הבנים
The Boys

חבורת אנשים יוצאת להיאבק בקבוצת גיבורי-על מושחתים ואנכיים.

תאריך הפצה בארה"ב: 26/07/2019

164 תגובות פתח ספוילרים פתח תגובות ישנות

  1. סיימתי לצפות בכל הפרקים ביום אחד

    פה לרגע

    טובה מאוד, מפתיעה, כיפית, מטרידה, אלימה (מאוד מאוד גרפית, ראו הוזהרתם), הקצב והמשחק טובים. מומלץ!

  2. אורן

    סדרה ממש מעולה. מבחינת הז'אנר היא יותר סדרת פשע מכל דבר אחר, עם נגיעות קומדיה ממש מצחיקות. אמנם אם חושבים לעומק העלילה לא הכי הגיונית (בכל זאת קומיקס) אבל הביצוע משכיח את זה. במרכז העולם יש את השבעה, מעין גרסא מקבילה לליגת הצדק, והתאגיד המרושע שמאחוריהם. העלילה מסופרת משתי נקודות מבט – יואי, שבתחילת הסדרה חברתו נהרגת בתאונה על ידי אחד מהשבעה ומצטרף לצוות של "הבנים" (באנגלית זה נשמע יותר טוב) במטרה לנקום את מותה, ואנני, מצטרפת חדשה לשבעה (שמאוד מזכירה את שרה מישל גלר בצעירותה) שמתחילה את הסדרה כנערה תמימה אבל עוברת סדרת התפכחויות מהירה.

    החוזק הגדול של הסדרה הוא בנקודת המבט המוסרית המאוד אפורה שלה. בילי, המנהיג של חבורת הבנים, היה יכול בקלות להיות רשע קומיקס בעולם אחר. המעמקים, הגרסא המקבילה של אקווהמן, מתחיל את הסדרה כדמות אכזרית אבל מסיים אותה כמי שיש לרחם עליו. אפילו מדלן, הפנים של התאגיד המרושע, אמנם דמות רעה לכל דבר אבל המוטיבציה העיקרית שלה היא להתקדם בעבודה, ובעוד שבחייה הפרטים היא אמא יחידנית מסורה. בכלל, הסדרה עושה בחירה לא שגרתית ושמה שלוש נשים מבוגרות בתור הדמויות שמייצגות את שלוש הקצוות של הממסד – התאגיד, זו שרוצה להפיל אותו, וזאת שמייצגת את רשויות המדינה. רק הומלנדר, המקבילה של סופרמן, הוא היחיד שממש עונה להגדרה של נבל, והמוטיבציה שלו היא החלק הכי לא ברור.

    והחלק הישראלי – לא ראיתי את תומר קאפון בשום דבר אחר, אבל כאן הוא עושה עבודה טובה בתור צרפתי עם תחביב של אלימות נגד גיבורי על, בתפקיד די מרכזי. מבחינה תמטית אגב הדמות שלו מהדהדת את המסר שבעוד שהשבעה מייצגים את החלום האמריקאי, החבורה שמתנגדת להם כוללת בריטי, צרפתי ובחור שחור, מייצגים את הזרות לחלום הזה.

    1
    לואן ?
  3. סדרה מעולה שמצליחה לחדש משהו בז'אנר גיבורי העל

    בלובלו

    איזה הפתעה נעימה, מצליחה לרגש לדכא לזעזע ולהצחיק בו זמנית והכי חשוב מצליחה להזרים דם חדש לז'אנר הלעוס של גיבורי העל.

    הדמויות כתובות ומשוחקות נהדר, תומר קאפון מפתיע לטובה וקארל אורבן נהדר כהרגלו.
    אבל מעל כולם עומד אנתוני סטאר שמשחק בצורה מופתית דמות שבקלות יכלה להיות מגוחכת ומעצבנת אבל בגילומו היא הדמות הכי טובה בסדרה.

  4. תגובה שמכילה ספוילר לספויילרים לא משמעותיים מאת שופל
    • יענו, שאלת ה"מה היה קלארק קנט עושה בעולם עם זיהוי פנים"?

      שלמקו GRAS

      (ל"ת)

      • אפילו לא

        שופל

        להוציא את סטארלייט, החדשה שעדיין בטוחה שעם ג'ינס ובלי קשת בשיער היא בלתי ניתנת לזיהוי, רוב האחרים לא מסתובבים כמעט בלבוש אזרחי. לא צריך להתאמץ לזהות אותם אם הם בתלבושת רשמית 99% מהזמן.

    • בקשר להתחמקות מתחת לראדאר הציבורי

      esh

      דווקא זה דבר שקיים היום: הרבה דברים מאוד לא נחמדים נעשים ע"י כל מיני אנשים שחלקם מאוד מפורסמים (או פשוט בעלי שררה). מערכת השתקה המבוססת על פיצוי והפחדה קיימת היום ועובדת די טוב. לעיתים הפוקוס הציבורי פשוט לא שם באותו הזמן וזה פשוט חולף. לרוב כסף והסכם NDA חותמים את העניין.

      פה ושם יש מצבים יוצאי דופן: קמפיין ה"גם אני" יוצא דופן בכך שהוציא לאור מעשים של אנשים מאוד מפורסמים: וזה רק מה שאנו יודעים. לקח שנים לחשוף זמרים שהחזיקו הרמון של ילדות מתחת לגיל הסכמה (גם בארץ וגם בחול – ויש כמה דוגמאות) ולא כולם משלמים את המחיר, מפורסמים שתועדו מכים בני זוג ללא האשמה\הרשעה, שחקן קולנוע גזען מורשע בניסיון לרצח (כמעט ללא עונש) והמשיך כרגיל, מיליארדר שמקרים עלו רק כשרץ לנשיאות וכו'. שוב, אלו דוגמאות שיצאו.

      בסדרה (אין ספויילרים) מדגישים את הנושא ואף מראים כי פה ושם הם מתועדים ע"י עוברי אורח. אף כועסים כאשר הם "שוברים דמות" בפומבי. בסדרה מראים, כמו שקורה בחיים, שרוב הדברים הבעייתיים נעשים מאחורי דלתיים סגורות, הרבה פעמים במקומות שנוצרו לשם כך. אני מסכים שבעידן שלנו יותר קשה להסתיר דברים, אבל זה עדיין קיים. ויש גם אנשים שלא מעוניינים לראות.

      1
      Galoofy ?
      • תגובה שמכילה ספוילר לספויילרים כלליים ומשהו שהיה בטריילר מאת שופל
        • אוקי. מקבל חלקית

          esh

          מקבל את הדוגמא של A-TRAIN מהבחינה של נראות והעדר עדויות (הקטע בטריילר). למרות שהיו דברים מעולם.
          דווקא שאר הדוגמאות הן סבירות לחלוטין. לא הבנתי שאף אחד לא מוציא כביסה מלוכלכת בכלל, הבנתי שזה פשוט לא נפוץ.
          אם נקח שוב את הדוגמאות שנתתי – האישה שדיברה על דונאלד טראמפ עשתה זאת כאשר שילמו לה החזר על הפרת NDA (מאה אלף אם אני זוכר נכון). רוב המקרים הם לא לאור היום.

          דווקא הראו כיצד "מענישים" את המעמקים על הטרדה מינית בהדחה מהשבעה והעברתו לאוהיו. ואילצו אותו להתוודות. הייתה גם הדוגמה בה העיפו את ה"מרסר" על סחר במניות לפי מידע פנימי. אני דווקא אוהב שהראו שמי שסרח בכסף הוענש קשות יותר ממי שסרח בהטרדה.

          בקשר להערצה, אם תשימי לב לתגובות מעריצים למקרים של אייל גולן, אר קלי ומייקל ג'קסון, ובמיוחד לכמה שנים נדרשו למקרים הללו להתפרסם (למרות שהיו שמועות, אך הן לא פגמו ביום יום). אלו מקרים של פעולות סדרתיות ומספר רב של נפגעים. לא מקרה פה ושם.

          סמכי עליי, מגיב אנונימי ברשת, כשאומר לך שאת לא מתארת לעצמך כמה סיפורי מקרים זוועתיים לא רואים אור יום כי הקורבנות לא פוצים פה (מסיבות מובנות ולגיטימיות). וזה עוד לפני שמישהו מוודא, בגזר או מקל, שלא ידברו.

          • אני מרגיש שאני מגן על הסדרה יותר מדי

            esh

            אולי אני גם לא זוכר נכון. אבל ההערות שלי הן כלליות לעולם בו אנו חיים עכשיו: יש יותר שקיפות מאי פעם בהיסטוריה האנושית, אבל עדיין לא ניתן להניח שהכל יתגלה בסוף (וגם אם כן, טיימינג זה חשוב). לכן אני מקבל בקלות כשמראים שיש ניסיונות הסתרה מכוונים. אני לא מדבר על קונספירציות רחבות היקף, אלא דווקא הצנעת פשעים ובעיות לא נעימים באופן קבוע. במובן הזה החברה בסדרה לא שונה מארגוני אמרגנים (ייצוג שחקנים) גדולים וחברות לניהול משברים.

            1
            Babs ?
            • אני סומכת על כל המגיבים האנונימיים ברשת !(-;!

              שופל

              ואנחנו בהחלט מסכימים שיש הרבה מאוד דברים שלא יוצאים לאור ושככל שיש לאדם או ארגון יותר כסף וכוח הוא יכול לגרום לסיטואציות לא נוחות להעלם ביתר קלות. פשוט בסדרה לקחו את זה צעד אחד מעבר לגבול הסיספונד שלי.

