כשאני הולך לקולנוע בקיץ אני מחפש:
91 ![]() |
אקשן ואדרנלין |
34 ![]() |
אפקטים |
11 ![]() |
בחורות/בחורים |
28 ![]() |
ריגוש |
7 ![]() |
רומנטיקה |
63 ![]() |
צחוקים |
39 ![]() |
מיזוג |
5 ![]() |
עיסוק לילדים |
25 ![]() |
משהו לבהות בו |
85 ![]() |
עלילה ועומק |
מספר מצביעים: 388
91 ![]() |
אקשן ואדרנלין |
34 ![]() |
אפקטים |
11 ![]() |
בחורות/בחורים |
28 ![]() |
ריגוש |
7 ![]() |
רומנטיקה |
63 ![]() |
צחוקים |
39 ![]() |
מיזוג |
5 ![]() |
עיסוק לילדים |
25 ![]() |
משהו לבהות בו |
85 ![]() |
עלילה ועומק |
קיץ.. חם..
ואקשן גם..
למעשה, התשובה טיפה מורכבת.. אני רוצה לבהות (1) בבחורות (2) משעשעות (3) עם אקדחים (4) בתוך אולם ממוזג (5).
ולכן אמרו "הפיל 200 מכות על מצריים".
—————-
החתול חייב להכניס עוד טיפפת גוף שלישי להודעה..
כמעט הצבעתי ל''צחוקים'',
עד שקלטתי ש"צחוקים" אני מחפשת בסרטי וידאו. בקולנוע, אם בכלל, אני מחפשת אקשן ואדרנלין. או יותר נכון, בקיץ אני בעיקר מחפשת מזגן, ואני מופתעת שהאופציה לא הופיעה.
אממ..
"מיזוג"?
אה, וואלה, היה ''מיזוג'',
ואני, מהחום, לא שמתי לב.
גם אני מחפשת מזגן
(בבית עדיין אין לי כזה) אז הצבעתי "מיזוג" כי זו האופצייה הכי קרובה למה שחיפשתי.
אבל יש בתי קולנוע שבהם מגזימים עם המזגן, ולמקרים כאלה אני מביאה חולצה נוספת.
גם אני מחפשת מזגן
ומה קורה כשקר לך ברגליים?
אני הצבעתי "מיזוג", וישא"ק.
גם אני מחפש מיזוג!
בין כמה אלמנטים
אקשן, פעלולים, ריגוש, בחורות(לא רק בלונדיניות) וצחוקים על חוסר העלילה. דוגמאות מהקיץ שעבר: מלך העקרבים, XXX ושואוטיים… אהה גם היי ריסק.
מה בקשר לנוסטלגיה?
תופעה הבאה לביטוי בסרטי המשך?
עלילה ועומק, מצטער
כשאני הולך לסרט (את הרוב אני רואה בבית), לא ממש אכפת לי באיזו עונה אני נמצא. בבית קולנוע אני מחפש אותו דבר שאני מחפש בבית, עלילה ועומק. כמה שזה לא מקובל, הסיבה העיקרית שאני הולך לקולונוע היא כדי לראות סרט כשהוא עוד חדש ולא לפספס את הדיונים עליו. טוב, זה וגם כדי לצאת קצת מהבית.
כנ''ל
אני מחפש את אותם דברים בכל עונות השנה. וחוצמזה, הכל תלוי במצב הרוח שלי. סביר להניח שאני אלך בעיקר לסרטי אפקטים, אבל זה רק בגלל שיותר שווה לראות אותם בקולנוע.
בדיוק.
קולנוע זה לא עסק עונתי. חוץ מעניין המיזוג, ומיזוג יש לי בבית (אם כי לא בעוצמה התעשייתית שבתי הקולנוע הפעילו אותו פעם, והיום יש סתם מיזוג).
העניין הוא
שבקיץ, יותר מכל עונה בשנה, קשה לחשוב. החום ממיס את המוח. ובמצב כזה, קשה מאוד להתעמק בעלילה פתלתלה, בקונספירציות-פנים-סרטיות, ובכל מה שבד"כ מוסיף עומק לדמויות ו/או לסרט. בקיץ צריך משהו שישכיח את החום.
