ההוביט: מסע בלתי צפוי
The Hobbit: An Unexpected Journey

חלקו הראשון של העיבוד לספרו של ג'.ר.ר. טולקין המקדים את "שר הטבעות". סיפור הרפתקאתו הראשונה של בילבו באגינס, שבדרכו להחזיר את זהבם של הגמדים מצא את הטבעת האחת.

עמוד הסרט בחסות עידן "BS" וגלית "מיס פויקלו" זיירמן
סרט מס' 4 בסדרת שר הטבעות
אורך: 2:46
תאריך הפצה בארה"ב: 14/12/2012
תאריך הפצה בישראל: 13/12/2012
מצד אחד, הארץ התיכונה יפהפיה בדיוק כמו פעם. מצד שני, הסרט חוזר על עצמו ומרוח קשות. שווה לראות, אבל הצטיידו בסבלנות.

115 תגובות פתח ספוילרים פתח תגובות ישנות

  1. מסיבת עיתונאים ראשונה

    Arfan

    בילבו ו-13 גמדים השתתפו במסיבת עיתונאים לפני יומיים.
    איזה חמודים! חלקם אפילו לא צריכים הרבה איפור…

    http://www.3news.co.nz/The-Hobbit-media-conference–full-video/tabid/312/articleID/198020/Default.aspx

  2. ההפקה החלה באופן רישמי, ויש גם בלוג

    אין אור

    וורנר הכריזו אתמול בלילה על התחלת הפקת הסרט בניו-זילנד.
    מי שרוצה לעקוב אחר ההפקה, יכול להעזר בבלוג:
    http://www.thehobbitblog.com
    ו/או בדף הפייסבוק:
    http://www.facebook.com/TheHobbitMovie

  3. התקציב יהיה חצי מיליארד דולר??

    kaka0002
    • 500 לשתי הסרטים

      אור

      כך שבערך לסרט הזה יהיה תקציב של 250 מיליון, לא קצת, אבל בהחלט יותר הגיוני.

  4. לפי הפייסבוק של הסרט

    Zeev123

    ישוחרר טריילר ב-20.12 ב-19:00.
    זה לפי שעון ארה"ב, אז זה יהיה זמין להורדה ברביעי לפנות בוקר לפי שעון ישראל.

  5. התחלה לא מבטיחה לטכנולוגיית הצילום החדשנית של ההוביט

    http://movies.ign.com/articles/122/1223523p1.html

    http://insidemovies.ew.com/2012/04/24/cinemacon-2012-dim-reaction-to-high-def-look-of-peter-jacksons-the-hobbit/

    אני עוד שומר על אופטימיות. 10 דקות של הקרנה בסרט שודאי נמצא בתהליך פוסט פרודקשן לא מעיד על הרבה.

  6. משקפי 3D שעוצבו במיוחד לסרט

    *בדיחה על What do your elf eyes see*

    http://www.comingsoon.net/news/movienews.php?id=93171

  7. מאוד מוזר

    צחי

    מתי אמור לצאת טריילר שני? אנחנו סה"כ שלושה חודשים לפני צאת הסרט ומוזר שלא רואים יותר מדי פרסום ושיווק עד כה.

    • אנחנו בספטמבר.

      התקופה הקולנועית הכי חלשה בשנה. האולפן לא יבזבז עכשיו כסף על טריילרים שיקבלו מעט מאוד חשיפה, יחסית. סביר שאת הטריילר הבא נקבל כשיחזרו להגיע הסרטים הגדולים יותר. ניחוש: הטריילר הבא יגיע עם "ארגו", ב-12 באוקטובר, וזה ישאיר להם יותר מחודשיים של מסע פרסום מאסיבי.

      • שאלה מטומטמת

        SHABOOFI

        כמה כבר עולה לעשות טריילר?

        • אני מניח שזה לא רק המחיר של הטריילר עצמו

          אלא המחיר שצריך לשלם כדי לשדר אותו במיליון ואחד מקומות, ובמקרה שלא צופים בו מספיק אנשים, סתם שפכת כסף.
          ויותר מזה, צריך לדעת "לתפוס את הגל" של הבאזז-הייפ, לדעת מתי לקפוץ על הגל ו"לעשות את זה". אם אתה מפספס את הרכבת אז לא רק ששפכת כסף לשווא, גם איבדת הזדמנות פז ליצור באזז-הייפ, וזה גם ככה לא קל כמו שזה (אולי) נשמע.

    • פיטר ג'קסון הודיע לפני מספר דקות בפייסבוק שלו

      קסם

      שהטריילר השני ייצא השבוע לכבוד חגיגות "שבוע טולקין".

