תראו מה זה, לפני עשור אריאנה גרנדה שרה עם מיקה סוג-של קאבר של השיר "Popular" מהמחזמר "מרשעת" ועכשיו היא מבצעת את השיר בעיבוד הקולנועי הרשמי של המחזמר שעולה היום לאקרנים. הכל אפשרי אם תאמינו בעצמכם! וכן, להיות מוזיקאים בינלאומיים גם עוזר, אני מניח.
כנראה שאתם שייכים או לקבוצת "יש כבר כרטיסים ל'מרשעת'" או לקבוצת "למי אכפת מ'מרשעת'?" (או אולי לקבוצה שלישית, נישתית יותר של "מקווה שיביאו לארץ הקרנות סינג-אלונג של 'מרשעת'"). בכל מקרה, אתם לא צריכים אותנו כדי לגבש דעה על הסרט הזה. אז חוץ ממנו עולה השבוע גם "יופי מסוכן" "החומר", שאני מאוד ממליץ עליו אם יש לכם קיבה מספיק חזקה, ובקרוב נעלה עליו גם ביקורת של יונתן וגם סרטון של נעמה, שבו היא מדברת על הסרט יותר לעומק.
דווקא מכל הסרטים הגדולים של השנה ''מרשעת'' הוא זה שהכי אין לי דעה לגביו
יותר בכיוון "אחליט כשזה ייצא". כי מצד אחד, הטריילרים נראים זוועה. מצד שני, זה מחזמר (!) שמדברים עליו בתור מועמד אפשרי לאוסקר (הא?), אז אני נורא מבולבל.
אחרי שראיתי את הסרטון: זה בהחלט עזר לי להחליט (הכרטיסים כבר ביד). קצת מוזר שסרט שמשדר וייבים של 'ארץ עוץ' של ריימי ו-'קמט בזמן' מחזיק בביקורות כאלה נלהבות ורק אני כזה מופתע.
באמת מפתיע ש-"יופי מסוכן" הופץ פה? אמנם סרט אימת גוף (לא מבין למה שזה ישפיע על הסיכויי הפצה שלו, סרטי אימה די מצליחים פה,) אבל גם אחד הסרטים הכי מדוברים של השנה ומתמודד חזק בעונת הפרסים. היה לי מוזר אם היה מתפספס.
"תחת כישוף" מסקרן אותי בעיקר בגלל אלן מנקן שכתב את השירים. והאנימציה נראית סימפטית ביותר. הביקורות, מצד שני, לא משהו.
לא ידעתי ש-"בליץ" הוא סרט סטרימינג ושהוא יוצא היום. זה די מרגש. אני גם מחזיק במנוי באפל טיוי כבר קרוב לארבע שנים וכל מה שראיתי שם זה את העונה הראשונה של 'טד לאסו' ואת המחזמר 'Come From Away'. אולי הגיע הזמן להעיף את האבק מהסיסמה שלי ולצפות שם במשהו סוף סוף.
וזה היה אחד מה-"מה יוצא השבוע" שהכי הצחיקו אותי :)
סרטי אימה מצליחים פה זה לא נכון
לסרטי אימה היסטורית קשה מאוד בארץ, ונראה לי ש"סמייל" (ואולי עכשיו סמייל 2?) הוא סרט האימה הכי מצליח. יש היסטוריה די ארוכה של סרטי אימה מוצלחים שפשוט לא יוצאים פה.
אלא אם אתה יודע משהו שאני לא, קופתית זה ז'אנר שהמפיצים לא נהנים להפיץ פה, ולרוב מפיצים רק את הסרטים הגדולים והמסחריים ביותר, וגם זה לרוב בתחושת "טוב, אני מניח" – בלי הקרנות לעיתונאים ובלי המון אולמות.
לגבי החלק השני של המדוברים, כן, זה כנראה למה… ועדיין, אם זאת הסיבה: רוב סרטי עונת הפרסים יופצו רק בינואר.
מודה שזו הייתה רק השערה
אני פשוט רואה מהבחירות של האנשים סביבי (הלא סינפילים) שבנים בוחרים ללכת בעיקר לסרטי אקשן בעוד בנות הולכות לסרטי אימה (בדיוק כמו שסרטי תעודה על רוצחים סדרתיים נהיו נורא פופולאריים בקרב בנות בסטרימינג). אבל כנראה שזו מסקנה שגויה שהגעתי אליה בגלל המעגל אנשים שמסביבי ופחות מבוסס על מידע מאומת כלשהו.
וואי, אנקדוטלית אצלי בכלל אין "בנות הולכות לסרטי אימה"
אבל זאת מוסכמה שאני מוכן להאמין בה מספיק על מנת שתתגשם.
סמייל 2 הרגיש לי כמו כישלון פה בארץ
הוא ירד די מהר לדעתי ולא ראיתי שנהרו אליו המונים בהתחלה כמו אל הסרט הקודם.
הלכתי להציץ בביצועים שלו
וכן, הוא ממש פחות מצליח מהראשון. (טוב, 70 מיליון דולר, ויש לו עוד איזה כמה שבועות להיאחז בתחתית הטבלה ולהכניס מיליון דולר כל סופ"ש, אז אולי לא "ממש").
זה מעניין, כי לכאורה הבאזז סביבו היה "סרט יותר טוב מהראשון" אז הנחתי שאחרי הפתיחה הדומה הוא יעשה סכומים דומים – אבל נראה שחלקים נכבדים מהקהל של הראשון לא קנה את זה. מעניין אם הם היו כמוני שחשדו שזה פשוט שחזור ולכן לא הגיעו, או אם הייתה סיבה אחרת.
אני די בטוח שכבר אישרו "סמייל 3", אבל אני מניח שזה קצת משנה דברים עבור האנשים שמאשרים דברים.
ולא צפית בkillers of the flowers moon?
(ל"ת)
ראיתי, פשוט לא דרך החשבון אפל שלי :)
(ל"ת)
איפה ראית ביקורות על ״תחת כישוף״?
בעגבניות רקובות אין עדיין אפילו ביקורת אחת.
הסתכלתי בעיקר בתגובות בלטרבוקסד של אנשים שראו את הסרט
ושם הוא מקבל יחס ראשוני מעורב-שלילי. מצד שני, חיפוש בגוגל מעלה את הכתבה הזאת (שמרגישה קצת כמו פרסומת) בה מצטטים מבקרים שממש משבחים את הסרט.
השיר נושא חמוד.
יצא טריילר לסרט בשם The Return עם ראלף פיינס.
https://www.youtube.com/watch?v=sbuqzzLF-sk
שהוא בעצם האודיסיאה שהפשיטו ממנה את כל המרכיבים הפנטסטיים: בלי קיקלופים ענקיים, סירנות קטלניות, אלים שמתהלכים בין בני אדם או ירידה לשאול. עד שסוף סוף מסריטים את אחת היצירות המכוננות של התרבות המערבית, לוקחים ממנה את כל האפיות והקסם? הביקור באי של קירקיי לבדו יכול להיות סרט קצר על אימת גוף. וזה לא צריך להיות סרט אקשן טיפשי כמו "זעם הטיטאנים" או "בני אלמוות", במידה ויש לך את הבמאי הנכון.
לפחות שלא יוותרו על הפנינה הנהדרת שהיא הנבואה של טירסיאס באשר לגורלו של אודיסאוס אחרי השיבה הביתה.