לילה טוב, אימא | Goodnight Mommy
ג'ון יוסטון אמר פעם שצריך להפסיק לעשות רימייקים לסרטים טובים, ולהתחיל לעשות רימייקים לסרטים גרועים. אני לא חושב שאף אחד שעבד על הסט של הרימייק האמריקאי לסרט האימה "לילה טוב, אימא" חשב על הסרט המקורי כעל גרוע (בטח לא כשהסרט התקבל באופן אוהד למדי), אבל אני מודה שעבורי היה מדובר בפספוס רציני.
לכן, הנוכחות של נעמי ווטס והטריילר הזה מעוררים בי תקווה – אולי הפעם יצליחו לעשות את הסיפור הזה, רק טוב? אולי. אבל כבר התאכזבתי פעם אחת.
מוזר: הסיפור של אל ינקוביק | Weird: The Al Yankovic Story
בגדול, מלחמת הסטרימינג הגיעה לשלב שבו הצירוף "סרט סטרימינג" מעלה לאנשים בראש זכרונות של סרט בינוני שהם העבירו מולו את הערב כי לא היה להם כוח לחפש משהו טוב יותר ממשהו באמת טוב או מעניין. ובכל זאת, ולמרות שמה לעזאזל זה Roku, אין ספק ש"מוזר" הוא אחד הסרטים המצופים שלי לשליש השנה הקרוב.
רק שאלה אחת יש לי ליוצרי הסרט: הולך להיות פסקול עם שירים חדשים של ווירד אל, נכון? נכון??
לא היו לי שום ציפיות לקראת "ונסדיי" – למרות חיבה כללית למשפחת אדאמס, לא נחוץ לי לראות עוד גרסה שלהם ולמרות חיבה כללית לטים ברטון, לא נחוץ לי לראות יצירות חדשות שלו. ואז הגיע הטריילר לסדרה החדשה הזאת, ו-וואלה, סוקרנתי.
אפילו סוקרנתי מאוד.
פינוקיו (זמקיס, לא דל טורו)
היפוך תפקידים: בעוד שכולם ציפו שבקרב הפינוקיו הגרסה של דיסני תהיה הפחות קריפית, כולנו שכחנו שהם שכרו את רוברט זמקיס, מלך האנימציה הקריפית, למשימה. התוצאה: סיוט ושמו פינוקיו.
בכנות, אם הסרט היה מתמסר לקונספט והיה פשוט סרט אימה על תפלץ העץ הזה, הייתי אולי אשכרה מתלהב.
אני לא באמת חושב שסם מנדז לקח ללב את ההפסד שלו ל"פרזיטים" בטקס האוסקר של 2020, ובכל זאת – כשרואים את הטריילר ל"אימפריית האור", הסרט החדש שלו, קשה שלא לדמיין אותו אומר לאקדמיה "אני לא חוזר רק בשביל פרס הבמאי הטוב ביותר. אני חוזר בשביל הכול."
ואם זה לא ברור: נראה מהמם. מתי בארץ.
התוודה, פלטש | Confess, Fletch
בעוד שאני רוצה להיות בעד כל קומדיות הבלשים באשר הן, יש לטריילר הבא כמה בעיות: לא אכפת לי מג'ון האם (כוכב הסרט), מגרג מוטולה (במאי הסרט, שזה שיתוף הפעולה השלישי ברצף שלו עם האם), או מהדמות של פלטש.
אפשרי שלאנשים שכן אכפת, הטריילר נראה חמוד יותר. תעדכנו.
טאר | TÁR
פעם אחרונה שלא היה לי מושג מה קורה בטריילר לסרט שמערב קייט בלנשט ואומנות זה נגמר ב"מניפסטו" המעניין. אני מניח ש"טאר", החדש של טוד פילד ("ילדים קטנים", "בחדר המיטות"), יהיה קצת יותר תקשורתי ממנו, אבל לכו תדעו.
בכל מקרה, לא הבנתי כלום, נראה מדהים.
הסרט של מנדס נראה מעניין
הסדרה של ברטון נראת נורא ואיום לצערי, קיוותי שאני אוהב את הסדרה של ברטון
אל ינקוביץ המוזר הכרתי שראיתי את איך פגשתי את אמא וזה באמת נראה מצוין
1:39 בטריילר של פינוקיו
ראיתי נכון? פינוקיו עושה נחיתת גיבור על? כאילו, אתם רציניים איתי?
מה אני אגיד, נראה שדיסני עושים עבודה קלה לגיירמו דל טורו, הוא אפילו לא צריך להתאמץ מי יודע מה כדי לזכות בקרב על פינוקיו של 2022.
הטריילר של מוזר גרם לי בדיוק להפך -
אני רוצה לשמוע את דניאל רדקליף שר.
כמו כן, טוב שכבר בטריילר שמו את מדונה והבהירו לכולם שזה לא ביופיק.
אתה אומר את זה
אבל כבר ראיתי עמוד פייסבוק בעברית שקידם את הטריילר תוך האמירה ש"דניאל רדקליף מכוון לאוסקר", אז אני לא יודע אם ההבהרה הובהרה.
אתה יודע מה אני רוצה עכשיו?
מועמדות לאוסקר. לשיר מהסרט. מקורי. שווירד אל כתב. על בסיס לחן של שיר זוכה אוסקר אחר.
טוב, זה נגד החוקים של האוסקר
אבל שיר מקורי של ווירד אל באוסקר כבר יכול להיות נס קטן משל עצמו.
וואו, פינוקיו נראה על הפנים.
איך זה שדיסני הם האולפן הכי גדול, אבל מכל האולפנים הגדולים ה-cgi שלהם נראה הכי רע? למען השם, זה זמקיס! אפילו ביוולף נראה טוב יותר בשנת 2022.
האם רוברט זמקיס עשה עסקה עם השטן ?
הוא עשה סרטים מופלאים בהתחלה ועכשיו הוא נידון להפחיד את כולם עם CGI מזעזע ?
אני חושב שבאופן כללי
להכנס לעולם המופלא של הרימייקים המצולמים של דיסני זה לעשות עסקה עם השטן, רק כזו שממנה אתה לא מרוויח שום דבר (וזה בלי להתייחס לכיוונים העגומים שהקריירה של זמקיס לקחה מאז "רכבת לקוטב". למרות שהיי, אהבתי מאוד את "על חבל דק").
מניח שזה מתחזק לו את היאכטה ובתי הנופש.
(ל"ת)
השאלה המעניינת למה אולפנים נותנים קרדיט לבמאי שמוציא בעיקר כשלונות כלכליים וביקורתיים.
הוא גם לא שם חם אצל חובבי קולנוע, לפחות לא במאה הנוכחית ולשאר הצופים גם ככה לא ממש אכפת. אז למה הסלחנות הזאת?
