מולאן (2020)
Mulan (2020)

רימייק לייב אקשן לסרט המצויר.

תאריך הפצה בארה"ב: 21/08/2020

46 תגובות פתח ספוילרים פתח תגובות ישנות

  1. הייתי מת לראות את ג׳ט לי בתפקיד מולאן.

    לא

    (כמו גם ד"א בתפקיד שמגר בן ענת – "ויך את פלשתים שש מאות איש במלמד הבקר")

    1
    Morin ?
  2. קריאות להחרמת הסרט מצד תושבי הונג קונג, אחרי שהכוכבת הביעה תמיכה בשוטרים בגל המחאות שנערך זה-מכבר

    https://edition.cnn.com/2019/08/16/asia/china-mulan-actor-protests-intl-hnk-trnd/index.html
    עד כמה זה יהיה רלבנטי בעוד יותר מחצי שנה כשהסרט יצא (ואפילו אם יהיה רלבנטי, עד כמה חרם של תושבי הונג קונג יכול באמת לפגוע בסרט) – לא ברור.

    1
    יהונתן צוריה ?
    • יש אינספור סלבריטאיים סיניים ששיתפו פוסטים דומים ב-weibo

      אורית

      כאלה שהם אפילו במקור מהונג קונג או טאוויאן אבל עובדים בסין. כל כמה זמן יש פוסט כזה שמתייחס ל"סין השלמה" או פרופוגנדה כזו או אחרת וכולם משתפים אותו. קשה הרבה פעמים לדעת אם הם באמת תומכים במסר או חשים לחץ (ישיר או לא) ליישר קו. כמובן שזה לגיטימי לגמרי לבקר אותה על דבר כזה וייתכן שהיא באמת תומכת במסר הזה אבל חשוב להבין את המצב. חוץ מזה, לפי מה שהבנתי היא די מלכה בסין ודבר כזה רק מביא לה עוד יותר תמיכה מצד הסינים.
      חרם של תושבי הונג קונג אולי לא ישפיע יותר מדי אבל מה זה יעשה ליחסי הציבור של הסרט? בכל זאת יש עוד אנשים בעולם שאכפת להם וזה לא סתם עוד סרט סיני, זה מולאן, זה דיסני!

  3. טריילר מלא

    Nate

    כעיבוד לסרט המצויר, הסרט שונה לגמרי.
    אך כעיבוד לאגדה הסינית, נראה מעניין ביותר.
    יש כמה רפרנסים לסרט המצויר (המנגינה, כמה משפטים), אבל לא יותר מזה.
    נראה ברמה הרבה יותר ייחודית משאר עיבודי הלייב-אקשן של דיסני.
    הבימוי והצילום נראים מעולה.

    https://www.youtube.com/watch?v=KK8FHdFluOQ

    1
    lazarobbie ?
    • מעניין שעל פי ימד"ב, זה יהיה העיבוד המצולם החמישי לסיפור של מולאן

      בסין צולמו ארבעה עיבודים, המוקדם שבהם הוא מ-1927 והאחרון מ-2009.

  4. אז דיסני החליטו לוותר על ההפצה

    nir
    • לא מדויק

      הם החליטו לשחרר, ואיפה שיש בתי קולנוע יש, ואיפה שיש דיסני פלוס אז בדיסני פלוס.

      דומה אבל שונה.

      1
      אור ענבר ?
      • אם כן, נותרה שאלת התאריך

        פלוני

        האם הסרט ייצא בדיסניפלוס ובקולנוע באותו יום (לפי הכתבה, 4 בספטמבר) או שלקולנוע הם משאירים את התאריך של 21 באוגוסט?

    • וואו

      בלובלו

      יש הסבר להחלטה הזאת? בהתחשב בזה שהתקציב לסרט הזה ענק והוא היה אמור להיות שובר קופות רציני.
      והאם נראה עוד אולפנים משחררים את הבלוקבאסטרים שלהם בצורה הזאת?

