ספיידרמן: ממד העכביש
Spider-Man: Into the Spider-Verse

ספיידרמן ממשיך לעשות כל מה שעכביש יכול לעשות. אבל באנימציה.

תאריך הפצה בארה"ב: 14/12/2018
תאריך הפצה בישראל: 13/12/2018

116 תגובות פתח ספוילרים פתח תגובות ישנות

  1. ג'אנקנימציה בסרט של ספיידרמן?!

    זה נראה נורא.

    • אתה צוחק?

      הטיזר מדהים, שופע חדשנות ומלא סטייל. לא זכור לי סגנון אנימציה כזה בסרט עתיר תקציב. מי יודע, אולי אולפני סוני בכל זאת יודעים מה הם עושים?

      2
      idoma98, יואב ?
    • מסכים, ממש לא התחברתי

      נראה כמו קטעי מעבר ממשחקי וידאו של תחילת העשור הקודם.

  2. למה? פשוט למה?

    Wonder

    אחרי צפייה של שנים בסדרות אנימציה מכל הסגנונות, אני פשוט לא מבינה למה אולפנים עשירים בתקציב מתעקשים לייצר דברים כאלה. אולי זה נוח למשחקי וידאו, אבל לסרטים שלמים זה מוזר. זאת גם לא אנימציה חדשנית או מרהיבה שמצדיקה סרט, שזה עוד יותר מדכדך. גם לא ברור לי למה בזמן שהוא התנשף בטריילר גם הבניינים זזו, זה לא GoPro.

    1
    trilliane ?
    • היו עוד סרטי אנימציה בתקציב גדול של גיבורי על?

      אלדו ריין

      כמעט הכל היה להפצה ביתית אם לא טועה.

      • ובכן, טכנית יש כמה

        "משפחת סופר-על", "ביג הירו 6", "מגהמיינד", "קפטן תחתונים", "צבי הנינג'ה" ו-"לגו באטמן". אני מניח אבל שהכוונה לגיבורי מארבל / DC שלא עברו דיסניפיקציה (או לגופיקציה), ובמקרה הזה "באטמן: מסכת התעתועים" יצא כמדומני לקולנוע. זה היה ב-93 ולא מצאתי ראיה לסרט נוסף.

        קצת מוזר כל הסיפור הזה. הקהל הרי אוהב סרטי אנימציה כמו שהוא אוהב גיבורי-על של מארבל / DC, אז איך זה שרק עכשיו נעשה שילוב עתיר תקציב של השניים?

        (אגב, יהיה מצחיק אם "ספיידרמן" שוב יפתח בעקבותיו גל חדש של סרטים)

        1
        חתול ?
        • כן זה

          אלדו ריין

          שים לב שקהל היעד העיקרי של רוב הסרטים שהזכרת הוא ילדים, שלא כמו הסרט הנ"ל, שנראה שקהל היעד העיקרי שלו הם חובבי קומיקס\ ספיידרמן.

        • מיני אוף-טופיק

          אלון

          התחלתי להתעניין בקומיקס לאחרונה (הייתי מצפה שכל סרטי גיבורי העל יעשו לי את ההפך, אבל נופ). עם מה כדאי לי להתחיל? עדיפות לאפל ואיכותי:)

      • אני מעדיף את השאלה "למה לא?"

        חגי

        במיוחד לאור העובדה שדי.סי כבר שנים מפיקים סרטים ממש לא רעים באנימציה קלאסית (הגרסה המצוירת של "יחידת המתאבדים" למשל, שלא רואה ממטר את הגרסה המצולמת).

        1
        עידו ?
        • הגרסה המצוירת היא Batman: Assault on Arkham?

          (ל"ת)

  3. אין לי מושג מה עובר עליכם

    האנימציה נראית פנטסטית. אולי זה מיוחד וקצת שונה מהנורמה, אבל להגיד שזה לא נראה טוב זו קפיצה גדולה ולא הגיונית. זו אנימציה חלקה ויפה שמתאימה מאוד לגיבור כמו ספיידרמן שעף בין בניינים על קורים. כבר לא יכול לחכות לראות את הסרט המלא.

    2
    רם קיץ, FiShai ?
  4. נראה מדהים

    אורדון

    ואוו זה בא בהפתעה

  5. באנימציה ועם מילר ולורד על התסריט.

