דוח קופות שבורות, 12.03.2023: דוקרים ומרוויחים

"צעקה 6" משיג את הפתיחה הכי גדולה אי פעם לגוסטפייס.

שבוע חדש ויש לנו מקום ראשון חדש: "צעקה 6" פתח במקום הראשון עם 44 מיליון דולר – הפתיחה הכי גבוהה של הזיכיון אי פעם, אחרי ש"צעקה" הקודם פתח עם 30 מיליון דולר. זה עוד ניצחון לאולפני פרמאונט . בשאר העולם, הסרט פתח עם 67 מיליון דולר. עכשיו נשאר לראות כמה מהר הם יצליחו להוציא את "צעקה 7" כי אחרי פתיחה כזאת, עוד סרט בזיכיון כבר מובטח. 

"קריד 3" הכניס עוד 27 מיליון דולר וירד מהמקום הראשון למקום השני. זאת ירידה של 53.3 אחוזים. יהיה מעניין לראות מה כוח ההשרדות של הסרט. ההכנסות הכלליות של הסרט עומדות על 179 מיליון דולר, ונראה שהוא בדרך הבטוחה לעבור את ההכנסות של "קריד 2" שהכניס 214 מיליון דולר ולהיות הסרט הכי מכניס בטרילוגיה.

במקום השלישי יש לנו כניסה חדשה ל-"65" שפתח עם 12 מיליון דולר. סכום מאכזב למדי יחסית לסרט אקשן מד"ב בכיכוב של אדם דרייבר, אבל לפחות הוא גרף מספר דו ספרתי של מיליונים שזה יותר ממה שהרבה סרטים הצליחו. היה יותר נחמד אם לסרט לא היה תקציב של 45 מיליון דולר, אבל אולי בחיים הדיגיטליים שלו הוא יצליח לכסות את התקציב. עם הכנסות כלליות של 20 מיליון דולר אני בספק שזה יקרה על המסך הגדול.

"אנטמן והצרעה: קוונטומאניה" ממשיך בצניחה שלו מהמקום השני למקום הרביעי עם עוד 7.1 מיליון דולר. זאת ירידה של 44.3 אחוזים בהכנסות מסוף השבוע הקודם. זה אחוז די גבוה לסוף שבוע רביעי ורק מראה עד כמה המצב של הסרט לא טוב. עם הכנסות כלליות של 448 מיליון דולר פתאום מפוטנציאל להיות הסרט הכי מצליח בזיכיון של אנטמן נראה סביר שהוא לא יצליח להגיע להכנסות של הסרט הראשון (519 מיליון דולר). 

"חומר דוב" הכניס עוד 6.2 מיליון דולר ששמו אותו במקום החמישי. זאת ירידה של 43.9 אחוזים בהכנסות מסוף השבוע הקודם. לא בדיוק מזהיר אבל עם הכנסות כלליות של 65 מיליון דולר על תקציב של 30 מיליון דולר אפשר להגיד שהסרט כבר עשה את שלו באופן מכובד וכולם יכולים להיות מרוצים. בנוסף, זה שהוא יוצא לרכישה דיגיטלית לא אומר שהוא יעלם מבתי הקולנוע והטבלאות.

סרט חדש שפתח במקום השישי הוא "אלופים" (Champions) שהרוויח עם 5.1 מיליון דולר. הסרט עוקב אחרי עוזר מאמן (וודי הרלסון) כדורסל מליגה מקצועית שמקבל עונש מבית המשפט לאמן קבוצת כדורסל של אנשים עם מוגבלויות. למרות הכעס שלו על המצב, לאט לאט הוא מבין שדווקא יש להם סיכוי להגיע רחוק. 

במקום השביעי "מהפכת ישו" הכניס עוד 5.1 מיליון דולר ו-39 מיליון דולר בסך הכול. מתחתיו, "אווטאר: דרכם של המים" הכניס עוד 2.6 מיליון דולר ומתחתיו מתחתיו "החתול של שרק: משאלה אחת ודי" עדיין איתנו עם עוד 1.7 מיליון דולר ו-462 מיליון דולר בסך הכול. 

את הטבלה סוגר "מבצע פורצ'ן: תרגיל מלחמה" שהכניס עוד 1.2 מיליון דולר. בסוף השבוע השני שלו בקופות הסרט התרסק ב-59.5 אחוזים בהכנסות וירד מהמקום השביעי לעשירי. אפשר לקרוא לתקופה שלו על המסך בארצות הברית כישלון טוטאלי.

בסוף השבוע הבא הולך להגיע למסכים "שהאזאם! 2: זעם האלים", שכרגע מנבאים לו כ-40 מיליון דולר בפתיחה, שזה נחמד אבל לא באמת כי הסרט הקודם פתח עם 53 מיליון דולר.