באטמן נגד סופרמן
Batman v Superman: Dawn of Justice

המשך ל"איש הפלדה", המעמת את סופרמן עם גירסה חדשה של באטמן.

סרט מס' 2 בסדרת סופרמן - איש הפלדה
תאריך הפצה בארה"ב: 25/03/2016
תאריך הפצה בישראל: 24/03/2016
אסון. סרט ארוך, מדכא, רציני מדי בעיני עצמו בכמה סדרי גודל, אידיוטי עלילתית, והכי חשוב: פשוט לא כיף.

184 תגובות פתח ספוילרים פתח תגובות ישנות

  1. בן אפלק הוא באטמן

    HMC

    בן אפלק יגלם את באטמן בסרט.
    יש לי הרבה חששות…
    אבל הוא שחקן טוב.
    אני רואה באינטרנט שהרבה אנשים מתנגדים להחלטה,
    אבל מצד שני גם הרבה התנגדו לכך שהית' לדג'ר יגלם את הג'וקר והיום אנחנו כמעט ולא יכולים לחשוב על שחקן אחר שיכול לגלם את הדמות הזו טוב יותר.
    אז אני אופטימי.

    • Bilbo

      לדעתי בכלל הרעיון של באטמן וסופרמן בסרט אחד הוא גרוע. הרי באטמן לא חזק כמו סופרמן ( שיכול לירות לייזר מהעיניים והכל ), אז עוד להציב אותם כצוות ? זה בטח יראה מגוחך מאוד כשסופרמן ימיס כל דבר שעומד בדרכו ויחזיר את הזמן אחורה בעזרת סלטות ענקיות סביב כדור הארץ, בעוד באטמן משחק עם דיסקיות העטלף שלו.

      2
      דיאנה, ori ?
      • הממ...

        1. זה לא אומר שלבאטמן אין את הביצים לנסות, גם כשהוא כמעט בן 60.

        2. ביקום הקולנועי ייקח זמן עד שהם יסמכו זה על זה באותו אופן, אבל בקומיקס קלארק בוטח בברוס שיעצור במידת הצורך, לכן הוא נותן לו טבעת קריפטונייט (במקור של לקס לות'ור).

        3. ב-JLA: Tower of Babel (לפני כשנתיים עובד לסרט מצויר בשם Justice League: Doom) נחשפת תכנית סודית של באטמן לניטרול חבריו לקבוצה אם יהיה צורך בכך.
        http://en.wikipedia.org/wiki/JLA:_Tower_of_Babel

        4. סופרמן הוא סתם בכיין מגודל.
        https://www.google.com/search?q=SUPERMAN+CRYBABY&safe=off&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=4SGgUvqgFojnygPNrIHYBA&ved=0CAcQ_AUoAQ&biw=1745&bih=867#q=superman+crying&safe=off&tbm=isch&imgdii=_

        1
        yiffah ?
      • לא נכון

        flash

        אחי באטמן מסוגל להיות חזק יותר מסופרמן יש לו את כל האמצעים להבסת האויבים שלו והוא יודע את כל החולשות של לוחמי ליגת הצדק אז אני לא רואה סיבה לזה ששניהם לא שווים בכוחות.

        2
        ארט ונדלאיי, yiffah ?
  2. גם בסרט: וונדר וומן, בגילומה של גל גדות

    אלפקה

    http://variety.com/2013/film/news/gal-gadot-wonder-woman-batman-vs-superman-1200918310/

    לא באמת האמנתי, אבל יש ציטוטים של סניידר והכל. הקטע הוא שוונדר וומן לא בהכרח משתלבת היטב ברעיון של אפל יותר בוגר יותר. היא קצת… בואו נאמר טיפשית? כלומר, לאסו שגורם לנלכדים בו לומר אמת, מטוס בלתי נראה וכן הלאה. כמובן, יש לה הרבה פוטנציאל (גם איש מחופש לעטלף עם גאדג'טים במוטיב עטלפים לאו דווקא נשמע בוגר), אבל כשהסרט גם ככה מתבסס על "מי יכסח את השני במכות" זה לא מבטיח.

    ולמרות שאין לי משהו מיוחד לומר נגד גל גדות והופעותיה ב"מהיר ועצבני", זה לא בדיוק הליהוק המבטיח ביותר בעולם. מצד שני, בן אפלק.

  3. גל גדות נבחרה לגלם את וונדר וומן

    צ'ואי

    עפ"י הודעה שלה, והאתר הזהhttp://mobile.theverge.com/2013/12/4/5175050/gal-gadot-cast-as-wonder-woman-in-batman-vs-superman

  4. הסרט נדחה ל6 במאי 2016

    ויצא ביחד עם סרט מפרוייקט הנוקמים של מארוול.
    מוזר…תאריך ההפצה המקורי היה עוד שנה וחצי, חשבתי שהם יספיקו לעשות את הסרט בזמן הזה.
    http://www.ign.com/articles/2014/01/18/batman-vs-superman-release-pushed-10-months-to-may-2016?utm_campaign=fbposts&utm_source=facebook

    • ולא פחות מכך

      המפטי (דמפטי)

      יוחלף ב"פיטר פן" בבימויו של ג'ו רייט? מה?

      • אז הסרט שאפשרי שיהיה סרט גיבורי-העל הגרוע ביותר אי פעם,

        העט המרקד

        הוחלף בסרט אחר עם פוטנציאל להיות מצוין. נהדר!

        2
        אדון האופל, עידו הלמן ?
    • הם יכולים להספיק לעשות אותו בזמן הזה

      דין

      אבל אז הוא כנראה ייצא גרוע. דווקא מעודד לחשוב שהם מעדיפים לקחת את הזמן ולעשות דברים כמו שצריך, אחרי שהליהוקים של וונדר-וומן ושל באטמן הראו אחרת.
      זה גם מסתדר עם השמועות על התוכניות לצלם ברצף את הסרט הזה ואת הסרט של ליגת הצדק.
      מה שמוזר זה משחק הצ'יקן הזה עם מארוול.

  5. עוד דמות מליגת הצדק מצטרפת לסרט

    דין
  6. זאק סניידר פירסם תמונה עם חליפת העטלף והבאטמוביל

    " rel="nofollow">תהנו

    • ג'ואל שומאכר חזר! הידד!

      פנטלימון

      God Help Us All.

      2
      זאב אימבר, LittleAriel ?
      • ממש לא. זה נראה אדיר.

        Beetlejuice

        כנראה שמארוול יזיזו את הקפטן אחרי הכל !:)!

        4
        THOR, DBS, קיו, ממזר חסר כבוד ?
        • זאת מכונית, וזה באטמן.

          אני לא מצליח לראות כאן לא את רוחו של ג'ואל שומאכר ולא משהו שיזיז את קפטן אמריקה.

          3
          אור ענבר, אדון האופל, LittleAriel ?
          • מארוול היו שאננים.

            Beetlejuice

            הם חשבו שהתגובות הזועמות על סניידר ושות' לגבי הליהוקים יעלו את הסיכויים שלהם להתחרות ב-DC\וורנר ראש בראש, גם אם מדובר בסרט סולו של גיבור יחסית זניח (פחות זניח אחרי הסרט האחרון) מול מותג משולב וחזק.
            אבל המעריצים מתמוגגים כבר מזה ואיך לא- זאת פחות או יותר החליפה מ-TDKR של מילר עם השפעות מהעיצוב של ה-New 52. זה גיקפסט במיטבו ולא לחינם קווין סמית' סינגר על החליפה בתור אחד האנשים הראשונים לראות אותה. אני מאמין שככל שיהיה יותר פידבק חיובי מהמעריצים, מארוול יתקשו להיצמד לתוכנית.

            1
            ממזר חסר כבוד ?
            • פיחפוח קטן: פחח.

              אני לא יודע איך באמת ייגמר המאבק סניידר/קפטן אמריקה, אבל זה שכמה מעריצים מרוצים מרמז לעיצוב של החליפה של באטמן, זה לא יזיז מילימטר לכאן או לכאן. אותם מעריצים כבר הספיקו לשכוח את השחיטה של דמותו של סופרמן שהוא עבר בסרט הקודם? אז מה, יש לבאטמן אזניים קצרות – די, סלחנו על הכל?

              4
              לפרקונית, Tomer Soiker, אנדי דופריין, LittleAriel ?
          • וברוח החדשות של היום, היה יכול להיות מ-מ-ש מגניב אם היו מחליטים ללכת (לנסוע?) על העיצוב שגייגר הציע בשעתו לבאטמוביל עבור "באטמן לנצח"

          • זאת אכן מכונית, אבל לי זה נראה משום מה יותר קאטמן.

            כש

            (ל"ת)

  7. השם של הסרט הוא:

    HMC

    Batman v Superman: Dawn of Justice

  8. למקרה שהציפיות של כולם לא נמוכות מספיק

    דיויד גוייר, התסריטאי, נשמע כמו אידיוט עצום. מרבונה גל גדות…

    2
    ממזר חסר כבוד, אור ?
    • דיוויד גוייר הוא לא התסריטאי של הסרט,

      מנומש

      אלא כריס טריו (התסריטאי זוכה האוסקר של "ארגו" ו"גבהים"). אם כי הוא כן כתב את הסיפור עם סניידר.

      • לא נכון, גויר כתב את התסריט

        וטריו רק נקרא לאחרונה לשכתב אותו. כרגע לא ברור מה גודל השכתוב יהיה, בהתחשב בזה שהצילומים כבר החלו אני חושש שהוא לא שיכתב יותר מדי מהתסריט ועדיין נשארנו עם התסריט של גויר.

  9. די.סי. מצמצו ראשונים

    דין

    הסרט הוקדם למרץ. אבל הרבה יותר מעניין – הוכרזו מלא תאריכים של סרטי די.סי!

  10. לאלו שכבר ממש לא יכולים לחכות

    אנדי דופריין

    יש כבר גרסת "איך זה היה אמור להסתיים" על בסיס הטיזר שהוקרן בקומיק קון :

    https://www.youtube.com/watch?v=HQPYAhcEhlo

    מומלץ.

    2
    marksbro, דיאנה ?
  11. ג'ינה מאלון תשחק בסרט

    המפטי (דמפטי)

    בחיי שלא ציפיתי להתעניין בידיעה על BVS, אבל אני חושב שהיא שחקנית ממש טובה! מעניין למה היא נעלמה מאז 'דוני דארקו' ועד 'משחקי הרעב'.
    (מקור)
    העלו את ההשערה שהיא תשחק גרסה נשית של רובין, לא פחות.

    1
    eclipse ?
  12. ג'ייסון מומואה עם תחפושת לפורים

    אנדי דופריין

    תמונה ראשונה בתור אקווה – מן :

    https://twitter.com/ZackSnyder/status/568650209581858817/photo/1

  13. טריילר ראשון יגיע עם "מקס הזועם"

  14. טייזר טריילר

    מלקולם
    • בהתחשב בזה שפיסות קטנות מהטריילר דלפו כבר

      אנדי דופריין

      יכול מאוד שנקבל את הטריילר מוקדם מן הצפוי.