      נ.ב.
      הוא גם אמר באיזה יום בדיוק, אבל אין לי כוח לחזור לטאב השני ולהפעיל את הסרטון מחדש…

  8. האורך

    כולם כבר תהו, ובצדק, איך ספר קצר אחד יכול למלא שלושה סרטים. אם חששבתם שהדרך הפשוטה לעשות את זה היא סרטים קצרים יותר, אז פיטר ג'קסון מבהיר היום שזה לא המצב. אורכו של "ההוביט" הראשון מתוך השלושה: "נכון לעכשיו" הוא שעתיים וארבעים. זה אמנם קצר יותר מכל אחד מסרטי "שר הטבעות", אבל זה שעתיים וארבעים דקות. בשביל שליש מהסיפור. באמת שאני לא יודע במה ימלאו אותו.

    9
    lennie james, עידו הלמן, Horican, לפרקונית, אור, מאסטרפיס, דארת' צ'דר, THOR, trilliane ?
    • פרסומות?

      (ל"ת)

      2
      Horican, האיש ללא שם ?
      • זה יכול להיות מעניין

        Mr. Pink

        בילבו והגמדים חונים ללילה, מתיישבים סביב המדורה, ומוציאים הייניקן מהתרמילים.

        4
        יחמור פרסי, דארת' צ'דר, האיש ללא שם, אדון האופל ?
        • והטבעת היא מ"הבורסה לתכשיטים".

          (ל"ת)

          2
          האיש ללא שם, אדון האופל ?
    • HFR 3D?

      THOR

      בtv spot שנמצא בלינק ששלחת כתוב real 3D HFR 3D וIMAX 3D אני רגיל לאיימקס והreal 3D
      אבל מה זה HFR 3D?

      • אולי

        אורמן החמישי

        Hobbit frame rate?
        (48)

        1
        subatoi ?
        • כמעט

          נרקיס

          http://info.christiedigital.com/lp/3d-hfr
          בקצרה: Higher frame rate in 3D. או: 48fps בתלת מימד.

          1
          THOR ?
          • גם בארץ זה יהיה בHFR 3D?

            THOR

            המקרנים בארץ מסוגלים לכך?

            • אני מנחש שבארץ זה יהיה רק ב-FUCKING 3D.

              קסם

              (ל"ת)

              2
              מאסטרפיס, Kassandra ?
            • שאלה טובה.

              (ל"ת)

              1
              THOR ?
              • אנחנו חודש וחצי לפני הבכורה ועוד לא יודעים?

                BigBird

                לפי מה שהבנתי מדובר רק בשדרוג גירסאת תוכנה של המקרנים, יש איזשהן הערכות מתי נדע?
                ואם אתם שם ביס פלנט חושבים לאפשר לנו הזמנת כרטיסים מוקדמת, לכו על זה! יש לכם כבר 4 כרטיסים ביד

    • באסה; קיוויתי שהפיצול יגרום לו לרחם על קטני השלפוחית

      קטנת אמונה שכמוני…

      1
      Kassandra ?
    • לפי האתר של הBBFC

      (הארגון שנותן דירוגים לסרטים בבריטניה) הסרט יימשך 166 דקות בדיוק.
      http://www.bbfc.co.uk/releases/hobbit-unexpected-journey-2012-2

      • Approx. Running minutes

        אין אור

        זה לא בדיוק, אבל אני מניח שזה מספיק טוב.

        • לא התכוונתי שזה האורך הכי מדוייק של הסרט

          (יכול להיות שהאורך האמיתי הוא 161 דקות ו-29 שניות) התכוונתי שזה 166 דקות בדיוק כי כתוב בקישור אחר שזה 166 דקות ו-0 שניות.
          http://www.bbfc.co.uk/releases/hobbit-unexpected-journey-2012-3

    • אלוהים ישמור

      יובל המפוקס

      יש שלב שבו זה מפסיק להיות מעמיק ונהיה סתם מרוח- את השלב הזה הוא עבר כבר מזמן. ממש מזמן.

      1
      SHABOOFI ?
  9. בינתיים, בשדה התעופה בניו-זילנד

    http://cheezburger.com/6707835136

    5
    אור, עידו הלמן, יחמור פרסי, THOR, רצוּץ וּמצוּץ ?
  10. מרתון

    פקק

    האם מתארגנת הקרנה מרוכזת של כל סרטי הטבעת יחד עם ההוביט ?

