לא יודע מה לגביכם, אבל לי אישית יצא להיות שותף להתלהבותה של שני אוירבך מ"משפחת מיטשל ומלחמתה במכונות", כנראה סרט האנימציה המהנה ביותר שראיתי מזה תקופה. החשק לעוד הוא שהביא אותי לתהות איזו שנת אנימציה קולנועית בכלל לפנינו. התשובה שקיבלתי, באופן די מפתיע (ואז לא כזה מפתיע כשחושבים על זה) היא נטפליקס. לא רק, אבל הרבה נטפליקס. כלומר, אם לא מחשיבים את כל אולפני האנימציה האמריקאיים הגדולים כמו דיסני ויפן וכל מיני. אבל בואו נתחיל מנטפליקס.
נטפליקס:
אפתח עם סרט שכולנו יודעים כי הוא מגיע: "פינוקיו" של גיירמו דל טורו (סרט, אגב, שאתם לא כל כך מתרגשים לקראתו על פי הסקר שערכנו פה). "פינוקיו" מודל דל טורו הוא סרט פנטזיה אפלה שנעשה באנימציית סטופ מושן – ואם זה לא מספיק, אז הוא גם מחזמר, ולא סתם – אלא כזה שכותב אלכסנדר דספלה (המלחין הקבוע של וס אנדרסון כבר עשור, ומגוון פסיכי של סרטים זוכי אוסקר). יהיה מעניין לגלות איך הוא גם בכתיבת שירים ולא רק בהלחנה.
בכל אופן גרגורי מאן הוא פינוקיו, יואן מקגרגור הוא הצרצר המדבר (ואני מקווה שהוא גם שר, הקול של מקרגור מלאכי), דיוויד בראדלי הוא סבא ג'פטו, רון פרלמן הוא מנגיאפואוקו וטילדה סווינטון היא הפיה הכחולה. גם כריסטופר וולץ וקייט בלאנשט פה.
מה זה הרעש הזה? אה סליחה, זה גלאי האוסקר שלי מצפצף.
אפרופו סטופ מושן: מבחינתי גולת הכותרת של נטפליקס השנה היא בכלל Wendell & Wild, סרט שאני חייב לראות וזאת בלי שיצא ממנו ולוּ פריים אחד.
כי שימו לב, לא רק שזה סרט של קי ופיל (שכתבו את התסריט ומדבבים את הדמויות הראשיות), הבמאי שלו הוא הנרי סליק – האיש מאחורי "הסיוט שלפני חג המולד" ו"קורליין". הסרט הופק באנימציית סטופ מושן והוא למעשה בפיתוח לפחות מאז 2015 – מה שמעיד על עצלנות (לא סביר) או על, מהיכרות עם עבודותיו של סליק, קפדנות.
העלילה, אם אתם מתעקשים, עוסקת בזוג ערמומי של שדים, וונדל ו-וויילד (קי ופיל, לא בטוח מי מדבב את מי) שנאלצים להתמודד עם האויבת הגדולה של השניים, נזירה ושמה הלי ושני החונכים הגותים שלה, נערים בשם קאט וראול. נטפליקס עתידים להוציא את הסרט מתישהו השנה ואם אני צריך להמר, הוא כנראה מכוון להאלווין.
ואם אתם עדיין לא נושכים את השפה התחתונה ומתנשמים בכבדות, דעו שהמלחין הוא ברונו קולה שהלחין את כל סרטי קארטון סאלון.
אפרופו קארטון סאלון ("מוליכי הזאבים"), סרט נטפליקס נוסף שכדאי לשים עליו עין הוא My Father's Dragon ("הדרקון של אבא") מבית האולפן האירי הידוע. הסרט עוסק בילד שבורח לאי ומתיידד עם דרקון בשם דייטמאר הנורא. סתם, קוראים לו בוריס (לא, אני לא ממציא). אם התקציר נשמע לכם מוכר זה בגלל ספר הילדים הידוע מ-1948 של רות' סטילס גאנט שעליו הסרט מבוסס (ואקדים את רז גרינברג בעניין ואציין שיש גם סרט אנימה מ-1997). גרסת קארטון סאלון אמורה לצאת השנה או שנה הבאה (הדיווחים בעניין סותרים).
אפרופו דרקונים, סרט דרקונים אחר של נטפליקס אמור לצאת ממש בקרוב. למעשה, בסין הוא כבר יצא בינואר: "דרקון המשאלות" הוא סרט מבית סוני ('משפחת מיטשל') שיופץ מחוץ לסין בלעדית בנטפליקס ב-11 ביוני. הסרט עוסק בסטודנט צעיר (ג'ימי וונג) ודרקון (ג'ון צ'ו) שיוצאים למסע ברחבי שאנגחאי המודרנית כדי למצוא את חברת ילדותו של הנער. הטריילר חביב.