              1
              esh ?
  5. רק רציתי להגיד שזה מאוד מבלבל

    שיצאו במקביל שתי סדרות שנקראות "הבנים" ו"הנערים". זה לא עוזר שאין שום קשר ביניהן.

    4
    יצחק בארי, שופל, lazarobbie, הפונז ?
    • ואם כבר הזכרת את הסדרה הזו (our boys)

      Aldo raine

      אפשר לבקש שיהיה לה דף סדרה?

  6. איתי

    עזבו עכשיו את היו זמנים בהוליווד, תשכחו את דיסני…
    קחו שקית דוריטוס (אני לא נכנע לפרדיגמה של פופקורן) או כמה שקיות של דוריטוס, הוא בעצם הרבה שקיות של דוריטוס.
    תדליקו את המחשב (שכנראה דלוק כי אתם קוראים את זה) ותתחילו לראות.
    בעוד כמה שעות אחרי שתסיימו תודו לי בטירוף, כשי תוכלו לתת לי -איך לא?- דוריטוס!

    עכשיו ברצינות. זאת בין הסדרות הכי טובות שנעשו, זה אשכרה גאונות צרופה, לא יודע מי אלו הבמאים האלו ולא אכפת לי שהילד מהחוש השישי שלא דפק לעצמו את החיים כמו מקולי קאלקין מופיע שם או שסת' רוגן עושה סדרה על בלק נואר אבל הם גאונים.
    אם לא ראיתם אני מקנא בכם שיש לכם את האפשרות לחוות את היצירת אומנות הזאת בפעם הראשונה.
    אם כן ראיתם אני גאה בזה שהמין האנושי הגיע לרמה כל כך גבוהה שהוא צריך סדרות כאלו בשביל לספק את רצונו, למה אנחנו לא יכולים לראות את שכחו אותי בבית בלופים ולשתוק (חיח, בדיחה שנייה על מקולי קאלקין).

    לכו לראות, יש הרבה יצירות אומנות אבל אין הרבה יצירות אומנות טובות.

  7. תגובה שמכילה ספוילר מאת איתי
  8. טריילר לעונה הבאה

    esh

    https://youtu.be/WYnSEW4sXrk
    הוא די ראשוני. הטריילרים לעונה הראשונה היו נהדרים…

  9. איזה סדרה מעולה!

    Galoofy

    התחלתי לראות אותה לפני יומיים בערב, בלי הרבה רקע או יותר מדי עניין, ונשארתי ערה עד שש בבוקר לסיים אותה בבינג׳ מטורף. פשוט חווית צפייה מהנה, מרעננת וכיפית ברמות. והבונוס? לגלות שהעונה הבאה מתחילה אוטוטו ולא צריך לחכות יותר מדי. אה, ושכבר עובדים על העונה השלישית.

    שאפו לאמאזון שנתנו אור ירוק לסדרה הזו. אם היא הייתה בנטפליקס אולי היו לה אחוזי צפייה יותר גבוהים, אבל מרגיש לי שבאמאזון היא בעדיפות גבוהה. אם היא הייתה בנטפליקס יש חשש שהיא הייתה מבוטלת אחרי עונה אחת אם לא מספיק אנשים היו מגלים אותה מהר מספיק.

    4
    מתן בכר, זוהר אורבך, קיו, חתול ?
  10. אז עונה שנייה

    בארטושק

    די מרשים שהם משחררים רק שלושה פרקים ואז אחד כל שבוע, זה מראה על רמת הציפיות שלהם מהסדרה.
    קצת פחות מדי הומור עד עכשיו, אבל עדיין כל שנייה שבוצ'ר מדבר היא תענוג. גם הפרקים האלו ממש משופעים ב pop culture references – אהבתי את נאום ה "אני הארי פוטר" ואת נאום בילבי בת גרב, אבל ביחד עם כל השאר זה מצטבר ליותר מדי.

    1
    Aldo raine ?
    • זה הפך להיות דרך הפצה סטנדרטית לסדרות קצרות

      שלמקו GRAS

      שלושה פרקים ראשונים בבת אחת, ואז פרק כל שבוע עד שהעונה נגמרת תוך חודש וחצי.

  11. העונה השנייה ממש אחלה בינתיים

    Galoofy

    אמנם רק שלושה פרקים ראשונים אבל הם היו מצויינים. מרגיש שיש למה לצפות.
    ראיתי הרבה כעס ברשת על ההחלטה לא לשחרר את העונה כולה בבת אחת, אבל בעיני זה הגיוני אם המטרה היא ליצור באזז ממושך יותר והזדמנות למקסם שיח משמעותי סביב הסדרה.
    בסופו של דבר אפילו אם מדובר בסדרה מעולה עם המון פוטנציאל, שחרור של כל הפרקים בבת אחת גורם לזה שהעיסוק בה מתחיל ונגמר תוך שבוע שבועיים. למשל Stranger Things היא אחד הלהיטים הגדולים של נטפליקס, אבל מרגיש תמיד כאילו אף אחד לא מדבר עליה שבועיים אחרי שעונה חדשה יוצאת.
    אני בכל אופן סבבה לגמרי עם דחיית סיפוקים ואין לי בעיה לחכות לפרקים חדשים כל עוד יש לי אמון שהם שווים את ההמתנה. במקרה של The Boys, זה המצב.

  12. פרק ראשון

    אז, בינתיים אני מתבאס על הבעיה הכללית של סדרות לא פעם: הרצון הנואש לחזור לנקודת המוצא (או נקודת מוצא כלשהי) במקום להמשיך את העלילה הקודמת בצורה שהיא, ובכן, כמעט אורגנית.

    הסדרות הטובות ביותר גורמות לך לחוש איך בין עונה לעונה לא עברה שנייה, או, להיפך – לוקחים אותך למקום כל כך רחוק שבונה על העונה הקודמת אבל לא נשען עליה.

    כאן.. זה פשוט קצת "הבנים 2.0" במקום משהו שמרגיש באמת כהמשך אורגני. כאילו הכותבים היו צריכים נקודת התחלה חדשה אחרי ההחלטות שלהם פעם שעברה. שום דבר לא מרגיש (ואני מודע לכך שזאת תחושה) אורגני – צריך דמות חדשה להומלנדר להתקוטט מולה בבכירי וולט, צריך להחזיר את בוצ'ר אחרי שעשינו עניין גדול מזה שנותק, צריך להמשיך באותן נקודות במערכת היחסים בין אנני ויואי: זה לא אומר שהעונה הזאת תהיה גרועה או רעה או כל דבר שהוא. יכול להיות שהיא תהיה אפילו יותר טובה.

    אבל זה פשוט תזכורת על למה קשה לי כל כך עם סדרות טלוויזיה, בטח דרמה, שעושות שיט שכזה בין עונה לעונה.

    • וואלה?

      Galoofy

      אני דווקא הרגשתי בדיוק הפוך לגביי העניין הזה. כלומר, הרגשתי שהסדרה לא רק לא חזרה לנקודת הפתיחה, אלא אפילו התקדמה מעבר לנקודת הסיום של העונה הקודמת ולא עשתה מאמצים מיוחדים להאכיל אותנו בכפית לגביי מה קרה בינתיים.

      החזרה של בוצ׳ר היא תוצאה ישירה של איך שהעונה הקודמת הסתיימה – הוא צריך אותם כרגע והם צריכים אותו, אבל זה לא אומר שהוא לא ינטוש שוב כשזה יתאים לו. אני לא רואה פה משהו שמנוגד למה שלמדנו על הדמות. גם הומלנדר מול אדגר – הגיוני שיהיה עימות ביניהם כי אין יותר את סטילוול שתתווך.

      בשורה התחתונה זה הרגיש לי כאילו העונה הזו המשיכה את הקו של העונה הקודמת באופן מאוד טבעי ובלי ״לאפס״ את הלוח.
      אבל מעניין לשמוע שאצלך זה נתפס אחרת.

      1
      Aldo raine ?
      • בארטושק

        לדעתי מה שיהונתן התכוון שהסדרה חזרה לאותו סוג של מערכת יחסים ודילמות שהיו בעונה שעברה, למרות שהם לכאורה נפתרו בסופה. כלומר – בעונה הראשונה בוצ'ר היה המנהיג שסחב את כולם עם המוטיבציה שלו לנקום את אשתו. בסוף העונה שעברה הוא מצא את אשתו, והיה אפשר להניח שזה יגרום לשינוי משמעותי במוטיבציה שלו, או במערכת היחסים שלו עם הצוות – אבל פרק אחד והכל חזר לקדמותו. היה מעניין נניח אם עכשיו דווקא יואי היה המנהיג, בדיוק בגלל ששינו את יחסי הכוחות. אותו דבר עם מערכת היחסים בין יואי לאנני, היה אפשר לקוות שהיא תשתנה קצת אבל זה די חזר להתחלה.

        לי כאמור זה לא יותר מדי מפריע אבל אני מבין את התלונה. הרבה פעמים סדרות ממשיכות לנגן על אותם מוטיבים במקום לחדש ולשנות. זה כמובן הכי בולט בסיטקומים, שם כמעט תמיד בסוף כל פרק יחזרו למצב הבסיס.

