תרגיל ידוע שמרגש מעצבים וגיקים, ולא ממש מזיז לקהל הרחב, הוא לעצב את הפוסטרים לסרט באופן שנאמן לרוח התקופה שבה הוא מתרחש.האמן פאולו ריבירה מציג בבלוג שלו פוסטר נכון תקופתית שיצר עבור "קפטן אמריקה". אגב, הקפטן מחטיף להיטלר זו לא סצינה מהסרט (ככל הנראה) – זה מבוסס על עטיפת הגיליון הראשון של הקומיקס "קפטן אמריקה".
"סופר 8", לעומת זאת, הוא סרט שמשחזר את סרטי ההרפתקאות הספילברגיים של שנות השבעים והשמונים, ולכן הוא קיבל פוסטר בסגנון דרו סטרוזאן, האמן שעשה את הפוסטרים של כל סרטי ספילברג המפורסמים, וגם הרבה סרטים אחרים – כמו זה למשל, או זה, או זה. הפוסטר התחיל להסתובב בין אתרים כפוסטר רשמי עד שהתברר שזו בעצם עבודת מעריצים. אני לא הייתי עולה על זה – החיקוי של הסגנון של סטרוזאן הוא מושלם.
מימין, הפוסטר החדש של "ליל האימה". משמאל, הפוסטר של "ארץ קשוחה". וכן, אני יודע שזה עיצוב קלאסי ויש עוד פוסטרים שנראים פחות-או-יותר דומה, אבל נו, באמת. אגב, בשני המקרים נראה שגיבור הסרט נמצא בסכנת הסנפה.
כמו להרבה מהסרטים הקודמים בסדרה, גם ל"הארי פוטר 7ב'" יש סדרת פוסטרים אינסופית כמעט בכיכובן של דמויות שונות מהסדרה (אפילו נוויל לונגבוטום קיבל פוסטר משלו הפעם). כמעט באותו יום התפרסמה גם סדרת פוסטרים דומה של "קונאן הברברי" החדש, והמצחיק הוא שמרוב דם, אש, גיצים ותמרות עשן, שתי הסדרות די דומות. מיצאו את ההבדלים: איפה נגמר הארי ומתחיל קונאן?
הפוסטר של קפטן אמריקה יפיפה
מממש אהבתי אותו
מקרה שאהבתי מהזמן האחרון
בעוונותיי, הסכמתי לצפות עם חברים ב"מרדף אלקטרוני" ("Hardwired"), אף על פי שרק מהתיאור שלו ניתן היה לנחש שמדובר בסרט גרוע. אינדיקציה אחרת לכך היא הפאה של ואל קילמר בסרט. אני באמת לא זוכר פאה שכל כך צועקת "סרט גרוע".
כמובן שפוסטר שאמור לגרום לאנשים ללכת לסרט לא יכול להכיל פאה כזו, אבל צריך להכיל את ואל קילמר. הפתרון:
http://www.imdb.com/media/rm3731654912/tt1405412
LOL
(ל"ת)
ולחשוב שפעם היו לו אחלה פאות
אחת מיני הרבות בThe Saint
להיות מצליח-ואז-לא זה גורל מר ממוות
אני תמיד מרחם במיוחד על כל אותם האנשים שפעם היו בליגה הראשונה, ואז נפלו לשניה או לשמינית.
לא יודעת בקשר ל"מר ממוות"
אבל כן יש לאנשים מאוד מצליחים סוג של מכנה משותף כזה של להיות מכורים לכמה שהם מדהימים, מה שמקבל יופי של אישוש מהעולם כשהם מצליחים, אבל הופך לסטירת לחי מאוד כואבת ומצלצלת אם וכאשר הם כבר לא.
זה קצת דומה לזה שאומרים שאישה יפה מתה פעמיים, כלומר בפעם הראשונה כשהיא מאבדת את היופי שלה. שוב – נכון רק לגבי נשים יפות שהיופי שלהן הגדיר אותן בעיני עצמן איכשהו.
באסוציאציה, זה מזכיר את הפאה
שקושניר שם בתכנית של "זהו זה" על מקגייוור.
http://www.23tv.co.il/1133-he/Tachi.aspx
וממש במקרה
SFX עשו רשימה של 20 פאות המד"ב הגרועות ביותר:
http://www.sfx.co.uk/2011/06/20/the-20-worst-sci-fi-wigs/
הציור של ריברה מעלה נושא
שעד עכשיו לא חשבתי עליו: האולינג קומנדוס. למי שלא יודע, זו הייתה יחידה חשאית שלחמה לצד קאפ רבות במהלך מלחה"ע ה-2 בהנהגתו של סמל ניק פיורי. שנים מאוחר יותר, כשקאפ הופשר והגיע לימינו, פיורי כבר היה בתפקידו המוכר כמפקד סוכנות SHIELD בדרגת קולונל. אם קאפ נשאר צעיר תודות להקפאה, התירוץ שבגינו פיורי לא הזדקן בהרבה (אע"פ שהספיק לאבד עין) היה נסיוב אותו הוא נטל.