      • הטריילר כולו דלף כבר

        yair_ca24

        וכמובן שהסירו אותו מאוד מהר.
        אבל תכלס, הטריילר הזה כ"כ גרוע שטוב שיסירו, ישמידו ויעשו מהר אחד חדש.

  15. שאלה שמציקה לי בזמן האחרון

    בירדי

    מה יקרה במידה והסרט ייכשל? כלומר, במידה יתברר שהסרט הזה הוא פשוט לא טוב (לא שהציפיות בשמיים), איך זה ישפיע על התוכניות לטווח הארוך של וורנר? סרטים עתידיים יידחו? סניידר יוחלף ולא יביים את ליגת הצדק?

    • זה תלוי מאד עד כמה הוא ייכשל.

      רנדל

      ייתכן מאד שכל היקום יתמוטט אם הסרט ייכשל ולא נזכה לראות שחקנית ישראלית מככבת כוונדר וומן. אני די מקווה שזה מה שיקרה כי ככה וורנר ברוס ישקיעו תקציב בפרויקטים יותר מעניינים. אני מניח ש"באטמן נגד סופרמן" יצליח באופן מתון ויאכזב ביחס לציפיות המפיקים, פחות או יותר כמו מה שקרה עם "איש הפלדה". כמובן יכולות להיות אפשרויות כמו אלו שהזכרת: החלפת במאים, דחיית סרטים וכו'. בכל מקרה בינתיים יקום DC לא מהווה איום אמיתי על יקום מארוול או אפילו יקום אקס מן.

  16. וכצפוי - הטריילר מתפרסם הרבה לפני יום שני

    אנדי דופריין

    בעקבות הדליפה של הטריילר לאינטרנט – בוורנר מבינים שאין ברירה ומפיצים את הטריילר הראשון באופן רשמי :

    http://batman-news.com/2015/04/17/batman-v-superman-dawn-of-justice-teaser-trailer/

    • הרגע הזה שהטריילר נראה ממש מגניב ומלהיב,

      ואז אתה נזכר שזה סרט של זאק סניידר ושאיכות הסרטים שלו היא בד"כ נגדית לאיכות הטריילרים שלהם.

    • מה שאותי הכי הפתיע בטריילר הוא הדיאלוגים

      שנשמעים כאילו הם… המממ, כתובים טוב. האם דיוויד גויר השתפר או מה קרה פה בדיוק?

      • התסריטאי של ארגו שכתב.

        Beetlejuice

        (ל"ת)

  17. נחשף הסינופסיס הרשמי לסרט

    אנדי דופריין

    הוא די גנרי כמו כל סינופסיס אחר, אבל קניתי :

    http://collider.com/batman-vs-superman-synopsis-revealed/

  18. נחשף טריילר קומיק-קון חדש !!

    קובי
    • תגובה שמכילה ספוילר ללטריילר מאת dv
      • אה כן, שחכתי את השורה האחרונה

        dv

        זה בכל זאת באמת נראה ממש טוב.

  19. אז... מסתבר שלבאטמן החדש אין צוואר

    מאור

    • צוואר זה סתם נקודת תורפה. אפשר לוותר.

      (ל"ת)

      1
      דיאנה ?
  20. עומדת להתפרסם כתבה גדולה על הסרט במגזין Total Film ונאמרים שם דברים די מעניינים, שחלקם דלפו..

    YS1994

    תמונת השער, קודם כל:

    ?oh=d3e13bb064bc8ca8a0c97baf08fc9869&oe=56C02806

    – הסרט מתרחש כשנה וחצי-שנתיים אחרי אירועי איש הפלדה.

    – הנרי קאוויל העלה עוד כמה קילוגרמים ותהיה לו גזרה עוד יותר "סופרמנית".

    – ג'סי אייזנברג, שמגלם את לקס לות'ר, אומר שהדמות מחוברת למקורות, אבל הוסיפו לה נדבך, שאפשר לומר – מאוד מזכיר לו את עצמו. טייק מודרני על פסיכולוגיה והיכולת שלה להקסים או להרוס. יש לו הרבה סצנות שבמרכזן דיאלוג והוא לפעמים הרגיש שהוא משחק בסרט של ג'יין קמפיון (כותבת מוערכת) ולא בסרט גיבורי על.

    – דבורה סניידר – אשתו של – אומרת שגל גדות הדהימה אותם באודישנים, שנערכו כמה חודשים עם מועמדות מכל רחבי העולם. היא גם אומרת שהיא בכתה כשהיא ראתה לראשונה את גל גדות נכנסת לסט עם תלבושת ה-WW שלה.
    זאק סניידר אומר של-WW יש תפקיד חשוב בעולם של DC שנבנה לאט לאט ונוכל לראות את זה בבאטמן נגד סופרמן.
    בן אפלק אומר שגל גדות מדהימה וכשנראה אותה על המסך, נוכל להבין למה החליטו למהר עם סרט משלה שיצא ב-2017, אותו תביים פטי ג'נקינס.

    – גל מתראיינת ואומרת את הדברים הרגילים, אבל מוסיפה שיש כבוד ללינדה קרטר והיא שואבת השראה מהדמות שלה, אבל הם מנסים משהו חדש.

    • יכולת לכתוב "כולם אומרים את הדברים הרגילים".

      (ל"ת)

      6
      סופר סתם, בן בנדו, עידן דקל, idOri, matank1994, Fixer ?
  21. למה אתה מתכוון?

    YS1994

    אם אתה מתכוון לזה שהם אמרו את אותם דברים בעבר בראיונות אחרים, אז זה נכון ולא נכון. הוספתי כמה ציטוטים שנאמרו ע"י בעבר כי הנחתי שלא הרבה אנשים עוקבים אחרי הסרט באדיקות.

    ואם אתה מתכוון לזה שהתוכן לא מעניין, אז.. עניין של דעה.

  22. טיזר חדש

    עמית

    https://youtu.be/6as8ahAr1Uc

    זה בעצם חצי סצנה מהסרט – שלא מחדש כלום ושומדבר, הכי מיותר שנתקלתי.

    1
    אנדי דופריין ?
    • זה טיזר לטריילר חדש

      שישודר בתכנית של ג'ימי קימל (או פאלון? אחד מהם) מחר בלילה. וכן, טיזרים לטריילרים זה בהחלט מיותר וצריך להפסיק. "אל תשכחו לראות מחר גות'האם כדי לראות קטע שבו נגיד לכם לא לפספס את ג'ימי קימל!". השטויות האלה באמת עוזרות לרייטינג? הרי גם ככה היום הכל עולה ליוטיוב חצי דקה אחרי הטלוויזיה…

  23. עוזר, עוזר

    לקס

    גות'אם הייתה זקוקה לדחיפה קטנה. והמון אנשים צפו אתמול בגות'אם רק בגלל הטיזר.
    והמון אנשים אהבו את מה שהם ראו וימשיכו לצפות בתוכנית.
    הטיזר שיווק את גות'אם ולא ההפך.

    תרגיל מסריח, אבל כזה שעובד.

  24. Tv spot חדש, שמכיל סצנה מהטריילר שיופיע בפלייאוף ה-NFL.

    ChosenOne

    הנרי קאוויל פוסל ע"י אלוהים בכבודו ובעצמו.

    https://www.youtube.com/watch?v=_sUdrvlag1g

    • סניידר כל כך לא מבין את הדמות של באטמן

      נראה כאילו כמו תמיד הוא קודם כל הולך על "מה שמגניב" מאשר על מה שנכון לדמות. הוא יותר עושה פה את הקלישאה שאנשים נוטים למתג לבאטמן מאשר הדמות כמו שהיא באמת. למה שבאטמן יגיד משהו כמו שהוא אומר שם? באטמן הוא איש צדק, והוא לא הורג, ופה נראה כאילו סניידר הקצין את הדמות לכדי באד אסס שמקלל בלי הפסקה ושלא נראה שממש אכפת לו להרוג אחרים (לפי זה שנראה שהוא שובר למישהו את המפרקת ומפוצץ מכוניות שנראה שיש לידם אנשים בטריילרים). פשוט…. גרררר… אפשר לתת למישהו אחר לעשות את הסרטים האלה?

      1
      יבגני טרבנוב ?
      • שוב קלף הסניידר.

        ChosenOne

        אין לך מושג מה ההקשר של הסצנה. סופרמן לאורך הסרט הולך להיות דמות שנויה במחלוקת שהעולם לא יודע איך להתמודד איתה.
        לברוס ווין בטוח שתהיה דעה ולפי מה שאנחנו יודעים, ברוס ווין היה במטרופוליס כשסופרמן וזוד החריבו אותה וכבנאדם שחותר לצדק – הוא נעול על סופרמן.

        כמו כן, האחראים על הסרט כבר הודיעו שהסצנה בה באטמן הורג מישהו היא סצנת חיזיון של עתיד אפוקליפטי. וכשהוא מפוצץ מכונית, אפשר להניח שלות'ר או מישהו שולט במטוס כדי להתניע את הקרב בין באטמן נגד סופרמן.

        תפסיק לזלזל באנשים שבקצה הציפורן של הזרת שלהם יש יותר ידע ממך על הדמויות האלה. זאק סניידר, בן אפלק, ג'ף ג'אנס ועוד – כולם אוהדי קומיקס שרופים.

        • ומה זאת אומרת למה באטמן יגיד את זה?

          ChosenOne

          לדברים שבאטמן אומר יש מאפיינים או שאני מפספס פה משהו? באטמן גם לעולם לא יגיד "אני באטמן", כמו בטרילוגיה של נולאן, אבל אני לא זוכר שמישהו התלונן. באטמן הוא דמות פיקטיבית. תתעורר. הוא לא החבר הכי טוב שלך.

        • אבל ג'ף ג'ונס לא קשור לסרט הזה, לדעתי.

          Beetlejuice

          וזה לא שכל קומיקס שהוא כתב היה טוב. רק לאחרונה קראתי את כרך 2 של ליגת הצדק שלו. וזה היה מחורבן למדי.

          ולענייננו- הספוט הזה פשוט נראה מגוחך. הבימוי כל כך awkward ואפלק נראה מגוחך כשהוא מדבר בחליפה. בכללי כל הסיטואציה המוצגת מגוחכת.

          1
          דניאל ?
          • הוא קשור לכל הפרוייקטים של DC.

            ChosenOne

            תרד לפרטים בבקשה. נמאס לי משנאת סניידר חסרת בסיס. למה הבימוי מגוחך ולמה הסיטואציה מגוחכת, על סמך סצנה של 30 שניות שערכו אותה?

            • נראה לי שאחרי 300, השומרים וסאקר פאנץ'

              לא צריך להצדיק כל פעם מחדש את חוסר ההתלהבות מסרט חדש של סניידר.

              3
              דניאל, שפן הלוח, דיאנה ?
          • ג'ונס הוא לטעמי כותב בינוני

            ואני מאוד מאוכזב שהם הולכים על הליין אפ שלו, ואני מניח שגם על הסטורי ליינס שלו, לליגת הצדק מה-New 52, שהיו ממש מחורבנים.

