מהיר ועצבני 10
Fast X

ווורווווםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! קאפפפפלאווווווווווווו!!!!!!!!! בוווםםםםםםםםםםםםםםםם!!!!!! וורוווםםםםםםםםםםםםםםםם!!!! ביף! ספאלט!

סרט מס' 10 בסדרת מהיר ועצבני
תאריך הפצה בארה"ב: 19/05/2023

20 תגובות פתח ספוילרים פתח תגובות ישנות

  1. מה?

    כלומר, חוסר הסבלנות פה מדהים. בעשור האחרון יצא סרט כל שנתיים, וזה היה סבבה. ועכשיו, ברצף: הובס ושואו, מהיר ועצבני 9, מהיר ועצבני 10. למה, אהבלים?
    וחוץ מזה, מי זה התסריטאי הזה? לא כריס מורגן כותב את כל הזבל הטוב הזה?

  2. ג'סטין לין כבר לא מביים

    הוא יישאר מפיק ותסריטאי (ולגבי השאלה שלי מלפני שלוש שנים כאן למעלה, כבר בפרק 9 כריס מורגן לא היה מעורב, מסתבר).

    לין הוא במאי אקשן מעולה, אבל גם ג'יימס וואן ופ. גארי גריי עשו עבודה מצויינת. מעניין את מי יביאו. חלומי האישי: גור ורבינסקי, אבל הוא לא יבזה את עצמו עם המותג הזה.

    וכבר אפשר לעדכן כאן את השחקנים. ברי לארסון כאן, משום מה.

    • מה עובר עם הקריירה של ברי.

      רנדל

      היא לא עשתה דבר ראוי לציון מאז הזכייה בחדר, ונראה שהשתקעה עמוק בתחום הפרנצייזים.

      • נראה לי מוזר, האמת. שחקנית פמיניסטית בפרנצ'ייז מצ'ואיסטי למהדרין?

        alon

        (ל"ת)

    • זה כנראה לטובה

      Beetlejuice

      מהיר ועצבני 9 היה די חסר מעוף (גם 8 בעצם).

      הכי טוב שיביאו את ג׳יימס וואן לשני הסרטים האחרונים, ואולי באמת את ורבינסקי. מסתבר שגם נולאן אוהב את הפרנצ׳ייז ואפילו טוען שטוקיו דריפט הוא הסרט הכי טוב בסדרה. בהחלט גרם לי לתהות לגבי איך יכול להיראות סרט בסדרה בבימויו.

      לפי הדיווחים נראה שגם דניאלה מלצ׳יאור הצטרפה לקאסט.

      • נולאן אוהב כל אקשן בומבסטי

        Zeev123

        הוא גם מחלק מחמאות למייקל ביי.

        לגבי מי צריך לביים את זה – עם כל האהבה הנצחית שלי לוורבינסקי, אני רוצה פה את רג'מולי. אחרי מה שהוא הראה ב-RRR, והעובדה שהסרט הצליח כל כך גם מחוץ להודו, הוא הבחירה המושלמת.

      • עד 'טנט' לא אהבתי את נולאן כבמאי אקשן

        הוא לא מאד מוצלח בקטע הזה (למעט, כאמור, 'טנט'). אז כסדרה שמה שיש לה להציע זה אקשן, הייתי מסתפק אם נולאן הוא מי שאני רוצה.

        1
        אדון האופל ?
        • אני חושב שגם לפני כן הוא הפגין כישורי אקשן, אך אין ספק שבטנט הוא הציג סט יכולות אקנשיות הכי מרשים מכל סרטיו.

          רנדל

          (למרות שאני חושב דנקרק הוא גם דוגמה טובה, אבל הרבה פעמים סרטי מלחמה משום מה לא נתפסים כאקשניים למרות שהם מפוצצים בקטעי פעולה).

          • בדיוק ההיפך

            ב'דנקרק' האקשן של המטוסים היה כמעט חסר הבנה. לא הצלחתי להבין מי רודף אחרי מי, ממש כמו שבסרטי באטמן לא הצלחתי להבין מי מכה את מי ואיפה. זה רחוק מאד מלהיות גרוע, אבל נולאן לא היה ממש טוב באקשן. עד שהגיע 'טנט'.

            • בדנקרק זה מכוון

              אחד

              כל התסריט נבנה בצורה מבלבלת ולא ברורה, כשהמטרה היא לא לספר לך סיפור אלא להכניס אותך לתוך חווית המלחמה, על כל הבלבול שמעורב בה.
              במובנים רבים דנקרק הוא לא סרט עלילתי, אלא יותר ״מיצג מלחמה״, וככזה הוא עושה עבודה מוצלחת מאוד.