    2
    gunai, BigBird ?
    • כבר הייתה שיחה על זה

      ממזר חסר כבוד

      ורד אמר שזה לא יקרה (נראה לי שזה היה בגלל האורך)

      • לא אמרתי ש*לא תהיה* הקרנה כזאת

        אמרתי ש*אנחנו* לא הולכים לעשות מרתון כזה השנה (אחרי שעשינו אותו בשנה שעברה).
        אם מישהו אחר יארגן דבר כזה, אשמח לדעת.

        2
        ממזר חסר כבוד, Beethoven ?
        • אני חשבתי לעשות בבית

          ארתור

          עם חברים אבל אם אתם רוצים לתכנן את זה לא אכפת לי לעזור, יש לי את הגרסאות המלאות לשלושת הסרטים ואפשר לנסות לדבר עם איזשהו סנימטק

  11. מקווה שזה יהיה טוב כמו שר הטבעות

    Itai

    (ל"ת)

  12. יצא כל הפסקול

    ליאור

    באתר של אמפייר,

    • ועכשיו, אותו דבר, רק עם לינק:

      http://www.empireonline.com/news/story.asp?NID=35757

      (מאיזושהי סיבה, אני לא מצליח לנגן את הקובץ על המחשב שלי. אני מקווה שלכם תהיה חוויה חיובית יותר)

      • דווקא עובד לא רע אצלי

        Kassandra

        נסה לעדכן פלאש

  13. עופר

    מישהו יודע מתי יהיה אפשר להזמין כרטיסים?

    • יס פלאנט כתבו שהחל מהערב.

      Zeev123

      בנוסף, יהיו הקרנת ברביעי בערב החל מהשעה 10.

      • איפה כתבו? נפתחה ההזמנה המוקדמת!!

        BigBird

        HFR באולם הגדול ביותר ביס פלנט רמת גן – אולם 6.
        במחיר של תלת רגיל – 47 ש"ח.
        בינתיים עלתה אופציה להזמין בתלת רגיל או בתלת HFR.
        תהיה גם אופציה להקרנה רגילה?

        הזמנתי! :)

  14. הודעה מהפייסבוק של "יס פלאנט"

    "אנחנו שמחים לעדכן אתכם כי המסע הבלתי צפוי של "ההוביט" יחל אצלנו בתאריך ה-12.12.12!!!
    המכירה המוקדמת תיפתח באתר החל מהערב,
    גם לאולם ה-LG IMAX וגם להקרנות בטכנולוגיית ה-HFR!"

    כן, אני צופה קצת עומס על האתר בערב. או כמו שאומרים, One does not simply enter the YesPlanet site when the pre-order begins.

    1
    BigBird ?
  15. ביקורת ראשונה (?) להוביט -

    Tsachi
    • ביקורת מלאה בספוילרים - ממליץ להימנע מלקרוא

      Tsachi

      אסכם לכם בשורה אחת : המבקר טוען שהסרט לא מגיע לעוצמות של "שר הטבעות" , אך בהחלט מספק את הסחורה.

      ציון : 7.9 – טוב
      אורך הסרט: 160 דק'

      1
      THOR ?
    • התפרסמו כבר עשרות ביקורות, חלקן שליליות

      (ל"ת)

  16. שמח לאיד על הביקורות

    יובל המפוקס

    בעיקרון כולם מסכימים שלסרט הזה יש אפס עלילה, והוא מהנה אם אתה אוהב לראות את הארץ התיכונה, בחיי היום יום שלה- אנשים הולכים והולכים והולכים ומדברים ומדברים ומדברים ושום דבר לא קורה. ככה זה כשלוקחים ספר של פחות מ300 עמודים (שגם הם בפני עצמם, לא ממש מספיקים לסרט, לדעתי), ועושים ממנו טרילוגיה של סרטים באורך של כמעט שלוש שעות כל אחד.

    • הממ, לא, זה לא מה שהם אומרים בכלל.

      (ל"ת)

      • אולי הגזמתי עם כולם והגזמתי עם אפס

        יובל המפוקס

        כי רוב הביקורות היו בעד הסרט, אבל הטענה העיקרית נגדו היא באמת המריחה.

        • לפחות אם מסתמכים על ההילייטים של RT:

          יובל המפוקס

          "Unless your dreams are populated by denizens of Middle Earth, endless footage of them simply talking or walking is a lot less spectacular than Peter Jackson thinks it is. "

          " There are elements in this new film that are as spectacular as much of the Rings trilogy was, but there is much that is flat-footed and tedious as well, especially in the early going. "

          " Tolkien's brisk story of intrepid little hobbit Bilbo Baggins is drawn out and diluted by dispensable trimmings better left for DVD extras. "

          "Tolkien could invent names and languages, but he couldn't create a plot at gunpoint. "

          אבל כן, נוספו יותר תגובות חיוביות מאז שכתבתי את התגובה המקורית.