אני חושב שבמקרה הזה הם חיפשו במאי שיש לו ניסיון בעבודה עם דמויות דיגיטליות, ובעבר יצא לו שם של במאי עם סטייל
זה די קרוב ללקיחה של טים ברטון לביים את הרימייק של "דמבו".
דווקא לג׳ון פאברו זה הלך נהדר עם ספר הג׳ונגל
רק שאז הוא הרס את הכל עם מלך האריות.
תפלץ העץ הוא לא הדבר הכי מטריד בטריילר של פינוקיו
ג'ימיני קריקט, למשל, עומד לככב בסיוטים שלי בתקופה הקרובה, וזה עוד בלי להזכיר את הפאקין דג זהב.
מה השיר של Weird Al האהוב עליכם?
אצלי זה White & Nerdy
ואם כבר – של לוקאץ'? (אצלי – הפארודיה על גדלתי כבר בר מצווה)
Amish Paradise ואייל שני
(ל"ת)
Your Horoscope for Today
שאני לא בטוח שהוא בכלל פרודיה
ואיזכור כבוד ל The Saga Begins , שהיה הרבה יותר מוצלח וברור מהסרט
טוב, אם אנחנו כבר עושים את זה ברצינות,
אז מר פראמפ בריאת הברזל.
Pretty Fly For A Rabbi.
כמו כן האזכור היומי שלכם לזה שאל ינקוביץ' *איננו* יהודי ומעולם לא היה, דבר שכאשר הבנתי אותו בפעם הראשונה, אני חושב שחוויתי מיני-משבר קיומי. אני עד היום מסרב להאמין שזה ייתכן, זה פשוט לא הגיוני.
חוץ מהפרודיה הזאת ומשם משפחתו לא היה שום סימן לכך שהוא יהודי.
ושמישהו יתקן אותי אם אני טועה.
השיער. העובדה שהוא מצחיק.
(ל"ת)
מצחיק מצחיק, אבל לא בדיוק Jewfro.
(ל"ת)
אם כבר אזכור יומי, אז ינקוביק.
(ל"ת)
התשובה החכמה:
זה שם משפחה סלובני, כך שאם הייתי מבקש מסלובני לבטא אותו הוא כנראה היה מבטא אותו "ינקוביץ'" כמו בשפתם.
התשובה הלא חכמה: גרבדלת אחפנדריש מילאוואק.
טכנית זה כבר אזכור של יום חדש
אל הוא לא סלובני, הוא מלינווד. אם הוא מבטא את זה ינקוביק אז התעתיק הוא ינקוביק.
בילי ג'ווווואל
אצלי You Don't Love Me Anymore
ובאופן כללי, Off the Deep End הוא לטעמי האלבום הכי טוב שלו.
קשה לבחור
אבל אם אנחנו באתר קולנוע, אז דירוג שירי הקולנוע שלו:
גאמפ – כי שום דבר לא מעפ"ג
הסאגה מתחילה – בגלל ההשקעה בגילוי העלילה לפני שהסרט יצא
מחווה לגיבור על (Ode to a Superhero) – בגלל השורה על הפנים של וילם דפו
מנגינה מ"רוקי 13" – כי זה כמעט הגשים את עצמו
המנון בדרוק (Bedorck Anthem) – על השילוב הדי חלק של שני השירים
יודה – בגלל שאף פעם לא הבנתי מה מתלהבים כל כך מהשיר הזה
"יודה" הוא שיר שבמשך שנים לא ממש הערכתי בגלל פערי השכלה
היו לי ילדות ונעורים עשוקים במיוחד, שבמהלכם ראיתי רק את "תקווה חדשה" ו-"שובו של הג'דיי" בלי "האימפריה מכה שנית" באמצע, ורק אחרי שלוקאס הוציא את הגרסאות המחודשות לקולנוע בניינטיז יכולתי לעשות השלמות. ואז הערכתי את "יודה" קצת יותר – זה לא הסיכום הגאוני של עלילת. "אימת הפאנטום" בפחות מחמש דקות שהוא עשה ב-"הסאגה מתחילה" אבל יש לו שם אבחנות משעשעות בדיוק שלהן לגבי האופן שבו לוק סקייווקר מתייחס לכל הטררם סביבו (ובדיעבד – לסחיטת הלימון הכואבת של כל המותג, מלוקאס ועד דיסני).
אבל מה שבאמת גרם לי להעריך את השיר היה איזו נסיעת אוטובוס הביתה בשעה לא סבירה בלילה מהבסיס בזמן השירות, כשלפתע ברדיו התחיל להתנגן "לולה", השיר המקורי שעליו ינקוביק עשה את הפארודיה. לא הכרתי את השיר קודם, ואני לא בטוח שידעתי אז בכלל שהוא פארודיה על שיר קיים. באמצע האוטובוס (שהייתי בו הנוסע היחיד) נתקפתי בגל בלתי נשלט של פרצי צחוק רמים, גם מהשיר המקורי וגם מהזכרונות מהפארודיה, עד שהנהג עצמו שאל אותי בכריזה אם הכל בסדר.
והיי, השיר שלו על פארק היורה Rulez
והקליפ שביים מארק אוסבורן לשיר הזה הוא לטעמי הקליפ הכי טוב של ינקוביק.
ידעתי ששכחתי משהו, לעזאזל
זה שיר עם מילים מצוינות שסובל מביסוס על חומר מקורי פשוט לא מלהיב (אם כי קיומו של הפארודיה בהחלט משדרגת אותו). וקליפ נהדר. לא יודע אם הכי טוב, זאת תחרות בפני עצמה – אבל קליפ נהדר.
השיר המקורי משום מה שנוא, לא באמת מבין למה
(חלק בגלל המילים הלא ברורות והדימויים ה… מוזרים, אבל בכל זאת שיר טוב), אבל ינקוביץ' באמת עושה איתו פלאים – והקליפ עושה משהו עוד יותר: הוא לוקח את המעבר המוזיקלי בשני-שליש השיר, שהיה קטע לא ממש קשור כבר במקור, ומצליח להכניס אותו פנימה ולקשר אותו הרבה יותר טוב מהמקור.
לא טוד פיליפס, טוד פילד
(ל"ת)
מתקשה לדמיין סיטאציה שבה אצפה שוב במשפחת אדמס
עד כמה שאני זוכרת את הסרט, הם לא באמת עושים דברים נוראיים, בעיקר משפחה מוזרה לבושה בשחור ולכאורה נהנית מ"דברים נוראיים" שמעולם לא הגיעו למסך.
אז פחות נח לי עם וונסדיי בגרסה הזו- היא ממש רעה, לא נעים.
אפשר לתרגם את כל זה למחשבת מטה- בימינו הקולנוע נמצא תחת כל כך הרבה בקרות הורים וצפיה וכו', כל טריגרון מסומן, ומצד שני זה מאפשר להראות דברים איומים אם רק שומרים שלא יפרו את הכללים. לפעמים נדמה לי שבאייטיז-נייטנטיז אמנם לא היה הפיקוח הזה, אבל התכנים היו הרבה יותר נאיבים ברמת האלימות. לא קיבלנו פסיכולוגיה ריאליסטית של רוצח בכל סרט אקשן או מתח לנוער.
