היפה והחיה (2017)
Beauty and the Beast

גירסה חדשה, מוזיקלית ומצולמת, ל"היפה והחיה" בהשראת הגירסה המצוירת של דיסני.

תאריך הפצה בארה"ב: 17/03/2017
תאריך הפצה בישראל: 23/03/2017

63 תגובות פתח ספוילרים פתח תגובות ישנות

  1. טיזר ראשון

  2. אני לא רוצה להישמע כמו פאנגירל מטורפת, אבל...

    פלורין

    אהאהאהאהאהאהאהאהאהאהאה אני רוצה לראות את זה!

    4
    אור ענבר, Morin, תמר, ?
  3. טוב, אז יצאו 2 טריילרים חדשים

    לבה קפואה

    אני לא אוהבת את אמה ווטסון. זה כל מה שיש לי לומר בנושא.

  4. לפי הטריילרים זה לא "בהשראת הגרסה המצוירת"

    dogo

    אלא העתקה מוחלטת משם.

  5. אוקיי, זה הולך ומחריף

    dogo

    http://www.imdb.com/imdbpicks/disney-classics-getting-live-action-remakes/ls066531595?pf_rd_m=A2FGELUUNOQJNL&pf_rd_p=2703292202&pf_rd_r=0GVNXF70HRTADAQGB0X7&pf_rd_s=right-3&pf_rd_t=15021&pf_rd_i=tt1273719&ref_=tt_ecw_25dis_sm
    לפי imdb דיסני הולכים להוציא עוד 17!(!) גרסאות לייב אקשן חדשות לסרטי דיסני ישנים.
    זה ממש שובר לי את הילדות לחשוב שבמקום חברת סרטי ילדים מעולה דיסני הוא תאגיד בידור מפלצתי שמייצר רק חיקויים של עצמו כדי לסחוט עד תום את הסרטים הישנים שלו.

    1
    עידו הלמן ?
    • ממעבר עליהן, לא מדובר בדיוק ב17

      הסרט על פו הדב הוא פרויקט נפרד שלא קשור לדיסני ומספר על כריסטופר רובין מבוגר.
      הרבה מהחומרים כאן הם ספינ-אוף שאומנם מבוססים על סרטי דיסני אבל חוקרים דמויות חדשות (רוז רד, פרינס צ'ארמינג, קרואלה, טינקרבל) ו2 מהם הם המשכים קיימים כבר לסרטים אחרים (מליפיסנט 2 וספר הג'ונגל 2).

      אז מדובר תכלס ב: היפה והחיה, אלדין, מלך האריות, בת הים הקטנה ומולאן (מהתקופה החדשה), דמבו ופינוקיו, (מהתקופה הישנה). ופיטר פן והחרב באבן (סוף סוף רימייק לסרט שלא כולם מכירים בעל פה) מהתקופה באמצע. המעניין מכולם הוא כנראה הרימייק לחלק מפנטזיה "ערב על ההר הקירח".

      זה עדיין לא מעט (9, ו10 עם ערב על ההר הקירח) אבל צריך לזכור שבקרוב יגמרו להם הקלאסיקות האהובות, ושהם לא הולכים כנראה לעשות רימייקים לסרטים ה"פחות" אהובים שלהם כמו צ'יקן ליטל או הקדרה השחורה. השאלה המעניינת היא מתי הם ירגישו שעבר מספיק זמן כדי לעשות רימייק לייב אקשן לפרוזן.

      • או רימייק אנימציה לרימייק המצולם של סינדרלה

        ההוא

        (ל"ת)

        4
        יהונתן צוריה, אדון האופל, אור, אחיה ?
      • yinon1524

        החרב באבן אחלה סרט!! ויכול להיות מעניין לראות גרסת לייב אקשן שלו

        2
        יהונתן צוריה, עידו הלמן ?
      • אתה יושב? רימייק לייב-אקשן ל"זוטרופוליס"

        אבל בלי אפקטים! עם חיות אמיתיות ומדבבים.

      • טוב, הגעתי לפה באיחור

        מישי

        מתוך הרשימה המשונה הזו (שמונה כמעט הכל) אני מאוד מאוד מקווה שהרימייק של בת הים הקטנה יתבסס על הספר ולא על הסרט של דיסני. אם כבר עושים גרסה בוגרת ואפלה, תנו לה סיבה להיות כזו. אולי אם היפה והחיה יכשל מאוד, הם יבינו שקופי פייסט לסרט אחר ולגרום לשחקנים להראות ולהשמע כמו ציור, זה לא כזה להיט, ויתחילו לגלות מקוריות.

        בדומה, גם החרב באבן מבוסס על the once and future king, אמנם קראתי אותו כשהאנגלית שלי היתה משמעותית פחות טובה, ופרשתי ממנו מתישהו לקראת האמצע כשארתור הפך לנמלה ולי התחיל לשעמם, אבל גם כאן לא חייבים להדבק לסרט המצויר (המקסים).
        וואו, תמיד תהיתי עד כמה פיספסתי שלא קראתי אותו, מעניין אם הספר שווה נסיון קריאה נוסף.

