תגידו מה שתגידו על 'נחשים על המטוס', יש הרבה מה לומר בזכות שם של סרט שגורם לכם להבין מיד איזה מין סרט זה ובמה הוא עוסק. כזה היה גם 'בתול בן 40', ואפשר לומר את אותו הדבר על 'קונג פו פנדה'. אתם לא באמת צריכים שאני אסביר על מה הסרט, נכון? מובן מאליו שזה יהיה סרט אנימציה ממוחשבת על חיות. בין השאר, פנדה. שנלחמות בקונג-פו. וכיוון שעל הפוסטר כתובה גם המילה 'דרימוורקס' אפשר להסיק שאת החיות האלה ידובבו חבורה של כוכבים גדולים, כמו אנג'לינה ג'ולי, ג'קי צ'אן, דסטין הופמן, לוסי לו וסת' רוגן. ושאת התפקיד הראשי, של הפנדה, יעשה ג'ק בלאק.
מה ששם הסרט לא מסגיר זה האם הסרט טוב או רע; הרזומה של דרימוורקס בנושא הזה לא אחיד. התשובה שמגיעה פה אחד מהמבקרים: הוא טוב. לא יצירת מופת שתזעזע את העולם, אבל כולם מסכימים שהוא מבדר וכיפי ונחמד לשבת בו וטוב לילדים וטוב להורים, והכי טוב לחובבי סרטי קונג-פו, שמקבלים קרבות מצוינים שבהם המשתתפים שנלחמים בסגנונות הקוף, הנמר, הנחש והגמל-שלמה הם באמת קוף, נמר, נחש וגמל-שלמה.
'קונג פו פנדה' הצליח בגדול. הוא פתח עם 60 מיליון דולר – הפתיחה הכי טובה לסרט אנימציה של דרימוורקס עד היום, חוץ מסדרת 'שרק'. בין השאר, ההצלחה שלו נובעת מתזמון מוצלח: סרטי הילדים שיצאו עד עכשיו הקיץ הזה איכזבו, ולפנדה יש עוד שבועיים תמימים לבלות בקופות בלי תחרות של ממש לפני ש'וול-E' של פיקסאר מגיע ולוקח לו את קהל המשפחות (אצלנו הם יתחרו ראש בראש בתחילת יולי). בקיצור, שמחה גדולה בדרימוורקס.
ושמחה גדולה עוד יותר בפרמאונט. מאז שאולפני פרמאונט (אלה עם ההר) קנו את דרימוורקס, הם מי שמפיצים את סרטי האנימציה שלהם. פרמאונט מפיצים גם את 'איירון מן' ואת 'אינדיאנה ג'ונס וממלכת גולגולת הבדולח', כך שיוצא ששלושת הסרטים המצליחים של הקיץ עד עכשיו שייכים להם. אם קנאה יכולה להרוג, בוודאי היו לא מעט מקרי מוות בשבועות האחרונים אצל דיסני (עם האכזבה של 'הנסיך כספיאן'), וורנר (האסון של 'ספיד רייסר').
בנוגע לקולומביה, הם יכולים להתנחם במקום השני השבוע. אבל בעוד 'פנדה' התעלה על הציפיות, 'אל תתעסקו עם הזוהאן' הוא הדבר הכי צפוי שיכול להיות. ככה זה בחיים: אדם סנדלר עושה קומדיה, אדם סנדלר מקבל ביקורות גרועות שלא מזיזות לאף אחד, אדם סנדלר פותח עם 40 מיליון דולר. אפילו הנוכחות של ג'אד אפטאו הבלתי נלאה ברשימת התסריטאים לא שינתה שום דבר לטוב או לרע בביקורות הסרט. ב'אל תתעסק עם הזוהאן' אדם סנדלר מגלם סוכן מוסד ישראלי (שמדבר במבטא נרנייני משהו), שחלומו הוא להיות מעצב שיער. בגלל ה"ישראליות" של הסרט מופיעים בו כמה שחקנים ישראלים בתפקידים קטנטנים, מה שבטח יהפוך את ההקרנות של הסרט בארץ למשחק "איפה אפי" עם הרבה התלחששויות והצבעות.
