האם חזרנו בזמן? אני לא שואל בגלל ההפצה המחודשת של "בחזרה לעתיד", אלא כי זאת שנה שבה עולים גם סרט של קת'רין ביגלו וגם של ג'יימס קמרון, אז אולי אנחנו ב-2009. אם תסלחו לי, אני הולך למצוא את עצמי ולתת לו את כל הזוכים באוסקר בעשור וחצי הקרובים.
בכל מקרה, בגדול זה עוד שבוע כזה של סרטי "משום מה". יש סרט חדש של "טרון" משום מה, נטפליקס מוציאים סרט בתת-ז'אנר שהם בעצמם צחקו עליו משום מה וגיא עמיר וחנן סביון לקחו את הסדרה שלהם בנטפליקס וערכו אותה לסרט משום מה.

מצטער, אבל ציון 110 ברוטן טומייטוז
יש רק לספיינל טאפ.
טוב אני רואה שעדיין לא ציינו את זה אז רק מעדכן, דיאן קיטון המופלאה הלכה לעולמה.
הייתה טיטאנית של קולנוע, למעשה מהשחקניות הגדולות ביותר באמריקה. זכורה במיוחד בשל תפקידה האייקוני באנני הול ובסרטי הסנדק. יהיה זכרה ברוך
טרון משום מה
באמת שטרון החדש זה הכי משום מה , מי ביקש את זה ?למה דיסני חשבו שזה הולך להצליח ?ואם כבר ושים טרון חדש למה בתקציב של 180 מיליון דולר ללא פרסום? באמת שאני לא מבין למה כל סרט של דיסני בתקציבים כאלו, מי אחראי התקציבים שם לעזאזל ?
זה היה ברור שזה לא יצליח כי מי רוצה טרון בכלל?
התשובה במילה אחת: דיסנילנד.
הסרטים הם חטיבה אחת בתאגיד דיסני, ולא זו המניבה הכי הרבה כסף. כדאי לזכור זאת
כן אני יודע שזו חברה מאוד מאוד גדול עם הרבה חטיבות
עדיין לא רואה סיבה להפסיד כל כך הרבה כסף
סבבה תעשו טרום אפשר לעשות את זה בתקציב נמוך יותר
לא בטוח שהבנת אותי. זו פרסומת למתקן חדש של טרון בפארקים.
כנראה לפי דיסני משתלם להם לעשות פרסומת בתקציב זה
הפארקים היא החטיבה הכי רווחית של דיסני
והמתקן של טרון הוא אחד הפופולריים שם
לי זה נראה מוגזם התקציב של הסרט אבל מה אני מבין ..
(ל"ת)
קריאה בשביל הפרופורציות
יוניברסל השקיעו שבעה מיליארד דולר בקוטל הדיסניוורלד החדש שלהם, מה זה בשביל דיסני להשקיע 180 מיליון בסרט חדש.
אבל גם אם זה פרסומת, זה עדיין צריך להצליח כדי להשתלם
כי פרסומת ללא חשיפה ודיבור, מה היא שווה?
ובכלל, אם באמת העניין הוא להרוויח מהמתקן בדיסנילנד ולא מהסרט עצמו, אז למה לא להעלות את הסרט באופן חופשי וחינמי ליוטיוב ולגרום לחצי עולם לפחות לראות את זה (כי מי לא ירצה לראות סרט שמופץ בחינם לחלוטין?) ואז לרוץ לדיסנילנד?
מבחינת פרסומת זה יכול להצליח כך הרבה יותר.
אפילו העלאה של זה בדיסני פלוס יכולה להוביל ליותר חשיפה.
וגם למה לא לשווק את הסרט כדי שיותר אנשים יראו את הפרסומת?
ולמה לקחת במאי שלקח שני זכיונות קודמים של דיסני ועשה בהם סרט כל כך גרוע שעד עכשיו לא יצא עוד סרט נוסף בזיכיונות הללו וספק מתי ואם בכלל יצא עוד סרט? (למי שלא יודע: זה הבמאי של שודדי הקאריביים 5 ושל מליפיסנט 2)
לא עדיף להשקיע על הפקת הפרסומת הזאת לא רק מבחינת סכום התקציב אלא גם באמת להשקיע שזאת תהיה פרסומת מוצלחת?
כי בסופו של דבר סרט יכול להוות פרסומת, אבל הוא צריך להצליח בשביל זה.
אני מאמין שהמכירות של ברבי זינקו ב-2023, אבל זה רק הודות לכך שהסרט ברבי היה הצלחה מטורפת שגרמה לכל העולם להיות בקטע של ברבי.
כך שגם אם העניין הוא להרוויח מהדיסנילנד, עדיין לא ברור למה להשקיע על פרסומת שלא הולכת לקבל הרבה חשיפה וספק כמה היא תועיל לרווחי הדיסנילנד.
למה ליוטיוב כשיש דיסני+?
(ל"ת)
כי ביוטיוב זה מקבל יותר חשיפה, היות ויוטיוב פתוח לכולם בחינם
פרסומת אמורה לקבל כמה שיותר חשיפה כדי להצליח, לא כן?
בכל מקרה, בפועל זה גם לא עלה לדיסני פלוס, אלא השתחרר לקולנוע מתוך ידיעה שזה לא הולך להרוויח מי יודע מה, כלומר שזה לא הולך לקבל מי יודע מה חשיפה כי לא הרבה ילכו לסרט.
פרסומת מוצלחת זה לא.