ונסדיי בסרט משנות התשעים
קרובה מאוד להרוג את אח שלה כמה וכמה פעמים, בכוונה. מהטריילר, נראה שהיא בעיקר מתנקמת אבל אף פעם לא יוזמת (ע"ע עקרון באגס באני). זה לא נראה לי כזאת קפיצת מדרגה. אבל נראה.
אם זה באמת יהיה כך
אז היא עוד קורבן לטרנד של "אין רע, יש מי שרע לו" ע"ע מליפיסנט, וכנראה בלאק אדם. פשוט עוברים נבל נבל ומנסים להצדיק אותם. די! יש גם אנשים רעים בעולם! וזה מותר שהם יהיו הדמות הראשית אם העלילה מעניינת, ע"ע נרקיס.
הכוונה כמובן לברון הסמים ולא לזמרת. אלא אם אתם יודעים משהו...
(ל"ת)
זה שונה
נקמה: אש משך לוונסדיי בשיער אז ונסדיי קוברת את אש בקן של נמלי אש.
הצדקת נבלים: אש משך לנבל המסכן הקטן בשיער כשהוא היה בגן, אז עכשיו הנבל הגדול מחזיר לעולם.
טוב, כמו שאמר הארווי דנט באביר האפל, רק להיפך:
"או שאתה מת נבל, או שאתה חי מספיק זמן כדי לראות את עצמך הופך לגיבור בסדרת נטפליקס."
לא קצת הגזמת?
ונסדיי לא היא נבלית. מעולם לא הייתה גם; אבל כשאתה גדל במשפחה מורבידית ומקאברית כמו משפחת אדמס, ברור שלניסיון להרוג את אח (או אחות) שלך לפחות פעם ביום יש אותו משקל כמו לשחק איתו (או איתה) במונופול בזמנכם הפנוי (במשפחה "נורמטיבית").
אני אשמח אם ישמרו על הקו שתארת
(ל"ת)
מעניין
דווקא הסרט של פינוקיו נראה חמוד , צריך לזכור שזה בעיקר לילדים , למרות שהייתי מעדיף שלא ישתמשו ב cgi(כמו בסרטים הישנים של ברטון )או לפחות שישתמשו בcgi יותר נחמד . אני מעדיף כבר את הפינוקיו של שרק .
לא כל כך שותף לדעות כאן על זמקיס , לכל במאי או שחקן יש עליות וירידות באיכות היצירה, גם ספילברג לא מייצר כבר את הסרטים המקוריים והמיוחדים שביים בשנות ה 80 וה90 . יש משהו מאוד אופטימי בסרטים של זמקיס ואני עדיין תולה תקווה שיחזור לייצר עוד סרט ברמה גבוהה.
מה שהילדה במשפחת אדאמס עושה בטריילר הוא ממש אכזרי, אני לא זוכר מה היו התעלולים שלה בסרטים המקוריים אבל זה ממש נוראי . אני שמח לראות את קתרין זיטה גונס משחקת את האמא , מגיע לה לקבל יותר תפקידים .
אפשר להשוות בין הקריירה של ספילברג וזמיקס במאה הזאת?
סרטים טובים של ספילברג משנת 2000 ואילך: אינטיליגנציה מלאכותית, תפוס אותי אם תוכל, דוח מיוחד, מינכן, מלחמת העולמות, הרפתקאות טינטין, לינקולן, גשר המרגלים, העיתון.
אצל זמיקס- להתחיל מחדש, מתחת לפני השטח (שניהם מ2000), הטיסה.
אמל ספילברג אפילו השמטתי כמה ראויים לגמרי (סוס מלחמה, סיפור פרברים) אבל באמת שכמעט כל מה שזמיקס עשה מאז דרעק. אצל זמיקס זה לא עניין של עליות וירידות, הוא בצניחה חופשית כבר כמה שנים ואין שום סיבה לכמות הסרטים שנותנים לו לביים (מעניין אם לבמאית היו סולחים כל כך הרבה).
אני חןשב שכל מי שצפה בטריילר הבין שפינוקיו מיועד לילדים וזו בדיוק הבעיה. אני לא רואה איך ילדים קטנים אמורים לצפות בזה בלי ביעותי לילה על בובת העץ המסוייטת. רחמיי על הילדים שהוריהם יחשבו שהסרט החדש בדיסני פלוס הוא אופציה טובה להשתיק אותם לאיזה שעתיים.
אני לא משווה
לא השוויתי ביניהם ,רק הבאתי את ספילברג כדוגמא לבמאי שיצירותיו האחרונות פחות מעניינות ומרגשות לפחות לטעמי . אבל באופן אובייקטיבי, לסרטיו בעשור האחרון לא הייתה תהודה עולמית כמו הסרטים שלו בשנות ה80 וה90 שנהפכו לקלאסיקות. אם תשאל אנשים שהם לא חובבי קולנוע רוב הסיכויים שהם לא יוכלו לציין לך את סרטיו בשנים האחרונות.
דווקא מסרטיו האחרונים של זמקיס כן אהבתי את "הטיסה" וחיבבתי את הסרט שלו "על חבל דק" והסרט שלו עם בראד פיט .חוץ מזה הוא מוציא סרט פעם בשנתיים שלוש , זה לא קצב כזה מטורף של סרטים ,הרבה מהסרטים שהוא יוצר הם סרטים לילדים והוא גם כותב אותם ,אז ביחס לרזומה שלו לא מבין למה לא לתת לו לביים.
בנוגע לפינוקיו לא יודע איך ילדים יקבלו את הcgi ,מניח שהם רגילים לזה, אני עוד זוכר תקופה שסרטי ילדים היו סרטים בכיכובם של שחקנים ענקיים כמו רובין וויליאמס ואדי מרפי ולא רק חידושים לסרטים מצוירים.
טוב, קשה להשתוות לעשורים ההם שלו, הוא בערך עשה בהם היסטוריה.
אבל בכל זאת העשור הראשון של המאה ה21 הוא בין הטובים והבוגרים בקריירה שלו. העשור של סרטי 10' קצת יותר מנומנם אבל עדיין לא מבייש. אני חושב שבכל המאה הזאת הסרט הכי מביך שלו זה אינדיאנה ג'ונס 4 וכשלעצמו הסרט הזה לא באמת מביך מאד. לזמיקס יש יותר סרט פאדיחה מסרטים טובים במאה הזאת. נגיד בוא ניקח את שני הסרטים האחרונים שלו: המכשפות וחזרה למארוון. אלו תהומות שספילברג לא צלל אליהן.