'סקס והעיר הגדולה' היה סנסציה של סוף שבוע אחד. השבוע הוא נופל ב-63%, מהמקום הראשון למקום הרביעי. הכנסותיו הכוללות נעצרו שניה לפני ה-100. האמת שזה לא ממש מפתיע. זה מה שקורה כשמביאים לקולנוע סרט המבוסס על סדרה מאוד פופולרית: הסרט של 'הסימפסונס', שהוא כל כך לא דומה ל'סקס והעיר' מכל כך הרבה סיבות, התנהג באופן דומה – סוף שבוע ראשון עצום (74 מיליון) ואחריו נפילה אדירה (66%). כמובן, כמה שלא יהיה התקציב של 'סקס והעיר הגדולה', הוא בטח כוסה על ידי הפרסומות המשולבות בסרט בלבד, אז הדאגה היחידה של המפיצים היא מה לעזאזל אפשר לעשות בסרט ההמשך (יש לי, יש לי! קארי וביג שוב רבים ונפרדים! איך, אה?).
בגיזרת איירון נגד אינדי, הנאבקים על תואר להיט הענק של הקיץ, אינדיאנה ג'ונס (מקום שלישי) מצמצם אמנם את הפער, אבל הירידה המהירה שלו (49%) ממשיכה להדאיג. גם 'איירון מן' (מקום שישי), לאור התחרות המרובה, הוריד את הקצב השבוע (ירידה של 44%). התוצאה כרגע: 289:253 לטובת איירון מן. כאן נכנס לתמונה אלמנט נוסף: בשבוע הבא יוצא 'הענק הירוק', שהוא אמנם סרט עם בעיות תדמית, ובכל זאת שובר קופות עד שלא יוכח אחרת. כבר ידוע שחברת מארוול התחילה לבנות עולם שלם של סרטים המקושרים זה לזה, שדמויות מתוכן יכולות לדלג בין סרט לסרט (וטוני סטארק מתארח ב'הענק'). השאלה היא האם זה יכול להצית מחדש את העניין ב'איירון מן' ולהפוך אותו לעוד יותר נורא-מצליח מכפי שהוא כבר עכשיו.
עוד בשבוע הבא, ייצא 'The Happening' ('ביום שזה יקרה') האפוקליפטי של מ. נייט שמלאן, גם הוא סרט עם בעיות תדמית. שמלאן נחשב לביצה שמטילה אווזות זהב במשך כמה זמן, אבל עם 'הכפר' הוא זייף, ו'נערה במים', הסרט הקודם שלו, היה כשלון מוחלט מכל בחינה, כולל מסחרית. 'ביום שזה יקרה' יחזיר אותו למסלול – או שלא.
הרשימה המלאה: המספרים מייצגים את הכנסותיו של הסרט במהלך שלושת ימי סוף השבוע (שישי-ראשון) בארה"ב, במיליוני דולרים. המספרים בסוגריים מייצגים את הכנסותיו הכוללות של הסרט עד היום, במיליוני דולרים.
קארי נדרסת על ידי מכבש.
הסרט עוקב אחר מאמציו חסרי התוחלת של ביג להחליט באיזה נעליים לקבור אותה.
*כולם* שמחים – מעריצי אופנת העילית יכולים להתמכר לפטיש הנעליים, גברים-גברים יהנו מהמכבש (אין כמו תאונת מכונות כבדות לפתוח סרט גברברים איכותי), וכל מי ששונא את הפאקאצה ממותה האיטי והצווח, א-לה רוג'ר רביט.
המבטא של סנדלר
חבר שלי אבחן במדויק על בסיס מה בנה סנדלר את המבטא שהוא מפגין בסרט (לפחות מהטריילר) – בלקי בלטקמוס מסדרת המופת "Perfect Strangers".