    • "זה ממש שובר לי את הילדות לחשוב שבמקום חברת סרטי ילדים מעולה דיסני הוא תאגיד בידור מפלצתי"

      ברוך הבא לכדור הארץ

      3
      סופר סתם, האסתטיקה של החבובות, Blackfish ?
      • שמע, זה לא שנולדתי אתמול

        dogo

        אבל אני עדיין רוצה להאמין שבסרטים הישנים היה שאר רוח מסוים ולא רק שיקולים עסקיים שבודקים את כיוון הרוח ובהתאם עוושים את הסרט (דרך אגב, סטאר וורס החדש היה בעיניי דוגמה חריגה. פשוט בדקו מה אהבו בסרט הראשון ועשו אותו שוב).

    • חלק מהסרטים לא מתאימים ללייב אקשן

      תמי

      דמבו ייהרס לחלוטין

  6. אז, יצא הקליפ החדש לגסטון וזה.. רע

    כלומר, הכל דווקא בסדר ואפילו מעודד – ג'וש גאד כלהפו ממש סבבה, ולוק אוונס נראה ממש כמו גסטון… ואז הוא שר. והוא שר כמעט יותר גבוה מלהפו ולסרט שכל כך מנסה להיות שחזור אחד לאחד הכל נהרס באותה השנייה ואתה מתחיל לתהות האם מעכו לו את הביצים רגע לפני ואיפה הבריטון של גסטון ואוף,הסרט הזה לא עושה סימן אחד שהוא יהיה טוב.

    אבל אתם יכולים לשפוט בעצמכם, אם אתם רוצים

    4
    האסתטיקה של החבובות, barnash, מישי, סופר סתם ?
    • אין לי מושג למה לצפות מהסרט הזה

      Galoofy

      מצד אחד כל הקטעים שהם שיחררו עד כה, כולל הקטע הזה מגסטון והקטע של אמה ווטסון משיר הפתיחה, היו ממש underwhelming. מצד שני יש לא מעט אנשים שכבר צפו בסרט והתגובות הן באופן גורף חיוביות ואפילו נלהבות.
      אז או שהתגובות האלו מגיעות מקהל מוטה, או שהקטעים ששוחררו מייצגים לרעה את איכות הסרט.

      יהיה מעניין לקרוא את הביקורות כשהן יגיעו, כרגע אני יכולה לדמיין כל ציון RT בין 40% ל-90%.

  7. הידד! אוי לא

    ביל קונדון מאשר מה שהקליפ הקודם רמז בקריצה – הדמות של להפו תהיה הדמות הראשונה ההומוסקסואלית הפתוחה של דיסני ושיתייחסו לזה בצורה כזאת או אחרת. שזה נהדר! רק כמה בעיות:

    1. זה חייב להיות הדמות הדי נלעגת ורפוסה הזאת? לא יכלו לחכות כמה שנים ולמצוא משהו שיציג הומוסקסואלים באור פחות מביך?
    2. טוב, זה לא *חייב* לקרות, אבל אני חושש שתיבת הפנדורה שזה יפתח היא משהו שאין לי כוח עליו כבר מראש
    3. אני פשוט לא בטוח בכלליות על טיב הסרט, האם הוא מנסה להיות רימייק אחד לאחד (כמו שנראה עד עכשיו מהקליפים) האם הוא מנסה לאתגר? מה הוא רוצה לעשות בכלל?
    4. בעקבות כך, אז אני לא יודע כמה לסמוך עליהם בטיפול בחומר הזה בפרט וחבל שמשהו כזה יתמסמס

    אבל, היי, קידמה.

    מקור

    2
    Morin, דין ?
    • אני מתאר

      הראל

      לעצמי שיציגו אותו באופן חיובי יותר מאשר בגרסה המונפשת ובטח גם בסוף הוא יעזוב את גסטון, יעבור לצד של הטובים וימצא אהבה עם קוגסוורת'.

    • כן, אבל...

      קצת צורם לי שהם מרגישים צורך לצעוק את זה מהגגות ככה. "תראו, יש לנו דמות הומוסקסואלית! אנחנו כאלה מתקדמים!". הרגשתי ככה גם עם סולו ב"סטאר טרק". כלומר, good for you והכל אבל אולי פשוט תתנו לנו לראות את זה בסרט? פשוט שתהיה דמות הומוסקסואלית בלי שאף אחד יעשה מזה ביג דיל, כולל היח"צ. אני מבין את הסיבה לגישה שלהם, אבל לא בטוח שהיא ממש נכונה.

      וכמובן שזה כבר מעצבן כמה אנשים. קולנוע דרייב-אין באלבמה העלה פוסט הזה בפייסבוק שלו שבעקבות ההכרזה של דיסני הם לא מתכוונים להקרין את הסרט (הפוסט כבר הוסר, אבל אפשר למצוא אותו כאן). זו זכותם והכל, אבל יש לי כמה הערות לגבי הפוסט הזה:

      "כאשר חברות כופות עלינו את השקפותיהן ללא הפסקה, צריך לקחת עמדה" – רגע, מה? אני די בטוח שזו הדמות הראשונה שדיסני הכריזו עליה כהומוסקסואלית באופן רשמי. גם כותב הפוסט מציין זאת. אפשר אולי לנחש דברים לגבי המיניות של דמויות קודמות – כמו אלזה, למשל – אבל הם לא באמת הודו בזה עד עכשיו. אז מה הקטע של ה"ללא הפסקה" הזה?