בכל מקרה לא באמת אכפת לי מי מביים את פינוקיו החדש והמחריד של דיסני.
הטריילר של ונסדיי נראה מסקרן, אבל...
אני חולה על הסרטים של משפחת אדמס משנות ה-90. אני מחבב את הסגנון של טים ברטון והסרטים שהוא עשה בשנות ה-80 וה-90 מאוד השפיעו עליי.
אבל, יש קונצזוס שבזמן האחרון שברטון ממחזר את עצמו לעייפה והסרטים האחרונים שביים *פשוט* לא טובים. ע"ע צללים אפלים, מיס פרגרין ודמבו. אם ניקח לדוג' את "צללים אפלים", אפילו שאודה בפה מלא שדי חיבבתי אותו, הסרט כשלעצמו מאוד דפוק וצ'יזי.
אופרת הסבון המקורית (שעליה מבוסס הסרט), קורצה מילולית מהחומרים שמתאימים לברטון כמו כפפה ליד (ברטון אפילו הצהיר שהוא מעריץ נלהב של חומר המקור) – ערפדים, מכשפות, רוחות רפאים ומה לא – אבל ברטון כשל באופן נחרץ בלשדרג את חומר המקור ונשארנו עם סרט מלא ביותר חורים ממסננת שאורכו שעתיים. נראה לי שבזמנו היה אפילו דיבור שברטון יביים את הסרט המקורי של משפחת אדמס (ששוב, זה התאים לו כמו כפפה ליד) אבל זה לא הסתדר וזוננפלד החליף אותו.
מהצד השני, יש את משפחת אדמס. כל הפרמיס שעליו רצועות הקומיקס והיצירות שנגזרו ממנו (עד כה) התבססו עליו זה שמחד מדובר במשפחה מאוד מורבידית ומקאברית שמוקפת בסביבה "אמריקאית ונורמלית" לחלוטין; ומנגד, בדיעבד מתגלה שמשפחת אדמס יותר מכילה ונורמלית מהאנשים שמקיפים אותה, שמתגלים כיותר דפוקים, צרי-מוחין ו"פריקיים" – הפרמיס הזה היה מה שגרם להצלחה הרבה של משפחת אדמס.
אז אני לא כזה בטוח שהפרמיס של הסדרה – ששם את ונסדיי בסביבה מורבידית, פריקית וחריגה לחלוטין בדיוק כמוה – זה פרמיס שיוכל ליצור את אותו אפקט ההצלחה והשנינות השחורה שהיו ליצירות המקוריות.
כשמשלבים את שני הסיבות, רמות הסקפטיות והחששות שלי מטפסות לרמות גבוהות. הדבר האחרון שאני רוצה זה שברטון ידפוק לי את משפחת אדמס כמו שהוא דפק את צללים אפלים ואת דמבו
תמיד יהיה מי שיאהב את זה (ומי יודע? אולי אפילו אני בתוכם?), בדיוק כמו מי שיש מי שאהב את הסטייל של "ריברדייל" ו"סברינה" (של נטפליקס, לא המקורי משנות ה-90); אבל כאמור, זה לא אותו האפקט שהביא להצלחה חסרת התקדים של משפחת אדמס, ולא נראה לי שפרמיס כזה יוכל להחזיק יותר משתי עונות גג מבלי לקרוס לתוך עצמו.
הלוואי עליי ואתבדה.
ושלא אשכח גם
את הפאה האיומה של לואיס גוזמן. הבנתי שהעיצוב שלו מתבסס על רצועות הקומיקס המקוריות, אבל יש דברים שלא יכולים (ולא צריכים!) לעבור תרגום, ואחד מהם זה השיער של גומז.
ברצינות, כשראיתי את התמונה הראשונה של גוזמן כגומז, המחשבה הראשונה שלי הייתה: מה לעזאזל התפגר לו על הראש??!!
ובאיזה מקום בקרדיטים הוא יופיע??!!
(ל"ת)
חחחחח
(ל"ת)
אני לא מאמין שהסרט על ינקוביק
הוא פיתוח של סרטון של funny or die!!
https://www.youtube.com/watch?v=vcNuiri2dV0&ab_channel=FunnyOrDie
מישהו עשה טריילר לסרט של קיים בתור דאחקה, ואז 9 שנים אחרי זה עשה סרט באורך מלא ומוציא לו טריילר שכמעט זהה לטריילר המקורי
זה פסיכי
אני פחות מצליח להתלהב מהסרט על יאנקוביץ'
נראה שהטריילר (ואולי גם הסרט) יותר מדי מתלהב מזה שהוא סרט על חייו (הפיקטיביים) של יאנקוביץ' ופחות מתעסק בלהראות את הדברים הנחוצים בשביל שסרט יהיה מוצלח כמו סיפור מעניין, דרמה טובה או, אם באמת מדובר בקומדיה (כי זה לא ממש ברור פה), בדיחות מצחיקות.
והחזרה של סם מנדז משמעה חזרתו של רוג'ר דיקנס והסרט בהחלט נראה מאוד מרשים ויזואלית. התחרות על האוסקר לצילום תהיה מאוד מעניינת השנה.
'סרט סטרימינג' כבר מזמן הפסיקה להיות מילת גנאי לסרטים. חוץ מהפעמים בהן מדובר בסרט של דיסני. כי סרטי הישר לסטרימינג של דיסני פלוס הם לרוב גרועים (בעיקר אם מדובר בהפקה גדולה יחסית. מסרטי דרמה קטנים עוד מתפלקות להם כמה יצירות טובות פה ושם). מקווה שאשנה את דעתי אחרי שייצא "פיטר ווינדי" כי ממש לא באלי שגם דייויד לורי ('האביר הירוק') יהיה אחראי לעוד רימייק חסר השראה וגרוע של דיסני.
מה עם טרף?
ויותר מיזה מה עם היפיפייה והיחפן שהיה סרט רימייק ברמה גבוהה של דיסני.
למי שאוהב את הרימקים שלהם אין סיבה לחשוב שהוא פחות מהשאר
התכוונתי יותר לתוצרים שיוצאים עם הלוגו של דיסני, ופחות כאלה של Stars
ואתה מהיחידים ששמעתי אותם אומרים משהו טוב על 'היפהפיה והיחפן'. לא ראיתי אותו, אבל הביקורות קוטלות אותו יותר מכל רימייק אחר של דיסני, אז הוא לא ממש דוגמה מוצלחת.
ושוב, יכול להיות שאני טועה. לא ראיתי/בדקתי את רוב התוצרים שלהם. יותר מחצי מהם נראים כל כך זניחים/לא מעניינים/גרועים שלא טרחתי לבדוק ביקורות שלהן ובטח שלא לצפות. ומאלה שראיתי/בדקתי פחות התלהבתי.