אני חוששת שהוא בנה אותו על היעדר אוזן לשפות
יצא לי להקליט דיבוב לאיזה משהו בעברית, ושאלו אותי אם אני מעוניינת להקליט גם משהו במבטא ישראלי.
אמרתי שכן, בכיף, בעיקר בשביל הצחוקים – אבל מי ירצה אי פעם משהו עם מבטא ישראלי? כלומר, באמת – למה זה טוב?
או אז גילו לי שלמשל, אדם סנדלר השתמש בהקלטות של ישראלים שאמרו את השורות שלו במבטא ישראלי ולמד אותן.
אז או שהיתה להם בעיה למצוא ישראלים אמינים, או שהאוזן שלו פשוט לא משהו.
חבל.
הייתי בכיף לוקחת ג'וב של יועצת לענייני מבטא ישראלי עבור אדם סנדלר. אם לא בשביל הכסף, אז בשביל שדרו בארימור, הכוכבת ההוליוודית שנראית כאילו הכי כיף בעולם להיות חברים שלה, נורא מחבבת אותו.
את מי לעזאזל הקליטו בשביל סנדלר?
את החבר שלי מהיסודי אלכסיי, שלא יודע עברית?
אתם מפספסים את הנקודה;
אני בטוחה שההקלטות נשמעו אמינות לחלוטין. הבעיה היא שמר סנדלר הוא לא אלי יצפאן, ולכן אם הוא שומע משהו בשפה/מבטא – הוא לא מסוגל לחקות את זה בצורה אמינה.
אנחנו אוהבים מאוד שפונים אלינו בלשון רבים.
כולנו התמוגגות. תמשיכי. (אני יודע שפנית אליי ואל ג'וני?בוי. אבל בכל זאת הרשי לי להתמוגג.)
המבטא של סנדלר כל כך מזעזע שמתגנב ללבי ספק קל שהוא שמע את ההקלטות הנכונות. בטריילר שמעתי אותו, לפחות פעם אחת, הוגה ר' מתגלגלת. בעברית מודרנית אין שום צליל שדומה לר' מתגלגלת, אלא אם כן הדובר הוא ספרדי גאה, עולה חדש או עבדכם הבוגדני[*].
_____________________________
[*] החלטתי לפני זמן מה שנמאס לי באופן סופי ומוחלט מההגייה המקובלת. לכן החלפתי. למה אנדריי צריך ר' גרונית?
אני חוששת שהוא בנה אותו על היעדר אוזן לשפות
כנראה משהו השתבש בהקלטות כי המבטא של סנדלר נשמע יותר אפגני מאשר ישראלי
ואולי?
בהתחשב בעובדה שלוקחים ישראלים כדי לגלם ערבים בהוליווד, יכול להיות שניסו לפצות אותם ובתמורה לקחו ערבים כדי שידברו עברית עבור אדם סנדלר ובגלל יצא לו מבטא כזה מוזר?
ההקלטה היחידה שאדם סנדלר השתמש בה
היא כנראה של ההיא ששיחקה לשני רגעים פקידה בשדה התעופה בסרט The Hebrew Hammer. וגם היא קיבלה את המבטא שלה כנראה מצפייה בסשה בארון כהן, אבל מלפני התקופה שהוא למד עברית בקיבוץ.
אה, וגם את המבטא שלה אדם סנדלר לא למד כמו שצריך.
ביצה שמטילה אווזות זהב?
למ. נייט שמלאן היה להיט אחד ענק, "החוש השישי" שבאמת היה סרט טוב אבל קצת אובר-רייטד, אחר כך הוא התדרדר קופתית וביקורתית מסרט לסרט (בלתי שביר הוא קצת אנדר-רייטד אבל ה"כפר" הוא באמת כבר סרט גרוע). נכון ש"נערה במים" הוא הסרט הראשון שלו שבאמת מפסיד כסף, אבל כבר לפני זה היה ברור שהוא חי על אדי האהדה ללהיט הבכורה שלו.
ביצה שמטילה אווזות זהב?