בדיוק הפוך..
אני לא חושבת שקולנוע צריך להיות תלוי בעונות שנה, וגם אני מחפשת בקולנוע מה שמתאים למצב הרוח שלי באותו יום או באותו הרגע. אבל אם כבר לנסות למצוא הגיון, דווקא בקיץ המזגן בקולנוע משכיח יפה מאוד את החום, ולעיתים הוא גם משכיח כל תחושה בגוף מרוב קור. אז אם כבר, עדיף שיהיו בסרט עלילה/עומק/דמויות/פואנטה, שיגרמו לנו להתרכז בהם ולא בקור.
ודרך אגב, התיאוריה שלי היא שבקיץ פשוט בכל מקרה באים יותר אנשים לקולנוע, אז לא צריך להתאמץ ולהשקיע מאוד בסרטים בשביל להביא אותם… מספיק לשים כמה בדיחות/אנשים חטובים/אפקטים. (או ככה לפחות יוצרי הסרטים חושבים?)
אוקיי, אז בואי נשנה את שאלת הסקר:
"כשאני הולך לקולנוע בקיץ ומגלה שהמזגן של הקולנוע מקולקל, אני מחפש:"
את היציאה.
את האחראים.
קולנוע אחר
את החתולים
שכמובן אשמים בכל.
בני אדם אשמים בכול.
לעולם לא החתולים.
בני אדם אשמים בכול. כה''ב)
לא זכור לי שלאחרונה אני שרטתי את הספות או השרתי שיערות מעצבנות שלא מוכנות לרדת על הבגדים שלי…
הממ...
האם אי-פעם אמרו על חתול שהוא נושך כריות?
ואיך זה שייך לאשמה?
חתול ששורט את הרהיטים *אינו* חתול אשם. אדם שנוזף בחתול על זה ששרט את הרהיטים, *הוא* אשם, אשם בכך שהוא מציק לחתול חף מפשע עם האובססיות החומרניות שלו.
מושג האשמה זר לחלוטין לחתול. זו המצאה אנושית. ובצדק.
הריני להפנות אתכם למאמר רלוונטי שחיברתי לפני כמה שנים. היום הייתי כותבת אותו טיפה אחרת, אבל אני עדיין עומדת מאחורי הרעיונות שמובעים בו:
http://forums.ort.org.il/scripts/showsm.asp?which_forum=30&mess=1046520
מי שאשם זה מי שמחזיק את החתול
כאילו, חתול בבית?
פחחח.
הרחוב טוב מדי בשבילם.
ברור שאת אשמה
אם לא היו לך ספות אף אחד לא היה שורט אותן ואותו הדבר לגבי בגדים.
ברור שאת אשמה
ואם לא הייתי אני אז פשוט לא היה מי שיתלונן.
חתולים?
ואני כל הזמן הייתי בטוחה שהם המושא להאשמה.
לא לא לא
אלה הארנבים, זה חייב להיות הארנבים. או אולי גמדים.
מדויק ביותר
אני מסוג האנשים שמכורים לענייני קונספירציות, קנוניות שונות וכו'.
אף-על-פי-כן, בכל זאת התקשתי מאוד להבין את בייסיק כשראיתי אותו היום.
או שהסרט מעורפל ולא מובן או שבקיץ החום באמת ממיס את המוח.
מה שבטוח, לא חסרים אפילו בקיץ סרטים בעלי עלילה פתלתלה או קונספירציות מטורפות.
במקרה של 'בייסיק' -
גם וגם.
;-)
האמת היא שיותר הפריעה לי העובדה שהטוויסטים זרמו כל כך מהר שלא היה לי זמן לעכל את הטוויסט האחרון אפילו, מאשר המופרכות/מגוחכות בהם.
אבל זה לא המקום לדון בזה.
עלילה ועומק אני מחפשת בבית.