      • העולם לא הולך להפתח בקרוב

        מישי

        מניחה שעדיף לגלגל עכשיו כסף ולהרוויח פחות מהצפי בלי קורונה, מאשר להקפיא את ההכנסות לעוד חצי שנה.
        זה כבר די ברור שלא יהיו פתיחות רציניות לפני שיהיה חיסון, ודי ברור שבמקרה הטוב החיסון יגיע אלינו בסוף השנה (טראמפ מנסה לדלג על שלב 3 כדי להביא את החיסון לפני הבחירות, מקווה שהמהלך לא יקרה כי זה מפחיד מאוד)
        הקורונה אינה רק סיכון הדבקה שמחזיק את צפון אמריקה ואירופה די סגורות. כל העולם נכנס למיתון כלכלי בגלל הסגרים, במדינות שלא היו בהם סגרים, כמות החולים והמתים מטורפת- גם בהן יהיה מיתון רציני. עוד כמה אסונות נפלו על חלקים משמעותיים בעולם. אפריקה ואסיה עברו בחודשים האחרונים מכת ארבה משמעותית, וגם כמה טייפונים מטורפים שפירקו ערים שלמות, למשל. הבלגן העולמי הביא גם לא מעט בלגנים מדיניים (ישראל, אוקראינה, רוסיה, ברזיל למשל)
        הכל ביחד הופך את ההמתנה ליום שאחרי הסגר ללא משתלמת. מה גם, שאני מניחה שלדיסני יש בקנה עוד כמה סרטים ויש גבול לכמה הם יחכו עם ההפקות הבאות.

        1
        Galoofy ?
        • כן, אני בדיוק הגעתי לשלב

          Galoofy

          שאני מקבלת את זה שאני פשוט לא הולכת לראות סרטים בקולנוע בתקופה הקרובה.

          יש לי מנוי חופשי חודשי לקולנוע, והחזקתי אותו בחיים עד עכשיו (כבר,וואו, חצי שנה) כי הייתה לי איזשהי תקווה שהמצב ישתפר תוך כמה חודשים, ומתוך רצון לתמוך ברשת בתי הקולנוע החביבה עליי…. היום החלטתי סוף סוף שהגיע הזמן לבטל אותו.

          הקולנוע פה אמנם פתוח כרגע, אבל באופן אישי אני פשוט לא מרגישה מספיק בטוחה להיכנס לחלל סגור עם זרים לשעתיים. בנוסף לזה היצע הסרטים יישאר ככל הנראה דליל כל עוד ארה״ב לא משתלטת על המגיפה (וזה לא נראה באופק).

          אני מניחה שיש סרטים שזה לא כלכלי עבורם לצאת ב-VOD ויעדיפו לחכות, אבל כל מי שלא יכול לדחות בשנה ויותר את היציאה יחפש אלטרנטיבות שזמינות כבר היום. מעניין אילו מטקטיקות החירום האלה יישארו בשטח גם אחרי שהקורונה תהיה מאחורינו (בתקווה כמה שיותר מהר).

          1
          Morin ?
      • אני חושבת שזה בלון ניסוי

        mip

        זה סרט מספיק גדול ועם מספיק הייפ כדי לבדוק האם אפשר להרוויח סכומים משמעותיים גם בעולם הקורונה.
        חשוב לציין שהצפייה בדיסני פלוס היא בתשלום נוסף של 30$ (לא הגזימו בכלל..)
        ועדיף להם להמר על סרט אחד כדי לתכנן אסטרטגיה להמשך הדרך מאשר להמשיך בקפאון.

        • כמי שהתלונן על המחיר בעבר

          השתכנעתי שהם צודקים: אין להם דרך להקפיד על כמה אנשים "צופים" בכל צפייה (בטח אם מדובר במשהו דמוי רכישה ולא השכרה, או השכרה של יותר מ-48 שעות), ובילוי משפחתי אמריקאי בקולנוע עולה, אני מניח, באזור ה-120 שקל (הורה + 2 ילדים בממוצע).

