הבנים
The Boys

חבורת אנשים יוצאת להיאבק בקבוצת גיבורי-על מושחתים ואנכיים.

תאריך הפצה בארה"ב: 26/07/2019

71 תגובות פתח ספוילרים פתח תגובות ישנות

  1. סיימתי לצפות בכל הפרקים ביום אחד

    פה לרגע

    טובה מאוד, מפתיעה, כיפית, מטרידה, אלימה (מאוד מאוד גרפית, ראו הוזהרתם), הקצב והמשחק טובים. מומלץ!

  2. אורן

    סדרה ממש מעולה. מבחינת הז'אנר היא יותר סדרת פשע מכל דבר אחר, עם נגיעות קומדיה ממש מצחיקות. אמנם אם חושבים לעומק העלילה לא הכי הגיונית (בכל זאת קומיקס) אבל הביצוע משכיח את זה. במרכז העולם יש את השבעה, מעין גרסא מקבילה לליגת הצדק, והתאגיד המרושע שמאחוריהם. העלילה מסופרת משתי נקודות מבט – יואי, שבתחילת הסדרה חברתו נהרגת בתאונה על ידי אחד מהשבעה ומצטרף לצוות של "הבנים" (באנגלית זה נשמע יותר טוב) במטרה לנקום את מותה, ואנני, מצטרפת חדשה לשבעה (שמאוד מזכירה את שרה מישל גלר בצעירותה) שמתחילה את הסדרה כנערה תמימה אבל עוברת סדרת התפכחויות מהירה.

    החוזק הגדול של הסדרה הוא בנקודת המבט המוסרית המאוד אפורה שלה. בילי, המנהיג של חבורת הבנים, היה יכול בקלות להיות רשע קומיקס בעולם אחר. המעמקים, הגרסא המקבילה של אקווהמן, מתחיל את הסדרה כדמות אכזרית אבל מסיים אותה כמי שיש לרחם עליו. אפילו מדלן, הפנים של התאגיד המרושע, אמנם דמות רעה לכל דבר אבל המוטיבציה העיקרית שלה היא להתקדם בעבודה, ובעוד שבחייה הפרטים היא אמא יחידנית מסורה. בכלל, הסדרה עושה בחירה לא שגרתית ושמה שלוש נשים מבוגרות בתור הדמויות שמייצגות את שלוש הקצוות של הממסד – התאגיד, זו שרוצה להפיל אותו, וזאת שמייצגת את רשויות המדינה. רק הומלנדר, המקבילה של סופרמן, הוא היחיד שממש עונה להגדרה של נבל, והמוטיבציה שלו היא החלק הכי לא ברור.

    והחלק הישראלי – לא ראיתי את תומר קאפון בשום דבר אחר, אבל כאן הוא עושה עבודה טובה בתור צרפתי עם תחביב של אלימות נגד גיבורי על, בתפקיד די מרכזי. מבחינה תמטית אגב הדמות שלו מהדהדת את המסר שבעוד שהשבעה מייצגים את החלום האמריקאי, החבורה שמתנגדת להם כוללת בריטי, צרפתי ובחור שחור, מייצגים את הזרות לחלום הזה.

    1
    לואן ?
  3. סדרה מעולה שמצליחה לחדש משהו בז'אנר גיבורי העל

    בלובלו

    איזה הפתעה נעימה, מצליחה לרגש לדכא לזעזע ולהצחיק בו זמנית והכי חשוב מצליחה להזרים דם חדש לז'אנר הלעוס של גיבורי העל.

    הדמויות כתובות ומשוחקות נהדר, תומר קאפון מפתיע לטובה וקארל אורבן נהדר כהרגלו.
    אבל מעל כולם עומד אנתוני סטאר שמשחק בצורה מופתית דמות שבקלות יכלה להיות מגוחכת ומעצבנת אבל בגילומו היא הדמות הכי טובה בסדרה.

  4. תגובה שמכילה ספוילר לספויילרים לא משמעותיים מאת שופל
    • יענו, שאלת ה"מה היה קלארק קנט עושה בעולם עם זיהוי פנים"?

      שלמקו GRAS

      (ל"ת)

      • אפילו לא

        שופל

        להוציא את סטארלייט, החדשה שעדיין בטוחה שעם ג'ינס ובלי קשת בשיער היא בלתי ניתנת לזיהוי, רוב האחרים לא מסתובבים כמעט בלבוש אזרחי. לא צריך להתאמץ לזהות אותם אם הם בתלבושת רשמית 99% מהזמן.