העלילה אומנם עשויה להיות בנאלית, אבל ויזואלית הסרט יפה יותר מלוקה של פיקסאר (עליו בהמשך) – אז, יאי? אגב, עם כל סרטי הדרקונים האלה קיים סיכוי לא רע שנסיים שנה שבה ישוחררו ארבעה סרטי דרקונים (בהנחה שאנחנו מחשיבים את "שיגועים ודרקונים" כחבר מן המניין).
אפרופו סוני, השת"פ של נטפליקס עם הענקית שהבטיחה לי פלייסטיישן 5 וטרם קיימה ימשיך עם Vivo: סרט אודות דביבון לופת עם אהבה למוזיקה שעובר מקובה למיאמי. אומנם הוא נשמע פחות איכותי מהסרטים האחרים שדיברתי עליהם (בדקתי, אפילו דרימוורקס ויתרו על הסרט בשלב הקונספט) אבל תראו איזה טיזר חמוד:
גם אם הסרט יתברר כאסון מוחלט, לין מנואל מירנדה כתב פה 11 שירים אז לפחות נוכל לרקוד בעודנו סובלים.
לסרט עצמו עוד אין תאריך. הוא היה אמור לצאת לאקרנים ביוני אבל, אתם יודעים, קורונה. לכן בדומה ל'משפחת מיטשל', סוני מכרו אותו לנטפליקס (אה, סרטים אתם יודעים למכור אבל פלייסטיישן לא?). הסרט ככל הנראה ייצא מתישהו ביולי-אוגוסט.
אפרופו… הממ… סרט, בסוף יוני צפוי לצאת "אמריקה: הסרט" שיגולל (בדירוג R) את תולדות האומה האמריקאית. הנה התקציר הרשמי והנהדר שלו בעברית: "ג'ורג' וושינגטון חובר לידידו חובב הבירה סמואל אדמס כדי להילחם בבריטים – ומפגין מיומנות מפתיעה במסור חשמלי. עיבוד אנימציה פרוע להיסטוריה של המהפכה האמריקאית".
שמעו, אני לא יודע על הסרט מעבר לתקציר אבל צ'נינג טייטום הוא ג'ורג' וושינגטון, מה עוד אתם צריכים? כאמור, סוף יוני בנטפליקס.
סרט נוסף בשם "Back to the Outback" עובר מאמריקה אל הצד השני של העולם, אוסטרליה. הסרט יעסוק בקבוצה של בעלי חיים שמחליטה לברוח מגן החיות (מעניין אם הם יודעים שמחוץ לגן הבטוח והמוגן נמצאת אוסטרליה) כי מה שהיה חסר בעולם זה עוד "מדגסקר". בין המדבבים שלו נמנים איילה פישר (נחשה), טים מינצ'ין (קואלה), גיא פירס (עכביש), מירנדה ת'ספל (מולך קוצני, שהוא בכלל לא חיה שהרגע למדתי על קיומה), אנגוס אימרי (עקרב), המוזיקאי קית' אורבן (קרפדת קנים) ואריק באנה (שומר גן חיות). עוד אין תאריך יציאה אבל נטפליקס מייעדים אותו לסוף 2021.
וזה ממש לא הכול, כי מלבד הסרטים האלה ישחררו נטפליקס מספר סרטי אנימציה שקשורים בסדרות טלוויזיה, ובהם "הרעשנים: הסרט" (קיץ 2021) שימשיך סדרה של ניקולודיאון שלא מעט ילדים אהבו; סרט על פי "הפוני הקטן שלי" שאמור היה לצאת בקולנוע ולהתניע את דור 5 של הפרנצ'ייז (לטובת הברוניז שבכם: ככה הפונים החדשים נראים) וסרט נוסף של "צבי הנינג'ה" שממשיך סדרה שמשודרת בניקולודיאון מאז 2018 (מעריצים של רפאל הרימו יד!).
נוסף על כך, טרילוגיית סדרות הפנטזיה מבית גיירמו דל טורו ודרימוורקס, "סיפורי ארקדיה" (שכוללת את "ציידי הטרולים", "ציידי הטרולים: סיפורי ארקדיה" ו-"מכשפים: סיפורי ארקדיה") תגיע אל סיומה עם סרט באורך מלא ושמו "ציידי הטרולים: עליית הטיטאנים" שיעלה בנטפליקס ב-21 ביולי.
