חודשיים וחצי עברו מאז שג'יימס גאן פוטר ממארוול בעקבות ציוצים ישנים שלו בטוויטר. למרות מחאות של מעריצים ותמיכה מצד כוכבי "שומרי הגלקסיה", ההחלטה הייתה סופית. אחרי ההצלחות של שני סרטי "שומרי הגלקסיה", אפשר להניח שכל מיני אולפנים חיזור אחר גאן בשביל פרוייקטים אפשריים. לבסוף, גאן החליט שאם מארוול לא יתנו לו לעשות סרט על חבורה של דמויות קומיקס, הוא ילך לעשות את זה אצל המתחרים: לפי הדיווחים, גאן יכתוב את התסריט לסרט ההמשך של "יחידת המתאבדים" ביקום הקולנועי של DC, ואולי גם יביים אותו. עד לא מזמן הבמאי המיועד היה גאווין אוקונור ("רואה החשבון"), אך נראה שהוא כבר לא מעורב בסרט. בצד של מארוול, "שומרי הגלקסיה 3" ככל הנראה יקרה, אבל טרם פורסמה הכרזה רשמית לגבי מתי או מי יביים.
אבל מעבר למקרה הביזארי הזה, צריך לשאול…האם מישהו באמת רוצה את "יחידת המתאבדים 2"? נכון, זה לא צעד מאוד מפתיע, בהתחשב בכך שהראשון הרוויח לא מעט כסף. אבל לעשות המשך לסרט שהיה כה קודר ונטול טיפה אחת של כיף נראה כמו הדבר האחרון ש DC צריכים עכשיו כשהם לוקחים את היקום שלהם לכיוון "קליל יותר, כיפי יותר". בנוסף, גם הארלי קווין וגם הג'וקר מקבלים סרטי ספין-אוף משלהם, אז האם באמת נחוץ לעשות גם את זה? לדעת כותב שורות אלה, התשובה היא חד-משמעית "לא!!!", אבל כנראה שזה יקרה בכל מקרה. וצריך להודות שאם DC רוצים להתאים את הסרט ליקום הקליל והכיפי יותר שלהם, ג'יימס גאן הוא בהחלט בחירה מוצלחת.
עוד סרט המשך שהרבה אנשים כנראה יכלו לחיות בלעדיו הוא האחד ל"ונום". הוא עדיין לא הוכרז רשמית אבל אל תופתעו אם זה יקרה בקרוב, אחרי שלסרט היה את סופ"ש הפתיחה הכי רווחי בחודש אוקטובר אי פעם עם 80 מיליון דולר (השיא הקודם היה של "כוח משיכה", עם 56 מיליון). ההצלחה הזאת היא כנראה גם אור ירוק לסוני להמשיך עם היקום הקולנועי של נבלי ספיידרמן שלהם (SVCU? רושם טריידמארק ליתר ביטחון) שמתוכננים בו כבר מספר סרטים. הבא בתור הוא על הערפד מורביוס, כשג'ארד לטו אמור להכנס לנעליו. דמויות נוספות שאמורות לקבל סרט הן סילבר סייבל, החתולה השחורה וקרייבן הצייד. ומי יודע, אולי מתישהו אפילו ספיידרמן עצמו יקפוץ לבקר.
לסיכום: נראה שמדובר בשבוע טוב בשביל המשכים לסרטי קומיקס שאנחנו לא ממש צריכים.
למה להיות כל כך שלילי?
מאד רציתי לראות את יחידת המתאבדים לפני שהוא יצא.
ואז הוא יצא, והסתבר שהוא כמו שומרי הגלקסיה, רק עשוי ממש, ממש גרוע.
ואז לא רציתי לראות את יחידת המתאבדים 2.
ועכשיו מסתבר שאת הסרט ייצור מי שעשה מסרט על עץ מדבר את שומרי הגלקסיה.
עכשיו אני רוצה לראות את הסרט.
לא יודע לגבי מתן, אבל מבחינתי מדובר על כך
שאפשר, בבקשה, קצת פחות סרטי גיבורי על?
אם עכשיו כל סרט מקבל המשך, כמעט בלי קשר לקבלה שלו, זה יוצר עמוס בלתי נתפס בז'אנר שכבר עכשיו נראה שעומד כל רגע ליפול. ואני בטוח שחלק מהסרטים שייפגעו מזה יהיו מוצלחים, אבל מתישהו הבועה הזאת תתפוצץ אם היא לא תדע לשלוט על עצמה, ו"ליצור יחידת המתאבדים 2" נשמע כמו ההפך מזה.
סרטי גיבורי על? פחחח.
כרגע יש 10 סדרות טלוויזיה *פעילות* שיש להם Marvel's בשם (ועוד אחת ביקום של אקסמן), והחודש מתחילות עונות של *6* סדרות ביקום של DC שמופקות על ידי גרג ברלנטי.