    • בקשר להתחמקות מתחת לראדאר הציבורי

      esh

      דווקא זה דבר שקיים היום: הרבה דברים מאוד לא נחמדים נעשים ע"י כל מיני אנשים שחלקם מאוד מפורסמים (או פשוט בעלי שררה). מערכת השתקה המבוססת על פיצוי והפחדה קיימת היום ועובדת די טוב. לעיתים הפוקוס הציבורי פשוט לא שם באותו הזמן וזה פשוט חולף. לרוב כסף והסכם NDA חותמים את העניין.

      פה ושם יש מצבים יוצאי דופן: קמפיין ה"גם אני" יוצא דופן בכך שהוציא לאור מעשים של אנשים מאוד מפורסמים: וזה רק מה שאנו יודעים. לקח שנים לחשוף זמרים שהחזיקו הרמון של ילדות מתחת לגיל הסכמה (גם בארץ וגם בחול – ויש כמה דוגמאות) ולא כולם משלמים את המחיר, מפורסמים שתועדו מכים בני זוג ללא האשמה\הרשעה, שחקן קולנוע גזען מורשע בניסיון לרצח (כמעט ללא עונש) והמשיך כרגיל, מיליארדר שמקרים עלו רק כשרץ לנשיאות וכו'. שוב, אלו דוגמאות שיצאו.

      בסדרה (אין ספויילרים) מדגישים את הנושא ואף מראים כי פה ושם הם מתועדים ע"י עוברי אורח. אף כועסים כאשר הם "שוברים דמות" בפומבי. בסדרה מראים, כמו שקורה בחיים, שרוב הדברים הבעייתיים נעשים מאחורי דלתיים סגורות, הרבה פעמים במקומות שנוצרו לשם כך. אני מסכים שבעידן שלנו יותר קשה להסתיר דברים, אבל זה עדיין קיים. ויש גם אנשים שלא מעוניינים לראות.

      1
      Galoofy ?
      • תגובה שמכילה ספוילר לספויילרים כלליים ומשהו שהיה בטריילר מאת שופל
        • אוקי. מקבל חלקית

          esh

          מקבל את הדוגמא של A-TRAIN מהבחינה של נראות והעדר עדויות (הקטע בטריילר). למרות שהיו דברים מעולם.
          דווקא שאר הדוגמאות הן סבירות לחלוטין. לא הבנתי שאף אחד לא מוציא כביסה מלוכלכת בכלל, הבנתי שזה פשוט לא נפוץ.
          אם נקח שוב את הדוגמאות שנתתי – האישה שדיברה על דונאלד טראמפ עשתה זאת כאשר שילמו לה החזר על הפרת NDA (מאה אלף אם אני זוכר נכון). רוב המקרים הם לא לאור היום.

          דווקא הראו כיצד "מענישים" את המעמקים על הטרדה מינית בהדחה מהשבעה והעברתו לאוהיו. ואילצו אותו להתוודות. הייתה גם הדוגמה בה העיפו את ה"מרסר" על סחר במניות לפי מידע פנימי. אני דווקא אוהב שהראו שמי שסרח בכסף הוענש קשות יותר ממי שסרח בהטרדה.

          בקשר להערצה, אם תשימי לב לתגובות מעריצים למקרים של אייל גולן, אר קלי ומייקל ג'קסון, ובמיוחד לכמה שנים נדרשו למקרים הללו להתפרסם (למרות שהיו שמועות, אך הן לא פגמו ביום יום). אלו מקרים של פעולות סדרתיות ומספר רב של נפגעים. לא מקרה פה ושם.

          סמכי עליי, מגיב אנונימי ברשת, כשאומר לך שאת לא מתארת לעצמך כמה סיפורי מקרים זוועתיים לא רואים אור יום כי הקורבנות לא פוצים פה (מסיבות מובנות ולגיטימיות). וזה עוד לפני שמישהו מוודא, בגזר או מקל, שלא ידברו.

          • אני מרגיש שאני מגן על הסדרה יותר מדי

            esh

            אולי אני גם לא זוכר נכון. אבל ההערות שלי הן כלליות לעולם בו אנו חיים עכשיו: יש יותר שקיפות מאי פעם בהיסטוריה האנושית, אבל עדיין לא ניתן להניח שהכל יתגלה בסוף (וגם אם כן, טיימינג זה חשוב). לכן אני מקבל בקלות כשמראים שיש ניסיונות הסתרה מכוונים. אני לא מדבר על קונספירציות רחבות היקף, אלא דווקא הצנעת פשעים ובעיות לא נעימים באופן קבוע. במובן הזה החברה בסדרה לא שונה מארגוני אמרגנים (ייצוג שחקנים) גדולים וחברות לניהול משברים.