וסרט אחרון שקשור בנטפליקס (בערך) הוא "סוס פרא". כן, הסרט של דרימוורקס מ-2002 חוזר אל חיינו. הגרסה החדשה "ספיריט: נולד לחופש" קשורה ישירות לסדרת אנימציה מ-2017 ("ספיריט: לרכוב חופשי") ששודרה בנפליקס – רק שהסרט הזה צפוי אשכרה לצאת תחילה לקולנוע (לפחות בארה"ב) ב-4 ביוני.
דיסני פיקסאר:
שנת 2021 תביא עמה רק סרט אחד של פיקסאר עליו דיברנו כבר לא מעט, "לוקה".
אני לא מאלה שממהרים לצעוק "פיקסאר כבר לא מה שהיו פעם" ולרוב אני נוטה לבוא אופטימי לכל סרט שלהם, ובכל זאת משהו ב"לוקה" משדר… אנמיות? לא יודע אם זו האנימציה או הסיפור הגנרי, אני בכל אופן מקווה שנופתע לטובה. הסרט עצמו יגיע לדיסני פלוס ב-18 ביוני ובישראל ב-17 ביוני ב… קו… ל… נוע? נכון. קולנוע. זה דבר. מצטער, עדיין לא התרגלתי.
סרט נוסף מבית העכבר הוא "Encanto" של אולפני דיסני עצמם (באתי לכתוב שהוא הסרט היחיד של אולפני דיסני שייצא ב-2021, אבל מסתבר ש"ריה והדרקון האחרון" הוא רק ממרץ!). הסרט יעסוק בנערה קולומביאנית, היחידה במשפחתה ללא כוחות קסם. את השירים יכתוב איזה אחד שנמצא בכל חדר בהוליווד בו זה קורה, לין מנואל מירנדה.
נובמבר הקרוב במסך הגדול הקרוב לביתכם.
ממשיכים עם "Ron's Gone Wrong", סרט האנימציה הראשון של אולפן בריטי בשם Locksmith Animation שיופץ על ידי דיסני. הסרט יעסוק בחברוּת בין ילד וביימקס והרובוט שלו והוא צפוי לצאת באוקטובר. לפי מעט התמונות ששוחררו, הסרט נראה יותר פיקסאר מהסרט שפיקסאר אשכרה מוציאים השנה.
למי שמצפה לעוד סרטים של לוקסמית' עם דיסני: חבל, כי הם חתמו בזמן הזה על חוזה עם וורנר.
נוסף על כך, דיסני מתכננים להתניע מחדש את הזיכיון האהוב על כולם (ביקום מקביל) "לילה מוטרף במוזיאון", הפעם עם סרט האנימציה "לילה מוטרף במוזיאון: עלייתו הנוספת של חאמונרע" (Night at the Museum: Kahmunrah Rises Again). גיבור הסרט הוא בנו של בן סטילר מהסרטים הקודמים, מה שכנראה לא יעציב איש כי מי בכלל מתגעגע לבן סטילר – אבל בלי רובין וויליאמס כטדי רוזוולט מה זה בכלל שווה? הסרט ייצא בהמשך השנה בדיסני פלוס, ומי יודע אם יגיע ארצה או לא.
ואסיים את החלק של בית העכבר עם סרט חדש של "יומנו של חנון" שיעלה בבית העכבר פלוס בהמשך השנה, ובניגוד ל… שמונ… עשרי… (כמה היו לעזאזל?) הסרטים הקודמים, זה החדש יהיה באנימציה.
אנימה:
אתם תהיו בהלם, אבל עתידים לצאת הרבה סרטי אנימה השנה (על רובם כתבתי במקום אחר בתחילת השנה), והנה הבולטים שבהם (מבחינתי).
כמה אני מצפה ל-"בל" כבר הזכרתי פעם, פעמיים או עשרים, וזה עדיין לא השתנה; פשוט צפו בטריילר המדהים שלו. איך אפשר לא לרצות לצפות בו?
גם על "המסע", שיתוף הפעולה של Toei Animation עם אולפן מערב הסעודית, כתבתי בעבר והוא נראה מעולה. העלילה ככל הנראה סתמית (בחור יוצא להגן על הכפר שלו מפני פולשים) אבל הטריילר מוצלח.
הסטודיו הידוע Production I.G ("הרוח במעטפת") עובד על סרט עתיר תקציב בשם "Shika no Ō" ("המלך האייל") על פי רומן פנטזיה מצליח. הסרט עוסק בלוחם שנלקח בשבי במקביל לפריצתה של מגפה מסתורית בממלכה, אבל דווקא הבמאים שלו מעניינים יותר: מאסיוּקי מיאג’י היה עוזר הבמאי של מיאזאקי ב"המסע המופלא" ומסאשי אנדו הוא הבחור שאחראי על האנימציה ב"השם שלך", (לידיעת הקוראת שני אוירבך). "המלך האייל" ייצא לאקרנים ביפן בספטמבר. קדימה נטפליקס, התעוררו.
