ספיידרמן המופלא
The Amazing Spider-Man

גירסה חדשה לסיפורו של ספיידרמן: פיטר פארקר הצעיר נעקץ על ידי עכביש רדיואקטיבי והופך לגיבור-על בעל כוחות של עכביש.

סרט מס' 1 בסדרת ספיידרמן המופלא
תאריך הפצה בארה"ב: 03/07/2012
תאריך הפצה בישראל: 04/07/2012
נחמד, אבל סטנדרטי: דומה מדי לסרטים הקודמים ולא מחדש שום דבר.

201 תגובות פתח ספוילרים פתח תגובות ישנות

  1. מחכה בקוצר רוח לראות איך זה יצא!!

    דני

    (ל"ת)

  2. כמה תמונות חדשות

    Daniel

    http://www.comicbookmovie.com/fansites/MarvelFreshman/news/?a=41712

    http://www.comicbookmovie.com/fansites/joshw24/news/?a=41681

    וואו, כמה שהשיער שלו גדול. מעניין איך בכלל הוא הצליח להכניס את כולו לתוך המסיכה.

    ובינתיים החליפה נראת לטעמי ממש רע. ולפי התמונות (למשל, כשאמה סטון כגוון סטייסי מנקה את הפצע של פיטר כשהוא בלי חולצה) נראה כאילו הם הולכים יותר לכיוון "דמדומים" עם הסרט החדש, שזה ממש לא טוב.

    נכון שיש שם שחקנים טובים, אבל גם ב"דמדומים" יש שחקנים טובים. זה לא באמת מצביע על איכות הסרט.

    יש לי הרגשה שסוני הולכים להצטער על ההחלטה (המטומטמת) שלהם לעשות ריבוט לסדרה.

    • ממש לא

      The narrator

      הם אמרו כמה פעמים שהם רוצים לעשות לספיידרמן את מה שנולאן עזה לבאטמן ,לעשות גרסה יותר רצינית

      למשל , הקורים לא יצאו לו ממש מהיידים ,אלא ממתקן שהוא הכין , כמו בקומיקס

      • ואיך זה בדיוק הופך את הסרט ליותר רציני?

        Daniel

        דווקא הרעיון להפוך את הקורים לחלק מהיכולות של ספיידרמן היה רעיון חכם. במובן מסוים אפילו יותר חכם מהקומיקס.

        נכון שהיתה איזושהי תחושה של מתח שהקורים שלו יכולים להיגמר בכל רגע, אבל בסופו של דבר, לכל ההתעסקות בבניית המכשיר והמתח ההוא אין ממש מקום בסרט עם זמן מוקצב.

        בגלל זה אני חושב שזו טעות איומה כן לתת לו קורים מלאכותיים בסרט הזה.

        חוץ מזה, הסרטים של ריימי היו רציניים. הסרט השני נחשב לאחד מסרטי הקומיקס הטובים ביותר שיצאו.

        ואם ב"רציניים" אתה מתכוון לאפל יותר, בוגר יותר. זה מעולם לא היה משהו שהיה מזוהה עם ספיידרמן.

        להפך, העובדה שזו דמות טראגית עם גלריה של נבלים ודמויות משנה לא פחות טראגיות, ושלמרות זאת בכל זאת הסיפור כמעט אף פעם לא מאבד את החן או הכיף שלו זה משהו שמאוד אהבתי.

        לעשות את הכל אפל ומדכא יהיה דבילי, וגם לא מתאים לתלת-מימד.

  3. עוד מלא תמונות חדשות ובאיכות גבוהה

    The narrator

    http://www.comicbookmovie.com/fansites/Wolvie09/news/?a=41781

    ואנחנו קצת מתחילים לקבל מושג על איך יראה הסרט…

  4. תמונות נוספות מעבר למה שפורסם כאן:

    Murdock

    האמת? נראה נהדר, לדעתי. אגב, הטריילר עתיד להיות מוקרן בכנס קומיקון, וככל הנראה ישוחרר זמן לא רב לאחר מכן גם לרשת.

    • לי זה נראה כמו "דמדומים".

      Daniel

      (ל"ת)

      • כי יש שם סיפור אהבה?

        מה זה נראה כמו דמדומים? לא ראית טריילר ולא כלום.
        להניח מכמה תמונות סטילס שזה נראה כמו דמדומים נראה לי ממש מוקדם מידי.
        לפי כמה תמונות סטילס באפי גם נראתה כמו דמדומים וביניהן שמיים וארץ.

        • כי יש שם סיפור אהבה, כי הם בתיכון

          Daniel

          כי יש תמונה מסצינה בה היא מנקה לו דם כשהוא בלי חולצה.

          זה לא אומר שהסרט יהיה רע, אבל זה קצת מדאיג אותי.

          ואני שונא את המראה החדש של התלבושת.

          • ב-90% מהסרטים יש סיפור אהבה...

            The narrator

            אבל החליפה באמת נראית נורא..

  5. למה הריבוט של ספיידרמן יהיה מדהים

    The narrator
  6. אומנם יש עוד 11 חודשים עד שהסרט ייצא

    movieman

    אבל כבר יש תאריך להמשך. ה-2 במאי 2014.
    http://www.comingsoon.net/news/movienews.php?id=80789

    • אופטימים.

      (ל"ת)

    • כנראה הם תופסים מקום לפני האוונג'רס

      הסרטים של מארוול/אוונג'רס נוטים בשנים האחרונות לתפוס את סוף השבוע היוקרתי של תחילת מאי הרבה זמן מראש (איירון מן 2 כבר נקבע לשבוע הראשון של מאי 2013), וסביר מאוד שהם היו מכריזים בקרוב על ה-2 במאי 2014 בתור התאריך של "קפטן אמריקה 2" או "אוונג'רס 2". ספיידרמן רק נדחק לשם לפני שיתפסו לו.

      • תאריך יותר הגיוני ל"אוונג'רס 2" יהיה 2015

        Daniel

        וב-2014 הם יתנו מקום בשביל סרטים להצגת דמויות חדשות כמו "הפנתר השחור" ו"אנט-מן" (של אדגר רייט!). שניהם חברים באוונג'רס בקומיקס ויוכלו להצטרף לסרט ההמשך.

        האנק פים (אנט-מן) בעיקר כי הוא גם היוצר של אויבם המושבע של האוונג'רס – אולטרון

        http://www.youtube.com/watch?v=4GvTIAUGRaM

        אז הוא מרכיב חשוב.

        מארוול גם מתכננים סרט ל"ד"ר סטריינג'" ל-2013 ביחד עם "ת'ור 2" ו"איירון מן 3". במילים אחרות לא אכפת להם לדחוס שלושה סרטים לשנה אחת.

        • מי אמר שדוקטור סטריינג' יוצא ב-2013?

          אם אני לא טועה כל מה שהתפרסם עליו עד עכשיו זה שמועות לא רשמיות, בוודאי שלא תאריך הפצה.

  7. פוסטר חדש:

    Murdock

  8. שוחרר קליפ ראשון

    Mad_Hatter
    • לאנדרו גארפילד יש יותר מדי שיער.

      אני פשוט לא רואה איך זה נכנס בתוך המסיכה. זה אמור להיראות רע.

      • יש בזה משהו

        Mad_Hatter

        גם אם הוא שם אותה, הפוני הזה אמור להיות לו בתוך העיניים. אולי כל פעם כשיש פשע הוא מגלח שיער, וחלק מכוחות העל שהוא מקבל שהוא מצמיח אותו שוב בין-לילה. אני לא רואה הסבר אחר.

        1
        subatoi ?
  9. טריילר חדש

    Mad_Hatter

    http://www.comingsoon.net/news/movienews.php?id=89252

    ככל שאני רואה יותר פוטג' מהסרט, זה מחזק תיאוריה שיש לי כבר זמן מה – לסרט יהיה סוף בסגנון "האביר האפל". כאילו, עיקר הסרט יהיה ספיידי נגד הלטאה, כשברקע גם המשטרה מחפשת אותו בקטנה כזה כי הוא ויג'ילאנטי והכל, ואחרי שהקרב הסופי ישמיד קצת מהעיר והלטאה תיהרג / תובס, אבא של גוון יחליט שהמשטרה נכנסת בספיידי בכל הכוח, וככה זה יגמר.

    או שאני טועה לגמרי. אבל זו תחושת בטן.

    • וזה עלול להיות ספוילר ממש רציני.

      נראה לי שגם על ניחושים עדיף לסמן, כי יש מצב שזה באמת מה שיקרה.

      • אני מנחש שהוא יחזיר לחיים את ישו

        זה שווה סימון ספוילר?
        ספוקלציות הן ספוקלציות, אפילו אם הן מתבקשות.

        • טוב, אנחנו לא מטומטמים.