            • אז בקיצור: לא עושים את מה שאני רוצה עם הדמויות, אז בו-הו.

              ChosenOne

              היו 10 אדפטציות לדמויות האלה. צריך טייקים חדשים אם רוצים להתניע יקום משותף שירגיש רענן.

        • זה שהם אוהדי קומיקס לא נותן להם פריבילגיה

          אולי זה היה, אם הם היו כותבים טובים או שהיה נראה שבאמת אכפת להם מהדמויות האלה והם רוצים לעשות להם צדק. סניידר וגויר הוכיחו את ההפך ב"איש הפלדה", ג'ונס (שלא נראה לי שבכלל יש לו איזושהי השפעה אמיתית על הסרטים גם ככה) הוא כותב מחורבן והריצה שלו ל"ליגת הצדק" היתה איומה, שלא לדבר על זה שהוא חירבן על אפיון הדמויות שם אחת אחת.

          בן אפלק וכריס טריו הם התקווה היחידה שלי לסרט הזה כי הם לפחות כותבים טובים (למרות שהטריילרים לאט לאט מפיגים את התקווה הזו ממני וחבל).

          1
          יבגני טרבנוב ?
          • סניידר וגוייר הפכו את סופרמן מבוי-סקאוט משעמם לבנאדם אמיתי עם אידאולוגיה נאמנה למציאות.

            ChosenOne

            הם הפכו את באטמן מאחד שמשנה את החליפה שלו בגלל כלב, לאחד שלוקח על עצמו לפתור את הבעיה עם סופרמן.

            אם איזה במאי שבדי פלצן היה חתום על הסרטים האלה, פנינים היו יוצאות לכם מהפה. אתם מסיקים מסקנות טיפשיות בגלל שזה סניידר ומסרבים להסתכל לעומק.

            צירוף מקרים: רק היום כתבתי למה איש הפלדה משפיל כל סרט סופרמן מהעבר.

            http://www.fisheye.co.il/anticipation_2016/#target-comment-926621

            • אגב, אני אהבתי את "איש הפלדה".

              Beetlejuice

              סנגרתי עליו לא מעט בביקורת שדורון פרסם בזמנו.
              ואין לי שום שנאת סניידר. אני מודה שאפילו אהבתי את סאקר פאנץ' עם כמה שהוא היה דבילי. ואני מת על ווצ'מן.

              באטמן הוא דמות הקומיקס האהובה עלי. וכל מה שראיתי עד כה מראה לי שהצוות מאחורי הסרטים לא מבינים את הדמות. לא אכפת לי מכמה שהם אוהבים את זה, אכפת לי שזה לא מרגיש נכון. כאילו, ברצינות? סופרמן הורס את הבאטמוביל ומתעופף לשמים, ואז באטמן שואל את השמים הריקים "אתה מדמם? אתה תדמם". מה לעזאזל. ולבאטמן יש רובה/משגר רימונים.
              Do you even Batman, Snyder?

              ואם במאי איכות היה חתום על זה התגובות עדיין היו כאלה. תראה את "הענק" של אנג לי שלא הרשים אף אחד בשום שלב ואף אחד לא סנגר עליו. כי הנה, במאי איכות עשה סרט קומיקס גרוע.

              1
              דניאל ?
              • מה אתה רוצה שבאטמן יעשה במשך כל הפרנצ'ייז?

                ChosenOne

                תשמע, ההיסטוריה שלו ידועה ביקום הזה. האחראים על יקום DC קבעו שחלק מיחידת המתאבדים כבר פגשו אותו, אבל הם בכלא ולא מתים. ג'וקר עדיין חי, למרות שזה באטמן בשנות ה-40 שלו. אז לא, זה לא באטמן שאיבד כל אפיון שהכרנו.
                פשוט שהסרט הזה הולך להיות נקודת מעבר עבורו. הוא כבר לא מתמודד עם בריונים פיסכוטים, אלא עם סוג של אלוהים. והוא חושב, משום מה, שסופרמן מהווה איום. וזה לא צחוקים-צחוקים, כי באטמן ראה אלפים מתים במטרופוליס. אז כן, לגיטימי שהוא יאיים עליו עם "אתה מדמם?" ואז בעצבים יגיד "אתה תדמם". ואתה לא יכול לבוא על סופרמן עם באטרנג.

                כאילו, הוא יהיה חלק מליגת הצדק. אתה מעדיף שהוא ישב בבאט-קייב ויהיה "האסטרטג" שלא באמת צריכים והוא פשוט נמצא שם, בגלל שיש לו מעריצים? זה לא הקומיקס. באטמן לא יכול לתת אגרוף לדומסדיי. הם צריכים להפוך אותו לכוח שיש לשים לב אליו ביקום הזה. אני לא רוצה באטמן שמרגיש לי כמו הוקאיי באוונג'רס שדרך הכתיבה של התסריט מאפשרת לו לחיות.

                אני רוצה באטמן שהוא בבירור חלש לעומת האחרים בליגת הצדק ואחד כזה שזה לא מפריע לו, כי לא מעניין אותו אם הוא חזק מספיק או לא. הוא רוצה לחתור לצדק וביטחון ואם צריך להרים משגר רימונים על דומסדיי כדי לעשות את זה, אז יאללה. מעדיף את זה על, "טוב חברים, אני חסר תועלת ויש לי כלל מפגר של בלי רובים, אז ביי".

                1
                אמיר אסעד ?
                • Beetlejuice

                  אם אתה כל כך אוהב את ג'ף ג'ונס אז אני מניח שאתה יודע איך (בעיקר בכרך 1) הוא יכול להכניס את באטמן ללב האקשן בלי שיהיו לו תסביכים ובלי שישתמש בדברים שחורגים מהדמות שלו.
                  אז כזה באטמן אני ברוצה בליגה. לא אחד עם משגר רימונים ומלא במרירות. זאת גם היתה הבעיה שלי עם בייל- הוא היה נורא מריר ובכיין. אבל ברוס ויין סובל בשקט. זה אפיון נורא חשוב של הדמות.
                  אני לא חושב שהבקשות שלי מוגזמות מדי.

                  • איך רובים חורגים מהדמות שלו?

                    ChosenOne

                    כאילו, אתה הופך את באטמן לדמות השטוחה בעולם. לבאטמן אין סטייל. לבאטמן יש אופי. יותר חשוב לי שהוא ירצה להשמיד את האיום, בגלל שהוא תופס אותו ככזה, מאשר שיתחבט בשאלה אם רובים מתאימים לו. באטמן שלא משתמש ברובים בגלל ש.. ככה, לא שייך למסך הקולנוע – בטח כשהאויבים שלו יהיו דומסדיי, דרקסייד וכו'. זו סתם קריקטורה שצריכה להישאר בקומיקס. כלל הבלי רובים, שייך לעולם הבלי להרוג, שהתקיים לפני איומים כמו דומסדיי, ששוברים כל מערכת מוסר בגלל ההרס שהם מביאים ויכולים להביא, פוטנציאלית. בזה הסרט הזה יגע.

  25. הקליפ המלא

    • תודה על הדעה המלומדת.

      ChosenOne

      ועכשיו לרשמים שלי, שאני מקווה שיצליחו להשתוות לאורגזמת המילים שלך:

      "בפעם הבאה שהם קוראים לך, אל תופיע. העטלף מת. תקבור אותו. תראה את המחווה הזאת כרחמים מצדי".

      – עכשיו כשראינו עוד קצת מהדיאלוג (בתקווה שיש עוד בסרט), זה די ברור שסופרמן הפתיע את באטמן באמצע מרדף. משמע, הוא מחליט להפריש אותו בגלל השיטות שבאטמן נוקט בהן. אם נשפוט לפי הג'וקר של ג'ראד לטו והחיסרון בשיניים שלו, כנראה שאנחנו הולכים לקבל לראשונה באטמן שלא משחק משחקים. אפלק נראה יותר טוב מכל באטמן עד עכשיו, אגב. והוא יכול לסובב את הצוואר!
      https://twitter.com/SuperBroMovies/status/687784863399829504

      – אנחנו מקבלים טיז לעובדה שסופרמן, אולי, לוקח יותר מדי סמכות. אולי מנסה יותר מדי. בהתחשב בעובדה שהוא סופרמן בהתפתחות, אין מה להיות מופתע. הוא אשכרה אומר משהו בסגנון: הדרך שלי טובה, שלך לא. אני קובע ואתה תקשיב לי. מקבלים פה וויב מאוד ווטצ'מני. מי משגיח על המשגיחים? כמו באביר האפיל חוזר, את באטמן יש את מי שיוכל להשבית, אבל מה לגבי סופרמן? די בטוח שהציבור ביקום הזה הולך לקבל במה.

      – כוח שאי אפשר להשבית, תלוי בעצמו כשזה מגיע לעשות את המעשה הנכון. ומי אומר שסופרמן תמיד יהיה טוב? בהיסטוריה של באטמן יש כמה וכמה מקרים של אנשים טובים שפנו לדרך הרע, כמו הארווי דנט. מספיק משברון קטן עם סופרמן ובמקום להביא להרג של כמה אנשים בגות'אם, סופרמן יכול להרוס את המין האנושי. באטמן יצטרך לשנות את תפיסת העולם שלו כדי למנוע את זה.

      נקווה שהסרט יבליט את כל הנקודות האלה.

      • תכל'ס, לא אכפת לי מהסרט הזה בכלל.

        Jaguar

        אבל ההתלהבות והתשוקה שלך מדבקים לגמרי!

        2
        קיו, Ezio Auditure ?
        • תודה! מעריך.

          ChosenOne

          אני פשוט אוהב את הדמויות האלה. במיוחד סופרמן. הוא כמו ישו עם כוחות על. אבל הוא לעומת זאת, לא בא לשפוט את המין האנושי או לגאול אותו. הוא רק רוצה לעזור. דמות כל-כך טהורה שבוחרת להיות כזאת. אך עם זאת, גם כזאת שצריכה תמיכה והכוונה, כמו שראינו באיש הפלדה.
          ולדעתי האחראים על היקום של DC עושים איתו צדק עד עכשיו. התגובות של סניידר על איך סופרמן הוא מרכז היקום של DC רק גרמו לי להיות מושקע יותר, למרות שאני לא אוהב את הכיוון של אנסמבל כמו ליגת הצדק.
          וכואב לי לראות אנשים שלא מוכנים לחכות שהוא יתפתח כדמות, או שמבטלים אותו בגלל שהם מייחסים את סופרמן לריבס, שהביא אחוזים בודדים מהפוטנציאל של סופרמן על המסך הגדול. פשוט רוצה שאנשים יבינו את מה שאני מתאמץ להבין. וצריך להתאמץ, כי סניידר משום מה מחליט להיות מאוד ויזואלי ומרומז עם הבימוי שלו ולפעמים מפספסים את הבשר של הסרט.
          בקיצור, לא יודע. אין לי איזה יריבות עם מי שלא אוהב את הסרט. פשוט רוצה לחלוק את מה שיש לסרט להציע ושאנשים ייהנו, לפני שהשליליות תעוור.