אחד הבמאים הטובים ביותר שעובדים כיום ביפן הוא מסא'אקי יוּאסה. גם אם לא ראיתם סרטים שלו, קרוב לוודאי ששמעתם על חלקם (ייתכן שבזכות תום שפירא שהתלהב פה בעבר מ"Ride Your Wave" ו"The Night is Short, Walk on Girl"). לכל הסרטים שלו סגנון ויזואלי מיוחד, דיאלוגים חכמים ואיזשהו טוויסט פנטזיה במציאות שמעוגנת בשלנו. לכן רבים מצפים גם לסרט הבא שלו, "Inu-Oh", שיעסוק בצעיר שנולד מעוות וחברו העיוור שמנסים לשרוד את יפן הפיאודלית באמצעות מוזיקה. יאפ, נשמע נהדר.
הסרט (שעדיין אין לו טריילר) צפוי לצאת ביפן בהמשך השנה, והוא כבר נרכש להפצה גם בצפון אמריקה.
ואת חלק האנימה אני בוחר לסיים עם "Nikuko of the Fishing Harbor". סטודיו 4°C הידוע ("ילדי הים") אחראי על הסרט שיעסוק באֵם ובתה שגרות על סירה ועוברות כל מיני הרפתקאות.
אוקיי, לא רע. לא רע בכלל. אני בעניין.
שאריות:
רבים מכם עומדים אוטוטו להרים גבה: זוכרים את הסדרה המצויירת של "שלושת המוסקטרים"? זאתי שכולם בה כלבים? ובכן, לא תאמינו מה, משום מה, עתיד לצאת לאקרנים בעוד חודש:
סרט אנימציה נוסף שאמור לצאת בהמשך השנה הוא "Extinct" שעוסק בשני ארנבים מוזרים עם חור בבטן שנוסעים בזמן לשאנגחאי המודרנית.
אני יודע אני יודע, זה נראה לא משהו; אבל רייצ'ל בלום ("האקסית המטורפת") מדבבת את הדמות הראשית והפיתוי כל כך גדול.
המשכונים:
ובקצרה, רק כדי שאוכל לומר שסימנתי וי על הכל: בהמשך השנה אנחנו עתידים לראות מספר המשכים לסרטים שכולנו מכירים ואוהבים. סליחה, סרטים שכולנו מכירים: "מפלצת של מלון 4: טרנספורמאניה" (יולי), "בייבי בוס 2: עסק משפחתי" (ספטמבר), "משפחת אדמס 2" (אוקטובר) ו"לשיר 2" (דצמבר). לילדים לא יהיה משעמם. אך עם כל הכבוד לדיסני, נטפליקס וכל השאר, כולנו יודעים מה יהיה שובר הקופות הגדול של ישראל ב-2021: "מפרץ ההרפתקאות: הסרט" (אוגוסט).
זהו, מקווה שלמדתם שאין דבר כזה "כל סרטי האנימציה הם אותו דבר", יש "לא חיפשתי טוב מספיק". צפייה מהנה.
עוד סרט אנימציה שראוי לציין הוא "איפה אנה פרנק?" של ארי פולמן
אבל מצד שני בכלל לא בטוח שהוא ייצא השנה
או מתישהו, בקצב הזה
(ל"ת)
אוי שיצא כבר!
כוסס ציפורניים מאז שנחשפתי לעובדה שהסרט בעבודה. אני מודה שאני עדיין מחשיב את ואלס עם באשיר כאחד הדברים המוצלחים שנעשו כאן, ולא רק בגלל שאחד הסיפורים שם מחובר לי אישית עמוק מדי. מבחינתי אפשר לסגור את פולמן ואת פולונסקי בחדר ושרק יעשו סרטים. לא בטוח שהם יסכימו אבל לא אכפת לי – אני רוצה את הסרטים שלי!
לא יודע אם הוא יצא השנה.
אבל ההפקה שלו הסתיימה. יש סרט גמור.
יש טריילר, הסרט הוקרן בקאן, והביקורות הראשונות חיוביות.
הטריילר:
https://www.youtube.com/watch?v=htzlVFazClI&t=11s
יש לו עכשיו
אתר רשמי ופוסטר, ויש לפחות אופציה שהוא יוקרן כבר בפסטיבל קאן הקרוב.