לדעתי יש סיבה שדיסני משחררים את 'פינוקיו' ישר לסטרימינג וזה כי הם מוציאים לשם את החומרים שהם פחות מאמינים בסיכויי ההצלחה שלהם בקופות (בין אם זה כי זה סרט גרוע או כי זה סרט דרמה קטן שגם ככה לא יכניס הרבה). זאת הסיבה כשכשאני שומע שסרט כמו 'פינוקיו', סרט בעל פוטנציאל הכנסה גדול, יוצא ישר לסטרימינג אני משער שזה כי הוא ממש גרוע. אחרת זה לא הגיוני.
עם נטפליקס/אפל/אמאזון זה לא ככה כי כל היצירות שלהם יוצאות ישר לסטרימינג.
הבנתי
אני חושב שהיפייפה לא פחות משאר סרטי הרימקים שלהם.
מהתחלה הוא קטן יותר מאלאדין או היפה והחיה כמובן.
אבל הוא פשוט שיחזור די אמין למקור, מי שאהב את המקור יאהב את זה(נו בסדר הביאו יותר אנשים כהי עור והכלבה יותר עצמאית , אלו השינויים והם לא רעים לרוב העם) , אז קופתית היה מצליח פחות.
לדעתי הוא הרבה יותר ממלך האריות שדי נהרס לדעתי .
לגבי פינוקיו יש מצב שאתה צודק (אני די מסכים איתך לגבי זה שמה שנשלח לשמה לרןב פחות טוב) אבל פעם מישהו אמר לי פה שהם לפעמים משחררים סרטים בעלי פוטנציאל ישירות לסטרימניג כדי למשוך מינויים אז אולי הוא כן יהיה טוב.
*אני לא זוכר שום סרט אחר שנשלח ישירות לסטרימניג תחת הלוגו של דיסני האמת אז צריך לבדוק כדי לראות מה היה טוב לדעתי
היפהפייה והיחפן
היה מלכתחילה רימייק שהופק לדיסני פלוס ולא היה מיועד לקולנוע; זה מה שמסביר את מידת הצניעות שלו.
אם אתה רוצה לבדוק סרטים של דיסני שמכלתחילה הופקו לדיסני פלוס, בעוד חודש יש את הוקוס פוקוס 2, ובנובמבר את מכושפת 2 – תוכל להוסיף אותם לטבלת ההשוואה שלך :)
כן זה מה שאמרתי (פלוס מינוס)
טוב בדקתי ובאמת יש רק עוד סרט אחד מעניין שהופק ישירות לדיסני וזה ציפ ודייל.
אז כן אין הרבה סרטי דיסני פלוס מקוריים טובים (וגם האלו שהזכרתי בינוני פלוס כזה)
אני לא מחשיב פה את סרטי ערוץ דיסני (פינאס פרב , זומבים) ולא את הסרטים שהיו מיועדים לקולנוע והלכו לפלוס בגלל הקורונה(מולאן קרואלה ועוד).
מצד שני כמו שנאמר על ידי יעקב יהין בקרוב מספר סרטים מעניינים ואז נוכל באמת להשוות יותר טוב.
*היו כל מיני סרטים נחמדים כמו עננים או טרבור המחזמר אבל זה עדיין ברמת ערוץ דיסני ולא משהו שהייתי רואה בקולנוע .
אני מבין ממך שהסרט הוא פשוט שחזור כמעט אחד לאחד של הסרט המקורי
בעיני זו בדיוק הדוגמא ל״מה רע ב(רוב ה)רימייקים של דיסני״.
מלך האריות היה גרוע לא בגלל השניים שלושה קטעים שטיפ טיפה שינו מהמקור (אוקי, חוץ מ״נתכונן״ שבאמת הוחרב לגמרי), אלא דווקא בגלל ש-99% מהסרט היה שחזור יותר מדי מדויק של הסרט המקורי (וכמובן שהיו עוד המון בעיות אחרות שדופקות את הסרט).
רימייק לא צריך להיות שחזור מדויק של הסרט המקורי, כי בשביל זה יש את הסרט המקורי.
אם אני רוצה לראות את היפהפיה והיחפן המקורי (שהוא באמת סרט מקסים), אני פשוט אראה אותו. אבל כשאני בוחר לראות רימייק אני מצפה לגרסא אחרת של הסיפור, משהו שיצדיק את קיומו ולא יהיה צל חיוור של הסרט המקורי.
זאת הסיבה שספר הג׳ונגל הוא בין הרימייקים המוצלחים של דיסני, כי הוא מבדל את עצמו מסרט האנימציה ומציג גרסא אחרת לסיפור.
כך שמה שאתה מציג כמעלה של הרימייק ליפהפיה והיחפן, בעיני מרגיש כפגם רציני ומוריד את החשק לראות את הסרט.
ועדיין הביקורות הקוטלות של הרימקים מוזרות לי
כי זה אותו סרט . לי זה מרגיש שנותנים הנחה לסרטי אנימיצה בגלל שהם אנימיצה .
גם הטענה שלך לא הכי נכונה כי אלאדין והיפה והחיה היו מאוד אהובים והין די דומים למקור, אליס ומליפסינט היו שונים לגמרי ולא קיבלו ביקורות טובות, אז אני לא ידוע כמה זה משנה הקרבה למקור או לא לכלל האנשים.
מלך האריות היה לא טוב בעיקר בגלל הניושל גאוגרפיק הלא מוצלח שעשו לו.
אני מדבר רק בשם עצמי
ויש הבדל בין סרט מקורי טוב לסרט שהוא שחזור של סרט מקורי טוב, פחות או יותר כמו שיש הבדל בין המונה ליזה המקורי לבין העתק מדוייק שלו.
האנשים שעשו את היפהפיה והיחפן המקורי יצרו את הכל מעצמם, בזמן שהאנשים שיצרו את הרימייק פשוט העתיקו מהמקור.
כשיש סרט קלאסי ואהוב, אין שום צורך בגרסא זהה לחלוטין נוספת.
אנשים באים לסרט חדש בציפייה לראות משהו חדש (לפחות ככה זה אצלי), כך שהגיוני שלא יאהבו את המוצר אם יגלו שהוא העתק מושלם של משהו קיים, גם אם זה העתק של משהו איכותי.
ברור שהסרטים הקלאסיים מקבלים הנחה בגלל שהם אנימציה
כי הסיפור, הדמויות והוזיואליה בנויות ככה שיתאימו את עצמן לעולם מונפש. בחלק מסרטי הרימייק הם לקחו את סרט האנימציה והעתיקו סצינות ודמויות ממנו אחד לאחד גם אם זה נראה רע/לא עובד בלייב אקשן כי הוא לא מיועד להיות בלייב אקשן.
'אלאדין' עשה הרבה שינויים מהסרט המקורי. הוא לדעתי הרימייק המושלם של דיסני כי הוא עוקב אחרי הסיפור המקורי אבל מוסיף עליו אירועים, מוטיבים, מאפיינים לדמויות, בניית עולם וכל מה שצריך בשביל שהוא לא ירגיש כמו שידור חוזר של הסרט המקורי על אף הנאמנות שלו לאותה עלילה (הנאמנות שלו לעלילה המקורית היא פלוס, דווקא).