בקולנוע אני מחפשת את הדברים שקשה יותר להשיג בבית (למרות מערכת הקולנוע הביתי החביבה שלנו), שזה השקיעה המוחלטת בתוך חוויית הסרט.
מבחינה זאת, אולי היה מתבקש לבחור "אפקטים", אבל האמת היא שלרוב אפקטים מעניינים אותי רק כשהם חלק מחוויית אקשן כוללת.
כלומר, כן, אני עדיין מחפשת עומק גם בסרטים שאני הולכת לראות בקולנוע, אבל בהם אני מוכנה הרבה יותר לוותר על העומק לטובת המגניבות הכללית.
והמזגן.
כמוני כמוך
זאת אומרת, אני לא מבדיל בין עונות. אני הצבעתי ריגוש, כי זה מה שלדעתי הכי מסכם את הכל. אקשן ואדרנלין מביאים לריגוש וככה גם עלילה ועומק וכמעט כל שאר האפשרויות (חוץ ממיזוג אולי, וגם – תלוי במזגן).
רפי, תרגש אותי!
רומנטיקה?
הכוונה לסרטים רומנטיים, או זה שאתה לוקח את חברה שלך לסרט?
הממממ
כל התשובות נכונות ?
זה יהיה אקשן ואדרנלין.
עד כמה שאני מעדיף עלילה ועומק על כמויות של אקשן, בקולנוע זה אחרת.
למעשה, רק היום אני הולך לראות בקולנוע את Matrix Reloaded (מתברר שאני לא אוהד שרוף כל כך) ואם זה לא בשביל סצנות האקשן המדהימות (כך שמעתי), בשביל מה? :|
באמת בשביל מה?
ככל שהזמן עובר ואין לי חשק אפילו *להוריד* את הסרט הזה, אני מבין כמה (א) באמת גרוע הסיפור, ו(ב) כמה לא שווים אפקטים כשאין כמעט כלום מאחוריהם. אה, והקרב עם הסכונים סמית התחיל לשעמם די מהר. אולי זה רק אני. וכל הסיפור עם הצרפתי המרגיז ההוא ואשתו האיטלקיה המיותרת היה די מיותר. וגם האדריכל. בעה על הוואשאוסקים.
זהו.
מוסר השכל: מה, בכל דבר שאני כותב חייב להיות מוסר השכל? מה אני, אימא אווזה?!
מיזוג!
מה שיותר חזק יותר טוב.
כמובן אני לא בא רק בשביל המיזוג, אבל קולנוע שהקפיא לי את העורקים פעם אחת סיכוייו גדולים שאבקרו פעם שניה.
והגיע הזמן שיקום הבית קולנוע שילמד מבמוו(סדרה חמש למי ששואל) וישים גם מיזוג קל דרך המושבים, במקום שמזגנים בדר"כ לא מגיעים אליו.
חוליו איגלסיאס מהתחת!
אממ..חוששתני שלא הבנתי
כי אתה לא מכיר את הגשש החיוור מספיק טוב.
"בשביל מה צריך רמקולים בכיסא של הנהג?"
"שמעת פעם חוליו איגלסיאס מהתחת?"
(מתוך המערכון "מגרש השדים".)
מה לעשות אני לא זקן.
לא נורא, עוד תהיה.
אץ נורא אופטימית בזמן האחרון.
אתה מתכוון פסימית
היא מדברת על כמות השנים שהיא עוד תצטרך לסבול אותי.
אי ידיעת החומר אינה פוטרת מהכרתו.
לא מבינה את הקונספט של סרטים מיוחדים לקיץ.
או ספרים מיוחדים לקיץ.
הרי ממילא רואים את הסרטים במזגן, גם בקיץ וגם בחורף. ואני יכולה להבין ספרי חופשה, אבל לצערי רוב הקיץ אני לא בחופש, א אני קוראת את אותם הספרים בפחות-או-ותר אותו מצב רוח.