            1
            איצ׳י ?
            • אני סומכת על כל המגיבים האנונימיים ברשת !(-;!

              שופל

              ואנחנו בהחלט מסכימים שיש הרבה מאוד דברים שלא יוצאים לאור ושככל שיש לאדם או ארגון יותר כסף וכוח הוא יכול לגרום לסיטואציות לא נוחות להעלם ביתר קלות. פשוט בסדרה לקחו את זה צעד אחד מעבר לגבול הסיספונד שלי.

              1
              esh ?
  5. רק רציתי להגיד שזה מאוד מבלבל

    שיצאו במקביל שתי סדרות שנקראות "הבנים" ו"הנערים". זה לא עוזר שאין שום קשר ביניהן.

    4
    יצחק בארי, שופל, lazarobbie, הפונז ?
    • ואם כבר הזכרת את הסדרה הזו (our boys)

      Aldo raine

      אפשר לבקש שיהיה לה דף סדרה?

  6. איתי

    עזבו עכשיו את היו זמנים בהוליווד, תשכחו את דיסני…
    קחו שקית דוריטוס (אני לא נכנע לפרדיגמה של פופקורן) או כמה שקיות של דוריטוס, הוא בעצם הרבה שקיות של דוריטוס.
    תדליקו את המחשב (שכנראה דלוק כי אתם קוראים את זה) ותתחילו לראות.
    בעוד כמה שעות אחרי שתסיימו תודו לי בטירוף, כשי תוכלו לתת לי -איך לא?- דוריטוס!

    עכשיו ברצינות. זאת בין הסדרות הכי טובות שנעשו, זה אשכרה גאונות צרופה, לא יודע מי אלו הבמאים האלו ולא אכפת לי שהילד מהחוש השישי שלא דפק לעצמו את החיים כמו מקולי קאלקין מופיע שם או שסת' רוגן עושה סדרה על בלק נואר אבל הם גאונים.
    אם לא ראיתם אני מקנא בכם שיש לכם את האפשרות לחוות את היצירת אומנות הזאת בפעם הראשונה.
    אם כן ראיתם אני גאה בזה שהמין האנושי הגיע לרמה כל כך גבוהה שהוא צריך סדרות כאלו בשביל לספק את רצונו, למה אנחנו לא יכולים לראות את שכחו אותי בבית בלופים ולשתוק (חיח, בדיחה שנייה על מקולי קאלקין).

    לכו לראות, יש הרבה יצירות אומנות אבל אין הרבה יצירות אומנות טובות.

  7. תגובה שמכילה ספוילר מאת איתי
  8. טריילר לעונה הבאה

    esh

    https://youtu.be/WYnSEW4sXrk
    הוא די ראשוני. הטריילרים לעונה הראשונה היו נהדרים…

  9. איזה סדרה מעולה!

    Galoofy

    התחלתי לראות אותה לפני יומיים בערב, בלי הרבה רקע או יותר מדי עניין, ונשארתי ערה עד שש בבוקר לסיים אותה בבינג׳ מטורף. פשוט חווית צפייה מהנה, מרעננת וכיפית ברמות. והבונוס? לגלות שהעונה הבאה מתחילה אוטוטו ולא צריך לחכות יותר מדי. אה, ושכבר עובדים על העונה השלישית.

    שאפו לאמאזון שנתנו אור ירוק לסדרה הזו. אם היא הייתה בנטפליקס אולי היו לה אחוזי צפייה יותר גבוהים, אבל מרגיש לי שבאמאזון היא בעדיפות גבוהה. אם היא הייתה בנטפליקס יש חשש שהיא הייתה מבוטלת אחרי עונה אחת אם לא מספיק אנשים היו מגלים אותה מהר מספיק.

    4
    מתן בכר, זוהר אורבך, קיו, חתול ?
  10. אז עונה שנייה

    בארטושק

    די מרשים שהם משחררים רק שלושה פרקים ואז אחד כל שבוע, זה מראה על רמת הציפיות שלהם מהסדרה.
    קצת פחות מדי הומור עד עכשיו, אבל עדיין כל שנייה שבוצ'ר מדבר היא תענוג. גם הפרקים האלו ממש משופעים ב pop culture references – אהבתי את נאום ה "אני הארי פוטר" ואת נאום בילבי בת גרב, אבל ביחד עם כל השאר זה מצטבר ליותר מדי.