  17. בינתיים הוא עומד על 70 אחוז בRT

    amitvv

    http://www.rottentomatoes.com/m/the_hobbit_an_unexpected_journey/

    מצד שני, אנשים "פשוטים", כנראה חנונים, פשוט התמוגגו מהסרט בימד"ב:
    http://www.imdb.com/title/tt0903624/reviews

    אבל לא משנה כמה ביקורות שליליות יש עליו, אני מתרגש לקראת הבכורה כמו ילדת בת מצווה בהופעה של ג'סטין ביבר.

    2
    יובל המפוקס, האשף הדגול ?
    • האנשים הפשוטים

      הלא חשוב

      נראה לי שהאנשים הפשוטים לא באמת גרים בניו זילנד ומתלהבים מהסרט, אלא שהם גרים עם ההורים שלהם באמריקה וסתם מצביעים 10 כי הם בטוחים שזה הולך להיות טוב.
      IMDb ניהיה המקור הכי לא אמין בזמן האחרון. אני פשוט אחכה לביקורת של רד.

    • אי אפשר לסמוך על IMDB בקטע הזה

      THOR

      ואתה מתכוון ילדת בת מצווש !:-P!

    • amitvv

      אני מאמין שרוב המבקרים פשוט מצפים לשר הטבעות הבא אבל הקטע שההוביט הוא ספר שונה לחלוטין משר הטבעות. הוא הרבה יותר ילדותי ושמח, וכנראה בגלל זה הרבה מהם מתאכזבים.

      • אני חושבת שהסיבה שמצפים ל"שר הטבעות" 4

        Kassandra

        היא שלפי הטריילר יש הרבה דמויות ומקומות שהופיעו אך ורק ב"שר הטבעות" ולא ב"ההוביט", ואיכשהו במקום ליצור אירועים שקרו בתקופה אחרת ולהפריד אותם לחלוטין משר הטבעות (שכרנולוגית התרחש מאוחר יותר) אז אולי הוא עשה סלט בין הספרים. אין לי מושג אם בסוף זה מה שאכן נעשה, אבל זה הרושם שהתקבל…

  18. איל

    מה הסיכוי שמתארגן איפושהו בארץ מרתון שר"ה + ההוביט?

  19. הרבה אנשים מתלהבים מהסרט

    יש כאלה שסופרים את הימים, כאלה שישנים באוהל מחוץ לקולנוע חודשים מראש….וכאלה שמתחפשים לגנדלף ורוכבים על חד-אופן ברחוב בזמן שהם מנגנים את Concerning Hobbits בחמת חלילים.

    3
    Itai, איתי z, אפרשזיף ?
    • לקראת הסוף,

      זה נראה כאילו הוא בורח מהמישהי הזאת בוורוד

  20. 3D או איימקס?

    Tsachi

    מה עדיף? לא יצא לי להיות בעבר בסרט שמוקרן באיימקס ואין לי שמץ.

    • גירסת האיימקס גם היא ב-3D.

      הבחירה היא בין איימקס לבין HFR (או 2D).

  21. ייאוש.

    לא מספיק שאני גיקית,החברים שלי לא,וגם אין לי מושג אם ללכת לאיימקס או לא כי אם כן זה ידרוש שכנוע כפול שלהם…מצד שני HRF נשמע כמו באסה.
    יש מישהו שהיה באיימקס בראשון?זה יהיה שווה את זה?רעיונות??

  22. מישהו כבר יודע מתי תצא ביקורת?

    Itai

    (ל"ת)

    1
    SHABOOFI ?
    • אני יודע. שישי על הבוקר.

      (ל"ת)

      4
      איתי שלמקוביץ, Kassandra, subatoi, gunai ?
      • ציניות?

        SHABOOFI

        (ל"ת)

        • מה פתאום ציניות?

          תשובה ישירה לחלוטין לשאלה. מה פה נשמע ציני?

          • לא יודע,

            SHABOOFI

            אולי זה לא נשמע סביר לכתוב ביקורת בשישי בבוקר, זה גם מוזר שהיה נקודה אחרי ה"יודע"… עזוב, משהו לא בסדר בי, אולי השעה… !:-P!