          גם אני כתבתי פעם ערימה של שטויות שבה כאילו ניחשתי את העלילה של עליית האביר האפל ולא טרחתי לסמן את זה כספוילר, כי כולנו יודעים מה הגיוני ומה לא הגיוני שיקרה בסרט.
          אם מישהו היה מנחש את הסוף של החוש השישי או מועדון קרב מצפייה בטריילר [זה מישהו גאון במיוחד, נניח] והוא היה אומר לך, זה לא היה הורס לך?

          • לא

            כי אני עדיין לא יודע מה הולך להיות בסרט

            • אז לי זה מפריע.

              כי אני אחשוב על זה בזמן הצפייה, וכי אם זה נכון זה באמת יהיה לראות סרט מספוילר- הסוף יהיה לי בראש כל הזמן ואני אתכונן אליו.

              אני הייתי מעדיפה שישימו על דברים כאלה אזהרת ספוילר, אבל אולי זו סתם שריטה שלי.

              • חשבתי לסמן ספוילר

                Mad_Hatter

                אבל כמו שאמרו, זה ספוקלציות. ספוילר זה משהו שהורס לך את חווית הצפייה. אבל אני לא יודע אם זה באמת יקרה או לא.

                למשל, אם לפני שיצא "באטמן מתחיל" מישהו היה אומר "נראה לי שבסוף יראו כרטיס של הג'וקר, שיהיה הנבל בסרט הבא" זה היה מפריע לך? אם זה לא פורסם או נרמז רשמית או משהו, אלא סתם השערה, מאיפה לך לדעת שזה נכון? היו עלולים לקרות 101 דברים אחרים בסוף הסרט.

                בקיצור, לכל אחד יש הגדרה קצת שונה לספוילר, זה לא ממש שחור ולבן. אבל אני אנסה להבא לסמן מה שנראה לי כספוילר פוטנציאלי.

    • יש גם 2 פוסטרים חדשים

      הראשון סביר והשני ממש מדהים.
      http://www.comingsoon.net/news/movienews.php?id=89265

      • הפוסטר השני

        נראה כמו גרסת הלילה של הפוסטר לספיידרמן מ-2002.

        גם הטריילרים לא מרמזים על שינוי גישה של ממש, להוציא החלפת חלק מדמויות המשנה. בניגוד לריבוט של באטמן, שהציג סיפור אחר וגישה אחרת לעולם של ברוס ויין ולדמויות החיות בו, נראה שהריבוט של ספיידרמן הוא בערך אותו דבר, רק עם שחקנים אחרים.

        2
        שני אוירבך, דארת' צ'דר ?
    • סצינות האקשן נראות יציבות בצורה משמחת,

      Jaguar

      אבל הטריילר ממש גרוע. מה זאת הקריינות הזאת? מה זאת אומרת למצוא את התשובות בתוכך? מה זאת המנדרינית הזאת?

    • אני לא מצליחה להתלהב מהסרט החדש

      יעל

      עבר פחות מדי זמן מאז הסדרה הקודמת, פחות מדי זמן כדי לייצר רימייק.

  10. שיט, אלכס קורצמן ורוברטו אורסי יכתבו את סרט ההמשך

    Daniel
  11. טריילר חדש

    Mad_Hatter

    http://www.comingsoon.net/news/movienews.php?id=89863

    שוב ווייס-אוברים, שוב הלוויה בגשם, קצת קטעים חדשים וכמובן קטעי "תראו, 3D!"

  12. טריילר של 4 דקות

    Zeev123

    http://www.movieweb.com/news/the-amazing-spider-man-4-minute-super-preview
    או כמו שהם קראו לו, super preview, כי לסרט גיבורי על צריך טריילר גיבור על.

    • ואו! הציפיות מהסרט הזה עולות ועולות!

      NeXoS

      הסצינה עם הילד היתה מעולה!
      נראה ששנת 2012 אכן תהיה שנת סרטי הקומיקס *האיכותיים*.

    • Summer's most anticipated?

      ביקום המקביל שבו כריס נולאן מעולם לא נולד, אולי.

      הסצינה עם הילד במכונית די מכוערת ויזואלית, אבל הרעיון יפה. זה היה יכול להיות יותר… לא יודעת, מרגש, אבל מילא.
      השאר פחות או יותר חוזר על הטריילרים הקודמים וכן, זה נראה טוב.

      • אני לא חושב שזו הסצינה המלאה בטריילר

        Zeev123

        אני די בטוח שהיא יותר ארוכה, אז יכול להיות שהיא יותר מרגשת בסרט עצמו.
        והיא לא נראתה לי מכוערת ויזואלית. לא יפה במיוחד, אבל גם לא מכוערת.

    • זה פשוט טריילר ארוך או קטע מהסרט?

      DanielleBN

      (ל"ת)

      • טריילר ארוך.

        Zeev123

        (ל"ת)

        • תודה =]

          DanielleBN

          טריילר מצויין, ממש לא הרגיש כמו 4 דקות. אני ממש מחכה לסרט הזה.

  13. אבי ארד אומר שספיידרמן יוכל להופיע באוונג'רס מתישהו

    Daniel

    ושהוא לא פוסל לעשות עסקה בין דיסני לסוני בשביל שזה יקרה:

    http://www.craveonline.com/film/articles/190183-exclusive-spider-man-producers-tease-venom-storyline-avengers-crossover

    • הרבה דברים יצטרכו לקרות בשביל שזה יקרה,

      DanielleBN

      אבל זה נחמד לדעת שהמכשול הראשון עבר. אני בטוחה שמארוול ישמחו לראות את ספיידרמן בחזרה אצלם, אפילו אם זה רק לאוונג'רס.
      יכול להיות מאוד מעניין לראות את האוונג'רס וספיידרמן. אני לא מחזיקה את נשמתי, אבל מקווה לטוב.

      • זה יקרה מאוד מהר אם "ספיידרמן המופלא" יכשל

        Daniel

        סוני נמצאים בבעיות כלכליות כל כך קשות שהם אפילו מכרו בחזרה את הזכויות על המרצ'נדייז של ספיידרמן למארוול\\דיסני.

        הם בטח הבינו מההצלחה האדירה של אוונג'רס שבמידה והריבוט שלהם לספיידרמן לא יצליח מספיק יש להם עוד אופציה להרוויח כסף שתועיל להם מאוד וגם למארוול…..

        • אה, וגם את הזכויות להפקת סדרות מצוירות על הדמות

          Daniel

          רק הזכויות על הסרטים של ספיידרמן נמצאים עכשיו אצל סוני.

        • לא נראה לי שזה יקרה.

          "ספידרמן המופלא", נגד הסיכויים, צובר באזז ונראה טוב.

          • מסתבר שהיו כבר כמה הקרנות

            Daniel

            ודווין פארצ'י אמר שהוא חרא.

            • לעזאזל

              אני מקווה שהוא טועה. בינתיים זה נראה כמו קיץ של נוקמים ואכזבות.

              מצד שני, ספיידי באוונג'רס 2! יאי!

              • טוב, תראה

                Daniel

                אחרים שראו את הסרט באותן הקרנות דווקא אמרו שהם אהבו את הסרט*

                ודווין לא אהב את "האביר האפל", וחשב שהדמויות ב"וול-E" היו מעצבנות.

                אז יש עוד תקווה.

                מצד שני יש לו מקורות מאוד אמינים ועוד לפני שהוא טען שהסרט חרא הוא פרסם שמפיקים מסוני שראו את הסרט שנאו אותו:

                http://badassdigest.com/2012/04/26/transformers-writers-to-pen-amazing-spider-man-sequel/

                וגם לא מזמן נופצה שמועה שסוני כל כך לא אהבו את הסרט שהם לא רוצים שמארק ווב יחזור לביים גם את הסרט הבא:

                http://fanboycomics.net/fanboy-scoop/stop-the-presses/1000

                אם זה נכון זה די מראה שהוא צודק. אבל בינתיים זו רק שמועה. נחכה ונראה אני מניח.

                ואגב, אני דווקא חושב שזה הולך להיות הקיץ הכי טוב מאז קיץ 2008. אולי קשה לזכור את זה עכשיו אבל גם הוא התחיל עם כל מיני אכזבות, בין היתר: "אינדיאנה ג'ונס 4", "ספיד רייסר", "הנקוק", "סקס והעיר הגדולה: הסרט", "הענק הירוק". רק "איירון מן" היה הצלחה גדולה גם בקופות וגם בביקורות, עד שהגיעו ברצף "קונג פו פנדה", "וול-E", "מבוקש", "הלבוי 2" ו"האביר האפל".