        1
        יהונתן צוריה ?
        • תגובה שמכילה ספוילר מאת קרקר כפול
          • תגובה שמכילה ספוילר להבנים עונה 2 פרקים 1-3 מאת Galoofy
    • בלי להתייחס ספציפית ל"הבנים" (אחלה סדרה, לא יצירת מופת)

      להגיד שסדרה טובה גורמת לך להרגיש שלא עברה שניה זה תמוהה בעיני. לסיום של פרק צריך להיות משמעות בסדרה טובה, ולסיום של עונה משמעות עוד יותר גדולה, אחרת החלוקה היא שרירותית לגמרי. נראה לי ש"24" התחילה את הנוהג המקולל שבו כל פרק נגמר בקליף האנגר והפרק הבא נמשך מאותה שניה. ועידן הבינג' רק החמיר את המצב. רוב הסדרות הטובות באמת יודעות איך "לארוז" פרק מצד אחד, כך שכל פרק ירגיש כמו יצירה שעומדת טיפה בפני עצמה, ואיך לתת לעונה סיום של ממש שלא רק גורם לצופים לחכות לעונה הבאה.

      האופציה השניה שהצעת (לקחת למקום רחוק) טובה לסדרות מאוד ספציפיות – כמו סדרות אנתולוגיה או כאלו שלא דבקות באותן דמויות או באותה התקופה.

      2
      lazarobbie, קיו ?
      • נראה לי שזה תלוי סדרה

        יש סדרות שהן יותר procedural (התיק השבועי / המפלצת השבועית וכו') שבהן כל פרק יותר מרגיש כמו סיפור קטן שעומד בפני עצמו וקצב הצפייה לא מאוד חשוב. לעומתן, יש סדרות ששמות יותר דגש על קו עלילה עונתי, אבל עדיין נותנות לכל פרק סיפור קטן משלו. עם זאת, כנראה שעדיף לראות אותן ברצף, כי אם חוזרים אליהן אחרי הפסקה צריך להזכר שוב מי נגד מי ולמה, בניגוד לסוג "פרשת השבוע".

        למשל, את העונה הראשונה של "ג'סיקה ג'ונס" ראיתי במרתון רציף. לכל פרק יש גם סיפור משלו (הפרק "Friends 99" הוא אחד האהובים עלי מכל סדרת קומיקס), אבל לכל אורכה היא גם מקדמת את קו העלילה העונתי הראשי. סדרות כאלו נוטות להסתיים בקליפהאנגרים במטרה ברורה לעודד בינג'. נכון שלא חייבים לעשות אותו, אבל זה כן נותן תחושה של צפייה בסרט ארוך, ואני לא חושב שזה מוריד מערכם של הפרקים כסיפורים בפני עצמם.

        אותו דבר לגבי הפסקה בין עונות. יש סופי עונות ש"סוגרים" את העונה יפה וזה נותן יד חופשית יותר להתחיל את העונה הבאה איפה שרוצים. אבל יש סדרות מסויימות שכן רוצות שהצופה ירגיש כאילו לא עבר זמן והוא שוב חזר לחבר'ה בדיוק איפה שהם עזבו. כמובן שאלו החלטות הפקתיות, ואפשר לאהוב אותן או לא לאהוב. אבל מנסיוני, לעתים נדירות קורה שזה פוגע איכשהו במעמד של אותו פרק כסיום עונה.

        • אני כמובן לא מדבר על סדרות פרוצדורליות

          אני מדבר על סדרות כמו סופרנוס, או מד מן או האמריקאים, שלמרות העלילה המתמשכת, כל פרק משאיר אותך עם משהו לחשוב עליו, והן לא מרגישות את הצורך לסיים כל פרק או כל עונה ככה שהסיום גונב את הפוקוס מהשאלה "מה היה" לטובת השאלה (הפחות מעניינת בעיני) "מה יהיה". אפשר לסלוח על זה בסדרות קצרות שמספרות סיפור ממוקד מאוד (נניח "צ'רנוביל" או The Terror), אבל כשזה נמשך במשך רצף של עונות זה מרדד מאוד את הסיפור.

          נטפליקס לרוב גרועים בזה, אבל במרבית הסדרות הבאמת טובות שלהם (כמו בוג'אק הורסמן או הכתר או master of none), כל פרק הוא יצירה שעומדת בפני עצמה גם אם כדי להבין אותו במלואו צריך לצפות בפרקים הקודמים.

          3
          lazarobbie, Morin, קיו ?
      • אני לא בטוח ש"לא עברה שניה" צריך לפגוע בפרק הסיום

        ניקח דוגמה ישנה יותר – טווין פיקס.

        טוב, גם שם העונה הראשונה נגמרה בקליפהאנגר, אז אולי זאת לא הדוגמא הכי טובה, אבל בגדול פרק הסיום היה מוצלח, סיים או קידם בצורה משמעותית הרבה מערכות יחסים – ואז העונה השנייה המשיכה משם הלאה, במקום לחזור אחורה תימתית או למקם את כל החתיכות מחדש (שזה מה שאני מתכוון ב"לא עברה שנייה" – פחות במובן המילולי ויותר ב"יש רצף ישיר").

        • מסכים איתך שללחוץ על כפתור ה-Reset זה רעיון רע

          ראיתי את הפרקים הראשונים של העונה השניה של הבנים ולא ממש קיבלתי את ההרגשה הזו, אבל מצד שני, זאת לא סדרה שאני מתעמק בה במיוחד (ולכן הביקורתיות שלי לגבי בניית העלילה נמוכה).

  13. אדון הבובות

    הפרק האחרון חידד לי משהו שאני מרגיש כבר זמן. הטיפול ההוליוודי בגזענות הוא ממש מסורבל. בניגוד לנושאים פוליטיים אחרים שהסדרה מתייחסת אליהם (סקסיזם, שחיתות תאגידית, אתוס גיבור העל) שהסדרה מציגה באור מעניין ומורכב, פה זה מרגיש כמו פטיש בראש. אני לא יודע אם זה בגלל שהוליווד יותר כנה לגבי הסקסיזם שלה מאשר לגבי הגזענות שלה, או שגזענות זה נושא מפחיד יותר, אבל זה לא הפעם הראשונה שאני מרגיש את זה

    1
    Aldo raine ?
    • למה אתה מתכוון?

      לכך שליברטי הרגה את האח? ראינו שהיא (בתור סטרום פרונט) הורגת חפים מפשע בלי קשר לצבע העור. (ספוילר פרק 4)

      • בארטושק

        לא רק, היא אמרה גם על האח של קימיקו שהוא צהוב מסריח או משהו דומה. בכלל נראה שהסדרה החליטה לנטוש קצת את העמימות המוסרית, ולתת לרעים להיות ממש רעים (למשל הפנטזיות המיניות של הומלנדר). זה מאוד חבל, ממש מרגיש עצלני.

        1
        Aldo raine ?
        • הייתה עמימות מוסרית?

          Galoofy

          כלומר, אני לא חושבת שאי פעם חשתי עמימות לגביי הומלנדר, או איי-טריין, או תכלס כל אחד אחר מהשבעה חוץ מסטארלייט ואולי אולי מייב. הם כולם עשו דברים שהם חד משמעית זוועתיים, נוראיים וחסרי הצדקה מוסרית.
          לא ממש רואה איך מה שסטורמפרונט עשתה פחות עמום מוסרית מלתת למטוס מלא חפים מפשע להתרסק או לרצוח את החברה שלך באמצעות אוברדוז.
          הרעים תמיד היו ממש רעים. זה שהם דמויות עגולות ומעניינות חוץ מזה שהם ממש רעים, זה מה שעושה אותם מעניינים. אבל לא חשבתי שהייתה עמימות לגביי מידת הרוע שלהם.

          • תגובה שמכילה ספוילר מאת Happy Port
            • (דרך אגב אני מסכים עם הפסקה הראשונה שלך)

              Happy Port

              על הבנים אפשר להגיד שהם עמומים מוסרית, השבעה הם נבלים

            • תגובה שמכילה ספוילר להבנים עונה 2 פרק 3,4 מאת Galoofy
    • ראיתי רק את העונה הראשונה,

      אבל אם זה בעיניך טיפול מתוחכם ומעודן בנושא של סקסיזם (או יותר נכון תרבות האונס) אני לא רוצה לדמיין מה זה הטיפול המסורבל בגזענות.

      • לא אמרתי

        אדון הבובות

        מעודן ומתוחכם. הסקסיזם בסדרה הוא לא מעודן, הוא מאוד וולגרי, אבל לא קריקטוריסטי. אמרתי מוכב, כי אני לא יודע מה בדיוק הסדרה רוצה לומר על סקסיזם מעבר לזה שהוא ישנו. שום דבר מהדברים האלו לא קיים בהקשר של גזענות

        • לא הסקסיזם, העיסוק בו.

          לדעתי בעונה הראשונה הנושא טופל בצורה מאד מגושמת ולא מספקת. גם כשהסדרה העלתה סוגיות מעניינות הפיתרון בשבילן היה שטחי ומנותק מהמציאות.

          • אדון הבובות

            אני לא מצפה מסדרות (או סרטים, או אפילו ספרים) לתת לי פתרון לבעיות. העלאת סוגיא בצורה מעניינת היא די והותר. יותר מזה, מכיוון שסדרה היא לא נייר עמדה, כשהיא מציגה פתרון, זה בדרך כלל על ידי מסגור של הבעיה בצורה מסויימת, מה שגורם לה להיות פחות מעניינת. טרייד אוף הכרחי שבדרך כלל לא נעשה בצורה טובה.