  23. וואו זה סרט טוב

    התגעגתי, ועכשיו לחכות שנה!
    אגב, האיימקס בפרימיירה היה HFR?
    לא הרגשתי בהבדל אם כן…
    *אולי* הסרט הכי טוב השנה

    • לא

      SHABOOFI

      אני (כמעט) בטוח שבאיימקס זה 24 פריימים לשניה

      • אתה יכול להיות בטוח. האיימקס אינו HFR.

        אדוארד נורטון

        (ל"ת)

        1
        SHABOOFI ?
  24. איך הHFR?

    THOR

    מישהו ראה את זה ככה?

    • בעייתי.

      Zeev123

      בסצינות עם התנועות המהירות, בהתחלה זה הרגיש כאילו מריצים את הסרט קדימה והיה לגמרי מוזר. אחר כך התרגלתי וזה פחות הפריע לי, אבל עדיין הרגיש לפעמים שמשהו בתמונה לא בסדר.
      זה גם מאמץ את העיניים יותר, זאת הפעם הראשונה שהעיניים הציקו לי במהלך הקרנה (ראיתי כבר סרטים ארוכים ב-3D כמו "טיטאניק" או "אווטאר" ולא הפריע לי).

    • אישית, לא סבלתי את זה

      Moosh

      אין לי דווקא בעייה מיוחדת עם תלת מימד, אבל אני לא מבין את כל עניין המעבר ל-48 פריים בשנייה.
      לפני שראיתי את הסרט יצא לי לראות טלויזיות שמציגות תמונה כזו וזה היה נראה פשוט כאילו מריצים דברים ב-fast forward, ולא גרם לתמונה להראות טוב יותר בשום צורה.

      בכל זאת, נתתי ל-HFR הזדמנות כי חשבתי שאם מצלמים מראש בצורה שמיועדת לזה, אולי זה יוצא אחרת. אז בקיצור, זה לא. חצי מהסרט עבר לי ב-fast forward, ואת כאבי הראש שאנשים מתלוננים עליהם בסרטי תלת מימד חוויתי בהקרנה הזאת לראשונה.

      אישית אין לי כל כוונה לראות סרט ב-HFR שוב בעתיד, ואני מאוד מקווה שהאדונים ג'קסון וקמרון יחזרו בהם מאותם אמרות על כך שזה העתיד של הקולנוע וכו', כי אני פשוט לא מסתדר עם תמונה כזו.

      • מפתיע...

        THOR

        חשבתי שזה לא עושה כזה הבדל.
        היום בערב אראה את זה בHFR 3D ואכתוב מה דעתי.

        1
        מאסטרפיס ?
      • בתור בעל טלוויזיה עם האפקט האמור

        אני דווקא לא סובל ממנו, להיפך, סרטים מרגישים לי יותר אמיתיים והתנועה זורמת בחדות,
        אני לא יכול לחכות לראות סרט שצולם ב-HFR.

    • מעצבן נורא

      עמרי

      כאילו מריצים את הסרט בFAST FORWARD. בסצנות מסוימות (בעיקר בהתחלה, אבל אולי זה גם כי לקראת הסוף פחות התעסקתי בזה) זה ממש בולט.

      • אני דווקא ממש אהבתי את הHFR

        THOR

        בהתחלה (כמו שהרבה אמרו) זה נראה כאילו מריצים את הסרט מהר יותר. אבל אחר כך זה הפסיק להיראות ככה וממש אהבתי את הפורמט. התמונה חדה וחלקה בהרבה, חבל שנתקעים עם תלת מימד מיותר.
        2D HFR היה הכי טוב אבל אין כזה לצערי.
        אני כבר לא יכול לחכות לסרט הבא בפורמט הזה.

  25. הרגשה של חזרה הביתה

    BigBird

    הסאונדטראק לא פחות ממדהים, הנופים מרהיבים וגולום פשוט גאוני.
    לשמחתי ציטטו הרבה משפטים בשלמותם מהספר.
    יש הרבה קריצות ונגיעות לשר הטבעות – גם בהתנהגות של דמויות, גם סצינות מאוד דומות בצילום ובתוכן, וגם מוטיבי הסאונד (מוזיקת הטבעת, הנשרים, גולום)
    כמו שהרבה טענו אכן ההתחלה טיפה ארוכה מדי, אך ברגע שהחבורה יוצאת למסע מעניין ומרהיב כל רגע.
    כמובן ששווה צפיה

    2
    גבי קוגן, marksbro ?
    • אבל העלילה...איך העלילה...?

      Kassandra

      לא ציפינו למשהו אחר מהפסקול והצילומים, בטח לא אחרי שרואים את היומן הפקה שהם שיחררו וכמות האנשים שעובדים על כל פריים בסרט.

