החורף הגדול בתולדות הוליווד המודרנית נגמר, והגענו לקיץ – והשאלה היא מה עכשיו.
בשנים האחרונות זה הפך למנהג קבוע, שהסרט הפותח את הקיץ, בשבוע הראשון של מאי, הוא סרט גיבורי-על, ובאופן יותר ספציפי – סרט גיבורי-על מעולם מארוול. זה היה ככה ב-2007 ('ספיידרמן 3', פתיחה של 151 מיליון דולר) וב-2008 ('איירון מן', 99 מיליון), וזה ימשיך גם בשנים הבאות – 'איירון מן 2' כבר תפס את המקום בפתיחת הקיץ של 2010, ב-2011 – 'ספיידרמן 4', וב-2012 יגיעו 'The Avengers' (כן, הם מתכננים הרבה זמן מראש). אבל נחזור רגע להווה: בהווה יש לנו את וולברין.
'וולברין', או בשמו המלא 'אקס-מן המקור: וולברין' (כי הרי אם לא יזכירו את האקס-מן בשם הסרט אנשים עלולים לטעות ולחשוב שזה וולברין אחר?) הוא פריקוול, בכיכובו של מי שממילא היה הגיבור הראשי של כל סרטי אקס-מן עד היום. מעשית, מדובר ב'אקס-מן 4'. אלא מה, הבאז מסביב לסרט לא היה מי יודע מה. ברור היה ש'וולברין' יפתח את הקיץ עם פתיחת ענק, והשאלה היתה לאיזה מספר של מיליונים הוא יגיע. ובכן, המספר הוא 85.
הקיץ, וחודש מאי באופן ספציפי, הם הזמן המוזר הזה שבו אף אחד לא מתרגש מפתיחה של 85 מיליון דולר, שברוב הסטנדרטים היתה נחשבת לסופר-ענקית (ברשימת הפתיחות הגדולות של כל הזמנים הוא מדורג במקום ה-19, מקום אחד מתחת ל'אקס-מן 2'). אחרי שפתיחות של מעל 100 מיליון דולר הפכו לעניין כמעט שגרתי, 85 מיליון בשביל גיבור-על עתיר תקציב ומוכר נשמע צנוע. ובכל זאת, יהיה קשה לפוקס להמשיך לטעון שהעובדה שהסרט דלף לרשת לפני כחודש פגעה בהכנסות שלו. גודלו של סוף שבוע הפתיחה של סרט המשך נקבע, במידה רבה, לפי הפופולריות של הסרט הקודם בסדרה. 'אקס מן: המפלט האחרון', הסרט הקודם בכיכובו של וולברין, אמנם פתח עם 102 מיליון, אבל נחשב לסרט חלש יחסית בסדרה ומאכזב, ולכן פתיחה קצת פחות גדולה לסרט הבא היתה צפויה. וחוץ מזה, רבאק, כמה חמדן אתה צריך להיות כשיש לך 85 מיליון, ואתה מתלונן שזה לא 100? התקציב של 'וולברין' מוערך ב-150 מיליון דולר, ולא נראה שתהיה לו בעיה להחזיר אותו. סופ"ש כזה מאשר שסדרת אקס-מן לא תסתיים כאן.
מה שזה בכל זאת מראה, אולי, זה שהבאמפ, שהפך את עונת החורף לעשירה במידה מפתיעה, ככל הנראה לא עובד על סרטי הקיץ הענקיים ממילא. יופי ש'וולברין' הכניס יותר מ'מהיר ועצבני 4', אבל ההפרש קטן יותר מהצפוי.
עדות לכך שאף אחד לא ציפה מוולברין לשבור שיאים היא שהוא לא יצא לבד בסוף השבוע. התלווה אליו 'Ghosts of Girlfriends Past', או בשמו העברי העילג כרגיל, 'חברות לכל הרוחות'. הסרט הוא וריאצית קומדיה-רומנטית על 'מזמור לחג המולד': ערב לפני חתונתו של אחיו, מבקרות את הרווק המושבע מתיו מקונוהי שלוש "רוחות", שמנסות לשכנע אותו לזנוח את דרכיו הנלוזות וליפול לזרועות המונוגמיה האוהבת. תגידו מה שתגידו על העלילה הזאת, לפחות זה שונה קצת מהקומדיה הרומנטית האופיינית. זה לא עזר, ולפי הביקורות הסרט דלוח ותפל בדיוק כמו רוב הקומדיות הרומנטיות הסדרתיות. הוא הכניס 15 מיליון דולר ונכנס למקום השני. יכול להיות שהסרט היה עובד יותר טוב אילו היה יוצא אחרי 'רוחות חג המולד' של רוברט זמקיס, שייצא בסוף השנה והוא גירסה לא-פארודית של אותו סיפור.