כן, אבל זה ממש קל בשבילי לא לראות סדרות בטלוויזיה
מספיק, בערך, שמישהו אקראי יגיד על סדרה, לא משנה כמה מחמאות שפכו עליה שהיא "לא משהו" או "הדרדרה בעונה השנייה" ואני פוטר את עצמי מלראות אותה. נשארתי עם "The Good Place" שאני אשכרה רואה ועוד איזה 5 סדרות ברשימת צפייה שקודם כל אני אסיים לראות את כל הסרטים שאני רוצה לראות ואז.
(ובנימה יותר רצינית: יש מלא טלוויזיה על גיבורי על, כן – אבל באופן יחסי לא. כמות הבלוקבאסטרים על גיבורי על בתוך כלל הסרטים היא לא פרופוציונלית)
עומד כל רגע ליפול? מאיזו בחינה?
הסרט היחיד שהיה כושל כלכלית בשנים האחרונות היה ליגת הצדק, ובמידה גם אמייזינג ספיידר-מן 2.
הסרטים האלה לא הולכים ליפול, ויחסית לכל החומר שיש – סרטי הקומיקס הם מיעוט. אז כן, אפשר אולי כן להמשיך ככה? כי רובם מהנים ויש לא מעט מעריצים שזה כן מעניין אותם.
בטח אם זה סרט של יחידת המתאבדים תחת שרביטו של גאן.
לכל החומר שיש? כמובן
יחסית לבלוקבאסטרים משמעותיים? מתוך 7 הסרטים הכי רווחים ב2018, 5 היו גיבורי על.
שוב, אין לי בעיה שאנשים נהנים מהם. אני נהנה מהם. אבל אני מרגיש שמפטמים אותי, והייתי נהנה יותר מכל סרט אם היה פחות מהם.
מה אני אגיד לך, תתחיל אקטיבית לוותר על חלקם.
או שתצפה בהם ותתמרמר. אבל לומר שזה עוד רגע הולך ליפול? אני לא אתווכח איתך לגבי העתיד הרחוק, אבל בעתיד הקרוב זה ממש לא נראה ככה.
אני כמעט בטוח שאני לא לבד בתחושה הזאת
יש גבול מסוים לכמה אפשר להביא עוד מאותו הז'אנר, ואני לא חושב שלסרטי גיבורי על יש חסינות מסוימת שאין לסרטים אחרים.
העתיד הקרוב? השאלה היא כמה קרוב. אני בהחלט חושב שהולכים להיות סרטי גיבורי על שהולכים להכניס הרבה פחות מהרצוי. השאלה היא האם האולפנים ינהגו בצורת סוני (כלומר, לעשות סרט בתקציב מזערי יחסית לבלוקבאסטר) ובכך יצליחו למנוע הפסדים, והאם זה באמת יצליח להם.
ברור שאתה לא היחיד.
יש לך זכות לא להיות מרוצה, מעולם לא טענתי אחרת. אבל הדיעות שלך או שלי לא רלוונטיות לנושא הזה. הז'אנר הזה מוכיח את עצמו כמצליח רוב הזמן ומארוול בכזאת נסיקה שלומר שזה נופל עוד רגע זאת ספקולציה פרועה. אולי בעוד 10 שנים יפול. נשמע לי הגיוני. לא בעוד רגע.
ואם ניכנס לקצת פירוט זה די ברור שסרטי מארוול הקרובים יהיו סופר מצליחים, בין אם זה הסרט של קפטן מארוול, אוונג'רס 4 או ההמשך לספיידר-מן.
לגבי די סי המצב יותר מורכב כי קשה לחזות מה יהיה עם אקווהמן ושאזם. אבל וונדר וומן 84 והג'וקר? הצלחה בטוחה.
בגדול, הסביר הראשון שייכשל הוא ה"אקס מן"
והסימן הכי בטוח לזה הוא ששכחת ממנו לגמרי כשכתבת את התגובה הזאת.
גם "אקווהמן" לדעתי יאכזב, אבל זה לא מבוסס על משהו.
וואלה, צודק.
האקס-מן ככל הנראה יהיה כישלון. לא בטוח לגבי הניו מיוטנטס אבל. עושה רושם שמה שיטה את הכף לכאן או לכאן אלה דווקא אקווהמן ושאזם שהם ממש wild-cards במובן של ביצועי קופות. יהיה מעניין.
אכן לא מבוסס על משהו.
(ל"ת)
בקומיקס זה לא עצר אף פעם
להפך, גיבורי על השתלטו על הקומיקס, והיום כל פעם שמישהו מזכיר את המילה "קומיקס" זה נותן קונוטציות של גיבורי על. לך תדע, אולי גם בסרטים גיבורי העל יגדלו עוד ועוד עד שהם יהיו חלק בלתי נפרד מתעשיית הסרטים. אולי לא כמו גיבורי על בתעשיית הקומיקס, אבל כן משהו באיזור. זה יהיה מאוד חבל, אבל זה לא מאוד מופרך.