'אליס' קיבל ביקורות גרועות לא כי הוא שונה מהמקורי, אלא כי הוא סרט גרוע בלי קשר. וגם כי הוא דומה למיליון סרטים אחרים. 'מלפסנט' דווקא התקבל לא רע.
אני אישית לא חושב שלעשות העתק-הדבק לסרט המקורי זה בהכרח רע. נכון, אני יכול לצפות בסרט המקורי וזה אבל למה לי? כבר ראיתי אותו עשרות פעמים ומה הבעיה בלצפות בו אבל עם שינויים קלים (צילום לייב אקשן) בשביל לרענן? עם העיקרון הזה אין לי בעיה. רק שצריך לדעת *מה* להעתיק ומה לשנות. לא כל מה שעובד באנימציה עובד בלייב אקשן.
אני לא יודע לגבי 'היפהפיה והיחפן' כי לא ראיתי אותו. אבל ממה שקראתי אנשים אומרים שהכלבים נראים קריפיים ובגלל זה הוא מאבד מהקסם שלו (ובגלל זה סצינת הספגטי לא עבדה למרות שהיא דומה למקורית).
אני מסכים שהכלבים הראשיים לא נראים מספיק טוב
וסצנת הספגטי נראת לא מספיק גם בגלל זה, זה נכון.
עדיין הסרט טוב לדעתי בגלל זאני אוהב את הסיפור וזה חדשני יותר מבינה טכנולוגית , יש שינויים קלים אבל הוא מאןד דומה למקור ואני אישית נהנתי.
לגבי מה שאמרתי על אליס ומלפסינט , אני מסכים שאלו היה סרטים לא טובים ולכן לא אהבו אותם(מי יותר מי פחות), זה פשוט בא בתגובה לזה ״אוהבים את ספר הג’ונגל בגלל השינויים בו״, לדעתי אהבו את ספר הג’ונגל בגלל שהוא היה סרט טוב, כנל לאלאדין והיפה והחיה שהוא סרטים טובים ולא שינו הרבה(נכון היו שינויים אבל מתאימים לתקופה, גם את היפיפייה שינו- שינוי ברמה של היפה והחיה לא ברמה של אלאדין אבל היו שינויים קטנים לתקופה).
לדעתי פשוט את סרטי האינמיצה הישנים אוהבים כי ״גדלו עליהם ״ אבל היום אם היו עושים את היפיפייה והיחפן(ברמה אנימיצה המתאימה להיום) לא היו אוהבים אותו, לעומת זאת אלאדין יותר מתאים לימנו בגלל גילו הצעיר יחסית.
* אני עדין חושב שנותנים לסרטי אנימיצה הנחה , למשל לדעתי מואנה לא היה מקבל ביקורות כאלו טובות אם היה סרט לא אנימיצה , אבל אין לדעת כמובן .
אם היו עושים את היפהפיה והיחפן ברמת אנימציה המתאימה להיום, הרבה מהקסם היה הולך לאיבוד
כי היום כבר היו עושים את הסרט ב-CGI ואז הוא היה מאבד אחוז ניכר מהיופי שלו שנעוץ בעובדה שמדובר באנימציה ידנית איכותית ברמה הגבוהה ביותר.
וזה עוד נקודה לרעת הרימייקים בלייב אקשן.
לרוב סרטי האנימציה הידנית יש ערך אומנותי שנעלם כליל כשהסרט עובר ללייב אקשן / CGI.
מיילא אם היו מבינים שיש לסרטים הללו ערך אומנותי והיו לוקחים לגרסאות הלייב אקשן את הצלמים והאומנים הטובים ביותר בעולם הלייב אקשן שיכולים להפוך לייב אקשן לאומנות, אבל זה לא מה שקרה.
העתיקו את הסיפור, אבל השאירו את האומנות בצד.
מספיק להשוות בין העיצובים הגאוניים של כלי הבית ביפה והחיה המקורי לאלו חסרי ההשראה ביפה והחיה הלייב אקשן.
אה, ואגב, אם כבר אני מזכיר את היפה והחיה: הזכרת את הסרט כאחד שהצליח, אבל במרחק הזמן אני בספק כמה זה נכון.
הסרט הרוויח מלא בעיקר בגלל הנוסטלגיה לסרט המקורי, אבל האם היום, כשעברו כבר 5 שנים מאז יציאת הסרט, מישהו בכלל זוכר אותו?
אם מישהו כיום ירצה לראות בדיסני פלוס את היפה והחיה, הוא יראה את הרימייק או את הסרט הקלאסי?
איכשהו לי זה מרגיש שכבר שכחו לגמרי מקיומו של הרימייק, כך שכל ההצלחה שלו הייתה בסך הכל תולדה של ההצלחה של הסרט המקורי.
האומנם?
נראה לי ששכחת שנטפליקס ידועה לשמצה בסרטים הבינוניים והקרינג'יים שהיא מפיקה בלי סוף :) ;). זה ממש לא רק דיסני פלוס.
אתה מתכוון לרומא, סיפור נישואים, האירי, מאנק, הבלדה של באסטר סקראגס, אוקגה, אני חושבת לגמור עם זה, יד האלוהים, כוחו של הכלב, פאסינג וכו?
אם אלו נחשבים סרטים בינוניים ומטה אז מצב התעשייה טוב משחשבתי
אלו יוצאי הדופן.
בנטפליקס, על כל סרט איכותי אחד יש חמישה סרטים גרועים
הוא התכוון בממוצע ולא שאין סרטים טובים בכלל בהפקת נטפליקס
(ל"ת)
בשלב הזה כבר יש יותר מדי יוצאי דופן.
ובכלל, "על כל סרט איכותי אחד יש חמישה סרטים גרועים" זה מצב לא רע בכלל. יש אולפנים עם יחס הרבה פחות מחמיא של הפקות.
ובכלל...
באחד הפורומים שאני חבר בו יש איזושהי מוסכמה שנטפליקס מעולה בהפקת סדרות (לרוב), אבל לא בהפקת סרטים. לפעמים מתפספס ויוצא להם סרט עם תו איכות.