בעצם, היה גם סרט שלישי שיצא השבוע בהפצה רחבה למדי, אבל הוא לא בעשיריה. זה סיפור עצוב, בעצם: 'Battle for Terra' (בעברית יקראו לזה 'הקרב על הכוכב') הוא סרט הרפתקאות באנימציה תלת-מימדית, שבו תושבי הפלנטה השלווה טרה נאלצים להילחם בפולשים מהחלל – בני אדם, שאיבדו את כדור הארץ ומחפשים מקום להתיישב בו. זה מצב מורכב יותר מה"טובים נגד הרעים" הרגיל, ואנימציה שלא פונה ישירות לילדים היא דבר שקשה לשווק, בעיקר כשמדובר בסרט של אולפן קטן שלא יכול לגבות אותו במסע פרסום ענק. לפני כמה חודשים, סרט אנימציה מסוג דומה, 'דלגו', השיג את אחת הפתיחות הכושלות ביותר בהיסטוריה. 'הקרב על הכוכב' יכול להתנחם בכך שהוא לא אסון בקנה המידה של 'דלגו' (בין השאר משום שבניגוד ל'דלגו' הוא לא סרט איום ונורא, אם להאמין לביקורות), אבל מצבו בקופות לא הרבה יותר טוב. מהקרנה בקצת יותר מאלף אולמות תלת מימד, הסרט הכניס כמיליון דולר, מה שמביא אותו בקושי למקום ה-12, כשהוא אפילו לא מדגדג את סרט התלת-מימד הקודם, 'מפלצות נגד חייזרים', שאחרי שישה שבועות נמצא במקום החמישי, ונכון לעכשיו הוא עדיין הסרט המצליח של השנה. מוסר השכל: תלת מימד לבדו לא מבטיח הצלחה.
בשבוע הבא: עונת הקיץ ממשיכה עם 'סטאר טרק'. מצד אחד: אחד הפרנצ'ייזים המוכרים והותיקים בעולם, עם קהל המעריצים האדוק ביותר שיש. מצד שני: עברו הרבה שנים מאז שסרט 'סטאר טרק' כלשהו שבר קופות, ובפעם האחרונה שסרט בסדרה יצא זה היה כישלון. אז מה הפעם?
הרשימה המלאה: המספרים מייצגים את הכנסותיו של הסרט במהלך שלושת ימי סוף השבוע (שישי-ראשון) בארה"ב, במיליוני דולרים. המספרים בסוגריים מייצגים את הכנסותיו הכוללות של הסרט עד היום, במיליוני דולרים.
יפתח לפחות כמו וולברין אם לא יותר. הסרט מיועד לקהל קפול – גם מעריצים וגם משלא מכיר את Star trek בכלל.
וגם בגלל אברמס שהצליח לצבור קהל מעריצים משל עצמו (זהות בדויה ובעיקר אבודים).
אז אני מהמר על – בסביבות ה – 90
מה גם שהביקורות, בינתיים, בעיקר משבחות.
או, זה סרט מצוין.
הייתי בהקרנת העיתונאים שבוע שעבר, ומאז אני מחכה שכבר תהיה ביקורת כדי שאני אוכל להגיד שנהנתי מכל רגע.
סרט ענק!
כמו כל פעם
שאני שומע על משהו שקשור לאקסמן, שוב פעם עשיתי את הטעות ונכנסתי לויקיפדיה והתחלתי לקרוא.
הסתכלתי על דמות אחת, וראיתי שהיא החליפה גוף 4 פעמים, נסעה לחלל פעמיים, הפכה לרוח עוד פעמיים, ואז החליפה צד מהטובים לרעים, נתנה שיהרגו אותה, ואז החליפה גוף שוב.
כואב לי הראש.