ו-The Happening נראה כמו ההמשכון ל"סיינס" לפחות לפי הטריילר.
החוש השישי ''אובר-רייטד''???
אומנם אין בליבי חיבה גדולה לסירטי מתח סטייל החוש השישי, אבל אני יכול לומר בוודאות שזה אחד הסרטים היחידים בחיי שהצליח להפתיע אותי לגמרי. אני לא ציפיתי בכלל שייגמר בדרך בה נגמר, והאופן בו נייט שמלאן הצליח לעבוד עלי ועל לא מעט צופים אחרים ראוי להערכה גדולה..זה ששאר הסרטים שלו הם פלופים שלא מתעלים לרגע זה נכון, אבל אני מאמין שההצלחה (החלקית) של אותם סרטים לא נובעת מתוך אהדה לבמאי אלא מתוך תקווה שיצליח לשחזר את היכולות הרעיוניות והמקוריות שהפגין בחוש השישי
החוש השישי ''אובר-רייטד''???
ייתכן שיש אנשים שמחפשים יותר בסרטים מאשר שהסוף יהיה מפתיע. אישית, לדוגמה, אם הסרט עד הסוף היה מחורבן, כל כמות של הפתעה לא מוחה רטרואקטיבית את מה שבא עד אליה.
רק חבל שזה לא המקרה כאן
מלבד הסוף המפתיע והמקורי, העלילה בנויה היטב לאורך כל הסרט וגם המשחק והצילום טובים במיוחד כך שלא, אני לא רק מתעניין בסוף, הסוף רק מוסיף לאיכויות של הסרט שכבר קיימות.
רק חבל שזה לא המקרה כאן
התגובה המקורית שלך טענה כאילו לא ייתכן שהסרט הוא overrated כי הסרט מאד טוב, וכי הסרט מאד טוב כי מאד הופתעת מהסוף שלו. לדעתי, זה לא תנאי מספיק, וזה מה שכתבתי.
כל השאר זה עניין של טעם.
אכן יש טעם בדברך
שכנעתני
מה המצב של הנסיך בעולם הגדול?
אני לא מצליח להגיע לנתונים האלה. ומאד מעניין אותי כמה הוא קיבל בעולם בסה"כ. אחרי הכל זה חלק מהתשובה לשאלה אם יהיה סרט המשך (למרות רד…) או לא.
בינתיים הנסיך הכניס רק 74 מיליון בעולם
זה מעט מאוד, אבל זה לא אומר הרבה, כי בחלקים גדולים של העולם הוא עדיין לא יצא.
ברור, חכה לתוצאות מישראל
74 מיליון ???
אלה יהיו ההכנסות שלו בהקרנת הבכורה בצפת בלבד!.
אבל לגבי החזר הוצאות זה ברור
הוא כבר עכשיו עובר את סכום ההשקעה. וזה אומר שפלופ הוא כבר לא יהיה. יש עוד את כל הקיץ וכמו שאמרת יש עוד חלקים גודלים של העולם וגם בארה"ב יש עו כמה חודשים שהוא יכול לרוץ אני חושב (או לפחות כמה שבועות – אני לאיודע כמה זמן לוקח לסרט לרדת מהמסכים שם).
לדעתי הוא בקלות יגיע ל250 מליון דולר בעולם מהסרט – ואח"כ יש עוד את הDVD ומרצנייז.
כך שלמרות תקוותך נראה לי שיהיה את דורך השחר…
אגב להערכתי דורך השחר ספר יותר מעניין ויותר מקורי. שזה לטוב ולרע מבחינתם. אין שם תואמות שר הטבעות, זה יותר פנטזיה ממש -עולמות מוזרים. תלוי בבמאי, צריך אחד עם רקע פסיכולוגי טוב. (ואולי טים ברטון?!…)
לגמרי לא נכון.