    • זה הפך להיות דרך הפצה סטנדרטית לסדרות קצרות

      שלמקו GRAS

      שלושה פרקים ראשונים בבת אחת, ואז פרק כל שבוע עד שהעונה נגמרת תוך חודש וחצי.

  11. העונה השנייה ממש אחלה בינתיים

    Galoofy

    אמנם רק שלושה פרקים ראשונים אבל הם היו מצויינים. מרגיש שיש למה לצפות.
    ראיתי הרבה כעס ברשת על ההחלטה לא לשחרר את העונה כולה בבת אחת, אבל בעיני זה הגיוני אם המטרה היא ליצור באזז ממושך יותר והזדמנות למקסם שיח משמעותי סביב הסדרה.
    בסופו של דבר אפילו אם מדובר בסדרה מעולה עם המון פוטנציאל, שחרור של כל הפרקים בבת אחת גורם לזה שהעיסוק בה מתחיל ונגמר תוך שבוע שבועיים. למשל Stranger Things היא אחד הלהיטים הגדולים של נטפליקס, אבל מרגיש תמיד כאילו אף אחד לא מדבר עליה שבועיים אחרי שעונה חדשה יוצאת.
    אני בכל אופן סבבה לגמרי עם דחיית סיפוקים ואין לי בעיה לחכות לפרקים חדשים כל עוד יש לי אמון שהם שווים את ההמתנה. במקרה של The Boys, זה המצב.

  12. פרק ראשון

    אז, בינתיים אני מתבאס על הבעיה הכללית של סדרות לא פעם: הרצון הנואש לחזור לנקודת המוצא (או נקודת מוצא כלשהי) במקום להמשיך את העלילה הקודמת בצורה שהיא, ובכן, כמעט אורגנית.

    הסדרות הטובות ביותר גורמות לך לחוש איך בין עונה לעונה לא עברה שנייה, או, להיפך – לוקחים אותך למקום כל כך רחוק שבונה על העונה הקודמת אבל לא נשען עליה.

    כאן.. זה פשוט קצת "הבנים 2.0" במקום משהו שמרגיש באמת כהמשך אורגני. כאילו הכותבים היו צריכים נקודת התחלה חדשה אחרי ההחלטות שלהם פעם שעברה. שום דבר לא מרגיש (ואני מודע לכך שזאת תחושה) אורגני – צריך דמות חדשה להומלנדר להתקוטט מולה בבכירי וולט, צריך להחזיר את בוצ'ר אחרי שעשינו עניין גדול מזה שנותק, צריך להמשיך באותן נקודות במערכת היחסים בין אנני ויואי: זה לא אומר שהעונה הזאת תהיה גרועה או רעה או כל דבר שהוא. יכול להיות שהיא תהיה אפילו יותר טובה.

    אבל זה פשוט תזכורת על למה קשה לי כל כך עם סדרות טלוויזיה, בטח דרמה, שעושות שיט שכזה בין עונה לעונה.

    • וואלה?

      Galoofy

      אני דווקא הרגשתי בדיוק הפוך לגביי העניין הזה. כלומר, הרגשתי שהסדרה לא רק לא חזרה לנקודת הפתיחה, אלא אפילו התקדמה מעבר לנקודת הסיום של העונה הקודמת ולא עשתה מאמצים מיוחדים להאכיל אותנו בכפית לגביי מה קרה בינתיים.

      החזרה של בוצ׳ר היא תוצאה ישירה של איך שהעונה הקודמת הסתיימה – הוא צריך אותם כרגע והם צריכים אותו, אבל זה לא אומר שהוא לא ינטוש שוב כשזה יתאים לו. אני לא רואה פה משהו שמנוגד למה שלמדנו על הדמות. גם הומלנדר מול אדגר – הגיוני שיהיה עימות ביניהם כי אין יותר את סטילוול שתתווך.

      בשורה התחתונה זה הרגיש לי כאילו העונה הזו המשיכה את הקו של העונה הקודמת באופן מאוד טבעי ובלי ״לאפס״ את הלוח.
      אבל מעניין לשמוע שאצלך זה נתפס אחרת.