טכנית, יש יותר קומיקס מודפסים בלי גיבורי על מאשר עם.
ואני אפילו לא כולל כאן מנגות.
זה נטו עניין של אימפקט תרבותי אבל לא עניין של כמות.
עדיין, כשאומרים "סרט קומיקס" אתה ישר תחשוב שיהיה בו גיבורי על
(ל"ת)
בקומיקס מדובר על תהליכים שונים לחלוטין
שיהיה מעניין להשוות ביניהם, אבל הם תהליכים ממש שונים.
וכן, אני לא ביקשתי ולא מבקש שסרטי גיבורי על יפסיקו נקודה. שמתי את הגבול שלי בנקודה די נוחה: סרטים שהקהל היה חלוק בדעתו לגביהם לא צריכים המשכים, ובייחוד במקרה של יחידת המתאבדים שיש לדמויות מהסרט סרטי ספין-אוף אחרים שעובדים עליהם.
ממש לא מסכים.
קודם כל, הספין אוף של דדשוט מבוטל ולא ברור מה יהיה עם הספין אופים האחרים בכיכובו של הג׳וקר של לטו.
מרגו רובי תחזור רק בסרט הקבוצתי של Birds of Prey וכרגע אין לה סרט משלה.
וזה שהיה ניסיון אחד לעשות את הדמויות האלה שלא צלח מבחינת הקהל הרחב (וגם זאת הצהרה בעייתית בהתחשב בקופה של 750 מיליון) – זאת לא סיבה לא לנסות שוב. יש סיבה שהדמויות האלה כה אייקוניות. אי אפשר להרוג אותן. מה שאפשר לקוות לו זה שתהיה בקרת איכות טובה יותר, מה שהעבודה של ג׳יימס גאן ככל הנראה תגשים.
טוב, פה נכנסים באמת כבר לדעות אישיות
אבל ספציפית, אם הניסיון הראשון כשל (וכן, אפשר להתווכח על זה בהחלט) הייתי שמח שפשוט לא יהיה ניסיון שני. לא ריבוט (לפחות לא עכשיו), לא המשך, לא כלום. זה לא של-DC חסרים סרטים. שיביאו את ליגת הצדק האפלה, את גרין לנטרן, את סנדמן, את הצייד ממאדים: יש מספיק מה לעבוד איתו בתוך היקום הזה שאפשר לנסות לעשות דברים חדשים במקום לחזור לדברים ישנים שפחות עבדו.
וכן אני יודע שהיה סרט על גרין לנטרן אבל יש שמונים גרין לנטרן ואלפי סיפורים אפשריים אתם יודעים למה אני מתכוון
(ל"ת)
הנסיון הראשון היה הצלחה קופתית כבירה
ואילו מר מודרטור מושחת ממשיך לשכתב את ההסטוריה. כמו כל דיקטטור.
השאלה העיקרית תהיה כמה פייגי יצליח למשוך את הקטר
בהערת שוליים, סרטי גיבורי על זה *ה*ז'אנר לקולנוע של שנות האלפיים – היכן שיש לאולמות קולנוע עדיין יתרון על פני צפייה ביתית. זה לא מפתיע שרוב הבלוקבאסטרים הם סרטי גיבורי על, פשוט כי זה הז'אנר שעוד מוציא אנשים לקולנוע בהמונים (ומהצד השני, העלויות של הסרטים הולכות ותופחות, בהתאמה).
לדעתי הגורם שהכי השפיע על הרנסנס של גיבורי העל בקולנוע הוא הMCU. היו סרטי גיבורי על לפניו, אבל אקסמן נשארו אקסמן והאביר האפל נשאר האביר האפל – אם זה סרט על דמות איקונית, הוא מצליח, אבל אין לו ספינאופים. ההקמה של הMCU היא זאת שבעצם גרמה לכך שסרט גיבורי על יכול להצליח גם אם יש לו דמות לא מוכרת, וזה מה שכולם מנסים לחקות – ונום, יחידת המתאבדים.
אני חושב, וקצת חושש, שהולך לרדת לMCU אוויר בעוד שנה-שנתיים. הפרויקט הענק של האוונג'רס נגמר בשנה הבאה, וכרגע לא ברור מה ייכנס במקומו. אם פייגי יצליח לשמור על תמהיל של דמויות מוכרות-דמויות חדשות (כמה דמויות ראשיות מוכרות למחצה עוד יש למארוול בארסנל?)-סרטי המשך-אנסמבלים, היקום ימשיך. אם לא, הוא יתחיל לקרוס תחת המשקל של עצמו. וכשזה יקרה, אם אף אחד אחד לא יצליח לשחזר את ההצלחה הכספית וההתקבלות הביקורתית, הז'אנר ידעך שוב – סרט לא מוצלח גורם לצופים לברוח, מיעוט בצופים גורם להוצאת סרטים לא מושקעים ומוצלחים. ואז יבוא ז'אנר אחר וישלוט בקופות.