    שלמקו GRAS

    (ל"ת)

  6. נראה איום ונורא

    זו שהוטרדה

    אנימציה מוזרה. פסקול על סף הגזעני. גיבור דרג ב. מרגיש כמו מסחטת כסף. אני אוותר.

  7. טריילר #2

    • זה נראה ממש טוב

      Aldo raine

      גם מבחינת הסרט עצמו, וגם מבחינת האנימציה. היא אמנם לא חלקה וקצת רובוטית, ואין פה ממש ירידה לפרטים הקטנים, אבל השוטים בטריילר הזה ממש יפים. כל השוטים בעיר עם אורות הניאון מאוד טובים, והתאורה (השוט עם הרכבת בעיקר) ואיך שהיא משתקפת במים ןכדו עובדת ממש טוב. גם האלמנטים הקומיקסים מצויינים. אולי האנימטורים לא עבדו על זה המון כמו שעושים בדיסני, אבל לאיש שעיצב את הסצנות יש ראייה מצויינת של, ובכן, איך לעצב סצנות.

      • כן, אבל הלוואי שיוסיפו כמה פריימים לשנייה

        Happy Port

        (ל"ת)

    • ממשיך להיראות מבטיח

      יואב

      השוט של הנפילה עוצר נשימה

  8. ניקולס קייג'?

    מסתבר שניקולס קייג' מצטרף לקאסט, ויתרום את קולו לגרסה של פיטר פרקר מיקום מקביל נוסף (אפשר לקרוא עוד על הדמות כאן). בהתחשב בכך שהוא גם הקול של סופרמן בסרט האנימציה של "הטיטאנים הצעירים", האם ניקולס קייג' עושה הסבת מקצוע לדיבוב?

    1
    יהונתן צוריה ?
  9. למעשה הסרט כבר יצא בארץ

    אן

    והוא מעולה.

  10. אני בעצם הראשון לומר כמה הסרט הזה מדהים?

    Beetlejuice

    (ל"ת)

    1
    sillywabbit ?
    • טוב, הסרט יוצא רשמית רק בסוף השבוע.

      אז זה לא כזה מטורף.

      • מה זאת אומרת? הוא כבר מוקרן.

        אדם קלין אורון

        (ל"ת)

        • אלה היו טרום בכורות לקראת חנוכה

          מחר וברביעי, למשל, הוא לא יוקרן.

          • זה לא למשל.

            אדם קלין אורון

            *רק* מחר וברביעי הוא לא מוקרן.

            • לא רק זה

              Beetlejuice

              צפיתי בסרט בירושלים באנגלית בהקרנת צהריים והאולם היה מפוצץ. כולל בחברה צעירים ומבוגרים שבאו בלי ילדים. כנראה שהמצב בגוש דן היה זהה. אז זה לא שאנשים לא היו מודעים לזה שהסרט יוצא.
              בכל אופן, סתם התפלאתי שאני הראשון שטרם להגיב כאן משהו בתום הצפייה, זה הכל.

            • זה למשל

              בתור אחת ההוכחות לכך שההקרנות שהיו היו לפני היציאה הרשמית.
              (אם כבר מדקדקים..)

              • מה זו יציאה רשמית?

                אדם קלין אורון

                אם הסרט מוקרן בין 4 ל-6 הקרנות ביום בכל קולנוע משמעותי בארץ במשך שבוע, מה בדיוק לא רשמי בזה?
                טרום בכורה זה משהו שקורה פעם או פעמיים, לא הקרנות מסחריות שמתחרות עם כל סרט אחר שמוצג בקולנוע.

                כן, אני מבין שיש פה איזשהו ניסוח של מפיצים שנובע מסיבות חוקיות או אחרות – אבל, בפועל, הסרט הזה יצא לאקרנים בארץ בשבוע שעבר.

      • רשמית - הוא יצא בישראל שבוע לפני בגלל חנוכה.

        Beetlejuice

        כמו שאקווהמן יצא בסין 3 שבועות לפני מועד ההקרנה. אז קשה לומר שבסין הסרט לא יצא רשמית.

  11. סרט נפלא! איך עושים כזה??

    פרשדונה

    יש לי הרבה סופרלטיבים לשפוך עליו, אז אשתדל לרסן את עצמי- אבל אם היתה הקרנה מיד אחרי זו שיצאתי ממנה יש מצב שהייתי הולך שוב.