                *(לעוף בשומשום) את התגובות לסרט אפשר למצוא בטוויטר:

                http://www.comicbookmovie.com/fansites/WhatchuTalkinBout/news/?a=61283

                והנה התגובה של פארצ'י אחרי שהוא ראה את הסרט:

                https://twitter.com/devincf/status/211235983541272576

              • מצד שני

                יש גם תגובות נלהבות. אני לא ידוע עד כמה אמינות הם.
                http://www.comicbookmovie.com/fansites/WhatchuTalkinBout/news/?a=61283

            • איפה זה כתוב?

              יש עוד ביקורות על ההקרנה הזאת?

    • ובאותו ההקשר

      משהו שנראה שצץ מאותו סבב ראיונות, אם כי אני לא יודע עד כמה זה אמין:
      המגדל של החברה של נורמן אוסבורן, כפי שהוא יופיע ב"ספיידר-מן המופלא", היה אמור לעשות הופעת אורח באוונג'רז. זה לא קרה בסוף.

      http://latino-review.com/2012/06/11/spider-man-the-avengers-sort/

  14. עוד ספיידרמן?!

    Tsachi

    כמה אפשר לטחון עד דק ולמחזר את סרטי גיבור העל הזה?! יצא מכל החורים..
    אני מוותר אפילו מבלי לתת צ'אנס לטריילר

    • מסכימה.

      Piper

      כבר סרט שביעי, הגיבור על הזה נטחן כבר מכל כיוון, ואפילו הנבל שלו כבר היה! אני אראה את הבאטמוביל המטומטמת הזאת עוד פעם אחת אני אתאבד. אל תראו לי שום טריילר או פוסטר לעליית האביר האפל, תשלמו לי אני לא אלך.

      8
      DanielleBN, Horican, subatoi, עידו הלמן, MuchRejoicing, ממזר חסר כבוד, thenewcobweb, פש ריד ?
      • וברצינות,

        Piper

        [כי תמיד יש לי פחד די מוצדק שהסרקזם יחלוף למישהו מעל הראש], יש יותר באטמנים, הארי פוטרים, ג'יימס בונדים ומת לחיותים. לספיידי זה רק הסרט הרביעי, זה ממש לא המון. אמנם זה ריבוט קצת מוקדם, וסיפור האוריג'ין שלו כבר עובד לקולנוע, אבל זו סיבה ממש גרועה לפסול סרט לפני שאפילו ראית את הטריילר [!!]. זכותך לא לראות את הטריילרים ולא ללכת לסרט, אבל אל תספר לנו שזה בגלל שספיידרמן חרוש.

      • צודקים

        Mad_Hatter

        לא סרט אחד, לא שתיים, 22 סרטים! חלאס, כמה אפשר?! אי אפשר לתת לפרנצ'ייז למות בשקט? לאנשים שגדלו על הסרטים הראשונים כבר יש נכדים. איך כל פעם העולם נדפק מחדש? ולמה רק הוא יכול להציל אותו? פשוט שטויות. עדיף לחכות כבר ל"בוקרים וחייזרים 2".

  15. ספיידרמן נגד המימד השלישי

    Mad_Hatter

    וואו, זה נשמע דווקא כמו שם לא רע ל story arch בקומיקס.

    בכל מקרה, מה הסיכוי שזה יגיע גם בגרסה רגילה? אני מודה שהטריילר כנראה מצדיק את הצפייה בסרט בשלושה מימדים, אבל בעקבות הזעם הציבורי שהיה בעניין עם "הנוקמים" (מה שאני רוצה להאמין שגרם למפיצים להביא את MIB 3 ו"פרומתאוס" גם בגרסאות רגילות) האם יתכן שגם זה יופץ בשתי הגרסאות?

    • אחרי כמה דקות וגוגל

      מצאתי מה שחיפשתי – בתקופת הבליץ שלנו על המפיצים, אנשים קיבלו תשובה לגבי סרטים שיופצו בדו-מימד: MIB3, פרומתאוס וגם ספיידרמן ואמיצה:
      http://www.fisheye.co.il/avengers_2d/?comNum=475447#li-comment-475447
      (בהנחה שיעמדו בהבטחות שלהם)

      אגב, אולי צריך כבר לבדוק מה הסרטים הבאים שיוצאים בתלת ולהתחיל להציק למפיצים עם שאלות, שלא יחשבו ששכחנו…

  16. אפשר להזמין כרטיסים

    Mad_Hatter

    באתר של יס פלאנט אפשר כבר להזמין כרטיסים להקרנה (טרום-בכורה, כנראה) ביום רביעי, ה 4/7 (בתלת-מימד).

  17. מישהו עם הרבה זמן פנוי

    ערך את כל החומרים השיווקים של ספיידרמן שסוני הוציאה עד כה לנראטיב אחד באורך 25 דקות (!):
    http://www.viddler.com/v/a0ecba06?secret=73698556
    (ספוילרים למה שקורה בסרט, אני מניח)

  18. הביקורת של IGN די קוטלת.

    Beetlejuice

    אני חייב לומר שאני מאד סומך על הכתבים של IGN. הם בדרך כלל מאד מקלים ואם יש סרט או משחק וידיאו שהם אומרים שהוא פושר או גרוע- כנראה שהוא באמת כזה.
    ספיידרמן המופלא מקבל את הציון הלא מופלא בעליל של 6 מתוך 10.
    לפי הביקורת, הסרט הוא כמו סיפור אוריג'ין אחד ענקי שנמרח על שעתיים ואפילו חופר יותר מהסרט המקורי של ריימי. ההורים של פיטר מופיעים רק לפלאשבק אחד ולכמה שורות דיאלוג ספורות. לעומת זאת יש הרבה מהדוד בן, מה שמחסל את הדיונים החיוביים לגבי העובדה שהסרט יחדש משהו בסיפור האוריג'ין.
    בעצם, הדבר היחיד שמשתנה זה הגברת והאדרת- במקום מרי ג'יין יש את גוון סטייסי והביקורת דווקא אומרת שיש הרבה כימיה בין סטון לגארפילד. אה וקונורס\הלטאה מאד דומה לגרין גובלין מבחינת הכל בערך.

    חבל, אני נורא ציפיתי לסרט, אבל לפי הביקורות הראשונות עושה רושם שהריבוט לא היה מוצדק.
    אה ולינק לביקורת:
    http://www.ign.com/articles/2012/06/27/the-amazing-spider-man-movie-review

    • ובכל זאת

      הציון בעגבניות עדיין מעודד – 80%, אחרי 35 ביקורות.
      http://www.rottentomatoes.com/m/the_amazing_spider_man/

      • תמוה ביותר שאתה מציין דווקא את העובדה הזו,

        Davy Jones

        כשידוע שגם "ספיידרמן" מ-2002 קיבל אחוז עגבניות גבוה במיוחד (89%) ודי נקטל באתר לאחר מכן..

  19. לא מופלא, לא כ״כ גרוע.

    yanevil

    כשנכנסתי ל״ספיידרמן המופלא״ חשבתי על דבר אחד בלבד- הסצנה מהטריילר בה ספיידרמן מתעופף עם go pro על הראש, וכמה מגניב זה יראה בתלת כמו-שצריך (ראיתי באיימקס, בנגקוק) איזה באסה שהם קיצצו אותה לחמש שניות או משהו כזה. חבל במיוחד כי הסרט נמרח יותר מדי על סצנות שחוקות מסרטי נעורים, וזה הזמן להרגיע- הוא לא (כ״כ) דמדומים. בעצם, לא ממש הבנתי מה הם עשו פה- חלקים מהסרט כ״כ גבינתיים (הפוש-אובר בתיכון והאתלט הבריון וכו׳) חלק אפל, רומנטיקה, דרמה, וכמובן שצריך גם את החלקים הקומיים והאקשן, הו-האקשן, כשהוא מגיע יש כוריאוגרפיה מצוינת! גם אנדרו גארפילד טוב רוב הזמן, סטון למל״מית והאנטגוניסט סתמי לחלוטין. לא רוצה לספיילר אז אשמור את השאר לאחר הביקורת. בסה״כ- סרט טוב-מגניב-צ׳יזי-משעמם קצת-מרגש-סבבה. בדיוק כמו שמישהו רצה שאולי הוא יצא! או שלא. והא כן- עוד פעם התלת לא העיף לי את הסכך.

    • אין ספוילר, רק תגובה לאחר צפייה

      yanevil

      (ל"ת)

    • אבל איך התלת?

      יעל

      גם אם לא העיף את הסכך, הוא תורם לסרט?
      והאם הוא עושה כאבי ראש?

  20. אני די מתנגד לתלת

    yanevil

    לטעמי הסרטים היחידים בהם התלת תרם הם אווטאר והוגו. כאבי ראש מעולם לא היו לי בגללו. בסרטים מסוימים הוא ממש מיותר, בספיידרמן משתמשים בו קצת יותר מלהוציא את הלוגו החוצה אל הקהל ולפזר רסיסים של משהו, יש שם שימוש של עומק וכאמור כמה סצנות של ספיידי מתעופף יורה קורים וכו׳ זה בסדר עד חביב אבל אפשר בכיף לראות בדו. לטעמי.

