בלקהאט
Blackhat

אדם משתחרר מהכלא על מנת לעזור לרשויות האמריקניות והסיניות ללכוד פושע סייבר מסתורי.

תאריך הפצה בארה"ב: 16/01/2015
תאריך הפצה בישראל: 26/02/2015
שילוב קטלני: אידיוטי כמו סרט אקשן של סטיבן סיגל ונפוח מחשיבות עצמית כמו סרט תיעודי מועמד לאוסקר.

14 תגובות פתח ספוילרים פתח תגובות ישנות

  1. כשחיפשתי את הסרט פה באתר

    varagor

    חשבתי לעצמי, "איך הם יכולים לקרוא לזה בעברית? פריצה ברשת? לא יכול להיות שהם פשוט יגנבו את הכותרת הגרועה מהסרט הגרוע עם הריסון פורד". ואז ראיתי את השם האמיתי.

    • הו לא, זה שונה לגמרי

      הסרט הגרוע עם האריסון פורד נקרא "פריצה ברשת".
      הסרט הזה נקרא "פירצה ברשת".
      שם ייחודי לחלוטין.

      1
      סופר סתם ?
  2. נראה שהשם העברי של הסרט שונה ל"בלקהאט"

    וזה שיפור, אבל בינתיים הסרט גם כשל בארה"ב באופן כל כך מוחלט שאני לא אתפלא אם ההפצה שלו בארץ תבוטל לגמרי.

    • בטריילר שהוקרן ביס פלנט אתמול הוא עדיין היה "פרצה ברשת"

      varagor

      ובכל מקרה, איפה השיפור פה? למי שלא מכיר את המונח ולא דובר אנגלית, לשם של הסרט אין שום משמעות.

      • השיפור הוא שזה לא נשמע זהה לסרט אחר.

        חוץ מזה, זה עדיין שם בעייתי, מאותה הסיבה שדיברתי עליה לא מזמן בהקשרים אחרים: מה זה Balkahat? זה כמו פיצה האט? לכתוב מילים לועזיות בעברית זה פתרון טוב כשמדובר בביטויים ידועים שברור איך לבטא אותם. אחרת זה מבלבל.

    • אוף, מייקל מאן זה הבמאי האהוב עלי...

      סיבלינגה

      (ל"ת)

  3. פשוט, אל.

    ליאור

    היה כל כך נוראי שיצאנו עוד לפני האמצע.

    1
    Jess R ?
  4. עצוב

    yair_ca24

    עצוב מה שקרה למייקל מאן.

  5. בזבוז זמן? ואולי כסף להפקה

    danielos59

    תאכלס, לא ציפיתי ליותר מידי, התחיל בלא מעניין, המשיך ב-לא מעניין ונגמר ב-לא מעניין.
    אקשן נחמד מאוד אבל לא יותר מזה…
    תלכו לסרטים אחרים.

  6. הסרט ה26 הטוב ביותר של השנה

    Signt and Sound פירסמו, כהרגלם, את רשימת "הסרטים הטובים של השנה" חודש לפני שהשנה טרחה להיגמר. המקום הראשון הוא "המתנקשת", סרט פסטיבלים. קרול ומקס הזועם מקום שני ושלישי. שאר הרשימה של "25 הסרטים הטובים של השנה" תגרום לרוב האנשים לגרד בראש , כאשר הבחירות המוכרות ביותר הן "איימי" (מקום 9), "מידות רעות" (מקום 10), "הקול בראש" ו"מנדרינות" (מקום 14) וכל השאר הן סרטי פסטיבלים לא מוכרים בציבור הרחב (למרות שזה עלול להשתנות עם "בנו של שאול" ו"אנומליסה").

    מה שמשעשע זה שמקום אחד מתחת ל25 – מופיע בלקהאט. אחד הסרטים הכי נקטלים של השנה על ידי מבקרים. עכשיו,להגנת הסקר – על מנת להגיע למקום ה26 צריך בסך הכל 6 מבקרים שיצביעו לך. מצד שני, בשביל להגיע למקום ה14 צריך רק 9.