      • בארטושק

        לדעתי מה שיהונתן התכוון שהסדרה חזרה לאותו סוג של מערכת יחסים ודילמות שהיו בעונה שעברה, למרות שהם לכאורה נפתרו בסופה. כלומר – בעונה הראשונה בוצ'ר היה המנהיג שסחב את כולם עם המוטיבציה שלו לנקום את אשתו. בסוף העונה שעברה הוא מצא את אשתו, והיה אפשר להניח שזה יגרום לשינוי משמעותי במוטיבציה שלו, או במערכת היחסים שלו עם הצוות – אבל פרק אחד והכל חזר לקדמותו. היה מעניין נניח אם עכשיו דווקא יואי היה המנהיג, בדיוק בגלל ששינו את יחסי הכוחות. אותו דבר עם מערכת היחסים בין יואי לאנני, היה אפשר לקוות שהיא תשתנה קצת אבל זה די חזר להתחלה.

        לי כאמור זה לא יותר מדי מפריע אבל אני מבין את התלונה. הרבה פעמים סדרות ממשיכות לנגן על אותם מוטיבים במקום לחדש ולשנות. זה כמובן הכי בולט בסיטקומים, שם כמעט תמיד בסוף כל פרק יחזרו למצב הבסיס.

        1
        יהונתן צוריה ?
        • תגובה שמכילה ספוילר מאת קרקר כפול
          • תגובה שמכילה ספוילר להבנים עונה 2 פרקים 1-3 מאת Galoofy
    • בלי להתייחס ספציפית ל"הבנים" (אחלה סדרה, לא יצירת מופת)

      להגיד שסדרה טובה גורמת לך להרגיש שלא עברה שניה זה תמוהה בעיני. לסיום של פרק צריך להיות משמעות בסדרה טובה, ולסיום של עונה משמעות עוד יותר גדולה, אחרת החלוקה היא שרירותית לגמרי. נראה לי ש"24" התחילה את הנוהג המקולל שבו כל פרק נגמר בקליף האנגר והפרק הבא נמשך מאותה שניה. ועידן הבינג' רק החמיר את המצב. רוב הסדרות הטובות באמת יודעות איך "לארוז" פרק מצד אחד, כך שכל פרק ירגיש כמו יצירה שעומדת טיפה בפני עצמה, ואיך לתת לעונה סיום של ממש שלא רק גורם לצופים לחכות לעונה הבאה.

      האופציה השניה שהצעת (לקחת למקום רחוק) טובה לסדרות מאוד ספציפיות – כמו סדרות אנתולוגיה או כאלו שלא דבקות באותן דמויות או באותה התקופה.

      2
      lazarobbie, קיו ?
      • נראה לי שזה תלוי סדרה

        יש סדרות שהן יותר procedural (התיק השבועי / המפלצת השבועית וכו') שבהן כל פרק יותר מרגיש כמו סיפור קטן שעומד בפני עצמו וקצב הצפייה לא מאוד חשוב. לעומתן, יש סדרות ששמות יותר דגש על קו עלילה עונתי, אבל עדיין נותנות לכל פרק סיפור קטן משלו. עם זאת, כנראה שעדיף לראות אותן ברצף, כי אם חוזרים אליהן אחרי הפסקה צריך להזכר שוב מי נגד מי ולמה, בניגוד לסוג "פרשת השבוע".

        למשל, את העונה הראשונה של "ג'סיקה ג'ונס" ראיתי במרתון רציף. לכל פרק יש גם סיפור משלו (הפרק "Friends 99" הוא אחד האהובים עלי מכל סדרת קומיקס), אבל לכל אורכה היא גם מקדמת את קו העלילה העונתי הראשי. סדרות כאלו נוטות להסתיים בקליפהאנגרים במטרה ברורה לעודד בינג'. נכון שלא חייבים לעשות אותו, אבל זה כן נותן תחושה של צפייה בסרט ארוך, ואני לא חושב שזה מוריד מערכם של הפרקים כסיפורים בפני עצמם.

        אותו דבר לגבי הפסקה בין עונות. יש סופי עונות ש"סוגרים" את העונה יפה וזה נותן יד חופשית יותר להתחיל את העונה הבאה איפה שרוצים. אבל יש סדרות מסויימות שכן רוצות שהצופה ירגיש כאילו לא עבר זמן והוא שוב חזר לחבר'ה בדיוק איפה שהם עזבו. כמובן שאלו החלטות הפקתיות, ואפשר לאהוב אותן או לא לאהוב. אבל מנסיוני, לעתים נדירות קורה שזה פוגע איכשהו במעמד של אותו פרק כסיום עונה.