            העובדה שהשבעה הם רעים בצורה ברורה זה לא בעיה, בגלל שהביקורת של הסדרה היא לא על השבעה, שהם דמויות בדיוניות, אלא על החברה שיכולה תיאורתית לגדל אותם. הם רק משל, אנחנו הנמשל. דווקא בדמות של סטורפרונט איך שהיא הומגה בהתחלה היה המון פוטנציאל. ואז היה קריקטורזציה שלמה שלה. שהפכה את המשל לגרוטסקי

            • הסדרה לא אחראית לפתור את בעיות העולם,

              אבל היא כן צריכה להציע התרה של הסיטואציה שהיא יצרה. התשובה של הסדרה לעובדה שבפרק הראשון של הסדרה אקוומן-בשקל אנס את אנני הייתה ש: א. אנני מדברת עם יואי והוא אומר לה להתגבר על זה אז היא מתגברת, וב. האנס מחולל בעצמו.
              אלה לא פיתרונות טובים לקונפליקט. אין להם שום דבר להגיד על העולם שבו אנחנו חיים כי הם לא דומים בכלום למה שקורה בו. זה לא עיסוק מורכב בתרבות האונס לדעתי, זה עיסוק שטחי שמכניס לתמונה דברים כמו קארמה ושיחות מוטיבציה מטומטמות כפיתרונות במקום לחשוב על איך באמת אפשר להמשיך הלאה מהפרמיס המזעזע שהסדרה הציבה בצורה שתשקף משהו שקורה בעולם.

  14. תגובה שמכילה ספוילר להבנים עונה 2 פרק 6 מאת Galoofy
  15. תגובה שמכילה ספוילר מאת השכן מלמעלה
  16. אני לא מאמין שאני עדיין צריך להגיד את זה בימינו, אבל נאצים זה רע

    בארטושק

    הפוליטיזציה שמתעקשים להכניס לכל סדרה שנייה בימינו מאוד הפריעה לי גם בסדרה הזו. נדמה כאילו דברים שהיו מורכבים ועמומים בעונה הראשונה הפכו בעונה הזו ל"ימנים הם נאצים". חוסר ההגיון שבמעשים של ווט פשוט בלתי ניתן לסיספונד. קיוויתי שיהיה איזשהו הסבר לאיך סטורמפרונט הגיעה ולמה, אבל זה לא קרה בעונה הזו, ולפי מה שנראה גם לא יקרה בעונה הבאה.
    מזל שהקליף הנגר שהשאירו לעונה הבאה נראה יותר מבטיח, אחרת באמת הייתי פורש.

    • תגובה שמכילה ספוילר מאת נמרוד
      • תגובה שמכילה ספוילר מאת Happy Port
        • תגובה שמכילה ספוילר מאת נמרוד
        • תגובה שמכילה ספוילר מאת בארטושק
          • תגובה שמכילה ספוילר מאת Happy Port
      • תגובה שמכילה ספוילר לכל עונה 2 מאת בארטושק
        • תגובה שמכילה ספוילר מאת נמרוד
        • תגובה שמכילה ספוילר מאת שלמקו GRAS
          • תגובה שמכילה ספוילר מאת בארטושק
            • תגובה שמכילה ספוילר לספויילר מינורי לגביי סטורמפרונט מאת Galoofy
              • תגובה שמכילה ספוילר לעונה 2 של הבנים מאת לילך
      • תגובה שמכילה ספוילר מאת שנאוצר
        • אשכרה קראו לה סטורמפרונט? מה קרה, נגמרו השמות? לא יכלו לקרוא לה בשם נייטרלי כמו, נניח,

          טווידלדי

          היילהיטלרינה?

          2
          שופל, אחיה ?
          • תגובה שמכילה ספוילר מאת קרקר כפול
            • קשה לומר שזה היה סוד שמור גם בסדרה

              Galoofy

              כלומר, זה היה חלק מהנושאים שנגעו בהם בראיונות לקידום העונה השנייה, כך שאפילו מי שנזהר מספוילרים מהקומיקס כמוני נחשף לזה (במידה והוא עוקב במידה מינימלית אחרי היח״צ).

              • אותי זה הפתיע

                בארטושק

                כנראה שלא כל כך עקבתי אחרי היחצ, ואני לא שמעתי על האתר הזה עד שמישהו הזכיר אותו כאן בתגובות. אבל זה לא באמת מהותי, אפשר היה להראות את זה מההתחלה וזה לא היה משנה הרבה בעלילה.

          • להגנתה, היא יורה ברקים מהידיים

            שלמקו GRAS

            (ל"ת)

            1
            esh ?
  17. סיום מעולה לעונה מצויינת

    Galoofy

    ממש ממש נהניתי מהעונה השנייה, והפינאלה סגרה את קווי העלילה העיקריים באופן ממש מספק מבחינתי. בלי להיכנס לספוילרים, הצליחו להפתיע אותי, ונקודת הסיום בהחלט משאירה כמה תרחישים מעניינים לפיתוח בעונה 3.
    איזה כיף של סדרה ואיזה מבאס לחשוב שייקח עכשיו לפחות שנה עד שהעונה הבאה תגיע.

  18. אלוהים, שמישהו ייתן כבר פרס לאנטוני סטאר

    לילך

    איזה שחקן גדול. פשוט מאפיל על כל שאר השחקנים בסדרה בכמה עשרות רמות. איך הוא מצליח להעביר כזו קשת של רגשות רק עם שרירי הפנים, והופך את הומלנדר מסתם דמות נתעבת לדמות נתעבת עם מורכבות ועומק.

    2
    Aldo raine, idoma98 ?
    • צופי "באנשי" גילו אותו כבר מזמן

      באמת שחקן אדיר.

      • וצופי Outragous Fortune הניו-זילנדית המצויינת עוד לפני.

        שנאוצר

        תפקיד כפול של תאומים אם זה מעניין מישהו.

      • איך באנשי? שווה בינג׳?

        Galoofy

        עכשיו כש״הבנים״ נגמרה אני צריכה סדרה ממכרת חדשה.

        • שאלה טובה

          היא, דבר ראשון, אמצעי ואחרון – אלימה, מינית, בוטה ואכזרית מעבר לכל סדרה שאני מכיר. כדאי לקחת את זה בחשבון.

          אני לא חושב שהיא ממכרת במובן הרגיל, כי היא לא "כיפית". היא טובה, מעניינת, אקשן טוב (ואלים בטירוף), דמויות מעניינות למדי. אבל לא חושב שבינג' מתאים לה.

          • נשמע מעניין, תודה!

            Galoofy

            (ל"ת)

            1
            יצחק בארי ?
      • תגובה שמכילה ספוילר מאת אנתוני
    • באמת? אני דווקא חושב שהוא פחות טוב מהרוב (והרוב לא משהו)

      Jaguar

      בעונה השנייה הוא השתפר, אבל היה די אובר דה טופ בראשונה, וגם בקטעים מסויימים בשנייה.

      1
      Babs ?
  19. ופתאום היה לי אפקט מנדלה,

    שלמקו GRAS

    והייתי בטוח שA-Train מגולם על ידי אנתוני מאקי.

  20. תגובה שמכילה ספוילר לעונה 3 מאת חתול
    • לפי דעתי הם החליטו לשים דגש על עלילה ארוכת טווח.

      esh

      מסכים על הכוחות: צריך יותר גיוון. שמעתי שיהיה ספין אוף שיגנוב את הדמויות שהן סאטירה לאקס מן, אז בכלל…
      כן היו דברים שהשתנו, כמו כוחות לבנים, בלאק נואר שמת (תכלס השבעה הם כבר 3), ערעור נפשי של הומלנדר תוך איבוד תמיכת התאגיד, הילד קודם בפינאלה. סך הכל נראה לי סביר עם הרבה אפשרויות להמשך.

    • מסכים

      בלובלו

      העונה הזו הייתה מדהימה ובנתה כל כך הרבה דברים, ואז בפרק האחרון הם איבדו את האומץ שלהם וגרמו להכול לחזור לסטטוס קוו מסויים.
      מאכזב אבל בציפייה גבוהה לעונה הבאה שבתקווה תזיז את הסיפור הראשי קצת יותר, זו עדיין סדרת גיבורי העל הכי טובה שרצה היום.

      1
      חתול ?
    • תגובה שמכילה ספוילר לעונה 3 מאת idoma98
      • תגובה שמכילה ספוילר מאת Aldo raine
    • תגובה שמכילה ספוילר להבנים עונה 3 מאת Galoofy
      • תגובה שמכילה ספוילר מאת שלמקו GRAS
    • תגובה שמכילה ספוילר מאת Aldo raine
      • תגובה שמכילה ספוילר מאת Galoofy
        • תגובה שמכילה ספוילר מאת Aldo raine
          • תיקון:

            Aldo raine

            לאחר *התקלויות* רבות עם הומלנדר וכו'

            • סעמק. עוד תיקון...

              Aldo raine

              מוריד מהתחושה של האיום מכיוון *הנבלים*…

              מצטער, תיקון אוטומטי וכו', ופאשלה שלי שלא שמתי לב לטעות לפני שהגבתי (פעמיים!).

          • אני די בטוחה שלא כולם יוצאים בחיים מהעונה הבאה

            Galoofy

            אז התכונן להיות מופתע לטובה.

            • חוץ מזה, ממתי זה לא לגיטימי

              שלמקו GRAS

              שהגיבורים של סדרה לא מתים באמצעה? אפשר לומר ששריון הגיבור הוא מוגזם (שלפרד בסיפורה של שפחה הוא דוגמה מושלמת), אבל הוא שם מסיבה טובה.

              • תלוי בסדרה

                Aldo raine

                כבר כתבתי את זה מקודם, עיקר הבעיה היא, כמו שאמרת, השריון העלילתי של הדמויות הראשיות. בסדרה הזו, הדמויות נכנסות מלא פעמים לסיטואציות שאין להם שום סיכוי לצאת מהם בחיים, ולמרות כל זה, הן יוצאות מזה בחיים. נכון שהם דמויות מעולות ברובם ויהיה חבל שהם ילכו, אבל זה סותר את העובדה שהשיריון העלילתי הזה גורמים לרגעים שאמורים להיות הרי משמעות להרגיש חסרי משמעות לגמרי.