      המשחק טוב? העלילה מחזיקה סרט למרות שלא היה יותר מדי בספר בשליש הראשון? המציאו המון חלקים שלא היו בספר? מרטין פרימן הרס את ההוביט כמו שהוא הרס את המדריך לטרמפיסט?

      סורי, אני במתח. והביקורת של רד רק מחר…

      • הקאסט מעולה עושה עבודה נפלאה

        BigBird

        מרטין פרימן מתאים בול לתפקיד של ההוביט הפחדן שלא מבין מה רוצים ממנו.
        איאן מקלן משחזר בהצלחה את גנדלף והפעם אפילו מקבל יותר מקום לצחוק – מאוד מתאים לו.
        ריצ'ארד ארמיטג' בתפקיד תורין מעולה!
        בלי לעשות ספויילר לעלילה נוספו כמובן חלקים שלא היו בספר (אלא בנספחים) ושולבו יפה מאוד פנימה, נותנים לסרט בשר מלבד לסיפור הכללי. בין היתר נוספו סצינות פלשבק רבות כדי להעצים את הסיפור ולהבנת המניע של הגמדים.
        יש דמות נבל שאם אני זוכר נכון לא היתה בספר, אבל עוד צריך לבדוק את הנושא

        סהכ מאוד מוצלח אחרי שצולחים את 45 הדקות הראשונות של ההקדמות

        3
        Kassandra, pitspesh, marksbro ?
        • הנבל המדובר מוזכר בספר אך לא מופיע בו

          BigBird

          לאחר בדיקה מתברר שהדמות כן מוזכרת בספר כחלק מסיפור הרקע של הגמדים אך לא מופיעה פיזית בסיפור עצמו.
          ג'קסון החליט להכניס אותו לעלילת הסרט כדמות הרשע התורן נגד תורין

        • !אחלה! גדול על ריצ'ארד ארמיטג'.

          נתן הופעה כבירה, אחת האהובות עליי השנה.

          • נכון!

            Arfan

            ותלונה לבעל הבלוג: למה שמו לא מצויין ברשימת השחקנים? זמן המסך שלו גדול הרבה יותר מקייט/הוגו/כריסטופר.

  26. שאלה מהירה לפני שאני יוצא

    SHABOOFI

    האם חובה לראות את כל סרטי שר הטבעות לפני שרואים את ההוביט? אני יודע שהעלילה של ההוביט קרתה לפני שר הטבעות אבל יש שם הרבה רמיזות? כי הספקתי לראות רק את הראשון.

    • יש הרבה רמיזות אבל לא חובה

      BigBird

      בוא נגיד שאם היית רוצה את שר הטבעות לפני היית אומר הרבה יותר "אה! זה מתקשר לX ודומה לY" אבל ממש לא חובה

      1
      SHABOOFI ?
  27. מישהו יודע באיזה פורמט מציגים ב-VIP?

    Kassandra

    (סינמה סיטי גלילות)
    ניסיון לברר איתם או באתר שלהם לא כל כך צלח…

    • אולם ה VIP נמצא מעל אולם מספר 1

      BigBird

      אם בודקים באתר איזו גירסא מציגה באולם 1 באותה השעה של הצגת ה VIP ניתן לדעת את סוגה.
      לדעתי הקרנה רגילה 2D

      • אבוי...

        Kassandra

        נדמה לי שאתה אכן צודק.
        והכרטיסים כבר הוזמנו :(
        מה קרה, ל-VIP המסכנים לא מגיע תלת מימד ו-HFR? העם דורש צדק חברתי /:

        • Beetlejuice

          ב-VIP זה תמיד ככה. משום מה.

  28. בסך הכל הופתעתי לטובה

    באתי עם ציפיות לא ברצפה, אבל גם לא כ"כ גבוהות. אני כן מסכים עם הביקורות לגבי המריחה, שכן קיימת, והיה אפשר להוריד אפילו 45 דקות בעריכה, אבל גם החלקים שהיה אפשר לוותר עליהם עשויים היטב ומעניינים. לכל הפחות הסרט הוא מבדר ומספק את הסחורה, ומאוד נהניתי מהHFR, למרות כאב הראש הקל.

    3
    גבי קוגן, מאסטרפיס, marksbro ?
  29. הרבה מהדמויות נעשו בCGI הפעם.. מישהו יודע למה?

    אור

    למה אחרי מתכון מושלם החליט פיטר ג'קסון לשנות את מה שהיה כל כך מוצלח בשר הטבעות?
    רוב אם לא כל דמויות האורקים והגובלינים בהוביט נעשו בCGI, בשונה משר הטבעות שם שיחקו שחקנים אמיתיים עם איפור ומסכות..