תמים מצידך לחשוב שהפרויקט של האוונג'רס נגמר בסרט שיצא בשנה הבאה, לא?
כלומר, זה ברור שיהיו עוד סרטי אוונג'רס, רק עם צוות אחר. אחד כזה שכנראה כבר יכלול קשר לאקס-מן המחודשים.
למעשה, עכשיו כשהוכרז שהעסקה של דיסני-פוקס תיסגר כבר בינואר 2019 ולא מתישהו ב-2020 כמו התחזיות הקודמות, די ברור שכל התוכניות בטלות והאיוונט המרכזי הגדול יהיה להכניס את המוטאנטים ליקום של ה-MCU. נכון שעד אז איירון מן וקפטן אמריקה יהיו מחוץ לתמונה אבל כרגע הם רוכבים חזק על הפנתר השחור, ספיידר-מן ות'ור שנהיה פופולרי במיוחד אחרי רגנרוק ואינפיניטי וור. קח אותם, תחזק אותם עם דוקטור סטריינג', האלמנה השחורה, סקרלט וויץ' וקורטוב של ויז'ן ותוסיף לזה דמויות כמו וולברין, הפרופסור ומגניטו בגרסאות החדשות שלהם שימחקו את הבלאגן שפוקס עשו מהם.
ואני אפילו לא מדבר על הפוטנציאל של ארבעת המופלאים בידיים של קווין פייגי.
בקיצור, העסקה עם פוקס תחזיק את כל Phase 4 בלי בעיה, והפוטנציאל למשהו גדול יותר מתאנוס ואבני האינסוף הוא חזק.
לא העולם של הMCU הולך להיגמר, הולך להיגמר הפרויקט הנוכחי-
זה שהתחיל עם ניק פיורי ונועד להוביל למלחמת האינסוף. מה יהיה אחרי תאנוס?
אין לי מושג.
אני מניח שנצטרך לראות את אוונג'רס 4 כדי שיהיה מספיק חומר לספקולציות לגבי העתיד
בדיוק.
(ל"ת)
מעולם לא טענתי שאני יודע מה תהיה העלילה.
אבל זה תמים להניח שהם לא ישלבו את האקס-מן בפייז 4, או שהאוויר ירד אחרי שהסאגה של תאנוס תסתיים. עכשיו כשכל הדמויות פחות או יותר זמינות להם, נוצר מצב חסר תקדים ופוטנציאל לדברים אפילו גדולים יותר.
לגבי העסקה של דיסני-פוקס
על מנת לדייק: לא "הוכרז שהעסקה של דיסני-פוקס תיסגר כבר בינואר 2019", אלא פוקס אמרו שמבחינה לוגיסטית (מבנה כח אדם, משכורות וכו') הם יהיו מוכנים בינואר, אך הדגישו שסביר שהעיסקה תיסגר מתישהו במחצית הראשונה של 2019 (או ברבעון הראשון או בשני) וששיקולי רגולציה צפויים לעכב את זה יותר מכך.
אתרי החדשות שרצו עם הסיפור והכותרות התייחסו רק לחלק הראשון של ההצהרה והתעלמו מההבהרות שבאו אחריה.
זה לא רלוונטי לעניין הזכויות.
חתימה על הסכם שדיסני יכולים להשתמש בדמויות שיש לפוקס זכויות עליהן יכולה להתרחש ברגע שיש הסכם מכירה עקרוני. זה עוד לפני בדיקת הנאותות ובטוח שלפני שסוגרים את המשרדים של פוקס.
לא דיברתי על הזכויות
הגבתי לטענה שלפי דיווחים העסקה תיסגר בינואר הקרוב, בכך שזה לא בדיוק המצב.
וענייני רגולציה יכולים לעכב טיפה ועל זה אין לדיסני או לפוקס שליטה מלאה. הם בטוח לא רוצים לסכן את העסקה בכך שהרגולטורים יסיקו שדיסני כבר פועלת עם נכסי פוקס לפני שבפועל עברו אליה. חברות ענק כאלו שמתמזגות *מאוד* זהירות בדברים האלו (מנסיון) – עד שיש אישור סופי מהרגולטור הרלוונטי לא משנים *שום דבר* בפעילות הפנימית של החברות, אלא רק עורכי דין מדברים עם עורכי דין.