    בתור התחלה- האנימציה מטריפה. כל כך מרענן ומרגש לראות אנימציית תלת מימד שנוטה לכיוון הרבה יותר קרטוני ופחות ריאליסטי וחלק, ומדגישה את הקומיקסיות שבחומר המקור. ויותר מזה- משתמשת בטניקה של תלת מימד באופן שלא מנסה לזייף מציאות אלא להדגיש לי את הטכניקה עצמה- אין טשטוש של דברים שהם לא בפוקוס, אלא הכפלה ושקיפות כמו במשקפי תלת מימד, היחס לתנועתיות עצמה היא כמו של סטופ מושן מקוטע יותר עם סימני פיסוק- אלה דברים שמשויכים עדיין לעולם האנימציה האמנותית יותר סגנון דייויד אוריילי, ומשמח שאולפן אנימציה גדול ובינלאומי הנחית את העקרונות הויזואליים האלה במיינסטרים. עיצובי דמויות נעים בין הקארטוניות הקלה לכבדה- והסרט מכיל את זה בלי בעיה.

    רק התענוג הויזואלי היה שווה את המחיר אבל הוא מגובה בסרט שכתוב, מבוים ומשוחק מצויין.

    באוונג'רז האחרון רציתי כבר לכבות את המסך אחרי השליש הראשון, כי לא יכולתי לעמוד יותר בתחושת אינסוף השטויות והבלאגן. הסרט הזה של ספיידרמן מפוצץ בדמויות והתרחשות אבל היא כל כך זורמת ויחסי העומק בין הדמויות הוא כל כך היררכי ומסודר שזה זרם והחליק.

    זה הרגיש שאפתני בלי להיות יומרני, שילוב מעורר התפעלות של קומדיה ואקשן עם קמצוץ מדוייק של דרמה, ואפילו שראיתי לפני פחות משנה סרט מוצלח מאוד של ספיידרמן, זה עורר בי עניין ואכפתיות כלפי שני ספיידרמנים חדשים! מה? הכיצד?

    מבחינתי הסרט הזה אוכל בלי מלח 70% מסרטי גיבורי העל שראיתי עד כה. ממליץ מאוד!

    1
    SpaceBunn ?
    • לא רק שהסרט קומיקסי - הוא אפילו מרהיב יותר מהקומיקס המקורי

      Beetlejuice

      של מיילס מוראלס. וזאת חתיכת מחמאה, כי המאיירת שלו שרה פיקלי היא אחת הטובות בתחום.

  12. ואו איזה אוברייטד

    סילפן

    אנשים באינטרנט כותבים על זה שמדובר בסרט הטוב של השנה, סרט הספיידרמן הטוב אי פעם, אחד מהסרטים האנימציה וגיבורי העל הטובים אי פעם. אתם רציניים?

    הבדיחות נחמדות והסטייל מגניב, אבל מבחינת סיפור הוא היה מאוד יבש. זה מריח כמו דדפול, כביכול סרט ז'אנרי שאפשר לקחת ברצינות אבל רוב ההצלחה שלו נובעת מהמאפיינים הפרודיים ביצירה. אין שם באמת איזה ניסיון ליצוק חוויה שאפשר לקחת ברצינות.

    לא יודע, אולי בגלל האנימציה לאנשים יותר קל לספוג את כל ההומור והסטייל המוגזם ועדיין להרגיש שהמטענים הרגשיים עובדים. לא יודע, אני לא הרגשתי את זה בכלל.

    כאילו, אני לא אומר שלא נהניתי. בסך הכל סרט סבבה, שכן מנסה קצת לרענן את הז'אנר..ועל זה אני מעריך אותו, אבל הסיפור לא כל כך שכנע אותי.

    הדבר הכי טוב בסרט זה העגיל בגבה של גוון סטייסי.

    • Beetlejuice

      א. כן, "אנחנו" מאד רציניים לגבי זה שזה סרט הספיידר-מן הכי טוב. זה הסרט הכי נאמן לקומיקס מכולם, והצוות התמודד יפה עם המעבר למדיום אחר. בשבילי לא צריך יותר.
      ב. "חוויה שאפשר לקחת ברצינות". למה שתקח ברצינות חוויה שמציגה לך חזיר שקיבל את הכוחות של ספיידר-מן?

      • אני לא חושב שאתה מבין כל כך את המושג "לקחת סרט ברצינות"

        סילפן

        הכוונה שלי היא לא בהשעיית הספק. למשל, מאד מקס מציג עולם מאוד פנטסיוני ושטחי, אבל אני כן מסוגל לקחת את הנושאים, את פיתוח הדמויות בצורה רצינית כי הוא לא מתייחס לעצמו, כי אין שימוש מוגזם בסטייל או בהומור.