כמו שהסברתי הרבה מאוד פעמים, האולפן מקבל בערך חצי מהכנסות הסרט בארה"ב, כלומר על פי ההכנסות בארה"ב בלבד, כספיאן הוא לא סתם כשלון אלא אסון. כשמוסיפים לעניין את ההכנסות (העתידיות) מחוץ לארה"ב, יכול להיות שדיסני/וולדן לא ייצאו ממנו מופסדים – אבל הם בוודאי שלא ירוויחו הרבה.
די בצדק
שר"ה ושודדי הקריביים הגיעו לקהל הרבה יותר רחב ולכן הצליחו יותר. לא פלא שמבוגרים לא ממהרים ללכת לסרטים כמו נרניה ו'המצפן הזהוב' ששמים ילדים בתפקיד הראשי ועוד ממתגים את עצמם כסרטים לילדים. מסקנה: לא להוציא $200 מיליון על סרט ילדים שאינו הארי פוטר.
נכון, אבל לא בהכרח.
'הנסיך כספיאן' כבר הרוויח 125 מיליון דולר בארה"ב, והוא ממשיך להרוויח משהו כמו 1.23 מיליון ליום.
במידה והוא ימשיך ככה גם בשבועות הקרובים והירידות שלו יהיו קטנות, אז יש סיכוי שהוא יגיע לפחות ל-200 מיליון דולר בארה"ב.
למרות שלפי התחזיות שקראתי הוא כנראה ירוויח בסופו של דבר סכום של 170 מיליון דולר בארה"ב, אבל כולל הרווחים בשאר העולם + הרווחים מה-DVD, זה דווקא נראה לי די סביר שהוא יכסה את ההשקעה בו.
ובכל מקרה, אני עוד לא וויתרתי על הסדרה הזאת. יש לה עוד פוטנציאל לדעתי.
ממש לא.
אין שום סיכוי שנרניה יגיע ל-$200 מיליון בארה"ב, ואני אהיה מופתע אם הוא יגיע 170. ההפצה שלו כבר הצטצמה משמעותית השבוע והולכת להמשיך לצנוח בשבועיים בקרובים. לסרט הזה אין רגליים.
בקשר להמשכון, זה תלוי באמת בהצלחה שלו בעולם, ואפילו יש לו תאריך הפצה, אז מי יודע.
זאת אומרת
שכדי לכסות את ההוצאות הם צריכים לקבל כ300 מליון בגלובלי?!
מה יקרה אם יחילטו על הסרט הבא עם תקציב של 100 מליון? לדעתך זה יזיק?
אתה טועה (חלקית)!
74 מיליון הוא הסכום הלא מעודכן, אלא תוצאות השבוע הקודם, תןצאות השבוע הזה (שהסתיים) עבור נרניה עוד לא התעדכנו.
בקשר להמשכון, אני לא מבין מה אתם מתווכחים, דיסני כבר הכריזו סופית, סרט שלישי יהיה!
אפשר להרוג סרט גם אחרי שהכריזו עליו.
אפשר להרוג סרט גם אחרי שהתחילו לעבוד עליו (ליהוק, תלבושות, תפאורות וכו'). קצת פחות סביר שיהרגו סרט אחרי שכבר התחילו לצלם אותו – אבל כבר היו דברים מעולם.
אבל למה שיהרגו אותו?
על כך שיהיה המשכון הם כבר הודיעו גם אחרי שנודע להם שכספיאן הוא כישלון קופתי.
אתה טועה (חלקית)!
התוצאות התעדכנו ועד יום ראשון שעבר הסכום שהסרט הכניס מחוץ לארה"ב הוא 101.4 מיליון דולר, כשסוף השבוע האחרון שלו הוא הגדול ביותר שלו (סביר להניח שזה בגלל ישראל). עם הכנסות ארה"ב יש לנרניה 229 מיליון דולר.
אם יש סיטואציה בה קריטי לשנות כותרת
זה כשאתה מגיב לעצמך ומשאיר כותרת שאומרת "אתה טועה".
צודק.
אגב,שמתם לב
שזה הסוף שבוע השישי ברציפות שבו המקום הראשון מרוויח יותר מ-50 מיליון?