כשקר לי (בחורף) יותר קשה לי להפעיל את המוח
אז הרבה פעמים אני מעדיף סרטים הדורשים שימוש ב"אידיוטומט".
לראות סרטים במזגן?
אני מוכרחה להודות שזה בכלל לא נשמע נוח מבחינה טכנית.
שלא לדבר על לקרוא ספרים.
תמונה מנטאלית מעניינת
לראות סרטים במזגן. כמעט כמו טלוויזיה במיקרו.
זה מה שקורה כשצריך להכניס 3 שותפים בדירת 3 חדרים…
הממ. מסכימה לחלוטין עם כל אנשי ה"בקיץ אני מחפש מה שבחורף". או במילים אחרות, אני לא "מחפשת". נכון, המיזוג הוא אכן אופציה, אבל לא משמעותית יותר מדי.
ניסיתי לחשוב על הסרטים שבא לי לראות בתקופה הקרובה, ואני לא מצליחה לחשוב על משהו שיחבר אותם יותר מדי: סימה וקנין מכשפה, מוצאים את נמו, המסע המופלא, הסרט על המשפחה הגרמנית-יהודית בקניה שהרגע שכחתי את שמו ו, הממ, טוב, שכחתי את האחרים. וגם קשר לסרטים האחרים שראיתי בחודש חודשיים האחרונים אין יותר מדי. (בייסיק, מטריקס, אדפטיישן)
אבל הנקודה ברורה. לפחות בתוך הראש שלי.
פיקסאר!
מה שאני מחפש בחורף...
המסקנה מתוצאות הסקר עד כה:
אתר כחול עמוק ועלילתי המנוהל ע"י דג אדום.
כמו כולם
בדרך כלל אנשים תמיד יחפשו בקיץ את מה שהם יחפשו בכל עונה אחרת. (אצלי זה עלילה ועומק, סוג של שניצקלייניות).
הרי אם הסקר היה מתבצע בסגנון דומה, אך עם השמטת המילה "קיץ" כלומר "כשאני הולך לקולנוע, מה אני מחפש" התשובות היו די דומות (לא לחלוטין, אבל קרוב).
מה שברור הוא שהזמן האידיאלי לראות סרט, הוא בשעה 1 בלילה, בחורף, גשם בחוץ, מתחת לפוך, ועם כוס תה חם.
זה לא ממש מעניין אותכם (זה בקושי מעניין אותי)
כשאני מגיע לקולנוע, אני משתדל לראות סרטים שתהיה לי 'חווית צפיה' בהם בקולנוע, שונה מהותית מכזו בבית. אלה לא חייבים להיות האפקטים. לפעמים רק לראות משהו מלמעלה על מסך גדול, נראה שוט מדהים, כשבוידאו זה נראה סתמי לגמרי. כמובן שאני מחפש גם איכות סאונד שמתעלה על הטלוויזיה הסטריאופונית הביתית.
אבל עדיין, כבכל עונה, אני תמיד אעדיף סרט עם עומק ועלילה על פני סרט אפקטים מטופש. בחורות יפות ואקשן יוסיפו ללא ספק (מה עדיף, פיצוץ או קמרון דיאז על מסך ענק… כה נחמד כשלא צריך לבחור
) צחוקים לעומת זאת, לרוב נראים דומה להפליא על המסך הקטן, וריגושים אני אעדיף לשמור לסלון הקט (אלא אם כן מדובר בסרט אימה איכותי, אבל כאן כבר משולבים האפקטים והאקשן). מלבד התשובות הבנאליות, (מיזוג,משהו לבהות בו ועיסוק לילדים), נשארה רק הרומנטיקה. מצד אחד אם כבר הדייט הוביל אותי לקולנוע, סביר שאבחר בסרט רומנטי. אבל גם אז, סרט רומנטי נועד שיראו אותו בבית, רצוי מכורבלים ביחד, בלי הפרעות משותפיך לאולם.
