קילרים
Killers

החיים האידיליים של זוג מאוהב משתנים כשמתברר לאישה שבעלה הוא סוכן חשאי וששורה של מחסלים מנסים לרצוח אותם.

אקשן לא מרגש, בדיחות לא מצחיקות וזוג נשוי לחלוטין לא אמין.

3 תגובות פתח ספוילרים פתח תגובות ישנות

  1. סביר

    Orly

    הוא מוצע מהיום עד יום שישי בחינם בהוט VOD, אז צפיתי.
    סרט די מיותר. הוא מנסה להיות קומדית אקשן רומנטית, בסוף יוצא שהוא גם לא ממש רומנטי, גם לא ממש קומדיה וגם לא ממש אקשן, אבל לפחות יש קצת אשטון קוצ'ר בלי חולצה, אז לא הכול היה לחינם.

  2. סרט בינונימי

    IC

    די אידיוטי, אבל לפחות קתרין הייגל נוגעת ומדברת אל החזה שלה אז לא הכול היה לחינם..

  3. בדרך כלל לא אכפת לי יותר מדי מחורים בעלילה בסרטים מהסוג הזה, אבל כאן הם זועקים אל השמיים (בידיים מונפות בדרמטיות יתרה).

    alon

    אז ככה (ספוילרים, מן הסתם):

    – בתחילת הסרט, ספנסר מגלה שאבא של ג'ני הוא המטרה שלו, אבל מתקין את הפצצה על המסוק שהוא אמור לעלות עליו בכל זאת. לא נראה שהוא מחבר אחת ועוד אחד כשהאב המשופם נשאר בחיים, או חווה רגע של פקפוק בהתחשב בכך שהוא אבא של אישה שהוא מתאהב בה. (והוא היה צריך לזהות אותו מיד. במקום זאת, הוא מאמין שהוא מי שג'ני אומרת שהוא בהתחלה – דיפלומט רוסי סוטה).
    – מה שמעלה עוד שאלה – האם האב הוא איש רע? ספנסר אומר שהוא מחסל רק אנשים רעים. מה בדיוק העבודה של האב?
    – מאוחר יותר מתגלה שהאב הוא זה ששתל את הרוצחים השכירים שיגורו סביבם ושבסופו של דבר מנסים לחסל את הזוג הצעיר. מסתבר שהוא עשה עבודה גרועה בבחירתם, כי כולם עד האחרון שבהם מוכנים לבגוד במעסיק שלהם תמורת בצע כסף (מה הסבירות שכולם ינקטו בקו כזה?). ושוב, מה הוא עושה למחייתו וכמה הוא מרוויח שהוא יכול להרשות לעצמו לממן בתים יקרים בפרברים וזהויות בדויות עבור חבורה של רוצחים בתחפושת? הסרט לא מסביר, כי למה לדאוג להיגיון בסיסי כשיש מכוניות מהירות ויריות אקדח. (ובכלל, בתור רוצחים הם מאוד גרועים בזה).
    – ולמה הראש של ספנסר שווה 20 מיליון דולר? הוא רוצח שכיר מן המניין, לא בנו של איל נפט סעודי. ומי בדיוק הוציא עליו את החוזה? גם על השאלה הזו הסרט לא טורח לענות.
    – אמא של ג'ני היא אלכוהוליסטית שצריכה התערבות, דחוף.

 

כתיבת תגובה

(חובה)

Optionally add an image (JPEG only)