-
חיפוש דפי סרט
חפש
לפי שם:
עכשיו בקולנוע: סרטים שרק עכשיו יצאו
עוד בקולנוע: סרטים מדוברים שעדיין רצים
בקרוב: מגיעים בשבועות הקרובים
ברחוק: סרטים עתידיים שמדברים עליהם
-
דיונים אחרונים
דיונים מתמשכים
דיונים חמים
צבא המתים
Army of the Dead
כנופיית פושעים מתכננת שוד גדול בזמן התפרצות של מגפת זומבים בלאס-וגאס.
תאריך הפצה בארה"ב: 21/05/2021
תאריך הפצה בישראל: 21/05/2021
איך עובד החיבור של שוד וזומבים
זה לא הסרט הראשון שעושה את הבחירה התמוהה הזו.
איך שני הנושאים מתחברים?
אפוקליפסת זומבים היא קריסת הציויליזיציה האנושית. אין חשמל, אין מים זורמים, אין לחם פרוס בסופר ואין אנטיביוטיקה.
אנשים נלחמים בזומבים, נאלצים למצוא איך לשרוד ללא מנעמי החברה המודרנית ומגלים שהמפלצות האמיתיות הן בלה בלה בלה.
מה שלא עושים בזמן אפוקליפסת זומבים זה שודדים פיסות נייר חסרות ערך, מתכות כבדות שלא ניתן לאכול או מעבירים מספרים בינריים ממחשב למחשב.
סרט שודים באפוקליפסת זומבים יהיה משהו כמו "שוד המים הרתוחים מחבורת האנשים שמתבצרים בקניון"
זה אפילו לא סרט הזומבים הראשון שעוסק בכסף.
מוזר
נראה לי שמגיפת הזומבים פורצת בדיוק כשהם שודדים את הבנק
מה שהופך את השוד להגיוני יותר, וגם מסביר למה גיבורינו האהובים חמושים ויודעים להשתמש בנשק.
אבל הטריילר עצמו נראה משמים למדי. עוד סרט עם זומבים? מה יהיה בו חוץ מיריות, פיצוצים, וכמה דמויות שלא ישרדו עד הסוף? ולא נראה לי שלדייב בטיסטה יש די כריזמה כדי לשאת על גבו סרט כזה.
יהיה יותר נכון לומר שהיא בדיוק נגמרת
או יותר נכון, מדובר בהתפרצות מקומית שעומדת להיות מושמדת יחד עם כמות גדולה של כסף, שהגיבורים מנסים לחלץ. כל הפתיחה בונה את הסט-אפ הזה מאוד טוב והגיוני הרבה יותר ממה שציפיתי.
לגבי הסרט עצמו – בהחלט עשוי טוב מבחינת במוי, אקשן ועיצוב (שלא חוסך ב-gore), ועם הרבה רעיונות וטויסטים חביבים על הקונספט של זומבים. והשילוב בין סרט שוד לזומבים עובד לא רע. מצד שני כראוי לסניידר זה סרט כבד, ארוך מדי, עם דיאלוגים קלישאתיים, הומור ורגש שלא עובדים ודמויות חסרות משקל שלא ממש אכפת מהן (ונסיון משום מה לתת אופי גם לזומבים, מה שלא עובד בכלל).
למה זה לא בקולנוע?
קולנוע לב הפיצו את הסרטים של נטפליקס לפני המגיפה, והקולנועים שלהם פתוחים חלקית. הרשתות הגדולות לא קנו אותם אף פעם אבל movieland כן, וגם הם פתוחים. למה לא קיבלנו את הסרט הזה?
כי זה לא מסוג הסרטים שנטפליקס מוציאים לקולנוע
בטח לא במצב שכזה. הוא יצא לאיזה שבוע בארה"ב אבל לא רציני כמו הסרטים שהם לרוב מוציאים לקולנוע קרי, סרטי האוסקר שלהם.
לפי וויקיפדיה נראה שהוא קיבל את ההפצה הרגילה של נטפליקס באמריקה
על "האירי" כתוב שהוקרן בשיא ב-500 בתי קולנוע, ועל הסרט הזה כתוב שהוקרן ב-430-600 בתי קולנוע. ההבדל היחיד שאני מוצא הוא ש"האירי" קיבל 4 שבועות בקולנוע לפני העלייה בנטפליקס ופה רק שבוע, ואם אני זוכר נכון בישראל גם ככה הוא עלה רק כמה ימים לפני נטפליקס.