מה שכן, מפתיע אותי שוולורין הגיע לפתיחה כזאת, דווקא חשבתי שהדליפה של הסרט תשפיע מאוד על ההכנסות.
כנ"ל,
מרבית הגלישה היומיומית שלי סובבת סביב צלילה להררי טקסט על נושא אקראי שהחלטתי שמעניין אותי באותו הרגע. כשראיתי את הקדימון לוולברין התחשק לי לקרוא קצת על גמביט ולהפתעתי גיליתי שמספר היקומים המקבילים בהם התרחשו עלילות הנוגעות אליו עוברת את ה9000.
כשאני רואה קטעי קומיקס ברחבי הרשת אני לא יכול שלא להתלהב מעט מהשילוב המתיימר להיות מוצלח בין עלילה לאמנות ותשומת-הלב לפרטים שנגזרת מתמונות נייחות. העובדה שמשנים ללא הרף ובמחי יד קווי עלילה מפותלים קצת מבטלת עבורי את הסיכוי שאני אשכרה אשב ואקרא קומיקס. איך יצירה יכולה "להגיד" משהו אם משכתבים אותה אחת לשבועיים?
יש גם קומיקסים עם עלילות יותר שפויות, אולי תרצה להתחיל מהם (Watchmen הוא נקודת פתיחה מוצלחת).
תודה, אקרא את זה בהזדמנות הקרובה
אתה שם לב שאתה קובע את דעתך על מדיה שלמה ע''פ סדרה אחת, נכון?
לא, רק בודק.
אני קובע את דעתי על פי הקומיקסים שאני נחשפתי אליהם
והדמויות/עלילה עניינה אותי מספיק בשביל לקרוא מעבר.
אני לא חושב שניתן היה להסיק שאני לא בא מחוסר-ידע מההודעה שלי, אלא להפך, כך שהטון העוקצני שבו אתה מגונן על הז'אנר ממש אינו נחוץ.
חבל על Terra
זה נשמע כמו אסון, שאולי לא שבר את השיא של Delgo, אבל גרוע באותה מידה. לא נראה לי שפתיחה של מיליון או חצי מיליון משנה למישהו.
יש דווקא יוצאי דופן.
מה עם ממלכת גן עדן שפתח את עונת הקיץ ב- 2005 עם סכום זעום למדי יחסית לגודל ההפקה?
לי היו שני וולברין בכיתה.
ככה שההבהרה נחוצה.
למדת בבית-הספר למוטנטים של פרופסור אקס?
טוב, אם הזבלון הזה הצליח לעשות 85 מיליון בלי בעיה
אזי סטאר טרק צפוי לעבור את קו המאה בסוף השבוע שלו והשיא של "האביר האפל" יימצא בסכנה חמורה בחודש יולי הקרוב.
לפחות נוכל להגיד שהסכום שעשה"האביר האפל" היה בזכות עצמו ולא בחסד הבאמפ אם וכאשר השיא שלו יישבר.
כשאתה אומר יולי אתה מתכוון להארי פוטר?
לא.
הצצה ראשונה ל''הנסיכה והצפרדע'' של דיסני
http://www.youtube.com/watch?v=TbCT0pG5iw4
הצצה ראשונה ל''הנסיכה והצפרדע'' של דיסני
מה שאני לא מבין הוא למה הם חייבים להזכיר שמדובר ביוצרים של "אלאדין" ו"בת הים הקטנה" ולהתעלם מהסרט הטוב ביותר שלהם – "כוכב המטמון".
בגלל שאתה היחיד שחושב ככה
הוא ממש לא היחיד.
אני איתו באש ובמים על ההצהרה שכוכב המטמון הוא אנדרייטד מטורף!
לשם שינוי, אני מסכימה עם האדון
כוכב המטמון הוא אחד מסרטי דיסני האהובים עליי ביותר והעובדה שהוא נכשל כל כך לא מובנת לי.
דרך אגב,
עכרור, האם נתת לו הזדמנות שנייה?
עוד לא
תודה על התזכורת.
אוקי, אבל לא צריך ללכת עד כל כך רחוק
ולהגיד שהוא טוב יותר מ"בת הים הקטנה". כי יש דברים שלהגיד אותם זה חילול הקודש, וזה אחד מהם.
כי יש דברים שבדיסני היו מעדיפים לשכוח.