        • אני כמובן לא מדבר על סדרות פרוצדורליות

          אני מדבר על סדרות כמו סופרנוס, או מד מן או האמריקאים, שלמרות העלילה המתמשכת, כל פרק משאיר אותך עם משהו לחשוב עליו, והן לא מרגישות את הצורך לסיים כל פרק או כל עונה ככה שהסיום גונב את הפוקוס מהשאלה "מה היה" לטובת השאלה (הפחות מעניינת בעיני) "מה יהיה". אפשר לסלוח על זה בסדרות קצרות שמספרות סיפור ממוקד מאוד (נניח "צ'רנוביל" או The Terror), אבל כשזה נמשך במשך רצף של עונות זה מרדד מאוד את הסיפור.

          נטפליקס לרוב גרועים בזה, אבל במרבית הסדרות הבאמת טובות שלהם (כמו בוג'אק הורסמן או הכתר או master of none), כל פרק הוא יצירה שעומדת בפני עצמה גם אם כדי להבין אותו במלואו צריך לצפות בפרקים הקודמים.

          3
          lazarobbie, Morin, קיו ?
      • אני לא בטוח ש"לא עברה שניה" צריך לפגוע בפרק הסיום

        ניקח דוגמה ישנה יותר – טווין פיקס.

        טוב, גם שם העונה הראשונה נגמרה בקליפהאנגר, אז אולי זאת לא הדוגמא הכי טובה, אבל בגדול פרק הסיום היה מוצלח, סיים או קידם בצורה משמעותית הרבה מערכות יחסים – ואז העונה השנייה המשיכה משם הלאה, במקום לחזור אחורה תימתית או למקם את כל החתיכות מחדש (שזה מה שאני מתכוון ב"לא עברה שנייה" – פחות במובן המילולי ויותר ב"יש רצף ישיר").

        • מסכים איתך שללחוץ על כפתור ה-Reset זה רעיון רע

          ראיתי את הפרקים הראשונים של העונה השניה של הבנים ולא ממש קיבלתי את ההרגשה הזו, אבל מצד שני, זאת לא סדרה שאני מתעמק בה במיוחד (ולכן הביקורתיות שלי לגבי בניית העלילה נמוכה).

  13. אדון הבובות

    הפרק האחרון חידד לי משהו שאני מרגיש כבר זמן. הטיפול ההוליוודי בגזענות הוא ממש מסורבל. בניגוד לנושאים פוליטיים אחרים שהסדרה מתייחסת אליהם (סקסיזם, שחיתות תאגידית, אתוס גיבור העל) שהסדרה מציגה באור מעניין ומורכב, פה זה מרגיש כמו פטיש בראש. אני לא יודע אם זה בגלל שהוליווד יותר כנה לגבי הסקסיזם שלה מאשר לגבי הגזענות שלה, או שגזענות זה נושא מפחיד יותר, אבל זה לא הפעם הראשונה שאני מרגיש את זה

    • למה אתה מתכוון?

      לכך שליברטי הרגה את האח? ראינו שהיא (בתור סטרום פרונט) הורגת חפים מפשע בלי קשר לצבע העור. (ספוילר פרק 4)

      • בארטושק

        לא רק, היא אמרה גם על האח של קימיקו שהוא צהוב מסריח או משהו דומה. בכלל נראה שהסדרה החליטה לנטוש קצת את העמימות המוסרית, ולתת לרעים להיות ממש רעים (למשל הפנטזיות המיניות של הומלנדר). זה מאוד חבל, ממש מרגיש עצלני.

        • הייתה עמימות מוסרית?

          Galoofy

          כלומר, אני לא חושבת שאי פעם חשתי עמימות לגביי הומלנדר, או איי-טריין, או תכלס כל אחד אחר מהשבעה חוץ מסטארלייט ואולי אולי מייב. הם כולם עשו דברים שהם חד משמעית זוועתיים, נוראיים וחסרי הצדקה מוסרית.
          לא ממש רואה איך מה שסטורמפרונט עשתה פחות עמום מוסרית מלתת למטוס מלא חפים מפשע להתרסק או לרצוח את החברה שלך באמצעות אוברדוז.
          הרעים תמיד היו ממש רעים. זה שהם דמויות עגולות ומעניינות חוץ מזה שהם ממש רעים, זה מה שעושה אותם מעניינים. אבל לא חשבתי שהייתה עמימות לגביי מידת הרוע שלהם.