          2
          subatoi, Ezio Auditure ?
          • מרגיש בדיוק להיפך מג'גואר

            שפן הלוח

            חלק מהטריילרים עשו דוקא עבודה לא רעה בלעורר בי עניין, אבל הנטייה שלך לתבל כל הודעה בעוינות כלפי כל מי שלא שותף להתלהבות שלך די מורידה.

            4
            DBS, Jiji, דארת' צ'דר, לבה קפואה ?
            • אתה מפרש את זה לא נכון.

              ChosenOne

              זאת לא עוינות. זה יותר תסכול. אני רוצה שאנשים יתלהבו כמוני, אבל אני יודע שזה לא ריאלי. אין לי בעיה שאנשים לא יתלהבו, אבל בבקשה שלא ישנאו בלי סיבה.

              כאילו, סניידר לא מבין את באטמן? איך אפשר לומר את זה, כשאתה רואה בפעם הראשונה באטמן בן 45 על המסך הגדול, שיוצא מהקונכייה של עולם חסר כוחות על אמיתיים?
              סנייידר במאי שחקנים גרוע? על סמך מה? קליפ של חצי דקה מנותק מקונטקסט? מה עם פילמוגרפיה של תריסר שנים? פעם ראשונה שאני שומע שהוא במאי שחקנים גרוע.

              אם אני חושב שיש מקום שאני יכול להכניס פרופורציות, אז אני אגיב. אם זאת תהיה דעה, כמו של קרקר כפול על איך שהוא חווה את הסרטים של סניידר, אז אני האחרון שתראה מציק.

              1
              Ezio Auditure ?
    • מטורף.

      Beetlejuice

      סופרמן הוא המגניב ובאטמן המגוחך. כל הכבוד לסניידר.

      • הסצנה הזו היתה יכולה להיראות כל-כך הרבה יותר טוב

        אם הפסקול שמתלווה אליה לא היה כל-כך בומבסטי ומוגזם. ברצינות, הליווי המוסיקלי הזה גורם לכל העסק להשמע כמו פארודיה.

        2
        ChosenOne, דניאל ?
      • מדהים שעד לפני כמה שבועות מעריצי סופרמן בכו על זה שסניידר משפיל את סופרמן עם השורה הזאת.

        ChosenOne

        ואז רואים אותה בקונטקסט ומעריצי באטמן בוכים. אני אומר, שאף צד לא יכעס.

        סופרמן אומר לבאטמן שלא יופיע יותר, כשמדליקים את הסימן שלו. ובכלל, שייעלם מרחובות גות'אם. בטריילרים (!) רואים שבאטמן בעצמו מדליק את הסימן שלו, עם חליפת האביר האפל חוזר, כדי למשוך את סופרמן לקרב.

        באטמן אומר לסופרמן שהוא ידמם. בטריילרים (!) רואים שהוא באמת גורם לו לדמם.

        אני מתחיל לחשוב שכל המטרה של הסרט הזה, מלבד הפיתוח של סופרמן וביסוס היקום המתפתח, זה למתג את באטמן כשווה בין שווים ושלא יבלוט לרעה בליגת הצדק.

        איך אתה יכול להגיד שזאק סניידר גורם לו להראות מגוחך? הוא מביא את באטמן הכי עוצמתי שיש למסך..

        קיצור, בוא נחכה לסרט.

        • אין לי ספק שבאטמן יהיה חזק בסרט.

          Beetlejuice

          התכוונתי לזה שאובר הדרמטיות נוטפת מהשוט שבו הוא מסתכל לשמים ומשלים את המשפט בזמן שסופרמן מתעופף לו…
          פשוט סצינה נוטפת טסטסורון וילדותית.

          1
          דניאל ?
          • לדעתי הוא יוצא פה בן **** משוגע שלא כדי להתעסק איתו, אבל בסדר.

            ChosenOne

            סוג של מבטיח לעצמו, או משהו כזה.

            מה שכן, אני ממש מקווה שזה לא הסקור בסרט. זאת מזכיר לי מוזיקת טריילרים של 300.

      • וסניידר גם כל כך לא יודע לביים שחקנים

        או זה או שהנרי קאביל פשוט שחקן גרוע, כי הוא נראה כל כך מזויף ומשועמם כשהוא מדבר לבאטמן (אני בטוח שמישהו יטען שגישה הזו דווקא עובדת בגלל שבאטמן הוא כלום בשביל סופרמן והוא לא מעניין אותו אבל לדעתי זה לא תירוץ מספק).

        • הנרי קאביל לא שחקן גרוע.

          או לפחות, הוא היה מדהים כריזמטי ושרמנטי ב"שם קוד מ.ל.א.ך"

          3
          קיו, מתן בכר, YuvalMoalem ?
          • אז כן, סניידר במאי שחקנים גרוע.

            (ל"ת)

            • אנה, אנדרה, כסרכסס, רורשאך, ד"ר מנהטן, ליאוניאדיס, הקומיקאי, ג'ור-אל, זוד וכו'.

              ChosenOne

              כן, במאי שחקנים גרוע.

              הנה טעימה מהסאונדטראק של ג'אנקי והאנס זימר:

              https://soundcloud.com/watertowermusic/bvs-their-war-here-90secclip/s-DwACG

              • הדוגמאות האלה היו אמורות להוכיח שהוא במאי שחקנים טוב?

                או, קיי…

                1
                שפן הלוח ?
  26. הסאונדטרק של וונדר-גל ובטפלק, פריקוול קומיקס וראיון של זאק סניידר.

    ChosenOne

    וונדר-גל:
    http://www.mediafire.com/listen/nn140o0dmsi3s41/11+Is+She+With+You.wav

    בטפלק:
    https://soundcloud.com/watertowermusic/menarestillgood_batman

    כמו כן, יש פריקוול קומיקס שהם קאנון ליקום של DC, שמציגים המון דברים מעניינים על העולם ועל הדמויות:
    אחרי אירועי איש הפלדה, יש תקופת זמן שבה סופרמן עושה דברים של סופרמן, לפני שהכל יכנס למערבולת עם כל הפרמיס של הסרט עצמו. כן, הוא עדיין שנוי במחלוקת, אבל יש הרבה סימני שאלה ומנסים ללמוד אותו. אנחנו נראה את סופרמן פועל ברמה עולמית (כמו לעוף לבנגלדש כדי לעזור עם שיטפון) ומציל אנשים. הוא מסרב להתערב במלחמות בגלל שהוא יכול להחמיר אותן. אבל חלק מהאנשים עדיין לא סומכים עליו, בעיקר בעמדות כוח, בגלל תרחישים כמו: הוא חייזר. מה אם הוא רק המבוא לפלישה חייזרית? מה אם הוא יחלה בסכיזופרניה? מה אם הוא יחבור לצפון קוריאה?
    יש עוד הרבה דברים מעניינים, כמו לקס לות'ר (עוזר לבנות את מטרופוליס מחדש ומציג דמות מלאכותית לציבור, בעל דעה חזקה על סופרמן ועל המקום שלו בעולם של בני אדם, עוקב אחרי גיבורי על), לויס ליין (מגלה שחברות שעמדו לפשוט רגל בגלל האסון מוכרות טכנולוגיה קריפטונית בשוק השחור שמצאו בהריסות), סנטור פינץ' (מוצגת כדמות חיובית, בשונה מהטריילרים. מעריכה את סופרמן, אבל מפחדת ממה שיכול לקרות) ובאטמן (הפך להיות הרבה יותר אלים, אבל עדיין לא הורג). אין חלק על וונדר וומן.

    זאק סניידר התראיין לכמה תוכניות רדיו כחלק ממסע הקידום של הסרט שמתחיל ויצבור תאוצה בשבועות הקרובים, בהם הוא מבהיר כמה דברים:
    * קוראי קומיקס אמיתיים יודעים שהוא לא שינה את סופרמן. הוא פשוט מספר סיפור בדרך שונה וצריך לחכות שהדמות תתפתח.
    * הסרט יתמקד בבאטמן וסופרמן ואין מה לדאוג שיש יותר מדי דמויות. מלבד וונדר-וומן, לשאר חברי ליגת הצדק יש תפקידים קטנים מאוד-מאוד-מאוד. אנחנו רק נדע שהם קיימים.
    * לגבי ספוילרים בטריילרים, אני מביא את הציטוט המדויק שלו: "הרבה אוהבי-קומיקס שמחכים לסרט אומרים לי זאק, אממ, די עם הספוילרים, נו, בבקשה, אבל אני באמת אומר לכם: אתם לא יודעים כלום. כ-ל-ו-ם".
    * המילה "מגניב" נאמרה 23456 פעמים.

    2
    subatoi, Ezio Auditure ?
    • ה-theme של באטמן נהדר.

      Beetlejuice

      (ל"ת)

      2
      ChosenOne, אנדי דופריין ?
    • "המילה מגניב נאמרה 23456 פעמים"

      על ידי זאק סניידר?!? די, לא יכול להיות!

      אגב, להגיד שאם אתה מעריץ קומיקס אמיתי אז אתה יודע שהוא לא שינה את סופרמן זו טיפשות ויהירות. כמה לא מפתיע לשמוע תגובה כל כך מתלהמת ולא אינטליגנטית מאדם שהתשובה שלו והסיבה שלו לכל דבר היא כי "זה מה זה מאאאגניבבבב!!!!" !איכס!

      • יפה שאתה יורד על בנאדם בלי כישורים חברתיים שמתאימים לבידור ההמונים.

        ChosenOne

        בראיון הספציפי הזה, בתוכנית בוקר סטייל הווארד סטרן, המראיינים (חלקם אוהבי קומיקס, חלקם לא) ניתקו לו באמצע בלי להודיע לו מראש בגלל שהוא היה בדיליי וצחקו על זה אחרי זה. הוא חזר לאוויר והם שמו פורנו ברקע מסגמנט קודם. כל פיגורה אחרת הייתה הופכת את זה לאירוע שיעשו עליו עשרות כתבות, אבל סניידר היה נחמד מאוד ואפילו צחק על זה איתם, סטייל חנון שזוכה לבלות עם המגניבים. ככל שהראיון נמשך הוא קנה אותם עם הנחמדות שלו והם נתנו לו במה להציג את הסרט ושמרו על שקט במשך כמה דקות רצופות ושאלו שאלות עניינות.

        והוא בסה"כ אמר שכל הדברים שסופרמן עשה באיש הפלדה הם קאנון בקומיקס, כשהוא עונה לשאלות של המראיין על האם הוא שינה את סופרמן. אין פה אופציה לתשובה מתלהמת או צנועה.