          עכשיו, כמובן אפשר לדבר על ההבדלים המהותיים באיכות ההקרנה (טלוויזיה מול קולנוע) אבל אם (וזה בהחלט אם) החישוב הוא "כמה עולה כרטיס בבית", אז זה חישוב הגיוני… שדופק לחלוטין את כל הרווקים והזוגות הצעירים.

          1
          יצחק בארי ?
          • תראה

            mip

            אני לא חושבת שזה צריך לעלות כמו כרטיס יחיד (שלמיטב ידיעתי עולה בין 7-10$ כתלות במקום, אבל אולי אני טועה). אבל 30$ זה ממש מוגזם). 15-20$ הייתי מבינה. (וצריך לזכור שבמחיר הזה הם לא מתחלקים ברווחים עם בתי הקולנוע…)

            • אה, כן, אני בגדול נגד 30 דולר

              אני חושב שעשרים דולר היה מחיר סביר בהרבה, אבל הבנתי שיש משהו בעסקה של מולאן ש"שווה" יותר, אז אולי (כנראה לא) זה מצדיק את הפער.

              בכל מקרה, מעניין לראות את כל בלוני הניסוי האלה של הקורונה ומה הם יצליח ומה לא.

  5. תפורסם ביקורת מלאה?

    כאן מעיין

    אם הייתה ביקורת הייתי יודעת שלא לבזבז את זמני על הזוועה הזאת… תזהירו אחרים!

    • אני לא חושב שתפורסם בקרוב

      או לפחות עד שנבין מה המצב הסופי עם בתי הקולנוע. אם נגלה שבתי הקולנוע חוזרים בקרוב לחיינו, ו"מולאן" איתם – זה מרגיש קצת בזבוז לכתוב אותה לפני לקהל שמיועד לחובבי VPN ואנשי הרב-טורנט.

    • סרט של דיסני. למה ציפית פה בדיוק?

      ריקלין

      (ל"ת)

      • הרימייק ל'אלאדין' היה מצוין

        והביקורות מחו"ל גם לא ממש קוטלות את 'מולאן'. הבה תשאיר לנו, האנשים הפשוטים, ליהנות מ"סרטים של דיסני".

        1
        אדון האופל ?
        • תהנהה ממה שאתה רוצה.

          ריקלין

          בעיניי זה מכונה משומנת היטב שמוציאה מוצרים באיכות טובה אך חסרי קלוריות ונשמה שאמורות להדסיק אץ הישבנים לכיסא ולהוציא את המזומנים מהארנקים ותו לא…

          • אדרבא, אפילו ואתה צודק, איך "באיכות טובה" שלך מסביר את "לבזבז זמני על הזוועה הזאת"?

            שלמקו GRAS

            (ל"ת)

          • אני חובבת דיסני מאד

            כאן מעיין

            ומאד נהנית מהמצויירים שלהם ולא סובלת מהחידושים (מיותר בעיניי, אבל מוכנה להנות באופן חד פעמי). לסרט הזה אין שום קשר לדיסני או לסרט המקורי. יש מישהי בשם מולאן שהולכת לצבא במקום אבא שלה. פה מסתיים כל קשר לסרט. הוסיפו/ הורידו/ שינו דמויות, דיאלוגים, עלילות, לוקיישנים ובאיזה שהוא שלב זה סוטה לחלוטין מהמקור והופך למשהו אחר לגמרי. ואין אף לא שיר אחד!
            אז פשוט תגידו שרציתם לעשות סרט אומנויות לחימה וזהו.

            1
            זוהר אורבך ?
            • יכול להיות שהם פשוט לא כיוונו לרימייק של הסרט המצויר?

              יכול להיות שהם פשוט רצו ליצור גרסה חדשה לגמרי למיתוס שעליו התבסס הסרט ההוא ולרכב בדרך על המותג של הסרט המצוייר שהאולפן כבר הוציא. מבחינה מסחרית יש בזה היגיון: דיסני בונים היום חזק על השוק הסיני, ובסין לא התלהבו מהסרט המצויר בלשון המעטה (מעבר לעובדה שהממשלה הסינית חיבלה בהפצה שם בגלל גורמים לא קשורים, הקהל במדינה לא אהב את הפרשנות שהסרט נתן למיתוס בכלל).