  21. רגע, הוא יוצא באמצע שבוע?

    Piper

    למה? ואם כבר, אז אי אפשר יום קודם, כשאני לא עובדת?

    • לא, אי אפשר

      Mad_Hatter

      הם בדקו מתי את עובדת, ואמרו "ביום הזה נשחרר".

      כנראה זה טרום-בכורה או משהו. העיקר שיגיע כבר, שיפסיקו לטחון את הטריילר.

      • ASSHOLES!

        Piper

        טוב, אז שלישי הבא [11/7] איט איז.

  22. DAMN

    SuperNap

    באתר של יס פלאנט יש אופציה להזמין רק בגרסה התלת מימדית. מישהו יודע אם במקום אחר בארץ הסרט מוקרן בדו מימד?

    • בסינמה סיטי

      הוטבלאק דסיאטו

      הם הקדישו יום אחד בשבוע לשידור הסרט בדו מימד

      • יצאו לידי חובה. איזה זבלים.

        DanielleBN

        ויס פלאנט בכלל יצאו מעפנים. אני לא מבינה את זה, יש להם המון אולמות, זה לא שיש עכשיו מלא שוברי קופות, מה אכפת להם להקדיש אולם אחד לדו מימד?

        • אכפת להם

          הם אומרים שמיום חמישי והלאה, כשהסרט ייצא, הם יקרינו גם את גרסת ה2D. אפשר להיות רגועים (אני מקווה).

          2
          subatoi, הוטבלאק דסיאטו ?
          • אחלה =]

            DanielleBN

            תודה על העדכון!

            • אבל אני לא מוצא יותר את הנוקמים בדו-מימד

              Daniel

              הם הורידו את הגירסה הזו ועכשיו זה רק בתלת. מעצבן…

              • לא לגמרי הורידו

                SuperNap

                אחרי בדיקה מהירה באתר, כל יום ב-11:00 בבוקר הם מקרינים בדו מימד. לדעתי לא מספיק, שלא לדבר על אוטובוסים (אני לא אתחיל לספר על כמה זה מעצבן לקום בתשע בבוקר בציפייה לא לאחר את הקו), אבל זה יותר טוב מכלום.

                • אני לא מוצא.

                  Daniel

                  ואני מדבר על היס פלאנט באיילון, למקרה שחשבת שאולי דיברתי על היס פלאנט בחיפה או על הסינמה סיטי.

                  • אה, סליחה

                    SuperNap

                    חשבתי שדיברת על חיפה. לעזאזל, אני צריך להתרגל לזה שרוב האנשים כאן מהמרכז.

    • אני שאלתי את ההנהלה

      הם אמרו שביום רביעי (שזה טרום בכורה) הסרט יוקרן רק בתלת מימד. מיום חמישי (הבכורה) תוקרן גם הגרסה הדו מימדית.

      1
      ממזר חסר כבוד ?
  23. האם קופחנו ברשימת האיימקס?

    Mad_Hatter

    האתר Comingsoon פרסם רשימה של כל בתי הקולנוע עם IMAX בהם יופץ הסרט, אך מדינתו הקטנה נעדרת ממנה. האם הם סתם שכחו? האם זה כי היס פלאנט בראשל'צ עדיין לא נפתח רשמית? או הנורא מכל…האם הם שיקרו לנו כל הזמן הזה?

    http://www.comingsoon.net/news/movienews.php?id=92131

    • באמת, מה נסגר עם יס פלאנט?

      Zeev123

      בהתחלה אמרו יוני. אחר כך אמרו תחילת יולי. בשאלות האחרונות בפייסבוק (עד שהם טרחו לענות) אמרו "במהלך יולי". האביר האפל עוד שבועיים וחצי, זה לא מספיק זמן בשביל להכריז על תאריך שבו פותחים את הקולנוע?

      והסרט לא יוקרן ב-IMAX, לפחות בשבוע הראשון שלו.
      נפתחו היום בצהריים כל ההקרנות עד יום רביעי ה-18.7 באיילון וחיפה, ואין שום איזכור ל-IMAX/ראשון לציון.
      לא נראה לי שיביאו כבר את הסרט בכלל, כי אז יישאר לו רק השבוע מה-12.7 עד ה-18.7 (כי יש רק אולם IMAX אחד ו"עלייתו של האביר האפל").

      • ברצינות?

        Murdock

        שיאפשרו כבר רכישה מוקדמת של באטמן!

    • הידעת?

      צירוף האותיות IMAX מופיע בעמוד שקישרת אליו 467 פעמים.

      (כתוב שם במפורש שאלה הם האולמות שבהם הסרט יוצג ב-3 ביולי. בראשל"צ הוא לא יוצג ב-3 ביולי, כי הקולנוע עוד לא נפתח. אנשים. תירגעו.)

      • Knowing is half the battle

        Mad_Hatter

        איזה כיף שיש CTRL-F, הא? אחרת באמת הייתי חושב שעברת וספרת את מספר הפעמים בהם הצירוף מופיע. כאילו שמישהו מטורף מספיק בשביל לעשות דבר כזה…

        בכל מקרה, לא מדובר על התאריך 3 ביולי ספציפית. כתוב *החל מ*ה 3 ביולי. נכון שהוא לא נפתח, אבל לפי האתר זה אמור להיות מוקרן שם מתי שהוא. אבל היי, אתה המומחה בביזנס הזה. אם אתה אומר להרגיע, אני רגוע. רק שכמו שציינו פה, יש אולם IMAX אחד, וב 20 כבר מגיע אלינו סרט *קצת* יותר חשוב. אבל אני בטוח שיהיה בסדר.

        (אגב, אני לא באמת יודע אם יש רק אולם אחד או יותר. אני מסתמך על דבריו של זיו).

  24. וואו, איזו אכזבה.

    Daniel

    (ל"ת)

  25. כול ברי המזל שראו כבר

    איך ה-3D?

    • 99% מיותר, 1% יפה מאוד.

      (ל"ת)

      1
      lazarobbie ?
    • כנציג לא-רשמי של "האנשים שלא יכולים לצפות בתלת"

      assafTV

      אציין שברב חן תל אביב המשקפיים מכהות מאד את התמונה ובכלל היו מטונפות למדי עד שפשוט צפיתי בסרט ללא משקפיים כלל. הזמן המצטבר של תלת (מתי שהתמונה היתה מטושטשת ונאלצתי להרכיב את המשקפיים) היה משהו כמו 5 דקות. כלומר: לוותר על התלת. הסרט עצמו? מהנה.

      • מרגיש כמו קומדיית נוער נחמדה שדחפו לה בכוח את כל

        Daniel

        האלמנטים של סרט גיבורי על.

        • והוציאו את כל הקומדיה ):

          (ל"ת)

          2
          תמר, lazarobbie ?
  26. פשוט נהנתי.

    DanielleBN

    סרט כיפיי ומאוד מהנה, כמו שסרט על ספיידרמן צריך להיות.
    לכל אלו שחושבים שאין הצדקה לריבוט – אתם טועים. אין הצדקה לטרילוגיה המקורית של ריימי. הסרט הזה שם את כולם בכיס הקטן.
    הוא לא סרט מושלם, אבל הוא העיבוד הכי טוב שראיתי לספיידרמן, על כל חסרונותיו (הלא רבים במיוחד).

    1
    אור ?
    • אני אחזיק אצבעות שאני אסכים איתך ביום שישי הזה

      Beetlejuice

      !:)!

    • אני מסכים לגבי הטרילוגיה של ריימי.

      Murdock

      אני גם מאוד מקווה להסכים איתך לגבי העיבוד החדש.

    • אין מונולוגים?

      יעל

      ואיך הדיאלוגים באופן כללי?

      • רוב הדיאלוגים היו ממש סבבה בעיני.

        DanielleBN

        היו מעט מאוד מונולוגים, אבל אני לא יכולה להגיד יותר מידי כי זה ספוילר וחבל. היו מאוד קצרים ודי מוצדקים, אף אחד מהן לא בסגנון של ספיידרמן של ריימי.

        2
        יעל, Naama2 ?
  27. תגובה שמכילה ספוילר לספיידרמן המופלא מאת אורן
  28. אם מישהו ראה את הסרט

    N.S

    יש איזה סצנה בסוף הקרדיטים שכדאי לחכות לה?

    • יש באמצע הקרדיטים, כמו באוונג'רס.

      DanielleBN

      (ל"ת)

      • והיא מעפנה.