אין שום קשר
למה שהיה בסרט הראשון, ברור שזה סיפור אחר לגמרי עם גימס גאן ככה שזה די לא רלוונטי לדעתי מה חשבת על יחידת המתאבדים
זה כמו שקבוצה יריבה לשלך מוכרת לך שחקן משמעותי שלה,
ואתה כזה "יש הם מביאים לי את אחד השחקנים המובילים שלהם!" בלי לשאול את עצמך האם יש סיבה ללמה הם נפרדו ממנו פתאום.
aka
כל שחקן שיונייטד מכרה לארסנל אי פעם. לא מאמין איך נפלנו בפח הזה ועוד פעמיים.
ידוע בדיוק למה דיסני נפרדו מגאן.
וזאת סיבה כל כך טפשית שהיא דווקא סיבה טובה מאד לשכור אותו במקום.
ידוע למה דיסני *אומרים* שהם נפרדו מגאן
אבל איכשהו, הקטע של לתת הסרט השלישי למישהו שונה משני הסרטים הראשונים הוא לא כל כך נדיר, ותמיד יש "סיבה"
איירון מן 1,2 – ג'ון פאברו, 3- שיין בלאק
הנוקמים 1,2 – ג'וס וידון 3- האחים רוסו.
ועכשיו שומרי הגלקסיה.
ת'ור עבר בין במאים בלי הכרה (והאופי של הסרטים בהתאם), וקפטן אמריקה הפכו את הסדר, (התחילו עם ג'ו ג'ונסטון, ועברו לאחים רוסו) – אבל זה בעיקר בגלל שעושה רושם שהאחים רוסו הם במאי הבית של מארוול. החזון שלהם תואם לחזור של פייגי, ובגלל שהם שניים הם איכשהו מצליחים להוציא סרט אחרי סרט בקצב היסטרי.
גם בעידן metoo# קשה לי להאמין שהפיטורים נבעו אך ורק מציוצים בני עשור. מישהו היה שם עם האצבע מאוד קלה על ההדק.
כן, אבל הוא היה גדול יותר מ"סתם" במאי
דיברו על כך שהוא יהיה אחראי על כל מה שקשור לחלל בMCU והסרטים שהוא יצר היו ייחודיים בנוף של היקום הקולנועי הזה, בצורה שקשה מאוד יהיה להיפרד ממנה, לדעתי.
זה הרגיש כמו מזעור נזקים בתקופה רגישה של אישור העסקה והמון אטימות ואגו של מקבל ההחלטות..
זה נכון בעיקר לשומרי הגלקסיה הראשון
הסרט השני בגדול הצליח (כי המותג מאוד חזק) אבל התקבל באופן פושר. היתה הסכמה שהוא לא הצליח להגיע לגבהים של הסרט הראשון. אחרי הסרט השני הבאזזז ירד משמעותית.
אני לא אומרת שלא היו שיקולים פוליטיים בכלל, וצריך לזכור שזה קרה אחרי הפיטורים של רוזאן וייתכן ודיסני רצו לאזן (אחת מימין, אחד משמאל), ויכול להיות שזו היתה החלטה נמהרת של איש אחד שנבהל מההמון, אבל קשה לי להאמין שזה היה השיקול היחיד. בטוחה שאם היו מחפשים היו מצליחים למצוא מישהו אחר שהם יכולים לפטר כדי להראות שוויוניים.
אני חושב ששניכם לא מבינים את הכובד של הבעיה
זה לא האם מארוול זה בסדר ונכון. יש כאן השפעה ישירה על הברנש של דיסני. אחרי הכול כולם תחת ברנד שאמור להיות קוסם לכל המשפחה, לילדים ולהורים. אם חס וחלילה הברנד ייפגע רק שלא פיטרו במאי שנראה נחמד מאוד. בוב אייגר עשה בחוכמה שסילק מיד את הבעיה בלי לחשוב פעמיים בעידן של הme too הבעיה האחרונה זה רק הme too. הפגיעה לברנד בקטנה כרגע והפגיעה העתידית לא יכולה להיות באימפריה של דיסני. הם יעשו יותר כסף מהבובות של ילדים במקום עוד סרט שעושה מליארד מתוך שאר הסרטים שגם ככה עושים גם מליארד.
לסיכום:
Disney>GOTG
שנאוצר
כנראה לא עקבת זה ידוע שההחלטה הזאת הונחתה על פייגי מלמעלה בדיסני ולא היה לא שום יכולת לעשות כלום אין פה שום עניין אומנותי
מקווה שבסרט השני יעשו אותם כמו שצריך
ויחידת המתאבדים תהיה יותר על חבורה שפושעים הנאלצת לעשות עבודות שחורות עבור ממשלה מושחתת, ופחות גיבורים טרגים (שחושבים שהם נבלים אבל הם בעצם גיבורים) הנשלחים להציל את העולם.
חדשות עצובות
דיסני נלחצו מכמה טרולי אלט-רייט ופיטרו במאי מצויין.
יהיה מאוד קשה למצוא מישהו שיוכל למלא את נעליו ולכוון את השחקנים הממורמרים שלא ניסו להסתיר את כעסם על האולפן.