ואם 'הענק' לא יאכזב, נגיע ל-7.
נראה לי הענק ישבור את הרצף..
אני מהמר על 40 ומשהו
58 מיליון דולר.
גם המשחק לסלולרי כישלון
לפחות שם מדברים עד הפסדר של עשרות אלפים
בסביבות ה-30 מיליון
יש לי תחושה שזה יהיה כישלון
כנראה
וכ"כ חבל. אין לי מושג איך יהיה הסרט, אבל אין כרגע שחקן בהוליווד שמגיע לו יותר להפוך לכוכב ענק מאדוארד נורטון.
ופעם זאת היתה סיבה
להחליף את ג'. וושינגטון.
ענק !! רד פיש, אתה אחד הבחורים המצחיקים שקראתי
אתה גדול !! איפה אפי.. ישראלי למהדרין
למה שלא תפתח בלוג?
כי יש לי מספיק דברים לכתוב גם ככה
(אבל מה היה מצחיק בדו"חקו הזה?).
התמונה של הפנדה!
היי.. יש לך שם מגניב
אני רק מבהיר שהבחורצ'יק מעליי המתנשא להקרות בשמי הוא איננו אותו איתי שמגיב כאן בדרך כלל. אז כדי שלא יהיו אי הבנות צבעתי את עצמי בכחול.
מתאים לך .
כל-כך רוצה ש''הענק הירוק'' יצליח בקופות.
ואני חושב שיש לו סיכוי, דמות פופולרית מאוד, מעריצים רבים, ביקורות חיוביות, אקשן וטריילרים טובים, אבל האולפן ככל הנראה לא מצפה להרבה, הוא מביע זאת בעזרת מספר האולמות שבהן הסרט מוקרן. רק 3,505 בתי קולנוע? זה בדיוק מספר בתי הקולנוע שבהם סרטי פבראור הקטנים מוקרנים, אפילו "קונג פו פנדה" הוקרן ביותק מ-4,000. ברשימת כל הזמנים הוא נמצא במקום ה-99 _מוזר שבנוסף ל"מת מצעוק" ו"הכלב שאגי" של דיסני גם מאטריקס נמצא שם).
איך אתה יכול לרצות שסרט יצליח
אם אפילו לא ראית אותו?
ומה אם הוא יהיה גרוע?
אה, בקלות?
קודם כל – אדוארד נורטון. שיצליח ונראה אותו יותר על המסך (וגם בשוברי קופות הוליוודים זה בסדר גמור). אח"כ- כי הצלחה של הסרט הזה, בנוסף להצלחה של איירון מן, תקרב בצעדי ענק יצירת סדרה של סרטים על העולם של מרוול, וזה סוג של חלום שמתגשם.
אה, בקלות?
אם אני לא טועה, Ultimate Avengers כבר בתכנון.
וכשלון של הענק יכול בקלות לטרפד אותו.
וכשלון של הענק יכול בקלות לטרפד אותו.
נכון. אני מסכים.
אגב, עפ"י סקירה ברקובות, הביקורות לא רעות בכלל וטוענות לנאמנות למקור. אפילו הביקורות הרעות טוענות שיש ערך למשחק ולצילום בסרט, אבל מתלוננות על יותר מידי אקשן בהשוואה לסרט של Ang Lee.
בניגוד לכמה מבקרים, לא נראה לי שהקהל הרחב יבהל מ"יותר מידי אקשן". נראה לי שהקהל יאהב את זה.
הניחוש שלי: אולי רווחי פחות מאיירון מן, אבל עדיין סרט שלא ימנע את ה-Avengers.
אכן
"יש יותר מדי אקשן" זאת ההתמרמרות הביקורתית הכי מפתה ששמעתי על סרט כבר הכי הרבה זמן.
זו התבטאות חיובית אפילו יותר מ-"הבמאי נטש את שורשיו המוקדמים ובחר לזנוח בקומדיה זו אמירה חברתית רצינית, נוקבת וקשה להבנה עממית – לטובת בדיחות אפקטיביות מאוד אך חסרות משמעות אמיתית", ואמירה אטרקטיבית כמעט ברמה של "העירום הנשי הממושך והמגוון בסרט, ככל שיהיה מרהיב, חסר הצדקה לחלוטין".