        (ל"ת)

        1
        assafTV ?
        • תגובה שמכילה ספוילר לספיידרמן המופלא מאת Daniel
          • אם תחשבו גם על הטרילוגיה המקורית, תבינו שגם להם לא היה תירוץ מספיק טוב כדי לעשות אותה מלכתחילה, כיוון שהיא הייתה רעה. ואילו, אני נוטה להאמין כי 'ספיידרמן' החדש גובר באיכותו על כל אחד מסרטי 'ספיידרמן' הקודמים. אולי הריבוט הוא לא מוצדק, אבל לא פחות מעשייתם של שלושת סרטי הסדרה הקודמים לו.

            ובנוגע לאנדרו גרפילד, אני שונא אותו ואני שונא את פיטר פרקר החדש שפועל מנקמה ורק מנקמה, פשוט לא סובל אותו. הישן היה פי כמה אלפים יותר טוב, אבל האיכות של הסרט החדש גוברת על האחרים – גם אם ברמה העלילתית הם הכילו יותר ממנו. הוא אחלה של מעין 'פיילוט' לטרילוגיה כולה.

          • תגובה שמכילה ספוילר לספיידרמן המופלא מאת רד פיש
        • זה מאוד נכון.

          DanielleBN

          (ל"ת)

  29. אבל באוונג'רס

    N.S

    היו שתיים

  30. יצא לי לראות את הסדרה המצוירת ולקרוא קצת קומיקס לאחרונה

    Piper

    ואני חייבת לציין שעכשיו יש לי ציפיות יותר גבוהות מהסרט הזה, כי אף פעם לא שמתי לב קודם כמה ספיידרמן מצחיק וסרקסטי. והייתי רוצה לראות את זה, אבל עושה רושם שהוא עוד גיבור מיוסר, במקום שייקח הכל בקלילות ויצחק על החיים. עד שהתחלתי להתאהב בספיידרמן כמו שהוא אמור להיות…

    1
    Morin ?
    • לצערי, סדרת הסרטים של ריימי

      כשלה בהעברת ההיבט המרכזי הזה בדמותו של ספיידי. המהות הבולטת ביותר של פיטר פארקר זה ההבדל בינו לבין המסכה שהוא חובש – אדם צעיר עם מזל נאחס ומוח גדול, לעומת לוחם בפשע נרדף ע"י החוק שמספר בדיחות קרש גם כשמישהו עומד לשסף את גרונו.

      וגם צריך לזכור: סופרמן הוא הזהות, קלארק קנט הוא התחפושת; באטמן הוא הדמות, ברוס וויין הוא התחפושת (לפחות מאז גיל 8); פיטר פארקר הוא הדמות, ספיידר-מן הוא התחפושת.

      1
      DanielleBN ?
      • לגבי סופרמן

        Morin

        אני מסכימה שבטמן הוא האדם וברוס וויין הוא התחפושת; אבל קלארק וסופרמן לא שונים. שתי הזהויות הן אמיתיות ותחפושת באותה מידה (והן לא ממש תחפושת כך או כך). אם אתה שואל את עצמך, "מה המטרה של האדם?" – אצל בטמן ברור מה המטרה ושברוס הוא רק תחפושת. אצל קלארק אין ממש הבדל – הוא רוצה לעזור לאנשים ולעשות את מה שצודק ולהגן על מי שמגיע לו, גם כעיתונאי וגם כסופר גיבור (ובמארוול מקביל לו קפטן אמריקה).
        הייתי אומרת שפיטר פארקר הוא האדם (הנרמס בידי החיים אך האופטימי), וספיידרמן הוא החופש שלו ממועקות היום יום ותחושת הערך העצמי שלו. המקביל שלו בDC הוא וולי ווסט (הפלאש של היום), למרות שוולי מוערך יותר בעבודה שלו.

        2
        יבגני טרבנוב, Sansa Stark ?
      • כן.

        Piper

        זה חסר לי בסרטים הקודמים רטרואקטיבית.

        [העניין הז של ההיפוך בין הזהות האמיתית לתחפושת בולט מאד גם אצל רורשאך].

        • רורשאך יותר קרוב לבאטמן (לא סתם משווים ביניהם).

          בהתרחשויות העלילה בהווה, בקומיקס ובסרט, וולטר קוואקס כבר מזמן הוקרב לטובת קיומו של רורשאך ורק משמש ככלי בפעילויות הויג'ילנטיות שלו.

          2
          lazarobbie, פש ריד ?
      • קלארק קנט הוא ממש לא התחפושת

        כן, סופרמן נולד עם הכוחות שלו – אבל הוא גדל כל חייו בתור קלארק קנט ובתור בן אדם (בהמשכיות המודרנית הוא בדרך כלל לא גילה את הכוחות שלו עד לגיל מסוים), זה לא כאילו שהוא הגיע לכדור הארץ בתור מבוגר והעמיד פנים שקוראים לו קלארק קנט. זה מי שהוא, סופרמן זה כינוי שלו ,לא ההוא האמתי בשום צורה. לפחות לא יותר "אמיתי" מקלארק קנט.

        • קלארק קנט שגדל בחווה בקנזס = קאל-אל = סופרמן.

          קלארק קנט העיתונאי מהעיר הגדולה = תחפושת

          קלארק קנט לא הרכיב משקפיים ולא היה יורם עד שעבר למטרופוליס ואימץ את הדמות הסודית תחת השם שהוריו המאמצים העניקו לו. זו התחפושת. סופרמן הוא אכן כינוי כגיבור על, אבל זו האישיות האמיתית שלו, שמשותפת עם קלארק קנט מהעיירה הקטנה סמולוויל.

          • טוב, אני מניחה שזה תלוי בעיבוד ובכותב

            ובסוג הקלארק קנט.
            לדוגמה, בסדרה המצוירת משנות ה90 ,קלארק קנט העיתונאי היה רחוק מאוד מלהיות יורם חלשלוש חסר ביטחון (מה שעשה את זה טיפה מגוחך שלואיס ליין לא זיהתה אותו) והרבה מאוד פרקים עירבו את כישוריו כעיתונאי. אז שם הוא פחות "תחפושת" מאשר,נגיד, הסרטים.

            • מי שעשו עבודה מעולה עם זה

              היו גרנט מוריסון ופרנק קווייטלי ב-All-Star Superman. קלארק קנט שלהם היה בחור גדול ומגושם, רוכן מעט קדימה, חנון גמור, עם תספורת יורמית ולבוש מפוזר. כדי להוסיף לדמות, הוא גם מזייף שלומיאליות שהיא למעשה עזרה לחבריו ושותפיו למשרד.


              הבדיחה הכי גדולה היא שכשסופרמן מספר ללויס את הסוד שלו, היא מסרבת (וממשיכה לסרב לאורך זמן) להאמין שסופרמן וקלארק הם אותו אדם.

              • זאת אומרת ככה?

                • לא, זו סצינה שנכתבה כבדיחה.

                  באול סטאר זה נועד להיות ומבוצע באופן רציני יותר.

                  מצאתי תמונה שמבטאת טוב יותר את "השלומיאליות" של קלארק בסיפור:

              • מה שכן, הוא די פרנואיד לגבי הסוד שלו

                Mad_Hatter

              • האם ידעת

                Daniel

                שבריבוט המתקרב קלארק בכלל לא ילבש משקפיים?

                זאת אומרת, בכל התמונות שלו על הסט ראו אותו בלי משקפיים וסניידר אמר שהוא ינסה להפוך את הדמות להגיונית יותר וצחק על עניין המשקפיים (רמז לכך שזה באמת לא בסרט שלו).

                • לרגע חשבתי שאתה מתכוון לקומיקס

                  ולא הבנתי למה אתה מתבר בלשון עתיד על ריבוט שנעשה בחודש ספטמבר 2011…

                  לא זכור לי ששמעתי על המשקפיים בסרט, אבל זה משהו שיכעיס מאוד את המעריצים הכבדים.

        • ביל לא מסכים איתך.

          (ל"ת)

          3
          יויול, lennie james, זוהר אורבך ?
          • נו, ותראה איך הוא גמר.

            Daniel

            (ל"ת)

            1
            זוהר אורבך ?
    • איפה אפשר לקרוא באינטנרט קומיקסים של ספיידרמן?

      אופיר סויסה

      אם אפשר. גם אני רוצה לקרוא קצת לפני שאני רואה את הסרט.

      • באתר של מארוול

        יש די הרבה קומיקסים חינם לקריאה ברשת, כולל כמה של ספיידרמן:
        http://marvel.com/digital_comics/list?isFree=1&limit=100

        • מנצל את ההזדמנות בשביל הערה מעט קטנונית:

          כבר שנים שמרגיז אותי לראות אנשים משתמשים במונח הלא תקני "קומיקסים". קומיקס זו הרי מילה ברבים במקור הלועזי, אז אין צורך בהוספ סיומת "-ים". אם כבר בוחרים לעברת את המילה, אז אפשר ללכת עד הסוף ולהשתמש במילה העברית "עלילון" או "עלילונים".