הליין-אפ של קאן לא נסגר כבר?
(ל"ת)
נסגר, אבל לא כולו פורסם
ומדי פעם יש כניסות מאוחרות
וואלה, באמת קורה
https://www.ynet.co.il/entertainment/article/HkrhVz0qu
יואו איך אהבתי את שלושת המוסקטרים
שסיימו את הסדרה בסוף פתוח אז אולי הסרט ישלים לנו את הסוף??
בכל מקרה הטריילר לא מראה כלום למעט שיר הפתיחה של הסדרה חחח
"לוקה" לא סתם נראה אנמי, זה נראה פשוט איום ונורא.
זה מילולית נראה (לי, כמובן) כמו מה שהיה קורה אם לאולפן ג'אנקאנימציה במיקרונזיה היה את התקציב של פיקסאר למכשור ותוכנה, אבל בלי שזה משפיע על הכישרון שהם יכולים לשכור. העלילה? נראה כמו ברצינות משהו לילדים קטנים, אבל כל כך קטנים. אם לא הלוגואים הרלוונטיים מעולם לא הייתי מנחש שזה פיקסאר או דיסני או איזשהו אולפן גדול אחר.
אני מודה שזה לא נראה כמו פיקסאר
מצד שני, אני די בעד – המראה הגנרי של בני אנוש בסרטי פיקסאר-דיסני וחיקויהם התחיל להימאס עליי, ואני מוכן לספוג ירידה ברמה עבור משהו חדש.
לוקה נראה מקסים, פשוט ועם רוח שטות. תודה לאל.
(ל"ת)
לא, סליחה
אבל זה נראה כאילו נטפליקס ביקשו להעתיק מדיסני את שיעורי הבית שלהם, ודיסני אמרו להם "בסדר, רק תשנו כמה דברים כדי שזה לא יהיה ברור מדי"
וככה במקום אלאדין קיבלנו את דרקון המשאלות.
אבל יש גם יתרונות בסוג-של-רימייק לאלאדין של דיסני
לדוגמא שעכשיו אפשר יהיה להוכיח שתומר שרון יכל לדבב את הג׳יני בצורה מוצלחת בהרבה מטוביה צפיר.
הבחירה לקחת את תומר שרון לדבב את הדרקון היא פשוט גאונית. מכיוון שמדובר בחיקוי מאוד בולט לג׳יני של רובין וויליאמס, ניתן יהיה לראות איך תומר שרון היה יכול לדבב את הג׳יני לו היו בוחרים נכון (וכבר מהטריילר נראה שהוא כל כך הרבה יותר טוב בזה מטוביה צפיר).
ואגב, תומר שרון גם ידבב את ההיפסטר ההוא מנשמה וזה בהחלט בשורה טובה שאחד המדבבים הטובים ביותר והכיפיים ביותר להאזנה בארץ חוזר לדבב אחרי לא מעט שנות בצורת.
סיפורי ארקדיה
שלוש הסדרות הן ציידי הטרולים, שלושה בהסוואה ומכשפים. לא צפיתי בהכול אבל ממה שצפיתי נראה שאפשר להסתפק בצייד הטרולים.
בעיקרון ציידי הטרולים היא הסדרה הרצינית מהשלושה
וזה כנראה בעיקר משום שהיא גם היחידה שמבוססת על ספר (שכתב דל טורו עצמו. מסתבר שהוא גם סופר) בעוד והשתיים האחרות הן הרחבות שנכתבו לטלויזיה לאור ההצלחה של ציידי הטרולים.
אפשר לראות את הירידה באיכות ביחד עם הירידה בפרקים:
ציידי הטרולים מכילה 52 פרקים והיא האיכותית מהשלושה ובהחלט מומלצת עם עלילה טובה ועולם מפורט ואמין שנוצר בצורה טובה.
שלושה בהסוואה מכילה 26 פרקים (רק חצי מציידי הטרולים) והיא כבר פחות מוצלחת עם עולם קצת פחות מפורט ובנוי טוב, עלילה פחות טובה ורמיזות פוליטיות מיותרות לחלוטין שדל טורו היה ״חייב״ להכניס.
מכשפים מכילה רק עשרה פרקים (יותר קצר מעונה בודדת של ציידי הטרולים או שלושה בהסוואה) והיא כבר ממש מרגישה דלה לחלוטין. במקום לבנות עוד עולם ולצרף אותו לעולם הגדול של סיפורי ארקדיה (כמו שעשו בשלושה בהסוואה כשהציגו לנו תרבויות מכוכבים אחרים), הסדרה מתמקדת באותו עולם של הטרולים. למען האמת, זה היה יכול להיחשב לעוד עונה של ציידי הטרולים. הסיפור כל כך קצר ומתקדם מהר, שזה מרגיש כמו איזה ספיישל ולא כמו סדרה שוות ערך לשתי הקודמות.