    למה?!
    לחסוך בזמן? כסף? כוח אדם?
    זה נראה פחות טוב לכל הדעות! אין בכלל שאלה בנושא! איזה סיבה יכולה להיות לבחירה שכזאת?

    למען האמת גם גולום נראה קצת מוזר בסרט.. קצת יותר.. פלסטי כזה..

    2
    גבי קוגן, Kassandra ?
  30. אני אנצור מילותיי עד הביקורת המלאה

    אבל בינתיים – נכון, סרט בהחלט בעייתי מבחינת מבנה התסריט שלו והטון שלא ברור תמיד לאיזה גיל הוא בדיוק פונה, אבל הבעיות האלה מתגמדות כל-כך ליד המעלות החיוביות של הסרט – האווירה, המשחק, הבימוי, הפסקול, הדמויות וערכי ההפקה – עד שהן נראות כמו כדור הארץ לעומת יופיטר, מגדל המים של קיבוץ מבוא רבקה לעומת בורג' חליפה וחברי להקת טול ליד המתופף הטאוויל שלהם. סרט שהוא כיף טהור, פיסת נוסטלגיה שעושה טוב על הנשמה ופשוט יצירה קולנועית סוחפת. יש בעיות, נכון, אבל זה פאקינג ספר של טולקין מעובד ע"י פיטר ג'קסון, עד כמה רע זה כבר יכל להיות?

    1
    Maayanga ?
  31. סלחו לי על השאלה הכנראה טפשית

    לפרקונית

    אבל איך אני יודעת איזו גרסה מוצגת בכל מקום?
    למשל בגת בתל אביב, כתוב ההוביט – תלת מימד. האם זה כן HFR? לא HFR? האם יש מקום כלשהו שמרכז את הפרטים האלה כך שאפשר לדעת בוודאות?

    • אם היה HFR

      ממזר חסר כבוד

      היה כתוב "HFR" או "תלת מימד HFR".
      די פשוט.

      • אבל ביס פלאנט, למשל, אין דבר כזה 'תלת מימד HFR'.

        אדון האופל

        אז האם זה אומר שאין גרסה כזו בכלל?

        גם אותי זה מבלבל. כל מה שיש להם באתר זה את 'הרגילה', 'ה-3D' וה'HFR'. אז האם גרסת התלת מימד כוללת HFR? או שאולי זו גרסת ה'HFR' שכוללת תלת מימד? או שבאמת אין דבר כזה 48 פריימים בשנייה בתלת מימד?

        • זה פשוט, גרסת הHFR כוללת תלת מימד ו-48 פריימים לשנייה.

          אור

          (ל"ת)

          1
          יעל ?
        • הייתי שם היום

          אני הזמנתי כרטיסים מהאתר שלהם, וגירסת ה HFR היא בתלת מימד בלבד.
          ואני חייב להגיד שאחרי שמתרגלים זה משפר את החוויה בכמה רמות, ואפילו הופך את התלת מימד לנסבל.

          1
          האשף הדגול ?
  32. סתם לידע

    משה

    איך זה שהסרט מופץ בישראל יום לפני ההפצה בארה"ב?

    • בכורות בארה"ב הן בימי שישי

      ובארץ הן בימי חמישי. כשמפיצים סרט בכול העולם במקביל אז תמיד יוצא שהסרט מגיע לארץ יום לפני ארה"ב.

  33. "לביקורת המלאה"?

    קסם

    לא מוביל לשום מקום…

    • נראה לי שזה רמז

      הלא חשוב

      לכך שהוא עומד לכתוב ביקורת בקרוב מאוד.
      אה זה, והוא אמר שהוא הולך לכתוב ביקורת מחר בבוקר. אבל חשבתי על זה לבד.

  34. רשמים אחרי ההקרנה

    varagor

    לא מושלם, אבל מעולה. זה נכון שההוביט לא מתקרב לרמות האפיות של שרה"ט, אבל הוא גם לא כ"כ שואף להגיע לשם. הסרט מאוד ארוך, אבל מצד שני הוא הרבה יותר הומוריסטי וקליל מקודמיו.
    ה-HFR מרגיש מאוד מאוד מוזר בהתחלה, אבל ככל שהזמן עובר, הוא נראה יותר ויותר טבעי. סצנות האקשן והנופים נראות אפיות במיוחד עם HFR ותלת מימד.