        1
        Ezio Auditure ?
  27. באטמן נגד סופרמן: ובא לגותהאם/מטרופוליס גואל. או לפחות לקס לותור.

    cateye4

    זה נראה מאכזב מאוד. לדעתי דווקא הטריילר הקודם היה טוב יותר, לא רק בגלל שהוא גילה פחות אלא גם בגלל שנתן את הרושם שעיקר הסרט ייסוב סביב המאבק של באטמן וסופרמן. ומה אנחנו מקבלים כאן? עוד נבל שדומה ל"דבר" מארבעת המופלאים; רוצה לומר, אויב חיצוני שמיד פותר לגיבורים את המתיחות ביניהם במחי להבת אש רצחנית. זה פיתרון ילדותי ולא אמין. הייתי רוצה לראות סרט שמעז לקחת את הנושא הזה של מלחמה בין שני טובים ברצינות (לא בטוח לגבי קפטן אמריקה 3, אשפוט לאחר שאראה). שיגרום לי לפקפק בצד של מי אנחנו נמצאים בכלל. הרי לכם אתגר, DC.
    הדבר היחיד שנראה לי שיציל את הסרט זה ג'סי אייזנברג. מת על הבחור, מאז "רוג'ר דודג'ר" (סרט נהדר על נער שלומד על העולם הנשי דרך דודו מושחז הלשון). ממליץ.
    אגב, איך מתכוונים לפתור את בעיית המיקום הגיאוגרפי? גותהאם ומטרופוליס אלה שתי ערים שונות, איפה בדיוק העלילה תתחיל? (אולי יאחדו אותן למטרוהאם, או גותפוליס?)

    • הבהירו כבר שמטרופוליס וגות'אם הן כמו אוקלנד וסן פרנסיסקו.

      ChosenOne

      " rel="nofollow">הנה תמונה של אוקלנד וסן פרנסיסקו והפרסומות של טורקיש איירליינס מהסופרבול מראות את זה יותר בבירור. הרעיון היה שתול, לא בטוח שבמכוון כרפרנס לג'ותאם, עוד באיש הפלדה כשרואים מעבורת עם אנשי יום-יום בוהים במנוע העולם יורד למטרופוליס.

      ואני לא חושב שדומסדיי קשור למאבק בין סופרמן לבאטמן. ואני גם לא חושב שזה לא הולך להסתיים בפוצי-מוצי. לקס אומר בטריילר "אם האדם לא יהרוג את אלוהים, אז השטן יעשה את זה". אני לא יודע איך זה הולך לשחק במאבק בין סופרמן לבאטמן, כי לקס בעצם אומר (?) שבאטמן לא הצליח/לא מוכן להרוג את סופרמן. בבירור לקס מושך בחוטים ומזין את המאבק בין האידאולגיות של סופרמן ובאטמן. מה שמשנה פה זה איך הכל מתכנס מבחינת ביצוע של שלושת הדמויות האלה. יש הרבה פוטנציאל במשולש הזה, שיכול לאפיין את הדמויות להמשך היקום. בבירור שג'סי אייזנברג הולך להמשיך בתפקיד עוד כמה סרטים. הבנאדם עדיין לא קירח.

      • באטמן נגד סופרמן נגד דומסדיי בעד לקס?

        Cateye4

        קראתי כמה מההודעות הקודמות שלך, ואני מוכרח לציין שאתה יודע להתנסח ולהעלות נקודות מעניינות ומעוררות מחשבה. וגם אני לא חושב שסניידר גרוע – ווצ׳מן הוא אחד הסרטים האהובים עליי.
        ובכל זאת, שאלה:
        למה ללקס ליצור את דומסדיי, אם המטרה שלו היא לסכסך בין באטמן לסופרמן? הוא רק נותן להם סיבה לאחד כוחות. וגם אם, כפי שאתה סבור, דומסדיי לא קשור למאבק בין השניים, אז יש לנו פה בעצם שני סרטים שונים שהותכו לאחד. מה שלדעתי גורע מהפוקוס המתבקש על הנושא המאוד נפיץ שמהווה את לב הסרט.
        ואני לא אשמח לראות את ג׳סי מקריח. ראית את ג׳יימס מקאבוי בטריילר לאקס מן החדש? אוי לאותן עיניים אומללות!
        ונראה לי שלקס החדש ייתן נופך שונה לחלוטין לדמות המוכרת של הנבל. תמיד נמשכתי לנבלים עם חוש הומור ומודעות עצמית.

        • ChosenOne

          אנחנו לא יודעים איך המעבר הולך להתבצע בין באטמן נגד סופרמן לחלק של שחר הצדק בסרט. אנחנו לא יודעים אם דומסדיי קשור בכלל. hell, אנחנו לא יודעים איך דומסדיי נוצר בכלל. הטריילר אולי גורם לנו להקיש שזה לקס.. אבל יכול להיות שזה ניסוי שהשתבש. שים לב שבאטמן בלי החליפה המתכתית שלו בקרב נגד דומסדיי. אני מסכים שהמעבר הזה יכול לפגום באיכות של הסרט, אבל אני גם חושב שזה יכול להעלות את הסרט לרמה חדשה, כי זה מציג את לקס כאחד שלא בוחל באמצעים כדי להגיע למטרה שלו: להבטיח את עליונות המין האנושי. תחשוב על סצנה כזו בסרט. ותחשוב על נבל שאשכרה מצליח לצאת מכל הסיפור ואולי להאשים את סופרמן בכל מה שקרה בעזרת האינטלקט שלו.

          איך באטמן וסופרמן (בעיקר באטמן) שכל אחד מהם חושב על השני שהוא כוח שיש לעצור אותו, מגיעים למצב שהסכסוך ביניהם נפתר. סופרמן מפקפק בשיטות של באטמן, שזורע פחד בגות'אם ובאטמן רואה בסופרמן כאחד שיש לו יותר מדי כוח, גם אם הוא בצד הטוב, בינתיים. יש פה הרבה משמעויות של הגיבורים האלה לחפור בהן במהלך הסרט.
          ואנחנו לא יודעים איך לקס הולך להתערב בכל הסיפור, כי הוא בבירור מניע את זה.

          לגבי ג'סי אייזנברג וההתקרחות. הוא אומר שהסצנה בה הוא מקריח היא הגדולה ביותר שהוא השתתף בה אי פעם בתור שחקן. תפרש את זה איך שאתה רוצה, בהקשר של השחקן.

          1
          cateye4 ?
  28. מכל מגיביי השכלתי. תודה:)

    cateye4

    (ל"ת)

    1
    ChosenOne ?
  29. טריילר סופי ואחרון

    https://www.youtube.com/watch?v=dgI2fqUNqPs

    ועם הפרובינציאליות הנדרשת – גל גדות מדברת !

    2
    cateye4, Ezio Auditure ?
    • האמת?

      עמית

      נראה מתיש …

    • אם הטריילר הזה היה הראשון - והיחיד - שהם היו משחררים

      הציפיות שלי היו הרבה יותר גבוהות. הוא עשוי טוב בהרבה מהטריילרים הקודמים שחשפו יותר מדי, התעכבו על פרטים שוליים, ובעיקר נשמעו פטפטניים במידה טרחנית ממש.

      2
      שפן הלוח, יחמור פרסי ?
    • טריילר מעולה. מותח, מסקרן, עשוי כהלכה.

      cateye4

      (ל"ת)

    • הטריילר הכי טוב שיצא לסרט עד עכשיו

      פשוט מעולה, חבל ששאר הטריילרים לא נראו ככה

      1
      שפן הלוח ?
  30. הטריילר הזה סוג של מדאיג אותי.

    ChosenOne

    הוא טוב וזה, אבל מה הטון של הסרט יהיה בסוף? שני הטריילרים האחרונים מאוד מגניבים וקלילים, כנראה בגלל שהם היו מחוברים למלחמת הכוכבים ודדפול בהתאמה, לפחות בכמה מדינות. הטריילרים הראשונים, אחד מהם טיזר, שידרו משהו שונה לגמרי. אני ממש מקווה שהטריילרים האחרונים הם רק דרך לשווק את הסרט. במלחמת הכוכבים הגיעו משפחות טרחניות שהיו תוקעות משפט כמו "למה הם רבים?", אז היית צריך להראות אויב משותף בדמות דומסדיי. ולדדפול מביאים באטמן נגד סופרמן שנראה כיף לאללה ומשדר יותר אמירה בוטה, עם באטמן אלים וקלארק ולואיס באמבטיה.

    איי, אני לא יודע כבר..

    • מסכימה

      mip

      הטריילר הזה ממש מוצלח. הראשון בעיני שהוא ממש מוצלח לסרט הזה, ולראשונה עושה לי חשק לראות את הסרט, עד שאני נזכרת שזאק סניידר ממש ממש טוב בטריילרים, זה הקטע של סרטים מלאים שלא תמיד מצליח לו…

      כל טריילר עושה רושם של סרט שונה לחלוטין. אגב אני לא יודעת אם זה מתוכנן או לא, אבל הטריילר הראשון עשה רושם שהוא מתמקד בסופרמן ואז באטמן מגיע. הטריילר הזה דווקא נתן את מרכז הבמה לבאטמן כשסופרמן ברקע.

  31. לורן כהן (המתים המהלכים) וג'פרי דין מורגן (אין צורך להציג) ישחקו את ההורים של ברוס ווין/באטמן

    ChosenOne

    וואו. לא זיהיתי את ג'פרי דין מורגן בטריילרים ורואים רק חצי פרצוף של לורן כהן.. ובכלל לא חשבתי שההורים של ברוס ווין/באטמן הם יותר משחקני ליגה ז', בגלל שהם מופיעים רק בסצנה אחת.

    השאלה למה ליהקו כאלה שחקנים מוכרים.. והתשובה היא: סיפור פלאשפוינט בעתיד. הנה קישור לויקיפדיה, אבל בעיקרון מה שצריך לדעת זה שקווי הזמן משתבשים והכל הולך לעזאזל. בכל מקרה, בסיפור הפלאשפוינט, ברוס ווין הוא זה שנרצח. זה גורם לתומאס ווין לאמץ את הפרסונה של באטמן וגורם למרתה ווין להשתגע ולהפוך לג'וקר. הנה קטע מסרט האנימציה שמבוסס על הסיפור. לא רק ששניהם יכולים להביא למסך את הדמויות האלה (כל מה שלורן כהן עושה במתים המהלכים זה להשתגע עוד קצת ועוד קצת), הם גם ממש " rel="nofollow">נראים כמו הדמויות.

    הלוואי, הלוואי, הלוואי.

    • הלוואי שזה יקרה.

      Beetlejuice

      (ל"ת)

    • לא נשמע לי כמו רעיון טוב

      דין

      אם DC רוצים לבנות יקום קולנועי לטווח הארוך, סיפור בו קווי הזמן משתבשים והכל הולך לעזאזל הוא לא הדרך לעשות את זה.

      1
      דיאנה ?
      • זה יקרה בצורה כזו או אחרת.

        ChosenOne

        הפלאש לא סתם בחור שרץ מהר. וכמו שפשוט לוקחים השראה מהרעיון הכללי של האביר האפל חוזר עם באטמן נגד סופרמן, כך אפשר לעשות עם סיפור הפלאש-פוינט ולהנגיש אותו ליקום הקולנועי. עזרא מילר רמז לזה. בסדרה ברשת CW כבר עשו את זה.

        • תגובה שמכילה ספוילר לפלאש (הסדרה) מאת דין
          • מה זה רעיון לא טוב? זה תלוי בביצוע.

