תרמו לעין הדג: היום האחרון

הזדמנות אחרונה להצטרף לקמפיין התרומות לעין הדג ב"מימונה", וגם לקט הפספוסים מסרטון ההתרמה

זהו, חודש דצמבר המוזר ביותר בתולדות האתר עומד להסתיים. בתחילת החודש עלה, עם הרבה תקווה ושקשוק, קמפיין התרומות שלנו ב"מימונה". היום הוא היום האחרון לקמפיין; בחצות הלילה, עוד 13 שעות נכון לכרגע, הוא יסתיים. זה הזמן לפוש האחרון: אם אתם מעוניינים להצטרף ולהיספר ולהיות חלק מזה – עשו את זה עכשיו. לא שההישגים שלנו עד עכשיו לא היו מרשימים, אבל בואו נראה כמה רחוק נוכל לקחת את זה בשעות שנשארו. אנחנו עכשיו ב-56,621. יש מצב שנגיע ל-60 אלף היום? האם אפשר לתאר מצב שברגע האחרון נחצה אפילו את ה-70,000, מה שישלח אותי למסע ברחבי הזמן?

את זה שהקמפיין עומד להצליח הבנו בתוך שעות בודדות מעלייתו, אבל את המספרים שאליהם הגענו עד סוף החודש – אף אחד לא ניחש. יש הטוענים שזה אחד ממבצעי מימון-ההמון הטובים שנעשו בארץ, אבל בתכלס, זה לא היה הקמפיין, זאת היתה הקהילה: לא משנה כמה מגניב היה הסרטון שלנו ואיזה פרסים היינו מציעים, אין שום מצב שהיינו מגיעים למספר כזה אם לא היו כל כך הרבה אנשים שאוהבים את האתר ואכפת להם ממנו. מה שהביא להצלחה של הקמפיין הזה לא היה עבודה של חודש, אלא של שנים, ולא רק של צוות ההסרטה וההקמה של עמוד התרומות (אני ולונג ג'ון), אלא גם של אורן איזמירלי, השותף באתר בשנתיים וחצי האחרונות, שבלעדיו עין הדג כפי שאתם מכירים אותו לא היה. ובעיקר, זה בגלל האנשים שחוזרים לאתר שוב ושוב, ושהוא מספיק חשוב להם כדי שיעשו את מה שכל מומחי הרשת טוענים שאף אחד לא עושה: לשלם על תוכן. אז כן, במקרה הזה אני מרגיש חופשי להשתמש בקלישאה: זה לא אנחנו, זה אתם. לגמרי.

אל דף הקמפיין של עין הדג ב"מימונה"

ולסיום: זוכרים שהבטחתי פספוסים מסרטון ההתרמה? אז הנה.

אגב: אף שהקמפיין עוד לא הסתיים רשמית, חלק מהתורמים כבר קיבלו את התגמול שהובטח להם – חסות על דף סרט, חולצות או כניסה לאחד מאירועי האתר. אחרים עדיין לא שמעו מאיתנו, אבל אל תדאגו: כולכם רשומים, ואנחנו נפנה אל כולכם כדי שתקבלו את מה שביקשתם.