סף פשיטת-הרגל שהם הגיעו אליו בגלל הסרט הזה הוא אחד מהם.
כי הוא פשוט לא.
מדובר בשניים מהסרטים הכי טובים של דיסני והוא ממש לא ברמה שלהם.
ומשום מה אני גם די פסימי בנוגע ל"נסיכה והצפרדע". לא יודע למה… ואני מקווה לאכול את הכובע.
שמע, בת הים הקטנה נוסטלגיה.
אז כן, העלילה יותר מהודקת וזורמת, אבל באמת. זה סרט של 83 ועלילה שמבוססת ונשענת על אגדה מוכרת. כוכב המטמון זה סרט קצת יותר ארוך (95 דקות) ונשען בחופשיות רבה על ספר עב כרס. מבחינה כוללת (הנאה, מקוריות, אנימציה [אני מבין שיש בינהם 13 שנה], קיטש ומקוריות), 'כוכב המטמון' יותר טוב מבת הים הקטנה.
סאבטקסט: ''מי סגר לי את המים החמים?''
אני בטוח שהפתיחה של וולברין
ניזוקה בגלל ההדלפה המוקדמת לאינטרנט. תחשבו על זה שדרך ההדלפה הזאת מיליוני אנשים שהיו הולכים לראות את הסרט בקולנוע- ראו אותו בביתם, והספיק להם. חוץ מהמיליונים שראו את הסרט דרך הבית וכבר אין להם צורך ללכת לקולנוע, רוב הביקורות שיצאו מתוך ההדלפה הזאת היו שליליות ביותר ולכן הרבה אנשים החליטו ללכת.
לא שזה איכפת לי, וולברין נראה כמו סרט מיותר בטעם רע ולי אין שום כוונה לראות אותו לא בקולנוע, לא במודלף ולא בשום מצב שאיננו תחת עינויים בשבי. אבל הבאמפ עדיין שם וזה מה שחשוב. חכו ותראו…
מליוני אנשים העדיפו לראות סרט במסך קטן בלי אפקטים מאשר בקולנוע?
מליוני אנשים העדיפו לראות סרט במסך קטן בלי אפקטים מאשר בקולנוע?
אולי: מיליוני אנשים העדיפו לראות את וולברין ברגע הראשון שבו הוא היה זמין, אפילו שהאיכות זוועתית. אחרי הצפייה, ייתכן שהחשק לראות את הסרט "כמו שצריך" קצת ירד – למשל, אם העלילה ממש ממש מעצבנת (אין לי מושג).
יכול להיות שאני חריג בקטע הזה
אבל אני לא רואה כל סרט שאפשר לראות, אין לי איזו מטרת על של לראות כל דבר שאני יכול לראות, אפילו אם זה בחינם. לראות סרט קיץ בלי אפקטים זה לא דבר שמושך אנשים לא-כפיתיים. אני מסרב להאמין שרוב הצופים רואים את הסרט בשביל העלילה או המשחק.
יכול להיות שאני חריג בקטע הזה
אם עסקת אי פעם בהורדה לא חוקית של סרטים (לא שאני יודע על זה משהו…) בטח שמת לב שגם לגרסאות העלובות הללו של סרט שצולם בבית הקולנוע מתוך פלאפון יש ביקוש אדיר. אז אתה לא חריג, אבל גם אלו שטורפים את הסרטים הללו בצורתם המכווצ'צת הזו לא חריגים.
אני בטוח שרוב הצופים לא רואים סרט קיץ בשביל העלילה או המשחק, אבל אם הם גרועים במיוחד, זה יכול להוריד את החשק לראות את הסרט (בעיקר אם הם כל מה שראית כשראית את הסרט לראשונה).
אחלה, אבל יש הבדל תהומי
בין לראות סרט בcam, לבין לראות סרט שלא השלימו בו פרטים. אחד זו חוויה מלאה בתנאים מחורבנים, והשני זו חוויה פגומה מהיסוד.
העלילה ממש ממש מעצבנת
אבל מי לעזאזל בא בשביל העלילה? באים בשביל האפקטים!
העלילה ממש ממש מעצבנת
נניח שהלכת למסעדה מפוארת. ואיכשהו יצא שהמטבח שלהם היה סגור באותו היום וכל המנות היו לא משהו. וחוץ מזה, השירות היה מזוויע – קטסטרופה טוטאלית. כ"פיצוי", לא שילמת כמעט כלום על הארוחה.