            ChosenOne

            אם אתה מציג את הפלאש בצורה הנכונה ביקום הקולנועי, אז אין בעיה לעשות את הדברים האלה.

            וזו הייתה סתם דוגמא קטנה מאמצע העונה הראשונה. הפלאש כבר באמצע העונה השנייה והוא עושה דברים הרבה יותר מתקדמים, שמתפרשים על יותר מדי פרטים שאין לי כוח להסביר.

            • אבל זה לא רק הפלאש

              דין

              אתה מדבר על אירוע שמשנה את כל היקום הקולנועי. והיקום הזה, בניגוד לטלויזיה או לקומיקס, לא נבנה משבוע לשבוע, אלא מסרט לסרט – כשיש רק 2-3 סרטים בשנה. הוא צריך להתבסס לאורך זמן. מתי לדעתך הם יבחרו להציג את קו העלילה הזה? בעוד 5 שנים? 6? עד אז, לפי הלו"ז הנוכחי, לכל דמות ייצא רק סרט אחד שמתמקד בה. בקושי נספיק להכיר את הדמויות לעומק, וכבר הן יעברו שינוי מהותי. נקבל רקע, ומיד לאחר מכן ההיסטוריה תשתנה. למה להרוס את מה שהרגע סיימת לבנות?

              2
              סופר סתם, דיאנה ?
  32. מי שרוצה - הסאונדטרק דלף ליוטיוב.

    ChosenOne

    האנס זימר וג'אנקי שיתפו פעולה.

    https://www.youtube.com/playlist?list=PLd2OxkiClsnSgTVC3QEozwnfXkdTFiOPg

    • ולמקרה שלא בא לכם ''להרוס'' לעצמכם

      עומר

      הנה שיתוף פעולה בין הנ"ל ב'התחלה'

  33. משה

    אוקיי אז יש ביקורת ראשונה שדלפה לרדדיט. קשה לדעת אם זה אותנטי או תרגיל שיווקי (הם מציינין שלביקוקת מצורף צילום שנראה שהוא אכן היה בסרט)
    שורה תחתונה המבקר מאוד אהב. לטענתו זה סרט הקומיקס הטוב ביותר מאז האביר האפל. מוזמנים לגגל אם כי ככל הנראה מכיל לא מעט ספוילריח די רציניים לסרט (ריפרפתי לשורה התחתונה כדי לא להרוס לעצמי)

  34. תגובה שמכילה ספוילר מאת דניאל
  35. מתוכננת איזושהי הקרנת טרום בכורה (לעיתונאים או otherwise?)

    מישהו יודע.

    • יש הקרנה מוקדמת ביום שני

      שיצא לי להיות נוכח בה הודות לחבר'ה הנחמדים ב"קומיקס וירקות" ^^.

      • הקרנה לעיתונאים?

        ויותר חשוב – איך אני משיג כרטיסים?! :P

        • די בטוח שכן

          ותחפש, נראה לי יש תחרויות בכל מיני דפים גיקיים ישראלים בפייסבוק – קומיקאזה, IGN וכו'. או שתמצא מישהו שהולך ותשאל אם אפשר להצטרף אליו.

          • אף אחד מהחברים שלי לא גולש באתרים כאלה

            כנ"ל בני משפחה אז קשה לי להאמין שמישהו מהם זכה במשהו כזה ויקח אותי. בכל מקרה אחפש אבל אם תמצא אתה תחרות תוכל ללנקק לי? ועוד דבר, תוכל להביא לי את המייל שלך שאוכל לשאול אותך שאלות מספיילרות על הסרט ל… מטרות מסוימות? למקרה שלא אשיג כרטיסים…

      • ידעתי שלא הייתי צריך לספק תשובה רצינית לשאלה שלהם.

        ChosenOne

        הייתי צריך לזרוק בדיחה או משהו. מזל טוב, בכל מקרה. אני מקווה שתבוא לדף ותספק ביקורת בלי/עם ספויילרים.

        1
        אור ענבר ?
  36. אז חזרתי לפני כמה ימים מחופשה שאליה טסתי עם טורקיש איירליינס.

    Jaguar

    אתם בטח זוכרים את הפרסומות המגניבות של טורקיש איירליינס בהן הם התגאו שמטוסי החברה טסים לגות'האם ומטרופולין. אז מסתבר שמסע השיווק ושיתוף הפעולה בין הסרט לחברת התעופה הוא בסדר גודל אחר לגמרי!

    * נתחיל מזה שתפריט האוכל של הטיסה (וטרוקיש די ידועים באוכל שלהם, אז כולם מסתכלים על התפריט) מעוצב כמו הלוגו של באטמן נגד סופרמן.
    * כמובן, יש מידע על שתי הערים מאחורה.
    * זה ממשיך בכך שהצוות מחלק לנוסעים בתחילת הטיסה עוגות קטנות שעליהן יש את הלוגו של סופרמן או באטמן.
    * אחרי זה כל נוסע מקבל חבילה של מוצרים לטיסה בתיק רחצה של… באטמן נגד סופרמן.
    * בקונסולת הבידור יש אפשרות לראות טריילרים ואת הפרסומות של טורקיש לגות'האם ומטרופולין.
    * ובאותו קו, בערוץ שבו אפשר ללמוד על כל מיני ערים אחרות בעולם, מופיעים גם הסברים על גות'האם ומטרופולין.

    הייתי די עייף במהלך הטיסה וישנתי, אז אני לא יודע אם היו עוד תרגילים כאלה שפספסתי, אבל ממה שאני מבין זה שיתוף פעולה די נדיר בהיקף כזה.

    10
    תמר, אדון האופל, מתן בכר, ChosenOne, idOri, Morin, הפונז, דיאנה, inbalg, מילה כשרה ?
    • ובסצינה אחרי הקרדיטים

      הפונז

      הם יאכלו רחת לוקום?

      3
      נמרוד, omer, פרבי ?
      • זאת גותה'ם, לא נרניה!

        שלמקו GRAS

        (ל"ת)

        6
        שופל, Morin, אמיר אסעד, subatoi, דארת' צ'דר, פרבי ?
        • טושה!

          הפונז

          (ל"ת)

  37. רד פיש או מישהו אחר שמבין - כמה הקרנות עיתונאים מתוכננות לסרט?

    כי הנה פתאום גיליתי שחוץ מזו שתתקיים מחר בשתיים בצהריים ביס פלאנט ראשל"צ עוד אחת תתקיים יום למחרת בעשר בלילה בסינמה סיטי גלילות.

    האם יש עוד שמתוכננות?

    • היי מה

      ראי

      השניה הרבה יותר נוחה לי, לא ידעתי על קיומה..
      הלוואי והיה אפשר להחליף או משהו. !:(!

    • הקרנת העיתונאים היתה היום בצהריים

      אם יש הקרנות נוספות לפני יום רביעי אני מניחה שהן של כל מני גופים שהשיגו הקרנות כפרסים וכד', בטח אם זה בסינמה סיטי.

      • יאאלה ביקורות !

        עמית

        הציוצים אומרים שהוא מעולה, אבל הציוצים מצד שני אומרים שהכל מעולה … אז אני מחכה ממש

        • לא יודעת כמה הביקורת שלי שווה

          כי אני לא מעריצה של די.סי בשום צורה.
          אבל חשבתי שהסרט ממש סבבה, ובהחלט הרבה הרבה יותר מוצלח מהציפיות הסופר נמוכות שהיו לי ממנו. שני השליש הראשונים שלו הצליחו לראשונה לעניין אותי בדמויות של באטמן וסופרמן, אבל מודה שהשליש האחרון הצליח להוריד.
          עם זאתף אנשים אחרים שהיו בהקרנה שכן אוהבים את הדמויות מראש יצאו מאוד מאוכזבים.

          • אני מגיע עם אפס ידע מהקומיקס

            עמית

            למעט הפרטי מידע שדליתי מדיונים פה … ככה שאני פחות או יותר במצב שלך

          • שמעתי כבר משלושה מקורות שונים

            אחד מהם הוא מאד האטר מהאתר הזה, שהמבקרים בהקרנה לא השתגעו על הסרט.

            • מצד שני

              עומר

              מישהו (לא זוכר מי) כתב כאן בשם מבקר בכיר בארה"ב שזהו סרט הקומיקס הכי טוב שנעשה מאז האביר האפל, אם אני ספציפית מקשיב לזה, הציפיות שלי בשמים ו(כנראה) יתרסקו.

              יוסיף דעה – יוסיף מכאוב.

            • מתי אמורים להתחיל לזרום ביקורות ?

              עמית

              (ל"ת)

              1
              הזה שלא הבין את מרשל מקלוהן ?
      • תגובה שמכילה ספוילר מאת נהוראי
  38. Mad_Hatter

    ChosenOne

    איך היה? העיתונאים שראיתי שהגיבו גרמו לזה להיראות כאילו כולכם שם הקאתם אחד על השני מרוב שזה היה גרוע.

    • או, זה היה רע.

      אין שום סיבה להקיא, אבל זה היה רע.

      1
      הראשון מהסוף ?
      • :(

        באסה

      • היי רד, מתי תתפרסם ביקורת?

        (ל"ת)

      • מארוול יכולים לישון בשקט?

        עמית

        (ל"ת)

        • אתה יודע שלמארוול עדיף שהסרטים של DC יהיו טובים?

          קיו

          (ל"ת)

          1
          סינדילביץ' בנימיני ?
          • אפשר לשאול למה זה עדיף להם ?

            המשקפיים של וודי

            אני לא בטוח שאני יורד לסוף דעתך

            • בגלל ששוק הסרטים הוא לא משחק סכום אפס

              קיו

              זה לא תחרות של קוקה קולה מול פפסי. אם שני סרטים יוצאים וצופה פוטנציאלי מתעניין בשניהם הוא יכול ללכת לשניהם (עקרונית). עם זאת, לא נראה לי שהקהל הרחב מבדיל בין מארוול או DC. הוא יודע אולי שהם קיימים אבל לא ממש אכפת לו, מבחינתו סרט קומיקס זה סרט קומיקס. כשמגיע סרט בפרופיל גבוה והוא גרוע הוא מעכיר את הז'אנר לכולם ויגרום לצופים להסס יותר לפני שהם קונים כרטיסים לסרט קומיקס אחר.

              3
              omer, Ezio Auditure, Aldo raine ?
              • הבנתי אותך

                המשקפיים של וודי

                בהחלט יש משהו במה שאתה אומר..
                תודה על ההסבר !

                1
                קיו ?
              • זה נכון

                עמית

                אבל יש עוד כמה אברים במשוואה הזאת, לדוגמא – התאריך המקורי של באטמן נגד סופרמן היה ה6/5/16 – שזה כמו שכולנו יודעים התאריך של קפטן אמריקה מלחמת האזרחים, בכללי השבוע הראשון של מאי הוא פחות או יותר התאריך של מארוול. DC היו אלו שהתקפלו בקרב הנוכחי אבל במידה והסרטים שלהם השתפרו והם יתפסו שם לא בטוח שהם התקפלו בפעם הבאה, וזה כבר כן פוגע בהכנסות של מארוול.