          • תגובה שמכילה ספוילר מאת Happy Port
            • (דרך אגב אני מסכים עם הפסקה הראשונה שלך)

              Happy Port

              על הבנים אפשר להגיד שהם עמומים מוסרית, השבעה הם נבלים

            • תגובה שמכילה ספוילר להבנים עונה 2 פרק 3,4 מאת Galoofy
    • ראיתי רק את העונה הראשונה,

      אבל אם זה בעיניך טיפול מתוחכם ומעודן בנושא של סקסיזם (או יותר נכון תרבות האונס) אני לא רוצה לדמיין מה זה הטיפול המסורבל בגזענות.

      • לא אמרתי

        אדון הבובות

        מעודן ומתוחכם. הסקסיזם בסדרה הוא לא מעודן, הוא מאוד וולגרי, אבל לא קריקטוריסטי. אמרתי מוכב, כי אני לא יודע מה בדיוק הסדרה רוצה לומר על סקסיזם מעבר לזה שהוא ישנו. שום דבר מהדברים האלו לא קיים בהקשר של גזענות

        • לא הסקסיזם, העיסוק בו.

          לדעתי בעונה הראשונה הנושא טופל בצורה מאד מגושמת ולא מספקת. גם כשהסדרה העלתה סוגיות מעניינות הפיתרון בשבילן היה שטחי ומנותק מהמציאות.

          • אדון הבובות

            אני לא מצפה מסדרות (או סרטים, או אפילו ספרים) לתת לי פתרון לבעיות. העלאת סוגיא בצורה מעניינת היא די והותר. יותר מזה, מכיוון שסדרה היא לא נייר עמדה, כשהיא מציגה פתרון, זה בדרך כלל על ידי מסגור של הבעיה בצורה מסויימת, מה שגורם לה להיות פחות מעניינת. טרייד אוף הכרחי שבדרך כלל לא נעשה בצורה טובה.

            העובדה שהשבעה הם רעים בצורה ברורה זה לא בעיה, בגלל שהביקורת של הסדרה היא לא על השבעה, שהם דמויות בדיוניות, אלא על החברה שיכולה תיאורתית לגדל אותם. הם רק משל, אנחנו הנמשל. דווקא בדמות של סטורפרונט איך שהיא הומגה בהתחלה היה המון פוטנציאל. ואז היה קריקטורזציה שלמה שלה. שהפכה את המשל לגרוטסקי

            • הסדרה לא אחראית לפתור את בעיות העולם,

              אבל היא כן צריכה להציע התרה של הסיטואציה שהיא יצרה. התשובה של הסדרה לעובדה שבפרק הראשון של הסדרה אקוומן-בשקל אנס את אנני הייתה ש: א. אנני מדברת עם יואי והוא אומר לה להתגבר על זה אז היא מתגברת, וב. האנס מחולל בעצמו.
              אלה לא פיתרונות טובים לקונפליקט. אין להם שום דבר להגיד על העולם שבו אנחנו חיים כי הם לא דומים בכלום למה שקורה בו. זה לא עיסוק מורכב בתרבות האונס לדעתי, זה עיסוק שטחי שמכניס לתמונה דברים כמו קארמה ושיחות מוטיבציה מטומטמות כפיתרונות במקום לחשוב על איך באמת אפשר להמשיך הלאה מהפרמיס המזעזע שהסדרה הציבה בצורה שתשקף משהו שקורה בעולם.

  14. תגובה שמכילה ספוילר להבנים עונה 2 פרק 6 מאת Galoofy
  15. תגובה שמכילה ספוילר מאת השכן מלמעלה
  16. אני לא מאמין שאני עדיין צריך להגיד את זה בימינו, אבל נאצים זה רע

    בארטושק

    הפוליטיזציה שמתעקשים להכניס לכל סדרה שנייה בימינו מאוד הפריעה לי גם בסדרה הזו. נדמה כאילו דברים שהיו מורכבים ועמומים בעונה הראשונה הפכו בעונה הזו ל"ימנים הם נאצים". חוסר ההגיון שבמעשים של ווט פשוט בלתי ניתן לסיספונד. קיוויתי שיהיה איזשהו הסבר לאיך סטורמפרונט הגיעה ולמה, אבל זה לא קרה בעונה הזו, ולפי מה שנראה גם לא יקרה בעונה הבאה.
    מזל שהקליף הנגר שהשאירו לעונה הבאה נראה יותר מבטיח, אחרת באמת הייתי פורש.