בסוף בחרתי במיזוג, כי אין דבר שפוגם יותר בחוויית הצפייה בקולנוע בקיץ, מאשר בית קולנוע לא ממוזג. (אין לי ילדים, ואם רציתי לבהות,
אני יכול באותה מידה לבהות בקיר, בתנועה הסואנת, או בתוכניות הבידור הזולות בערוץ 2, וזה אפילו לא יעלה לי כמה עשרות שקלים. מעניין מי הפילנטרופ שיבחר באפשרות הזו.)
זו בדיוק הסיבה שבחרתי ''אפקטים''
(רואה? דווקא קראתי)
למרות שתשובה מדוייקת יותר תהיה באמת "משהו שלא תופס בלי מסך שגדול ממך פי 3000 וסאונד שמתגנב מאחוריך ומפוצץ". אמנם חשובים לי עומק ועלילה (לא הייתי הולכת ל"2 מהיר, 2 עצבני" למשל), אבל כדי לגרור את עצמי מהבית והוידאו ולשלם עבור דלק, כרטיס ופופקורן, אני רוצה משהו שיצדיק את זה – בין אם זה נופי ניו-זילנד המד-הי-מים (שר הטבעות) הנפרשים מולי במלוא הדרם או לפחות סצינות אקשן עתירות פעלולים. אם כי גם סרט נטול אפקטים מרשימים שדורש אוירה מיוחדת, כמו שציינת, מרוויח מצפיה בקולנוע.
אבל זו בדיוק הסיבה שלא יכולתי לבחור אפקטים, כי זה לא רק האפקטים. (וחוץ מזה, לא רציתי להיות עוד אחד מהילדים שצועקים וואו אחרי כל פיצוץ, רציתי להיות האנין שמתיימר להתעלות מעל הרוח הטראנסדנציאלית
)
חבר'ה, יש EASTER EGG בעין הדג!
אם לוחצים על השטח הכחול הריק, בדיוק מתחת לתגובה 'מורחבת', בצד הכי ימני, מסתמן מלבן קטן, ומגיעים לדף שמבקש ממך שם משתמש וסיסמא!
קנוניית השתלטות חדשה?
לא, סתם כלי עריכה.
איכשהו,
הייתי בטוחה שכבר הספקתי לעדכן את השאלה הזו בקובץ השאלות הנפיצות. ואז, בעקבות השאלה של בלאק-ת'אנדר, עברתי עליו שוב כדי לחפש את הלינק ולא היה כלום. מוזר מאוד.
(גם כן עצלנות. יותר בכיוון של ניטפוק)
2 דברים, און טופיק להודעה שלך, זה עדיין לא מופיע ברשימת שאלות נפיצות… אבל על זה אני עוד סולח (מי שואל אותי בכלל?)
ואוף טופיק מוחלט, איך עדיין לא הוסף הקון האחרון לפירוט הערך 'קון'?
כי קצת אחרי הקון
נסעתי לשבועיים, ובכלל שכחתי מזה. בהזדמנות אני אעדכן.
ה''מודרטור'' בשם העמוד די מסגיר
לא?
.
למה לא אפקטים? בהגדרה הרחבה של המונח אני משוכנעת שניתן להכניס כל דבר שנראה מרשים יותר על מסך גדול (חוץ מהחזה של לרה מסויימת) וסאונד תואם תחת (גם הוא) "אפקטים". אבל לא מתחשק לי דיון סמנטי… העיקר שעל העקרון יש הסכמה. :)
תגידו, המפיקים בהוליווד קוראים את הסקר הזה?
כי אם כן, יש פה נקודה למחשבה:
כולם מחפשים כל השנה אותו דבר, שזה עלילה, עומק, להפעיל את הנוירונים וליצור סינפסות חדשות (לפחות לפי העדויות פה, וברור שזה המצב, כי כולנו חכמים, כולנו נבונים וכולנו אינדיבידואלים).
אז למה המפיקים בחו"ל מפיצים סרטים לפי עונות (עונת מלפפונים, עונת אמצע דצמבר וכד')
הלו, הוליווד! אנחנו אחידים כל השנה (כל עוד יש מיזוג באולמות).