                • נראה לי שזה פשוט עניין של תפיסה

                  Galoofy

                  כי אני בכנות יכולה לומר שאני אף פעם לא מרגישה בסדרה הזו שהגיבורים בטוחים.

                  כשכל כך הרבה דמויות מתות, כולל דמויות חשובות, משמעותיות, שהיו שם מהתחלה או שמילאו תפקיד משמעותי… ההבחנה של האם מדובר על ספציפית אחד מהבנים או לא היא פשוט פחות קריטית עבורי.

                  אף אחד בסדרה הזו לא מרגיש לי בטוח. אף אחד.

                  • טוב.... אף אחד חוץ מהומלנדר, כרגע.

                    Galoofy

                    (ל"ת)

                    • תגובה שמכילה ספוילר מאת idoma98
      • תגובה שמכילה ספוילר לעונה 3 מאת הראשון מהסוף
        • תגובה שמכילה ספוילר מאת Galoofy
          • תגובה שמכילה ספוילר מאת בארטושק
          • תגובה שמכילה ספוילר לעונה 3 מאת הראשון מהסוף
            • אוקיי

              Galoofy

              אם מבחינתך הסטטוס קוו המרגיז הוא ״הרעים זוממים מזימות והטובים מסכלים אותן״, אז… זה הבסיס לכמעט כל נראטיב בקולנוע ובטלוויזיה? כאילו, עזוב סופרהירוז, כמעט כל עלילה בין אם מדובר במותחן/אקשן/דרמה באשר היא? אם זה לא קונפליקט פנימי של גיבור עם עצמו, זה קונפליקט חיצוני שנוצר כתוצאה מאיזשהו אנטגוניסט שרוצה להשיג משהו ומסוכל על ידי הפרוטגוניסט. מבנה נראטיבי מאוד מאוד בסיסי.
              אם כל סדרה או סרט שעושים את זה משעממים אותך, אז זה בעיקר מבאס עבורך.

              אני מרגישה (ואני בת, דרך אגב), שההתמקדות המוחלטת ב״אף אחד לא מת״ (תוך התעלמות או הפחתת חשיבות מאלו שכן מתו) היא קצת מצערת, כי קרו הרבה דברים משמעותיים בעונה הזו, הסטטוס קוו של רוב הדמויות השתנה מהותית, אבל ״הן לא מתו״ אז זה לא משנה. זה קצת לפספס את הסדרה לדעתי, אבל מניחה שכל אחד ואיך שהוא תופס את הדברים.

              • תגובה שמכילה ספוילר מאת נמרוד
                • תגובה שמכילה ספוילר מאת Galoofy
                  • תגובה שמכילה ספוילר להבנים מאת בלובלו
                    • מוזר לי שסגירת סיפור של דמות חייבת להיות מוות...

                      esh

                      (ל"ת)

                      3
                      יבגני טרבנוב, הפונז, Galoofy ?
                      • זה לא מה שרשמתי

                        בלובלו

                        במקרה המדובר, זה היה הסיום המתבקש, ההגיוני, ולדעתי הכי טוב לסיפור של הדמות.

                        וחבל שלא הלכו עם זה עד הסוף והשאירו לעצמם פתח להחזיר את הדמות

                        • נסכים לא להסכים.

                          esh

                          (ל"ת)

                  • תגובה שמכילה ספוילר מאת Aldo raine
                    • אני דווקא אהבתי

                      esh

                      הייתה שם הפנמה של הדמות שהיא וכוחותיה לא אחד הם. ואז בכדי להמנע מלהגיע שוב למצבים שכאלו, היא החליטה שהיא כן רוצה את כוחותיה חזרה.
                      עשו זאת באופן סימטרי (בערך) לדמות של מייב שבחרה לא לעשות זאת – כאשר אנו כבר יודעים שזה בעצם ניתן לביצוע, ע"י קבלה של החומר הכחול.

                      בגדול, בעונה הזו עבדו מאוד חזק על ליצור יותר נפח ועומק לדמויות המפתח. אני, כצופה, נהינה שזו סדרה שגם מובלת עלילה וגם מובלת דמויות.

                      נושאים כמו "לגדול ולהיות כמו הורי \ לחזור על אותן טעויות (בוצר ו MM) , להיות בזוגיות הטרוסקסואלית כשהצלע החזקה הוא האישה (יואי וסטארלייט, התפתחות אהבה ודאגה למשפחה\אהובה תוך הקרבה על מה שחשבת (קימיקו ופרנצי), יחסי אב-בן, נאמנות ואחריות (סולגר בוי, הומלנדר, הילד, בוצר), מה מניע אותנו בחיים (הומלנדר – אהבה או פחד, סגידה, תחושת שליטה על חייך). האומץ לקום ולעזוב מקום בעייתי אבל עם "כלוב זהב" (סטארלייט את ווט, יואי את המשרה הפוליטית, ויקטוריה את ווט). היו הרבה תהפוכות גם בנושאי צבא, תאגידים, ממשל ופוליטיקה.

                      לדידי, אם מי מהדמויות תמות בעונה הבאה, האפקט יהיה הרבה יותר חזק. גם מי שישרוד הלאה בתום הסיפור – זה יהיה מעניין ההשפעה עליו\ה ומה יבחרו לעשות.

            • תגובה שמכילה ספוילר מאת בארטושק
          • תגובה שמכילה ספוילר מאת שלמקו GRAS
        • תגובה שמכילה ספוילר לעונה 3 מאת esh
          • תגובה שמכילה ספוילר לעונה 3 מאת הראשון מהסוף
            • תגובה שמכילה ספוילר לעונה 3, עלייתו של האביר האפל מאת הראשון מהסוף
              • פרופורציות: זו סדרת גיבורי על שאני הכי נהנה ממנה

                esh

                לא טוען לדקונסטרוקציה של כלום. עלילה טובה, דמויות מעניינות, נוגעת ועוסקת בנושאים מעניינים ומינימום צנזורה שמגבילה (אפשר להוריד הילוך באיכסה אם רוצים – גם משחקי הכס ירדה מכמות האיכסה והעירום ברגע שידעו שהיא שולטת ולא צריכה גימיקים).

                סדרות גיבורי על מוערכות אחרות, כמו דרדוויל וגסיקה גונס, לא זכור לי שכל הגיבורים מתים: בדרדוויל כל הגיבורים חיים אחרי שלוש עונות + הנבלים הגדולים כמו קינגפין ופאנישר. בגסיקה גונס גם כל הגיבורים חיים .. גם בסדרה אינוינסיבל, למרות כל ההרג המצויר בסדרה, כל (רוב?) הדמויות החשובות חיות ובריאות.
                יש התפתחות של העלילה, התפתחות של דמויות, למה שם אף אחד לא מתלונן על הרג? מה הרצון הזה להרוג דמויות? אנחנו בקולוסאום?

                מצד שני, אשמח לקיצוץ נרחב בקאסט של דברים מוזרים. רק אומר.

                2
                idoma98, Galoofy ?
                • תגובה שמכילה ספוילר להבנים ואינוינסיבל מאת Aldo raine
                  • תגובה שמכילה ספוילר ללאינוינסיבל בקטנה מאת יואב
                  • לא קראתי את קומיקס אינוינסבל

                    esh

                    אבל ראיתי מספיק סרטונים בכדי להבין שאתה צודק, והסדרה עולה על חומר המקור. נקווה שזה ימשיך כך: לסת רוגן ואוון גולדברג יש רקורד מאוד מרשים בלקחת קומיקסים יחסית אנונימיים (לא רק זה והבנים, יש גם את פריצ'ר) ולהפיק סדרות ברמה הרבה הרבה יותר טובה מהמקור. מבחינתי, שזה יהיה הפול – טיים שלהם.

                    דווקא הבנים גרמו לי ללכת ולקרוא את כל חומר המקור: גם הפעם העיבוד הטלויזיוני בכמה רמות מעל. וזה בכלל נכון בהחלטות והתימות שלקחו. אחפש סרטון ביוטיוב שהסביר זאת נהדר. אנשים מתלוננים על בחירות שעשו או לא עשו, שחלקן כן נעשו בקומיקס: והסדרה מנצחת בנוקאאוט.

                    קרה המקרה שיש לי פריצת דיסק ואני עכשיו שוכב על הגב במיטה, אז החלטתי להשלים קומיקס rising stars שהמליץ לי nir בהמשר השרשור. קראתי שליש עד עכשיו: זה ייצוג אכן הרבה יותר ריאליסטי\הגיוני למה היה קורה אם היו מופיעים אנשים בעלי כוחות פה בעולמנו. אבל לצערי, הסיפור (עדיין?) לא מספיק מעניין.

                    • רפואה שלמה!

                      Beetlejuice

                      אני מסכים ממש לגבי רוגן וגולדברג.
                      הם יודעים להפיק עיבודים חכמים ממש ליצירות קיימות. הם פשוט מפיקים מצוינים שגם יודעים לזוז הצידה כשצריך ולהעסיק כותבים ושואורארנים טובים.

                      ואמנם לא קומיקס, אבל אני ממש ממליץ על Future Man מבית ההפקות שלהם. סדרת מד״ב קורעת על מסע בזמן.

                    • אם אתה מחפש ייצוג די ריאליסטי לאנשים עם כוחות על

                      אז טרילוגיית מלחמת הנפילים של ברנדון סנדרסון כנראה תתאים לך.
                      שם כל מי שיש לו כוחות על מנצל אותם בשביל לשלוט במי שחלש ממנו.

