אילוף הגוררת

46 נשים מדברות למצלמה על נשים ועל גברים.

תאריך הפצה בישראל: 26/06/2014

12 תגובות פתח ספוילרים פתח תגובות ישנות

  1. אני לא מבין...

    קסם

    למה…?

    4
    פיטר גבריאל, סטיץ', דיאנה, arielak ?
    • גם אני לא.

      (ל"ת)

    • כי זו הצצה מרתקת ומיוחדת במינה לתוך נפש האישה הישראלית.

      הקומבינטור: אמילי פרקינס אלילה

      מה, לא ידעת?

      זה בשביל אנשים שלא קוראים מחקרים סוציולוגיים ופסיכולוגיים, אבל רוצים להרגיש שהם "בוחנים את הנפש האנושית". בנוסף, הם נהנים מצפיה בנשים מרכלות ומקטרות, אבל הם משכילים ופסבדו-אירופאיים מכדי להודות בכך.

      בהנחה שהסרט דומה לסדרה "הנרגנות" (ככה היא נקראת?). אם לא, אז אולי לא. כך או אחרת, יש סבירות שמדובר ב"מסמך פמיניסטי מרתק".

      אם היה מדובר בסרט על גברים, גם לא הייתי הולך לצפות. למה מי הם בכלל?

    • כי מונדיאל וצריך להעסיק את בנות המין השני?

      mook

      אין הסבר הגיוני אחר למקרה בו מפיץ שולף מהבוידעם משהו שנראה כאילו צולם למסך הקטן, מאלתר טריילר בחמש דקות ושם אותו על המסך הגדול בהתראה של שבועיים. אגב, גיגול מגלה שהסרט היה אחד מששת המועמדים בקטגוריית הדוקו* של פרסי אופיר 2013 לצד, שימו לב, "שומרי הסף", "חמש מצלמות שבורות" ו"גן עדן". או שיש סיכוי שהסרט בכל זאת שווה משהו או שהמון נשים מבין 46 המופיעות בסרט הן חברות אקדמיה שהצביעו באופן אוטומטי. אני מהמר על התרחיש ההגיוני יותר.

      (משהו על בכדל).

      * הפוסטר של הסרט משום מה מתעקש להטעות את הקהל שמתייחס לדברים כאלה ומשמיט את העובדה שהוא היה מועמד בקטגוריית הדוקו ולא העלילתית, הנחשבת יותר.

      2
      פיטר גבריאל, שומר שאבעס ?
  2. נראה כמו "הנרגנות", רק בארוך יותר

    ציבוקא

    וכמובן גם בגרוע יותר.

  3. אוף פשוט להקיא מהפסבדו פימינזם המאוס הזה

    הגורבצובה

    (ל"ת)

    1
    ארט ונדלאיי ?
  4. תהיות...

    סטיץ' - ההוא מוול סטריט

    למה יש לי תחושה שאם זה היה 46 גברים שמדברים על נשים, אז אף אחד לא היה לא היה מוכן להפיק את זה, ובטח שלא להפיץ.

    מוזר.. אילו היו עושים סרט על קבוצת גברים שמדברים על נשים, אז היו קוראים לזה "מטריד". אבל כשזה נשים שמדברות על גברים, אז אין בעיה….?

    • סטיץ' היה בוול סטריט?

      קרקר כפול

      וואו, פיספסתי חלקים ממש חשובים בסרט, מסתבר.

      אגב, לי אין תחושה דומה לך. אני חושב שאם היו לוקחים גברים מפורסמים (קלוני, לואיס סיקיי וכו' או בגרסה המקומית שלהם יהודה לוי, גורי אלפי וכו') לדבר על נשים היו מוצאים לזה מקום ועניין. כמובן, ששני הסרטים האלה (התיאורטי והאמיתי) נשמעים מטומטמים מהיסוד, כן? אבל אני חושב שאת שניהם היו יוצרים.

      1
      לפרקונית ?
      • סטיץ' ניסה להצטרף לזאב מוול סטירט.

        סטיץ' - ההוא מוול סטריט

        הוא חשב שמתאים לו להיות מלוהק בתור ה"זאב" מוול סטריט. אחרי הכל כל מה שהוא צריך זה להחביא את המחושים וזוג ידיים, והוא ממש נראה כמו זאב.
        אבל כנראה סקורסזה לא חשב כך, והוא הוריד את כל הקטעים הטובים של סטיץ' בעריכה… "אין צורך בזאב אמיתי" זה מה שהוא אמר..
        אם הוא היה משאיר את הליהוק של סטיץ' בסרט, אז אולי היה לו סיכוי לזכות באוסקר.

        2
        יהונתן צוריה, לפרקונית ?
    • כבר הייתה סדרה כזאת

      "הנרגנים" (שהייתה לפני המקבילה אליה שהוזכרה כאן כבר "הנרגנות") והיא הייתה די מעניינת ומשעשעת

    • דווקא

      להלה

      כמו שהטריילר נראה, הסרט הזה מבוסס פחות או יותר על "הנרגנות" סדרה שבה נשים [חלקן גם מופיעות גם בסרט] מדברות למצלמה על החיים שלהן. הסדרה הזאת היא למעשה ספין אוף של "הנרגנים" שהתחילה עם זה, אותו קונספט בדיוק רק עם גברים. כך שבמקרה הספיציפי הזה…

  5. לא לראות את אילוף הגוררת

    רחלי

    סרט ללא עלילה והוא ממש לא תיעודי, אלא אסופה של בדיחות גסות, ישנות ולא מצחיקות. היינו באולם שישה אנשים וארבעה עזבו באמצע הסרט. אפשר בקלות להכתיר כסרט הישראלי הגרוע השנה. לראיה-ירד מהמסכים לאחר שבוע. פשוט לא לבזבז זמן

 

להגיב על הקומבינטור: אמילי פרקינס אלילה לבטל

(חובה)

Optionally add an image (JPEG only)