וחבל, כי ציידי הטרולים היא בעיני אחד הדברים המוצלחים שדרימוורקס אנימציה הפיקו בשנים האחרונות, והיה פוטנציאל בלהפוך את זה ליקום טלויזיוני עם מגוון עולמות וסיפורים, זה היה יכול להיות פתח למשהו הרבה יותר גדול וטוב. אבל כנראה שהגדולה של ציידי הטרולים נובעת בעיקר מהגדולה של הספר שעליו היא מבוססת, כנראה בכתיבת הספר דל טורו השקיע יותר מאשר בכתיבת ההרחבות שנעשו ישירות לטלויזיה.
מצוין
כתבת בפירוט כל מה שלא היה לי כוח לכתוב.
חוץ מזה שהפסקתי באמצע העונה השנייה של שלושה בהסוואה ואת מכשפים כבר לא ראיתי.
לין מנואל מירנדה
בין טיק טיק בום, בת הים הקטנה vivo ו- encato
לין מנואל מירנדה לא יוותר עד שהוא לא יקבל אוסקר ויסגור את ה MacPEGOT שלו.
והוליווד לא תוותר עד שהיא תסחט כל ביצת זהב אפשרית מהאווז הזה.
(ל"ת)
מקווה שיש לו בארסנל
חומרים יותר מוצלחים מהשירים שכתב למואנה.
you take that back!
And no onw knowwwwwws
How far I'll gooooooooooo…..
חחח תשמעי
אני מאוד אוהבת את המילטון, ומה ששמעתי מ-In the Heights, שם אותו בראש רשימת הסרטים שאני מחכה לחזור לקולנוע בשבילם.
מואנה? פחות לטעמי.
אבל בהחלט מקווה לטוב מהפרויקטים העתידיים. אני בעדו!
השירים במואנה מופלאים
אז אם יש לו בארסנל משהו יותר טוב (ויכול להיות שכן, בכל זאת, המילטון), זה כנראה יהיה מאסטרפיס.
מודה שיש משהו בכמה שהוא רוצה שנראה לי שקצת מרחיק אותו
מצד שני, קטגורית השיר היא שונה מקטגורית המשחק, והיא אקראית ולא ברורה, אז אולי זה יילך לו. למרות שבאמת נראה שחוץ מ"מואנה" התוצרים הקולנועיים שלו עד כה פחות ממלהיבים (אבל בוא נראה מה יהיה השנה).
לא נראה לי שהוא בהכרח עושה את זה כי הוא נורא רוצה אוסקר
למרות שמאד סביר שלא יפריע לו. אבל כבר שנה וחצי שאין ברודוויי או הופעות חיות, והוליווד זה מקור הכנסה מצוין, אז נראה לי סביר שבמיוחד מוקדם במגפה הוא לקח על עצמו הרבה מחוייבויות לסרטים ומאז הוא ממשיך לעבוד עליהן, כי זה לוקח זמן. יש מצב שכשאלו שיש לו עכשיו יגמרו הוא יקח הפסקה – או לא, עד כה כל הקריירה שלו בנויה מלקחת על עצמו יותר מדי ואז להצליח לספק את הסחורה.
אם אני לא טועה, רוב הסרטים שאנחנו מדברים עליהם
היו פרוייקטים שלקח עוד קודם המגפה. אבל יש מצב שאני מתבלבל.
הוא רוצה קולנוע כי הוא רוצה קולנוע
לכתוב סאונדטרקים לסרטים זה משהו שהוא עשה עוד לפני, ולביים זה חלום של הרבה שחקנים. עדיין, למרות הכל סרטי קולנוע נחשבים הז'אנר היותר יוקרתי בתחום (יותר מטלוויזיה, ובמובנים מסויימים יותר מתאטרון), וזה מאפשר לעבור מהר יחסית בין פרוייקטים.
הוא לא צריך לרצות אוסקר כדי להחליט להתמקד בקולנוע. זה סתם ערך מוסף….
לפני מה? הפסקול הראשון שהוא הלחין היה "מואנה"
שמבחינתי הוא מגיע הישר לקו ה"באתי לפה לזכות ב-EGOT ולהרוויח כסף לדיסני".