              לגבי באטמן, לא זכור לי שהיה קשה להבין את האקשן, אבל מצד שני לא זכור לי הרבה מקטעי הקרבות פנים אל פנים (עד כמה שאני זוכר, גם לא היו הרבה כאלה בטרילוגיה. בכל הנוגע לרצפי אקשן, יותר זכורים לי סצינות מרדפים מקרבות פנים אל פנים).

              • אכן

                רנדל

                אני לא חושב שאקשן טוב בהכרח צריך להיות נהיר וקל להבנה, למרות שתמיד זה הסופרלטיב שנותנים לסרטי אקשן טובים. חוץ מזה אני זוכר שלא היה קשה להבין במיוחד מה מתרחש בחלק ניכר מהסרט והחלק המבלבל היה בעיקר המטוסים (אני בכל מקרה אהבתי יותר החלקים בחוף).

                • בעיניי, אקשן נהיר הוא מינימום.

                  (ל"ת)

              • הבלבול הושג היטב בסצינות הקרקע והים

                בסצינות האוויריות הוא היה מיותר.

                וגם בסצינות המרדפים בבאטמן הוא לא היה משהו.

                • בבאטמן גם בסצינות המכות אי אפשר ממש ליהנות.

                  Beetlejuice

                  ניחא, באטמן מתחיל היה מושפע מג'ייסון בורן שזה היה הסטנדרט החדשני באותה תקופה.
                  באביר האפל זה השתפר אבל לא משמעותית, ועלייתו של יש סצינה שמדגימה כמה הבימוי של הניצבים רשלנית.
                  מן הסתם נולאן לא אחראי לבימוי הניצבים וטעויות כאלה מתרחשות לא מעט אצל כולם, אבל זה סתם עוד משהו שמוסיף לאכזבה הכללית מהאקשן בסרטים שלו.

                  במובן הזה טנט בהחלט חיה מסוג אחר לחלוטין.

                  • וואו זו סצינה מביכה בטירוף.

                    רנדל

                    כל כך לא קינטית, היא מרגישה כמו צילום מאחורי הקלעים של החזרות של אנשי הפעלולים.לא אשכח את החרפה שחשתי בסיבוב השני שלי עם הסרט, כמה שנים אחרי 2012, שלא הצלחתי להבין איך עפתי עליו בצורה כזאת מוגזמת בזמנו. אבלגם הסיבוב השני היה די ממזמן וממש לא זכרתי את הסצנה הזו.
                    לפחות יש שם את סצנת הפתיחה הבונדית המגניבה.

    • והמחליף הוא לואי לטרייר הצרפתי

      אני סבבה עם זה כי לעשות אקשן הוא יודע. הוא גם עשה סיבוב אצל מארוול ב'הענק הירוק'.

      סיבה נוספת להתאמה: באחד מסרטי המשלח בבימויו היתה מכונית שקפצה בין בניינים עוד לפני שעשו את זה במהיר ועצבני 7.

      • אני בעיקר ממש ממש אהבתי

        Galoofy

        את סדרת הפריקוול שהוא עשה לדארק קריסטל בנטפליקס, אבל זה לא בדיוק פרוייקט שמרמז הרבה על התאמתו למהיר ועצבני חח.

      • יש אחלה אקשן במשלח. מניח שבחירה סבבה.

        Beetlejuice

        ומקווה שוין דיזל לא יתעלל בו יותר מדי. נשמע שלעבוד איתו זה סיוט.

  3. פתאום חשבתי לי: ניקולס קייג' צריך להיות הנבל באחד הסרטים הללו.

    alon

    יש לו כבר ניסיון בלהיות מהיר ועצבני (עקיצה ב-60 שניות, גוסט ריידר 2, מרדף עצבני – רואים, העצבני כבר שם!). והאובר אקטינג המטורלל שלו ישתלב כמו קטשופ בארוחת ילדים בסדרה הזו. שלא לדבר על כך שישמש ריענון נחוץ למשחק הכבוי של וין דיזל. החיסרון היחיד הוא שכמו עם שרליז ת'רון, הוא יגרום לי לרצות להיות בצד שלו.

    1
    יחמור פרסי ?
    • חופשי. הוא תפור על הסרטים האלה.

      Beetlejuice

      (ל"ת)

 

כתיבת תגובה

(חובה)

Optionally add an image (JPEG only)