שבועיים אחרי זה בא אלייך חבר ואומר לך "המסעדה ההיא? אז המטבח שלהם נפתח שוב ויש להם מנות מעולות". האם זה ישכנע אותך לתת להם עוד צ'אנס, או שהספיק לך השירות הגרוע שם וכבר עדיף לנסות מסעדה אחרת?
לא זו לא דוגמה טובה
דוגמה טובה יותר תהיה מסעדה שהאוכל ( הדבר שלמענו באנו) בה ממש טוב , אבל עם האוכל בא סלט מגעיל וחסר טעם
והדוגמא הרלוונטית לוולברין -
אתה נכנס למסעדת מזון מהיר, גונב את האוכל לפני שהוא מספיק להתבשל לגמרי,ואחרי שסיימת לאכול אותו ולא ממש נהנית [מין הסתם], אתה יושב וכותב ביקורת גרועה על המסעדה.
לא ולא, הנה האנלוגיה הנכונה
אתה נכנס לשווארמיה השכונתית, מרביץ שווארמה איכותית ומודה למזל על זה שלא אכלת לפני חודש את השווארמה החצי האכולה שמצאת בפח עם החתולים.
מה פתאום, זה בכלל ככה
אתה חובב פארקים מושבע ןעוד חודש יש רכבת הרים מדהימה וכיפית בסופרלנד, אבל אתה לא יכול להתאפק ואתה הולך כבר עכשיו, ונהנה ממה שיש בינתיים.
אחרי חודש כשהרכבת מוכנה, אתה מתחרט שלא וויתרת על הפעם הקודמת ושלא חיכית לרכבת.
ואחרי שכולם גמרו להתלוצץ, הנה האנלוגיה האמיתית
אתה נכנס לקולנוע לראות סרט שחיכית לו הרבה זמן. אתה מתלבט האם לצפות בגירסא הרגילה או באיימקס, בסוף אתה הולך על האיימקס. באמצע הסרט, אתה נזכר ששכחת לשים תו חנייה. אתה מחכה במתח להפסקה, דופק ריצה ומגלה שהפקח רשם לך דו"ח. אתה מנסה להתווכח איתו אבל לך תשכנע את הפקחים האלה, אין להם אלוהים. אתה תמיד יכול לכתוב לעירייה אבל זה יעזור בערך כמו לנסות לשייך את וולברין לסדרת הסרטים של אקס מן. בקיצור, גם הפסדת חצי סרט, גם קיבלת קנס של 150 שקל וגם התווכחת שעה עם הפקח לפני כולם.
לא זו לא דוגמה טובה
אלא שמה שקרה ללקוחות של המסעדה הזו הוא שהם לא טעמו בכלל מהאוכל הטוב, ונשארו רק עם הטעם של הסלט הגרוע.
(נראה לי שמיציתי את האנלוגיה…)
אם כל החברות שלך מתות, אני מסכימה שכדאי מאוד שתעבור למונוגמיה...
או לכלא הקרוב למקום מגוריך, כמובן. תלוי בנסיבות.
אם כ?ו?ל?ן מתות,
יש מצב שתצטרך לעבור לבית משוגעים.
הימור על Star Trek
98 מיליון.
חכו חכו
לסטארטק שירמוס את הקופות מינימום פתיחה של 90 מליון.מינימום
28 ביקורות טובות מול אפס רקובות ברוטן טומטו
בשלב הזה רק דארק נייט היה ככה
הוא םותח רק ב-3,500 בתי קולנוע לפי מוג'ו.
אני חושב שההשוואה המתאימה יותר היא 'באטמן מתחיל'.
וזה מאד תמוה, למה רק בכ''כ קצת בתי קולנוע? יחסית..
וולברין פתח ב4100 בתי קולנוע?
למישהו יש הסבר? איזושהי שיטת שיווק של אברהמס? כי אפשר להיות דיי בטוחים שזה יהיה להיט גדול מאד.
אני חושב שהסיבה היא
שכולם פה פשוט מגזימים בהימורים על הסרט הזה. תזכורת: סרט 'סטאר טרק' הקודם פתח עם 18 מיליון דולר. 18. אז נכון, די מובן מאליו שהסרט החדש יעשה הרבה יותר מזה, אבל בכלל לא מובן מאליו שהוא אפילו יתקרב ל'וולברין'.