      "אם אנחנו לא יכולים לקחת את הנכדות בנות ה-11 והנכדים בני ה-8 שלנו לראות סרט, אין לנו עניין לצפות בו" – קודם כל, זה די חבל, כי זה אומר שפספסתם לא מעט סרטים מעולים, בלי קשר לתוכן שלהם. דבר שני, האם הראתם להם את "היפה והחיה" המקורי? כי כל הקטע הזה של תסמונת שטוקהולם זה לא מסר אידיאלי להעביר לילדים. אבל צודקים, איך אפשר להשוות אפילו בין מסרים כאלה ל *gasp* אנשים שאוהבים אנשים מאותו המין? הנכדים האלה עוד עלולים לגדול במחשבה שאפשר לאהוב את מי שהם רוצים!

      "אם אני לא יכול לשבת בסרט כשאלוהים או ישו יושבים לידי, אין לי עניין בלהקרין אותו" – חחחחחחחחחחחחחח מה?! זה נשמע כמו cut away אקראי מפרק של "איש משפחה". אני לגמרי רואה את פיטר אומר "זה אפילו יותר גרוע מהפעם ההיא שהלכתי לראות סרט עם אלוהים וישו!". אוי, המשפט הזה זהב. מישהו צריך להפוך את זה למערכון או משהו. נגיד, קולנוע שלא מרשה להכניס אלכוהול אז ישו קונה מים במזנון ואז בפנים הופך אותם ליין.

      "אנחנו לא נתפשר לגבי מה שהתנ"ך מלמד" – כן, אבל הקרנתם את "Monster Trucks", סרט על משאיות שהן מפלצות. אתם אומרים לי שהתנ"ך בסדר עם זה אבל לא עם הומוסקסואליות? אוקיי…

      1
      לפרקונית ?
      • !אוף! איזה רמזים אנשים רואים בקשר להעדפה המינית של אלזה?

        תוהה

        מלבד השיר "let it go" שיכול לייצג נאמנה יציאה קלאסית מהארון, אבל יכול לייצג גם כל כך הרבה מעבר לזה, ה"צידוק" היחידי שמצאתי להנחה (המאוד פופולרית) שאלזה נמשכת לבנות היא העובדה שאין לה מושא האהבה גברי. וזה כבר די מעליב.

        בת כמה אלזה? בת 20-21? האם זה כל כך מפתיע שבחורה בת 21 לא נמצאת בזוגיות? במיוחד כזו שאינה פנויה רגשית ומתמודדת עם הרבה קונפליקטים פנימיים.
        ברצינות, ממתי רווקה= לסבית?
        לא יודעת, אולי מדובר באיזה-wishful thinking קולקטיבי…

        2
        מישי, אדון האופל ?
    • זה לא חשוב!

      מצטער, יונתן, זה מן הסתם לא מוכוון אליך. זה פשוט כי הרגע נתקלתי בציטוט של ג'וש גאד (שחקן מוצלח מאוד, ד"א) לגבי ההוצאה מהארון של הדמות אותה הוא מגלם. הכותרת בכתבה של וריאטי הייתה, ואני מצטט: "ג'וש גאד לגבי דמותו הגאה ב'היפה והחיה' בבכורה בלוס אנג'לס: 'זה חשוב'". הציטוט המלא:

      “As subtle as it is, I do think it’s going to be effective and I do think it’s important.”

      לא, זה לא. דיסני קיימים כבר קרוב למאה שנה, ועד עכשיו לא הופיעה בסרטים שלהם דמות אחת שהייתה במוצהר על הקשת הלהט"בפאקית. האם זו העוולה הנוראה ביותר שנעשתה לקהילה הגאה אי פעם? מן הסתם, לא.

      אבל דמויות משנה הומוסקסואליות קיימות במדיה כבר עשורים שלמים. ההתקדמות היחידה שדיסני עשו היא שהם עכשיו מיישרים קו עם קומדיות רומנטיות בנות 50. בזכות אותן קומדיות רומנטיות, יש ילדות שרוצות חבר הומו בערך מאז שהן בחטיבה. זו תהיה קבירת-ראש-בחול-ליברלית קלאסית אם אכחיש את האספקט החיובי בקלישאת "החבר ההומו". הרי עדיף שהוא יהיה קיים בתפקיד משני מאשר שלא יראו אותו. טיטוס ב"Unbreakeable Kimmy Schmidt" ופטריק ב"כמה טוב להיות פרח קיר" הם שניים מהייצוגים הכי מדהימים של הומוסקסואליות שראיתי, ובכל זאת הם לא חורגים יותר מדי ממשבצת "החבר ההומו".