זה לא שלפעמים מתפספס ויוצא להם בטעות סרט איכות אלא זו האסטרטגיה,
הם הלכו על יחס כלשהו בין סרטים איכותיים יותר לסרטי fluff שבעיקר תופסים נפח בספרייה. האם זה מפריע לי? קצת, כי הייתי מעדיף שישקיעו בכל הסרטים. ובכל זאת, כמות הסרטים הטובים שיוצאת מהם בשנה היא מכובדת לחלוטין _(ועולה על הרבה אולפנים, כולל דיסני הנערצים) ולא כמה "יוצאי דופן" שהתפלקו להם בטעות. אני בכיף הייתי יכול להוסיף עוד שמות לרשימה, יש לא מעט סרטים ידועים יותר ופחות ראויים לצפייה. בכל מקרה הנושא של הדיון הוא תדמית סרטי סטרימינג ואם אני יכול לשלוף בכיף עשרים ומעלה סרטי סטרימינג איכותיים אז אולי התדמית שלהם לא בהכרח גרועה? הרי כבר כל שנה סרטי סטרימינג מועמדים לאוסקר ושנה שעברה אחד זכה. אז לדעתי האדון האופל לא שכח כלום, סרטי סטרימינג אכן הפסיקו להיות מילת גנאי. זה אומר שאין סרטי סטרימינג בינוניים וקרינג'יים? ודאי שלא, אבל הדבר נכון גם לסרטים שמופצים ישר לקולנוע.
וואו, איך "מאנק" בולט לרעה בקרב החבורה הזאת
(ל"ת)
אפשר גם בכיף להוסיף את Beasts of No Nation, Annihilation ו-To the Bone.
אחלה של נטפליקס. גם פינוקיו ובצל הזכוכית יהיו ממש מצוינים, ככל הנראה.
האמת שמבחינת סרטים הם יותר טובים מסדרות לאחרונה.
אני מצפה לthe wonder שאמור להגיע עד סוף השנה.
סבסטיאן לליו מביים, אליס בירץ כותבת ופלורנס פיו משחקת. יהיה טוב (שיתוף הפעולה הוקדם של פיו ובירץ היה ליידי מקבת).
אני גם רוצה להוסיף שגם אם באמת 99% מהתוצרים שלהם לא טובים
אני ממש לא מרגיש את זה. כנראה שזה יותר בחוויה האישית שלי וזה עניין של אלגוריתם אבל כשאני פותח את דף הבית של נטפליקס כל השורות הראשונות שקופצות לי הן של סדרות איכות ושל סרטים על אותו משקל של התגובה שלך ושל רנדל. אני צריך לגלול לשורה ה-11 בשביל להיתקל ביצירות לא מעניינות ושלא שמעתי עליהן וזו בכלל השורה של ה-New Releases. וממש מתחתיה זה ממשיך עם 'ביג לביובסקי' וריקי ג'רווייס ועוד תוצרים לא רעים בכלל.
אני לא בא להוסיף לדיון או לסתור אף אחד מכם. רק להגן קצת על האלגוריתם של נטפליקס שכולם משום מה שונאים. מבט של עשר שניות על העמוד הראשי ישר מקפיץ לי עשרות סרטים וסדרות שאני כבר מזמן רוצה להשלים. והתוצרי זבל שלהם שנמצאים בעמוד הראשי די נבלעים (והמבחר במדינות אחרות הוא אפילו עוד יותר מעניין. אבל למה כשאני בחו"ל אין תמיד כתוביות באנגלית? זו לא אמורה להיות ברירת מחדל? בעצם למה אין בכל מדינה את כל שפות הדיבוב/כתוביות של כל שאר המדינות?)
לגבי העניין של דיסני פלוס נגד נטפליקס אני חושב שזה בעיקר בגלל שדיסני היא בראש ובראשונה חברת הפצה קולנועית. היא מייצרת סרטי איכות, רק שהיא תמיד תעדיף להפיץ את התוצרים הטובים יותר בקולנוע. וזה הגיוני. כשהם משחררים סרט ישירות לסטרימינג נדלקת אצלי נורית אדומה. למה להם לפספס את הרווחים הקולנועיים? אלא אם כן הם חושבים שהסרט הזה עומד להיכשל (בין אם כי הוא גרוע או כי הוא קשה לשיווק).
נטפליקס, מנגד, היא בראש ובראשונה חברת סטרימינג. אם היא מחליטה לא להפיץ סרט בקולנוע אז שום נורה אדומה לא נדלקת וזה לא אומר שום דבר על איכות הסרט.
דיסני יכולים כמובן לשנות את התדמית הזאת אם יפיצו סרטים טובים ומושקעים ישר לדיסני פלוס אבל זה לא צעד מובן מאליו. וזה צעד שהם עדיין לא לקחו. 'פינוקיו' נראה רע. 'הוקוס פוקוס 2' נראה לא משהו ו-'Disenchanted' מדאיג אותי כי זו הפקה שהם דוחים כבר מלא זמן. אבל אם הם יהיו טובים אז אני אשמח להתחיל לחשוב אחרת ולהתחיל לצפות לתוצרי הסטרימינג החדשים שלהם.
אני איתך מאה אחוז
ובגלל זה גם הסדרות שלהם טובות יחסית כי זה לא פוגע בהם(וסדרות זה גם דברים תחת פיקסאר דיסני וסטאר לא רק מארוול וסטאר וורס).
במיוחד שתוך זמן קצר יחסית סרטי הקלונוע מגיעים לדיסני פלוס ואז אנשים שלא רוצים לראות בקלונוע סרטים מסוימים הם יקבלו אותם בדיסני תוך זמן קצר
בצל הזכוכית (?? חחח)
השם בעברית של סרט ההמשך של "רצח כתוב היטב" זה "תעלומה יוונית".
מעולם לא שמעתי על תעלומה יוונית.
מכיר רק בצל הזכוכית.
הי, למה זרט צריך שם אם אפשר במקום זה לקרוא לו בשם הז׳אנר ובמדינה שהוא מתרחש בה.
מה זה ״הבת האבודה״, זה לא אומר כלום לאף אחד. בואו נקרא לסרט במקום ״דרמה יוונית״.
זה השם הרשמי בעברית. אני לא המצאתי אותו
לא מוצא חן בעיניכם; תתלונו לבקרת האיכות של נטפליקס.
רוצים לבדוק אותי? תבדקו בוויקיפדיה ובמנוע החיפוש של נטפליקס (כשהממשק בעברית)
ידוע שזה התרגום הרשמי. זה לא הופך אותו לטוב.
(ל"ת)
מה שכתבתי היה בצחוק כמובן :)
(ל"ת)
ההבדל הוא שלנטפליקס אני יכול לתת בתור דוגמה סרטים טובים, לדיסני פלוס אין כלו.
נכון שהם מפיקים פחות סרטים בינתיים אבל העובדה נשארת.
אם אתה מחשיב את כל המטריה של דיסני אז היחס משתנה
גם אם את טרף לא אהבת
אני יודע ספציפית שאהבת את כל סרטי פיקסאר האחרונים שלא יצאו לקולנוע .
ואמנם בארץ הם יצאו לקולנוע אבל בכל מקום שהיה דיסני פלוס גם נשמה גם לוקה וגם אדומה יצאו לדיסני פלוס ישירות
אאני לא אחפש את סרטי סטאר השונים כי אני לא הכי מכיר מה יצא ישירות לשמה ומה לא כי לפני שדיסני היו בארץ .