כפי שאמרתי לפני כמה זמן
גם אני חושב שהוא לא יצליח בגדול (או לפחות לא יתקרב לרמה של וולברין), אבל אם הוא בכל זאת יצליח (כפי שרובכם טוענים) אשמח לאכול את כובעי.
הם הגדילו את ההפצה ל3850 בתי קולנוע..
אולי בגלל הביקורות המצויינות. למרות שכרגע מדברים על פתיחה של 75 מ'. למרות שלדעתי זה יהיה יותר, לסרט הזה יש רגליים.
האמת, בעקבות הביקורות
וההפצה המאוד רחבה, אני קצת משנה את דעתי בנוגע להצלחת הסרט, אכן, נראה שיש לסרט הזה רגליים.
אני וחבריי די התאכזבנו מהסרט
הייתי כותב ביקורת, אבל אני לא טרקי (בורות הסטאר טרק שלי מגיעה לרמות שגורמות לי אם קירק לא אמור להיות קרח)
תמיד יש מקרים מיוחדים.
"איירון מן" פתח את הקיץ בשנה שעברה עם 100 מיליון בלי שהרבה מהאנשים ידעו בכלל מי זה הגיבור-על הזה חצי שנה לפני שיצא.
אז שתי שאלות בקשר לשני הסרטים הגדולים של מאי.
1- מה זה סטאר טרק בדיוק? ולמה יש לזה כל כך הרבה סרטים כשכמעט אף אחד מהם לא באמת הצליח כל כך?
2- הטרמינאטור החדש אמור להיות המשך ישיר לסרטים הקודמים או מין פריקוול, כנהוג אצל סרטי החודש הזה? והאם כריסטיאן בייל אמור לגלם דמות חדשה או אחת שהופיעה בסרטים הקודמים (ואם כן, אז למה להחליף שחקן?)? את הטרילוגיה אני מתכוון לראות בקרוב.
אז שתי שאלות בקשר לשני הסרטים הגדולים של מאי.
1. אחד ממותגי המד"ב הכי פופולאריים בעולם. אתה באמת לא שמעת אף פעם על "מסע בין כוכבים"? אתה הראשון בעולם שאני מכיר שלא שמע על זה.
2. סרט המשך. הוא מגלם את ג'ון קונור, אחד מגיבורי הסרטים הקודמים. בהחלט תראה את הטרילוגיה.
כן שמעתי על ''מסע בין כוכבים''/''סטאר טרק''.
אבל אף פעם לא ידעתי באמת מה זה, ולא ידעתי שהוא חשוב עד כדי כך שאזדרז לבדוק. אבל עכשיו אני שם לב שלעזאזל, יש לו יותר מעשרה סרטים! ועוד סדרת טלוויזיה.
בקשר לסרט החדש, לא יודע, הטריילרים לא מלהיבים והאקשן לא נראה משהו, כנראה שאם אלך לקולנוע בימים הקרובים אתקע בדילמה אם לראות את "וולברין" או את "סטאר טרק" (שהביקורות המאוד נלהבות כלפיו, הן הדבר המעניין היחיד שאני מוצא בו).
סדר(ו)ת הטלוויזיה באו קודם
היסטוריה קצרה של "מסע בין כוכבים":
1966-1969 – הסדרה המקורית
1987-2005 – ארבע סדרות הבת
1979-1991 – ששה סרטים בהם מככבות דמויות מהסדרה המקורית
1994-2002 – ארבעה סרטים בהם מככבות הדמויות מסדרת הבת הראשונה
הסרט החדש הוא ריבוט. הדמויות הן אותן הדמויות מהסדרה המקורית, אך צעירות יותר, ואירועי הסרט מתרחשים לפני אירועי הסדרה.
והמנטפקים ינטפקו
היו חמש סדרות טלויזיה ולא ארבע, אם סופרים גם את הסדרה המצוירת מ-1973.
הסרט החדש
הוא גם סיקוול, גם פריקוול וגם ריבוט, מסיבות שצונזרו עקב ספוילרים.
הסרט החדש
וואו, טוב אז אראה אותו מחר ואיווכח.