אז הנה לך התמרמרות ביקורתית שתפתה אותך קצת פחות: קיימת הסכמה לכך שה-CGI של ה-HULK עדיין לא כל כך מוצלחת. היא טובה בסטנדרטים של משחק מחשב, אבל לקולנוע זה עדיין לא זה (זה ליד).
(עפ"י הביקורות, כמובן. עדיין לא ראיתי)
אה, לי הדברים האלה לא כל כך מפריעים
אני עדיין מחפש את המסך הירוק הבולט הזה שכולם מדברים עליו בסרטים עם CGI גרוע.
אה, לי הדברים האלה לא כל כך מפריעים
כמה בולט כבר יכול להיות ענק ירוק על מסך ירוק?
אני מקווה שזה לא ''יש יותר מדי אקשן (ראה ערך רובוטריקים)''..
כי אז זה באמת לא יהיה מפתה.
''בובוטריקים'' יש הרבה אקשן!?
בסרט התלוננתי על המחסור באקשון ודווקא כשהיה אקשן המצלמה חשבה שיש דברים מעניינים יותר.
וואו! בובוטריקים.
עכשוי זה לא נשמע מגניב יותר?
אני חייב להודות שבובוטריקים
הוא סרט עליו הייתי משלם בלי ידע מוקדם בעיניים עצומות.
מצד שני, כנראה באותה צורה הייתי משלם על 'נחשים על המטוס'.
בובו זה טומטום בספניולית
כמה הולם.
אני חייב להודות שבובוטריקים
נו, ושילמת?
לא, נתקלתי בו ב-HBO
ושמה התחילה התדרדרות באמונה ש-HBO הוא אכן ערוץ שמבוסס על איכות, שהובילה לזה שהתנתקתי ממנו מספר חודשים מאוחר יותר.
מודע לעצמו על גופתי המתה.
הבעיה של 'הרובוטריקים' בתחום האקשן לא הייתה ''יש יותר מדי אקשן''
אלא "האקשן מורכב מדמויות שקשה להבדיל בינן לבין הרקע, שעושות דברים לא ברורים ומצולמות במצלמה רועדת כמיבט המסורת של מיקל ביי". ועדיין האקשן בו לא היה בזבוז זמן מוחלט לדעתי.
אני חייב לציין ש'רובוטריקים', ללא האפקטים המרשימים
היה נראה כמו הפקה של סטונדנט לקולנוע. הבימוי פשוט מגושם, ואני לא מדבר רק על קטעי האקשן. הכל, פשוט מגושם.
טוב, אלו רובוטריקים
אין להם את הקלילות והחן של מתעמלת סובייטית קטינה, בכל זאת מדובר בהררי מתכת.
והצלם?!
מישהו מוכן להסביר לי...
מה הקטע עם הענק הירוק? לא היה כבר כזה סרט לפני כמה שנים? למה עשו עוד אחד?
מישהו מוכן להסביר לי...
היה. לא הצליח. חשבו שיש פוטנציאל שכן יצליח. מנסים שוב.
זה כמו שעשו את "באטמן מתחיל" אחרי הקטסטרופה של הסרט שאת שמו אין להזכיר, ודווקא הלך להם אחלה.
אוקי, תודה(:
עדיין נשמע לי משונה, אבל סבבה.
חבל לי על שאמאלאן.
שמתי לב שסרטו החדש, "ביום שזה יקרה", לא מופיע ברשימת שוברי הקופות. הטריילר נראה טוב!
חבל לי על שאמאלאן.
הביקורות (ברובן) קוטלות, דרך אגב.
קשה לשבור קופות כאשר אתה עדיין לא מוקרן בבתי הקולנוע.
ובנימה זו- מה קורה עם הענק?
איך ידעת?