      אבל זו לא התקדמות. זה לא שינוי. זה לא חשוב. זה יישור קו של דיסני עם "סקס והעיר הגדולה" או "אלו הם חיי". התקדמות אמיתית תהיה יצירה של דיסני עם דמות ראשית חד מינית. וכשאני אומר דמות ראשית, אני לא מתכוון לדמות משנית עם תפקיד משמעותי בעלילה (למרות שזה יהיה עדיף בהרבה על אתנחתא קומית עם זמן מסך של עשר דקות ותפקיד עלילתי מעליב, כמו, למשל, להיות עושה הכן הגרוטסקי של הנבל, שבסתר ליבו רוצה לשכב איתו), אלא לנסיכת דיסני שמתאהבת בנסיכה אחרת. או לדמות שגדלה במשק בית חד מיני. או לנסיך דיסני שנולד כנסיכת דיסני. במילים אחרות: תנו לאלזה חברה.

      וכמובן שאני יודע שהסבירות שאני אראה את זה בזמן הקרוב נמוכה להחריד, אין שאלה. ואני יודע שיש סיבות לא יותר מדי רעות לכך שדיסני יימנעו מסיפור אהבה חד-מיני במרכז סרט שלהם (למרות שיש כמה וכמה תקדימים לסיפורי ילדים שמציגים במרכזם את הקהילה הגאה). אבל לא, חגיגת היח"צ שנערכת לכבוד הדמות הזו מעצבנת כל כך. זה דיסני שנותנים אצבע בשעה שהם חיים בסרט שהם נותנים לפחות כף יד שלמה. יאללה יאללה.

      4
      dv, מישי, Morin, לפרקונית ?
      • ההבדל הוא שאלה סרטים שפונים לילדים

        mip

        ואיכשהו בסרטים שפונים לילדים (לא לנוער) להציג דמויות להט"ביות זה יותר בעייתי, בגלל שהורים שמרניים יכולים לעשות כאב ראש די רציני למפיצי סרטים לילדים.
        אני לא חושבת שזה סרט הילדים הראשון שמציג דמויות כאלה, אבל אני כן חושבת שכשדיסני עושים את זה זו אמירה רצינית על מה נחשב "מיינסטרים". וברור שזה מעט מדי ומאוחר מדי, אבל זה כן חשוב ומשמעותי שזה סוף סוף קורה.

        • כמובן. ולזה גם התייחסתי בתגובה הקודמת.

          ולכן אני לא מתלהב. אם דיסני עדיין מפחדים מחרמות של שמרניים, אני לא עומד לחלק להם נקודות על ליברליות רק בגלל שהם שמו בסרטם האחרון דמות של גבר לבן והומו עם תפקיד עלילתי מינורי.

          כל זה יכול להשתנות ברגע שאראה את הסרט. לבקר משהו שלא ראית זה סוג מאוד מעיק של טיפשות בעיני, ואני חוטא בזה ברגעים אלו ממש, אבל הרשו לי לשער שגאד לא הולך להיות הדמות המשמעותית ביותר בסרט. לכבוד יהיה לי להגיב לתגובה זו ממש ולומר "שמעו, טעיתי, 'היפה והחיה 2017' הוא אות ומופת לכל סרט ילדים ערכי באשר הוא". עד אז, אני סקפטי ודי זועם.

          2
          מישי, Morin ?
          • לפי מה שהבנתי

            היותו הומו בסך הכל מתבטא כרמיזה. הגזימו כשאמרו שהוא יהיה ההומו המוצהר הראשון של דיסני.

            *אבל* כשלא מסתכלים על הסרטים בטלוויזיה המצב שונה לגמרי. בערוצים ששייכים לדיסני – ABC, ABC FAMILY וערוץ דיסני יש לא מעט דמויות הומוסקסואליות מוצהרות. כלומר, "אלן" שלהם הוא זה שהתחיל את כל עניין ההצגה של להט"בים במדיה המיינסטרית. אפילו בערוץ הילדים שלהם בסדרה "בהצלחה צ'רלי" היו שתי אימהות באחד הפרקים, וב"גרוויטי פולס" שני השוטרים הטמבלים שהיו דמויות יחסית חשובות ואהובות רוב הסדרה הצהירו את אהבתם זה לזה בפרק האחרון.

          • תגובה שמכילה ספוילר מאת מישי
      • ובהמשך ישיר, ברוסיה גיל הצפיה בסרט יוגבל

        מישי

        בכתבה מתיחסים קצת יותר לדמות ולהבנתי די מאששים את ההנחות שלך. אפילו גרוע יותר, יש הטוענים שעניין ההומואיות נתון לפרשנות. בכלל, נשמע שהפרשנות שלהם להומוסקסואליות היא קלישאתית ומיאשת.