אולי, אבל How Far I'll Go יותר טוב מ-City of Stars
כאילו, קרב ה"לה לה לנד"/"מואנה" העדיף בעיני הוא "Another Day of Sun" מול "You're Welcome", ואז זה קצת יותר קשה (במקרה הזה, אעדיף את "Day of Sun"). "How Far I'll Go" הוא השיר האהוב עלי מהמועמדים של אותה שנה, למרות ששני נציגי ה"לה לה לנד" בהחלט יקרים ללבי מאוד (את "The Empty Chair" שכחתי לגמרי, אם אי פעם זכרתי), ויכול להיות שאם "מונטאז'" היה נכנס לחמישייה זה היה קצת יותר קשה (עם השנים אני בהחלט מעדיף את "איש האולר" על פני "לה לה לנד" בכללי), אבל זה לא באמת היה קורה אף פעם.
ספציפית בין מואנה ללה לה לנד
נראה שאני נותן את האוסקר ל"טרולים", ואפילו והשיר הלא נכון נבחר לייצג אותו.
זה לא עובד מבחינה כרונולוגית
כי הוא נבחר והתחיל לכתוב את השירים של מואנה עוד לפני שהמילטון עלה לבמה.
כשדיסני הביאו את מירנה לכתוב את השירים של מואנה, הוא עוד לא היה "לין מנואל מירנדה". הוא לא היה עלום שם לחלוטין, וכבר היה לו טוני בזכות in the heights אבל למיטב זכרוני לא גראמי, ובטח שלא אמי. (או פיבודי, או מקארת'ור).
זה שההשקעה שלהם התבררה בדיעבד כהצלחה מטורפת זה סוג של מזל (או של איתור כשרונות מוצלח), אבל EGOT זו בטח לא הסיבה שהוא כתב את מואנה.
גראמי היה לו גם
ואת האמי הוא ישלים באותה השנה, אז לא נראה לי רחוק מאוד.
לא חושב שהוא בוחר פרוייקטים לפי הרצון לאוסקר
גם באינקאנטו וגם בויוו ניתן להרגיש את האהבה שלו לתרבות הלטינית והרצון להביא אותם לקדמת המסך דרך המוזיקה.
טיק טיק בום מלא באהבה לחומר המקור, וברור שההשפעה של לרסון על לין היא מה ששאב אותו לפרוייקט. אני בכנות חושב שאף במאי אחר לא היה עושה עבודה יותר טובה עם המחזמר הזה, ולדעתי הוא סחר אותו כ- passion project . זה די היה ברור לכולם שהוא לא יזכה עליו באוסקר.
אני בטוחה שלא
זה מאוד ברור שהפרוייקטים שלין מנואל מירנדה בוחר הם דברים שהוא אוהב.
ועדיין, זה יהיה נחמד אם הוא יזכה כבר באוסקר ונסיים את הסאגה הזו.
בכל מקרה – לא נראה שזה הולך לקרות בקרוב…
עוד טריילר יצא ל"בל"
https://www.youtube.com/watch?v=WJvZ2bS0W1M&ab_channel=%E3%82%B9%E3%82%BF%E3%82%B8%E3%82%AA%E5%9C%B0%E5%9B%B3%2FSTUDIOCHIZU%E3%82%B9%E3%82%BF%E3%82%B8%E3%82%AA%E5%9C%B0%E5%9B%B3%2FSTUDIOCHIZU
יפה והכל אבל מבחינת סיפור נראה שזה יהיה ממש דומה ל"מלחמות קיץ"
אם הוא עושה עוד רימייק ל"מלחמות קיץ"
זה הפאקינג פעם שלישית שהוא מספר את הסיפור הזה, אחרי הסרט ההוא של דיג'ימון. אני לא יודע אם להעריך אותו על זה או לשאול מה נסגר.
טריילר ראשון ל-Ron's Gone Wrong
נראה כמו אחלה סרט דיסני מ-2010.
לא הבנתי, אין להם אחריות?
(ל"ת)
הקטע ב 0:46 מציק לי יותר משהוא אמור
קודם כל, אם רובוט של מישהו אחר מצלם אותך זה לא סלפי. מי הבומרים שכתבו את זה?
דבר שני, הרובוט משמאל מצלם את הילדה מימין, סבבה. אבל איך בדיוק הרובוט שלה מצלם את הילדה משמאל מזווית קדמית? *דינג*
יצא טיזר לפינוקיו של דיסני
שמישום מה אין לו דף סרט אז זה נראה לי המקום הכי טוב לספר על זה
נראה כמו סרט של דיסני לייב אקשן קלאסי
מקובל להוסיף קישור
בכל מקרה, זה נראה לא משהו.
יותר מדי נראה כמו חיקוי של סרט האנימציה אחד לאחד, ואני לא סובל כשדיסני עושים את זה.