ואפרופו ספויילרים
אם אתם מעוניינים להגיע לסרט חפים מכל ידע או עם ידע מינימלי על הסרט אסור לכם בשום אופן לקרוא את הביקורת של אהרון קשלס בגיליון רייטינג האחרון. הוא פשוט פורס על פני ארבעה עמודים את כל עלילת הסרט מהפריים הראשון ועד האחרון.
קשלס מספיילר סרטים באופן סדרתי
הפסקתי לקרוא ביקורות שלו לסרטים שאני רוצה לראות מחשש שהוא יהרוס לי.
ביקורות ראשונות לסרט ''מלאכים ושדים'' החלו להופיע ברחבי הרשת.
ובינתיים המצב נראה דווקא די טוב:
http://www.rottentomatoes.com/m/1189217-angels_and_demons/
ביקורות ראשונות לסרט ''מלאכים ושדים'' החלו להופיע ברחבי הרשת.
אני דווקא אופטימי – אוקיי, אז 'צופן דה-וינצ'י' היה די משעמם ונמתח כמו מסטיק אבל האם זה אומר שבהכרח לא הופקו הלקחים? עד עכשיו נראה שכמה לקחים חשובים הופקו מהטריילרים ועכשיו גם מהביקורות שיש. אני בטח אראה את זה בקולנוע.
הטריילר החדש לG.I.JOE גונב סצינות בלי בושה מרובוטריקים:
http://www.apple.com/trailers/paramount/gijoeriseofcobra/
שימו לב לסוף הטריילר, בו מקפצים החיילים ברחוב בין הטילים העפים – סלטה לפה, היפוך לשם – והכל בהילוך איטי כשהצילום הוא מגובה הרצפה באלכסון.
מי שזוכר, יש סצינה זהה, רק עם רובוטריקים במקום חיילים, לקראת סוף TRANSFORMERS.
יש הבדל גדול.
שם לפחות אפשר להבין מה קורה (לפי איך שזה נראה מהטריילר).
5 במאים גדולים שכנראה כבר לא יהיו מועמדים לאוסקר
אחרי שבחודשיים האחרונים, אני וזמן פנוי לא כל כך הלכנו יד ביד, מצאתי זמן להשלים את המאמר הזה. מן הסתם, הוא מתבסס על הטעם האישי שלי, אבל בחרתי בכוונה בחמישה במאים שגדולתם מקובלת על חובבי קולנוע רבים.
http://cafe.themarker.com/view.php?t=1025001
כתבה נפלאה!
חדשת לי המון.
לדעתי שווה לעלות אותה גם לכאן…
כתבה נפלאה!
כנ"ל. ותודה שהזכרת לי עוד סיבות שבגללן אני שנוא את האקדמיה, פינגווין
ואם מדברים:
רציתי לפרוק את העצבים שלי במקום פומבי, ולא נראה לי שאני אמצא במה מתאימה יותר-במוסף "7 לילות" של ידיעות אחרונות שפורסם בשישי שעבר, ספוילרה בלי בושה או אזהרה הפתעה משמעותית מאוד מאוד שמתרחשת לקראת סוף הסרט "האביר האפל".
זו כבר לפחות הפעם השנייה שמדור הקולנוע של המוסף הזה מספיילר סרט-הפעם הקודמת שזכורה לי היא כשגילו ללא הזהרה את הסוף של "החוש השישי"-לא פחות. מציע לכולם להזהר.
ואם מדברים:
ב-7 לילות או ימים (לא ממש זוכר) האחרון, בראיון עם דני קושמרו מספיילרים את הסוף של "המתאבק" שעדיין לא ראיתי. לפני שהעיתנאים האלה דורשים סליחה מהאפיפיור, שיפסיקו לבצע פשעים חוזרים ונשנים נגד האנושות בדמות ספולרים רנדומלים ללא אזהרה מוקדמת.
לי קרה אפילו יותר גרוע
הייתה פעם באיזה עיתון במודיעין כתבה על טווסטים,ורובה הייתה בלי ספולרים בכלל וחשבתי שרק יתנו רמזים או ידברו על זה בכללי.
ובלי ששמתי לב הם סיפלרו לי את הלב של אנג'ל,משחק הדמעות והחשוד המיידי.
אני בחיים לא יסלח להם על זה.