              1
              Morin ?
            • ולמי ש(עוד) לא ראה את הסרט:

              פלוני

              מה מהמצויר כן הגיע לסרט הנוכחי, בסופו של דבר?

              • תגובה שמכילה ספוילר למולאן רימייק מאת כאן מעיין
                • תגובה שמכילה ספוילר מאת שפן הלוח
                  • לגמרי צחקתי על זה ביני לבין עצמי

                    כאן מעיין

                    אבל אז צפיתי בסרט והפסקתי לצחוק.

            • אני סקרנית

              מישי

              אמרו לי שהסיפור של מולאן מבוסס על משהו (הסטורי? אגדה?) ושדיסני מאוד שינו את סיפור המקור. יתכן שהחזירו אותו בסרט לייב אקשן להיות נאמן יותר למקור?

      • הטרולים של האתר הזה נהיים פחות ופחות מובנים משנה לשנה.

        שנאוצר

        (ל"ת)

        • אבל חלקם חוזרים אחרי חמש שנים!

          (ל"ת)

          • מה הכוונה?

            ריקלין

            (ל"ת)

  6. פשוט גרוע

    בלובלו

    בתור מעריץ רציני של הסרט המצוייר, אני שמחתי שראיתי בטריילרים שלא מנסים לחקות אותו, מולאן זה סיפור עם מלא גרסאות שונות ועדיף להביא לנו גרסא שלא ראינו מאשר לעשות את אותו דבר אבל הרבה פחות טוב (מלך האריות)
    אחרי שראיתי את הסרט אני מבין שהיה עדיף חיקוי של המצוייר כי אז לפחות היינו שומעים את השירים המצויינים.

    שום דבר לא עובד בסרט הזה, הוא משעמם מהשנייה הראשונה עד לאחרונה, שום דמות מעניינת שום סצנות קרב טובות, באמת כלום. לא ברור לי על מה הוציאו פה 200 מיליון דולר ועוד יותר לא ברור לי על מה הציון היחסית טוב שלו ברוטן, לפחות דעת הקהל תואמת לשלי.
    מזל שהוא לא יצא לקולנוע כי לבזבז עליו יציאה מהבית היה מאוד מבאס.

    1
    Yonshuf ?
  7. ככה צריכים לחדש את סרטי דיסני!

    Jaguar

    זה לא סרט מושלם, ויש לו בעיות. אבל הוא סרט טוב, והרבה יותר מעניין מהזוועות שדיסני הביאו לנו בעבר כמו החידוש להיפה והחיה או מלך האריות. יש פה טייק שונה מהסרט המצוייר, ולא תרגישו כאילו אתם רואים את אותו הסרט רק פחות טוב (מלך האריות).
    כן, בעסה שאין שירים (המוזיקה מופיעה קצת ברקע אבל לא מספיק לדעתי), והוא לוקח את עצמו ברצינות מדי. אבל חוץ מזה הנופים משגעים, העלילה לא מרגישה שנמתחת סתם (היפה והחיה), והשחקנית הראשית עושה עבודה טובה מאוד.
    מה שכן, הכוריאוגרפיה של הקרבות מעולה, וקטעי האקשן והמלחמה טובים יותר מהסרט המקורי. עבודת בימוי טובה מאוד. בקיצור, ניצלו את המעבר מאנימציה לצילום בדיוק איך שצריך.

    יש שינויים בסרט ובדמויות, אבל בניגוד לעיבודי עבר זה לא מרגיש שדוחפים מסרים בגרון, אלא שזה נעשה באופן טבעי ומתאים. כן, זה סיפור מסגרת פמיניסטי ומעצים גם ככה, אז מסרים מסויימים הם צפויים ומתקבלים בברכה, אבל השינויים האחרים לא הפריעו בכלל ודיסני נמנעו מלהתעכב מדי על מנת לתת הרצאות למה הם החליפו דברים.