        בראיון שנתן למגזין "אטיטיוד" אמר קונדון כי הוא וכותבי הסרט החליטו שהערצתו של לה־פו (דמות משנה בסרט) לגסטון (אחת הדמויות המרכזיות) תסתיים בהכרה של לה־פו בנטייתו המינית, וזאת כצעד להגברת הנראות של דמויות להטב"קיות על המסכים. "לה־פו הוא מישהו שביום אחד רוצה להיות גסטון, וביום אחר רוצה לנשק את גסטון", אמר קונדון בראיון. "הוא מבולבל לגבי הרצונות שלו, זה מישהו שרק עכשיו מבין שהרגשות הללו קיימים בו. וג'וש (ג'וש גאד, השחקן שמגלם את הדמות, נ"א) הצליח להפוך את זה למשהו מעודן ומהנה. אני לא רוצה לגלות כיצד, אבל בסופו של דבר זה מתגמל אותו. וזה לחלוטין רגע הומואי יפה בסרט של דיסני".

        הכתבה מתיחסת בעיקר למכה הכלכלית שבחרם הצפוי. לדעתי די מגיע לדיסני, שניסו "להתאים לכל הצדדים" (אין חיה כזו) ובסופו של דבר בעיקר מרגיזים את כולם.

        • עם כל השמחה לאיד

          Galoofy

          התגובה המוגזמת לעצם הנוכחות של דמות הומוסקסואלית ממש מייאשת בעיני, ובטח לא משפרת את הסיכוי שנראה עוד דמויות כאלו בעתיד הקרוב.

          מצד אחד יש את אלו שמתעצבנים שדיסני לא הלכו רחוק מספיק, או לא בחרו דמות מספיק "ייצוגית", ומהצד השני כל ההומופובים שנאחזים במשהו כל כך מינורי כדי לאוורר את כל הדעות הקדומות והפראנויה שלהם לגביי "האג'נדה ההומואית" של הוליווד.
          מעניין כמה שנים ייקח עד הפעם הבאה שנראה דמות הומוסקסואלית בסרט של דיסני אחרי התגובה חסרת הפרופורציות הזו.

          6
          Morin, עידו הלמן, דניאל, אור ענבר, Iter Impius, ?
          • תלוי

            בהתחשב בזה שדווקא העניין סביב הדמות גרם לאנשים עוד יותר לדבר על הסרט ומכירת הכרטיסים המוקדמת שלו היא ברמה של "הנוקמים" הראשון והוא כנראה יהיה נורא מצליח, אולי יגרום לדיסני לחשוב שהכללת דמויות להט"ביות זה לא כזה נורא.

          • שמחה לאיד זה מסוכן

            מישי

            אני חושבת שעברנו את השלב שבו לגיטימי שיצוג להטבקי יהיה קלישאתי ו/או מינורי ומרומז. למעשה, אם התאור של הבמאי היה לגופה של מערכת יחסים בין גבר לאשה שהם ידידים, עד שהיא מבינה שהיא מאוהבת בו, הייתי קורעת את הסרט בגלל מיזוגניה. אז למה זה בסדר שזה יצוג הומואי?!
            אולי אני חיה בבועה (אע"פ שמעולם לא גרתי בת"א). איפה שאני חיה, משפחות להטבקיות לסוגיהם השונים הם נורמה. נורמה במיעוט, אבל משהו שרואים, מכירים ואי אפשר להתנהג יותר כאילו הוא לא קיים. אז למה בטלויזיה שלי וברפרנסים התרבותיים מתוך המיינסטרים אני לא רואה את זה?
            לדעתי מה שקראת לו 'לא בחרו דמות מספיק יצוגית', הוא סוג של הומופוביה. יש שיאמרו שזו ההומופוביה הגרועה ביותר- משום שהיא מתחפשת לנאורות.
            אם זה הכי טוב שיש לדיסני להציע, עדיף שימותגו כהומופובים וכולנו נוכל לעבור הלאה.
            מוכנה להמר פה שאם הסוגיה ההומואית בסרט קצת יותר ממרומזת, היא פשוט תערך החוצה עבור הקהל הרוסי, בדיוק כמו שאולפנים שונים עורכים קצת אחרת סרטים עבור קהלים גדולים אחרים (נניח סינים).

            1
            Morin ?
  8. אני לא יודע אם זו דעה פופולארית או מינורית

    גיזמו

    אבל אישית – אני מרגיש שכל הלייב-אקשן רימייקים האלה הם חיקוי חיוור של המקור המצוייר, ולא מתקרב לרמה של מה שצוות האנימציה מוציא בימים אלה!
    נכון, יש אחלה אפקטים וכל זה, אך אין הרבה מעבר לזה.
    על מליפיסנט אני מניח שאין על מה לדבר, אבל אם ניקח למשל את ספר הג'ונגל: קחו את השיר של לואי הקוף, מהגרסה החדשה (מצטער, לא הצלחתי למצוא באנגלית), ואותו השיר מתוך המצוייר. רואים את הבעייה?
    אני לא אומר שהסרטים החדשים הם גרועים, הם סבבה (חוץ ממליפיסנט, כמובן), אבל אין להם את אותו החן שהיה למקור, והם מרגישים טיפה חלולים.

    • תגובה שמכילה ספוילר ללא ממש ספויילר למלך הגונגל. מאת mip
    • תגובה שמכילה ספוילר למליפיסנט, ספר הג'ונגל מאת מישי
  9. שבוע אחרי ארה"ב?!