במקום להמשיך בסדרת סרטים שהוא יצר ואוהב, גאן יתן שוק חשמלי לגופה המתקררת שהיא יקום סרטי DC מה שכנראה יעזור ליקום העצוב הזה להישאר חי ומחובר למכשירים לעוד כמה שנים.
ואם זה לא מספיק, ההצלחה הסבירה של ונום החזירה את ניצוץ הבצע לעיני הבכירים בסוני שעכשיו יקימו יקום עלוב משלהם ויספרו את הדקות עד שהחוזה עם מארוול מסתיים ושוב אפשר לעקור את ספיידרמן מן היקום של מארוול.
"סרט שהיה כה קודר ונטול טיפה אחת של כיף"?
באמת?
זה ממש ממש לא נכון. וזו הפעם הראשונה שאני שומע את הטענה הזו על יחידת המתאבדים. כן, זה היה סרט מבולגן. זה היה סרט עם נבלית קלישאתית ואקט אחרון מבולבל. יותר מהכול זה היה סרט שהיפסטרים חובבי קולנוע ממש ממש שנאו.
אבל לטעון שהוא היה נטול כיף לחלוטין זה שכתוב הסטוריה מהסוג שנפוץ באתרי האליטה של המבקרים. למעשה זה היה סרט משעשע מאוד. דינמיקה מהנה בין הגיבורים ולפחות שלוש דמויות ראשיות גם לוהקו כהלכה וגם היו ממש משעשעות לצפיה. נטורל כיף זה מה שאפשר לומר על איש הפלדה וכל באטמן נגד סופרמן. לא על יחידת המתאבדים. יש סיבה למה הסרט הזה, שכל כך שנוא על מבקרים, עשה יותר מוונדר וומן היבשושיאם לא מתחשבים בסין, שם לא הופץ בגלל הדגל היפני בראשה של קאטאנה. כן, זה הגורם שפגע הכי הרבה הפופולריות של הסרט. לא ציוני המבקרים שחיים ביקום מקביל משלהם.
זה היה סרט כייפי על חבורה כייפית. ואם לא אכפת לוורנר לעבוד עם גאן, אז נתקבל גם המשך כיפי. אני מקווה. כי שומרי הגלקסיה 2 נראה שגאן עצמו מאבד מהקסם של עצמו.
אני לגמרי יכול להבין למה מישהו שנא את הסרט הזה.
אבל כשצפיתי בו בקולנוע חשבתי שהוא היה בול ההתגלמות של הקומיקס של יחידת המתאבדים כפי שהוא בשנים האחרונות. רועש, מטופש, קלישאתי אבל גם מאד כייפי. ולומר שזה קודר ואפל זה לגמרי שכתוב ההיסטוריה במקרה הזה, כי עם יחידת המתאבדים הם כבר עשו את הצעדים הראשונים לכיוון קליל יותר. והרבה מבקרים ששנאו את הסרט כן שיבחו את מרגו רובי ואת וויל סמית' שהביאו הרבה קסם לסרט ולדמויות שהם גילמו.
או שזה "שכתוב של ההיסטוריה" (לא דרמטי בכלל)
או…או….אתם יושבים? יש אנשים שחושבים אחרת מכם! מדהים, אני יודע.
השאלה היא האם זה אייטם חדשותי, ביקורת או פוסט בבלוג.
(ל"ת)
מה זאת אומרת?
זה נדל"ן בחינם.
ביותר רצינות: כמעט רוב הידיעות החדשותיות באתר מובאות עם זווית אישית בנוגע לסרטים. מדי פעם אנחנו ממסגרים אותם יותר כדעה, מדי פעם כפחות. אני חושב שסביר לא להסכים עם הקריאה של מתן על הסרט, ואפשר גם אולי להגיד משהו על כך שדעה כזאת צריכה יותר מסגור כדעה אישית מפחות אבל פחות סביר בהרבה לקרוא לה ניסיון לשכתוב ההיסטוריה.
זה כן שכתוב של ההסטוריה
מה תעשה לי? עוד פעם תישלח כנופיות של בריונים נגדי, מר מודרטור מהמושחתים בהיסטוריה?
בשלב הזה אני פשוט אשאל מי פגע בך שאתה מתנהג ככה והאם אתה צריך חיבוק
(ל"ת)
אני חייב להגיד שיש לי חשד רציני
שגובלין ביבים מסתלבט על כולנו, והוא פשוט טרול שנון מאוד. זו כבר לא הפעם הראשונה שהוא מדליק אצלי את הנורה הזאת (היה את הדיון שבו הוא כעס על ייצוג מפלה של חתולים במדיה, הוא שבר אותי שם).
דעתי האישית-כל עוד הוא לא מציף את הפורום, ומכיוון שקשה לי להאמין שיונתן נעלב מהשטויות האלה, צריך לזרום איתו. הוא משעשע מאוד ולא מזיק לאף אחד.