    עם אלאדין, שגם הביא משהו שונה לשולחן, זה העיבוד הכי מוצלח של דיסני עד עכשיו לדעתי.

    1
    אדון האופל ?
    • רק רוצה לציין

      שזאת הביקורת החיובית הראשונה שראיתי בארץ עד כה ממישהו על הסרט. מכיוון שאתה בעצם עם רגל בארה"ב, שם הסרט מתקבל יותר יאה, מעניין אם יש משהו בסרט הזה שקשור לפערי התרבות הארה"בים-ישראלים.

      2
      אור ענבר, חתול ?
      • לא, אלה לא פערי תרבות.

        Jaguar

        גם אני וגם מתן ציינו את הנקודות החיוביות והשליליות בסרט והן כמעט חופפות. אני חושב שההרגשה החיובית הכוללת שלי מהסרט נובעת מזה שלא יצאתי בתחושה שבזבזתי זמן על סרט שכבר ראיתי והוא פשוט פחות טוב. היפה והחיה גרם לי להרגיש שאני רואה את הסרט המקורי, אבל בהילוך איטי, וסיימתי אותו מאוכזב מאוד ובלי שום ציפיות לחידושים העתידיים של דיסני. מולאן פשוט הפתיע אותי לטובה (למרות שאני מרגיש שאני מסכים לגמרי עם שתי הביקורות השליליות מתחתי) בגלל שבעצם ראיתי סרט שונה – גם אם פחות טוב – מהסרט המקורי.

        1
        מישי ?
        • כלומר, יכול להיות שהתכוונת להישמע פחות נלהב משנשמעת

          אבל מתן למטה קרא לסרט "בזבוז זמן" והדבר היחיד שהוא חשב לציין זה התלבושות ו"כמה שוטים יפים". אתה פרגנת להרבה יותר דברים תוך כדי שימוש בשמות תואר כמו "מעולה", "טובים יותר מהסרט המקורי", וכו' (אמרת שהסרט עצמו יותר גרוע, אני מודע, אבל כן דברים מסוימים).

          יכול להיות שזה באמת לא פערי תרבות, כמובן, או תגובה שלא הבנתי כמו שצריך – אבל התגובה שלך נשמעה נלהבת אחרי ים של תגובות מצד בערך כל מי שמסביבי שנוטות יותר לכיוון "בזבוז זמן" ופחות לכיוון "ככה צריכים לחדש".

  8. בזבוז זמן

    אני שמח שזה לא עוד מקרה של קופי-פייסט למצויר, כי באמת שאין טעם. אבל קצת אחרי ההתחלה, אפשר להבין למה ויתרו על מושו ושירים בעיבוד הזה: הם היו מאוד מנוגדים לטון, שהוא "כיף? מה זה כיף?". וזה לא שלא קיימים הרבה סרטי מלחמה רציניים מוצלחים. אבל שום דבר פה לא מפצה על המחסור בכיף.

    אם כבר, ההפך. לא אספיילר, אבל מולאן מקבלת שינוי משמעותי ולא טוב. אף אחת מהדמויות האחרות לא מעניינות במיוחד. הקרבות ערוכים באופן מוזר ולא זורם (כולל שימושים אקראיים בסיבובי מצלמה "מאגניבים" שממש לא עובדים ומסיחים את הדעת). יש כמה וכמה שורות קלישאתיות שהייתי יכול להגיד ביחד עם הדמויות. ובגדול, זה פשוט משעמם.

    בצד החיובי כן אציין את התלבושות, ופה ושם יש כמה שוטים יפים. מדי פעם מתנגנת ברקע מוזיקה של אחד השירים מהמצוייר, אבל זה נראה לי כמו טיזינג אכזרי לאלו שצופים בסרט בדיסני+: "זוכרים את הסרט המוצלח ההוא שיכלתם לראות אבל במקום זה הוצאתם 30$ על השטות הזאת?"

    בקיצור, Dishonor to us all.