אבל למרות הכונות בתיאוריה להוציא את סרטי פיקסאר לקולנוע הם לא עשו זאת משמע הם סרטי דיסני פלוס(וככה הפ גם מסווגים באפלקציה).
אז כן לנטפליקס יש יותר סרטים טובים אבל יש להם גם הרבה הרבה הרבה יותר סרטים (כמו שאמרת גם)
לא החדבתי את כל המטרייה. יש לזכור שהולו לא שייכת לדיסני באופן בלעדי.
כן, שכחתי שהיו כמה סרטי פיקסאר ששוחרררו ישר לשיסני פלוס. אני מניח שהם היחידים שאהבתי. דיסני פלוס לא ממש הבריקו בתוכן מקור עד כה.
כן כרגע הולו לא של דיסני אבל רוב מה שיוצא בהולו חדש זה של פוקס
קומקאסט די ויתרו אבל לא נתקנן על מי שייך למי .
בכללי אני מסכים איתך אין להם הרבה סרטים טובים חדשים , אולי זה ישתנה אחרי הסרטים שיעקב אמר שיגיעו ואחרי יום דיסני בספטמבר (סדרות דווקא אני מוצא )
נראה לי שלקחת קשה מדי את התגובה שלי לאדון האופל
היא נאמרה בחצי סרקזם-חצי חיוך (ולכן האימוג'י הקורץ שהוספתי)
כמו שאמר אבי, לנטפליקס יש הרבה יותר סרטים מלדיסני פלוס. הרבה יותר. יחס הסרטים הטובים שיש להם זה כמו 10% לעומת 90% סרטים מחורבנים. וברור שזה לא יחס כוחות שווה מול דיסני פלוס כי א) דיסני פלוס יותר צעירה מנטפליקס ו-ב) הספרייה של דיסני פלוס מסתמכת יותר (לפחות כרגע) על הסרטים הקלאסיים שהפיקה והפיצה בקולנוע עד לפתיחת השירות (ובמבחן האיכות כולם מנצחים את הסרטים הקרינג'יים של נטפליקס).
לא רק אבי אמר את זה אלא גם אני אמרתי את זה ממש בתגובה למעלה, אז מיותר לחזור על העובדה הזאת פעם שלישית בדיון לדעתי.
אני לא יודע לגבי חישוב היחס ואני גם לא מצעניין בהשוואה בין דיסני ונטפליקס כי לא על זה דיברנו. הדיון היה על תדמית סרטי סטרימינג. פשוט הגבתי לך, מבחינתי לא לקחתי את זה ברצינות רבה מדי אלא פשוט הגבת לטיעון שלך. לא הרגשתי שהיא סרקסטית או הומורסטית אבל גם אם כן העלת טיעון כלשהו אז הקונספט הוא שאפשר להגיב אליו.
לגבי ההערה בסוגריים- היא לא אומרת לי כלום. לא טענתי בשום מקום שאין לנטפליקס סרטי קרינגיים אלא שתדמית הסטרימינג לא נקבעת רק על פי הסרטים הקרינגיים שלה, כי כל הגופים ההוליוודיים כמעט מוציאים סרטים קרינגיים. אבל התדמית של סרטי הסטרימינג מושפעת הרבה יותר מזכייה של קודה מאשר סרט קרינגי שנטפליקס שחררו בלי רעש רק כדי לנפח את ספריית התוכן שלהם.
רוצה להגיב, תגיב. מי מנע ממך?
אבל כשאני כותב שנטפליקס *ידועים לשמצה* ואתה מגיב בחזרה בשליפת דוגמאות יוצאות דופן, אני לא יכול שלא להרגיש שלקחת קשה מדי את מה שאמרתי או שלא הבנת אותי.
מעולם לא אמרתי שאין לנטפליקס סרטים איכותיים. מעולם לא הכחשתי שיש להם סרטים איכותיים. פשוט אמרתי שביחס הכללי, בציבור הרחב, שכשחושבים על סרט ממוצע של נטפליקס, המשמעות שקופצת לראש היא של סרט רדוד וגרוע, ואת כל זה קיפלתי בשימוש במונח *ידועה לשמצה*.
אתה תיקח חזרה את המילים שלך על "חברי הדרקון אליוט"
יא, יא… רימייק חסר השראה וגרוע של דיסני בעצמך!
(וברצינות: סרט נפלא. בטח אם משווים למקור).
בנוסף: יש יותר טובים, יש יותר גרועים – אבל אני חושב שנטפליקס קצת "שרפו" את המוניטין של הסרטים הנ"ל, למרות לא מעט פנינים בכל שירותי הסטרימינג באשר הן (כולל דיסני+). התחושה הכוללת היא, לצופה הפשוט שפותח דפדפן ורק רוצה לראות משהו, עדיף משהו שכולם ראו גם כן – לא טובה.
אני ממש אוהב את "חברי הדרקון אליוט" :)
(ל"ת)
עכשיו שמתי לב לניסוח שלי בתגובה המקורית
ה-"עוד" שלי לא התכוון ל-'אליוט' ספציפית אלה למבול הרימייקים של דיסני. 'אליוט' הוא בין הטובים שבהם.
כנראה שזה בגלל שמבין הרימייקים של דיסני, זה הרימייק לסרט הכי פחות מוכר
מה שאפשר ליוצרים להתנתק מחומר המקור וללכת לכיוונים אחרים*, בעוד שאצל השאר הדגש הוא על ״העתק-הדבק״ מהמקור.
*זה ממה שאני הבנתי, לא ראיתי את הסרט המקורי.
דווקא הייתי רוצה לראות את הסרט המקורי, אבל כרגע בדיסני פלוס יש רק את הרימייק, כך שאין לי דרך.
צריך גם להזכיר את שיר הנושא המצויין
Something Wild הוא שיר מקסים ברמות שבעולם מתוקן היו לכל הפחות גורמות לו לקבל מועמדות לאוסקר (אני מתחיל לחשוב שהשירים הטובים ביותר מעולם הקולנוע הם דווקא אלה שלא מועמדים לאוסקר).
גם הפסקול הוא מצויין ומומלץ מאוד להאזנה.
חלק נכבד מהרגש שבסרט (וזה סרט די מרגש, לפחות בעיני) נובע מהפסקול.
רק אזהרה לפני שאתם לוחצים על הקישור: יש מצב שתתמכרו לשיר ותתחילו לשמוע אותו בלופ, זה פשוט שיר ממכר.
אל תגידו שלא הזהרתי.
לינדסי סטירלינג! מת עליה!
שומע מעל עשור, איתה עוד לפני שהיו לה 50 אלף עוקבים (היפסטר אלרט).
היחידה שאני מסכים לשמוע כינורות: גם הילדים שלי שומעים.
חורשים על השיר הזה (אינסטרומנטלי).