הטריילרים הגדולים של כל הזמנים: מקום 13

בעולם שבו פיצוץ מבנים אמריקאיים מפורסמים הוא בידור לכל המשפחה...

הוא לא מאוד מתוחכם, הוא לא המציא את הטריילר מחדש, אבל תפקידו של טריילר הוא לגרום לקהל לרצות לראות את הסרט. ואת זה הוא עשה. קשה מאוד לא לרצות לראות את הסרט אחרי זה.

השוט האחרון של הטריילר, של הבית הלבן מתפוצץ, היה המאני-שוט של הסרט. הוא הופיע בכל טריילר, בכל פרסומת, בכל קטע חדשות על הסרט. זה היה הדבר שגרם לאנשים לרצות לראות את זה; כשהקטע הזה הוקרן בבתי קולנוע אמריקאיים, הקהל הריע.

מוזר, הא?

טוב, הרי זה רק סרט. הרי לא יכול להיות שבאמת יבוא מישהו יום בהיר אחד ויפוצץ מבנים אמריקאיים אייקוניים.

בעולם שאחרי ספטמבר 2001, כל החלק הראשון של הטיזר הזה ל"היום השלישי" – הצל הכבד שהולך ומאיים על ארה"ב – נראה כמו נבואה שהתגשמה. באותו הקטע עצמו אפשר היה להשתמש בתעמולת בחירות. אפילו עכשיו, אחרי שהאמריקאים כבר חזרו לרסק מבנים מוכרים בסרטים לצרכי בידור, העסק הזה קצת מטריד. ואני לא בטוח שאנשים היום היו מריעים כשהם היו רואים את הבית הלבן מתפוצץ, ולא משנה לאיזו מפלגה הם מצביעים.

בימים הקודמים:
מקום 14: התחלה
מקום 15: האויב שבפנים: אפוקליפסה
מקום 16: ד"ר סטריינג'לאב
מקום 17: גבעות הפחד 2
מקום 18: הרשת החברתית
מקום 19: שליחות קטלנית 2
מקום 20: בי מובי

אוהבים טריילרים? אז בואו ל"ליל הטריילרים החיים". ערב שלם של החלק הטוב ביותר של הסרט.