                      • אני ממליץ גם על הכרך הראשון בסדרת האנתולוגיות Wild Cards (סדרת ספרי פרוזה, לא קומיקס)

                        בעריכת ג'ורג' ר.ר. מרטין.
                        (בכרכים הבאים האיכות צונחת במידה משמעותית, למרבה הצער)

      • עלילת הסדרה בבסיסה היא על די.סי. , לא מארוול

        esh

        הארק העלילתי הראשי של קומיקס המקור ושל העיבוד הטלוויזיוני הוא: מה אם היה סופרמן במציאות. קבוצת גיבורי העל בסדרה היא פרודיה על ליגת הצדק. למעשה, הפעם הראשונה שיש גיבור מארוול היא סולג'ר בוי (בערך קפטן אמריקה) בעונה שלישית. לפי פרסומים, עובדים על ספין אוף על אקס מן, כך שכמעט ולא מראים דמויות מארווליות.

        היריבות בין בוצ'ר והומלנדר היא המניע העיקרי של כל עלילת הסיפור, וסיומה היא סיום הסדרה. יואי הוא הדמות ה"רגילה" שמייצגת אותנו, הצופים. מבססים את הדמות של הפוליטיקאית כנבל גדול יותר, ולא נבל עונתי. הנבל העונתי היה סולג'ר בוי, כמו סטורםטרופר בעונה הקודמת..

        אני לא מבין למה אתה מחפש יותר מוות. אין המון דמויות בסדרה, זה לא משחקי הכס ולא דברים מוזרים. אולי אתה מייצג תפיסה של "יותר סכנה מוחשית מתגשמת" לדמויות, אפקט משחקי הכס – בדומה לאפקט ה"רציני יותר, אפל יותר" שגרם באטמן של נולאן…

        1
        Galoofy ?
        • הקומיקס הוא של DC

          online

          wildstorm היה של DC קומיקס.

          DCEU ענו טוב יותר על "מה אם היה סופרמן במציאות"?
          היה גם סרט מצויר עם הטריניטי שהתמודד עוד יותר טוב עם המציאות.
          סופרמן במציאות עדיין יהיה עצמו, רק עם פחות ברירות נוחות בכל מצב.

          "הבנים" אפילו לא בסגנון elseworlds (גם של DC קומיקס).
          גיבורי העל רעים והם בתפקיד הרעים. לא כזה מורכב.

          • אני חושב אחרת

            esh

            הסדרה מדגישה שכח משחית. זו הסיבה שרוב, לא כל, גיבורי העל מושחתים. אבל הסדרה גם מראה איך זה משחית גם את האחרים: אנשי ממשל, צבא, פוליטיקה. כמעט כולם בסדרה לא טליות תכולות – ואלו שכן היו, מתחילים להתלכלכך.

            לא מכיר דברים של דיסי שעשו זאת טוב (לא כזה חזק בקומיקס). טריניטי זה עם ה4 החברה, עם קרב בירח? לא מדהים. ושוב, בדיסי או שסופרמן טוב בבסיסו או שהוא ממש רע, או שהוא סובייטי (שזה רע אצל אמריקאים). בבנים טוענים שמי שיש לו כח בלתי מוגבל מחפש משהו אחר: סוג של סגידה (ושיש כמה סוגים).

            • אני מציע את Rising Stars

              nir

              סדרה קצרה (24 חוברות) שכתב JMS, היוצר של בבילון 5.
              זה הטייק הכי טוב ששמעתי על "גיבורי על אנושיים"
              אף אחד לא קדוש שם ואף אחד לא שטן, סתם אנשים שהמציאות שינתה ועיצבה

              • תודה, אבדוק כשיהיה לי זמן: יש לזה אבא טוב!

                esh

                (ל"ת)

            • זו דמות אחרת

              online

              לא סופרמן בבנייה מפוכחת.

              בשביל מורכבות סופרמן אמור להישאר טוב בבסיסו, את האפור המציאות כבר תצבע.

              הגיבורים ב-DCEU עושים דברים שהקהל (בעולם שלהם ובעולם שלנו) מתקשה להשלים איתם, לפעמים מחוסר ברירה ולפעמים מחוסר ניסיון.

              הטריניטי, סופרמן-באטמן-וונדר וומן, רק אחרים (אם זה היה מבוסס על קומיקס הוא היה elseworlds) בסרט מצויר שאני לא זוכרת את שמו.
              הדמויות נכנסו למצבים מציאותיים, עשו את מה שסביר שיעשו, זכו לתגובות הצפויות והתמודדו.

              • כל דמות בסדרה מבוססת על דמויות קיימות

                esh

                זה מתוכנן. את באמת מדגישה את השונה בין הומלנדר ובין סופרמן במקום את הדומה? באמת? את מבינה שלא יכלו להשתמש בדמויות המקוריות נכון?
                אני הייתי מדגיש שאחד בלונדיני ארי והשני יהודון, אז הם לגמרי שונים.. ציניות, כן?

                • ברור על מי התבססו

                  online

                  הדומה שטחי והשונה מהותי.
                  הומלנדר הוא לא באמת גרסה של סופרמן.

                  הקומיקס יצא תחת DC קומיקס.
                  מבחינה חוקית, יכלו להשתמש בדמויות המקוריות.
                  זה לא התאים כי רצו להתפרע, וכאילו להציג מורכבות.
                  בפועל, נשארנו עם הרעים מול הטובים.
                  הומלנדר זו לא חוכמה. סופרמן רע זו לא חוכמה.
                  סופרמן, עם כל הטוב שסופרמן מנסה להיות, בעולם האמיתי – זו מורכבות.

                  • גם אם אני מקבל את נושא סופרמן

                    esh

                    אני לא מסכים עם הרעים מול הטובים. לא כל גיבורי העל בסדרה רעים. יש מלא שאינם גיבורי על ורעים. הדמות הראשית די חרא בן אדם. אלו לא רעים מול טובים: זה מסע נקמה שחוצא כל גבול מוסרי. דרך אגב, בחומר המקור אשתו של בוצ'ר באמת מתה בגלל הומלנדר, כך שמסע הנקמה באמת חזק יותר, באותו טרופ שחוק של האשה המתה.

              • !gods and monsters

                online

                זה השם של הסרט המצויר.

                ההכרזות האחרונות הזכירו לי אותו ואת התגובה הזאת.

      • להגנת הסדרה

        פרודיה שהיא רק פרודיה ולא מקשיבה למוסכמות המקור פחות תעבוד.
        הרגשתי את הדילמה הזו במיוחד בספר המצוין חולצות אדומות שהוא פרודיה על מסע בין כוכבים. בעוד החצי הראשון הוא פשוט פרודיה פרועה על הז'אנר, החצי השני פונה לכיוון הדרמה ומציית יותר למוסכמות. אומנם החצי הזה פחות מוצלח אבל אבל הרגשתי שהוא נכון יותר. אם הוא היה ממשיך עם הפרודיה כנראה שהוא היה מיותר וחסר עומק רגשי.

  21. תגובה שמכילה ספוילר להבנים מאת אדם
  22. מישהו צופה ב-Gen V?

    Galoofy

    התחלתי אותה אתמול וצפיתי מיד בארבעה פרקים הראשונים. בינתיים ממש אחלה.
    כרגע אני בעיקר מחפשת סדרות ששואבות אותך לעולם שלהן ותופסות אותך עם עלילה מעניינת ודמויות שקל להתחבר אליהן (באמת אין דרך יותר יעילה להגיד בעברית Relatable?), והסדרה הזו לגמרי עונה על הקריטריונים האלה מבחינתי.

    1
    idoma98 ?
    • באמת מוצלחת

      יואב

      הכי טוב שהם עשו מאז העונה הראשונה של הבנים.
      בהחלט מצטיינת בגזרת הדמויות שקל להתחבר אליהן וגם הפתיעה לחיוב בדפיקויות(יעני fucked up) ובדרמה.

    • מעוררות הזדהות

      online

      (ל"ת)

      1
      Galoofy ?
      • נכון, תודה!

        Galoofy

        (ל"ת)

    • אני צופה כי טעיתי בתאריך לחודש חינם של פריים וידאו

      esh

      ובמקור רציתי לצפות ב"בלתי מנוצח", אז אני צופה בזה במקום. לדעתי היא סבירה וזהו. כן, העולם אחלה כי הוא חלק מהבנים (ויש רפרנסים בלתי פוסקים) ואיכות העשייה זהה וכו. אבל העלילה כל כך צפויה וכולם כאלה אהבלים והטקסט ברמה של בני 15 (תכלס זה הדבר הכי ריאלי, רק שהשחקנים כרגיל לא נראים בני 18-20).
      בפרקים המתקדמים הטמטום מדרדר (נראה לי שפרק 7 כבר לגמרי מפגר).

      מי שהוא רגיש ל"יותר מידי ווק", עדיף שימנע, כי אין סבטקסט בסדרה.

      1
      הצב-לא-שב ?
      • מה שכן, הממשק של אמזון פריים נוראי, או שאני מפגר

        esh

        כל הזמן אפשר בטעות ללחוץ על משהו ולקנות פרקים וכו. לא מוצא כלום באופן טבעי, רק אם משתמש בחיפוש. פתאום דיסני נראים כמו גאוני חווית משתמש.

      • מי שרגיש ל״יותר מדי ווק״

        Galoofy

        ובוחר לראות ״הבנים״ או את סדרת הבת שלה, יכול להאשים רק את עצמו.

        1
        idoma98 ?
        • או רגיש לדם.

          שלמקו GRAS

          (ל"ת)

        • הבנים לא ממש הדבר הכי ווק על המסך

          Gen-V בהחלט הרבה יותר, אבל היא גם עוסקת בחתך האוכלוסיה שמצופים ממנו להתנהג בצורה הזו (יש שם סצינת מין שנושא ה-Consent מגיע למימדים כמעט קומיים).