    בוווווו!

    דווקא כשהתחלתי לצפות לו מסתבר שצריך לחכות לו אפילו יותר.

  10. אני מקווה מאוד שהסרט הזה יהיה טוב

    Blackfish

    בכל זאת, אמה ווטסון וויתרה על תפקיד מיה ב"לה לה לנד" בשביל תפקיד בל. כמובן, אין שום סיכוי ש"היפה והחיה" יצליח להצדיק את הצעד הזה, אך המעט שהסרט יכול לעשות הוא לא להיות גרוע.

    • סתם לידע כללי,

      קסם

      ראין גוסלינג ויתר על תפקיד החיה בשביל "לה לה לנד".

    • תמיד הצחיקו אותי האמירות האלה

      mip

      אנחנו לא יודעים אם לה לה לנד היה עובד באותה המידה אם היו מחליפים לו את השחקנים הראשית.
      יש הרבה מקרים שבהם תפקיד מסויים הוצע לשחקן מסויים, ובסוף הגיע לשחקן אחר והסרט עבר טוב מאוד, והרבה מקרים בהם במאים מסויימים קיבלו בדיוק את השחקנים שרצו בwish list שלהם וזה עדיין לא עבד.
      סרט זה מרקם מאוד עדין, שינוי קטן יכול לעשות את כל ההבדל. אין ספק שה"מיה" של אמה סטון הוא לא אותו ה"מיה" שאמה ווטסון היתה משחקת. ובמיוחד בסרט כזה שחקן ראשי לא נכון יכול להפוך את הסרט לנפוח ומאוס.

      עכשיו שלא תבינו לא נכון – אני חולה על אמה ווטסון. אבל לא כל שחקן יכול לשחק כל תפקיד. ואני לא בטוחה אם היא היתה מצליחה לשחק נכון את המרקם המאוד עדין של שבירות וציניות באותה הדמות. שלא לדבר על הכימיה עם ראיין גוסלינג (שאנחנו לא יודעים מה היה טיבה)

      5
      עידו הלמן, מישי, Morin, תמר, Galoofy ?
  11. לדעתי כל הרימייקים בלייב אקשן לגיטימיים לגמרי

    ערן

    הרי יש פה חידוש ברור – לראות את העולם שנוצר בסרט המצוייר מתעורר לחיים, וזה כבר מבחינתי סיבה לגיטימית טובה לעשות את הרימייק. הרימייקים גם פוטנציאלית פרוייקטים מטורפים וחדשניים שיכולים להזניק את טכנולוגית את הקולנוע. בספר הג׳ונגל באמת היו אפקטים פורצי דרך שלא נראו קודם, למרות שיכל להיות קצת יותר טוב אבל עדיין התוצאה טובה.

    גם היפה והחיה, אם היו עושים אותו כמו שצריך יכל להיות מדהים. למרבה הצער מהטריילרים יש לי תחושה שזה ייצא סרט קצת מפוספס, אבל עדיין מבחינתי הניסיון לגיטימי לגמרי. חבל שלא נתנו לבמאי מנוסה ומתאים יותר ואת התפקיד של בל לשחקנית כריזמטית יותר. מוזר איך קורים שנותנים סרט עם תקציב ופוטנציאל אדיר בידי במאי עם רזומה חלש.

    אגב, עם כל הכבוד למצויירים המקוריים, ואני מת עליהם, האנימציה מקסימה אבל נראית די מיושנת יחסית לסטנדרטים היום, ומבחינתי שוב סיבה לגיטימית לעשות רימייק.

  12. Meh

    הדבר הכי טוב ברימייק המאוד לא נחוץ של 'היפה והחיה' זה השירים המאוד כיפיים שמקבלים עיבודים חדשים ומוצלחים לא פחות מהמקור. אבל מה שבין השירים סביר מינוס. הסיפור הוא אותו סיפור ויש שינויים לא הכרחיים שנכנסו כדי שיהיה אפשר להגיד שזה לא אותו הדבר כמו בגרסה המצויירת. אין רגש, אין עניין, הכול יפה אבל חסר נשמה. באמת שכבר עדיף לראות את הגרסה המצויירת שוב ולחסוך זמן וכסף.

    אבל כרגע נראה שאני בדעת המיעוט, אז קחו את מה שכתבתי בעירבון מוגבל.

    • חסר נשמה?!? בדיוק להיפך

      נים

      הם לקחו את הסרט המצוייר הנפלא ההוא והוסיפו לו נשמה, הומור ועומק.
      אפשר לומר עליו המון דברים אבל 'חסר נשמה' הוא לא אחד מהם

      3
      לפרקונית, אור ענבר, ?
  13. נורא נהנתי

    אני חשבתי שהיה מקסים, והשירים כיפיים ונפלאים בדיוק כמו במקור (במקרה של "גסטון" אפילו יותר מהמקור). בקיצור, מומלץ.

    4
    אור ענבר, Iter Impius, idoma98, לפרקונית ?
  14. פתיחה אדירה של 175 מיליון בסופ"ש!