        כי כשנוח לספיידרמן מימד העכביש, הוא כן מנסה לגרום לך לקחת את זה ברצינות. יש שם סיפור מאוד רגשי ומאוד אינדיוודואלי מאחורי הכל. אבל אני אישית לא יכול לעשות "אוף" בכל פעם שהוא משנה גישה. זה נראה לי רמאות.

      • הכוונה שלי היא

        סילפן

        שאם ישפטו את העלילה של הסרט, את הדמויות, את הסצינות לפי אמות מידה של סרט לייב אקשן (כי אחרי הכל, אתם כן משווים ביניהם) אתם תבינו שהסרט הזה הוא מאוד ילדותי ודל ברוב הבחינות.

        • למה שתשפוט את זה בסטנדרטים של לייב אקשן?

          Beetlejuice

          הגישה שלך לא הגיונית בעליל.
          זה סרט אנימציה שמעבד בצורה מאד ישירה אלמנטים קומיקסיים שלא היו עובדים בלייב אקשן. אפשר לחגוג אותו בתור הישג מרשים במה שהוא מנסה לעשות, או שאפשר לומר שלא התחברת וזה לא בשבילך. אבל לא הגיוני לשפוט את זה באותם קרטריונים ששופטים סרטי ספיידרמן אחרים.

          1
          Roy ?
  13. התרגום המעצבן

    סילפן

    משום מה החליטה לתרגם את "leap of faith" ל"אמונה עיוורת". לעוד מישהו זה ממש הציק?

    • איך אתה היית מתרגם? "קפיצה של אמונה" זה לא תרגום, זו פעולה מילונית

      אילנטש

      (ל"ת)

  14. מי שראה - זה מתאים לילדים?

    Kassandra

    ראיתי שילדים צריכים להגיע בליווי הורה..תהיתי אם זה מפחיד או משהו כזה.

    • מתאים בעיקרון לילדים

      אבל יש כמה סצנות ואויבים שיתכן, לדעתי, כי ילדים עד גיל 7 ימצאו אותם כמפחידים.

    • יש כמה jump scares באדיבות נבל שנקרא פראולר.

      Beetlejuice

      פלוס, וזה חלק יותר רציני כנראה, יש רצח בסרט. לא און סקרין – אבל יש.

  15. סרט הספיידרמן הכי טוב מאז... ומעולם?

    אחכה שההייפ ידעך כדי להחליט סופית, אבל בחיי שזו חוויה וויזואלית (וקולית) יוצאת מגדר הרגיל. הנרטיב המוצלח הוא בונוס, כמו גם הדמויות הנהדרות (ברובן) וההומור החינני אך לא over the top (חבל שהטריילרים הרסו את רוב הבדיחות הטובות). יחד עם משחק הוידאו שיצא השנה, סוני מוכיחים כי הם בכל זאת יודעים מה לעשות עם הדמות. זה מהסרטים האלה שאני רוצה עותק בלו-ריי שלו על המדף כבר אתמול.

    תגובה מפורטת יותר אפרסם בביקורת ש(אם)תעלה.

    יש אגב סצנה אחרי הכתוביות. האם היא שווה את ההמתנה או לא תלויה בתשובה לשאלה אם אהבתם את סצנת הפוסט קרדיט ב-"ראלף שובר את האינטרנט".

    1
    עידו ?
    • לא יודע לגבי ביקורת

      אבל כן יעלה בקרוב סקר, שם תוכל לבחור בו כסרט הספיידרמן הטוב ביותר (או באחד אחר, אם תתחרט פתאום עד אז).