    לעיון בשאר הרשימה – כאן

    • המתנקשת

      yair_ca24

      לא יודע אם סרט השנה, אבל בהחלט סרט נהדר. מאוד-מאוד איטי, כמו שהרהור צריך להיות. מתנקשת מיומנת, שקטה וחדה עומדת בפני משימה שמעמידה בפניה קונפליקט רציני בין עברה להווה. שחקנים טובים, אווירה מצויינת, והרבה סצנות מאחורי בדים או נופים, בהן המצלמה לא ממוקדת בקביעות שמדגישות בצורה מצויינת עד כמה קשה לגיבורה להתחבר למוטל עליה ולחייה בכלל. בקיצור, נהדר.

      • מאוד נהניתי מהסרט

        אבל הוא היה גם מאוד מאוד טיפשי.
        "אנחנו נלחמים!"
        "טוב, בעצם לא"
        "טוב ביי"
        "ביי"

        מה שיפה זה שזה עובד גם כתור אווירה מהורהרת לחלוטין וגם כתור רגע טיפשי ומטומטם וזה איכשהו הופך את זה ליותר מקסים.

        • מקסים

          yair_ca24

          בכללי אני חושב שחוץ מסצנת הפתיחה המעולה יש צד מאוד מקסים בסרט. כל הסצנות עם הילדים, כל העדינות שבה הסרט מועבר והיופי של המחסלת קצת מנוגדים למעשיה ולסיפור עצמו. סצנת הפתיחה מאוד חדה וברורה והצילום בשחור לבן הולם אותה לגמרי. כשנוספים גורמים נוספים למשוואה, לא הכל שחור ולבן ונוסף צד מאוד אנושי, מבולבל ובאמת די טיפשי. לא חושב שלמתנקשת ברור בכל סצנה מה היא הולכת לעשות כי הראש שלה למעשה עדיין במקלחת בהרהור ארוך שהוא למעשה כל הסרט.

  7. אהבתי את גרסת הבמאי החדשה, הסרט בכללי התיישן לטובה

    Zeev123

    מאן לקח על עצמו חלק מהאשמה בראיון לאחרונה ואמר שלא היה צריך לצלם תסריט לא מבושל כזה. התיקונים בגרסת הבמאי החדשה תורמים מאוד. בסוף הסרט אפילו קצר בדקה ורוב ההבדל הוא הזזה של סצנות, יחד עם כמה קטעים שהוחלפו באחרים. מבנה העלילה עכשיו הרבה יותר הולם את הסיפור והסגנון של מאן. יש הרבה פחות טקסט והסברים, הדמות של כריס המסוורת' נכנסת רק אחרי רבע שעה למשל. הגרסא הקולנועית לגמרי פחות טובה, אבל אני מבין עכשיו מה מיעוט המבקרים החיוביים בהגזמה ראו בה.

    עם כל התקדמות הטכנולוגיה והפחד מהאקרים שהלך וגדל, הסרט התיישן יופי. האקשן של מאן מעולה ועיצוב הסאונד שלו אדיר. אפילו אהבתי הפעם את השימוש שלו במצלמות דיגיטליות באיכויות שונות עם קצב פריימים משתנה (מה שבכלל לא עבד עליי ב"אויבי הציבור", אבל לא ראיתי אותו מ-2009 וזה לגמרי עשה חשק לתת עוד צ'אנס).

    האם עדיין יש פה רגעים מטומטמים? כן. האם הכל תמיד עובד? לא. למרות כל זה, הדביק אותי למסך לשעתיים והרעיד לי את הסלון. מותחן טוב ויעיל שבעיקר גרם לי לרצות לראות את כל מה שפספסתי ממאן.

    בכל מקרה, זמין כרגע רק בעותק פיזי בהוצאת Arrow או פיראטית. (מה שיש בנטפליקס ישראל זאת הגרסא הקולנועית והפחות מוצלחת)

    1
    אדון האופל ?
 

כתיבת תגובה

(חובה)

Optionally add an image (JPEG only)