דו"ח קופות שבורות – 12.5.2002

שיואו! אני לא מאמינה!
הם באמת נתנו לי לכתוב
להם דו"ח!
לונג הזותי היא כל כך
מתוקה! הייתי כלכך בטוחה
אחרי הפעם הקודמת שיותר
הם לא יתנו לי לכתוב
שומדבר רק כי אנשים טוענים שאני לא באמת! איך אני יכולה לא להיות באמת אם אני כאן? אני לא מבינה את זה. אבל לונג ג'ון המתוקה הזותי הסכימה.

האמת, זה היה כאילו רעיון של המחנכת. היא אמרה לנו לכתוב חיבור על נושא שמעניין אותנו, ואחרי כל החיבורים מימיקודם, לא נשאר לי על מה לכתוב יותר. אז חשבתי על מה אני יכולה לכתוב, ואם אני לא יכולה לכתוב על בריטני הגדולה, ולא על הסרט שלה, ולא על התקווה שיש בשירים שלה, ובכלל המורה לא מוכנה יותר לקבל ממני שום דבר על בריטני ואני לא מבינה אותה, חשבתי אולי אני יכתוב חיבור על סרטים בכלל? ואז חשבתי אולי בכלל לשלוח זה לעינהדג?

דיברתי על זה עם מיכל. היא אמרה שזה רעיון ממש דבילי. היא אמרה שרק לאנשים שממש מבינים בסרטים נותנים לכתוב כאן דברים כאלה אז אמרתי לה שגם אני יכולה ללמוד. אני לא טיפשה כמו שהיא חושבת.
אני גם רוצה להגיד הרבה תודה לשירן שעזרה לי עם כל המאמרים באנגלית. זה לא היה קל לקרוא כלכך הרבה אנגלית אבל הנה הסתדרנו.

אבל אף פעם לא ממש כתבתי כזה דיווח, ולא ידעתי מאיפה להתחיל. אחרי הרבה נידנודים הרדפיש הסכים שאני יתקשר אליו וככשאלתי אותו מאיפה אני מתחילה ליכתוב, הוא נאנח ואמר שכדאי אולי למשל להתחיל במי כבר לא בעשיריה הראשונה. אז ככה. שלושת הסרטים שירדו מהרשימה הם הזה עם הקלפים (באנגלית קוראים לו DEUCES WILD), הוליווד סוף, וגם ג'ייסון X. ג'ייסון X לא הגיע לארץ בכלל, אבל יואב כבר ראה אותו, כי אחיו הוריד את זה מהאינטרנט. הוא אומר שאפשר למצוא כל דבר באינטרנט. אפילו סרטים שהם בכלל עוד לא יצאו. למשל כמו מלחמת הכוכבים. יואב אומר שהסרט בכלל לא מפחיד כמו שכולם אומרים, אלא מאוד מצחיק. אני לא מבינה איך הוא יכול להגיד שאנשים מתים זה דבר מצחיק. לדעתי סרטים כאלו צריכים להיות אסורים לפי החוקים כי הם יכולים לגרום לכל מיני ילדים לרצות להרוג גם וזה ממש מסוכן כל הסרטים האלה.

התפלאתי לראות שעידן הקרח עדיין ברשימה. כנראה שלא רק אני חושבת שזה סרט ממש ממש ממש מגניב, ועובדה שהוא עדיין ממשיך להרוויח אחרי כל כך הרבה זמן. הוא נמצא שם כבר כמעט חודשיים. ובכלל, הוא לא הכי למטה.
מתחתיו ברשימה יש את החיים או משהו כזה, שהרוויח השבוע קצת יותר ממליון (ווי, אם היו נותנים לי מליון דולר הייתי עושה כאלו דברים יפים עם הכסף. אני יכולה לחשוב על הרבה דברים נהדרים לעשות עם הכסף שיעזרו לכולם, ולא רק לי) שזה בסרטים נחשב לנורא מעט. כנראה שהאמריקאים לא באמת אוהבים בלונדיניות מזויפות למרות שמהתמונות שראיתי אנג'לינה נראית ממש יפה. לא יפה כמו בריטני, שהיא בלונדינית אמיתית, אבל ממש יפה. מזכירה לי קצת את דודה שלי רותי. גם לדודה רותי רואים את השורשים השחורים, אבל אמא אמרה שזה לא מנומס להגיד לה את זה אז אני לא אומרת.

מעל לזה יש את החדר שבשבוע שעבר בכלל לא היה, וכבר יש אותו בארץ אבל לא ראיתי אותו כי הוא נראה לי מפחיד מדי, וגם את הטירון. הוא עשה קצת יותר משני מליון דולר. נראה לי ממש ממש משעמם. בכלל, אני לא מבינה את הסרטים האלה על ספורט. אבל האמריקאים אוהבים אותו אז הוא ממשיך להרוויח טוב. אבא שלי גם אומר שספורט אמיתי צריך לראות בטלביזיה, במשחקים אמיתיים, ולא סתם דברים מזויפים בקולנוע.