    1
    Yonshuf ?
    • יש הרגשה שדיסני נתקעו קצת עם הרימייקים האלה

      Chwomp

      אם הם מנסים להיות נאמנים למקור – יוצא להם סרט מיותר כי המקור הוא קלאסיקה (מלך האריות", "היפה והחיה")
      אם הם מנסים לחדש ולפתור בעיות – יוצא להם משהו שמחמיץ לגמרי את הכוונה המקורית ("מולאן", "אלאדין")

      אולי עדיף שיישארו וינסו ליצור סרטים חדשים במקום למחזר את הקודמים.
      נו, לפחות יש כמה שנים לפני שהרימייק לייב-אקשן של "לשבור את הקרח" יגיע אלינו.

  9. תגובה שמכילה ספוילר מאת עידן אחר
  10. סתם סרט עם דברים שמתרחשים בו

    כן, בכל סרט יש דברים שמתרחשים. אבל כאן יש *רק* דברים שמתרחשים.
    אין תהליך פנימי, אין קו שמאחד את העלילה, אין דיאלוגים שנונים, אין דמויות מעניינות. סתם קורה אירוע א' ואז אירוע ב' ואז אירוע ג' בלי היגיון או אפילו הרגשה שעבר זמן כלשהו ביניהם.
    יש ניסיון כלשהו להחדיר פיתוח דמות (בלשון יחיד), משמעות ומסר לתוך הסרט, אבל הוא מסתכם בכמה שורות דיאלוג ודמויות שמשנות את דעתן באופן שרירותי כי זה מה שהסרט צריך. כאילו מישהו אמר ברגע האחרון "רגע, קראתי ב'איך לכתוב תסריט ב-90 יום' שצריך להכניס את הרכיבים האלה לסרט. אהה… מישהו יודע איך עושים את זה?", והתשובות שהוא קיבל נעו בין "הא?" ל"אין לי מושג, אבל כמה מסובך זה כבר יכול להיות?
    יש בסרט רכיבים נחמדים. למשל, הדמות של המכשפה הלוחמת מעולה ברמת הסניידר-טריילר (נראית מגניבה על המסך), האקשן בסדר, האפקטים טובים, העיצוב של הסטים והתלבושות טוב מאוד.
    נהנתי בסצינות מסויימות, אבל לטעמי הן לא מצדיקות את שאר חלקי הסרט התפלים וחסרי ההיגיון. מי שלא מחפש יצירה קולנועית אלא סתם סרט לשרוף שעתיים במהלך הסגר אולי יהנה.

  11. בין הרימייקים היותר טובים של דיסני (לא שזה אומר הרבה)

    אדון האופל

    אני מצטרף ליגואר ומסכים עם כל מה שהוא אמר. לא, הסרט לא מתוחכם או עמוק או מרגש במיוחד. אבל הוא בהחלט מהנה ולא מרגיש כמו שידור חוזר של הסרט המקורי. כל השינויים היו מאוד מבורכים בעיניי. גם לא היה *כזה* הרבה שינויים כמו שכולם מציינים. אז החליפו את השם של ההונים לרואהנים, אז מה? גם למולאן החליפו את השם, אגב (את השם משפחה שלה החליפו, ליתר דיוק). לא הייתי מחשיב את זה כשינוי. לא מעט סצינות מהסרט המקורי חוזרות פה (המפולת שלגים, החץ שצריך להוריד מהעץ וכו' רק שהם מוצגים באופן מעט שונה המתאים את עצמו לעובדה שלא מדובר בסרט מצויר ולאווירה של הסרט. והוא לרוב עושה זאת מעולה) והסיפור בכלליותו דומה. לצבא הרעים ניתן טיפה יותר עומק (אם זה לא היה בלוקבסטר גנרי הייתי דורש ממנו להתעמק בהם אף יותר כי פוטנציאל לא היה חסר שם אבל לא חשבתי שבסרט דיסני לכל המשפחה מהסוג הזה יעשו זאת וזה בסדר), היו כמה דמויות שהחליפו תפקידים אבל הכל הגיוני ומסתדר יפה עם האווירה הריאליסטית יותר של הסרט.