                בנוסף אני מאמין שלפחות אחוז נכבד מהצופים כן מודע להשתשלות הארועים בסרטי מארוול וכן יודע להבדיל ביניהם. אני לא קראתי קומיקס בחיים ולא איזה גיק של מארוול או משהו , רואה את הסרטים להנאתי ללא ידע מוקדם וסגור פחות או יותר על כל מה שמתרחש, אז אולי אני לא מייצג ב100% את הצופה הממוצע אבל אני מאמין שהוא לא רחוק מהמעמדה שלי.

                • זה זניח לדעתי

                  קיו

                  האולפנים בד"כ לא דורכים אחד לשני על הרגליים ומסדרים את לוח ההפצה ככה שכולם יהיו מרוצים. זה היה מטופש מצד WB לשים את בהתחלה את באטמן נגד סופרמן באותו תאריך כמו קפטן אמריקה, אבל ההקדמה בתאריך ההפצה זה לא מה שיגרום לסרט הזה להרוויח יותר או פחות. כבר ראינו שעכשיו אפשר לפתוח סרט פחות או יותר בכל שבוע וההשפעה על הקופות תהיה קטנה בהרבה ממה שנהוג היה לחשוב פעם.

                  • רק שזה לא היה כל כך חד משמעי

                    mip

                    מארוול הודיעו שהם יוציאו סרט כלשהו בתאריך הזה, בלי להגיד איזה.
                    DC אמרו – "לא! אנחנו מוציאים את סופרמן נגד באטמן"
                    אז מארוול אמרו "יודעים מה? אנחנו נעשה קפטן אמריקה נגד איירון מן".או משהו בסגנון

                    ורק אז DC התקפלו.

                    והשאלה היא לא התאריך. השאלה היא עד כמה הסרטים קרובים.
                    הגיק התיכוניסטי-סטודנטיאלי אולי יכול ללכת לכמה סרטים שהוא רוצה. אבל גיקית קצת יותר גדולה, כמוני, עם תינוקת בבית, בוחרת בפינצטה את הסרטים שהיא הולכת אליהם – כי על העלות של הכרטיס (והשתייה, והפופקורן…) צריך להוסיף גם עלות של בייביסיטר, וכל נשוא היציאה לסרטים הופך להיות מאווווד יקר. שלא לדבר על להתחיל לתאם עם חברים ובייביסיטר במקביל וכן הלאה. כך שללכת לשני סרטים באותו החודש (שלא לדבר על אותו השבוע) זה לא דבר כזה ריאלי.

                    באופן אישי לא באמת היה סיכוי שאלך לבאטמן נגד סופרמן כי הוא נראה לי גרוע מהשנייה הראשונה (היה איזה טריילר אחד שגרם לי לחשוב "רגע, אולי…" ואז נזכרתי שזה זאק סניידר וסביר להניח שהטריילר יהיה הדבר היחיד שטוב בסרט), אבל אם זה לא היה המצב, והם היו יוצאים באותה התקופה (אפילו שבוע אחרי שבוע) – הייתי נאלצת לבחור אחד מהם, ומבטיחה לך שזה היה מארוול.

                    1
                    שפן הלוח ?
                    • לא בדיוק.

                      Tomer Soiker

                      מארוול הודיעו שקאפ 3 ייצא בתאריך הזה, בלי להכריז על סיביל וור והעימות בין סטיב לטוני שיעמדו במרכזו, רגע לפני הבכורה של "חייל החורף". נראה שוורנר התקפלו מיד לאחר מכן בעקבות ההצלחה הביקורתית והמסחרית של קאפ 2.

                      2
                      תמר, אנדי דופריין ?
                    • את צודקת

                      קיו

                      וכמו שכתבתי האולפנים מתחשבים בזה בלוח ההפצה ולא משחררים בסמיכות גבוהה סרטים "דומים". בקיץ יוצאים הרבה סרטים גדולים ברצף אבל בין שני סרטי קומיקס יהיה הפרש של לפחות שבועיים, נניח. אם נסתכל על סרטי הקומיקס השנה: דדפול יצא בפברואר, באטמן נגד סופרמן בסוף מרץ, קפטן אמריקה חודש אח"כ בסוף אפריל/תחילת מאי, אקס-מן 3 שבועות אח"כ, צבי הנינג'ה יוצא שבוע אח"כ בארה"ב אבל הוא שונה בתודעה מהאחרים ונראה לי מיועד לקהל צעיר יותר. כנראה שגם המפיצים בארץ חושבים ככה כי כאן הוא יוצא רק באוגוסט יחד עם Suicide Squad. בנוסף יש גם את דוקטור סטריינג' בנובמבר.

        • מארוול יכולים לבוא לקולנוע עם הרבה פופקורן

          ולעשות מסיבה גדולה. "האויבים הגדול שלנו? אלה שהיו אמורים יעני להתחרות בנו? זה זה. עוד סיבוב של שמפניה, מישהו?".

          8
          תמר, עמית, מילה כשרה, דניאל, assafTV, שפן הלוח, לפרקונית, LittleAriel ?
          • טוב, עדיין יש את "יחידת המתאבדים"

            אז יש עוד תקווה…

            אגב רד, מה לדעתך חשבו וורנר שנתנו את המפתחות ליקום שלהם לכזה במאי לא משהו? ועוד לרדת לרמה כזו אחרי כריסטופר נולן! הם התחרפנו?!

            1
            Ezio Auditure ?
      • הדבר הכי לא מפתיע ששמעתי לאחרונה

        (ל"ת)

      • מה?

        העומר

        עשית לי ספויילר אפילו לכתוביות

        1
        Ezio Auditure ?
    • או, זה היה מעולה.

      אני ארחיב בביקורת (שאני בטוח שתגיע), אבל בקצרה ובלי ספוילרים – באתי בלי ציפיות ועם חששות גדולים, וזה יכל בקלות להיות קלאסטרפאק רציני. אבל וואלה, באמת שהופתעתי לטובה. במיוחד מאפלק ואייזנברג. אל תצפו להרבה מגל גדות. ראיתי כבר ביקורות שאומרות שהיא "גונבת את ההצגה". פחחחחח. לא שהיא גרועה או מביכה או משהו, אבל גם לא ממש זכירה. היא פשוט…שם, מדי פעם. שתי הבעיות העיקריות שלי הן שבגלל ש DC זורקים את כל הקלפים שלהם על השולחן בבת אחת, הסרט קצת צפוף, ועוד בעיה שנובעת מכך זו המערכה האחרונה שלו, שמרגישה כמו מריחה מיותרת. אבל השני שליש הראשונים מעולים.

      אבל כן, רוב השיחות ששמעתי מאנשים אחרי ההקרנה היו שליליות ואני מצפה שהסרט לא יקבל הרבה אהבה בארץ. אבל אישית ממש נהניתי. אחרי הסרט הזה, אני לגמרי along for the ride עם היקום של DC.

      נ.ב. למי שתוהה, אין מה להשאר אחרי הקרדיטים.

  39. אני מת לדעת מה ההצדקות של כל צד.

    ChosenOne

    הרשתות החברתיות מתפוצצות כבר שלושה ימים מתגובות של אנשים שראו את הסרט בפרמיירת מקסיקו, פרמיירת ניו יורק והקרנות מוקדמות. והם מתים על זה. הם קהל היעד מה שנקרא. קוראים לזה סרט הקומיקס הטוב ביותר בכל הזמנים. אומרים שהם בכו וכו'. ולא, זה לא קורה עם כל סרט. אבל כן, זה אחד מהסרטים המצופים בהיסטוריה (שבר שיאי מכירות מוקדמות של כרטיסים בארה"ב) וחווית צפייה עם אנשים שמצפים לאהוב את זה יכולה להשפיע על שיקול הדעת.
    ומצד שני יש את המבקרים שאומרים שהסרט לא טוב, אפילו רע. מעניין אותי למה. אני ממש, אבל ממש מקווה שהמילה אפיון דמויות, פורמולה, מארוול ו-"אפל" לא יעלו שם כמו עם איש הפלדה כי אני אתלוש שערות. שופטים סרט לפי מה שהוא.

    אני רואה את הסרט מחר. נראה כבר.

  40. 37% ברוטן טומיטוס מ-30 ביקורות

    המצב לא נראה טוב. וורנר, בבקשה תרחיקו את סניידר מיקום DC וכמה שיותר מהר! מה לעזאזל חשבתם לעצמכם שמיניתם אותו לאחראי על היקום הזה?! הבחור פועל לפי מנטרה של 1. לעשות דברים כמה הם מאאאגניביםםם לפני חשיבה על כל דבר אחר ו-2. להעתיק את הסטייל האפל של נולאן רק בלי הכישרון לעשות עם זה משהו ששווה משהו!

    נו טוב, אני אסמוך על פטי ג'נקיס, דיוויד אייר, מי שלא יהיה שיביים את "היקום האפל" ואיך שלא קוראים לו שיביים את אקווה מן ואני די מחבב את סרטיו שיתקנו את המצב! אני רק מקווה שסניידר לא עשה רק נזק בלתי הפיך שאי אפשר לתקן (רד פיש?). בכל מקרה זה עצוב שדווקא הוא קיבל את הסרטים ה"מרכזיים" ביקום הזה בעוד הכישרונות היותר מעניינים קיבלו את הסרטים הפחות משמעותיים. ועצוב שאני יותר מחכה להם מלאותם סרטים מרכזיים שאמורים להוות את השיא ביקום הזה.

    1
    עידו הלמן ?
    • אני האמת לא מחכה לאף אחד מהסטרים האלה.

      רנדל

      אם אתה רוצה קולנוע טוב ומבדר לא תמצא את מבוקשך באף אחד מסרטי הקומיקס האלו, המקסימום שאפשר לייחל אליו הוא שהסרטים יהיו סבירים.

      1
      עידו הלמן ?
      • למה?

        האביר האפל זו יצירת מופת ויש הבה קומיקס מעולים. דרך גיבורי על גם אפשר להגיד הרבה דברים על החברה שלנו, על צדק ולקיחת החוק לידיים.

        • הוא מתכוון שהסרטים הקרובים האלה שאתה מתייחס אליהם לא יהיו יותר מסבירים, לא שסרטי קומיקס בכללי אינם יכולים ואינם יכלו להיות יותר מסבירים.

          אני מסכים איתו חלקית, כי "יחידת המתאבדים" באמת נראה לי כמו משהו שיכול להיות הדבר הכי מיוחד שהיה בז'אנר הזה מזה שנים, אבל אם הוא ייכשל, אני חושב שאני מאבד רשמית תקווה וכל טיפה של עניין בו.