      1
      Aldo raine ?
    • בהחלט סרט הספיידרמן הכי טוב אי פעם.

      Beetlejuice

      בגדול אני רואה את זה ככה:
      סרטי סם ריימי היו הישג מרשים ופריצת דרך בתחום האפקטים ומה שאפשר לעשות על המסך הגדול, אבל הם היו קמפיים מדי וזאת הסיבה שהיום הם לא מחזיקים. אלא אם צופים בהם מלכתחילה כבי מוביז. זאת אגב גם הדרך לצפות בבאטמן של טים ברטון שבזמנו נחשב לאפל ובוגר, והיום מתחילים להבין שזה היה בי מובי מלכתחילה.
      את סרטיו של מארק ווב קשה יותר לשפוט בגלל שמעולם לא ראינו את החלק השלישי בטרילוגיה. פלוס אורסי וקורצמן חירבו באופן טוטאלי את התסריט של הסרט השני וכך נוצר סרט שמבוים היטב עם שחקנים מצוינים, אבל עלילה נוראית. דווקא אמייזינג ספיידרמן הראשון היה מעולה – כמו סרטי ריימי רק בלי הקאמפ ועם גישת האינדי המרעננת והרגישה של ווב. אבל זה לנצח יזכר ככישלון בגלל הסרט השני וביטול הפרויקט.
      הומקאמינג לעומת זאת, הוא סרט טוב בפני עצמו אבל הוא לא סרט ספיידרמן מהסיבה הפשוטה שנעדרים ממנו רוב האלמנטים שהופכים את ספיידרמן והעולם שלו למה שהם. אין פלאש תומפסון בריון, אין הדוד בן, אין עקומת למידה עצמית אלא הסתמכות על הגאדג'טים של סטארק, אין גוון או מרי ג'יין, אין את האהבה לצילום, אין את הדיילי ביוגל וג'יי ג'ונה וכו' וכו'.
      ממד העכביש קולע לכל מה שאני רציתי שסרט של ספיידרמן יקלע: אקשן מעולה, הומור מצוין ונאמנות למקור שממנה נגזרת גם הכתיבה הטובה, כי ממד העכביש מבוסס על שני קומיקסים מאד טובים של ספיידרמן והוא מעבד אותם יפה מאד. מאד פשוט מבחינתי.

      • אני אוהב לתת לטרילוגיה של ריימי יותר קרדיט ממה שנותנים לה

        זה לא רק האפקטים: הוא יצר סרט-קומיקס, לא רק סרט שמבוסס על קומיקס.
        שנים לפני שהסרטים הללו הפכו לסרטי בלוקבאסטר שיש בהם גיבורי-על, רק בלי תחושה שהם באו ממקור קומיקסי, או (כמו למשל ה-MCU) מודעים וגאים בחומר המקור אך נוסחתיים, מחוּשבים, בלי מעוף ונטולי תחושה של סכנה אמיתית — היה פה ריימי אחד שלקח חוברות קומיקס ליד ושאל 'איך אני הופך את זה לסרט?'. שאל, ועשה; על שלל המונטאז'ים, המעברונים, הקריינוּת, ההקצנות והאקשן, ועם אלמנטים של אימה (כי ריימי איש של אימה) וכן, קמפ. כי ספיידרמן זה קמפ.

        1
        הפונז ?
        • נכון, ספיידרמן זה קמפ. ובכללי קומיקס זה קמפ.

          Beetlejuice

          אז ברור שיצירה נאמנה למקור תהיה קמפית לפחות קצת. אבל אני לא אוהב את הקמפ של ריימי ואת הסגנון שלו. ראיתי כל כל הרבה סרטים שלו ולא אהבתי כלום. אני מרגיש שהוא הולך רחוק מדי עם הקמפ, בניגוד לאיטרציות אחרות של ספיידרמן שאני אוהב.
          פלוס, אני ממש שמח שהוא ירד מלביים את הסרט של שם הרוח.

        • נכון, ספיידרמן זה קמפ. ובכללי קומיקס זה קמפ.

          Beetlejuice

          אז ברור שיצירה נאמנה למקור תהיה קמפית לפחות קצת. אבל אני לא אוהב את הקמפ של ריימי ואת הסגנון שלו. ראיתי כל כל הרבה סרטים שלו ולא אהבתי כלום. אני מרגיש שהוא הולך רחוק מדי עם הקמפ, בניגוד לאיטרציות אחרות של ספיידרמן שאני אוהב.
          פלוס, אני ממש שמח שהוא ירד מלביים את הסרט של שם הרוח.

    • תעלה ביקורת.

  16. סרט מדהים לחלוטין.