Brain-dead
לא מפחיד מספיק בשביל להיות סרט זומבים טוב ולא כיפי מספיק בשביל להיות סרט שודים טוב. ארוך מדי בשעה, כי סניידר. והלוואי שילמדו כבר בהוליווד שדמויות מעצבנות ≠ אתנחתא קומית, הן פשוט מעצבנות.
לגבי הנקודה הראשונה
לא נראה לי שהסרט מנסה להיות מפחיד בשלב כלשהו (אולי מלבד יצור אחד שהיה די מקריפ בעיני) – כלומר, כמו מרבית סרטי הזומבים ההמוניים הוא סרט אקשן ולא סרט אימה. יש לי מעט מאוד סבלנות לסרטים כאלו, אבל זה היה בעיני האספקט שבו הסרט עבד טוב (לגבי כל השאר מסכים לגמרי).
מתחיל אחלה
וצולל חופשית משם. הסרט מצד אחד ארוך מאוד מצד שני בעצם לא קורה בו כמעט כלום הדמויות מקבלות החלטות מטומטמות למדי ובאופן כללי לא מעוררות שום אמפתיה.
דייב בטיסטה הוא נקודת אור שמקבל אפשרות להפגין גם יכולות דרמטיות ועושה את זה לא רע בכלל. גם האקשן ערוך ומצולם טוב בסך הכל.
עם כל זה מדובר בסוף בסרט משעמם למדי ואלא אם ממש אין לכם משהו אחר לראות (שזה בערך המצב שאני הייתי בו) אפשר לוותר
הוא *מתחיל* אחלה?
כי פרשתי אחרי ארבעים דקות בקטע של "טוב, זה ממש מרגיש כמו מלא דברים שראיתי ואין לי כוח לזה עכשיו", אבל דמיינתי ברוחי שאולי זה משתפר כשמגיע הטיגריס-זומבי הזה שמדברים עליו.
הוא לא משתפר
שכנענו את עצמנו כל הזמן להמשיך לצפות, כי הנה, עכשיו, עכשיו מגיע החלק הכיפי. זה לא קרה. היו רגעים פה ושם ומה שכתבת מוסתר זה אחד מהם, אבל ממש בקטנה.
פיץ' מיטינג מוצלח למדי
שמעלה את הנקודה הכי מוזרה שציפיתי שהסרט יסביר מתישהו ולא עשה את זה – למה חלק מהזומבים רובוטים?!
האמת שהמוח שלי היה כל כך כבוי שאפילו לא שמתי לב לעובדה שהיו שם רובוטים
ואגב, הסרטון הזה אפילו לא מתייחס לקטע הכי הזוי: העובר זומבי!!!!
ידעתי ש-2021 לא תהיה מספיק מוזרה כדי שאהנה בה משני סרטים של סניידר.
גאד, הסרט הזה רע. אפילו יותר מסאקר פאנץ'.
ואם זה מה שסניידר מצליח לעשות כשהוא מקבל יד חופשית באמת – אז לא תודה (אפילו הגרסא שלו לליגת הצדק מריחה מהתערבות אולפנית, כי רואים שכפו הומור וטון מעט קליל יותר הרבה לפני שווידון הגיע).
ובכל זאת, הדבר הכ גרוע בסרט זה הפיקסלים השרופים (ספרתי שלושה כאלה שבאים והולכים לאורך כחצי מהסרט). סרט ששולח אותי לחפש את תעודת האחריות של הטלוויזיה שלי הוא פשוט סרט כושל ברמה טכנית מאד עמוקה. ועכשיו אנחנו אמורים לחכות לפיקסל-לס קאט או משהו?
עוד כמה חודשים נגלה שהחזון המלא שלו זה שחצי מהמסך יהיה שבור
ואז שוב נתחיל את כל הסיפור מאפס
נטפליקס הקדימה תרופה לקמפיין
https://twitter.com/netflix/status/1395771374388531200