השאלה היא כיצד ניק פיורי של יקום הסרטים ישתלב בכל זה, אם בכלל. הפוסטר, שככל הנראה מציג את קאפ בסצינה שאינה מופיעה בסרט (הכאת היטלר), יתכן ואף מציג את הקומנדוס בהתבסס על הקומיקס ולא על הסרט (בקדמת התמונה מופיע "דאם דאם" דוגאן [ניל מקדונהיו בסרט] לצד מי שנראה כמו סמל פיורי בגרסת הקומיקס. מצד שני, יש אדם שחור בין חברי היחידה האחרים שעומדים מאחור, אבל זה בטח גייב ג'ונס).
מסתבר שבגירסת הסרטים פיורי לא לקח שום נסיוב
והוא יופיע רק בהווה.
הוא לא יקח חלק במלחמת העולם השנייה.
נוויל שולת!!1אחדאחד
(ל"ת)
לגבי הפוסטר של סופר 8
המחווה לדרו סטרוזאן מחממת את הלב, אבל החיקוי לא מושלם. אחד המאפיינים המרשימים ביותר בעבודתו של סטרוזאן הוא היכולת לגרום לציורים להראות כמו תצלומים במבט ראשון, שני ואפילו עשירי. ברוב הפוסטרים שלו משנות השמונים, הדמויות נראות כמו תמונה שהודבקה על רקע מצויר, בעוד הן בעצמן נוצרו בידי סטרוזאן. בפוסטר המעריצים של סופר 8, הדמויות נראות כמו ציורים. אמנם ציורים שנעשו בכשרון רב, אבל אצל סטרוזאן זה לא היה בולט כל כך.
בהחלט.
(ל"ת)
אחלה פוסטרים
בנוגע לפוסטרים של סכנת ההסנפה, אפשר גם לקרוא להם 'פלישת האף הענקי'.
הם מזכירים לי את...
הפוסטר של "הענק הירוק":
Amazing Spider-Man #50 (ושלל המחוות שהעטיפה זכתה להן)
למרות שהתמונה הזו מתוך הגיליון עצמו זכתה להרבה יותר מחוות, כולל בסרט השני תחת בימויו של סאם ריימי:
אחלה קומפוזיציה יש בפוסטרים האלו
אבל העניין הוא שבפוסטרים בכתבה נראה כאילו הסרט עוסק בפלישה של אף ענקי (או של חצי פרצוף) לכדוה"א. אם לא הייתי מכיר את הרקע של הסרטים הללו, בהחלט הייתי חושב שזה העלילות שלהם. בפוסטרים שאתה הבאת, יש עניין של צדדים מנוגדים.
Super 8 is a lovely film
It's very much a Spielberg film – though not in the sense of "something that Spielberg would direct" but more in the lines of "something that Spielberg would produce". This is almost a direct continuation of the kind of films that Spielberg produced in the 1980s for directors like Robert Zemeckis, Richard Donner and Joe Dante – a 100% feel-good movie with no pretense of having something really deep to say. Abrahams proves himself to be very gifted in his guidance of his cast (especially the young members of it), and the film is what you'd call a completely fat-free affair – not a single minute wasted, right down to the very quick ending (but stick around for the closing credits, it's worth it). All in all, the best film of the summer so far.
סופר 8 בויקיפדיה
מה שמצחיק לגבי פוסטר המעריצים של "סופר 8" זה שהוא מופיע בויקיפדיה האנגלית בתור הפוסטר הרשמי של הסרט.
הביקורת שלי על הסרט 13 assassins:
FUCK YEAH.
לגבי הפוסטר של קפטן אמריקה
הבנתי שהוא יודפס במאה עותקים, ויחולק לאנשי הצוות של הסרט… בטח יהיה הרבה ביקוש באיביי
איפה שחום זה קונאן ואיפה שירוק עם מודעות *מסוימת* לקיומם של צבעים נוספים זה הארי.
טרנדולוגיה של פוסטרים.
http://ohnotheydidnt.livejournal.com/64047251.html
(אפשר להתעלם מטקסט, ופשוט לצפות בפוסטרים מאוגדים יחד לפי הטרנדים. גם עובד.)
גדול !
(ל"ת)