__________________________
כותב הודעה זו הולך לקולנוע בקיץ כי הוא מחפש פופקורן ושתיה *קרה* שיגמרו לו את המשכורת.
בגלל הסיבה הפשוטה
שבקיץ הולכים יותר לסרטים. לרוב האנשים יש יותר זמן בעונה הזאת (במיוחד לתלמידים, סטודנטים, מורים…) ולכן משתדלים להוציא סרטים שימשכו המון אנשים.
אקשן ואדרנלין כמובן
נ.ב. מה עם
?
האמת, אני חשבתי שזו האופציה האחרונה.
הפתיעו אותי.
אני חשבתי על מיזוג בתור ה
אבל אז נזכרתי שבלי מיזוג, מעט מאוד אנשים יצאו מהבית בקיץ.
בלאט
כשאני הולכת לקולנוע בקיץ אני .. טוב נו אני לא הולכת לקולנוע בקיץ. אבל סימנתי צחוקים בכל מקרה..
דרך אגב, מישהו כאן עוד חושב שהקונספט החדש של המגזין של יס מה-זה לא במקום??
להפתעתו, מתרענן בו הריגוש
טוב, כשאני הולך לקולנוע, אני מחפש לברוח מהמציאות. לשלם קצת כסף בכניסה, כדי שביציאה אפשר יהיה להרגיש תחושה של הקלה, שהעולם יראה קצת פחות נורא לפתע. כמו התחושה המרטיטה שמקבלים כשמסיימים לקרוא רומן גדול באמת, ולא משנה אם הסוף הוא טוב או רע.
מכיוון שכך, זה לא משנה בעצם אם הסרט הוא קומדיה או דרמה, עם אפקטים או בלי. מה שחשוב הוא שהוא ידע לגעת בנקודות הנכונות.
לפחות מהנסיון שלי, התחושה של ה-High שנובעת מצפיה בסרט טוב/חזק במיוחד, לא מחזיקה הרבה יותר מאשר High שנגרם בדרכים אחרות (חס וחתולה שאני אשתמש ו/או אמליץ על שימוש באיזה שהם חומרים לא חוקיים). אבל בזמן הקצר שהיא מחזיקה, בקושי עד למחרת בבוקר, זו פשוט הרגשה נהדרת!
לא יוכל האדם באבלו התעקש
על פרחו האחד שכמש
בנשיבת הסתיו האכזר,
אם אביב מפייסו ומגיש לו, חייך והגש
זר פרחים נהדר, למו חלונו ממש!
(שיר של רחל על האביב. ובהשאלה: אי אפשר להיות עצוב, כשהעלילה משובחת, השחקנים נהדרים, וגם המוזיקה משהו-משהו).
לכן אני בחרתי באופציה של המיזוג, שכן חסרונו של הנ"ל יכול להעיב גם על סרטים משובחים. כשראינו את "בייסיק", למשל, היה מזגן מצויין בלובי, אבל לא באולם עצמו. הטרחתי את עצמי וביקשתי מהסדרן לעשות משהו בעניין, והכל היה נהדר. אל תוותרו להם…
נ"ב:
(לפעמים אני מזמר את זה לעצמי בדרך לקולנוע, כשההתרגשות מזה שאני הולך לראות סרט מגניב, עטה עלי כבר אז).
ויוה לה רבולוציה
אני החרמתי את הקולנוע
היום סרטים רק בבית.
אי אפשר להתרכז בסרט כשיש מליון וחצי אנשים מסביב, והמסך גדול מדי, אי אפשר לקלוט את כל התמונה כמו שצריך.
מסך גדול מדי?
פשוט נוראי. ועוד מצפים ממנו לשלם כסף על זה?
מסך קטן מדי?
מה רע בוידאו? לא מפסידים כלום.
צא מהקולנוע
תחזור לקופסא!
בזמן האחרון פשוט לא נהניתי לצפות בסרטים בקולנוע, לא בגלל שהסרטים לא היו טובים, אלא בגלל שאווירת הקולנוע מתה, וכל מה שיש זה ילדים רעשנים, ריח של פופקורן ומסך שאי אפשר בגללו לקלוט את התמונה כמו שצריך.