גם משנים כיוון, וגם נוסחה לרצח עדיין ברשימה. כמו שרואים שניהם הרוויחו פחות כסף ממה שקודם וזה לא אמור להפתיע. אני רק לא מבינה איך נוסחה לרצח אמור להיות MURDER BY NUMBERS. זה לא התרגום הנכון ואפילו אני יודעת את זה.

מעליהם יש את מלך העקרבים. ראיתי את הסרט בשבוע שעבר והוא באמת מגניב, אבל אני לא מבינה מי המלך ואיפה העקרבים. הרי המלך זה בכלל לא הגיבור! המלך זה האיש הרע בסיפור! אז למה הם קוראים לסרט על שם המלך הרע? אבל באמת סרט נחמד והמכשפה יפה וחכמה וכולם מפחדים ממנה. שאלתי את מיכלי (שאמא שלה מכשפה) איך אני יכולה ללמוד להיות כזאת מכשפה, והיא צחקה לי. ממש נעלבתי. אני עדיין לא יודעת אם אנחנו ברוגז.

עוד למעלה יש שני סרטים חדשים, שאפילו יואב ואח שלו לא ראו עדיין באינטרנט. אחד מהם הוא הבחור החדש, משהו על איזה חנון שמחליט שהוא יותר לא רוצה להיות חנון, ופתאום הוא רואה כמה החיים יכולים להיות יפים כשאתה כבר לא חנון. המבקרי קולנוע כולם אומרים שהסרט רע ושהוא לא מצחיק ולא מקורי ומגעיל ומטופש. אבל מה הם יודעים? את אותם דברים בדיוק הם כבר אמרו על אמריקן פיי 2 או על מת לצעוק, ושניהם היו סרטים ממש נחמדים וקורעים מיצחוק. אבל למרות כל מה שהמבקרים אומרים הסרט נמצא במקום השלישי (!!!) ברשימה.

במקום השני יש את הסרט החדש עם ריצ'ארד גיר, בוגדת: אשתו של ריצ'ארד גיר בוגדת בו עם איזה ספרדי צעיר וממש חתיך וכוסון. אמא שלי לא האמינה לי כשאמרתי את זה. אני חושבת שהיא מאוהבת בריצ'רד גיר, ולא מבינה איך מישהי יכולה להעדיף "גבר אחר על פניו" כמו שהיא אמרה. בכלל מסתבר שאת אותו סרט הצרפתים כבר עשו לפני הרבה הרבה שנים. בשביל מה לעשות אותו עוד פעם? ועוד כשסרטים צרפתיים אמורים להיות יותר טובים?

ראיתי יחד עם יואב את הבקרובים על המחשב שלו. יש לו חיבור מהיר והכל. הסרט נראה לי מטופש, אבל חלק מהמבקרים ממש מתלהבים ממנו. נראה אולי כשיגיע לארץ, אני אגרום לאמא לקחת אותי אליו. הספרדי הזה ממש ממוש.

עכשיו נשאר לנו רק המקום הראשון. ספיידרמן. נמאס לי כבר לשמוע על הסרט הילדותי הזה, ועל כמה הוא מרוויח המון ואיך שהוא הסרט שהגיע הכי מהר בעולם ל- 200 מיליון דולר, ואיך שלמרות שהוא גם הרוויח פחות מבשבוע שעבר זה לא הרבה פחות, וזה אמור להיות נורא מדהים. נמאס לי, נמאס לי, נמאס לי, נמאס לי! אז מה אם הוא עשה נורא הרבה כסף? למי אכפת? קומיקס זה לילדים קטנים.

האמת היא ששום דבר מעניין לא קרה השבוע, אבל בשבוע הבא בטח יהיה כי הסרט החדש של מלחמת הכוכבים מגיע. אני מקווה שהעורכים של האתר ירשו לי שוב לכתוב את הדוחות האלה, ואני מקווה ששירן תסכים לעזור לי שוב עם האנגלית. אבל נראה לי שאולי אני כבר יכולה לבד. למדתי הרבה על הסרטים השבוע, ואני חושבת שגם האנגלית שלי השתפרה. ביי!!


הרשימה המלאה: המספרים הראשונים זה כמה כסף הסרט הרוויח בסוף שבוע הזה, והמספרים שבתוך הסוגריים זה כמה כסף הוא הרוויח בכלל עד עכשיו, גם בסופי שבוע שקודם, ובעצם גם בלא סופי שבוע אלא בימים שבאמצע, שבהם אנשים גם הולכים לסרטים אבל פחות כי יום אחרי זה יש בית ספר ואמא שלהם לא מרשה.

1. Spider-man – 72.0 (223.6)
2. Unfaithful – 14.2 (14.2)
3. The New Guy – 9.5 (9.5)
4. The Scorpion King – 4.4 (80.4)
5. Changing Lanes – 3.5 (57.0)
6. Murder by Numbers – 2.3 (27.3)
7. The Rookie – 2.1 (67.7)
8. Panic Room – 1.5 (93.1)
9. Ice Age – 1.4 (170.1)
10. Life, or Something Like It – 1.3 (13.1)