          • You wouldn't say Chineses

            Mad_Hatter

            (ל"ת)

            1
            Tomer Soiker ?
        • עברתי קצת על הקומיקס החינמי שלהם

          וכדאי לדעת ש-99% מהסדרות המוצעות שם במלואן הן חלק מהליין לצעירים\ילדים של החברה. לא שזה נורא, סדרות ה-Marvel Adventures זכו בשנים האחרונות לצוותי כותבים מעולים והסדרות מאוד מהנות ברובן, רק שאין להן שום קשר להמשכיות הרגילה של יקום מארוול (שזה דווקא יתרון גדול, במחשבה שנייה…)

          (אם מישהו מוכן לקרוא משהו נוסף חוץ מספיידר-מן, Pet Avengers מומלצת בחום.)

          • אה, וגם הוואן-שוטים של פרנקלין ריצ'ארדס.

            (מעין גרסת מארוול\ארבעת המופלאים לקלווין והובס.)

      • מעבר למה שרד כתב

        ראה גם את התגובה הזו של פייפר:
        http://www.fisheye.co.il/marvel_heroes_you_dont_know/?comNum=480782#li-comment-480782

        • ולמי שאין סמארטפון?

          אופיר סויסה

          כן, יש אנשים כאלה.

          2
          זוהר אורבך, subatoi ?
          • קומיקסולוג'י עובד גם על מחשב.

            comixology.com

            (זה בסדר, גם לי אין סמארטפון\טאבלט.)

            • אחלה, תודה.

              אופיר סויסה

              (ל"ת)

        • בדיוק.

          Piper

          ואני חייבת לציין שההיצע החינמי של מארוול מצומצם נורא יחסית לDC. כמו כן הגיליונות הממש ישנים של DC, וגם אלה שמיועדים לילדים, הם הדבר הכי מצחיק שקראתי כבר שנים.

  31. תגובה שמכילה ספוילר לספיידרמן המופלא מאת yanevil
  32. סרט טוב סה"כ.

    Zeev123

    מאוד נהנתי. ספיידרמן תמיד יסבול מהבעיה שהסיפור שלו קצת ילדותי, אבל הסרט התגברו על זה די טוב. לסרט עדיין יש בעיה של קצת דרמטיות מוגזמת והוא מעתיק מהרבה מאוד סרטים, אבל לא נורא.
    3D מיותר ומטומטם. מכירים את זה שאומרים בצחוק שאפשר ללכת להקרנת 3D ולהוריד את המשקפיים ועדיין תראו מעולה, וזה כמעט תמיד לא נכון? הפעם זה באמת נכון, לכ-90% מהסרט.

    • סיפור ילדותי?

      (ל"ת)

    • כשאומרים שאפשר ללכת להקרנת 3D

      אדון האופל

      ולהוריד את המשקפיים ועדיין לראות מעולה זה אף פעם לא בצחוק בצחוק. ברוב סרטי ה-3D בהחלט אפשר להוריד את המשקפיים ועדיין לראות טוב (אם כי התמונה תהיה בהירה מדי ובלתי נסבלת).

      אם כי דווקא 'ספיידרמן' החדש הולך להיות הסרט האחרון שאני מתכוון לתת לו צ'אנס בתלת מימד ולו רק משום שהטריילר שלו היה ה-3D הכי מוצלח שיצא לי לראות עד כה (ליתר דיוק זה היה רק שוט ממש מוצלח אחד, אבל גם זה יותר ממה שיש ברוב הסרטים).

      • השוט הזה צומצם בסרט לפחות מ-15 שניות...

        קסם

        כך שממש לא כדאי ללכת רק בשבילו.

        • 15 שניות?

          15 פריימים.

          • אנחנו מדברים על הקטע שהוא "עף"

            בטריילר? דווקא את הסצינה הזו, הכי מגניבה, הם העלימו? זה מה שהכי מגניב בספיידרמן. כמו לעשות סרט סופרמן ולא להראות אותו עף.

            • לא העלימו

              Mad_Hatter

              זו פשוט הסצינה. יותר נכון, ה 15 פריימים. רואים אותו מעופף לו עם קורים, ואז הוא דופק סלטה "לכיוון הקהל", ובאמת שבשנייה השלמה הזאת ה 3D יפה. ואז זה נגמר. כן, ה 8 שקל האלה בהחלט שווים את זה.

              • התכוונתי "העלימו"

                במובן של "צמצמו מאוד מאוד מאוד". ואם כך, זה דבילי.

                • ורק כדי להיות בטוח שכולם מדברים על אותה סצינה

                  אדון האופל

                  אכן דיברתי על השוט הקצרצר בו הוא עף לכיוון הקהל (01:36 בערך בטריילר הבא)

                  http://www.youtube.com/watch?v=FpKPiHYJc54

                  וכאמרו, זה קצר, מאוד..אז אין לי מושג איך אפשר לצמצם/לקצר/לחתוך מ- משהו שהוא כל כך קצר.

                  אבל עכשין גם נזכרתי בסצינת ה-POV שהופיעה בטיזר. אולי חלקכם מתכוונים בכלל אליה. האם היא מופיעה בסרט ואיך התלת באותה סצינה?

      • לא שיצא לי לראות.

        Zeev123

        הייתי בהרבה סרטי 3D שממש לא אהבתי את ה-3D שלהם, אבל אי היה אפשר להגיד על אף אחד מהם שאם תוריד את המשקפיים תראה תמונה ברורה ב-95% מהסרט.

        • "ספיידרמן" היה הסרט הראשון

          שבו באמת צפיתי בחלק מהסרט בלי משקפיים (הקרנת התלת-מימד בחן דיזנגוף נוראית) וזה לא הפריע. זה אומר שהוא לא מצולם כמו סרט תלת-מימד, וזה אומר שהתלת-מימד מיותר.

          1
          פש ריד ?
  33. תגובה שמכילה ספוילר לספיידרמן המופלא מאת אדם
  34. סרט כיפי

    Mad_Hatter

    את הביקורת המלאה אני אשמור לפוסט הביקורת, אבל בכמה מילים – העלילה די דומה לזאת של הסרט המקורי (כולל הנבל), אבל מה שבאמת עושה את הסרט הם גארפילד וסטון. בהחלט כמה רמות מעל מגווייר ודאנסט. לא יודע אם "ריבוט" זו המילה, זה יותר כמו…שדרוג. ספיידרמן לדור ה"יוטיוב". כמו לשדרג אייפון 3 ל 4 – הוא נראה יותר טוב ויש כמה חידושים, אבל הוא עדיין אייפון.

  35. עדיין לא גיבשתי דעה על הסרט,

    קסם

    אבל יש לי שאלה שאולי פיספסתי את התשובה אליה:
    האם לפיטר פארקר של גארפילד יש בעיה מנטלית? יש סיבה למה אחרי כל שאלה ששואלים אותו הוא פשוט מחכה חצי דקה מחוסר הבעה ואז עונה את אותה התשובה – "Yeah. yeah, yeah."?
    גם כל פעם כשהוא חייך זה היה חיוך של תינוק מפגר. אני באמת התחלתי לחשוב בשלב מסוים שיש לו בעיה נפשית.

    • תגובה שמכילה ספוילר לספיידרמן המופלא מאת Mad_Hatter
      • שיט, ספוילר

        Mad_Hatter

        הייתי בטוח שסימנתי…

    • מה, זה היה ממש חמוד.

      naama29

      הסצנה הawkwardית שלו עם גוון סטייסי במסדרון הייתה אחד מהסצנות האהובות עליי בסרט.

      לגבי שאר הסרט – עד כמה שזכור לי הוא לא באמת גמגם כל הסרט, זה קרה בעיקר עם בחורות (גוון סטייסי/הבת מההתחלה), כנראה בשביל להדגיש את הגיקיות והחוסר ביטחון שלו. מול שאר הדמויות הוא התנהג בסדר גמור.

      וחולקת עלייך בעניין החיוך של אנדרו גארפילד :)

      • זכור לי טוב מאוד

        קסם

        שהוא עשה את זה גם כמה פעמים עם ד"ר קונורס ועם הדודים שלו.

      • רק שיהיה ברור

        קסם

        ככה בנאדם אמור לחייך:

        לא ככה:

        • אני מקבלת אותו בשתי הצורות.

          DanielleBN

          יש לו אחלה חיוך, אני לא מבינה מה התלונה.