          • מש"א

            רנדל

            וחוץ מזה כל פעם שנותנים לי את דוגמת "האביר האפל" אני רק מאבד תקווה יותר כי עברו 7 שנים מאז. יכול להיות וייתכן שתהיה עוד יצירת מופת קומיקסית כמו "האביר האפל" אבל לפי התחזיות (שמגיעות עד ל2022 בערך) אני לא רואה את זה קורה. "האביר האפל" הוא היוצא מן הכלל המעיד על הכלל, זה נדיר מאד שבמאי יצירתי מקבל פרויקט "גיבורי על" וניתן לו חופש וביטחון כמעט מלאים מהאולפן כדי שיממש את חזונו.

            1
            עידו הלמן ?
        • וזו הבעיה הגדולה של סרטי גיבורי על.

          Tomer Soiker

          ווצ'מן ו-TDKR, ויצירות מופת אחרות שרבים פה לא שמעו עליהן, נוצרו בשנות השמונים והתשעים, פירקו לגורמים והציגו באור חדש את הז'אנר אחרי עשרות שנות קיום ועליות ומורדות, כשכמעט הכל כבר נעשה עם גיבורי ונבלי על עד כדי מיאוס. הז'אנר המשיך וממשיך להתקיים, לטוב ולרע. נקודת הרוויה, לכאורה, שהז'אנר הגיע אליה לפני שלושה עשורים לאו דווקא שיפרה אותו; הז'אנר והמדיום רצופים מאז בכשלונות ורגעי שפל (ההתמוטטות של מארוול באמצע הניינטיז והתפוצצות הבועה שחוותה התעשייה) והאירועים הגדולים והקרוסאוברים הבלוקבאסטריים שמאפיינים את שתי החברות הגדולות בעשור האחרון, עם קמצוץ של סיפור טוב והשלכות מעבר לחודשים בודדים.

          אף על פי כן, הייתה לכך משמעות, לעובדה שווצ'מן, והאביר האפל ודרדוויל של פרנק מילר, סקוואדרון סופרים ומיראקלמן המודרני – הייתה משמעות לכך שנוצרו באותה תקופה, בזמן מאוד מסוים עבור הז'אנר. העיבוד הקולנועי של ווצ'מן וטרילוגיית האביר האפל הופקו לפני שז'אנר גיבורי העל הסינמטי הגיע לאותו מקום שהצדיק את עבודתם של אלן מור ומילר בשנות השמונים, כמה רגעים לפני שמכונת הכסף של מארוול תפסה פיקוד.

          1
          Morin ?
  41. אמנם הביקורות קוטלות, אך הן קטלו גם את איש הפלדה

    ori

    שהוא סרט שדי אהבתי, באופן די מפתיע (סופרמן מעולם לא היה כוס התה שלי). ובגדול הוא סרט הסופרמן הכי טוב אי פעם, ובפער עצום. בטח שטוב יותר מסופרמן חוזר העלוב שקיבל ביקורות טובות למדי.
    אי לכך ובהתאם לזאת, לא אופתע כלל וכלל אם הרושם שיהיה לי לגביי הסרט יהיה שונה בתכלית לעומת זה שנוצר אצל אחרים, לאחר הצפייה בו היום בהקרנה של 22:00. אני אפילו די משוכנע שאהנה.

    1
    three ?
  42. טוב, זה ממש מחרפן אותי. אנשים בישראל חייבים להפסיק לבטא את באטמן כ"איש התחת"

    זה "איש העטלף"! אני מעולם לא ביטאתי את השם שלו בצורה הזו ואין לי מושג למה כולם סביבי ממשיכים לקרוא לו איש התחת. וגם בחדשות, הייתם חושבים שהם ידעו טוב יותר…

    2
    broken, omer ?
    • זה כי בגיל שבו רוב האנשים נחשפים לבאטמן, הם עדיין לא יודעים מה זה ניקוד.

      (ל"ת)

    • אתה נותן לאנשים בארץ יותר מדי קרדיט

      לסרט "Bridget Jones's Baby" הם קוראים "ברידג'ט ג'ונס בייבי" (וואן מור טיים).

      2
      omer, דניאל ?
    • תעבור למניח רעפים נוצרי

      העומר

      ותראה שלא. הם לא יודעים כלום. הישראלים. רובם לפחות.

      2
      אור ענבר, דניאל ?
    • כשנפסיק לתעתק אותו "באטמן" ונתחיל לעבור ל"בטמן"

      אז אנשים יפסיקו להגיד את זה ככה.

      מויקי: "האות אל"ף משמשת אם קריאה לצירי כאשר באמצע המילה ובסופה כאשר היא חלק מהשורש, למשל מוֹצֵא, קוֹרֵאת." – מה שאינו המצב כאן, כך שאנחנו דוברי העברית מתייחסים לזה כמו התנועה הנפוצה של א' בתוך מילה – אז כמו שאנחנו לא כותבים "מאן" בבטמן, אין שום סיבה שנכתוב "באט".

      חוץ מזה שזה משעשע אותי לקרוא לו איש-תחת.

      • יש כאן משהו יותר עדין

        הפונז

        התנועה האנגלית של ה-a בבאטמן לא קיימת בעברית. היא לא קמץ כמו באיש הישבן (באנגלית) והיא לא צירה כמו באיש-ההתערבות.
        היא משהו באמצע, רק שכשמלמדים אנגלית בתי הספר (ככה היה לפחות בזמני), נוטים לעשות השוואה חד-ערכית בין תנועות באנגלית לתנועות בעברית. וזה מביא לרוב הטעויות הנפוצות בהגיית a.
        כשחושבים על זה, גם את ה-a השני במילה הזו רוב הישראלים לא יבטאו נכון. למרות שנראה לי שהן קצת שונות זו מזו.

        5
        יהונתן צוריה, subatoi, Morin, pooknook, מישי ?
        • בדיוק.

          חייבים להתייחס לזה. זה לא איש הישבן ולא איש ההתערבות. אין דרך לנצח את זה בעברית.

          גם "עטלף" לא נשמע כמו ישבן ולא כמו התערבות. ורובנו, הדיוטות התעתיק, היינו מתעתקים עטלף ל"באט" ולא ל"בט", ככה שהכל בסדר במצב הנוכחי. או לפחות סביר.

          1
          broken ?
          • לא קשור לתעתיק, קשור למבטא

            מישי

            תראו לי את האמריקאי שיודע להגיד חומוס ולא האמוס..
            אני לא לוקחת כל כך קשה את בעיות ההגיה שנובעות ממבטא כבד, יש לי מבטא עברי מאוד מאוד כבד, אני עובדת חלקים נכבדים מהיום באנגלית ועוד לא נתקלתי באדם שלא יכל להבין אותי. קורה פעם ב שמבקשים ממני לחזור על משהו כי לא מבינים מילה.
            אבל אני נתקלת הרבה ב-2 תופעות מרתקות בעליבותן (לדעתי):
            1. דוברי אנגלית שהם חסרי סבלנות למבטאים, ולכן נמנעים מתקשורת או מגיבים בזלזול לתוכן שנאמר במבטא זר (מנסיוני אלו בד"כ אנשים פחות משכילים, שפחות מתערבבים עם מבטאים זרים וזה בעיקר מעיד על הקושי שלהם להבין).
            2. דוברי עברית (וגם שפות אחרות, אבל אני מכירה פחות כאלו) שמפחדים פחד מוות להשמע אידיוטיים ומעדיפים לא להביע את דעתם מאשר להתפס בטעות.
            אני כבר רגילה לשמוע אנגלית של דוברי שפות זרות שונות, אני חושבת שיש משהו חמוד באיך ששפה מעצבת את המבטא ואת יכולת הביטוי של מילים באנגלית.
            אז אני אומרת איש תחת והעולם לא נחרב :)

            5
            נמרוד, Morin, שופל, לבה קפואה, idOri ?
            • העולם לא נחרב?

              הפונז

              אז תנסי את Jehova.

  43. טוב, ראיתי

    assafTV

    מה אומר? אתחיל בחיובי: גל גדות קיקס-אס. ואני האחרון שיפרגן לישראלים רק על עצם ישראליותם. אני לגמרי מבין את הסקרים שמראים שהקהל (בארה"ב) שמצפה לסרט מצפה בעיקר לוונדר וומן. אם כי זמן המסך המועט שיש לה, בהשוואה לגיבורים הנושאים את שם הסרט, ייתכן ותרם לאהדה שלי כלפיה. נחכה ונראה איך יפתחו את דמותה בסרט שלה.
    ואולי זה בגלל התאמת ציפיות אבל זה היה פחות גרוע מאיש הפלדה.
    אבל, זה לא אומר שזה היה טוב במיוחד. זה היה בעיקר מייגע. היו שם הבלחות של דברים שהיו יכולים להיות מעניינים. אבל הם פוספסו בעיני. וכל אלו שרוטנים שהנבלים של מארוול לא משהו, אתם, כן אתם! אתם רואים את הפינה החשוכה הזו? לכו שבו שם בשקט עד שאומר לכם אחרת.
    היו לא מעט קטעים, שלא אפרט כרגע, אחכה לביקורת כי ספויילרים וזה, שהיו מביכים. קטעים שאפילו בסמולוויל היו פוסלים כי די, נו. באמת?
    בשורה אחת, גם איש הפלדה וגם באטמן נגד סופרמן הם סרטים על גיבורי על ללא טיפה אחת של הירואיות.

  44. ואה, כדי לחסוך זמן לאנשים - אין סצינת פוסט-קרדטים

    assafTV

    (ל"ת)

    2
    מילה כשרה, אנדי דופריין ?
    • לפי הביקורת שלך

      העומר

      לא ילכו, אז…

      • יש אנשים עם טעם שונה משלי

        assafTV

        או אנשים שרוצים לצפות בסרט למרות הביקורות (היי, גם אני יכולתי לחכות לפורמט ביתי)

  45. פתאום ראיתי שיש טריילר שלישי שמעולם לא הוזכר פה

    Psibeast
  46. איך האיימקס?

    TzachiG

    שווה לראות? זה באמת מוצדק בסרט הזה?

  47. לא שכחת מישהו מתחת ל"משחק"?

    באמת, רד פיש, לא מבין איך אתה מתעלם ככה מברוס וויין, אחד השחקנים הכי מוכרים שעובדים כיום.

    5
    יחמור פרסי, דורון פישלר, אנדי דופריין, omer, broken ?
  48. מעניין

    עלמה 1

    איך הביקורת הכה גרועה תשפיע על הסרטי גיבורי על בהמשך…

    לגבי גל גדות היא תכרכב על "גל" גיבורי על עשתה לעצמה ולקריירה שלה שרות מעולה שנכנסה ל franchise הזה.

    קצת מזכירה את Christopher Reeve שהיה שחקן לא ממש מוכר עד שהתחיל לגלם את SuperMan עלה על "גל " ענק ורכב עליו עד הסוף ..
    אפילו שנפצע רצו הכותרות ש… גיבור העל ההכל יכול נפצע ..
    שנהם קנו את עולמם !

  49. רק אני מחכה בסבלנות

    עמית

    לסיכום הביקורת במשפט של דורון?

    1
    אנג'י ?

תגובות מקבילות

561
  תגובות נוספות בדף הביקורת של באטמן נגד סופרמן
 

להגיב על Bilbo לבטל

(חובה)

Optionally add an image (JPEG only)