    עבודת הבימוי של ניקי קארו טובה מאוד. האקשן מבוים נהדר (מהמצלמה המסתובבת נהניתי דווקא) והכוריאוגרפיה מרשימה ביותר. נעימת הנושא שהולחנה עבור הסרט יפהפיה, התלבושות והסטים מוצלחים (מלבד הכפר של מולאן שנראה כאילו יצא מהצגת תיאטרון ולא מסרט הוליוודי) והסיפור באופן כללי נחמד ומבדר.

    יש לי הרבה בעיות עם הסרט, זה נכון. החל בויזואליה המקרטעת בחלקים ועד ההומור הלא קיים שבו. היית מציין את ההתחלה המזורזת תסריטאית והעריכה המביכה ממש בחלק מהסצינות. כל אלה קיימים ומפריעים. ובהחלט הייתי שמח לעיבוד אחר של הסיפור עם תסריט יותר רציני ואנושי ואווירה אחרת לגמרי. אבל באתי לסרט בידיעה שזה רימייק של דיסני. אני לא מחפש שיהיה קשר בינו לבין המקורי מלבד סיפור מסגרת דומה וכמה קריצות חביבות, ואת זה הוא מספק. אני רוצה אקשן טוב ומבדר, ואת זה יש. אני רוצה הפקה מושקעת שכיף להסתכל עליה, וגם את זה לרוב יש. לא ציפיתי למשהו מאתגר שכלית או לסרט שדורש ממני יותר מדי וזה בדיוק מה שזה. בידור קליל ונחמד שעושה טוב על הנשמה לשעתיים שלו. הוא לא מתקרב לקרסוליו של הסרט המצויר בשום אופן, וזה בסדר.

    אולי הגיע הזמן לסקר הרימייקים של דיסני? נראלי שיעבור הרבה זמן עד שייצא עוד אחד כזה ודווקא יכול להיות מעניין לקרוא דיונים בנושא (מה אנשים מעדיפים, היצמדות למקור? שינויים קלים? או כשלוקחים את הסיפור למחוזות אחרים לגמרי?).

    • יעבור זמן עד שאעשה שוב סקר דיסני כלשהו

      אבל זה לא רעיון רע, אם כי אני לא בטוח שבאמת אכפת לי מזהות המנצח.

      • זה לא אומר שאכפת לי יותר מדי מהסרטים

        אדון האופל

        אבל זהות המנצח כן מאוד מסקרנת כי אין קונצנזוס כלשהו לגבי הכי טוב מהסרטים. כל אחד מהם קיבל ביקורות מאוד חלוקות בדעתן מה שיוביל, לדעתי, לדיונים מעניינים גם.

        • אני לא בטוח

          כלומר, אפשרי שיהיו כמה מחנות מפתיעים, אבל נראה לי שעבור רוב האנשים מדובר בשק סרטים בינוניים-במקרה-הטוב, ואז שאלת "מה הסרט הכי בסדר" היא.. פחות מלהיבה.

          2
          שופל, אור ענבר ?
  12. איזה סרט משמים

    Yonshuf

    כבר בתחילת הסרט בסצינה בה מולאן הילדה רודפת אחרי תרנגולת, שוברת דברים ומביכה את הוריה, הבנתי כמה מביך וחלול הסרט הזה הולך להיות.
    זה נראה כאילו התסריטאים והבמאית עבדו לפי מדריך להפקת סרטים לכל המשפחה מהדורת 2019 שאיזה חליפה בדיסני כתב, כשחלק מהדמויות כמו האם והשדכנית, הוקצנו והופשטו לכדי גיחוך.

    האירוניה היא שזה ממש מאפיין את התרבות הסינית העכשווית – ראוותנית, ילדותית וללא רוחניות אמיתית.

תגובות מקבילות

15
  תגובות נוספות בדף הביקורת של מולאן (2020)
 

להגיב על mip לבטל

(חובה)

Optionally add an image (JPEG only)