אולי הוא טרול אבל הוא צודק חלקית
הטענות כלפי הסרט היו אם כבר שהוא היה אמור להיות על חבואה של פסיכופטים אבל הדבר הכי אפל שראינו אותם עושים זה שופ ליפטינג.
הייתי אומר שהטון של הסרט היה לא אחיד אבל בטח לא אפל מידי
ובאותה הזדמנות קח איתך בבקשה את בטיסטה
עוד מתאבק חסר כשרון שהתעלל בנשים. הלוואי ותדחפו אותו בתפקיד הקבוע בכל יצירה של יחידת המתאבדים. של הפושע שכל מה שהוא עושה זה לנסות לברוח בהתחלה ואז אמנדה וולטר מפוצצת לו את הראש. תחזור לוינס, אידיוט.
אירוני.
גאן רמז על פדופיליה מצד ג'ארד לטו בטוויטר, ועכשיו הוא נקשר לנושא וצריך לעבוד עם פרנצ'ייז שלטו חלק ממנו.
יש לינק?
(ל"ת)
בבקשה:
https://www.screengeek.net/2018/05/17/james-gunn-implies-jared-leto-is-a-pedophile/
זה לא אירוני, סתם עצוב
לא הכרתי את הדברים האלו.
זו לא ממש פדופיליה, לא מדובר בילדים מתחת לגיל של התפתחות מינית (ההגדרה של פדופיליה).
יחד עם זאת, ההתנהגות הסלחנית הזו היא מה שמשמר את העולם כמקום פחות בטוח לנשים. לכתוב משהו שנון בטוויטר לא שווה כלום אם חמש דקות אחר כך הוא מוכן לעבוד עם האיש וה(ככל הנראה) עבריין כאילו שזו היתה בדיחה וזהו. עושה רושם שזה דבר ידוע על ליטו: הרבה תלונות די אנונימיות, פלוס כמה מקרים מאוד מתוקשרים על אלימות מינית. כמובן שזה משהו לרעת התעשיה כולה, אבל אם ג'יימס גאן טרח להתיחס לנושא באופן ספציפי, גם הייתי מצפה ממנו לנהוג קצת יותר טוב מהעדר.
חבל.
תמיד יש סיכוי שהוא יוציא את הג'וקר מהסרט.
הרי הג'וקר לא באמת חלק מהסאויסייד סקוואד, ולא חובה לכלול אותו בצורה קבועה בפרנצ'ייז. ואולי זאת הסיבה שעדיין לא הוכרז שגאן יביים, אלא רק יכתוב.
או שבסוף הוא יביים ולטו יחזור לסרט ולא נדע מה קרה בינהם. הכל אפשרי.
ביחידת המתאבדים הפכו את הג'וקר לסתם עוד פסיכופט עם איפור
בסרט הג'וקר היא דמות מרשעות אשר מציגה דינמיקה נחמדה עם הראלי קווין ומשוחקת באופן טוב על ידי ג'ארד לטו אך בסופו של דבר אין בסרט את הייחוד הפסיכופתי שיש לג'וקר וזה כל התפיסה הפילוסופית העמוקה שהייתה באביר האפל. התפיסה הפילוסופית מניעה את מעשיו של הג'וקר וכוללת אנרכיזם ניהיליזם וטרור כנגד הממסד כדי לבסס טענה אשר רוצה להוכיח שאין משמעות לכלום כלומר אין מוסר ובסופו של דבר כולם מרושעים. בעצם מה שעשה הסרט יחידת המתאבדים זה להפוך את אחת מהדמויות שהיו אמרות להיות הכי מסקרנות בסרט לאיזו בדיחה אשר כוללת פסיכופט שכל מטרתו זה להגניב.
גם בבאטמן של ברטון
הג'וקר הוא סתם גנסטר עם איפור.
אין לך מה לנסות להשוות את הסטנדרטים של נולאן לאחרים.
לא כ"כ הבנתי את הקטע עם היקום של סוני
כאילו, ספיידרמן שייך ליקום של מארוול ונלחם לצד טוני וסטיב בזמן שונום, מורביוס, סילבר סייבל והשאר שייכים לתת יקום אחר?
מה הקטע?
לפי הבמאי של סרט הסולו של קרייבן
ספיידר-מן כנראה יופיע בסרט. אז טכנית הם בהחלט בונים על זה שזה באותו יקום בסופו של דבר, אבל משום מה יש משהו שמונע מהם להשתמש בספיידר-מן.
סיפור הזכויות הוא מסובך וקטנוני
בגדול, לסוני יש זכויות על ספיידרמן בקולנוע שנמכרו להם כשמארוול הייתה בתקופה קשה בשנות ה 90. סוני הבינו אחרי סרטי ספיידרמן עם אנדרו גארפילד שהם לא מסוגלים להוציא סרט ספיידרמן טוב. שהיקום שניסו לבנות לא יצא לפועל, שמעריצי ספיידרמן כועסים עליהם על היחס שהדמות מקבלת והכי גרוע (מבחינתם): הסרטים מפסידים להם כסף.