          כעיקרון, Gen-V היא סדרה הרבה פחות קומית מ"הבנים", בעיקר כיוון שהיא כמעט לא מתרכזת ב"נבלים" או אפילו באנטי גיבורים של ממש ולכן הרבה פחות צוחקת על הדמויות והרבה יותר מתייחסת אליהם באהבה. היא מנסה להיות יותר מרגשת (ולא ממש מצליחה, כי היא די קלישאתית). אבל הפרקים קצרים וסוחפים, והדמויות חביבות, והיא בהחלט צפיה מומלצת לימים כאלו למי שמראות של הרבה מאוד דם וגופות מרוטשות לא טריגרי עבורו.

          • מבלבלים פה ווק וגסויות.

            Beetlejuice

            אפשר להיות פרוגרסיבי, ווק, ליברלי ועדיין להיות בוטה. ג׳יימס גאן עשה את זה בפיסמייקר ובעוד סרטים. גם הבנים היא יצירה אנטי שמרנית ובקומיקסים של אניס יש רעיונות הרבה יותר שמאלניים והרבה יותר בוטים.

            1
            Galoofy ?
            • ובכל זאת הבנים היא לא היצירה הכי ווק

              בארטושק

              קודם כל יש שם גם ביקורת על הווקיזם התאגידי וגם אחת הדמויות הרעות מייצגת סוג מסויים של ווקיזם, אבל מעבר לזה – לרוב פשוט העלילה לא משרתת את האג'נדה. לא ראיתי את דור-ו אבל הרבה סדרות אחרות זה לא המצב ונראה שהאג'נדה הייתה הסיבה שכתבו קווי עלילה מסויימים.

              • הבנים עושה סאטירה וצוחקת על הכל

                Galoofy

                אז ברור שזה כולל גם פארודיה על אובר-ווקיות (ווקיזם?). אבל בבסיסה היא סדרה סופר ליברלית עם ראיית עולם מאוד ברורה ולחלוטין פרוגרסיבית/שמאלנית.
                זה מרגיש לי מיותר אפילו לכתוב את זה מרוב שזה מרגיש לי מובן מאליו.

                3
                יבגני טרבנוב, מתן בכר, Aldo raine ?
              • קודם כל, לא אמרתי שהכי ווק. אבל היא בהחלט יותר ווק מרוב הדברים האחרונים של דיסני, שיש צעקה לגבי כמה ווק הם.

                Beetlejuice

                ודבר שני, דור-ו לא ממש שונה. ובטח שיש לה את אותן אג׳נדות של סדרת האם.

                • טוב, מה, אני מנסה להיות חסכוני פה

                  וכל פעם הדיונים האלו עושים לי חשק לווק.

                  פותח עכשיו את וולט, מקווה שאתם מרוצים.

                  5
                  Galoofy, גיל דנינו, mip, idoma98, עידו הלמן ?
                  • מקווה ששמת בקר.

                    Beetlejuice

                    (ל"ת)

                • מה שמעניין

                  עידן אחר

                  הוא שלמרות שאין ספק שמדובר בסדרה עם ראיית עולם ליברלית, כזאת שאין ספק באשר לאיזה צד של המפה הפוליטית שייכים היוצרים שלה, נראה שהיא לא יוצרת אנטגוניזם ולא סופגת את הביקורות הרגילות על היותה אובר ווק.

                  אני מניח שאפשר לתת לזה כל מיני הסברים, אבל לפחות אחד מהם לטעמי הוא שהיא (כמו גם סדרת האם שלה) פשוט כתובה טוב יותר מרוב התוצרים האחרים, אלו של דיסני למשל, באופן בו התכנים הפרוגרסיביים מוטמעים בה בצורה אורגנית הרבה יותר.

                  1
                  Galoofy ?
                  • מאוד מסכימה עם זה

                    Galoofy

                    באחת התגובות האחרות פה נכתב שהיא לא ״סופר ווקית״ בגלל שלא מרגיש שהעלילה נכתבה על מנת לשרת אג׳נדה. אבל זה לא אומר שאין לה אג׳נדה, זה רק אומר שהיא כתובה טוב מספיק, ככה שהצופה נהנה ממה שקורה על המסך והמסרים עוברים באופן טבעי כחלק מהמכלול, ולא נותנים תחושה של משהו שנדחף פנימה בכוח.

                    זו תמיד הייתה התחושה שלי לגביי כל הדיון המתיש על woke והשפעתו על ההצלחה בקופות והיחס מהקהל. כשמשהו לא עובד, הצופה מתעסק בטפל במקום בעיקר, הוא שם לב לגלגלים שחורקים, ואם מדובר בסוג מסוים של צופה, אין קל מלהאשים את האג׳נדה בתוצר הלא מוצלח. אבל תכלס, לרוב התוצר פשוט לא מוצלח, בלי שום קשר. Wokism פשוט נהפך למשהו שנורא קל לסמן ולהאשים כשלא נהנית. כשכן נהנים, והסרט/סדרה כן מוצלחים, יכולות להיות שם כל האג׳נדות בעולם וזה פשוט לא יפריע להנאה.

                    7
                    מתן בכר, Morin, יבגני טרבנוב, יצחק בארי, mip, שפן הלוח, idoma98 ?
                    • יאפ

                      אני נתקל בכל מיני ביקורות שבהם אני מסכים עם הרבה נקודות שמעלים, אבל בסוף הם חייבים לדחוף איזה "זה בעצם גרוע בגלל THE MESSAGE" וכזה, לא, זה גרוע כי יש פה אספקטים שלא עובדים, אתם אומרים את זה בעצמכם! אני רוצה להיות בעדכם ואז אתם חייבים להרוס את זה!

                      האם יש תוצרים שבהם היוצרים דוחפים אג'נדות בצורה לא מאוד מעודנת? ודאי. אבל כשרואים אנשים שוב ושוב מצהירים על "ווקיזם" / "טרלול פרוגרסיבי" רק בסרטים שמככבות בהם נשים או בני מיעוטים, זה מרגיש כאילו הם פחות נגד הפרוגרס, אלא פשוט נגד האנשים האלו. זאת הגרסה המודרנית של להגיד "אני לא גזען / שובניסט, אבל…". וכמו במקרים האלו, לכולם ברור מה אתם חושבים.

                      6
                      Morin, יבגני טרבנוב, שופל, online, שפן הלוח, idoma98 ?
                      • הגעתי לתובנה בנושא

                        online

                        הסיבה המרכזית לזעקות "ווק" היא לא תוצר רע ולא מסרים.

                        כמעט כל הזעקות נובעות מעצם ההנכחה, החל מהטריילר / הפרק הראשון / הפוסטר.

                        כל עוד הגיבור הוא גבר לבן סטרייט ולדמויות כמוהו יש ייצוג יתר – יגלו סלחנות לכל מסר, בוטה ככל שיהיה. כמה מסרים יעברו מעל לראש או יתפרשו אחרת.

                        ברגע שהאיזון הקדוש והמוכר מופר – הזעקות מובטחות, לא משנה כמה התוצר טוב וכמה המסר מעודן. לפעמים יחפשו מסר דמיוני לכעוס עליו. התוצר רע? בונוס.

                        • אבל גם יואי ובוצ'ר לבנים. וגם הומלנדר. האיזון הזה לא מופר בשום שלב.

                          Beetlejuice

                          (ל"ת)

                          • בדיוק

                            online

                            ולכן היא בסך הכל סדרה אהודה מכל כיוון.
                            קצת נעלבו ממנה (אחרי שהסבירו להם), אבל הרבה "אנטי-ווק" מנופפים בה כדי להוכיח שהם בעצם בעד איכות.

                            עין הדג מלא בניסיונות להבין זעם קדוש ולמצוא היגיון בשיגעון – למה כאן הרגישו ש"המסר נדחף"? למה השחור הזה פופולרי והלבנה ההיא שנואה? אולי כי ככה וככה ובעצם התכוונו שכך וכך…

                            הם לא כאלה מורכבים.

                            2
                            שפן הלוח, Morin ?
                    • בדיוק

                      esh

                      מסכים לגמרי גם עם מתן שענה לך.
                      כשרשמתי שג'ן וי היא כזו, זה היה כהערת "אם אתה מאלה שהולך להתלונן על זה עכשיו, אולי זה לא בשבילך", בדיוק כמו מי שלא אוהב אלימות מפורשת על המסך, או מקרים שההמשלה ליחסי ישראל-פלסטין נעשית ברמת עידון של כיתה ב. הבנים כתובה הרבה יותר טוב.

                      1
                      הראל ?
                    • אם זה לא היה ברור

                      Tom

                      הפרק האחרון של העונה האחרונה של "הבנים" הוא סופר ווק, כתוב בצורה מפורשת עד כדי דידקטיות. אני חושב שככה זה עובד הכי טוב. אחרי שהניחו את היסודות, ואחרי שביקרו בצורה מאוד חדה את הווקיות העכשווית, הם מראים לנו מה קורה כשהעולם עובד על פי החוקים של אותה ווקיות. זה הכול במסגרת של העולם של "הבנים", כן? אין פרחים ופרפרים וחדי קרן. אנשים טובים מתחבאים מסופר גיבור פסיכופט שאנשים מעריצים בגלל זה. האנטי-כרייסט האנטי-ווקי, שמייצג תופעה חברתית רחבה. אבל גם יש טוב, יש נחמה באנשים עצמם, יש עתיד ולא רק מוות.