    • תגובה שמכילה ספוילר מאת נמרוד
      • תגובה שמכילה ספוילר מאת Happy Port
        • תגובה שמכילה ספוילר מאת נמרוד
        • תגובה שמכילה ספוילר מאת בארטושק
          • תגובה שמכילה ספוילר מאת Happy Port
      • תגובה שמכילה ספוילר לכל עונה 2 מאת בארטושק
        • תגובה שמכילה ספוילר מאת נמרוד
        • תגובה שמכילה ספוילר מאת שלמקו GRAS
          • תגובה שמכילה ספוילר מאת בארטושק
            • תגובה שמכילה ספוילר לספויילר מינורי לגביי סטורמפרונט מאת Galoofy
              • תגובה שמכילה ספוילר לעונה 2 של הבנים מאת לילך
      • תגובה שמכילה ספוילר מאת שנאוצר
        • אשכרה קראו לה סטורמפרונט? מה קרה, נגמרו השמות? לא יכלו לקרוא לה בשם נייטרלי כמו, נניח,

          טווידלדי

          היילהיטלרינה?

          2
          שופל, אחיה ?
          • תגובה שמכילה ספוילר מאת קרקר כפול
            • קשה לומר שזה היה סוד שמור גם בסדרה

              Galoofy

              כלומר, זה היה חלק מהנושאים שנגעו בהם בראיונות לקידום העונה השנייה, כך שאפילו מי שנזהר מספוילרים מהקומיקס כמוני נחשף לזה (במידה והוא עוקב במידה מינימלית אחרי היח״צ).

              • אותי זה הפתיע

                בארטושק

                כנראה שלא כל כך עקבתי אחרי היחצ, ואני לא שמעתי על האתר הזה עד שמישהו הזכיר אותו כאן בתגובות. אבל זה לא באמת מהותי, אפשר היה להראות את זה מההתחלה וזה לא היה משנה הרבה בעלילה.

          • להגנתה, היא יורה ברקים מהידיים

            שלמקו GRAS

            (ל"ת)

  17. סיום מעולה לעונה מצויינת

    Galoofy

    ממש ממש נהניתי מהעונה השנייה, והפינאלה סגרה את קווי העלילה העיקריים באופן ממש מספק מבחינתי. בלי להיכנס לספוילרים, הצליחו להפתיע אותי, ונקודת הסיום בהחלט משאירה כמה תרחישים מעניינים לפיתוח בעונה 3.
    איזה כיף של סדרה ואיזה מבאס לחשוב שייקח עכשיו לפחות שנה עד שהעונה הבאה תגיע.

  18. אלוהים, שמישהו ייתן כבר פרס לאנטוני סטאר

    לילך

    איזה שחקן גדול. פשוט מאפיל על כל שאר השחקנים בסדרה בכמה עשרות רמות. איך הוא מצליח להעביר כזו קשת של רגשות רק עם שרירי הפנים, והופך את הומלנדר מסתם דמות נתעבת לדמות נתעבת עם מורכבות ועומק.

    • צופי "באנשי" גילו אותו כבר מזמן

      באמת שחקן אדיר.

      • וצופי Outragous Fortune הניו-זילנדית המצויינת עוד לפני.

        שנאוצר

        תפקיד כפול של תאומים אם זה מעניין מישהו.

      • איך באנשי? שווה בינג׳?

        Galoofy

        עכשיו כש״הבנים״ נגמרה אני צריכה סדרה ממכרת חדשה.

        • שאלה טובה

          היא, דבר ראשון, אמצעי ואחרון – אלימה, מינית, בוטה ואכזרית מעבר לכל סדרה שאני מכיר. כדאי לקחת את זה בחשבון.

          אני לא חושב שהיא ממכרת במובן הרגיל, כי היא לא "כיפית". היא טובה, מעניינת, אקשן טוב (ואלים בטירוף), דמויות מעניינות למדי. אבל לא חושב שבינג' מתאים לה.

          • נשמע מעניין, תודה!

            Galoofy

            (ל"ת)

            1
            יצחק בארי ?
      • תגובה שמכילה ספוילר מאת אנתוני
    • באמת? אני דווקא חושב שהוא פחות טוב מהרוב (והרוב לא משהו)

      Jaguar

      בעונה השנייה הוא השתפר, אבל היה די אובר דה טופ בראשונה, וגם בקטעים מסויימים בשנייה.

      1
      איצ׳י ?

תגובות מקבילות

46
  תגובות נוספות בדף הביקורת של הבנים
 

כתיבת תגובה

(חובה)

Optionally add an image (JPEG only)