הארץ ייפגשו עם גיבורי-העל מחוצה לו, הם יגיעו לגלקסיה רחוקה מאד ויגלו את הג'דיי והצד האפל ויחלו גל חדש של סרטים וספין-אופים.
ספוילר: הנשק הסודי שינצח את כל הרעים הינו מנורה שתקפץ עליהם עד שיעלמו.
סרטון מהאירוע (שימו לב בסוף טיזר לנוקמים 3!)
http://www.youtube.com/watch?v=X8lUCbRi6QQ#t=648
מה זה אומר עלי אם עברה בי צמרמורת מהטיזר בסוף?
(ל"ת)
שכחתי להוסיף עוד קטע חדש מעידן אולטרון
http://www.youtube.com/watch?v=L1Dcj09MIuY
הטיזרים לסרטים הבאים של מארוול
https://www.youtube.com/watch?v=_7UnH8OanmE
זה אמור להיות לנוקמים 2
https://www.youtube.com/watch?v=y3Ozf4Yf19s
אקס מן אפוקליפסה ( מאכזב ביותר לדעתי עתיד שהיה היה אמור להיות האחרון )
https://www.youtube.com/watch?v=JwiB_0eN_SE
מלחיץ שעוד אז הם תכננו את הנוקמים 3…
https://www.youtube.com/watch?v=JwiB_0eN_SE
( סליחה על זה שזה קטן ) ( כן , גם פה זה מתחבר עם שומרי ההגלקסיה )
https://www.youtube.com/watch?v=JwiB_0eN_SE
זה לא טיזר אבל זה מצחיק
סליחה על התקלה
http://www.dailymotion.com/video/x1ar73v_thor-the-dark-world-2013-credits-scene-hd_shortfilms
הנה של ת'ור 2
https://www.youtube.com/watch?v=oigpeH4o3o4
אירון מן 3
אני רואה את ההגיון
בלהתעלם מהווארד
היי, זה שוב אני. אני לובש לרגע את מכנסי הסטודנט שלי.
בתור עבודת גמר החלטתי לעשות סרט קצר על אגורהפוביה. קומדיה, למען האמת. בתור אחד שהבדיחות שלו לא זוכות להרבה פישלייקים, אני חושש שהתסריט שכתבתי לא מצחיק מספיק. תהיתי אם יש פה אנשים שמעוניינים לקרוא תסריט קצר של חמישה וחצי עמודים, לומר לי מה דעתם, ואולי אף להציע הצעות לשיפור (בדיחות מוצלחות יותר, שם לסרט, שמות של דמויות).
אתם מוזמנים לשלוח לי מייל:
aasad
ב- mmm.edu
מסתבר שיש טיזר לאוונג'רס 3, חלק 1+2
הוא הוקרן במסיבת העיתונאים ומתמקד ב-Infinity Stones ומה ששודר כבר. אין ממש פוטאג' חדש
http://www.youtube.com/watch?v=Uv2NRpG76Pg
נראה לי אותנטי, מישהו שהיה במסיבת העיתונאים שיתף את הסרטון.
כבר לא יכול להמתין שהמסיבה תעלה באיכות נורמלית לרשת.
(ל"ת)
מעניין
נראה שבכל זאת תהיה כפפת אינסוף (זה לא היה כזה ברור, את אבני האינסוף של היקום הקולנועי קשה לשבץ בכפפה).
וגם, הקטעים של הסרטון מתמקדים באבני האינסוף שכבר נחשפו – כולל המטה של לוקי! נכון שזו הייתה השערה רווחת, אבל עד עכשיו היא עדיין הייתה רק השערה.
היתרון באבנים קסומות
שהן יכולות להתאים את עצמן לכפפה אם העלילה ממש תתעקש על העניין.
דוקטור סטריינג' - הפוסטר
לא הפוסטר הרשמי, כמובן (בטח שלא כשאפילו הליהוק של התפקיד הראשי עדיין לא רשמי), אבל הולי שיט, קשה להאמין שהפוסטר האמיתי של הסרט יהיה מוצלח כמו יצירת המעריצים הזאת.
כשלחצתי על הלינק ציפיתי לפדרו פסקל.
מסתבר שאני ממש לא בעניינים בקטע של שמועות על ליהוקים של דוקטור סטריינג'.
הפוסטר מעריצים אכן לא רע בכלל
אבל אני מהמר שהמקורי יהיה יותר טוב, הפוסטר הזה הוא פשוט תרגום ישיר למה שכולם רוצים "לראות" בפוסטר של דוקטור סטריינג' לדעתי המקורי יתעלה על זה ברמת הביצוע/רעיון אבל היי שוב פוסטר לא רע בכלל יחסית לחובבני
על הפוסטר האמיתי לפחות לא יהיו קרדיטים של איירון מן
(ל"ת)
ולהוסיף לרשימה את גמביט
פעם זה היה מרגש אותי יותר, היום זה בעיקר גורם לי להתעצבן שיש עוד סרט גיבורי על – בכל מקרה, גמביט בכיכובו של צ'אנינג טאטום גם מתקדם לו לאיטו לעבר מסך שקרוב אלינו.
מקור (כלומר, פילםדראנק שמדווחים מדדליין)
,תוסיף את זה לרשימה של פוקס, מן הסתם
הרשימה של מארבל דיסני אינה כוללת דמויות של אקס-מן
אני מוסיף את זה לרשימה של
"המבול האין-סופי של סרטי גיבורי על"
ובא לציון גואל
ספיידרמן יצטרף לעולם של מארוול.
ושינוי בתאריכי ההפצה עקב התוספת של ספיידרמן
http://deadline.com/2015/02/spider-man-marvel-release-dates-moved-1201370275/
ספיידרמן של מארוול/סוני יופץ ב-28.7.2017 שזה היה התאריך של –
תור 3 שיזוז ל-3.11.2017, שהיה התאריך של –
Black Panther שיזוז ל-6.7.2018, שהיה התאריך של –
קפטן מארוול, שתזוז ל-2.11.2018, שהיה התאריך של –
Inhumans, שיזוזו ל-12.7.2019