*חוויית הקולנוע האולטימטיבית* היחידה שהייתי בה, הייתה בקולנוע ODEON בלונדון, לצפות בMinority Report כמו שצריך, כשנמצאים מרחק מכובד מהמסך, עם כיסאות נוחים ונקיים, ומערכת סאונד שבאמת, אבל באמת הרעידה את הכיסאות בקטעים מסויימים.
אחרי חוויה כזו, אי אפשר להינות באמת מקולנוע בארץ, אז אם כבר – עוברים לתנאים הנוחים של הבית, ומתרכזים בסרט עצמו.
זה שהתנאים בקולנוע
בדרך כלל לא אידיאליים, זה נכון. אבל להתלונן שהמסכים גדולים מדי עדיין נשמע לי ביזארי. תשב בשורה האחורית, מה הבעיה? אני מעדיף לשבת קרוב הרבה יותר, אבל חוץ מהסינמקס, אני לא מכיר קולנוע בארץ שבו אפשר לשבת בשורה האחורית ועדיין להתלונן שאי אפשר לראות את כל התמונה.
גודל המסך הוא שולי
באופן כללי התחושה הרבה יותר אינטימית ועניינית (לטעמי) כשמדובר בצפייה בסרטים בבית.
אם כבר מדברים על הסינמקס
הם צריכים לפרסם איזו הודעה שהשורות הראשונות אינן שמישות. ברצינות. ראינו המטריקס בשורה רביעית בסינמקס. קרוב. *מאוד* קרוב. אני מנצלת את הבימה להזהיר אנשים: לא לראות סרטים בסינמקס, לפחות לא בפעם הראשונה. בטח לא את מטריקס. קרוב. *מאוד* קרוב.
או...
שאפשר פשוט לקנות כרטיסים מראש לשורה 8 ומעלה. אני חושב שההמלצה הזאת תופסת לכל אולם בגודל בינוני ומעלה שהייתי בו אי-פעם.
או...
היית בסינמקס? לדעתי גם שורה 8 זה קצת קרוב מדי. מה גם שיש שם רק 11 או 12 שורות. בכל מקרה, אולם שמתוכנן חכם אמור לאפשר לך לראות את הסרט אפילו משורה ראשונה, אתה לא אמור לנחש שחמש השורות הראשונות של האולם הן בלתי שמישות לחלוטין.
חוץ מזה, האמת שקנינו כרטיסים דרך האינטרנט (דרך הלינק המצוין של האתר הזה), ודווקא יש שם אפשרות לבחור את המקומות, רק שלא מצוין באיזה צד המסך, וגם לא היה שום קשר בין המקומות שביקשנו לבין הכרטיסים שקיבלנו, ועד שהגענו לקופה כדי להתלונן כבר לא היה מקום יותר טוב. אבל זה באמת לא ממש קשור.
כן...
ביקרתי בסינמקס, וקניתי כרטיסים לשורה 8, אני חושב. היה מצוין. בכל מקרה, כפי שאמרתי קודם, אני אישית גם ככה נהנה הרבה פחות אם אני רואה סרט באחת מ- 5 השורות הנמוכות ביותר.
זאת בדיוק היתה התגובה שלי
ל'מלך האריות' שם.
אם כך
אז אולי איזו אזהרה בתיאור האולם הנ"ל? (ד"א, כל הכבוד על תיאורי האולמות, פרוייקט מצוין, תבורכו)
למה לא הכול?
קיץ זה זמן לסרטים קלילים נחמדים עם יפים ויפות ואקשן, את העלילה אני משאירה לחורף…
אה, כן, אני אוהבת מזגן :)
למה לא הכל?
אוי, בחיי,
זה הזאב רווח הכי מצחיק שראיתי אי פעם!
והוא כמעט מנצח.
כן, טוב -
כרגע ההפרש הוא הקול שלי… ;-)