    2
    marksbro, גבי קוגן ?
  35. גרוע

    תסריט מטופש, ילדותי ודל (כמעט פאקינג שלוש שעות סרט וכל הגמדים נראים כמו אותה דמות משוכפלת, בלי אישיות ובלי סיפור רקע), אין עלילה בכלל, האפקטים משעממים ולעיתים ממש מביכים, הנופים והמוזיקה ממוחזרים משר הטבעות. שיעמום טוטאלי. ראיתי בתלת HFR וזה נתן תחושה שמדובר בפרק מתוך "סיפורי עמים". שפל חדש לפיטר ג'קסון, שבעצם מאז שיבת המלך לפני עשור לא הצליח לביים משהו מוצלח. אולי הטרילוגיה המדהימה ההיא היתה התפלקות?

  36. את הדעה על הסרט גם אני אשמור לביקורת,

    מאסטרפיס

    אבל הHFR פשוט מדהים.
    כן, בדקות הראשונות זה מבלבל את העיניים קצת ומוזר, אבל אחרי שמתרגלים – זה מדהים וחוויה.
    זז כל כך חלק וגורם להרגשה שנמצאים בתוך הסרט, והתלת מימד המעולה שהיה.
    לפי מה שראיתי, אני מסכים עם ג'קסון וקמרון – זה העתיד.

  37. תסריט שטחי , צילום ותפאורה מעולים

    yossi1976

    סהכ הכתיבה לא טובה. הסרט ארוך מדי בשעה לפחות ויחד עם זאת כתוב שטחי ולא מעניין. הדמויות לא מספיק מורכבות לסרט של שעתיים וחצי פלוס.
    התלת מימד מדהים ומוסיף לסרט שסהכ מאד בינוני בכתיבה והעריכה שלו

  38. יומן הפקה אחרון!

    קסם
  39. סטיבן פריי לא משתתף בסרט

    הדלעת המופלא

    לפי ימדב הוא יופיע בסרטים הבאים בתפקיד ראש העיר של אסגרות' עיר האגם

  40. ההוביט הכניס אותי למצב קטטוני.

    קרלובטוסי

    השבוע ראיתי שני סרטים. ההוביט המושקע ב 3D בקולנוע ו "קונטרול" (סרט שחור לבן מ 2007 העוסק בחייו הקצרים של סולן להקת ' ג'וי דוויזן' עליו השלום) . את ההוביט שכחתי אחרי כמה שעות, "קונטרול" לא יוצא לי מהראש. זאת למרות שאת ההוביט קראתי פעמיים (עברית ואנגלית).

    זה לא אומר שהעיקר זה סיפור טוב והרי ההוביט הוא סיפור לא רע בכלל. אני חושב שהשפע הויזואלי של ההוביט בעיקר כשהוא נמשך כול כך הרבה זמן הכניס אותי למצב קטטוני. זה פשוט סרט לא הגיוני.

    1
    פיטר גבריאל ?
    • לייק על שראית את קונטרול

      פיטר גבריאל

      עוד לא יצא לי לראות אותו, האמת… ולמזלי המוח שלי לא נאלץ להתמודד באותו שבוע עם שני סרטים כל כך שונים זה מזה כמו אלה, אז בינתיים נשאר לי החיוך מההוביט.

      • לנה

        לגמרי, יצאתי מחוייכת מאוד מההוביט.

        'קונטרול' מעולה, משאיר רושם חזק. אי אפשר להשוות שני סרטים כ"כ שונים, סך הכל באתי להינות ב'הוביט' וזה מה שהיה. התלת מימד HFR היה מעולה, מרוח בהתחלה אבל לוקח זמן להתרגל אחר כך היה בסדר גמור ומאוד מרשים.
        היו גם קטעים מצחיקים, אהבתי את הסצינה עם הטרולים לדוגמא כל הקהל צחק באולם.

        סצינת הסיום השאירה טעם של עוד.

        וזאת בלי ספויילרים של ממש

        1
        פיטר גבריאל ?
  41. רואה את הסרט שוב בyes vod

    נורבוסט

    ולמרות הכל הוא מחזיק מעמד יפה. אני חושב שהרגעים בהם הסרט ממש זורח הם אלו בהם הוא לא לוקח את עצמו ממש ברצינות והופך לרגע למיני מחזמר ברוח הילדותיות של הספר המקורי, כמו למשל בסצינת השיר במטבח.

    1
    Adam ?

תגובות מקבילות

340
  תגובות נוספות בדף הביקורת של ההוביט: מסע בלתי צפוי
 

להגיב על אורמן החמישי לבטל

(חובה)

Optionally add an image (JPEG only)