    Maximize

    מעבר לעובדה שאני משתוקק כבר המון זמן לסרט שיהווה בסיס מושקע (או לפחות יתחיל להתוות את הקווים המנחים) לספיידרוורס, האנימציה מטורפת, ההומור בא בדיוק במקום, יש רעננות מבחינת "סוף סוף לקבל סרט ספיידרמן עם קטעי אקשן שהם אקשן טהור, עם ההפרדה מתי אפשר להכניס הומור והתבדחות בין לבין". זה סרט מקור על ההתהוות של אחת מגרסאות הספיידרמן המוצלחות ביותר שיש לטעמי, מיילס מוראלס הוא איש עכביש מושלם (ואחלה של ורסיה לWeb Warriors).
    בדר"כ בז'אנר הזה ממהרים לקבוע ספינים וסיקוולים עוד לפני שיודעים את ההצלחה הכוללת, הפעם זה כנראה השתלם להם בגדול להתחיל לתכנן לא פחות מסיקוול ושלושה ספינים (אחד מהם אמור להתרכז בספיידרוומן/ספיידרגוון למיטב הבנתי).

    ייתכן שסוני סוף סוף הבינו איך ליצור סרט ספיידי מוצלח?

  17. מצחיק, מרגש, צבעוני וכיפי.

    אלון

    כמו כן, סצינת אחרי-הקרדיטים מחכה ממש בסוף, והיא לא יותר מבדיחה, אבל בדיחה מבריקה.

    • תגובה שמכילה ספוילר מאת Piper
      • תגובה שמכילה ספוילר מאת Beetlejuice
        • תגובה שמכילה ספוילר מאת Piper
  18. שבירת שיא

    יחמור פרסי

    הסרט הזה שבר עבורי שיא צפייה, אבל הכוונה לחווית הצפייה ולא לסרט עצמו (שהיה מצוין, אבל אין לי באמת מה להוסיף על מה שכבר נאמר כאן).
    בשורה מאחורי ישבה משפחה שכל הסרט דיברו בטלפונים, או התלוננו על הסרט (או על החיים) ובגדול מאד הרעישו. אבל זה כמובן לא מיוחד בכלל ואפילו כמעט שיגרתי בקולנועים מסויימים. מה שבאמת היה חדש ולא ייאמן הוא שהם הביאו איתם ילד בן כשנתיים לקולנוע (הצגה שמסתיימת בעשר בלילה). הסרט עצמו הוא הרי סערת חושים אחת גדולה עם אנימציה מטורפת ותזזיתית והרבה רעש, והילד המסכן בכה כמעט כל הסרט.
    היה נורא. גם כי זה כמובן מאד הפריע, אבל בעיקר כי ריחמתי על הילד.

  19. נראה לי שהשתשניצקליינתם

    אילנטש

    מזמן לא צחקתי כל כך.
    כמובן, בחלק שהסרט מנסה להטיף ל"תאמין בעצמך אז תוכל הכל" נאלצתי לכבות את השכל – אבל שלל הרפרנסים (לא, אני לא קורא קומיקס, בכלל) והסצנת-אחרי-הכתוביות שממש פוצצה אותי בסיום היו… נפלאים. בעיקרון לקחתי את הבת שלי (8.5) לסרט. בבירור אני נהניתי הרבה יותר ממנה.

    • אם כולם (או הרוב המוחץ) באתר אוהבים את הסרט, מה ההשתשניצקלייניות?

      (ל"ת)

      • אתה חייב לי חמש דקות מחיי על הנסיון להגות את המילה האחרונה שבהודעה שלך

        יצחק בארי

        (ל"ת)

        • שיט, עכשיו אני מבין שזה בעצם השתניצקלייניות.

          כמו כן, חמש דקות? סבבה : אל תראה "Bird Karma" בעמוד של הסרטים הקצרים לאוסקר. (לא שהוא נורא, אבל הוא בהחלט לא מאוד נחוץ)

          • כי עכשיו זה הרבה יותר קל...

            יצחק בארי

            וברצינות משועשעת: איך המושג שניצקליין עוד לא אושר על ידי האקדמיה העברית ללשון?

            • אני חייב להתוודות

              הפונז

              ליד העבודה שלי יש מזללה בשם 'שניצליין', ובכל פעם שאנחנו שם אצלי בראש היא תמיד עם 'ק'.

              6
              שלמקו GRAS, שופל, three, Morin, lazarobbie, לבה קפואה ?
          • אני מבקש, בלי תחרויות השתניצקלה למרחק.

            (ל"ת)

            2
            יחמור פרסי, לבה קפואה ?

תגובות מקבילות

58
  תגובות נוספות בדף הביקורת של ספיידרמן: ממד העכביש
 

להגיב על שנאוצר לבטל

(חובה)