הם החליטו להגיע להבנות עם אולפני מארוול לאפשר לספיידרמן להופיע בסרטי מארוול.
החוזה מאפשר למרוול להשתמש בדמות ב 3 סרטים (מלחמת האזרחים, ושני סרטי הנוקמים) ולסוני, בסרט ספיידרמן ששייך להם (Homecoming). אח"כ החוזה עם מארוול מסתיים אלא אם יוארך במו"מ מחודש.
בתחילה נראה היה שסוני מעדיפים להשאיר את ספיידרמן במארוול, להרוויח כסף מהעבודה הקשה שלהם ולהיות מקושרים ליקום סרטים מצליח.
לאור הההצלחה של וונום, כל התוכניות הגנוזת של יקום ספיידרמן נפרד חזרו לחיים.
סוני מתכננים כרגע סרטים על דמויות מחוברות הקומיקס של ספיידרמן (מורביוס, קרייבן, והמשך לוונום)
התוכנית שלהם כרגע היא להכניס את ספיידרמן לסרטים האלו בצורה כלשהיא (טום הולנד מחוייב להשתתף בסרטים נוספים בחוזה שלו).
יתכן שזו רק טקטיקת מו"מ והתוכנית האמיתית היא לדרוש סכומים הרבה יותר גבוהים מההסכם המקורי עם מארוול. רק אם לא יגיעו להבנות, להוציא את ספיידרמן מהיקום של מארוול.
מקווה שהתוכניות של סוני לא יצאו לפועל אבל הם לא מתחת ללתקוע מקל בגלגלי מארוול בשביל רווח מיידי..
אכן מסובך
רציתי רק לתקן שסרטי ספיידרמן של סוני לא הפסידו כסף. גם לא אלו עם אנדרו גארפילד. כל סרטי ספיידרמן שלהם הכניסו *המון* כסף (אף אחד מהסרטים האלו לא הכניס פחות מ-700 מיליון דולר אז הם בהחלט היו רווחיים). פשוט הסרט האחרון הכניס פחות משרצו וקיבל ביקורות יותר שליליות משרצו.
ישנו גם הטיעון ההפוך למה שכתבת: דווקא אם וונום היה נכשל קופתית, סוני היו מוותרים על המשך שיתוף פעולה עם מארוול וחוזרים לעשות סרטי ספיידרמן עצמאיים, שכן כולם (גם "החלשים" מהם) הכניסו הרבה כסף, ובתרחיש זה היה נראה שהם לא מסוגלים להרים סרט מצליח בזיכיון זה בלי הדמות של ספיידרמן (ואולפן הפקה תמיד יעדיף להיות המפיץ של הסרטים שלו ולא שאולפן אחר יפיץ. כלומר, סוני מרוויחים מהעסקה עם מארוול, אולם היו מרוויחים עוד יותר אם הם היו מפיצי הסרטים, ולא רק מפיצי "השיבה הביתה").
אולם כעת כשוונום נראה שהצליח (עוד נראה מה ההכנסות הסופיות שלו), סוני רואים שהם יכולים לעשות סרטים על דמויות אחרות בזיכיון הזה ללא ספיידרמן עצמו ועדיין להרוויח. זה בהחלט אמור לעודד אותם ליותר שיתוף פעולה עם מארוול, כי הם פחות תלויים בספיידרמן עצמו בסרטים שלהם.
אוף-טופיק: התחילה עונת הפרסים וכל סרטי האינדי מהשנה האחרונה מועמדים
פרסי הגותהאם פרסמו את המועמדויות שלהם, והם בצורה מאוד מרשימה עושים ניימדרופינג כמעט לכל סרט אינדי שלא הופץ בארץ באמת:
"הכנסייה החדשה" מוביל עם 3 מועמדויות, "תורשתי" עם 2, "מצטער על ההפרעה" עם 2, "תמכו בבנות" עם 2 ו"כיתה ח'" עם 2. עוד מועמדים "גזעיות" ו"ללא עקבות" לפרס אחד. יש גם כמה סרטים שכן יצאו השנה ("הרוכב", "שחור על לבן", "האישה") ועוד כמה סרטים עתידיים שכנראה כן ייצאו ("סיפורו של רחוב ביל", "האם אי פעם תוכל לסלוח לי", "המועדפת" ו"רומא").
לרשימה המלאה של המועמדויות:
https://variety.com/2018/film/news/gotham-awards-nominations-new-york-first-reformed-1202984141/?fbclid=IwAR2pZjx2m2UwcgyT2PV5mRfl-X2BpewYJUlFSYlf4r8wDMxhgMDtaOo53gY