    דין

    הפתיחה השישית בגודלה אי-פעם (אחרי 'הכח מתעורר', 'עולם היורה' ו-3 סרטי מארוול). לא הפתעה בלתי צפויה כי מהתחזיות היה ברור שהפתיחה הולכת להיות גבוהה מאוד, אבל עדיין מטורף. זה הרי לא העיבוד החי הראשון שדיסני עושים לאחת הקלאסיקות המצוירות שלהם – ל'סינדרלה' הלך לא רע ו'ספר הג'ונגל' הצליח מאוד, אבל משהו ב'היפה והחיה' פשוט קלע בול, וגם הביקורות הפושרות לא פגעו בו.
    בדיסני, אני מתאר לעצמי, חוגגים את מכרה הזהב הנוסף וכבר עוברים להתרכז בפרויקטים הבאים: 'מולאן' אמור לצאת בנובמבר 2018, 'דמבו' אמור להתחיל הפקה בחודש הבא, 'מלך האריות' כבר בתהליך ליהוק, ובתכנון נמצאים בין השאר 'אלדין', 'קרואלה', 'כריסטופר רובין', 'טינקרבל' והמשכים ל'ספר הג'ונגל' ו'מליפיסנט'.

    2
    Galoofy, idoma98 ?
    • על רקע ההצלחה העצומה הזו

      Galoofy

      ובעיקר כשמתחשבים גם בהצלחה של La La Land, ההכרזה של דיסני שמולאן לא יהיה מיוזיקל היא די מוזרה. לדעתי הסרט הזה היה הרבה הרבה פחות מצליח אם לא היו נכללים בו השירים הקלאסיים והאהובים. וגם השירים החדשים מקבלים הרבה מאוד אהבה בתגובות שראיתי לגביי הסרט.

      בתור חובבת מיוזיקלס גדולה זה גורם לי מאוד לשמוח ולקוות שהוליווד תראה בזה סימן שיכול להיות משתלם לעשות מיוזיקלס, כל עוד הם מוצלחים כמובן. אני כבר מחכה לגירסאות הקולנועיות של וויקד ומתילדה.

      3
      דניאל, idoma98, לפרקונית ?
      • נכון, השירים הם חלק בלתי נפרד וההחלטה לוותר עליהם באמת תמוהה.

        דין

        אבל אם להיכנס לפרטים, הידיעה שהסרט לא יהיה מיוזיקל היא לא בדיוק הכרזה של דיסני. הבמאית נשאלה בראיון אם אין שירים וענתה 'כן, ממה שאני מבינה, אין שירים כרגע'. נשמע שזה לא חקוק בסלע ואולי בדיסני באמת ישכילו וישקלו את העניין מחדש.

        1
        ?
    • מולאן מסקרן ברמות

      עמית

      עם ביצוע טוב זה יכול להיות הרבה מעבר מסתם קלאסיקה של דיסני.

  15. שונה אבל טוב

    הגרסה המחודשת של היפה והחיה היא לא מדהימה כמו הקלאסיקה של דיסני – היא בעיקר שונה.
    יותר מסיפור פשוט וקסום הפעם בדיסני החליטו ללכת בכיוון שונה והרחיבו את הדמויות והסיפור אבל עיקר ההבדל לטעמי הגיע בביצועים של השירים שנתנו לי תחושה שאני צופה במחזמר מושקע על במות ברודווי יותר מאשר בסרט.
    אם זה הכיוון החדש של סרטי דיסני אני בסדר איתו – הוא מספיק שונה ומספיק מעניין כדי לא להרוס את זכרונות הילדות שלי, ולא רק שנהנתי לראות את היפה והחיה אני גם סקרן לדעת האם גם מלך האריות יהפוך למחזמר.

    ביקורת קצת יותר ארוכה:
    https://gal015.wordpress.com/2017/03/22/beauty-and-the-beast/

  16. תגובה שמכילה ספוילר להיפה והחיה מאת דיס3
  17. לה פו

    דיס3

    דראגב לה פו אולי הומו אבל הדבר היחיד שמוצהר בו זה הבמאי שאמר זאת, למעט חיפושים וידיעה שהוא הומו אין כמעט דרך לדעת שהוא הומו, בגלל שאתם יודעים אתם תגידו על הסצנה האחרונה או כמה אחרות, אבל זה יותר חיפוש כי אתם יודעים.
    בקושי רואים זאת

    • דיס3

      ספוילר שכחתי לשים

      • rr

        ספוילר להומופובים?

        אם התשובה היא כן, אז בבקשה תמשיך לא לסמן ספוילרים.

        • דיס3

          מה הקשר?
          זה ספוילר לדעתי דיברתי על כמה סצנות וזה.
          אני מקווה שלא רמזת עלי….

          • דיס3

            כמו כן אני אוסיף שמיכוון שדברו כל כך הרבה כאן על זה,, אז זה כנראה יש לזה חשיבות…

            • סליחה

              rr

              לא התכוונתי לפגוע בך, וגם לא התכוונתי לרמוז עליך…

              בנוסף, אתה צודק, יש לזה חשיבות.