          5
          Naama2, דורון ז, Horican, פש ריד, MuchRejoicing ?
  36. כתבה על סצינת הפוסט-קרדיטים

    Mad_Hatter
    • תגובה שמכילה ספוילר לספיידרמן המופלא מאת varagor
      • תגובה שמכילה ספוילר לספיידרמן המופלא מאת Mad_Hatter
        • כנראה שזה היה קצר במיוחד

          varagor

          כי באמת שאני לא זוכר שום דבר כזה. מצד שני, הפרט הזה בכל מקרה לא מציל את הסרט מהבעיות הרבות שלו.

          • אכן היו בעיות

            Mad_Hatter

            אבל לדעתי הוא יותר טוב מהראשון של ריימי. (אגב, אושר שגם הפרנצ'ייז הזה יהיה לפחות טרילוגיה. נקווה שהסרט השלישי הזה לא יראה כמו השלישי ההוא):

            http://www.comingsoon.net/news/movienews.php?id=92229

            אוף, בא לי כבר לשפוך את אשר על לבי. אפשר לפרסם את הביקורת, בבקשה? בעצם, אולי אחר כך. מחר (או היום, אם תרצו) אני הולך לראות את זה שוב. אחרי הצפייה הראשונה הרגשתי שאני צריך לצפות בו פעם נוספת כדי לגבש דעה. מזל שיש חברים שזוכים בכרטיסים חינם !:-P!

            • לא מסכים

              varagor

              בסרט הזה היו יותר חורים בעלילה מפרומיתאוס, וכל אלמנט טכני בו היה די גנרי. אבל בוא נשמור חלק מהויכוח לביקורת.

  37. אף אחד לא הפנה עדיין לביקורת של רד פיש ב-NRG?

    http://www.nrg.co.il/online/47/ART2/383/576.html?hp=47&cat=308&loc=70

    בארה"ב מדד העגבניות בירידה. בארץ ראיתי בעיקר ביקורות צוננות (רק יאיר רווה אהב, וגם זאת בלי התלהבות גדולה).

    • הביקורת הזאת תגיע לכאן בקרוב.

      (ל"ת)

      1
      subatoi ?
      • ולחשוב שכל כך חיכית לו

        Daniel

        וחשבת שהוא יהיה טוב יותר מכל הסרטים של ריימי.

        • אגב, היתה לך טעות שם

          Daniel

          קולומביה\סוני כבר לא מרוויחים יותר על המרצ'נדייז הנלווה של ספיידרמן כי הם מכרו את הזכויות למרצ'נדייז בחזרה לדיסני\מארוול עקב קשיים כלכליים קשים.

          כלומר הם עכשיו מרוויחים רק על הסרטים.

      • אולי בקרוב מדי?

        Mad_Hatter

        יש לינק לביקורת המלאה, שמוביל לדף לא קיים.

        You're such a tease

    • נורא מאכזבת הדעה הכללית פה על התלת מימד

      יעל

      סרט כמו ספיידרמן הוא קלאסי לתלת מימד, עם כל הקורים והטיפוס, והתעופה על ידי קורים. במסגרת ריבוט, זה היה יכול להיות השוס הגדול – תלת מימד מוצדק כשהסרט נשען עליו.

      אבל אם כמו שאומרים פה התרומה של התלת לסרט מסתכמת בשתי דקות, זה פשוט פספוס נוראי.

      • ומצד שני, מה חדש.

        *עוד* סרט שהתלת בו סתמי.
        זו דווקא בשורה די מעודדת. ככל שמצטברות העדויות מסרט לסרט, אין צורך להתלבט בכל פעם מחדש ואפשר לפסול כמעט באופן גורף את השטות הזו.

        1
        אדון האופל ?
  38. אני אשמור את הביקורת שלי לביקורת המפורטת,

    naama29

    אבל קצת תמוה בעייני שהוא זוכה לביקורות כאלה פושרות בזמן שהנוקמים זכה לכזו התלהבות, במיוחד לאור העובדה שהנוקמים קצת יותר סתמי ממנו. (או שזה סתם בגלל שאני זוכרת את ספיידרמן מ2002 ממש במעומעם)

    1
    אור ?
  39. הרגע חזרתי

    סרט מאוד כיפי, מעולה ומופלא. הריבוט אולי מוקדם מדי, אבל כסרט בפני עצמו 'ספיידרמן המופלא' הוא מספק בידור כמו שצריך. עכשיו אני אלך לישון.

  40. ספיידר-מן לא יכול להתאחד עם הנוקמים

    אבל זה לא אומר שלא ניתן לצוות אותו עם דמויות אחרות:
    http://www.letsbefriendsagain.com/2012/07/06/marvel-team-up/

  41. נראה מיותר לגמרי

    אורי

    לפי הטריילר זה נראה שעשו את המינימום להכניס את הסיפור, ואין שום טיפת אישיות נוספת לאף אחת מהדמויות.
    אני הולך להשתעמם מכל רגע כמעט בסרט הזה (אבל ברור שאני הולך לראות אותו בתלת :) )

    • אם יש דבר שלא כדאי בסרט הזה

      SuperNap

      זה תלת מימד. הוא מיושם בדיוק בשני שוטים קצרים.

      2
      subatoi, פש ריד ?
  42. חביב.

    Piper

    הדעה שלי לא מחדשת הרבה: יש קטעים קשים לסיספונד אבל בסך הכל העסק מסתדר והשחקנים החדשים מתעלים על הקודמים.

    ובכל זאת אני רוצה להציג דעה שנויה במחלוקת, אפילו קיצונית- התלת מימד היה בסדר! בדר"כ אני לא חובבת גדולה של הגימיק הזה. המשקפיים מעצבנים אותי ואני בקושי מצליחה לראות את ההבדל. הפעם בשל אילוצים מסויימים [חברים, פפ, מי צריך אותם] צפיתי בסרט ברב חן והופתעתי, המשקפיים היו נסבלים והתלת מימד נראה די טוב. רוב הסרט הוא באמת היה לא מורגש אבל היו כמה סצינות, בעיקר בסוף, שהוא די הוסיף. הוא לא היה נראה גרוע מדי או לא אמין, רוב הזמן, בניגוד לטריילר של ההוביט לדוגמה, שלקח את מראה גזירי הנייר לרמות חדשות. אז כן, ברוב הסרט היה אפשר בלי, אבל אני לא מצטערת שנפרדתי מעשרה שקלים בשביל זה.
    מה שבאמת היה נורא אלו הילדים שישבו מאחורינו. אני לא רוצה לדבר על זה כי אני אכנס למצב האלק. זה היה נורא.

    • הי, תכננתי לכתוב את זה בתגובות לביקורת!

      Piper

      אופס.

  43. חה!

    http://live.comicbookresources.com/2012/07/15/deadpool-tags-spideys-cci-banner/

    (יהיה מוגזם לצפות לטיפול דומה של DP גם בקולנוע?)

    1
    אדון האופל ?
  44. ספיידרמן המפלא 4dx

    ahron

    אמנם לפי הביקורות הסרט לא כל כך טוב אבל החלטתי לנסות אבל ללכת למשהו הרבה יותר טוב (כןכן הלכתי להקרנה של ספיידרמן ביס פלאנט בראשון לציון4dx) התוצאות היו טובות מאוד (אע"פ שהמחיר הוא בערך 70 של כולל משקפי masterimage )התזמון של הכסאות היה מצוין ובסצנות של המכות היה רטט בכיסאות ואוויר רוח ,מים (מתי שפיטר שבר את הברז ) קיצור אם כבר הולכים זה ל4dx
    נ.ב התלת מימד ממש לא גרוע שכמו שרשום בביקורות

    • אני אשמח לשמוע עוד תגובות

      מאנשים שראו את הסרט ב-4DX.

      • אני הולך לספיידי ב-4DX ביום שלישי.

        Beetlejuice

        אשמח לפרט כשאחזור !:)!

      • אוקיי, אז ככה.