והאפקטים פשוט מחרידים. ג׳ימיני הצרצר נראה מזעזע ברמות מטורפות.
הדבר הטוב היחיד שמצאתי זה שטום הנקס נראה שונה מבדרך כלל, שזה בהחלט מעניין.
חוץ מזה, באמת שזה לא נראה כמו משהו טוב.
הפינוקיו הטוב שיצא השנה יהיה כנראה הסרט של גיירמו דל טורו בסטופ מאוושן שעתיד לצאת בנטפליקס. הסרט של דיסני רק יהיה ניסיון עלוב להסיט את הזרקור מדל טורו אליהם, ואני מקווה מאוד שללא הצלחה.
אוף, זה אחד מסרטי דיסני השנואים עלי
הוא כל כך נורא עוד מהשעונים המלחיצים וג'פטו השיכור ששר, לא מאמינה שעשו את הזוועה הזו.
חוצמיזה שהחתולה והצרצר נראים נורא
אפשר להאשים חלק מהבעיות של הגרסה המצוירת (ומן הסתם גם של זו המצולמת) בחומר המקור
הספר "פינוקיו" הוא ספר ילדים שנכתב על ידי אדם שבמוצהר שנא את קהל היעד שלו שנאת מוות, וזה ניכר בטקסט.
אם כי הגרסה המצוירת נחשבת לאחת מיצירות המופת הגדולות של דיסני אם לא הגדולה שבהן.
מאד עוזר לגרסה המצוירת
שהיא יותר בסיס לממים מאשר סרט שנותנים לפיית הבלעכס של שנות האלפיים לבקר.
אני חייב למחות
פינוקיו המצויר מ-1940 הוא אחת הקלאסיקות הגדולות והטובות של דיסני.
עם פסקול מקסים, אנימציה נהדרת ומה שהוא אולי הגיבור החמוד והתמים ביותר שדיסני עשו אי פעם (והסרט בכוונת תחילה לוקח אותו למקומות לחלוטין לא תמימים. הוא אפילו מעשן. אבל גם זה חלק מהיופי של הסיפור שבא לבחון איך דמות כל כך תמימה וילדותית תתמודד עם האתגרים שהעולם הלחלוטין לא תמים שלנו מזמן. זה אכן יותר אפל מסרטי דיסני אחרים, אבל זה בהחלט מעניין וגורם לך נורא להתחבר לילד הקטן והמסכן הזה שנכנס לעולם מסוכן ולא ידידותי בכלל).
מדובר באחד הסיפורים המרתקים והאפיים ביותר מבין סרטיו של וולט דיסני.
כן, מדובר בסיפור אפל, כנראה אחד האפלים ביותר שדיסני עשה (כי הקטע בסוף פנטסיה זה לא ממש סיפור), אבל הוא מרתק ומעורר מחשבה. אני חושב שדווקא אנשים מבוגרים עשויים הרבה יותר להתחבר לתחושה הזאת של ״האם אני עושה את הדבר הנכון?״ שמלווה את ההתלבטויות הרבות בחיינו.
הסרט הוא ללא ספק קלאסיקה.
החידוש שנעשה עכשיו בלייב אקשן הוא חיקוי עלוב שההיסטוריה תשכח מהר מאוד.
אז מסתבר שהולך לצאת סרט אנימציה על פי הרומן הגרפי של כריס גריין ״ארנגול״ (שיצא לאור גם בארץ)
ולפי הטריילר נראה שאין שום קשר לספר וזה סתם עוד סרט ג׳אנקנימציה מטופש.
עבר זמן מאז שקראתי את הספר ואני לא לגמרי זוכר את העלילה, אבל זאת בוודאות לא הייתה העלילה.
ואיפה כל הצד האפל של הספר? הספר מגיע למקומות אפלים מאוד ואפילו לקניבליזם (בסוף הספר, הגיבורים אשכרה אוכלים את הנבלים. נכון, זה בלי כוונה, אבל זה עדיין מזעזע. ואחד מהם ממשיך לאכול בהנאה גם אחרי שהוא מגלה מה זה. אין מה לומר, חומר אפל מאוד ביחס לספר לילדים. הזדעזעתי לגמרי כשקראתי את זה, וקראתי את זה כמבוגר. מרוב שזה חזק, זה מה שאני זוכר הכי טוב מהספר), אבל לפי הטריילר לא נראה שיש איזשהו סיכוי שהסרט ילך למחוזות האלה.
בקיצור, עיבוד לארנגול זה לא, זה פשוט סתם עוד סרט ג׳אנקנימציה לאוסף.