              • דיס3

                לא פגעת, רק הסברתי את המצב

  18. ממש התרגשתי מהסרט הזה

    נים

    הוא החזיר אותי בקפיצה אחורה – לשנים שבהן ישבתי וראיתי את הגרסה המצויירת בלופים בוידאו.
    דווקא השחזור הדי מדוייק של הסצנות, בלי אימרה אומנותית כלשהי או נסיון ליצור משהו חדש הוא שהופך את הנוסטלגיה לכ"כ מתוקה ואת הסרט לכ"כ מהנה. קל לקטול דבר כזה או להגחיך אותו, אבל כשמתבוננים בזה מנקודת מבט של 'באתי כדי להנות' – נהנים
    אגב, ומסכימה עם מה שנכתב מעליי – לא הייתי מנחשת שלה פו גיי אילולא זה הופיע בתחילת תוצאות החיפוש בכל גוגל שעשיתי על הסרט.

    כתבתי על זה כמה מילים פה https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10212288792120601&set=a.4375092861138.2182380.1402567433&type=3&theater&notif_t=like&notif_id=1490430697159750

  19. אני רק אשאיר את זה פה

    גיזמו
    • ממבט ראשון - נראה כמו פארודיה שמשלבת בין "היפה והחיה" ל-"דדפול"

      בבקשה אל תשים קישורים בלי הסבר מינימלי על מה מדובר, גם אם הם רלבנטיים.

      2
      לפרקונית, Galoofy ?
      • תגובה שמכילה ספוילר להיפה ואדון האופל מאת גיזמו
        • לא. לכתוב לפני הלינק - "תראו, פארודיה על היפה והחיה בסגנון דדפול"

          או משהו כזה. סתם לפרסם לינק ולכתוב "אני רק אשים את זה כאן" לא משרת שום דבר.

          4
          מישי, תמר, Galoofy, Morin ?
  20. חביב, לא יותר

    dogo

    בסופו של דבר חיקוי די חיוור של המצויר, שטוב בהרבה.
    השיר של גסטון באמת מוצלח. מעבר לזה השירים החדשים די חסרי מעוף.
    נקודת החולשה הכי גדולה בסרט היא אמה ווטסון, היא פשוט לא יודעת לשחק.

    1
    עידו הלמן ?
    • Evermore חסר מעוף?

      עמית

      וואוו, הוא הרגיש כל כך מיוחד והוא היה אשכרה מרגש.

      4
      עידו הלמן, אור ענבר, Galoofy, Iter Impius ?
      • שיר מעולה, לדעתי עומד ברמה אחת

        Galoofy

        עם השירים הטובים מהסרט המקורי.

  21. אוי, איזה סרט נפלא.

    לפרקונית

    מזמן לא יצאתי כל כך מסופקת מסרט ועם חיוך כל כך גדול על השפתיים. אני כנראה אלך לראות אותו פעם שנייה בקולנוע וזה משהו שלא קרה מאז שר הטבעות הראשון לדעתי…
    בעיני הסרט הצליח לאזן באופן מושלם בין דמיון למקור שלוחץ על כל בלוטות הנוסטלגיה לבין מספיק שוני שנותן יותר עומק לדמויות ומניעים שבסרט הראשון לא היו ברורים והופך אותו ליותר מרימייק אחד לאחד.
    כן, אמה ווטסון לא שרה באותה רמה של פייג' אוהרה, אבל היא שרה מספיק טוב לדעתי האישית.
    היה פשוט תענוג.

    5
    Galoofy, אור ענבר, , Iter Impius, פרבי ?
  22. בעיקרון אני מתעב את הרעיון להפיק בלייב קלאסיקות מצוירות

    Stam Eechad

    אבל האמת שדיסני מפתיעים אותי מחדש כל פעם. אם נתעלם מאליס בארץ הפלאות הקטסטורפלי, סינדרלה, מליפיסנט וספר הג'ונגל היו בהחלט סרטים מוצלחים שגם כיבדו את המקור.

    אולם כששמעתי שהתופעה הגיעה ליפה והחיה הרגשתי שעד כאן, כל תוספת תהרוס ותחרב את האוצר שדיסני יצרו בעבר. האמת שדי התבדתי, אחרי שחבר גרר אותי בכוח לקולנוע, אפשר לסכם שמדובר בסרט מוצלח למדי.

    מצד אחד הוא לא מחקה אחד לאחד את הסרט המקורי, מצד שני ישנם חלקים שפשוט המצויר הפך למצולם. התוספות בסיפור היו במקום ונתנו לסרט ייחודיות. שני הסרטים דומים אבל שונים, והסרט האגדי מ-91' נשמר במקומו הראוי.

    אני עדיין נגד הרעיון המטופש של להפוך קלאסיקות מצוירות לסרטי לייב-אקשן, אבל אם כבר עושים את זה, שזה יהיה כמו הסרט הזה.

    3
    אור ענבר, לפרקונית, פרבי ?

תגובות מקבילות

56
  תגובות נוספות בדף הביקורת של היפה והחיה (2017)
 

להגיב על מתן בכר לבטל

(חובה)

Optionally add an image (JPEG only)