        Beetlejuice

        רשימה של האפקטים שחוויתי בכל העסק הזה:

        -התנודות של הכיסאות, שהיו יותר חזקות ממה שציפיתי (אבל עדיין, אם בא לכם משהו קיצוני עדיף שתחצו את הכביש לעבר הסופרלנד) והן מתרחשות בכל סצינות האקשן אבל גם ברגעים שבהם המצלמה סתם זזה ממקומה, כמו למשל הקטע שבו פיטר מביט למעלה לעבר מגדל אוסקורפ לראשונה.
        האפקט מופיע בכמות מאד נדיבה.
        -פלאשים של שתי נורות בשני צדי המסך מלמעלה כשיש איזה פיצוץ או כשפיטר מצלם.
        האפקט בקושי מופיע, ואולי טוב שכך.
        -התזות לחות. בכל פעם שיש שפריץ של מים בסרט.
        האפקט מופיע בצורה מועטה וקמצנית, וחבל. אני מאד אהבתי אותו. מה גם שעל הכרטיסים היה כתוב "מים מרובים", שזה שקר.
        -משבי אוויר. אפקט מגניב למדי שמופיע בשתי וריאציות: כשספיידי מרחף מעל העיר (משב חזק וסטטי יחסית שמכוון כלפי הפנים והרגליים) וסצינות של המכות הפיזיות או כשעצמים למינהם נופלים (משבים מהירים ופתאומיים).
        האפקט מופיע המון בסרט.
        -ריח שמנסה לדמות משהו שרוף. אפקט שמנודב בקמצנות והופיע רק פעמיים בסרט ברגעים שהיו בהם אש או יריות. לא יודע אם זה טוב או רע.
        -מכות שהצופים מקבלים מהכיסאות. זה בעצם יותר טפיחות על הגב, אבל הם מתוזמנים כל כך טוב עם האקשן על המסך שזה ממש גאוני: היה איזה קטע שספיידי מתנודד מהקורים ומתנגש באוטובוס וסוג של מתגלגל עליו. באותו רגע קיבלתי סדרת טפיחות בגב בתזמון מושלם עם המכות שספיידי קיבל בגב.

        בקיצור, ה-4DX הוא בתכלס כמו תלת-מימד (שאנחנו מקבלים על הדרך במילא): גימיק חביב שבמידה ומבוצע כמו שצריך מצליח לבדר ולשעשע, אבל אין בו מי יודע מה ערך מוסף לסרט עצמו… אבל הפורמט הזה עדיין עובד טוב יותר ממה שציפיתי- האפקטים לא משומשים יתר על המידה ולכן הם *לא* נמאסים לפני סוף הסרט ועושה רושם שמי שתכנן את כל העניין אשכרה השקיע מחשבה במתי להפעיל כל אפקט.

        ומילה טובה על היס פלאנט ראשל"צ:
        וואו. לא יצא לי לבקר בזה ברמת-גן, אבל יס פלאנט ראשל"צ אוכל את סינמה סיטי ראשל"צ בלי מלח. וכשיפתחו שם המסעדות, זה בכלל יהיה בילוי הקולנוע המועדף עלי. הוא ללא ספק מציג אווירה טיפה יותר אינטימית ואיכותית מהסינמה סיטי, שתכלס זה קניון שיש בו בית קולנוע ממש טוב, ואולי יס פלאנט ראשל"צ הוא פשוט… בית קולנוע מעולה. נקווה שימשיכו כך.

        8
        מאסטרפיס, TARDIS With A Hat, דורון פישלר, יובל המפוקס, חגי, DanielleBN, אור, ממזר חסר כבוד ?
        • איפה כדאי לשבת באולם ה-4DX?

          קסם

          (ל"ת)

          • בשורה 7C.

            טווידלדי

            (ל"ת)

          • Beetlejuice

            ישבנו בגוש האמצעי של שורה 8 והיה בסדר גמור.

    • תגובת נגד: 4DX מיותר

      אדם קלין אורון

      ראינו את הסרט עם הילדים בשבוע שעבר. אזהרה מראש: הקולנוע הכניס אנשים באיחור ובצורה רשלנית, מה שהעלה את מפלס העצבנות שלי, וגם אחד הילדים עשה צרות, דבר שגם כן לא סייע.

      ובכל זאת: כל ה-4DX הזה לא ממש מוסיף. בתור התחלה, זה לא שם כל הזמן, אלא רק בקטעי הפעולה – ולכן כשזה מופיע פתאום, זה מפתיע ומוזר כל פעם מחדש, ומפריע לשקוע בתוך הסרט. חוץ מזה, יש בזה מימד ילדותי ומרדד: זה בעצם רומז לך שהסרט הוא רק מכות וקפיצות. כל הקטע של דמויות, סיפור, דיאלוגים? נו, לא בשביל זה אנחנו פה, נכון? אלא שלא ככה בנויים רוב הסרטים, ובטח שלא 'ספיידרמן'.

      בקיצור, הגימיק הזה צריך להישאר במקום הנכון: בסרטונים קצרים, בתור גימיק. בסרטים עלילתיים הוא רק מפריע.

      1
      דניאל ?
      • מי עשה צרות, אחד הילדים באולם או הילד שלך?

        (ל"ת)

        • שלי.

          אדם קלין אורון

          (ל"ת)

  45. צפייה עם ילדים ביס פלאנט: ראוי? אפשרי?

    אדם קלין אורון

    רציתי לקחת מחר את הילדים לראות את הסרט ב-4DX בראשון לציון. אלא שממש לפני שרכשתי כרטיסים שמתי לב שכתוב שיש הגבלת גיל ל-12+.
    ראשית, האם לדעתכם יש סיבה להגבלה הזו? לילדים שלי לא הייתה שום בעיה עם כל סרטי גיבורי העל האחרונים של מארוול, וגם מטרילוגיית ספיידרמן המקורית הם נהנו. האם הסרט הזה קשה יותר לצפייה?
    שנית, אם נחליט ללכת בכל זאת, האם יתנו לנו להיכנס לקולנוע? הגבלת הגיל הזו היא המלצה להורים בלבד, או מדיניות נוקשה של בית הקולנוע?

    זה די הרבה כסף, והכרטיסים הולכים ואוזלים – אז כל מידע יתקבל בברכה (ניסיתי להתקשר לקולנוע – הם לא עונים).

    • אין שום דרך לבדוק אם הילדים שלך באמת מעל גיל 12.

      קסם

      ואם הם עם איתך לא צריכה להיות שום בעיה.

      • אפשר לבקש ממנו להציג תעודת זהות

        שבה רשומים הילדים שלו מתחת לגיל 16.

      • זה קל מאוד: אחד מהם בן 4.

        אדם קלין אורון

        אני לא חושב שמישהו יחשוד שהוא מעל גיל 12.

        1
        לפרקונית ?
        • פשוט תאכיל אותו ממש הרבה עד הסרט,

          כדי שיגדל.

          2
          יעל, Nillie ?
        • והילד בין ה-4 נהנה מסרטים עם תרגום?

          קסם

          בכל מקרה, סיפור הרקע של ספיידרמן יכול להיות די טרגי לילדים בני 4.

          • הילד בן ה-4 נהנה להיות בעניינים.

            אדם קלין אורון

            האחים שלו מאוד אוהבים, כרגע, גיבורי על (השנה האחרונה של מארוול טחנה להם את המוח), אז הוא אוהב גם.

    • אין לי תשובה, אלא השערה מכיוון אחר

      אין אור

      אולי הגבלת הגיל קשורה ברצון למנוע מצב בו הגודל הפיזי של הצופה יהיה קטן מדי למתקן. כיוון שמדובר בכסאות זזים (למרות שכנראה לא בפראות), אולי יש סיכון אם הצופה "לא מתאים" בגודלו למתקן.

      • ההגבלה לסרט בכללי היא מגיל 12

        קסם

        גם בגרסאת התלת מימד, גם בגרסא הרגילה וגם ב-4DX.

        לפי עמוד הזמנת הכרטיסים ל-4DX, ההגבלה לשם היא מעל גיל 4.

    • תשובה רשמית: אין בעיה.

      אדם קלין אורון

      הצלחתי לתפוס את הקולנוע בסופו של דבר, ושם אמרו לי שאם אני עם הילדים, לא אכפת להם באיזה גיל הם.

      2
      תמר, subatoi ?
    • אם הם ראו את הטרילוגיה הקודמת

      Beetlejuice

      וקיבלו אותה בסדר, לא תהיה בעיה עם החדש. אין שם מיניות\סקס, אין קללות, והאקשן מתון למדי. יש כמה קטעים שאולי יהיו מגעילים בטרנספורמציה של קונורס ללטאה, אבל זה לא איזה באדי הורור או משהו.

      • מצוין אתה עם הספוילרים

        (ל"ת)

        • איזה ספוילר?

          Beetlejuice

          (ל"ת)

          • לטריילר ולתקציר העלילה.

            Jaguar

            (ל"ת)

  46. ספיידרמן המופלא (2012)

    תגידו,אם ראיתם את זה מה גיל הסרט ? (הגבלת צפייה)?????????.

    • אני חושב שבארץ זה היה 12+

      THOR

      באמריקה זה היה PG-13, כלומר שיש צורך בהשגחת מבוגרים לצופים בני 13 ומטה (ותקנו אותי אם אני טועה לגבי ההגדרה של PG-13).

      לפי דעתי הוא מתאים לגילאי 10 ומעלה, אין בו משהו בוטה או אלים.

תגובות מקבילות

173
  תגובות נוספות בדף הביקורת של ספיידרמן המופלא
 

להגיב על naama29 לבטל

(חובה)

Optionally add an image (JPEG only)