הסגת גבול
Trespass

שודדים פורצים לביתם של זוג עשיר ומחזיקים אותם כבני ערובה בעוד הם מחפשים יהלומים שאמורים להיות בבית.

תאריך הפצה בארה"ב: 14/10/2011
תאריך הפצה בישראל: 01/12/2011

5 תגובות פתח ספוילרים פתח תגובות ישנות

  1. מסכן ניקולאס קייג'

    Jane Doe

    מרוב ליהוקים לדמויות אומללות, התנוונו לו שרירי הפנים ועכשיו הוא תקוע עם פרצוף מיוסר לנצח.
    אימא שלו לא הזהירה אותו שזה עלול לקרות?

  2. במה זה מקורי יותר מ"החדר"?

    כש

    (ל"ת)

  3. "אנחנו יודעים עליך דברים, אתה מבין?"

    הוטבלאק דסיאטו

    החלטתי לנסות ולהסיר זמנית את החרם שלי על שומאכר, ולתת לו הזדמנות. לראות אם הוא הצליח לשנות משהו בדרכו הנלוזה ב-15 שנים האחרונות.
    הסרט דווקא התחיל בצורה מבטיחה. קייג' הוורקוהוליק וקידמן העקרת בית גרים בבית ענקי הצמוד לאגם יחד עם ביתם הטינאייג'רית, וחיים חיי פרברים עשירים, עד שחבורת שודדים פורצים להם לבית בחיפוש אחר כסף. או יהלומים. לא יודע. כל חמש דקות הם החליטו שיש משהו אחר בבית שאותו הם מחפשים.
    ואז הגיעה הנפילה. מרגע שהשודדים השתלטו על הבית שום דבר לא נראה הגיוני יותר. אפשר לומר שהרגע שבו נאמר המשפט שבכותרת הוא הרגע שבו הסרט מתחיל בהתדרדרות.
    מאותו רגע קידמן צרחה בהיסטריה, קייג' אמר לכולם לברוח, אבל אף אחד לא הקשיב לו וברח. חבל שלא הקשבתי לו.
    אחד החוסרים הגדולים של הסרט הוא המשחק המוגזם. הייתי מצפה לזה מניקולס קייג', או מכל אחד מהשחקנים האלמוניים יחסית האחרים שם שצרחו את המשפטים שלהם כמו בבי-מובי גרוע. אבל לא מניקול קידמן. "מלכת הקרח" קידמן מנסה לחקות את נעמי ווטס כאישה החטופה וחסרת האונים שמנסה לנצל את אותו חוסר אונים כדי להשיג נקודות אצל החוטפים ונכשלת קליל. דווקא המשחק המיוסר הרגיל של קייג' ללא שמץ של הטירוף הרגיל שלו עומד ברמה אחת מעל שאר השחקנים.
    הדמויות עוברות מרגעי אומץ ואסרטיביות, לטירוף והיסטריה ללא שום הכנה והיגיון. העלילה היא די בסיסית אבל בחצי שעה האחרונה עוברת טוויסט אחרי טוויסט, כל אחד יותר חסר היגיון מהבא. בטח כבר הבנתם שהיגיון הוא לא הצד החזק של העלילה.

    תברחו, פשוט תברחו.

    • למה משחק מוגזם?

      מיכאל גינזבורג

      איך אתה תתנהג אם עכשיו יפלשו לך לתוך הבית חבורה חמושה ועם מסכות?
      אני מסכים שקייג' היה גרוע פה והחולייה החלשה (היה פרק מעולה בעונה האחרונה של קומיוניטי שעסק בו, כלומר עאבד עסק בו) אבל השאר היה הרבה מעל הממוצע, אולי להוציא את מעט הסצינות שהתקיימו במרחב הקלישאתי של בני טיפשעשרה אמריקנים. הוא לא היה מופרך ושטחי נגיד כמו 'רודף צדק' עם קייג'.

  4. חבל לי על הביקורות הגרועות שהסרט קיבל

    מיכאל גינזבורג

    כאילו, גם אני ציפיתי לעוד זבלון מעייף ונוראי אבל למרבה הפלא זהו סרט פלישה ביתית מותח וכתוב טוב,
    יש בו המון סאבטקסט. קידמן נראית נפלא גם בגילה ועדיין שחקנית נהדרת.

 

להגיב על מיכאל גינזבורג לבטל

(חובה)

Optionally add an image (JPEG only)