או שזה היה בציניות?
אף אחד לא ''יודע''
אלו הערכות שהתפרסמו באינטרנט. השורה התחתונה היא ש"Happening" כנראה הפתיע לטובה, והאלק מתנהג בהתאם לציפיות.
מאיפה הגיעו ''ההערכות''?
כי הן בדרך כלל מתפרסמות בערב יום שבת, ובמוג'ו עוד לא אמרו כלום בנושא. אז אם אפשר לינק!
יש להניח שמוג'ו יותר מדויק, אבל:
http://deadlinehollywooddaily.com/
נקווה שמוג'ו יותר מדויק
לפי מוג'ו ההערכות עומדות על 21 מיליון דולר עבור הענק , כך שהסרט צפוי לפתוח עם משהו כמו 56 מיליון דולר (זו עלולה להיות הפעם הראשונה בחיי שההימור שלי קרוב מאוד להכנסות. הימרתי על 58 אם מישהו שואל.).
אתה יכול לעשות מזה ימבה כסף,
תחשוב על זה- אתה רק צריך לפתוח איזה ליין שבועי כזה ולהכניס בו הימורים על הכנסות סרטים בקופות.
אתה יודע, משהו כמו 'ווינר' רק לחובבי קולנוע. סטארטפ!
יש מלא תחרויות כאלה על קולנוע, רק
שבלי כסף (ככל הידוע לי)
אוקי, אז ראיתי את 'ואלס עם בשיר'.
ולפני הכל, אני חייב לציין שראיתי את כל הסרטים של מיאזאקי (טוב נו, כולם חוץ מהראשון, אבל לפי מה שהבנתי זה לא כזה הפסד גדול), את כל הסרטים של פיקסאר, את כל סרטי האנימציה של דרימוורקס, ואת כל הסרטים הגדולים של דיסני (אלאדין, בת הים הקטנה, השועל והכלבלב, היפה והחיה, ספר הג'ונגל, במבי, הקדרה השחורה, וכו'…), ואני פשוט חייב להגיד את זה: 'ואלס עם בשיר' הוא סרט האנימציה הטוב ביותר אי פעם! לא פחות ולא יותר.
אה, וגם ראיתי את 'ענק הברזל' של וורנר,
(בקולנוע, פעמיים, ומספר פעמים נוספות בוידיאו).
בהתחלה הסרט לא עניין אותי בכלל.
הוא המשיך לא לעניין אותי עד שמישהו הגיב פה ואמר שזה סרט ממש טוב, טיפה התעניינתי, עד שקראתי כתבה בעיתון, נורא התעניינתי ושקלתי אם כדאי לי לראות אותו, ועכשיו אחרי תגובתך אין לי ספק שאצפה בו מתישהו, השאלה היא לראות אותו בקולנוע במקום לראות איזה בלוקבסטר שאני מחכה לו (וול-י, באטמן, אירון מן) או לקנות בדי.וי.די ולבזבז יותר מדי כסף (לשכור אני לא יכול ואין לי מושג אם אפשר להוריד מהאינטרנט סרטים ישראלים).
מסקרנות בלבד
איך זה שלקנות סרט דיוידי אפשר, ולהשכיר אותו לא?
לפי מה שידוע לי בשביל להשכיר
זקוקים לכרטיס אשראי, לא בטוח אם זה נכון אבל אין לי אחד כזה.
כי בשביל להשכיר אותו אתה צריך לקנות אותו קודם.
לשכור.
רק בגלל עין הדג
לפני שחתמתי על חוזה עם בעל הדירה, וידאתי שאני מופיע כשוכר ולא כמשכיר.
אני לא מאמין שאני שואל את זה, אבל בתור מעריץ של חיים בוזגלו אני
פשוט חייב, אז…
מה קורה אם סרטו האמריקאי הראשון (זה עם בר רפאלי)? הוא לא היה אמור לצאת כבר?
אה, ומה קורה עם 'אדם בן כלב'? הוא לא היה אמור לצאת כבר גם כן?