                      ובהקשר לזה, עד כמה הסדרה החדשה אלימה? כמו המקורית? כי כרגע, יש לי סף קיבולת נמוך מאוד לאלימות גראפית, במיוחד כזו שמוצגת כמגניבה/ מצחיקה/אדג'ית וכו'.

                      • אותה רמת אלימות.

                        Beetlejuice

                        (ל"ת)

                        • תודה, אז איאלץ לוותר

                          Tom

                          חשבתי שצפייה בסדרות כמו "הבנים" ו-"משחקי הכס" במשך שנים חיסנו אותי מפני אכזריות אמיתית. כנראה שזה לא עובד ככה.

                    • בערך

                      online

                      כשהתוצר לא טוב, גם אם המסר כן מעודן ומוטמע והבעיות הן בחלקים אחרים, עדיין מאשימים את האג'נדה.
                      מספיק ליהוק כדי שיגידו שזהו, זה מה שהיה על חשבון האיכות.

              • תוכלו לפרט? סקרנתם

                online

                (ל"ת)

                • לא יודע איך אפשר לפרט. אבל הסדרה יוצאת נגד קפיטליזם והשמרנות שמקושרת אליו בכל פרק.

                  Beetlejuice

                  (ל"ת)

  23. תגובה שמכילה ספוילר לתחילת עונה 4 מאת ארמלדו
    • אהה. בגלל זה בעונה 3 הגזימו עם הgore לגמרי

      גיל דנינו

      כי אין להם שום דבר אחר שימשוך אנשים. לפחות עונה 2 ניסתה לעשות ביקורת פוליטית קשורה למציאות עם ליברטי אבל שם זה נגמר. הcg בבנים הוא טוב מאוד אבל השימוש בו כל כך מוגזם עד שהוא בחיים לא יכול להיראות אמין אז כל סצנות הgore המוגזמות לא עושות לי כלום חוץ מלהגעיל אותי ולשעמם אותי בו זמנית. אז לא נראה שיש לי איזשהוא עניין בסדרה מכל ההיבטים, שוב זה מזכיר מאוד את האפי עונה ! יש לא את אותם הבעיות שאני ואתה ציינו רק פי 2000000 גרוע יותר (כן זה אפשרי)

    • תגובה שמכילה ספוילר לעד פרק 6 מאת שלמקו GRAS
      • הסאטירה היתה עצלנית כבר בעונה 3 כשהם עשו את גרסת הסלבס שלהם ל-imagine.

        Beetlejuice

        הרי מה הפואנטה בסאטירה כשהיא פשוט עושים את מה שקרה אחד לאחד במציאות?
        זה שיש אנשים שאפילו בעונה 3 לא ממש הבינו את ההומור זה לא תירוץ.

        1
        הצב-לא-שב ?
  24. מעניין כמה שזו סדרה לא זכירה, עבורי

    מישי

    משהו באלימות שלה גרם לי פחות להתלהב מהשיבה לעונה רביעית, היום החלטתי לצפות בפרק. אבל אז התקציר התחיל לרוץ, ויותר מתקציר הוא הרגיש כמו סינית, שום דבר לא נראה לי מוכר, אפילו לא טיפה. כל הדמויות היו מוכרות אבל החיבור העלילתי? כלום. איך נגמרה העונה הקודמת? אלוהים זוכרת. ניסיתי את התקצירים בויקיפדיה, ובסוף נשברתי וצפיתי בפרק האחרון של העונה הקודמת. אני יכולה לשקר ולספר שהכל חזר אלי, האמת שמעט מאוד חזר, אבל מספיק כדי שאוכל לעקוב אחרי העלילה. אני לא מצליחה לזכור מאיפה הגיעו לחבורת הבנים השחור הגדול והבחורה שלא מדברת. רק לקראת סוף הפרק צלצל לי מוכר שאולי באמת היו חומרים שהזריקו ויצרו אצלם כוחות על או משהו. עלילתית? כלום, אלמלא השיחות האובר אינפורמטיביות בין הדמויות לא הייתי מבינה את הקשר לילד, או הריב בין בוטצ'ר ליואי. אפילו לא זכרתי שמה שמה הצטרפה לבנים. ובעונה החדשה?! הכל מבלבל. וזה פחות קוסם ויותר מעיק. אני גם מסכימה עם ארמלדו, באופן משונה כי אני אוהבת נסיונות להכנסת עומק- פשוט אין בסדרה הזו כלום עמוק, והנסיון לדחוף אותו די גרוע, כי זה לא נראה רציני, זה נראה כמו סיכום טיקטוקי של הפוליטיקה האמריקאית.
    אני מנסה לחשוב למה להמשיך לצפות בעונה הזו, לא בטוחה שזה יקרה.

    4
    גיל דנינו, זאב אימבר, הצב-לא-שב, ארמלדו ?
  25. אני די אהבתי את הסדרה

    ואדים

    אבל עלילות המשנה של פרנצ'י ויואי אכן גרועות למדי.
    יואי עוד מילא, אבל המאהב הזה של פרנצ'י… מה הקשר, אלוקיי
    בלאק נוואר המקורי היה מצוין וכך גם סולדג'ה בוי. חבל שאין עוד מהם

  26. סיכום כללי של העונה הרביעית

    ארמלדו

    הבנים היא סדרה עם המון פגמים. סליחה, ה-מ-ו-ן. היא פופולרית ומצליחה כי רוב האנשים צופים בה בשביל לקבל את מנת סצנות האקשן האבסורדיות שלהם ולהמשיך הלאה, אבל אם רגע מנתחים אותה ברצינות, כמות הדברים הגרועים שאני יכול למצוא בה היא רק טיפה יותר נמוכה מכמות המעיים שנשפכו בה לאורך השנים. אני לא אכנס יותר מדי לפרטים כי זה מהר מאוד יהפוך לראנט בלתי נגמר, אז רק אציין שלמעט שני פרקים (4 ו-8), היה לי קשה מאוד לצלוח את העונה הזו, לרמה שחלק גדול מהזמן פשוט גלגלתי עיניים מול המסך ונלחמתי בדחף להריץ חצי מהסצנות.

    אז למה אני עדיין צופה בה? מה בכל זאת גורם לה לעבוד? כי בסוף, כשמנקים אותה מכל הגימיקים, רעשי הרקע והבעיות הרבות שיש לה, קו העלילה הראשי של הסדרה הוא מצויין.

    עם כמה שהיא מתיימרת להיות פרודיה, הסיפור הבסיסי של הסדרה הוא התבנית הקלאסית של עולם גיבורי העל. יש לנו נבל אכזרי ומאיים שרוצה להשתלט על העולם, ומולו ניצבים חבורה של ויג'לנטים שמנסים לעצור אותו. ולמרות הניסיון לעטוף הכל (לטעמי בצורה שטחית ומרושלת) במסרים פוליטיים-חברתיים והקבלות לעולם האמיתי, המאבק בין חבורת הבנים (ובעיקר של בילי בוצ'ר) לבין הומלנדר, הוא בראש ובראשונה מאבק בין דמויות מעניינות, עמוקות, סוחפות, לא צפויות, שסוחבות איתן מטען לא קטן ומגולמות על ידי שחקנים מעולים שיודעים את העבודה.

    כל זמן שבו הסדרה עוסקת במאבק הזה, וספציפית במשולש בוצ'ר-ראיין-הומלנדר, היא נותנת בראש בקטע הכי טוב שיש.

    לצערי, העונה הרביעית ניסתה פחות או יותר לעשות הכל חוץ מלקדם את הקו הזה. בהינתן שהעונה הבאה תהיה האחרונה, לפעמים נוצרה אצלי תחושה שמישהו פשוט הכריח את היוצרים לדחוף באמצע עונה נוספת כדי לנסות לסחוט את המוצר כמה שאפשר, והתוצאה היא שמונה פרקים מלאים בעלילות צד משעממות שלא הלכו לשום מקום. כאילו מישהו שלח את הדמויות להסתובב סביב עצמן למשך שעות של תוכן חסר פואנטה, ואז בפרק האחרון נזכר שצריך גם להתקדם לאנשהו, והתוצאה הייתה פינאלה שמכילה כמות של טוויסטים והתפתחויות שהספיקו לעונה וחצי.

    זו, בגדול, הבעיה העיקרית שלי עם עונה 4. זו לא הייתה עונה טובה של טלוויזיה כמו שאלו פשוט היו 3-4 פרקים של סט-אפ שמישהו החליט למתוח ל-8, ולמרות פרק אחרון אדיר, היא עדיין החלשה ביותר מבין העונות של הסדרה.

    2
    גיל דנינו, האביר הבהיר ?
    • מסכים אבל גם אז ככול שהסדרה מתמשכת

      גיל דנינו

      גם העלילה הראשית נהיית יותר ויותר מטופשת. היחיד שוצא מזה בערך בסדר זה the deep. רג'י ו atrain אולי יוצאים מזה בסדר. אבל השאר נשאבו לתוך עולם של סופרלטיבים והחלטות מטופשות למען סצנות אקשן שאני נשבע שגרועות יותר ככול שהם מדממות יותר (אותו דבר קרה גם בקוף מתנקש 2 והאפי! 2. בהאפי! 2 זה היה ממש קיצוני, בקוף מתנקש 2 שמים לב לזה אבל זהו לא ירידה חדה באיכות, מטוב מאוד- מצויין ל סביר-טוב. הבנים איפושהו באמצע).

    • תגובה שמכילה ספוילר לפרק 8 מאת שלמקו GRAS

תגובות מקבילות

49
  תגובות נוספות בדף הביקורת של הבנים
 

כתיבת תגובה

(חובה)

Optionally add an image (JPEG only)